Mitologija Lietuvos politiniame ir visuomeniniame gyvenime

Prezidentas V.Adamkus šiandien pasirašė įstatymą, kuriuo numatoma įsteigti Energetikos ministeriją.

Neturiu galutinės nuomonės, ar šios ministerijos būtinai reikia, tačiau J.Razmos argumentai už jos steigimą, pateikti A.Klevečkos laidoje, manęs visiškai neįtikino.

Tačiau ne apie tai kalba.

Daug įdomesnis yra kitas dalykas: dar išvakarėse girdėjau iš kelių šaltinių „tikras žinias“, kad prezidentas vetuos šios ministerijos steigimą ir taip „atsilygins“ konservatoriams už tai, kad šie neatleido V.Greičiaus. Nes neva toks buvo susitarimas.

Prisimenant A.Klevečką, tokia „sąmokslo teorija“…

Šiandien, kai jau žinome, kad prezidentas ministerijos steigimo nevetavo, galime padaryti išvadą, kad jokios sąmokslo teorijos nebuvo. Tai yra, nebuvo susitarimo, kad konservatoriai V.Adamkui duoda V.Greičių, o šis mainais – Energetikos ministeriją.

Tačiau įsivaizduokite kitą variantą: prezidento, kaip, pavyzdžiui, manęs būtų neįtikinę argumentai, kad be Energetikos ministerijos Lietuvą po metų reikėtų iškelti į negyvenamą salą, ir jis būtų nusprendęs įstatymą vetuoti.

Kokia būtų buvusi reakcija: sąmokslo teorija pasitvirtino ir kol Seimas neatleis V.Greičiaus, tol konservatoriai negaus Energetikos ministerijos. Valstybininkai vėl laimėjo, jie viską valdo, o prezidentas yra jų įrankis…

 O dabar visi nustebę, nes V.Greičius vis dar neatleistas, o Energetikos ministerija bus…  Kaip čia dabar?… O kur valstybininkai?…

Ką noriu pasakyti? Ogi vieną labai paprastą dalyką – kvaila yra kurti mitus ir po to, pamiršus, kad pats jį sukūrei, pateikti mitą kaip tiesą.

Dar kvailiau yra susikūrus mitą kaltinti kitus, kad jie nenori pripažinti, kad kiekvienas mitas yra tiesa.

Parašiau ir pagalvojau: o juk dabar, prezidentui nevetavus Energetikos ministerijos, gali atsirasti naujas mitas. Pavyzdžiui, konservatoriai pagrąsino prezidentui, kad šiam vetavus Energetikos ministerijos steigimą, Seime bus pradėta apkalta Boženai, kuri iš namų į darbą važinėja tarnybiniu transportu…

P.S. Beje kol rašiau šį įrašą gavau patį puikiausią patvirtinimą, kad mitologijos virusas paplitęs ne tik tarp iškilių politikų, žurnalistų ir „valstybininkų“, bet ir tarp šio tinklaraščio skaitytojų. Štai puikiausias pavyzdys (skaityti 5 komentarus žemyn):

http://racas.lt/citata-122-mkatkus-iesko-rysio-tarp-svietimo-reformos-televiziju-programu-ir-sausio-16-osios/#comment-7768

(8 balsų, vidurkis: 3.75 iš 5)
Loading...
  • Anonimas

    Apie steigiamą Energetikos ministeriją,gerai papasakojo K.Čilinskas per BTV,atrodo,trečiadienį vakare?

  • Aš šiuo klausimu žinau tik tiek, kad įvairūs žmonės rašo (-ė) referatus-vizijas „kad Lietuvai būtų geriau“ ir vienas iš veiksmų būtų įvairias ministerijas iškelti į kitus miestus (kaimo – Kaune, švietimo – Panevėžy, susisiekimo – Klaipėdpoje), o po 300 metų visos ministerijos tilps į vieną (maximum 3-is) CD diskelį (-ius).
    Šiuo metu matyt yra laikas patrupinti ūkio ministeriją, kad vėliau tilptume į 3-is CD diskelius.

  • Anonimas

    Mano galva, žmonėms (man irgi), nepatinka kažko nežinoti, nesuprasti, nesuvokti… Tada ir kuriame visokius mitus, kad TAI, ko nesuvokiame kažkoki pavidalą įgautų. Pvz. Valstybininkai, NSO, Pasaulio smegenys, kažkoks baubas, svetimu vardu Straipsnius žiniasklaidoj rašantis… LEO Lt – mano subjektyvia nuomone – tokiais pat mitais apipinta…

  • Anonimas

    Labas,
    20 metu nesimateme, tad kvieciu tave i pasimatyma 2009-02-03 12:00 prie seimo rumu Vilniuje.
    Kad pazinciau tave tik as, apsireng tik juodai.
    Keistas sutapimas, ten pat viks mitingas, tad pasirupink storesniu megstiniu, kad taves nekliudytu gumines kulkos.
    O jei turi resperatoriu (dujokauke) irgi pasiimk, kad nenunuoditu.
    Sakai, kad dirbsi? Tai paaiskink darbdaviu, kad jei neateisi, tai ir nebus kur dirbti, nes mokesciai auga, kad jis neisgales tau sumoketi atlyginimo.
    Aj, tai tu dirbi sau? Pagal patenta ar individualia veikla? Tai dar nepanaikinai? Nes as tai neisgaliu susimoketo privalomu mokesciu, kurie sudaro 4000 Lt i metus. O is tu 4000 turiu dar primoketi 15 prc, o is tu 450 dar 15 prc.. ir taip toliau. Zinai, man labiau apsimoka nueiti i Darbo birza, nei stengtis uzsidirbti seimunams.
    Klausyk, o ar zinojai, kad pagal atikrizini plana, jei turi miesto ribose misko (ar krumynu) privalai atiduoti uz dyka valstybei? Neturi riboje? Kiek 2 km? Tai nepergyvenk, miestas taigi pleciasi. Pradek ruosti dokumentus. Teismas? Tai pirma instancija jau patvirtino 68 sklypai aplink Vilniu turi atitekti valstybei. Ne, nu as zinau, kad seimunai perkele sklypus is kalabybiskiu ir dabar turi Vilniuje ar prie jo. Ne, sitie sklypai teisetu saviniku, paprastu zmoniu, kuriems buvo atkurta nuosavybes teise, kurie sumokejo uz dokumentu iforminima ir visus zemes mokescius.
    Kodel sakau, kad antikrizinis? Nu tai seimunams irgi krize, dabar nauji atejo, tai Vilnius gi ne guminis, reikia dar sklypu.
    Visai neturi ,misko, tik kambariuka bendrabutyje? Nieko greit teks moketi 1 prc. Sakai, kad daug nekainuoja? Tai ka, galvoji, tu vertinsi? Tai gi turto fonda turime, kuris tavo kambariuka Didziasalyje, salia Ignalinos, ivertins apie 100000 Lt. (o gal jau eura ives). Tai sakai, kad per metus tik 9600 lt uzdirbi (ant popieriaus)?
    Tiek nera? Pensininkas? Nesvarbu, turesi kambariuka perleisti valstybei ir mokesi nuoma. Komunalines dabar apie 350 Lt? Tai, sako, kad kita sildymo sezona dar padides 50 prc kaina. Tai tu dar dirbi, po 40 metu stazo, negali isgyveti is pensijos? Dar ir mokescius susimoki, nes pensija tavo pajamos?
    Jo, ir mano sunus su marcia liko be darbo. Taip, turi 1 vaika. Tavo tai 2 turi. As irgi is pensijos jiems pridedu.
    Tai, ka manau susitiksime prie seimo 2009-02-03 12:00 Pakalbesime.
    Aj, vos ne pamirsau, perduok visiems musu pazystamiems
    Tai iki

    • Anonimas

      skirta:
      Laiškas lietuviui

      Jie žmongus ar žmonės yra kviečiami,tai visada žinoma kur ir kas kviečia.
      Prašome prisistatyti :)
      O gal,tai nepatikima kompanija?
      Gersit.Vartisit narkotikus ar panašiai.

      kažkada ir kažkokioje temoje,jau rašiau,kad EISIU…ir tada visi tučiojosi: kur tu eisi..?
      Ėjau.Ten,kur tūkstančiai ėjo- prie seimo,o paskum prie vyriausybės.

      Fredi

      Nors tavęs Račas ir nemėgsta,bet tavo mintys tikrai būna į temą ir taiklios,tik,kartais persistengi,kaip ir aš ar kti komentatoriai.
      Visda yra tie,kuire nori gyventi geriau ir tik ne savo,o kitų sąskaita…Gaila.

      Artūrai.
      Šaunu.Pasitaisėte.Tema nebloga…Tik,gaila,kad pašnekovai „švenčia“ penktadienį- vairuotojų dieną :)
      Nors visi sakosi esą- vadybininkais, verslininkais ir pan. :)

  • Lia*, kodėl Račo nerinčiau į Prezidentus.

    Priešas prisėlino prie valstybinės sienos, žvalgyba, sargai kaip visą laiką miega, pražiopsojo, Fredis sako Račui: – man atrodo, kad kažkas negerai, įtartina tyla, valstybei pavojus. Račas Fredžiui: – nebūk paranojiku, mūsų niekas negali užpulti, nes mes labai taikūs ir geri žmonės, gal tu koks šizofrenikas megzta beretė?

    P.S. Nevadinčiau mitologija to ko nesuprantu, nežinau. Tikėtina, kad kaunasi dvi grupuotės, tikrąją priežastį žino tik keli žmonės iš vienos ir kitos pusės, kontūrus problemos galima nuspėti, nes jie viešojoje erdėje miglotai trukinėjančia linija nubrėžiami.

    • Anonimas

      Fredi

      Nerinkčiau ir aš,bet ne dėl to,kad jis Račas…
      Protingus ir reikalingus žmones ten – „niam“, „niam“… :)

  • Anonimas

    :)

    P.S. Nevadinčiau mitologija to ko nesuprantu, nežinau. Tikėtina, kad kaunasi dvi grupuotės, tikrąją priežastį žino tik keli žmonės iš vienos ir kitos pusės, kontūrus problemos galima nuspėti, nes jie viešojoje erdėje miglotai trukinėjančia linija nubrėžiami.

    tikėtina… nuspėti… nuspėti… miglotai.. kur jau čia ne pasakos :) raganu medžioklė ir nekitaip :)

    bet niekaip negaliu išsižadėti – man tai irgi sava, nesu aš iš tu kelių žmonių žinančių tiesą – tad tokiom pasakom visiškai priimtina tikėti…

  • Tomui, ko nesupranti vadini pasakom, antras Račas.

  • Anonimas

    Fredi – visiškai tau pritariu :)

    beje, biški net perdaug mane čia paglostei, su p. Raču lygindamas, bet ačiū…

  • Testas

  • Anonimas

    Jokie ten mitai. Tai yra prasimanymai.
    Gaila, kad nuvalkiojom žodžio tikrąją prasmę. Per daug politikos, per rimta, tad:)
    Mitas apie Europą:
    Kartą Europa su draugėmis linksmai leido laiką Viduržemio jūros pakrantėje. Dzeusas pamatė Europą ir įsimylėjo ją bei nusprendė pagrobti. Jis pasivertė baltu jaučiu tam, kad apgautų pavydžią Herą, išniro iš jūros ir prisiartino prie Europos. Europa, pamačiusi priėjusį jautį, jį apkabino, pabučiavo ir juokais atsisėdo ant jo nugaros. Gyvulys pakilo ir metėsi į jūrą, kurią su Europa ant sprando perplaukė. Dzeusas merginą nusiplukdė į Kretą, kur pasirodė jai savo dieviškuoju pavidalu. Jiems gimė trys sūnūs:

    • Anonimas

      Mes negalime kalbėti apie europą,nes nežinome tikrosios tiesos,kaip apie MN ar Alitą ir pan.

      Buvo dar tokia valstybė,kaip dabar priimta vadinti- Sarmatija.
      Ir aš tikiu,kad ji buvo..,nes tai patvirtina žemėlapiai.
      visur yra interesai,kaip ir Boženos atveju ir geriausiai juos ginti ir saugoti nuo visuomenės…
      kaip ten su auksiniais tualetais baigėsi?
      Kažkaip.lietuviai,greitai įpratinti viską pamiršti, pradedant istorija ir baigiant valdininkų pažadais.
      Esu savas tarp savų- lietuvių,bet,kartais, savų nesuprantu…

  • Anonimas

    Pramanai, gerai sako naivusis J.

    Stebina, kad iš seniau matytų Virgio komentarų atrodė labai rišliai mąstantis vyrukas, o dabar ir tas puolęs su visais batais išsigalvojimų liūnan.

  • Anonimas

    Norėčiau ir aš ant to auksinio tūliko pasėdėti :) bet šiandien ne su šventėm visus…

    • Anonimas

      Tomai,jei nežinojai,tai pasakysiu…“ta šventė“(vairuotojų diena)- vyksta kiekvieną penktadienį :)
      Tradicija :)

  • Anonimas

    Gal truputį į šoną – bet šiandien jokio atgarsio nesulaukė Kirkilo „demagogijos“ Delfyje – kaip ir „užnulintas“ galėjo pasijausti.. Rimtas signalas LRytui…

  • Anonimas

    Beje, rytoj Nacionalinio diktanto diena:)

    Ta proga leisiu pabūti piktybinis ir pasakysiu A.Račui: PAGRASINO rašoma be nosinės!!!

    • Anonimas

      Ot ir nepiktybinis, labai netgi naudinga pastaba.

  • Anonimas

    Būtų šaunu,kad ir Artūras sudalyvautų ir pasigirtų,kaip jam sekėsi.
    Nors ir penketui,bet…
    Būtų šaunu.
    Parodyk pavyzdį, Artūrai :)
    visiems žurnalistams- dalyvauk.
    Svarbu dalyvauti,o ne laimėti.
    Manau,kad visi,kuire čia bendrauja/išsikalba, jus palaikys :)

    • Buvo tokia mintis sudalyvauti, bet ryt mano dukters koncertas. Tad prioritetai dėliojasi kiek kitaip…

      RM, atsiprašau, už klaidas. Nesu aš tobulas…:)

      • Anonimas

        Gero koncerto…ir šaunaus klausymo :)

        MAnau,kad kitais metais „pasitaisysit“,jei tik aplinkybės leis- PAŽADĖKIT :)

        • Būtinai, jau pernai žadėjau, bet susirgau tada… Labai norėčiau save išbandyti

  • Anonimas

    Geras dalykas yra nacionalinis diktantas. Pernai rašiau – iš smalsumo, žiūrėdama TV. Ir visai neblogai: padariau tik tris klaidas, painiojosi visokie žodelyčiai „visgi, turbūt ir pan.“ – ar kartu rašomi, ar atskirai. Sunkiausia dėliot pastraipas. Labai laukiau šiemet, norėjau rašyt oficialiai, gaila, būsiu kely, teks atidėt kitiems metams:). Būtų įdomu, kad blogo lankytojai rašytų, o po to pasidalintų, kaip kam sekėsi:)

  • Artūrai,
    Ko gero pamiršai, kaip Adamkus, prieš pat seimo rinkimus, tiesioginiame eteryje kalbėjo,pabandysiu pacituoti maždaug:
    „Pasakiau daugiau nei tikėjausi pasakyti ateidamas į šią laidą, bet kad jau prasitariau tai pasakysiu:esu beveik įsitikinęs, kad Ignalinos atominei bus leista pratęsti darbo laiką, patikimi žmonės pranešė, kad ES vadovai siunčia mums būtent tokius signalus.“
    Kaip visi prisimenam referendumas vis tiek žlugo, o Adamkaus „šaltiniai“ ta tema tyli (… kaip ir sklaida).
    Ką norėjau pasakyti? Manau, mūsų aplinkosaugininkas jau nebėra „vienu iš trijų pagrindinių“, jei iš vis kada juo buvo. Mandagus, elegantiškas, taktiškas ir … viskas.
    „Šaltiniai“ jo nepatikimi, konkretus ir aiškus auto apmokęstinimas vetuotas, tačiau sumaištį ir netvarką sukėlusiems mokesčiams – žalia šviesa – matyt, ir patarėjų komanda pavedė, dar sakai, Božena tarnybiniu transportu piktnaudžiauja .. :)
    Vargu ar galim tikėtis „tikrų“ žinių iš Daukanto aikštės, – mano supratimu ten jų iš viso nėra. „Tikros“ žinios ateina iš kitur …
    Iš Anapus. :)
    Tai ne mitas, tai banali kabelinė muilo opera, kur režisieriai tie patys, veikėjai tie patys, žiūrovai (kas keisčiausia) irgi tie patys, – tik kabelinės abonentinis mokestis kintantis, stabiliai didėjantis …

  • Anonimas

    Šiandien buvau nustebęs..Delfi buvo apkalusa: už ką balsuotumėte perrinkimus ir …
    54 proc. už Grybauskiatę…“apšalau“
    Antroje vietoje- Nausėda.
    Apsurdas.
    Iki ko priveda žiniasklaida.
    Žmonės praranda sąveiką su gamta ir visuomene.
    Praranda savo sąmonę ir protą.

    Dabar pagalvokite: ar nėra negerai,kad nepasisavinome visų,EU, „duodamų“,kaip paskolą, pinigėlių?
    Manau,kad gerai,nes po 2012 metų,visą tą „gerą“ teks atiduoti ir supalūkanomis…
    Dalinosi ir „savinosi“ EU lėšas tik tie,kas turėjo gerų pažinčių,o atiduoti teks mums- visiems…
    Ir dar Jūs palaikote Grybauskiatę?
    dėl ko?
    Pavardinkite priežastis ir argumentuotai,kaip visada Artūras prašo.

    Bet labiausiai patiko atsakymas: kitą :)

    • Anonimas

      Atsiprašau, bet tai (kaimo bobutės) sapalionės…
      EU (paramos) lėšų buvo ir yra tokių įvairių…
      Yra aibės įvairių sričių (investicinių, socialinių, paramos) projektų, projektėlių kuriose tos lėšos (pa)naudojamos. Ir „savinosi“ ir „savinasi“ tiek (per mažai, nei būtų galima) įvairiausių ūkio subjektų, tereikia tik norą išreikšti ir truputis pastangų projektui parengti…
      Visiškai nesuprantu kuo čia dėta Grybauskaitė ir kažkokios mistinės datos, mistinės palūkanos…?

      • Anonimas

        ne mistinės palūkanos.
        tai yra aiškiai parašyta EU sutartyje.
        Po 2012 metų visą tą“gerą“ ką gavome, teks atiduoti ir su procentėliais.
        Niekas nemokamai nedalijama.
        Sutinku,kad kiekviens gali/galėjo gauti lėšų projektui,kurį įvertina atitinkama komisija…
        Kalbėjau su vienu ūkininku,kuris paėmė lėšų iš EU,kad pagerintų savo gerbuvį ir įgyvendintų savo svajonę- pastatytų kaimo turizmo sodyba.Ir ką..?Jis paėmė vieną mln. plius- turėjo turėti savo vieną mln. ir plius- niekas jam nenorėjo duoti,nes aplink tą ežerėlį,prie kurio ir jis gyvena, jau net trys MUITININKAI įsikūrę ir jiems konkurencija nereikalinga.
        kartoju- MUITININKAI.
        Tik „gerų“ pažinčių ir „gerų“ pinigėlių dėka- jam tai pavyko.
        Ir nesakykite,kad man vėl paranoja.
        Kai kalbate/rašote- kalbėkite/rašykite fakatais,kaip to reikalauja Artūras ir nekalbėkite/nerašykite,jei nežinote.

        • Anonimas

          Kuo čia tas vienas faktelis, korupcinė istorija (ir ne čia verkšlenti reikia, kaip TRYS MUITININKAI ūkininką skriaudė, kuris paskui tepė-patepė-užtepė ir viskas baigėsi laimingai) su aitriu *paranojos* prieskoniu, susijęs su visa ES parama, kad galėtum daryti tokias — atsiprašysiu labai — skystaprotiškas išvadas?
          Čia net faktų neverta vardinti, jei VBS įpučia visą tokį vaizdinį…
          O gal pavardinti? Gal pats pacituotum ES sutartį su ta mistine data, mistinėmis palūkanomis? Paskutinis sakinys tau pačiam labai tinka — nepezėk (atsiprašau) taip kategoriškai, apie ką teturi tik žalią supratimą.

          • Anonimas

            šiuo atveju tai ne VBS o VGBS. (viena g e r a bobutė sakė). NEMAIŠYKIT! :)

          • Anonimas

            Tai negi „už dyką“ mums dalinamos lėšos?
            Nesusidūriau dar nei su vienu banku,kuris duoda paskolą be palūkanų.
            Kai tokį rasi,pranešk,nes man pinigėlių reikėtų, įgyvendinti savo proojektą.
            O apie ūkininką papasakojau,kaip pavyzdį.
            Pateik pavyzdį,jog mums EU nereikės mokėti už tuos pinigėlius,kuriais mes „maitinami“?
            Ir patvirtink, ir pasirašyk,kad paskum galėtume kreiptis į tamstą: už melagingos info teikimą.

          • Anonimas

            Kas čia kliedėjo apie Grybauskaitę, apie 2012’uosius ir palūkanas? Čia ne melaginga informacija? (kur kas blogiau ir prasčiau, nei melaginga…).
            Nesiruošiu tau aiškinti apie ES paramos esmę ir struktūrą, užsuk į esparama.lt, gal sakau prašviesės…
            Tik, susimildamas, nebekliedėk, nebesapaliok, nes tai yra gyvas pavyzdys, kaip gimsta lietuviškoji mitologija visuomeniniame gyvenime…

          • Anonimas

            Tai ką reiškia EU narės mokestis,kuris didės nuo 2012 metų?
            Kodėl visi taip aršiai,per šiuos rinkimus kovėsi dėl LR Seimo.Manau,kad tik dėl to,kad liko tik 3 metukai,kai dar galima „nusisavinti“ ir prieiti prie „orinių“ pinigėlių iš EU.
            Jūsų bendravimas grubus.Reikalaujate,kad paneigčiau,bet Jūs patys nepaneigiate ir nepateikiate faktų,kad taip nebus.
            Kas parašyta esparama.lt,tai tik „geroji“ pusė.
            Niekas niekam ir niekda už dyką nieko neduoda. Už tai yra reikalaujama/norima gauti kažką.
            Ar Jūs, man duotumėte 10 tūkst. Lt.- negrąžinamai?
            Ar už tai norėsite ko nors mainais?
            Manau,kad norėsite.
            Ar AB akcininkas,kažkada investavęs savo lėšų,nenori gauti už jas dividentų?

          • Anonimas

            Visada buvo ir bus tokių, kurie tiki nemokamu sūriu…

          • Anonimas

            skirta:

            Gal esu neteisus, bet…

            Ne tik tiki,bet bando įtikinti ir kitus…

          • Anonimas

            Kaip nebus? Kad Grybauskaitė susirinks palūkanas? Taip tikrai nebus.
            Mes (pagal savo išgales) remsime kitas šalis, mokėsime į ES biudžetą, tačiau toks imperatyvas esant ES egzistuoja nepriklausomai nuo gautos paramos. Tai ne popierinė skola, tai ne banko užmestas paskolos jungas.
            Mielasis, jei gavęs gautus pinigus pravalgysi, tai jų tikrai nebeliks. O jei juos investuosi į (…), tai ir liks. Verslininkas pasiėmęs kreditą sugeba dar ir pelno gauti jį gražinęs su visomis palūkanomis…
            Gal tik paprastas, tiesmukiškas pavyzdys (nes kažkaip suabejojau, ar gebi suvokti gilesnę paramos esmę) — Lietuvos keliais važinėji? Nenori pasidomėti kiek ten įkišta ES milijonų ir kada Lietuva būtų juos tokius turėjusi? Kaip keliai veikia ekonomiką ir krašto patrauklumą investicijoms? Čia ne 2×2; gavęs 4, o „grąžinęs“ net 5, turi ne -1, o galbūt net visus 3, kurie papildomai sukūrė dar visus 4…
            Vyriausybės teigimu, efektyviai panaudojus 2007-2013 ES paramos periodo lėšas (~23 mlrd. Lt), papildomai galėtų būti sukurta apie 52 mlrd. litų bendrojo vidaus produkto (BVP). Tiek efektyviai turbūt jau nebebus, tačiau (mintis aiški?)…

          • Anonimas

            Jeigu tiek gero buvo skurtu ES dėka,tai kodėl dabar tokiais tempais daugėja bedarbių?
            Ar tie pinigėliai nebuvo „pravalgyti“?
            Visos „orinės lėšos“- gryžta bumerangu.Tos valstybės financų krize.
            Kas apie kelius:
            Senokai,jau nuo SSRS laikų,mes lenkiame daugelį valstybių,savo keliais ir nereikia čia dėkoti ES.
            Yra akcizo mokestis degalams,kurio dalis keliauja kelių remonmatams ir jų priežiūrai.
            Nereikia bartis,bet reikia diskutuoti.
            Graybauskaitei ir nereikės rinkti palūkanų.
            Palūkanos gryš europon per mokesčius.

            Gal esi Grybauskaitės patikėtinis,kad tik apie ją ir pasakoji?

            Tik noriu ir vis kniedi pasakyti tai,kad visos Imperijos žlunga- žlugs ir ES.
            Ir, ar nebus jos pradininkė,kaip ir SSRS griūties- Lietuva?
            Įtariu…O gal tai vėl mitas?Laikas parodys.

          • Anonimas

            nerijus yra teisus del ES paramos, nes ES parama atnesa lietuvai ne tik nauda, bet ir zala – pirma, tai skatina infliacija, nes toji parama yra praktiskai veltui gaunami pinigai, t.y. jie nera uzdirbami normaliu keliu, bet tiesiog gaunami (dovana) is isores, antra – tai skatina ir toliau vysto vietine korupcija, nes del didesniu centralizuotai skirstomu pinigu net atskiros partijos yra steigiamos :)
            bet nerijus nera teisus del keliu – lietuva palyginti su vakaru europos valstybemis yra praktiskai bekele. nereikia kalbeti apie autostrada vilnius-kaunas, kurioje amzinai kiekvienais metais plaunami ES pinigai, bet reikia matyti daug daug lietuvos zvyrkeliu, kuriu niekas net nesiruosia asfaltuoti nes tai nera lengviausias budas ‘pasiimti’ pinigus. o lygintis su buvusia ssrs, manau, netaktiska :))) juk ne taip, kaip jie mes norime gyventi, bet kaip svedai, vokieciai, amerikonai ir pan. :)

          • Anonimas

            Aš norėjau pasakyit/parašyti ne apie vakarų europos,o apie possovitinėse respublikose esenčius kelius.
            Palyginus su Latvija,Estija,Ukraina ir net Rusija- mūsų keliai 100 proc. geresni.
            O kas paneiks,kad nenorima,jog keliai būtų neremontuoti(daromi kokybiškai)?
            Čia,kaip ir staybose,prarabas(darbų vykdytojas) pasakė: viskas daroma taip,kad ateityje būtų darbo :)
            Juk tai didžiuliai pinigai ir tuo labiau- iš valstybės.
            Kainos vieno km asfalto,viršija proto ribas.
            Kaip ir viskas,kas susiję su valstybės pinigėliais- padauginama iš 10 ar daugiau…ir nekalbėkit apie konkursus,jei kils noras,nes žinoma,kaip jie vyksta :)

          • Anonimas

            Pamiršau paminėti Lenkiją…
            Norėtūsi ją praskristi,kai keliaujama vakarų europon :)

          • Anonimas

            Nerijau, man tai atrodo, kad ES vykdamos ekonominės politikos trūkumai ir būsimos bėdos akivaizdžios, kad net neverta apie tai diskutuoti. Pagaliau kas iš to. Niekam mūsų nuomonė neįdomi. Šuns balsas į dangų neina.

          • Anonimas

            priklausomai,kieno ir koks šuo loja?
            :)

  • Anonimas

    Trečioj – Brazauskas, mažai atsiliekantis nuo Nausėdos:)

    • Taigi, taigi, Brazauskas … lietuviui nors kuolą ant galvos tašyk …

      • Anonimas

        Man nepatašys :)
        Jau daug kas bandė :)
        Gaila,kad dageiui patinka“verkiantys“ ir tuom jie naudojasi…
        prisimenu,kai AMB „verkė“ per TV,kad nevogė iš Tautos…Tik smalsu ir įdomu pasidarė- „Draugystė“, „Alita“ ir kt. neTautos lėšomis pastatyti?
        Kaip ten AMB?
        Ar vėl verksi?

  • Anonimas

    o Sabonis su savo „Boteliais, penktoje vietoje…
    Apsurdas.
    Kaip krepšininką jį gerbiu,bet,..nenorėčiau,kad jis eitų į politiką.
    Jei su savo ūkiu nesusitvarko(Žalgiriu), stato „botelius“ ( nors ir ne jo firmą,bet susijęs),tai ko iš jo tikėtis?
    Nuo kada vyriausybė ar kt. valstybės turi/privalo gelbėti krepšinio klubus,kurie senai prichvatizuoti?
    Jie sau moka milžiniškas algas,o mes,dirbantieji,už juos turime mokėti Jų skolas?
    Kai pamačiau,kas sabonis atėjo pas Kirkilą- „paverkti“,kad jo klubui „krachas“,tai jau buvo virš visko.
    Už „Atlanto“ uždirbo milijonus,o dabar..?
    gerai jo mama ir sakė(Sabonio): neleisiu,kad,mano vaikas, eitų politikon.
    Tik neaišku dėl ko?
    Kad nepaiškėtų „negeri darbeliai“?Ar kaip?
    Tai kaip ten su „Boteliais“?Saboni..
    Tauta laukia.

    • Uups, atsiprašau, Nerijau, norėjau atsakyti, o paspaudžiau „pašalinti“…:)

      Bet atsakysiu – matot, laikausi paprasto principo – niekada nežadu, jei nežinau, ar galėsiu pažadą išpildyti. Taip ir dėl diktanto – negaliu pažadėti, nes nežinau, ką darysiu kitąmet, kai jis bus rengiamas. Gal, pavyzdžiui, atostogausiu, o gal bus koks BNS direktorių susitkimas, o gal nuspręsiu pasitikrinti sveikatą, nes pavyzdžiui, suskaus skrandį.

      Galiu tik pažadėti, kad stengsiuos dalyvauti

      • Anonimas

        specialiai ištrynėte…
        jaučiu

        ir aš ne matot…-matai(Tu)nemėgstu,kai kreipiasi Jūs.
        :)

  • Anonimas

    kazkada kazkas irgi puse lupu kalbejo, kad adamkus irgi turi ka slepti, tik kad dar ne laikas informacijai islysti… siaip tokias kalbas tada nurasiau visokioms ‘samokslo teorijoms’, i kurias neverta kreipti demesio. ir kas gi dabar – juk pries gera pusmeti ar daugiau paaiskejo, kad adamkus savo rinkimine skola ~0,5 mln. lt. padenge is savo zmonos fondo (kas siaip neleidziama istatymais, kiek teko girdeti) ir kad esminiai aukotojai buvo uspaskicho darbuotojai, kurie gauna minimalias algas pragyvenimui… o adamkus tuo pat metu dave pilietybe vienam uspaskicho draugui visai ne pagal paskirti…
    nieko cia tokio, sakyciau, juk gal toks sutapimas :) taciau adamkaus reakcija abstulbino – vietoj to, kad garbingai pats pasiaiskintu ta ‘nekvepiancia’ istorija ir isaiskintu savo poelgius ir poziuri visuomenei, jis pasislepe po ‘nieko nezinau, man finansai nerupi, cia kiti tvarke, man per zema tai komentuoti’.
    vat ir sakyk, kad nekreipk demesio i visokius ‘mur-mur’, nes tai zemos paskalas, teorijos, tipo ufonautai…

    • Anonimas

      Vikas, kas susiję su firmos finanasais, visada žinoma direktoriui.Šiuo atveju- Adamkevičiaus.
      Istorija papasakos, kas ir kaip, tai, tik laiko klausimas: kada?
      Po 10- 20 metų,o gal pakaks 5?

      Apie agurkich bylą- žinojau anksčiau…
      Žinojau,kad viskas aprims- anksčiau nei visi žurnalistai prakalbo. :)

      Visi turim „kažkokių“, „gerų“ pažinčių… :)
      tad…
      nesistebiu,kad ramu…
      tai ne 50 Lt.,tai pusę mln.
      Viskas susiję ir apie tai,“kažkas“ žino ir informuotas.
      Tyli.Neišsiduoda.

      Išsiduos..,kai Adamkevičius „pasens“ Antakalnyje.

      Spėju.

      • Nerijau, prašyčiau atkreipti dėmesį į vartojamus terminus. Jei tęsite tokiu stiliumi – trinsiu.

    • Donatai, ši istorija nėra paskalos. Pats esu apie tai rašęs ir 2006 metais (http://racas.lt/vuspaskichas-ir-vadamkus-kodel-norime-apsimesti-kvailiais/) ir 2008 metais (http://racas.lt/laikas-pradeti-rengtis-antram-apkaltos-procesui/). Rašiau ne tik aš… Tačiau niekas nereagavo, o iš tiesų tai galiu pakartoti tai, ką sakiau – šita istorija tikrai verta tyrimo ir, mano asmenine nuomone, apkaltos.

      • Anonimas

        Artūrai,visda domėjausi vykstančiais politiniais „reiškiniais“ ir įvykiais.
        Tik nesu tas asmuo,kuris gali kažką paveikti/įtakoti.
        Sunku kalbėti/rašyti ir jokia man paranoja,kai tikslai negali žinoti ar neturi faktų.
        Širdis jaučia,kad „kažkas“ ne taip…
        Visada yra dvi tiesos ir šiuo atveju aš tikiu Jumis- antra tiesa.
        O kas dėl „kėdainiškio“..- žinojau jau daug anskčiau,kad jo niekas nenuteis…

      • Anonimas

        Arturai, juk jus ir pats savo nurodytuose straipsniuose rasote ‘Gali būti. Bet mes juk to nežinome… O gal ir nebuvo. Tačiau tokių “gal” šiandien labai daug’. o dabartiniame straipsnyje kaltinate ‘samokslo teorininkus’ :), kad jie uzsiima paistalais… o juk paciu politiku ir ziniasklaidos, kuri irgi nori buti kaip politike :), skirtingas vertinimas beveik tu paciu dalyku bei skirtingas elgesys (pakso atveju – vos ne isterika, adamkaus – kapu tyla :) juk vercia daryti paprastiems pilieciams savo isvadas… nors jos ir gali kitiems pasirodyti irgi kaip eiline ‘samokslo teorija’… o tos isvados kazkiek leidzia vertinti adamkaus dabartinius poelgius kiek kitoje sviesoje, nei noretu ‘oficialios versijos’…

        • Anonimas

          blogiausia yra tai,kad kitų balsai/garsai/pakalbėjimai, išgirstami tik per gerus „ruporus“(kolonėles).Arba…neišgirstami.

          Visada tikima tik ta tiesa,kuri rodoma per TV3, LNK, Panoramą.
          Kitos „tiesos“ nėra ir negali būti.

          Visi,kurie mąsto ne taip,ne pagal tą religiją,kurią „praktikuoja“ „visi“- nepailnaverčiai,nežmonės,..-išsigimėliai.

          Kai kalbama apie valstybės vadovus- jie neliečiami,net kalbomis…Sovietizmas.

          Neskau,ka ir nepritariu,kad reikia mėtyti ir daužyti akmenimis Seimo langus,nes už juos,mes patys ir sumokėsime.
          Bet reikia,visda išklausyti ir kitą, „sąmokslo teorijos“ pusę,nes joje,kaip ir „teisingoje“ yra tiesos.
          Žiūrėjau Zeitgeist( I ir II dalis )
          Įdomi istorija ir iš kito „kampo“.
          Ne ta,kurią pasakoja CCN, FOX ir pan.

          • Anonimas

            paskaitykite, Nerijau, A-ZET 2008 11 10 – 2008 12 10 numerio Algimanto Cekuolio straipsni ‘karas, kurio greiciausiai neturejo buti’. ten irgi pateikiama kiek kitokia II pasaulinio karo versija, nei mes mokemes vadoveliuose :) aisku, cia dar ne tikra ‘samokslo teorija’, bet vis vien… :)

        • Donatai, Eneregetikos ministerijos ir V.Greičiaus atveju yra tik spėlionės ir jokių faktų, o V.Adamkaus skolų atvejų yra labai daug faktų – pinigai, pilietybės suteikimas, sutampančios datos… Todėl galima pagrįstai abejoti.

          • Anonimas

            Arturai, sutinku – speliones ir jokiu faktu.
            ir as noreciau, kad tokie uzkulisiniai susitarimai neegzistuotu, kad adamkus (ir jo patareju bei ju ‘mokytoju’ korpusas:) vadovautusi vien gerio ir tiesos principais. taciau, kiek as atsimenu, adamkaus finansinio remimo ir ‘pilietybinio’ atsilyginimo atveju irgi pradzioje buvo tik speliones ir jokiu faktu :) o tie faktai islindo tik veliau.
            aisku, nesinoretu, kad ir dabartiniu santazuojamos ministerijos klausimu tokios speliones veliau pasitvirtintu faktais, taciau jau ankstesne istorija parode, kad visko gali buti. vienakart paslydes, adamkus pasidare pazeidziamas ir neaisku ko itakoje del to dabar sedi. tad ir jo veiksmais vien tik del gerio ir tiesos siekio galima rimtai abejoti…
            kol neissiaiskinta ana istorija, paslaptingos lieka ir kitos (besalygiska parama VSD, parama leo lt, kgb rerevininku istatymo numarinimas, nuolatinis greiciaus atleidinejimas)…

          • Anonimas

            donatai

            Aš apie A.Čekuolį turi kitą nuomonę.
            Kalba,kad kalbėtų,nes gal prieš metus jis savo laidose apie Rusiją kalbėdavo,kaip apie „blogio“ Imperiją,o šiandieninėse laidose- viskas atvirkščiai- tonas sušvelnėjo?
            Įdomu,su kuom jis teriasi dėl savo laidos temos ir pobudžio?
            Kas jam diktuoja tai,ką reikia kalbėti ir ko nereikia kalbėti?
            Manau,kad jam jai laikas pensijon…Pailsėti.

          • Anonimas

            na, Cekuolis tame straipsnyje mazai desto savo nuomone, labiau remiasi isoriniais saltiniais, kuriu, aisku, yra ir tokiu, kaip ‘neivardintas saltinis is britu zvalgybos’ :) taciau pateikiamos II pasaulinio karo eigos priezastys skamba gana itikinamai… nors tiesioginiu faktu ir irodymu nera, bet yra daug netiesioginiu, kurie paaiskina karo ivykiu eiga bei lietuvos likima pries ir po karo…
            cia tik noreju pabrezti, kad nevisuomet reikia reikalauti tvirtu prokuroriniu irodymu, kad susidaryti nuomone, daznai galima pasikliauti ir netiesiogine informacija, nors, zinoma, visada isliks apsirikimo rizika…
            juk atsimenat ir AMB, kuris savo apsivogusius pavaldinius viesai gindavo tuo, kad teisme ju vagysciu dar niekas neirode, tad jie gali ir toliau likti savo postuose…

      • Anonimas

        http://kauno.diena.lt/dienrastis/kita/istorija-lyg-ir-kartojasi-16991

        Na yra tada rašiusiųjų… Apie perversmą. ,,Valstybininkų“ perversmą.

  • Anonimas

    Nieko blogo nepasakiau/neparašiau.
    Apie kokius,būtent,termminus kalbate?
    Pasens?
    Visi,kažkada „pasensime“?Čia blogai/blogybė/įžeidimas?Man- ne.

    Kaip kitaip galima teisybę parašyti,jei ne su gilia potekste?
    Kitaip čia,Lietuvoje, neįmanoma…

    • kalbu apie pavardžių iškraipymą. ir nereikia paranojos a lia Virgis.

      • Anonimas

        man irgi pasirode, kad nerijus nieko tokio blogo labai jau neparase, nebent del ankstesnes adamkaus pavardes… kiek atsimenu (bet negarantuoju) adamkevic buvo jo ankstesne pavarde, kurie jis lygtai amerikoje pasikeite i adamkaus. siaip man, asmeniskai, grazu, kai lietuviai, turintys sulenkintas pavardes, pasikeicia i labiau lietuviskas :) taciau adamku pavadinti adamkevicium, tai gal panasiai, kaip lietuvos ryta – komjaunimo tiesa, leo lt – trigalviu slibinu, socdemus – ex-komunistais ir pan. nepanasu, kad nerijus norejo adamku tuom kaip nors nepelnytai pazeminti…

        • Anonimas

          nenoeriu jo „pelnytai“ pažeminti…
          nebuvo jokių Adamkėvič…Buvo- Adamkevičius.Kai Lenkai-OKUPAVO- Vilnių…visos pavardės buvo lenkinamos ir kas norėjo užimti „šiltesnius“ postus ar būti „savu“ tarp svetimų- turįjo prisitaikyti,kaip ir bajorija.Parsidavė.

          Man būtų įdomu, daugiau sužinoti: ar tiesa,kad Adamkevič pabėgo kartu su vokiečiais ir t.t.?

          Artūrai
          skaitau ne tik LR, RE,bet ir „marginalinius“(LR,RE) „nepatogius“ laikraštukus…domiuosi ir vertinu.

          • Anonimas

            Turėjau omenyje: LL, KK, Atgimimas(Jūs rekomendavote).

  • Anonimas

    Artūrai

    jei apie pavardes,tai pasakysiu…
    O lenkų, rusų…pavardės neiškraipytos?
    Ir kaip Jūs įtariate,kad aš išktraipau pavardes?
    Agurkich?Adamkevičius- buvo toks ir yra.
    Gaila man tų,kurie slepia istoriją ir viską neigia arba prisidengia tuo,kad kitus smerkia įvairiomis, sąmokslo teorijomis.

    Mano pavardė, taip pat iškraipyta…ne tokia,kokia buvo po II Pasaulinio karo.
    Ir tai,tik „sovietų(o ne rusų- neiškraipykim istorijos) dėka“

  • Anonimas

    „…, kad mitologijos virusas paplitęs ne tik tarp iškilių politikų, žurnalistų ir “valstybininkų”, bet ir tarp šio tinklaraščio skaitytojų. Štai puikiausias pavyzdys (skaityti 5 komentarus žemyn):“

    nu jo, ta bacila plinta labai sparčiai ir nebe teisingos ar neteisingos žiniasklaidos pagalbos.. Spėju, kad ir pats blogo autorius pakankamai prisideda prie šito.

    • O kuo jūsų spėlionės pagrįstos galima būtų sužinoti?

      • Anonimas

        Ta prasme, kad jūs nesate mitų paleidęs į šį pasaulį? Nesu labai įsigilinęs į jūsų kūrybą (bet stengiuosi po truputi, nes tikrai įdomu) tačiau pirmas mitas kuris šauna į galvą pvz. apie maximos ir Valinsko ryšį. Gal ką ir maišau, tada iš anksto persiprašau. Iš esmės ką norėjau pasakyt, kad nemaža dalis žurnalistinių prielaidų iš esmės yra niekas kitas kaip mitai. Gal taip ir turėtų būti, bet rezultatus tos visuotinės mitologizacijos mes visi matom. Klausimas ar tai gerai? Aš atsakymo neturiu.

  • Anonimas

    1 mǮtas sm. (2) TrpŽ senovinis liaudies pasakojimas, padavimas apie nepaprastus didvyrius ir antgamtines būtybes: Mitų turinį sudaro realios, tačiau žmonių sąmonėje fantastiškai perkurtos tikrovės atspindys rš. ǁ prk. prasimanymas: Palaidojo mitą apie hitlerinės armijos nenugalimumą rš.
    http://www.lkz.lt/startas.htm
    Kalbant apie mitus mūsų politiniame gyvenime, norėčiau atkreipti į šiuo metu aktualiausius:
    Dalia Grybauskaitė
    Gitanas Nausėda
    Artūras Račas
    Kaip galimi kandidatai į prezidentus jie yra mitinės figūros. Mūsų sąmonėje fantastiškai perkurtos tikrovės atspindys anot žodyno.
    Dalia Grybauskaitė. Ką apie ją žinome? Kieta moteris patys žinot su kuo. Turi karate juodąjį diržą. Užima aukštas europareigas. Iš šių skurdžių žinių mes kuriame mitą apie gelbėtoją, kuri ateis ir padarys tvarką. Žiniasklaida noriai skatina tai pasakodama kokia svarbi ir gerbiama persona Dalia Grybauskaitė yra Briuselyje. Ji įkūnija Valdovo archetipą.
    Gitanas Nausėda. Gražus, sklandžiai kalbantis, turtingas dėdė. Jo iškilimas potencialiu kandidatu atsirado tuomet kai kylo gerovė, o Gitanas Nausėda rimtai ir dalykiškai pasakojo apie tai kad viskas tik gerės. Su tikruoju žmogumi ir jo kompetencijomis būti prezidentu, tas mitinis Nausėda neturi nieko bendra. Be to, aš galvoju, Nausėda nelabai turi šansų laimėti rinkimus, nes gerų žinių metas baigėsi.
    Artūras Račas šiaip yra konkretus asmuo dirbantis savo darbą ir nuolatos šmėžuojantis žiniasklaidos akiratyje. Tačiau kažkodėl, karts nuo karto, jo bloge pasirodo svarstymai apie tai, kad jis privalo kandidatuoti. Gerbiamieji, Račas prezidentas yra mitas. Kokios Račo savybės leidžia jums galvoti, kad jis būtų geras prezidentas? Na geras žmogus, na sąžiningas, na „eina su tauta, o ne prieš ją“. Jei tik to reikėtų, kad būtum geras prezidentas, tai net ir Virgis iš šio blogo tiktų. Jis geras žmogus (tuo neabejoju,) sąžiningas. Iš tikro Račo mes nepažįstame, nežinome jo dalykinių ir kitų savybių.

    • Anonimas

      taciau mes nepazinojome ir adamkaus, kai ji ‘importavome’ is uz atlanto, atsisakeme pazinti brazauska, nekreipdami demesio i jo ‘garbinga’ praeiti tarnaujant komunistinei sovietu lietuvai, ir ypac nepazinome tulo pakso, kuris ir pats saves, turbut, nepazista labausiai :) …
      tad ka daryti, juk reikia kazka rinkti?.. o gal mitas pavirs tikrove? arba gal mes patys mita paversime tikrove, tik reikia nebijoti ta daryti…

    • Anonimas

      „Kokios Račo savybės leidžia jums galvoti, kad jis būtų geras prezidentas?“ kalbant ne apie Račą, o apie ką nors apskritai. Kokios savybės leistų mums pagalvot, kad žmogus X būtų geras prezidentas?? Neatrodo, kad mes visi priversti (kadangi visi neturim galimybės su konkrečiu žmogumi pagyventi ar padirbti po vienu stogu) t i k ė t i, kad konkretus žmogus X yra geras, padorus, sažiningas ir t.t. ir tada jau daryti naivią išvadą, kad jis galėtų būti labai geru prezidentu. Tarp kitko įdomu o kaip apibrėžti – kas yra geras prezidentas? Marytei gal vieno reikia, Petriukui gal visai kito?

      • Anonimas

        Pvz. man iš mūsų prezidento (bet jau kol turim tokią konstitucinę sandarą) reikia, kad jis gerai arba labai gerai atliktu savo tiesiogines pareigas – užsienio politika. Visa kita kas tiesiogiai jam nepriklauso, man yra įdomi jo, kaip žmogaus dalyvaujančio ir vidaus politikoj, nuomonė. Tačiau aš visiškai nesiruošiu iš jo reikalauti geros mokesčių politikos, gero biudžeto, įstatymų koregavimo ir konkretus pavyzdys, kad jis atsakytų už energetikos ministerijos sukūrimą. Bet kas be ko tai tik mano nuomonė. Asmeniškai aš pats sau bandau dabar atsakyti, koks žmogus šioje mūsų situacijoje geriausiai tiktų (turint omenyje konstitucinių galių pasiskirstymą, geopolitinę šalies padėtį, vidaus situaciją ir dar daug daug visko). Geriausiai tiktų – pradedam nuo išsilavinimo, ir toliau – gyvenimo patirtis, asmeninės savybės ir t.t. O be mitų renkant ir vertinant kandidatus mes neapsieisim, kokie gudrūs bebūtume.

        • Anonimas

          Pati prezidento institucija pas mus yra mitologinė. Svajojame, kad jis kažką gali, nors realiai, jei ne užsienio politika jis būtų panašus į Vokietijos ar Izraelio prezidentus. Adamkus sutinku, kad buvo mitologinė būtybė, kai mes įsivaizdavome, kad ne mūsų sistemos žmogus su sąžine bus geriausias variantas. Rezultatą žinome. Niekas neabejoja, kad jis yra geras, kad sąžiningas, kad jam rūpi Lietuva ir jos žmonės, bet kaip prezidentas jis susimovė, tiek Lietuvoje tiek užsienyje. Būtent todėl tokie pasirinkimai kaip Čilinskas ar Račas yra iš principo blogi, nes padoresnio ir teisingesnio žmogaus nei Adamkus, tikrai nerasime. Tai jei jam nepavyko, Čilinskui ir Račui nepavyktų trigubai.
          Mes galime savęs klausti: o ko mes norime iš prezidento? Asmeniškai man užtektų, kad jis būtų tvirtas stabdyti populizmą ir galėtų vidurį nakties paskambinti Sarkozy ir pasakyti maždaug taip: Nikolia, jei suorganizuotum, kad Lietuvai leidžiama pratęsti atominės veikimą, aš suorganizuočiau, kad konkursą dėl naujų reaktorių laimėtų Prancūzijos bendrovės. Atsižvelgiant į tai, manau geriausia kandidatė būtų Grybauskaitė, nors tas jos autoritetas Europoje irgi yra mitologinis. Mes iš tikro neturime supratimo apie tai kaip ji yra vertinama.
          Nemitologinio kandidato pavyzdys būtų Kubilius arba Kirkilas. Visiškai aišku kas per kandidatai, ko iš jų tikėtis ir kokių rezultatų pasieksime. Bet Lietuva nepasiruošusi priimti realybės ir gyvena fantazijose, kad ateis geriečiai ir viską sutvarkys.

          • Anonimas

            o aš (bent jau šiandien) galvoju, kad mums pirmiausiai reikalingas geras teisininkas (Prezidento pozicijoj). Nes tik geras teisininkas pats! gal ir su patarėjų pagalba, bet ne su tokia, kokios reikėjo Adamkui s u g e b ė s gerai nardyt ne tik Lietuvos įstatymuose, bet ir EU teisei ir apskritai pasaulinėje teisėje. Kas be ko, toliau svarbi, jo gyvenimiška patirtis (darbo patirtis, ryšiai ir t.t.) ir asmeninės savybės. Bet pirmiausiai – teisininkas, kad nebūtų vedžiojamas už nosies įvairaus plauko interesų grupių. Šioje vietoje Adamkus buvo labai silpnas, matyt iki galo ir nesuvokė kokias turėjo teises kaip prezidentas ir kaip galėjo jomis naudotis. Mano šiandieninis pasirinkimas – Čilinskas. Gal rytoj ir kitaip galvosiu, bet šiandien taip. Beje iš Račo vis dar tikiuosi komentaro dėl mano parašytos pastabos apie VSD ir Girniaus skandalą. Ten kur jis rašo, kad seimo nariai meluoja ir pats cituoja įstatymą į kurį nėra iki galo įsigilinta.

          • Anonimas

            Regi, Čilinskas gal doras žmogus. Bet jo sveikata silpna. Tas matosi per televizorių. Yra nemažai kitų jaunesnių ir dorų teisininkų. Šiaip man teisininkai irgi patinka. Kalba iš esmės, niekų netauzija.

    • Anonimas

      Jokie tai mitai. Prasimanymai, o tiksliau- anot Auksinio kardo – pramanai.
      Pramanas:
      1. -išgalvotas, netikras dalykas, prasimanymas.
      2.- išmonė
      3.- užsiėmimas, darbas
      4.- pagražinimas, papuošimas

  • Kaip būti lygiai teisingu visiems, jei ūkininkų organizacijos nori, kad jų produkcija būtų apsaugota nuo atvežtinės ? Vienas iš būdų – kasos aparatai turguje užsienietiškai produkcijai, kas vyko prieš savaitę prie Seimo – matėme. Su rašytojų, spaudos apmokestinimu – ta pati istorija, norėtųsi, kad koks nors kuklus provincinis, kultūrinis spaudos leidinukas gyvuotų, o ryškiai geltona spauda paspringtų nuo dvigubų mokesčių. Kaip padaryti, kad mažiau pasiturintis vaistus pirktų pigiau, o turtingesnis brangiau. Šių ir panašių problemų neišspręstų net Aušra Maldeikienė, ką ten Račas.

  • Tie neatsakingi žurnalistiniai pablevyzgojimai a lia Artūro „Maximos Valinskas“ iš lūpų į lūpas bekeliaudami transformuojasi į nerealiausius variantus, ką jau kalbėti, jeigu dar tai kam nors naudinga.
    Beje, Artūrai, „paranojikas“ ir „mužikas“ – kuris žodis tavo ausiai mieliau skamba? :)
    Apsidairyk, Artūrai, kokioj šaly gyveni. Čia garbinamas Brazauskas(!),o privatizacijų įkarštyje bufetininkė tampa legendine ledi, čia skamarakai, kirkilai, zuokai, bradauskai, šustauskai, donaldos į seimą patenka, čia žaidžiama tokiomis istorijomis, kaip I.Rinau, čia Adamkus „…vertas tyrimo ir, A.Račo nuomone, apkaltos…(Sausis 23, 2009 10:33 vakare )“, čia VSD prioritetas – vos ne žurnalistai, o girtam, tris vaikus užmušusiam ir iš įvykio vietos pabėgusiam policininkui teismas sumažina bausmę, čia valstybės kontrolierium patampa nepakaltinamas asmuo, o policijos generalinio komisaro sklype triūsia kaliniai, čia naujagimių lavonėliai šiukšlyne – vos ne kasdienybė, čia kaimynas kaimyno pažinti nebenori, o „užversti“ pensininką dėl dvylikos litų juokų darbas, čia korupcija viena didžiausių Europoje, o savižudybių – pats žinai. Galima tęsti ir tęsti. „…ir nereikia paranojos a lia Virgis…“ – sakai? Tu tuo tikras?
    Yra dar vienas aspektas. Ir tu, Artūrai, ir matyt daugelis pasilikusių „tėvynėje vargą vargti“, taip su ta išsigimėliška aplinka susigyvenot, jog paprasčiausiai nebepastebit, kuo patys pavirtot.
    Manai tik dėl pinigų daugelis emigrantų į Lietuvą parvažiuoja tik į giminių vestuves arba laidotuves ir kuo greičiau dingsta iš čia?
    Niekada nesakiau, kad Valinskas – Lietuvos ateitis, sakiau, kad surizikavau už Valinską ir kol kas nenusivyliau ( arogancijos galėtų būti mažiau) – psichoisterija, apėmusi Lietuvos žiniasklaidą, mane mažiausiai „informuojadomina“, o televizijos ir laidos ? – ką čia pasakius, kad nenusikeikus. :)
    Tavo, Artūrai, daugelis minčių ir pamąstymų nuteikia optimistiškai, tu sakai turys Lietuvos ateities viziją – na ir kas? O kas toliau? Ar taip ir nešiosies savo viziją, ant lapelio surašytą, užantyje ? Kas tą viziją materializuos ?
    Linkiu tau sėkmės, Artūrai.
    ————————-
    P.S. Senokai kirba paklausti – ar V.Matulevičius, tavo nuomone, paranojikas? O V.Petkevičius? Ačiū.

    • Anonimas

      Įnašas kalbos gerbimo dienai: turįs viziją.

    • Anonimas

      Blogiausia,kad visi turi turėti tik vieną, „teisingą“ nuomonę.
      Jei galvoji ne kaip „masės“,esi paranojikas/iškrypėlis.
      Ar ne Nausėda paranojikas- „buria“ apie pinigėlius ir net akytėm nemirkteli. „buria“ taip,kad jam ir jo bankui būtų naudinga.
      Grybauskaitė- „buria“,jei nepanaudosit visų EU lėšų, Lietuva bus „atsilikusi“, o kas tuos pinigėlius atidavinės?Tikrai ne Grybauskaitė.
      Vis grumojo piršteliu. Baigėsi rinkimai- ramu. Tik įdomu, kam labiausiai pakenkė: socdemam ar konservam? Manau,kad socdemam.
      Už tokią „agitaciją“ savo partijai- butų senai išmesta.Bet…ji rastų kitą“prieglaudą“- A.K.konserv. Tada visa valdžiukė priklausys A.K.konserv.,nes rinkimus laimėtų D.G.konserv. :)
      Ir nereikia čia paranojos…
      Paranojikai( http://lt.wikipedia.org/wiki/Paranoja ) tie,kurie sėdi valdžioj ir galvoja tik apie savo „kailį“ ir pamiršta: ko jie ten išrinkti?

  • Anonimas

    Virgi,
    nors ir nesu A.Račas, bet:
    savo laiku balsavau už V.Matulevičių, nes gerbiu jo (kad ir pralaimėtą kovą su V.Uspaskichu). Be to, galvoju, kad konservatoriai ir kiti LRS „senbuviai“ turėtų jo atsiprašyti.

  • Anonimas

    Dėl Adamkaus – žmogus, atėjęs į valdžią melo pagrindu (pažeisdamas Konstituciją), NIEKADA NRBUS tvirtas. Jis tokiu tik gali APSIMESTI.

    • Ar,
      Atstatydinus R. Paksą, konstitucinio teismo išvada, kaip vienuoliktu Dievo įsakymu, rėmėsi ir A.Račas(!), o jūs, gerbiamas Ar, drįsote suabejoti KT išvadomis? :)

  • Anonimas

    Paskutinis mitas.
    JAV pernai žuvo apie 60-70 proc. bičių šeimų (išskrenda pražūčiai (t.y. išskrenda iš namelių ir jau nebesugrįžta – žūva), o į jų namelius po to net neatskrenda bitės – plėšikės, nuo kurių paprastai saugo sargyba).
    Panašiai pernai prasidėjo ir V. Europoje.
    Taigi dabar apie mitą.
    Teigiama, kad Enšteinas yra pasakęs, kad kai žus bitės Žemėje – Žemėje po keturių metų nebeliks ir žmonių.
    Norite tikėkite, norite ne – aš tai netikiu. Aš galvoju, kad po to praeis ne mažiau, kaip 20 metų (o aš tuomet ir taip jau būsiu miręs).

  • Anonimas

    Kas dėl mitų: yra TV laida- „Mitų griovėjai“ rodomi per Discovery kanalą. Pakvieskime,lai aptvirtina ar paneigia visus musm žinomus mitus apie mūsų gerb. politikus ir nepolitikus.
    Tada niekam nereikės spėlioti.
    Nereikės kurti sąmokslo teorijų ir vienų kitais vadinti- paranojikais. :)

  • Anonimas

    man tai situacija su Greičiumi keista. Užsispyrė seimūnai ir nutarė nebalsuoti. Koks tikslas? Gal pabandom paspėlioti, kam tai naudinga? Ar žinote ir galėtumėte išvardinti nors penkis darbus, kuriuos davė valstybei Greičius per ilgus darbo metus? Aš nežinau, jei kas pasakysit, atsisimsiu savo žodžius. Nieko konkretaus ir įsimintino teismų veikloje (kur turėtų pasireikšti jo veikla) jis nenuveikė. De jure, jis negali daryti jokios įtakos sprendžiant bylas, de facto – žinau faktų, kad kartais sprendimams turėjo įtakos VG nuordymai baudžbylose. Gal tai vienas iš tikslų turėtų pasiuntinuką vykdantį nurodymus? Jei stebėtume žiniasklaidą, tai būtų matyti, kad kalbant apie Greičių, labiausiai kliūna Prezidentui. Todėl galima daryti išvadą, jog per jį siekiama ir dar kito tikslo – diskredituoti Prezidentą. Žiūrim ką turim – diskredituoti teismai, prezidento institucija. Apie Seimo ir Vyriausybės diskreditaciją nekalbėsiu, tai kita tema. Iš esmės visos pagrindinės valstybės institucijos yra diskredituotos ir negerbiamos (čia neliečiam tų atvejų, kai kai kurie asmenys savo netinkamais poelgiais diskredituoja institucijas kuriose dirba). Kas labiausiai prie to prisideda? Manau jau visi pastebėjo, kad tai NKVD – nenuilstantieji Kuolys, Vasiliauskas ir Dapkus. Pasivadinę ir pasitelkę Piliečių santalką kasasi po valstybės pamatais? Jei atsitrauktume nuo smulkių dalykų ir pažvelgtumėte plačiau, ar jūs nematote to paties?

    • Anonimas

      kažkas iš valdančiųjų pakankamai gerai paaiškino problemos e s m ę. Maždaug taip – kol prezidentas su mumis nesuderins kas pakeis Greičių tol mes jo neatleisim. Viskas. Visa kita leido suprast, mums dzin, per daug svarbus šis postas, kad galima būtu padėti .. ant konstitucijos, prestižo ar dar ko nori.

  • Anonimas

    Man lietuviškoji politinė mitologija karts nuo karto primena valdžių žaidimą kortomis durnių. Viena vadžia (S) puola kitą (P) trimis šešiaakėmis (abejotinos teisinės vertės įstatymais), kita atsikirtinėja, bet aukštų kozirių ant stalo nemeta…
    Taip ir varinėja pagal kozirių spalvą…