Citata #393 A.Oželis atskleidžia klientų aptarnavimo „La Provence“ ir „Žemaičių smuklėje“ paslaptis

Restoranų „La Provence“ ir „Žemaičių smuklė“ savininkas Arūnas Oželis paaiškina, kaip reikia elgtis su klientais:

Jeigu svečias padavėją kvies švilpdamas ir rėkaudamas, jam ir į lėkštę galima prispjauti.

„Lietuvos ryto“ priedas „Vartai“.

… Nors nerėkiu ir nešvilpiu, vis dėlto gerai yra žinoti, ko galiu tikėtis…

(9 balsų, vidurkis: 4,56 iš 5)
Loading...
  • romas

    Kūno skysčiai be partnerio sutikimo – ar tai nėra išprievartavimas?

  • Andrius

    Lietuviško verslo ypatybės…

  • Manau, kad reikia būti pačiam mandagiam, tai ir su tavimi elgsis mandagiai.
    Kodėl save reprezentuojančioje kaip gerą maitinimo įstaigose turi būti slaptos kameros, – kad tai klientas žinotų, ir jaustūsi saugiau.
    Kaip sakoma, ypač pavojinga toje pačioje vietoje maitintis skūpiam žmogui (kuris nepalieka bent 5 proc. kišenpinigių), tad mandagumas išsireiškiamas, tokiu būdu, ne vien nerėkaujant ar ne šūkauliojant.
    Žmogus degraduoja juk labai greitai. Štai sakoma, kad karo pilotas, pasiūstas naikinti žmones, jau trečiame skrydyje tai jau daro su azartu.
    Kaip sakoma, vaikosi civilius, ir su didžiuliu malonumu juos traiško, kaip kokius tarakanus… tad gal ir padavėjas, su laiku gali užmesti skreplį be skrupulo vienu ar kitu atveju (pavyzdžiui, jei nesilaiko kokia tai patiekalo detalė, vos pajudinus padėklą…)

    • doktor barmental

      5 procentu kisenpinigiu :)

  • Fredis*

    Jeigu Oželis tikrai taip kalbėjo, tai žiūrint iš viešųjų ryšių specialisto aukštumos tai labai prastas pasisakymas. Restorano savininkas nesupranta ką kalba. Nėra baisesnio dalyko gauti paslaugą iš pavargusio verslininko, kuris samdo įžeidžius ir ciniškus padavėjus. Sudrausminti įsisiautėjusius ir nepagarbiai besielgiančius lankytojus galima ir kitais būdais, reikia tik turėti truputėlį išradingumo ir žaismingumo. Į bjaurų ir nepagarbų elgesį niekada negalima atsakyti tuo pačiu.

    • Valentinas

      Skaitau apie Oželį, o atrodo, kad Fredis moko Račą kaip elgtis su bjauriais komentatoriais :)

  • Na, savo darbe, jei klientas sumanytų kišti rankas kur nepridera, turiu oficialų leidimą tokiam klientui trenkti į marmūzę ir pasiųsti ant kelių raidžių. Laimė, neteko dar taip padaryti, randu būdų, kaip kitaip susitvarkyti, o ir žmonės padorūs renkasi.

    • suomis

      Proletarams galima kišti rankas kur nepridera, nes tada jie nebūtų vadinami „garbingu“ proletarų vardu. : DDDD

  • Whisker

    Manau, kad uz tokius pasisakymus jis turetu but patrauktas baudziamjonon atsakomyben (si karta neironizuoju). Jo pasakymas akivaizdziai leidzia suprasti, jog toki savo darbuotoju elgesi jis netik, kad pateisina, bet netgi galimai skatina. Kas galetu paneigti, kad jo restoranuose tokie dalykai nevyksta? O dar po vieso pareiskimo, jog taip elgtis yra gerai. Tai kaip galima tokiam zmogui leisti valdyti maitinimo istaigas? Keisciausia, kad ne kokios apsniurusios skyles savininkas taip sneka, o restoranu. Turetu mazu maziausiai but pakviestas pasiaiskinti del tokiu kalbu.

  • TOOPas

    Būtų neblogai sužinoti visu elgesio atvejus – už ką tokiu būdu gali būti paskaninta sriuba ar troškinys. Pvz.: jei į restoraną ateisi su buvusia padavėjo mergina, jei esi konkuruojančio restorano savininkas ir t.t. O šiaip tai po tokių pasisakymų teks vengti A. Oželio maitinimo įstaigų. Nes jei su nemandagiais klientais kovojama jiems spjaudant į patiekalus (juk visuomet tokį klientą paprašyti išeit), tai kas daroma su pašvinkusia mėsa?

  • nerijus

    Oželis pasakė… Kiek yra tokių, kurie neperka straipsnių žiniasklaidoje ir neturi galimybės apie tai papasakoti plačiajai auditorijai?..
    Įdomu, ar pats Oželis nėra tų kupranugarių auka savo restoranuose ir, ar po šio jo išsireiškimo juo netaps?..

    p.s. mes to tikrai nesužinosime.

  • Smilga

    Susijuokiau chi, negali būti, kad Oželis taip kalbėtų rimtai, nevykęs pokštas. Kiek girdžiu ir žinau iš savo kolegės, Oželis jų geras senas draugas, tai visi „solidūs“ žmonės.

  • Rolandas

    Praverstų iškaba prie įėjimo: „Nemandagiems klientams spjaudome į lėkštes“. Tikiuosi padavėjai skiepyti.

    • nerijus

      Rolandai

      O kam skiepyti padavėjai?..Manote, kad dėl vakcinos likučių jų burnos išskyrose, pasiskiepysite nemokamai?..

    • romas

      Gal skelbimas net pritrauktų gurmanų, egzotikos mėgėjų. Yra toks kinietiškas delikatesas – sriuba iš kregždžių lizdų. Žolėms sukant lizdą sulipinti kregždės naudoja seiles.
      Kol kas negirdėjau skundžiantis Oželio virtuve. Galbūt padavėjų seilės ir yra tas slaptas komponentas, garantuojantis virtuvės sėkmę. Bet seilių kokybę reiktų prižiūrėti, Jūs teisingai pastebėjote.

      • Rolandas

        Taip.Įpročiai keičiasi. Prieš metų dvidešimt beveik niekas tų poros alyvuogių nevalgė, kur prie picos pateikdavo. O ir Rokforo sūris kojinėm smirdėdavo…
        Nerijau, man skiepytis nebūtina (net nemokamai) :D Dirbu namuose, miestelėnams pavojaus nekeliu.

  • Na, iš kitos pusės, ne toks jau ir blogas ten aptarnavimas – tie patys žmonės dirba po dešimt metų (ar kiek ten :) – ir tikrai išmano savo darbą. Aišku proletarui smagiau yra būt aptarnaujamam vergo dirbančio kokiojnorspicoj už minimalų atlyginimą, kurį galima spardyt ir stumdyt.

    Aišku, proletaras nesupras, kaip jis negali būti karaliumi bet kur nuėjęs, ir kad žmonės gali vertinti ir gerbti save beigi savo darbą.

    Pasakė gal ir hiperbolizuodamas, bet pasakė teisingai.

    • suomis

      Tai, Oželio restoranuose renkasi proletarai? Nejaugi? Tu matai. O dar proletarai skundžiasi, kad algos mažos. Jei algos būtų mažos, tai po restoranus, proletarai, nesišlaistytų. Proletarai, turi maitintis namuose. Reikia dar per pusę sumažinti atlyginimus, nes visiška betvarkė – proletarai po restoranus šlaistosi. Reikia kažką daryti, keisti padėtį. LLRI kažkur prasnaudė.

      • tamstai sunku su teksto suvokimu, niekur nesakiau, kad Oželio restoranuose renkasi proletarai, sakiau, kad proletarai neturi supratimo kas yra normalus aptarnavimas, ir kaip jo gaut, tad sulaukia tokių replikų.

        „Klientas visada teisus, nesvarbu kaip elgiasi“ ne visur galioja, ir tiek.

        • suomis

          Gal geriau skaityk pats savo tekstą.

          • nesvarbu

            „Niekas taip neparodo charakterio kaip geras elgesys ginčijantis, jei ginčo negalima išvengti“ (H. Teiloras)
            suomi, susimąstyk!

          • suomis

            Mąstau. :)

          • nesvarbu

            suomi,linkiu tau gero An-denken`o.

          • nesvarbu

            P.S.Filosofijoje tas „An-denken“ yra gan plati sąvoka, viena iš jos reikšmių-yra savo paties būties ap-mąstymas. Čia, kad suomis nesikankintų:)

          • suomis

            : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        • Sejanus

          Domai, bet juk kalba ir eina apie pateikimą, ne apie turinį. Niekas nesiginčyja su tuo, kad klientas ne visada teisus ar bent jau neturėtų taip būti. Ar kad padavėjai nėra šuniukai vaikymui. Bet kalba eina apie tai, kaip pasakė. Bent jau man dar ilgai tie restoranai asocijuosis su prispjaudytu maistu… net jei ir esu tikras, kad tyčia ten niekas nieko nespjaudo.

  • leokadija

    Aisku, kad hiperbolizuotas Ozelio teiginys. kazkodel visiskai pasitikiu jo teikiamu paslaugu kokybe, nors siaip maitinimo tinkle pasitikiu labai mazai kuo Lietuvoje. Ir siek tiek teisingas tas jo teiginys. Nors man priimtiniau, kai „proletarus“ padavejai ar kiti aukleja savo inteligentisku pavyzdziu. O ne pagal principa „kaip sauksi, taip atsisauks“…

    Kol cia apie bliudus diskutuojame, kiti zurnalistai is tiesu kencia del savo darbo laisvo zodzio labui. Kas susivienys pries respublika ir uz Verslo Zinias? kas perspaudins ta pacia zinia, kad ir per velai…?

  • nesvarbu

    Restoranas, ar kokia kavinė yra ir LRT. Todėl spjaudymo į lėkštes tema ten taip pat aktuali. To pavyzdys toks straipsniukas:
    http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/amatonis-vvalentinavicius-pilkas-bet-ne-kardinolas.d?id=47306099
    Tekstas, kaip ir tas spjaudymas-emocingas dalykas, tačiau esminis sakinys apačioje: Autorius yra LTV Naujienų tarnybos vadovas…

    • egriseus

      Atrodo, kad pats Audrius Matonis seniai pasiklydo tarp angažuoto komentatoriaus ir samdyto LTV Naujienų tarnybos vadovo sąvokų bei supratimo, ką kuris turi veikti. LTV Naujienų tarnybos vadovas, kad ir Siaurusiavičiaus klapčiukas, samdytas už kuo įvairiausių politinių pažiūrų, ne tik Kirkilo, AMB ir pan. gerbėjų, mokesčių mokėtojų pinigus.

    • nesvarbu

      egriseus,keblus dalykas,tačiau TAS A.Matonis(čia analogija su kongenialia straipsnio įžanga, tiksliau pirmu žodeliu-„TOKS“,kuriuo autorius gan įtikinamai išreiškia aukščiausio laipsnio savo priešiškumo ir paniekos emociją) yra akivaizdžiai mažai techniškai įgudęs, nes bandymas rinktiniais žodžiais duoti atkirtį V.Valentukevičiui akivaizdžiai žlugo-straipsnis gavosi banalus.

      • aušra maldeikienė

        na Matonis man labai patiko vienoje situacijoje. Mes kartu dirbome(čia apie 2000 metus BNS). Matonis ant stalo pasidėjo ką tik pasirodžiusią Bžezinskio knygą. Aš bandžiau ta tema pasikalbėti. Jis sakė, kad tik pradėjo skaityti. Po keleto savaičių paklausus, kaip patinka, jis man pareiškė, kad nieko ten naujo nerado, nors perskaitė ar ne 10 psl.

        • Fredis*

          Apie Bžezinskį galime pasikalbėti ir be Matonio.

    • lv

      Čia dar nieko, bet jau kai Savaitėje, akcentuojant, ką matysite reportaže po reklamos (nors po reklamos reportažas nukištas į patį galą) pradedamas (! visuomeninio transliuotojo eteryje, analitinės laidos, kuri „pabrėžia tendencijas, procesus, svarbius Lietuvos visuomenei“) transliuoti paskvilis apie Valentinavičių, pradedama narplioti „kas verčia mūsų vadą ir apskritai kas gi čia vandenį drumsčia“, tai darosi jau koktu (apie objektyvumą ir etiką nebeverta net kalbėti). Kaip ironiškai ir kandžiai (galima būtų tik paploti) tame reportaže atrodo Butkevičiaus pasisakymai…
      Įsitikinimas, kad tą kontorą reikia kuo greičiau išrūkyti, tik stiprėja.

  • nesvarbu

    Dabar jau gal ir nevadinsiu D.Radzevičiaus profsąjungos pirmininku…
    http://verslas.delfi.lt/Media/respublikos-prasymu-arestuota-05-mln-lt-verslo-ziniu-turto.d?id=47304267

    • Fredis*

      Dainius pirmuosius žurnalisto žingsnius žengė „Respublikos“ redakcijoje, tačiau visiškai subrendo skaitydamas racas.lt

  • nesvarbu

    Viešasis maitinimas yra verslas. Todėl bus į temą. Prieš minutę baigėsi BTV „Karštas vakaras“. Jei pamiršti visai nevykusį laidos vedėją-laida buvo fantastinė. Dalyvavo Ilja Laurs, Antanas Guoga, Milda Dargužaitė. Žmonės, kurie yra mūsų tikros nacionalinės vertybės ir geriausias atsakas austrams, diskutuojant kas yra gerai, o kas yra blogai. Klausant tokių žmonių darosi visiškai aišku ir lengvai suvokiama-Lietuvos ateitis bus!

    • Kitas šios laidos privalumas, jog ji yra pasiekiama facebooke, kur iš anksto sužinai dienos temą ir svečius. O dar nespėjus laidai pasibaigti per TV, jos įrašas įkeliamas į youtube’ą http://www.youtube.com/watch?v=ZenHQ0zfEQ0 – Nors kažkas žengia koja kojon su laiku..

    • Andrius

      …juokingiausia, kad „neemigruoti ir kurti verslą Lietuvoje“ ragina tie, kurie patys prasisuko ne Lietuvos rinkoje… Bepigu skiepyti jaunimui „meilę Tėvynei“ dirbant už grašius ir guodžiant save, kad „ne viskas iš karto…valstybė jauna ir ateity (metų už penkiasdešimt) bus tikrai geriau“, kai patiems, padirbėjus svetur, ir sau susikūrus materialinę gerovę, tų geresnių „laikų“ laukti jau nebereikia… O ir viena esminių totalinės emigracijos priežąsčių yra visai ne „sotesnio gyvenimo“ paieškose – keista, kad nei gerbiamas I. Larsas nei kiti ten kalbėję nesuprato, kodėl jų, kaikurie pažįstami, geriau dirba Londone už tokį pat menką atlyginimą, nei dirbtų už tiek pat Lietuvoje – primityviai sau paiškina tai „snobizmu“, neva tokiems „kiečiau“ būti londoniečiais… O esmė labai išviešėjusiam Lietuvoje socialiniam neteisingume ir valdžios korupcijoje… Tokiam, tūlam, Larsui gal tai ir nemotais – yra pakankamai turtingas ir reikalui esant, gali ir pats „pakorumpuoti“ kokį valdininką, bandantį apriboti jo teises, ar kokius jo teisėtus siekius… Deja, samdomas darbuotojas dažniausiai sau leisti to negali – neleidžia finansinės galimybės… todėl jam stebint tą socialinį neteisingumą ir „valdžiažmogių“ ciniško valstybės lėšų grobstymo mastus – geriausia išeitimi pasirodo emigracija…

      P.s. Donkichotas nors buvo ir teigiamas personažas, bet visgi idiotas – suprantama, kad mažai norinčių aukoti savo gyvenimą beviltiškai kovai su „malūnais“…

      • suomis

        Toj laidoj, jie ir užakcentavo, kad reikalingi žmonės, kurie galėtų aukotis. Kitaip, tai vadinama – durnių ieškojimu.

    • nesvarbu,

      tai va ta proga pačiam pasigirsiu, kad Lietuvai dirbau 10 metų, atsisakydamas atlygio (nors buvau uždirbęs, kurie man priklausė, apie 550 tūks. Lt), nors tuo metu šeimoje maitinomės išskirtinai tik duona ir margarinu (kurio pakęsti negaliu), tiek per pusryčius, tiek per pietus, tiek vakare.
      Ir ne dirbau, o ariau, miegui skirdamas 4 val.
      Manau toks, kurie tuomet dirbome neatlygintinai Lietuvai, ne aš vienas buvau. Turiu omenyje ne išsidanginęs, o palikęs čia tam, kad Lietuva taptų klęstintis kraštas.
      Negalvok, kad noriu pasigirti. Juk ne žuvau už Lietuvą ar nebuvau kalinamas, kaip kiti mūsų šeimos nariai.
      Tad dirbti Lietuvai, – yra normali būsena.
      Nenormalu, manau, sprukti iš jos. Juk duonos ir margarino visiems pakanka (bent Karite).

      • nesvarbu

        Izbliondime, tikiu, kad taip ir buvo.

      • Andrius

        „..Manau toks, kurie tuomet dirbome neatlygintinai Lietuvai, ne aš vienas buvau..“

        …O būtuoju laiku rašote, nes dabar jau nemanote, kad ir toliau privalote aukotis ir dirbti neatlygintinai ? … Tai kodėl tuomet manote, kad „sprukti“ iš šalies, kurioje iš Jūsų, tarkim, tyčiojamasi yra nenormalu ? – „paytryyyjotizzzm“ neleidžia ? :)

      • La Resistance

        Labai atsiprašau už įžūlumą, bet prašyčiau paaiškint man nesuprantamą niuansą apie Darbą Vardan Lietuvos…
        Kai ari po N-ioliką valandų 6-7-ias dienas per savaitę, o darbdavys perka saleles Karibuose / vynuogynus Italijoje / vilas Viduržemio pakrantėje – tada Dirbi Lietuvai. Bet, jei dirbtum tą patį, tik, kad įstatymo numatytą 40 valandų darbo savaitę ir gautum kiek padoresnę algą, tačiau darbdavys nekilnojamojo turto Vakaruose neįsigytų, tai jau Nebe Lietuvai darbas gautųsi…
        Kodėl??…

  • Ogis&Co

    Geras klientas turi buti nuolankus, neissisokti, maloniai elgtis su suirzusiu padaveju, ramiai neniurzgedamas esti paduota edala, gink dieve nereiksti pastabu del ano kokybes ir tokiu budu apsaugot save nuo apspjaudymo.
    Taigi Ozelis teisus.

    • Na, reikėtų turėti omenyje bent jau tai, kad ne padavėjai gamina maistą, t.y. už jo skonį ir kokybę yra atsakingas virtuvės personalas. Viena yra mandagiai išreikšti savo nepasitenkinimą, visai kas kita yra šokdinti personalą, kuris net nėra už tai atsakingas.
      Ši citata labiau atskleidžia tai, jog nemaža dalis žmonių (kaip susidarė įspūdis – net nemaža dalis čia komentuojančiųjų), panašu, jog laiko padavėjus/padavėjas kažkokia žemesne rūšimi, mano, kad juos galima šokdinti, bet kaip kviesti, o aptarnaujantis personalas, kai su juo nepagarbiai elgiasi, toliau privalo tik šypsotis.

      • Ogis&Co

        Tai as ir sakau, kad klientas turi teise tik labai mandagiai, atsargiai ir politkorektiskai isreikst savo nuomone apie edala, kuri, aisku, gamina ne padavejas ir todel neturi nieko bendra su tuo, kas lekstej – todel jei chamas prie stalo kelia balsa, iskart gauna prispjaudyta deserta.

  • Marius

    Jo… tokio antireklamos net priešas nesugalvos. Dabar žmonės bijos užeiti.

  • kodel BNS dar nepranese? – http://bit.ly/pEHXcJ

    • mielas Andriau, BNS apie tai pranešė beveik trys valandos prieš tamstai čia parašant.

      • dovanoktie tuomet, bet as apie BNS pranesimu pasirodyma sprendziu pagal tai ar yra strp. naujienu portaluose, reiskias naujienu portalai miegojo ne jus. bent delfyje pasirodzusio strp. laikas yra 16:16 tad valanda po mano komentaro cia. o apie ivyki is twitterio suzinojau 4 valandas pries rasant komentara, tai jau buvau issigandes, kad visada greita ir operatyvi LT media bus praziopsojusi