Rinkimai į EP: paspėliokim

Žinau, kad daug kas sakys, jog tie rinkimai į Europos Parlamentą niekam neįdomūs ir nieko nereiškiantys.

Iš dalies su tuo galima būtų sutikti, tačiau kaip ten bebūtų, sekmadienį rinkėjai pademonstruos savo simpatijas ir  prisirišimą (lojalumą) vienai ar kitai politinei partijai. Be to, rinkimai iš dalies parodys ir šiuo metu visuomenėje vyraujančias nuotaikas bei savo požiūrį naujosios Vyriausybės veiksmus.

Žodžiu, rezultatai vis tiek bus įdomūs.

Pronozuoti rinkimų rezultatus visada yra gana sunkus ir nedėkingas darbas (šį kąrtą jis dar sunkesnis, turint galvoje prognozuojamą itin žemą aktyvumą).

Bet vis tiek bandau:

TS-LKD – 23,6 proc.

LSDP – 18,4 proc.

Tvarka ir teisingumas – 9,2 proc.

Liberalų sąjūdis – 7,8 proc.

Darbo partija – 6,4 proc.

Valstiečių liaudininkų sąjunga 4,8 proc.

Liberalų ir Centro partija – 4,6 proc.

Lietuvos lenkų rinkimų akcija 3,8 proc.

Tautos prisikėlimo partija – 3,5 proc.

…………

Pilietinės demokratijos partija – 0,6 proc.

P.S. na, gal čia ir ne visiškai prognozė. Gal dalis tų skaičiukų yra lūkesčiai:)

P.P.S. Bedėliojant skaičiukus tokia eretiška mintis kilo: o jei savo prognozes paskelbčiau sekmadienio rytą?

Ar VRK mane nubaustų už neleistiną agitaciją?

(6 balsų, vidurkis: 2.17 iš 5)
Loading...
  • nerijus

    Taip. Manau, kad tai būtų agitacija.

    Kas dėl balsų pasiskirstymo, tai galvoju panašiai, bet:
    TS- LKD- 23,9
    TiT- 16,1
    LSDP- 14,3
    DP- 11,4
    LibSąj- 8,6
    VLsąj- 6,2
    LiCP- 5,9
    LLRA- 4,2
    TPP- 4,1
    PDP- 1,8
    Frontas ir kt.- pasidalintų likusius 1,8 proc.

    Bus įdomu pažiūrėti, kaip sekėsi spėlioti :)

  • WU

    RINKIMŲ Į EUROPOS PARLAMENTĄ ĮSTATYMAS

    54 straipsnis. Rinkimų agitacijos draudimas rinkimų dieną

    2. Informacija apie vykstančius rinkimus, jų svarbą valstybės gyvenimui, atvykusių balsuoti rinkėjų skaičių, kokius dokumentus būtina turėti balsuojant, kvietimas atvykti balsuoti ar kita informacija, kuria neraginama nedalyvauti rinkimuose, balsuoti už ar prieš kandidatą ar kandidatų sąrašą, nelaikoma rinkimų agitacija.

  • Artūrai, manau, Jums kartais lengviau „nuspėti“, kai darbo reikalais tenka susidurti su neklystančia RAIT http://racas.lt/rait-kokybe-nebereikalaujanti-irodymu/ :) Jie kartais nepasufleravo tokių rezultatų? :)
    Aš asmeniškai manau, kad rezultatai tūrėtų būti panašūs į Seimo rinkimus, tik TPP turėtų būti daug žemiau (juos jau sudirbo popžiniasklaida (arba patys susidirbo…)…). Nes partijos jau turi savo pagrindinį elektoratą ir labai stipriai jis nepasikeičia per šiek tiek daugiau nei pusmetį.

    • Simai, ne… Šį kartą tai tik mano subjektyvios prognozės…

  • Jonas

    Teisus A.Krupavičius, pavadinęs kiek jam nebūdinga leksika visa tai debilizmu. Tačiau kita vertus, prisiminkime Prezidentės rinkimus. Diskusijos TV tebuvo VRK gerai surežisuotas formalumas. Ar galėjo būti kitaip? – žinoma, galėjo, bet ar vertėjo, kai buvo tik viena kandidatė ir antra, galvojanti, kad ji kandidatė. Kiti – iš anksto susitaikę su statisto vaidmeniu.

    Eurorinkimai – dar liūdniau. Vienas pasako, kad jis savo rajono! žmonėms bus naudingesnis Euro parlamente nei Seime, nes dažnai juos lankys, kitas(a) neatsako į klausimą apie jo paties partijos programą, nes neskaitęs ir t.t. Vis dažniau pats sau sutinku, kad tas debilizmas yra ne blogosios VRK „zapadlizmas“, bet labai teisingas sprendimas: formą pritaikė politinio ir visuotinio mentaliteto turiniui. Na, gal kiek perdaug nuvertino „garbės lentas“ – jos tikrai neatrodo gražesnės nei plakatai ant jų.

    Reitingų prognozės manau koreguosis, nes kaimas nebus aktyvus, išskyrus Vilniaus rajoną, vadinasi lenkai surinks daugiau procentų. Ir nenurašyčiau „Paleckininkų“. Jei eis balsuoti aklai agresyvieji, pirmasis „frontininkas“ gali gauti galimybę patikrinti Briuselio langų stiklus.

  • Įdomu už ką balsuoja tokie žmonės kaip N.Vasiliauskaitė, A.Bielskis (NK95), A.Maldeikienė (V.Mazuronis, R.Paksas TiT partiją laiko dešinės pakraipos partija, „turėjome laimėti mes, bet Dievas šį kart pirštu parodė į konservatorius“), kiti tikrieji socialistai,
    Artūrui irgi sunku pasirinkti už ką.
    Negi Kirkilo, Bradausko, Vėsaitės partija?

    • Orka

      Fredi, o pats, matyt, už Vidžiūno, Puteikio, Žiemelio partiją? :)

      • Kirkilas yra socialistų lyderis,
        Bradauskas, Vėsaitė,- taip pat partijos veidas, grietinėlė,
        o Puteikis yra visai fainas klaipėdiškis, kovojantis prieš miesto paveldo naikinimą. Kam nepasitaiko prisigerti?
        Žiemelis – ypatingas atvejis, bet jis nesuprasi – tai partijoje, tai jau nebe.

        • Orka

          Man Vėsaitė irgi visai faina. :)
          Prisigerti pasitaiko, bet į areštinę papult ir taip reikštis – ne kiekvienam.:)

          • Auksinis kardas

            Orka, Puteikis asmeniškai padėjo mūsų vietos bendruomenei susitvarkyti su opia problema. Nei vienas politikas ar valdininkas anei dešimtadaliu tiek neprisidėjo, kiek prisidėjo šis netobulas žmogus. O todėl, jau senokai pamiršau, kad jis kada buvo taip prigautas. Nei jis pijokas, nei ką. Štai tik iš miesto išleisti gaila – čia eilutė laukiančių vien pasinaudoti jo pareigomis.

        • Orka

          Prie ko čia jūsų bendruomenė? Henytė, sako, irgi buvo labai geras kaimynams. Neabejoju ir Bradauskas kokiai nors bendruomenei, o gal ir kelioms, labai padėjo. Ir ką?

          • Auksinis kardas

            Prie ko? Bene nukvakai, klausti tokį klausimą? Prie to, kad tai pirmiausiai Klaipėdos politikas, ir būtent tokiu būdu pelno vietinių balsuotojų pasitikėjimą – jį gauna itin sėkmingai. Jei Bradauskas išties padėjo keletui bendruomenių, jis ir turi jų užtarimą pasirenkant. O gal verčiau rinkėjai turėtų naudoti spalvų paletę, rūpindamiesi, kad renkamojo veidas būtų mažiausiai raudonas?

            Beje, gal pastebėjai, kad ir šios erdvės šeimininkas didesnį pagreitį ir pasitikėjimą (kurį čia mielai apsėdome) įgavo kaip tik tuomet, kai apturėjo drąsos kai ką ginti? Pala, atsinešiu šiandien dėžutėn kritusią Naglio skrajutę, ten buvo gera jo mėgstama Kanto citata, štai – „Du dalykai nenustoja manęs stebinę visą gyvenimą: žvaigždėtas dangus virš galvos ir moralės dėsnis žmoguje“.

            Štai tik klausimas, ar tokie dalykai pajėgūs įtikti tau, Orka?

          • Auksiniam kardui
            Kas tai yra pasitikėjimas? Pvz. Atūras Račas pasitiki politikais, pasak jo pačio, iki pirmo karto… Kitiems rinkejams tas pirmas kartas tūrėtų būti ekstremalesnis – tarkim turi kažką nužudyti, pavogti daug daug milijonų (tik žinoma jau su įrodymais, o ne su įtarimais žiniasklaidoje…). Artūras neseniai rašė apie smulkmenas ir pripratimo geną. Iš to drąsiai galima daryti išvadą – kokie rinkėjai, tokie ir jų megstami politikai. Kam yra normalu kartas nuo karto girtam sėsti prie vairo, tai puikiai pasirenka, tarkim, A.Vidžiūną („Nuo dabar mano gyvenimo taisyklė bus paprasta: pakėlei taurę – nesėsk už vairo“)ir panašius (na, kam gi nepasitaiko? ane? svarbu geras žmogus…). „Politika neturi jokio ryšio su morale“-Niccolo Machiavelli…

          • Orka

            Ačiū, Simai. :)
            Auksiniam kardui dėl bendruomenės: Nežinau, kokiu būdu jis padėjo jūsų bendruomenei ir kokią problemą išsprendė, bet čia yra didelis prieštaravimas šitam reikale. Jis susijęs su rinkimų sistema, seimūnų korupcija ir daugeliu kitų klausimų. Padėdami savo bendruomenėms politikai „išrūpina“ lėšų iš valstybės biudžeto. O tai reiškia, kad nuo kažko tos lėšos nuimamos. Dažniausiai nuo kitos bendruomenės, kurios politikas nėra toks įtakingas, arba iš viso jo nėra.

          • nerijus

            Orka

            Artūras Račas
            Birželis 5, 2009 9:14 vakare

          • Auksinis kardas

            Vėjai, Orka ir Simai, kartoju – nusigrybaujat. Žmogus ne lėšas skyrė, o savo pastangas. Eina ir daro ten, kur kiti neina ir nedaro, verčiasi per galvą ir sugalvoja, kur kiti net nesirengia galvoti. Tai ir yra atstovavimo pagrindas – ginti rinkėjų interesus. Žinote, per TV siužetai apie areštinę tikrai atrodė nepatraukliai. Ir jei man reikėtų spręsti vien iš tiek, gal dar taip pat naiviai blaškyčiausi :-)

            Bet niekas netrukdo jums išsirinkti sterilius atstovus, tikiuosi jie jūsų niekada neapvils :-)

          • Orka

            Ką daro, karde Auksinis? Kelią su kastuvu lygina? Kaip atstovauja?

          • Auksinis kardas

            Klausi ką daro, žingeidusis Orka? Pažiūrėkime:

            – rašo įrašus tinklaraštyje
            – publikuoja juos vietinės žiniasklaidos erdvėje (Vakarų Ekspresas)
            – dalyvauja filmuojant televizijos siužetus
            – dalyvauja mitinguose
            – organizuoja ir atveda savo partijos žmones palaikymui į mitingus
            – kartu dalyvauja susitikimuose su atsakingais valdininkais ir neblogu įstatymų išmanymu padeda užduodant teisingus klausimus
            – grasina (ir, matyt, vykdo) teikti atitinkamus paklausimus prokuratūrai
            – pataria kokiais būdais bendruomenė gali kitaip ginti savo interesus
            – kelia klausimus miesto Taryboje, kurios narys yra

            Gal ir daugiau prisiminčiau, bet gal jau užganėdinau?

            Bet svarbiau ne formų įvairovė – ji išvestinė, svarbiau didelis noras, štai apie ką aš vis noriu pasakyti, bet sunku pramušti nepatiklumo įšalą. Ir svarbu rezultatas – pridėję savo atkaklumą bei išradingumą, kaip minėjau, išsprendėme tai, kas mums rūpėjo. Ko ir kitiems linkiu. Kaip ir tokių politikų.

          • – grasina (ir, matyt, vykdo) teikti atitinkamus paklausimus prokuratūrai
            Šita vieta man labiausiai patiko – matyt… :) O visus kitus išvardintus dalykus galima priskirti ir Murzai, ir Šustauskui ir kitokiems didesnių partijų ir susibūrimų aktyvistams. Net pačiam A. Račui. Čia veikia visai kiti principai – patinka, nepatinka ir tai yra kiekvienos asmenybės subjektyvi nuomonė… Jums patinka Naglis Puteikis? Puiku. O tas „matyt“ ir parodo tą niekuom neišsiskiriantį subjektyvumą, nes net jūs, kuriam jis labai patinka, nežinote tiksliai kodėl patinka… :) Beje, man asmeniškai, Kanto citata iš politiko lūpų atrodo labai juokingai. Jei nori suprasti ko ir kaip siekia Puteikis perskaityk mano minetą Niccolo Machiavelli „Valdovas“ :) Va ten tai yra pats tikriausias politikos vadovėlis, kurį atmintinai turi žinoti kiekvienas save gerbentis politikas :)

  • o kiek balsu reikia partijai surinkti, kad atgautu pinigini uzstata is VRK?

  • TS-LKD – 22 proc.

    LSDP – 18,4 proc.

    Tvarka ir teisingumas – 14 proc.
    LSDP – 13,8 proc.
    Liberalų sąjūdis – 8,2 proc.

    Darbo partija – 6,6 proc.
    Liberalų ir Centro partija – 4,6 proc.
    Valstiečių liaudininkų sąjunga 4,0 proc.

    Tautos prisikėlimo partija – 3,5 proc.
    Lietuvos lenkų rinkimų akcija 3,4 proc.

    Pilietinės demokratijos partija – 1,6 proc.

  • PATAISYTAS SPEJIMAS

    TS-LKD – 22 proc.

    Tvarka ir teisingumas – 14 proc.
    LSDP – 13,8 proc.
    Liberalų sąjūdis – 8,2 proc.

    Darbo partija – 6,6 proc.
    Liberalų ir Centro partija – 4,6 proc.
    Valstiečių liaudininkų sąjunga 4,0 proc.

    Tautos prisikėlimo partija – 3,5 proc.
    Lietuvos lenkų rinkimų akcija 3,4 proc.

    Pilietinės demokratijos partija – 1,6 proc.

  • Orka

    TS LKD – 18%
    LSDP – 15%
    TiT – 15%
    LS – 15%
    DP – 12%
    LiCS – 8%
    VLS – 5%
    LLRA – 4%
    TPP – 4%
    visi kiti iki 2%

  • Rytis

    Man patiko Stoma: „Mes jiems būsim pavyzdys, ne ES mums..“ Ką turėjo omeny?
    Ir Stomos SMS turiu.. Iš tikrųjų, gal reiktų jį ten siųsti..

    • nerijus

      Pasiūsk… :)

    • Jau kažkas kitas rašė, kad Lietuvos „šeimos politika“ išgelbės Europą, ten visi tik ir laukia naujų mūsų sumąstymų šioj srity, kad galėtų perimti pavyzdį.

  • Orka

    „…Gal dalis tų skaičiukų yra lūkesčiai:)“ – aš jau žinau, už ką Artūras balsuos. :)

    • nerijus

      TiT
      ;)

      • Orka

        Ot ir ne. :)

        • nerijus

          Ot ir taip :)

          Jis už Imbrasą ;)

        • nerijus

          Orka, laukiam spėjimo…Naudokis, kol Artūrui nuotaika gera.
          ;)

    • Orka susilažinam iš brendžio butelio. Jei pataikysit iš pirmo karto – prisipažinsiu:)

      • austras

        Aš galiu – TS-LKD

        • austras

          Argumentai, kodėl A.Račas balsuos būtent už juos slypi adresu:
          http://www.vrk.lt/rinkimai/404_lt/KandidatuSarasai/RinkimuOrganizacija3565.html

          Vytautas LANDSBERGIS
          Laima Liucija ANDRIKIENĖ
          Algirdas SAUDARGAS
          Radvilė MORKŪNAITĖ
          Emanuelis ZINGERIS
          Raimondas KUODIS
          Algirdas ŠAKALYS
          Dainius ŽALIMAS

          Esu įsitikinęs 95 procentais.

        • austrai, deja, neatspėjote. Bet alaus dar savo neišgėriau – būtinai reikės. O gal sekmadienį nieko neveiksit rimto. Man vis tiek į darbą reikės eiti:)

      • nerijus

        Įtariu, kad gali būti- Leonidas D.

        • nerijus

          Be pykčio, tsakant, škia :)

      • Orka

        LS?

        • Orka

          Na tiek to, man tiesą pasakius, ne taip ir įdomu. :)
          Be to ir neprisipažinsit viešai, net jei pataikyčiau. :)

          • austras

            Galima pasakysiu iš karto – neatspėjot, Orka :)

          • Orka

            gal dėl to, kad brendžio nemėgstu. :)

          • nerijus

            Atomazgos nebus… :)

          • austras

            Nerijau, čia bus kaip man buvo su praloštu alum. Kažkas kažką pralošė, bet prizas, ne dėl pralošusio kaltės laimėtojui neatiteko. Ir čia galima suprast Artūrą (užimtas žmogus vis dėlto), suranda laiko persimest keliom frazėm su savo komentatoriais, net kažką suintriguoja lažybom, bet galutiniam rezultate kai lažybų procesas pasibaigia, rezultato taip ir nesužinom… Šiaip galvoju, kad didinu savo spėjimą iki 99 procentų – TS LKD. Nes net iš tų trumpų frazių žmogų galima truputį pažinti :)

          • austras

            Ir dar – jei mano arba Jūsų spėjimas yra teisingas, manau, kad atsakymo apskritai nesulauksim… BNS redaktorius ne tas žmogus, kuris su lietuviško cirko artistais galėtų kalbėtis atvirom kortom. Čia gi žiurkynas – jei kažkurią žiurkę viešai išskyrei kaip geresnę – tuomet visos likusios apsijungs ir tave vienaip ar kitaip sugrauš.

          • Austrai, tamsta mane stebinate – aš savo pažadus tęsiu ir priešingai nei kai kurie čia komentuojantys prisiimu atsakomybę už tai ką sakau (čia ne apie jus, jei ką)

            Ir visa čia ne žiurkynas – seniai jau būčiau užleidęs kuo nors, jei taip būtų buvę… Na, bent jau Tipą užleidęs būčiau:)

          • austras

            Aš ne apie komentatorius, kalbu, Artūrai, aš kalbu apie lietuvišką politinę erdvę, prikimštą lietuviškų politikų. Vat ten Jūsų Tipas tikrai labai tiktų…

          • romas

            Negi taip tikrai negerbiate lietuviškų politikų? Patys tą žiurkyną ir išsirenkame. Jie yra aktyviausi visuomenės žmonės. Jei jie žiurkynas, tai kas tada tauta? Valinskas įrodė, kad galima į Seimą patekti ir be didelių programų. Austrai, kurkit pariją, sudominkit žmones ir padarykit viską teisingai. Man baisu, kad mes tokie negatyvūs. Puikią ateitį kuria tik optimistai :)

          • austras

            Na nesu aš „politinis gyvūnas“… Aktyviausi visuomenės žmonės, labai dažnai, gerbiamas Romai, nėra geriausi visuomenės žmonės (čia visom prasmėm)… O tam, kad atskirtum pelus nuo grūdų reikia, pirmiausia, bent jau nebalsuoti už Valinsko vardo judėjimus ir t.t., išsiaiškinti kodėl parlamento pirmininku niekur nerenkamas vos tapęs politiku asmuo ir t.t. tam, kad atsirastų pagarba politikams, ją reikia užsitarnauti… Deja, labai neilgas tai padariusių politikų sąrašas….

          • austras

            O jei Orka ar aš būčiau atspėjęs, tai Jums bendraujant su likusiom partijom būtų geriau? :)

          • Austrai, jei ką, tai man ir dabar ne per geriausiai. O šiaip tai ko nepadarysi dėl Metų žmogaus vardo…:)

          • austras

            Dėl prizo atsiėmimo, čia prisiminėt, tai sekmadienis man tiktų. Jau seniai siūliau suderint datą e-mailu :) Tik vat barų tai nelabai žinau, kur pateikiamas tamsusis alus.. Retokai lankaus.

          • Mykoliukas Beraštis

            Brno, Pegasv(viešbučio, restorano ir alaus pavadinimas 4 ar 5 rušių), tamsus gyvas alus. Absoliutnas gėris. Jei atlėksit, pavaišinsiu.

          • austras

            Matot, pastaruoju metu mano pajamos nusileido iki universitetinės dotacijos, o ji, Mykoliuk, kaip manau suprantat, nėra labai didelė… :) Tad Brno išlieka mano prisiminimuose, tačiau artimiausiu metu Čekijos palankyti neplanuoju. Anyway, ačiū už pakvietimą.

          • GIGA

            RENKUOSI ŠMUTKES,BET GERSIM ŠVIESŲ…

          • austras

            Norite pasakyti, kad politikai nepatenkinti Jūsų bloge Jūsų bei komentatorių reiškiamom mintim ir duoda tai aiškiai suprasti?

          • Mykoliukas Beraštis

            Ar tai užuomina į mane?

          • Mykoliuk, jei klausimas man, tai atsakymas „ne“:)

          • Orka

            O kuo, austre, tas sąrašiukas ypatingas? Aš ten matau gal du ar tris asmenis, kurie galėtų patikti A.R. (sprendžiu labai subjektyviai). Po du ar tris yra vos ne visuose sąrašuose.

          • Orka, tikrai būčiau prisipažinęs, tačiau beveik 99 proc. buvau tikras, kad nežinote. O taip gražu pamatyti, kai žmogus sako „žinau“ ir …susimauna…:)

          • austras

            Matot, Orka, taip galvoti verčia daugybė niunsų, minčių nuotrupų ir t.t. Tiesiog renki po kruopelytę į bendrą vaizdą žmogaus mozaiką ir modeliuoji kaip jis pasielgtų, esant vienokiai ar kitokiai situacijai. Kartais spėjimai nepasitvirtina, bet kuo dažniau pavyksta nuspėti, tuo geriau išlavėję spėjančiojo analitiniai sugebėjimai.

          • Aš, manau, kad žinau, bet irgi nesakysiu :) Nes aš, matyt, balsuočiau už tą pačia partiją :) Artūrai, o ta partija, kaip suprantu, net į Seima nepapuolė. Ane? :) Aš taip spėlioju specialiai, kad kitiem daugiau klausimų, nei atsakymų kiltų :)

          • Simai, galiu pasakyti tik tiek, kad spėliojate teisinga linkme. Tačiau prisimenant, kad šansas buvo suteiktas Orkai, net jei atspėtumėte…nieko nebepasakyčiau:)

          • Tiesą pasakius man ir neidomu :) As tik šiaip, prisidėjau prie spejimų ir kažkodėl tikėjausi būtent tokio Jūsų atsakymo. Man užteko tiek kiek pasakėte.

          • Orka

            Kai matau daugiausia vertų kandidatų sąraše, kurio, tikrai žinau, nepamatysiu tarp peržengusių barjerą, iškyla dilema. Balsuoti ar ne. Jei balsuosiu, tai kelsiu tos partijos reitingą ir galbūt kažkada…, bet tuo pačiu neprisidėsiu prie, mano nuomone, tinkamesnės partijos laimėjimo. Taigi mano balsas nueis vėjais.
            Nemanau, kad PDP (už ją ir aš balsuočiau, jeigu…) ar bet kuri kita už taškelių linijos pasilikusi partija artimiausiuose rinkimuose peržengs barjerą. Kažkaip atrodo, kad tauta atsikando mesijų ir juokdarių kokiam penkmečiui. Viliuosi, kad tai stabilizuos partinę sistemą…

          • Musė

            Viskas aišku, A. Račas balsuos už Lenkų rinkimų akciją :) Artūrai, prie tokios gausos blogų savybių, jūs pasirodo dar ir lenkas !

            Sveikinu visus tradicinių partijų mylėtojus. Tokiu oru balsuoti eis tik konservatoriai, komunistai ir lenkai (užsuks pakeliui po bažnyčios, nes kunigas lieps). Dar Donskis LS ištemps, fanatiškieji paksistai atšlepsės. Jei būtų geras oras, nenurašyčiau ir Fronto.

            Man, kaip ir J.naiviam, nerimą kelia didžiuuuuulis gražiai iliustruotas straipsnis Lietuvos ryto „Gyvenimo būde“ apie žavią ir dosnią Borisovų šeimą. Negalėjau savo akimis patikėti – dar ir šiandien prisimenu R. Valatkos rašinėlius Pakso tematika. Nauja bičiulystė?

          • Muse, žinau, kad esu blogas, bet ne toks blogas, kad balsuočiau už tuos, kurie siūlo Lietuvoje uždrausti abortus…

          • A.G.

            Mūsų kunigas tikrai neliepė – tiksliau net tokios kalbos nebuvo.
            Bet tiesa ta, kad balsavau po mišių, kurios pas mus baigiasi 19.00 val.

        • Orka, brendis lieka mano bufete… Beje, esate neatidus – juk prieš porą dienų buv įrašas, kodėl nebalsuosiu už LS:)

          • Orka

            atidus, galvojau pėdsakus mėtot. :)

          • Orka, viešai nemeluoju:)

          • austras

            Artūrai, jei atsakėte Orkai, tai atsakykite ir man, prašyčiau…

          • Austrai, ir tamsta neatidus…:)

          • austras

            Na va, gavom visi per kuprą ir baigsim spėlioti…:) Analitikai didieji :)

        • nerijus

          austrai

          pritariu, kad Artūras neišsiduos, nes SPECIALIAI- dėl įdomumo uždaviau klausimą ( apačioje ): kokio prezidneto, spaudos atstovu, norėtų būti…ir, net nenustebau, jis neataskė- gudriai išsisuko- politikas :)

          Gal kada Artūras suregzzz mums susutikimą? A? Būt neblogai.

          O beto: Artūras pirmadienį kalbės „Lietuvos žinios televizija“ laidoje per BTV. Tikslaus laiko nepamenu.

  • bang

    Įdomus, turbūt, užsiėmimas iš lubų prognozuot apie procentų dalis (šiuo požiūriu Orkai respect).

  • Lydeka atsiunte man laiska, prasydamas informuoti ir mama ir kaimyne.
    Lydeka laiske sneka apie benrda EU konsulini skyriu.
    Juokas tas, kad Lydekai po studiju Maskvos Lomonosovo universitete, tarpuvaldziu teko laikinai eiti konsulo pareigas Lietuvos ambasadoje mMaskvoje.
    Tai lydeka su pucinsku (bickausko zmonos broliu) organizavo vizu be eiles isdavimo schema. Ambasados bendrabucio kambaryje pasikeisdamos Lino pucinsko vadovaujamos virejos budedavo ir imdavo grynus pinigelius is rusu pageidaujanciu gauti lietuvos viza be eiles.
    Vizas israsinejo Lydeka.
    Brazauskui atejus i valdzia, tikruoju konsulu patapo senas komunistu kadras.
    lydekai (nepanaikinat jo sugalvotos vizu isdavimo proceduros) buvo pasiulyta savo noru palikti diplomatine tarnyba, dar net neapsilus koju.

  • Rinkimų į Europos Parlamentą įstatymas
    [http://www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaieska.showdoc_l?p_id=342311]

    54 straipsnis. Rinkimų agitacijos draudimas rinkimų dieną
    1. Rinkimų agitacija, nepaisant jos būdų, formų ir priemonių, draudžiama likus 30 valandų iki rinkimų pradžios ir rinkimų dieną iki balsavimo pabaigos,

    49 straipsnis. Rinkimų agitacijos pagrindai
    1. Pradėti rinkimų agitaciją partijoms ir kandidatams sudaromos šio Įstatymo nustatytos sąlygos nuo

    Taigi, galima daryti išvadą, jog agituoti draudžiama tik partijoms ir kandidatams. Jeigu aiškinant plečiamai – tai ir su jais susijusiems asmenims (pvz. rinkiminio štabo nariams). Kitų asmenų agitacija – tik nuomonės reiškimas.

    • Orka

      Liutaurai, ruošiatės būt KT teisėju? :)

      • Orka, ne. Įvertinus keliamus kvalifikacinius reikalavimus – ten labai mažas atlyginimas

    • nerijus

      O internetinių portalų, TV, radijo, rinkimų apylinkėje?

    • WU

      Dėstytojau, 54 str. 2 dalyje atsakymas į šį klausimą pateiktas labai aiškiai: „ar kita informacija, kuria neraginama nedalyvauti rinkimuose, balsuoti už ar prieš kandidatą ar kandidatų sąrašą, nelaikoma rinkimų agitacija“.

      • WU, „balsuoti už ar prieš“ – čia dar galima ginčytis, ar Artūro žinia patenka į šią sritį, ar ne.

        Tuo metu, jeigu atmetam galimybę būti pareigos subjektu, tai atsakymas iš karto yra aiškus – pareiga negali būti priskirta asmeniui, kuris aiškiai nepatenka į subjektų sąrašą.

        • WU

          Tačiau šios teisės normos dispozicija yra alternatyvi, manau, tik pirmoji jos dalis reikalauja specialaus subjekto.
          Be to, nedrįsčiau vertinti čia jos kaip žinios. Nesvarbu, kad jos autorius yra žiniasklaidos atstovas, o blogą pagal LVAT sprendimą galima priskirti prie žiniasklaidos, čia gana aišku, kad yra pateikiama autoriaus nuomonė, o ne pranešama žinia.

          • nerijus

            Ne tik galima priskirti, bet ir priskiriama, nes visi rašantys tinkliaraščiuose turi žurnalisto „statusą“ ( pagal A.R. info ).

          • WU

            Nemačiau, kad būtų toje nutartyje parašta, jog visi tinklaštininkai turi žurnalisto statusą. Jei taip LVAT’as stipriai nusišnekėjo.

          • nerijus

            Nesusirašėme.

            WU
            Aš ir pats nesuprantu įstatymo, kurį radau ( ž. apačioje ).

            Bausti negalima pasigailėti.

            Kur dėti kablelį?

          • nerijus

            Kalbu apie rašančius tinkliaraštyje, o ne jo savininkus.
            O beto, kam priskiriami tinkliaraščiai- vaizdinė medžiaga?

          • WU

            Čia visi reiškia savo nuomones ir tiek, o Konstitucija tau garantuoja šią teisę. Tinklaraštis tikrai nėra nuolatinė vaizdinė agitacija. Įstatymas visko kas susiję su internetu, manau, juos būtų galima priskirti prie kategorijos „ar kita informacija“.

          • nerijus

            „…nepaisant jos būdų, formų ir priemonių, draudžiama…“

            Čia viskas aišku, kad tinkliaraščiai tai būdai, formos ir priemonės ir agitacija draudiama.

            Bet neaišku dėl VRK platinamo įstatymo ( žinoma, ne be Seimo pagalbos ). Viskas sumakaluota ir labai painu.

          • nerijus

            WU

            nerijus
            Birželis 5, 2009 7:10 vakare

      • Rytis

        Čia teisininkų „šaškės“:
        “informacija, kuria neraginama nedalyvauti rinkimuose”.
        Jei neraginama, tai neraginama. Prie ko čia nedalyvauti ar dalyvauti? Neraginama. Ar gali inormacija ką nors „raginti“? Jei tai tik informacija?

        • WU

          Negali, apsisprendimas, yra pačio subjektinę aktyviąją rinkimų teisę turinčio asmens, reikalas.

        • nerijus

          nerijus
          Birželis 5, 2009 6:37 vakare

  • Vasia

    Ka cia lazybos organizuojamos ?

    Siulau praplest lazybu statymus, ateis balsuoti virs 37% ar neateis ?

  • austras

    Mano spėjimas (lažintis nesiūlau, nes tie, kurie laimi pavyzdžiui, alų, prizo paskui vis tiek neatsiima:):
    vadinamieji konservatoriai drauge su vadinamaisiais krikščionimis demokratais (TS-LKD) – 22,4
    vadinamieji socialdemokratai (LSDP) – 17,1
    vadinamoji „Tvarka“ drauge su vadinamuoju „Teisingumu“ (TiT) – 11,5
    vadinamieji liberalai iš „Sąjūdžio“ (LS) – 7,1
    vadinamasis „Darbas“ (DP) – 6,8
    Ostapo Benderio šalininkai arba dar vieni vadinamieji liberalai (LCS)- 5,3
    vadinamieji „valstiečiai“ – 4,3
    uzurpuoti „vietinės chebros“ lenkai – 4,1
    vadinamoji „Tauta“ drauge su vadinamuoju „Prisikėlimu“ TPP – 3,2
    vadinamasis „Frontas“ – 2,5
    vadinamoji „Pilietinė demokratija“ – 0,8

    Artūrai, jei galvojat kad nepraeis Ostapo Benderio šalininkai ar bent jau pats Ostapas Benderis, tikrai galim lažintis. Tautai juk patinka būti Kisos Vorobjaninovo vaidmeny..

    • WU

      Man juokingiausia, kai vadinasis O. Benderis vadina save lobistu ir teigia, kad kiekvienas politikas yra lobistas. Kitaip tariant jis pats prisipažįsta ir pasirašo sau nuosprendį. Žmogus nesupranta, kad politikas turi atstovauti tautai, o lobistas interesų grupei (pvz.: savo asmeninių). Ir važios O.B. į EP vykdyti lobistinę veiklą.. Pamirškim Lietuvą.. Tiesa, pats tai pripažįsta, bet žmonės negirdi, nesupranta, arba atsisako tai daryti… :(

      • nerijus

        Abonentas?
        :)

        WU

        Ne visi žino,kas tai yra.
        Pripažinsiu ir aš nežinojau, nes nereikėjo. Pagooglinau- žinau.

        • WU

          Tas pats, tik austro priklijuota etiketė man labiau patinka :)

    • nerijus

      Artūras atsiėmė ar ne?

      Ateis 31- 34 proc.

    • austras

      Gerbiamieji, O Jums neatrodo, kad atsikračius ir į Europos parlamentą 5 metams išsiuntus Ostapą Benderį ir, pavyzdžiui, Birutę Vėsaitę, Viliją Blinkevičiūtę, be jų dar nemažą dalį A.Valinsko judėjimo narių (gaila, kad paties Valinsko tarp jų nėra), tėvynėje sumažėtų keliais apsukriais maumedžiais ir saulė pradėtų šviesti skaisčiau…

      • nerijus

        nea…nemanau, kad padėtų.
        Ostapas B. pažadėjo partiją „valdyti“ iš Briuselio, o tai daug ką pasako.

      • Mintis kvaila, austre, iš istorijos turėtum žinoti, kad jei nugalabiji tironą – į jo vietą stoja kitas, tik dar žiauresnis, primityvesnis. Blogį reikia rauti su šaknimis. Nebalsuok už niekšus, parodyk jiems panieką, savo ignoravimu vyk juos į politikos paraštę.

        • nerijus

          Biuletenyje reitingavau tik porą asmenų ir tik jaunimą ( iki 30 m. ).

          Siūlau, taip pasielgti ir kitiems.

        • austras

          Sutinku, kad kvaila, bet kai esi tokioj situacijoj kaip Vasiliauskaitė ir Bielskis, tai norisi verkti krokodilo ašarom…

          • WU

            Nebūtinai kvaila. Nebūtinai kitas tironas bus toks efektyvus ir galingas. Pvz.: jei Uspaskichą pakeis Graužinienė? Užtenka palygint Seimo ir prezidento rinkimų rezultatus.

  • nerijus

    „Rinkimų agitacija, nepaisant jos būdų, formų ir priemonių, draudžiama likus 30 valandų iki rinkimų pradžios ir rinkimų dieną iki balsavimo pabaigos, išskyrus nuolatinę vaizdinę agitaciją tam skirtose vietose, jeigu ji iškabinta likus ne mažiau kaip 48 valandoms iki rinkimų pradžios. Rinkimų agitacijos draudimo laikotarpiu jokių vaizdinių rinkimų agitacijos priemonių (išskyrus tas, kurias išleido Vyriausioji rinkimų komisija) negali būti balsavimo patalpoje ir 50 metrų atstumu aplink pastatą, kuriame yra balsavimo patalpa.“

    Suabejojau dėl A.R. baudžiamumo.

    http://www.vrk.lt/dynamic/files/972/europarlamento2009_detalus_grafikas.pdf

    Pradžioje rašoma, jog negali būti jokios agitacijos, o pabaigoje: „…negali būti balsavimo patalpoje ir 50 metrų atstumu aplink pastatą, kuriame yra balsavimo patalpa.“

    Taip ir likau nesupratęs: galima ar ne?

    • WU

      Reiškia, kad gali likti visi plakatai, kurie buvo iškabinti ne anksčiau kaip prieš 48 valandas išskyrus arčiau kaip 50 metrų nuo balsavimo vietos.

      • nerijus

        WU

        Pradžioje sakoma, jog draudžiama.
        Paskaityk įdėmiai.
        Pabaigoje sakoma, jog leidžiama tik ne arčiau nei 50 metrų.
        Kaip tai suprasti?
        Ir nepasakoma kokia agitacinė medžiaga draudžiama.

        • WU

          Tu, netaip nagrinėji norma. Yra sakoma, kad draudžiama agitacija likus 30 valandų, IŠSKYRUS (čia parodoma taisyklės išimtis) nuolatinę vaizdinę agitaciją tam skirtose vietose (čia kalbama apie visus plakatus agitacinius, kurie nuolat kaba ir pan.), jeigu ji iškabinta likus ne mažiau kaip 48 valandoms iki rinkimų pradžios (čia pateikiamas terminas, kuris liepia, kad tie plakatai būtų buvę iškabinti ne mažiau kaip prieš 48 valandas iki rinkimų pradžios). O kita normos dalis kur sako „negali būti balsavimo patalpoje ir 50 metrų atstumu aplink pastatą, kuriame yra balsavimo patalpa“ (čia sukonkretina situaciją ir tiegia, kad negali būti IŠVIS JOKIOS AGITACIJOS 50 m. atstumu iki balsavimo vietos t.y. apylinkes pastato ten mokyklos ir pan. Tai reiškia kad visi arčiau kaip 50 metrų esantys plakatai ir kita agitacinė medžiaga turi būti pašalinta). T.y. seni plakatai gali būti, bet nearčiau 50 m. nuo balsavimo vietos.

          • nerijus

            Taip. Bet kaip su kitomis agitacinėmis medžiagomis?
            Jos aiškiai draudžiamos.

            nerijus
            Birželis 5, 2009 7:10 vakare

            Tai kur dėti kablelį: bausti negalima pasigailėti?
            Ar baus Artūra ar ne?

          • WU

            Taip jos aiškiai draudžiamos.
            Artūro niekas nebaus. Dar kartą kartoju, kad čia yra jo subjektyvi nuomonė, o už ją nebaudžiama.

          • nerijus

            Paklausiu kitaip: kas tos kitos agitacinės priemonės?
            Tinkliaraščiai, manau ir yra..?

          • WU

            Aš manau, kad reikia žiūrėti į turinį, o ne į formą. T.y. svarbu, kas jame parašyta. Vienu atveju tinklaštyje esantis kažkokio straipsnio turinys gali atitikti agitacinės medžiagos požymius, kitu atveju ne. Šiuo atveju tikrai, jeigu čia būtų vertinama, kaip paskeista agitacija, beliktu Artūrą pavadinti kad ir kokiu kašpirovskiu ir sudeginti ant laužo..

          • nerijus

            Nekalbu apie kažkieno deginimą ant laužo.

            Wu ir pats mėtaisi. Abejoji.
            Artūras, paskelbadamas šią informaciją šiandien, draudžiasi nuo galimų pažeidimų.
            Reiškia, nėra užtikrintas, jog tai nebūtų traktuojama, kaip pažeidimas.
            Reikia, raštu kreiptis į VRK dėl išsamesnio šio straipsnio išaiškinimo ir atskirai- dėl tinkliaraščių.

        • WU

          Na aš visiškai nesimėtau ir neabejoju. Nematau, kur galėjai tai pastebėti. Iš karto aiškiai pasakiau, kad jokio pažeidimo nėra. Artūras pareikšdamas šią savo nuomonę, tiesiog padarė naują įrašą tinklaraštyje, kad būtų apie ką diskutuoti. O tas jo klausimas įrašo gale, manau, parašytas juoko forma, jei ne tai bent pusiau juokais tikrai. O dėl kreipimosi į VRK, tai ne jų kompetencija aiškinti įstatymus. Jei ir ką nors pasakytu, tai tebūtų rekomendacinio pobūdžio.

          • nerijus

            Jei įstatumas sukurptas VRK, tai jie privalo juos žinoti ir išaiškinti. Jie juk tiria, galimus rinkimų pažeidimus, o ne teismas?

            Artūro klausimas gale- provokacija temai :)

          • WU

            Jie konstatuoja AD HOC (konkrečiu atveju) ar yra rinkimų tvarkos pažeidimų ar ne. Šiuo atveju prašymas atrodytu taip:

            Nerijus X kreipimasis:
            Prašau ištirti ar A. Račio blogo, tame ir tame įraše nėra pažeista rinkimų agitacijos tvarka.
            Būtų atsakymas dėl šio konkretaus atvejo.
            O dėl rinkimų pažeidimo ir teismo. A. Račas galės VRK sprendimą skųsti teismui. O priėjus LVAT’ą bus galima paklausti dėl tinklaraščių prie ko juos ten priskirti.
            Oficialus įstatymų aiškintojas yra teismas. O VRK yra viena iš vykdomosios valdžios institucijų, todėl preziumuojama, kad ji žino, kaip taikyti ir vykdyti įstatymą, o jei kils neaiškumu dėl vykdymo, visada išaiškinti gali teismas.
            Atsiprašau dėl administracinio proceso, nelabai tiksliai pamenu jo instancinę tvarką, kai skundžiamas vykdomųjų institucijų sprendimas.

          • nerijus

            Galiu paskyti tik tiek, kad esu kreipęsis dėl konkretaus agitacijos pažeidimo ir dėja, atsakymo nesaulaukiau. Nei taip, nei ne.
            Jie kreipčiausi, tai tikrai ne dėl A.R.

            Kreipčiausi su užklausa: dėl tinkliaraščiuose naudojamas agitacijos. Ne dėl esamo ar būsimo pažeidimo.

            Sukonkretizuoti ir išaiškinti gali, ir VRK.

  • Pranas

    Prognoze gana tiksli, bet:

    Biski maziau nei prognozuojama gaus socialdemokratai, nes Blinke (atleiskit kad taip vadinu) kai pakalbejo sian per Jakilaiti norejosi nusisauti. Na bet „kairieji“ zemyn vaziuoja visur Europoj, nepaisant kazino kapitalistu sukelto kriziso…

    Barjera perzengs ir lenku AKcija. Tai signalizavo jau prezidentiniuose rimkimo p. Tomasevskio jau be Š – Raganos surinkti nearly 5%.

    Tiesa, kodėl valstiečių-buožių partija be Š – Raganos negalėtų surinkt tų 5% taip pat?

    Labai dziugu, kad Liberalu Sajudis, kuri cia kai vadina „vadinamais liberalais“, kuriam prognozavo jau kelias mirtis, manau uzims ne zemesne kaip 4 vieta ir gal net tures 2 EP narius.

  • O gal geriau pabandyti atspėti aktyvumą? :) Sakyčiau ne daugiau 35%…

    • nerijus

      Ostapas…
      ;)

    • nerijus

      Ateis 31- 34 proc.

    • nerijus

      Simai

      komentaras:

      nerijus
      Birželis 5, 2009 7:22 vakare

      Ne tamstai. Tiesiog, A. R. tinkliaraštis „kimba“.

    • Simai, aš sakyčiau ne daugiau 25 proc.

      • Musė

        Aš čia truputį paskaičiavau, man gavosi 27.5%. Bet pati netikiu, kad per tokį lietų tiek ateis.

    • Auksinis kardas

      Arčiau 20%? Bet šiuo atveju – loterija, nes remtis nelabai yra kuo, išskyrus kone vien menkinančius veiksnius.

      • romas

        Jei ateis tik 20 proc., rinkimus triuškinančiai laimės TS -LKD

        • Auksinis kardas

          Būtent, atkaklieji-ištikimieji ir bus pagrindiniai formuojantys veiksniai – šie bus nenusivylusiųjų rinkimai. Yra nepagydomų landsbergininkų, brazauskininkų, jie ir nepasididžiuos labiausiai.

  • nerijus

    Artūrai

    http://dainius.org/?p=663

    Kurio ( iš buvusių ) prezidento, atstovu spaudai, norėtumėt būti?
    Klausimas žurnalistinis. Bet, jei yra straipsnis, reiškia- pasvajojate ir Jūs? :)

    Sąrašas ( http://lt.wikipedia.org/wiki/Lietuvos_monarchai ):

    Antanas Smetona
    Aleksandras Stulginskis
    Kazys Grinius
    Jonas Staugaitis
    Antanas Merkys
    Jonas Žemaitis-Vytautas

    ir

    Algirdas Brazauskas
    Valdas Adamkus
    Rolandas Paksas
    l.e. prezidento pareigas Artūras Paulauskas
    Dalia Grybauskaitė

    Valentinavičius, turbūt, svajojo ( -a ) apie D.G.

    • Nerijau, jau galėjau būti… Ir ne tik atstovu:) Bet man labai patinka tai, ką darau dabar.

      • nerijus

        Gudrus ir taktiškas/ žurnalistinis išsisukimas.

  • GIGA

    O aš bandysiu spėt dvyliktuką:
    Landsbergis
    Saudargas
    Kuodis
    Andrikienė
    Blinkevičiūtė
    J.Paleckis
    Balčytis
    Paksas
    Imbrasas
    Donskis
    Uspaskichas
    Didžiokas

    :)

    • Panasu, kad taip ir bus…

  • A.G.

    Aną savaitę Vokietijoje mačiau ant beveik kiekvieno telegrastulpio (na tiksliau ant elektros) portretai, net kaimuose.
    Ir kažkada anksčiau taip esu matęs – portretai, portretai ant stulpų.
    Kažkaip buvau užsiėmęs, o TV neveizėju, tai net nežinau kas kandidatuoja.
    Bet nepergyvanu – ateisiu į rinkimus, susipažinsiu.
    Jei pavardė negirdėta – jokių šansų jam.
    Juk kai renki 12 žmonių, tai galima išrinkti patikrintus valdžia ir pinigais.
    Iš visų kadencijų aukščiausios valdžio vieną ar du tokius žinau (kaip čia sakoma – va socialistai… kad paskum skyrybų nebūtų…).
    Na dar žinau porą (jei tik bus sarašuose rupūžiukai)- tai nuo manęs ir užteks… išrinksiu kokius keturis. Dar čia kiti aštuonis – išspręsime voprosą.
    Tegul važiuoja.
    Oten kaip kolūkyje ekonomistui būdavo.
    Nori gali nieko neveikti, o jei nori gal tris gimines įdarbinti – nsuspės viską padaryti.

  • bang

    Paksas. Let’s Go !!! :)

    • Bang, gal kada nors išsitraukite tą prisukamą mechanizmą. Nes kai užsikirs, tai ir bėdų gali būti…

      • bang

        Kokį mechanizmą ? Nesupratau.

        • nerijus

          Neišgėręs- nesuprasi ;)

  • nerijus

    Non STOP!!!
    ;)

  • Aštuntadienis

    O kiek iš tų, įrašytų partijų sąrašų viršūnėse, tikrai pasiryžę eiti į EP? Pasibaigs rinkimai ir prasidės: „Rimtai apsvarstęs nutariau, kad būsiu naudingesnis dirbdamas Lietuvos žmonėms Seime, o ne Briuselyje…“
    Išrinksim vienus, o į EP važiuos kiti, tupėję už lyderių nugarų.
    Tiesa, Paksas ir Uspaskich, manau, tikrai važiuos.

  • wai2lis

    Netikiu kad TS-LKD bus pirmieji… Nors, aišku jų erektoratas pasistengs… Po praėjusio pusmečio manau visi juos tik ir kaltina dėl krizės, mokesčių, kainų ir t.t.

    • wai2lis, tamsta neįvertinate mažo rinkėjų aktyvumo (tikėtina) ir TS-LKD rinkėjų lojalumo (patvirtinta)

  • Valdas

    Artūrai, Jūs ir kiti prognozuotojai nekreipėte dėmesio į vuieną dalyką. Norėjau pasibranginti ir pateikti savo prognozes, bet manau, kad Jūsų patikslinimas bus arčiau tiesos. Taigi, rekomenduoju atsižvelgti į tokį faktą: įsivaizduokite biuletenį. 10. KRIKŠČIONIŲ KONSERVATORIŲ SOCIALINĖ SĄJUNGA. 11. TĖVYNĖS SĄJUNGA – LIETUVOS KRIKŠČIONYS DEMOKRATAI.
    Paksistai gaus 23,48%

    • ledynmečio voverė

      Hmmm… Jūs nuostabiai įžvalgus! Kretantiems 90-dešimtmečiams konservatorių rinkėjams kažkas pakišo rimtą kiaulę ;)

  • Mykoliukas Beraštis

    Gerbiamas Artūrai, klausimas Jums, ačiū už atsakymą.

  • Valdas

    kad būtų aiškiau, pasakysiu, kad žinau atveju, kai teko keisti biuletenį, nes žmogus vietoj 11, pažymėjo 10
    o paksistų procentas taip pat ne iš piršto laužtas

  • Mykoliukas Beraštis

    Austr(e)(ai), Jūs docentas? Mano Papa (skaityt francūzskai) yra habil.dr. Įsivaizduoju kas ir kiek uždirba.

    • austras

      Deja, Mykoliuk, dar tik doktorantas:) Gyvenantis iš stipendijos.

    • romas

      Sakyčiau Austrai, nes čia lyg ir vardas (Mykolai, Valdai, Petrai).
      Jei kreipinys ne į žmogų tada: stale, žirge, kalne. Ne filologas aš, bet varpus kažkur girdėjau.

      • Auksinis kardas

        Žyde?

  • Matotaupa

    Kad ir kokie procentai butu-Lietuva (pra)laimes!

  • Mykoliukas Beraštis

    GIGA, nieko nenoriu įžeisti, bet šviesus, gyvas, jomajo… pats puikumas.

  • Mykoliukas Beraštis

    GIGA, nieko nenoriu įžeisti, bet sutinku su Tavimi. Šviesus, gyvas, nedistiliuotas, žvėriškas gėris. Galima dvejas paras lakti ir tik blaivėti… Pranešk atvykimo datą.

  • NiekurNeiva

    Tarkim, pasitvirtins Artūro spėjimas 100%.

    Gal kas galėtumėte sukaičiuoti,
    kaip tokiu atveju bus padalinta 12 vietų?

    Gal kas galėtuve nurodyti oficialią „procentų“ virsmo „vieta“ tvarką, teisinę bazę?
    AČIŪ

  • Valdas

    Kodėl šiandien reklamuojasi nepiktasis ir moralusis Donskis ALF-oje???

    • nerijus

      alfa jau ne primą kartą tokius „bajerius“ mėto ir nieko. Niekas nemato. Niekam neįdomu. Nusiųsk į VRK e-paštu :) nuorodą. Gal patikrins?
      :)

  • Mykoliukas Beraštis

    GIGA, iš tamsių geriu tik GUINNESS, o PEGAS šviesusis, tai tiesiog dangiška ambrozija. Dar yra toksai kur 16% užrašyta, bet vis nedrįstu išbandyti. Aišku, ką čekų aludariai vadina 16% man visada buvo mistika. Po 10-ies švyturių, guliu – rūkau. Po 10-ies čekiško, paskaitau knygą lovoje, tvirtu žingsniu nueinu iki vonios išsivalyti dantų ir ramiai sau užmiegu.

  • austras

    Artūrai, parašiau Jums e-mailą, kai turėsit galimybių – lauksiu atsakymo:)

  • A?

    Ponas Artūras čia labai pergyvena kas bus jei jo sakinukas bus palaikytas rinkimine agitacija:) Tai, sakykite, kaip manote, ar Delfis pažeidžia reklamos draudimą, jei štai šiuo metu jau dvylika valandų kaip uždrausta rinkimų agitacija, o Delfis pilnas rinkiminių reklaminių banerių! Startiniame lape nėra, tačiau atidarius bet kurį straipsnį susijusį su rinkimais matome: Krikščionių konservatorių (Vagnorinių) 10 sąrašas, sekantis -Pilietinės demokratijos 9 sąrašas, Didžiokas su savo valstiečių liaudininkų 15 sąrašu ir pats stambiausias ir ryškiausias Zuoko Liberalų centro sąjungos geltonai mėlynas 14 numeris! Tai ar pažeidžiamas įstatymas ir jei taip, tai kas pažeidžia rinkimų agitacijos draudimo įstatymą, tos partijos ar Delfis? Mano kuklia nuomone tai Delfis atidirbinėja savo grašius!

  • J. naivus
  • Slyvanosis

    Aš beveliju palaukti rezultatų ir tuomet konstatuoti Tautos adoracijas po skirtingais brandais pasislėpusiems veikėjams.
    Pagada taiso, matyt dalyvaus nykstančiai menkas rinkėjų skaičius… o skersadėjų adoracijos – aiškiausios.

  • Mykoliukas Beraštis

    Šiandien perskaičiau „kandidato“, „filosofo“ Lionios Donskyi „mintis“. Kalbėsiu kaip žydas žydui, jautrios sielos žmonėms siūlau praleisti šį komentarą. Lonia sako, kad jam gaila žmonių, kurie nesupranta, kad žmogus gali būti truputį iš esmės žydu, o pagal prigimtį – lietuviu. Lonia, aš irgi nesuprantu. Esu žydas. Pasaulėjauta, mąstymu, tradicijomis. Esu antisionistas. Man Lietuva yra vienintelė mano Tėvynė, kurios Tauta mane svetingai priemė kaip savo dalį ir leido išlaikyti savitumą. Ir Lietuviai nėra Gojim, if you know what I mean. Nereikia painioti žydų Tautos su keliais isteriškais puspročiais, kurie yra psichiatrios mokslo ir kriminalinės policijos subjektais. Tu dar, Lonia, skelbiesi esąs liberalu ir tuo pačiu metu skelbi, kad „mažas“ žmogus yra Tavo vienintėlis rūpestis. Lionia, bebraha, ar Tu kartais nepasiklydai tarp Hitlerio ir Šilerio? O dabar kaip vyras pasakyk, tai Tu esi Žydas ar Lietuvis? Jei žydas, kaip gali skelbtis atstovausiąs Lietuvių Tautą? Tai išduodi savus? O jei neišduodi savų, kam meluoji tiems, kurie Tave priemė svetingai į savųjų tarpą? Lionia, nereikia visą gyvenimą studijuoti Kanto ir Nyčes, kad suprastum paprastą tiesą, kad ant dviejų arklių vienu metu joti neįmanoma, nebent esi marginalas. Gyvenime reikia užimti poziciją, o ne pozą. Nes kai užemi pozą, ateina visiokie Mykoliukai Beraščiai ir padaro, neatsiklausę. Shalom Shabat, Leonid.

    http://www.alfa.lt/straipsnis/10275870/?Donskis..svarbu.buti.skaidriam.pries.rinkejus=2009-06-05_15-00

    • Maras

      Linksmai čia. Bet Donskis aiškiai turi omenyje pilietinį tautos supratimą, pagal kurį visi Lietuvos valstybės piliečiai nepaisant jų etninės priklausomybės yra lietuvių tautos dalis (nes Lietuva – jų tėvynė).

      • Mykoliukas Beraštis

        Nieko jis omenyje neturi, nes neturi omenio. Aš irgi galiu pasišvaistyti frazėmis, nuo kurių visi nuleis, patikėkit, mielasis. Donskij toks ir yra. Pasakyti neturi ką. Apsiskaitymas yra tik prielaida tapti intelektualu, bet ne priežastimi ir tuo labiau ne pasėkme.

        • Maras

          Tikiu, kad galite. O aš negaliu, abidna, panimaješ ;(.
          Na, dėl Donskio intelektualumo aš Jums gal ir pritarčiau (tas pats per tą patį – dažniausiai visai nebeįdomu, tai ir nebeskaitau jau seniai), nors ir labai užlenkėte. Kartais iš tiesų atrodo, kad žmogus perskaitė ir įtikėjo tuo, ką perskaitė. Bet žmogus-daidžestas-ruporas kartais visai gerai, tuo labiau, kad net ir tokių Lietuvos viešojoje erdvėje ne tiek jau daug.

          • romas

            Kažkada A.Rakauskas pasakė, kad apsiskaitęs žmogus, operuojantis svetimomis mintimis, yra panašus į antikvariato parduotuvę. Visada patys vertingiausi tie, kurie ką nors pasako pirmą kartą.

          • Mykoliukas Beraštis

            Mano profesija prieš tai buvo užlenkti, o dabartinė, tik tiksliai įvardinti. Verstehen?

          • Mykoliukas Beraštis

            Ponas Romas pasisakė labai protingai. Nuoširdi pagarba (jokio cinizmo). Pagarbiai, MB

          • Maras

            Antikvarinių knygų parduotuves aš mėgstu :).
            Bet, aišku, negalima nepritarti Rakausko minčiai. Deja, atrodo, šiuolaikinis tekstų perteklius kludo originalių minčių gimimui, nors daugelis galvojo, kad bus atvirkščiai. O gal jau visos mintys išsakytos :)?

          • Jonas III

            Noriu paprieštarauti Romui. Tas, kas pirmas išsako mintį be abejo yra labai vertingas, bet dar vertingesnis tas, kuris kala lentą tol, kol įkala paskutinę vinį.

        • Auksinis kardas

          Nedažnai galiu pritarti MB išraiškoms, bet šiuo atveju kūrybiško išrinktojo bylojimo neigti neišeis (nemosuojama ir girtu kumščiu panosėj). Taip, ir mano manymu bei stebėjimais – Leonidas tėra intelektualių įvaizdžių karjeristas, patyriau jau prieš kokius 15+ metų. O taip norėtųsi patogiai atsiremti…

  • Įspūdžiai iš pirmų balsavimų: už Zingerio partiją, už Vagnoriaus partiją (paklausta ar tikrai, ar nepainiojate, „Ne, ne, už Vagnorių“), už Zuoko pariją ir „mes nemodernūs“,lyg atsiprašinėdami – už Paleckio tėvo partiją.

  • rasuole

    gal surengti totalizatoriu kas laimes ir kiek procentu rinkeju eis … visi dalyvaujantys po lituka sumeta ir laimetojas pasiima visu litukus

  • ledynmečio voverė

    Bandysiu Europarlamentan prastumti kumyrą Stanislovą Tomą. Šiandien sėkmingai pavyko euro-agitacija dešimtčiai gatvės valkatų voverų, rytoj būriu žygiuosim balsuot. :) Jei susirinks. :)

    • Mykoliukas Beraštis

      Gal norėtumėt ištekėt sėkmingai? Pasiūlymas galioja 24 valandas.

      • ledynmečio voverė

        Gal norėtumėt dideliu plaukuotu kumščiu panosėn? Pasiūlymas galioja parą… x)

  • A.G.

    Dėl rinkimų.
    Jau daug metų perku maistą lauko katinams ir kas vakarą juos maitinu (iniciatyva ne mano – švenčiausio žmogaus koks begali būti, žinoma, žmonos).
    Bet ne apie tai.
    Ką daro katinai. Vienas valgo kiti laukia… ir nors tu ką.
    Buvo čia visokių mano invazijų – beprasmiška.
    Šiandien kai peieš rinkimus vėl daviau lauko katinams maisto – ir kai vėl viskas pasikartojo… tik nebuvo dviejų ta prasme žiauriausių… kai valgė juodas, pilkasisi derinosi, bet nedrįso…
    Man tai priminė rinkimus kumečių ainių krašte. Visų rangų rinkimus, ne tik šiuos.
    O tuos, kurie čia puola Paksą – tą katiną…

  • gie

    Kartais galvoju, kad balsuoti EP rinkimuose reikia uz tuos, kuriuos noreciau matyti toliau nuo Lietuvos. Bet tokiu atveju kandidatu atsirastu daugelyje partiju, butu dar sunkiau apsisprest.

  • Ko nesigiriate kaip balsuojate?
    Bandau prisiminti – turbūt esu balsavęs visuose įmanomuose rinkimuose ir referendumuose kokie tik vyko mūsų šalyje ir tai padarydavau tarp 7 ir 9 val. kad nereikėtų stumdytis eilėse. Niekaip nesuprantu žmonių, kurie eina su visa publika, stumdosi, piktinasi, na nebent kaip Palangoje žmonės prie tilto eina saulės palydėti – į kaimynus pažiūrėti ir save parodyti. Varginantis, išprakaituotas pilietiškumo aktas.

    • A.G.

      Aš, kaip jau kartą čia esu sakęs, einu tuomet, kai lieka kelios minutės iki balasavimų pabaigos – tuomet būnu ramus, kad apmastymams sunaudojau visą man skirtą laiką.
      O ryte eina prezidentai, daug fotografų – taigi… trukdo susikaupti… visgi susikaupti reikia, nes tai būna ta diena, kai esi Lietuvos valdžia, pati, pati aukščiausioji… kai už tave nėra didesnio viršikininko tą dieną… taigi, tavo sprendimas būna daug svarbesnis nei kitomis dienomis – nuo tavo poelgio tą dieną priklauso viskas – tavo būsimų anųkų, proanūkių gyvenimas. Ir taip toliau ir panašiai… na gerai, jau lipu nuo bačkos…

      • Benedikta Vaivadaitė

        O aš balsavau iš anksto, trečiadienį. Dabar ramus sekmadienis su knyga… Vakare tik reikės pasižiūrėti, kaip likusi tautos dalis balsavo.

  • Jonas III

    83 rinkimų minutę buvau 38 rinkėjas (o kiek yra kandidatų?).

  • PauliusT

    „Tapsnotojams“ Racas dave net 3 v. Ar ne per aukstai ??
    Visdelto but smagu jei liberalu sajudis aplenktu „tapsnotojus“

    • ledynmečio voverė

      Šį rudenį – trečią kart į pirmą klasę, ane?

    • Mielas Pauliau, atsragiau su išsireiškimais… Juk ir tamstos mylimą liberalų sąjūdį būtų galima vadinti, pavyzdžiui, Rubicono pašlemėkais. Bet juk nebūtina, ar ne?

    • GIGA

      deja,Pauliau,“pūkuotuko“,atsiprašau Navaičio kompanija TiT neaplenks,o gerb.Račas buvo teisus

  • A.Račas tikrai nebalsuos už LibSąjūdį (L.Donskis), LiCS (A.Abonentas) ir lenkus, visi kiti variantai įmanomi.
    Maždaug 45%, kad už TS/LKD, 20% – TiT, 20% – LSDP (Kirkilas, Leo!), 15% – iš viso neis, nes nėra už ką, dar negimė Artūro verta socialistų partija.
    Visos kitos nepaminėtos partijos yra nesusipratimas, paraštės paraštė.

    • ledynmečio voverė

      Už ką balsuos A. Račas, matau, iki šiol nebeaišku tik kretantiems konservatorių gerbėjams. Balsuos už karo prieš slibinas.lt fronto draugę, bendražygę, su kuria iš vieno katiliuko valgė, po viena miline miegojo.

    • A.G.

      Kaip vienas žmogus šiandien sakė, kad darbe nei vienas neišsiduoda už ką balsavo, bet visi žino kas už ką. Įdomi štuka. Ane.

  • Travikas

    Racai, nemanai, kad Lenku rinkimu akcijai permazai uzdejai ;)?
    Dar ne velu pakeist ;)

    • Travikai, nepamenu, kad su tamsta būčiau kiaules ganęs… O šiaip tai ne tamstos reikalas, kam kiek uždėjau:)

  • As speju kad laimes tvarka ir teisingumas, antri liberalai

  • Valdas

    Įdomu po truputi Jus pažinti, gerbiamas Artūrai. Štai dar vieną požiūri identifikavau:) Nesiderina man kažkodėl mozaika…:)

    • Valdai, atsiprašau, kad nesiderinu su tamstos mozaika… Tiesa, nežinau, or norėčiau ir turėčiau derintis:)

  • nerijus

    Tampa akivaizdu, jog rinkėjų aktyvumas bus ne daugiau 25 proc., kaip ir A.R. pranašavo :)

    Tikėtina, jog nepasieksim ir 20 proc.

    Kad iki 20 val. kažkas pasikeistų į gerąją pusę- neįmanoma.
    Laimės TS- LKD, nes TS rinkėjai „užsiauginti“/ išpuoselėti/ prisijaukinti ir spengiant kulkom ar sviediniams, visviena eis balsuoti. Kitoms partijoms tik pavydėti ir siekti revanšo svivaldos rinkimuose :)
    R.P. išpranašavo: kas laimės šiuos rinkimus, tas didžiausias pretendentas laimėti savivaldą. Pažiūrėsim.
    :)

  • Fredis*

    Vilniuje kas trečias žmogus ėjęs balsuoti balsavo už TS/LKD, Kaune – beveik kas antras, Klaidėdoje – kas ketvirtas. Trys didžiausi miestai.

  • LL

    …ką gi, dar vienas biuletenis parėjo namo… jau neblogą kolekciją turiu:)

  • GIGA

    Būsiu klydęs dėl lenkų,nes galvojau,kad išeis valstiečiai,o dėl kitų mandatų neapsirikau.Reikia laukti reitingavimų….

  • Beveik tikslus spėjimas. Artūrai.