Rekomenduoju: A.Matuliauskas apie mokesčius

Apie mokesčius Lietuvoje retai kas nors parašo ką nors įdomaus.

Taip pat gana retai pavyksta surasti blaivaus požiūrio į dabartinės Vyriausybės veiksmus mokesčių srityje.

Dažniausiai – įprasta mantra: mokesčiai žiaurūs, A.Kubilius ir I.Šimonytė – nemyli verslo, o iš vargšų lietuvių nori paskutinį centą atimti.

Todėl ypač apsidžiaugiau atradęs visiškai kitokį, neįprastai blaivų požiūrį į mokesčius Lietuvoje.

Andrius Matuliauskas „Mokesčių dinozaurai“, „IQ. The Economist“, 2010 m. birželio numeris.

Rekomenduoju.

(8 balsų, vidurkis: 3.50 iš 5)
Loading...
  • nerijus

    Artūrai, būtent šio straipsnio ir neskaičiau. Privertėte paimti žurnalą rankuosna :)

  • max

    tikėjausi nuorodos :-((

  • Bobutė

    O ką daryti bobutėm, neturinčiom „lyšno“ lito žurnalui nusipirkti?

    Matomai, teks likti nežinioje, kokie tie mokesčiai, pasak p. A. Matuliausko, turėtų būti…

    O gal kas nors trumpai pakomentuotų, ką anas rašo? Nerijau?

  • mdxacuk

    Neskaičiau dar šito Matuliausko.

    Bet kaip tik dabar klausau rusišką „Svobodą“ apie Ispanijos krizę, tai viskas tiptop lyg iš Kubiliaus vadovėlio – skiriasi tik pavadinimai ir vardai. Protinga tauta Kubiliui gyvam pastatytų bronzinį biustą tėviškėj. Bet kažin ar to sulauks net Kubiliaus anūkai.

    • nerijus

      mdxacuk

      Taip. Tik Kubilius prisidėjo prie krizės“ suvaldymo“ ir tik jis…Kiti tik šiaip- dėl vaizdo trina Vyriausybines kėdes ir, aplamai, parlamento ir prezidentūros mūrų plyteles, kėdes ir kilimus.
      Paminklas turėtų būti panašus į mažą kubiliuką, sklidiną bulvienės? Ar į mažą Leniną, kuris, tarybiniais laikais stovėjo kažkokios Vilniaus gamyklos kiemelyje ( nepamenu kurios )?

      • mdxacuk

        Aš neabejoju, kad ir tamsta, nerijau, svariai prisidėjot prie Kubiliaus krizės. Tikiu, kad ir rąstą su Leninu nešėt. O gal dar esat ir leitenanto Šmito sūnus?

        Lenino biustai tarybiniais laikais stovėjo daug kur. Vieną tokį, dažytą radiatorių dažais, prisimenu Melioracijos tresto kiemelyje Ševčenkos gatvėj. Bet dabar galvoju, kad gal ten buvo kokiam kitam rąsto nešėjui?

        • nerijus

          mdxacuk

          Lyg apie tą patį ir galvoju?..Bijau suklysti. Toks mažiukas? Lukiškių Lenino kopija?

          • nerijus

            Vadindavo „leninuku“?

  • nerijus

    A. Račas geriau įvaldęs minties dėstymo meną. Man tektų kopijuoti visą tekstą, nes kitaip- be šansų. Kiek teko skaityti, tai ir ponas Valentinas yra skaitęs, bet…bijau, kad bus iškraipyta esmė. Nepasitikiu :)

    • max

      nerijau, gal galėtum perteikti straipsnio esmę , kaip pats supratai (na kaip nepriklausomas ekonomikos ekspertas) , kur matosi koks kubilas niekšas, kaip nuo jo prasidėjo krizė Lietuvoje ir visoje Europoje, ir kokias sankcijas reikėtų jam ir jo visai giminei paskelbti.Paprastai, savais žodžiais (be keiksmažodžių) . Ačių

      • max, specialiai jums pora citatų:

        „Tai, kad šie mokesčiai (nekilnojamojo turto ir automobilių A.R.) atneš į biudžetą vos vieną kitą šimtą milijonų litų, nėra argumentas jų neįvesti. Šalies biudžetui svarbūs ir tie keli šimtai milijonų litų, kurių nereikės skolintis už nemažas palūkanas“

        „Galbūt nelegalus ar ne visai skaidriu būdu išleistas litas šiek tiek palengvina vieno žmogaus padėtį, bet tampa našta likusiems mokesčių mokėtojams“.

        … Iš esmės nieko naujo, bet juk kartojimas – mokslų motina…:)

        • max

          Ačių Artūrai, pritariu Matuliauskui, taip pat manau, kad svarbu ne mokesčio dydis ar jo buvimas / nebuvimas, o solidarumas juos mokant.( Kai už nusikaltimą – svarbu ne bausmės dydis, o jos buvimas) PVZ , NT mokestis turėtų būti nedidelis ( palyginti) tačiau nuo VISŲ registruotų NT objektų , be jokių išimčių . Ten , kur padaryta nors mažiausia išimtis , nedelsiant atsiranda DYYDELĖ IŠIMTIS. Auto turėtų būti apmokestinami pagal amžių – kuo senesnis, tuo brangiau mokama. Nuo VISŲ auto, be jokių IŠIMČIŲ.

          • nerijus

            max

            Dėl automobilio mokesčio.
            Jis turėtų priklausyti nuo mašinos rinkos vertės, tarkim, mašinos rinkos kaina 10 tūkst.Lt. metinis mokestis 0,1 proc.- 100 Lt. Jį išskaidžius į dvylika mėnesių, išeitų po 8, 33 Lt per mėnesį. Dauguma alui, traškučiam, cigaretėms, degtinei, kokokoloms, dešrelėm išleidžia žymiai daugiau ir viršsvoriu ir blogėjančia sveikata nesiskundžia. Skundžiasi tada, kai pamato išrašytą sumą čekyje, vaistinėje.

            ši, automobilių statistika tik iki 2001 metų. Bet joje matome tendenciją, jog gyvenimas gerėja :)

            http://www.lvs.lt/index.php?page=statistika

            jie už kiekvieną automobilį gautume po 8 litus, tai išeitų surinkti papildomus 8 mln. litų biudžetan.
            Kaip juos paskirstys Vyriausybė, tai jau jų sąžinės ir kompetencijos reikalas.

          • Mauras

            galima mūsų valdžiai priminti, kad masių apmokestinimo tradicijos diduomenėje senos: Lenkijos pavyzdžiu Lietuvos Didžiojoje Kunigaikštystėje 1649 m. įvestas mokestis nuo dūmo – padūmė.

            Tai gal padūmykim? Bus labai solidaru. Panašu kad nuo XVII a. vidurio mąstymo logika netoli nukeliavom.

            Mokesčio pagrindas negali būti joks solidarumas, tik socialinis teisingumas. Jei jau mokestis yra pinigų tarp jų turinčių ir ne perskirstymo priemonė.

            Sužavėjo jaunatvišku entiuziazmu nerijaus „Kaip juos paskirstys Vyriausybė, tai jau jų sąžinės ir kompetencijos reikalas“. Dar tikite, kad jie nebus prapirkti korupciniuose pirkimuose, iššvaistyti ar pravalgyti biurokratų komandiruotėms? Sakote, duokim jiems daugiau, gal apetitas sumažės?

          • nerijus

            Maurai

            Tai ne mano citata. IParinkau iš straipsnio.

            „Dar tikite, kad jie nebus prapirkti korupciniuose pirkimuose, iššvaistyti ar pravalgyti biurokratų komandiruotėms? Sakote, duokim jiems daugiau, gal apetitas sumažės?“
            Aš lygiai tik pat netikiu, kaip ir tamsta, jų geronoriškumu.
            Kai parlamentarai susimažina sau atlyginimus, kad juos po metų pasidintų, tai nėra apie ką kalbėti. Kodėl visi šį „reikaliuką“ primiršo? Tik vienas A. R. apie tai pranešė.
            Įdomu būtų pamatyti, kiek padidės išlaidos parlamentarams, kai padidės jų atlyginimai.
            Gal tų 8 ( mažiausiai už automobilius )mln. ir reikia jų algoms, o ne pedagogams, policininkams ar gaisrininkams,..?..

          • gied

            Mokesciai turi buti teisingi. Kitaip ju mokanciu nebus, ty iskeliaus i kitas salis.
            Automobilius apmokesdinti – labai gera mintis, ypac vienodai arba daugiau senuosius, daugiau tershiancius aplinka. Na, dar galima kazkiek pagal variklio parametrus diferencijuoti. Kaip ir ivesti keliu mokesti magistraliniuose keliuose (A1).
            Nedideli, tarkim 5 LT uz 100 km…

        • RD

          Neskaičiau straipsnio.
          Tiesiog mintis pagal citatą:
          “Galbūt nelegalus ar ne visai skaidriu būdu išleistas litas šiek tiek palengvina vieno žmogaus padėtį, bet tampa našta likusiems mokesčių mokėtojams”.
          Nebūtinai.
          Visai galimas variantas, kad legalizavus tam tikrą veiksmą ir už jį teisingai sumokėjus mokesčius, tas veiksmas taps nuostolingu. Žmogus bus priverstas atsisakyti to veiksmo. Ir pats žmogus taps našta likusiems mokesčių mokėtojams.

          • Saulius

            to RD:

            tada klausimas, ar toks veiksmas apskritai reikalingas? Nekonkurencingų veiksmų subsidijavimo politika per mokesčius ar biudžeto lėšas niekada nepasitvirtina ir tik pratęsia tos verslo rūšies agoniją. Turgaus prekeiviai dažnai skundžiasi mokesčiais ir įvairias suvaržymais. Bet kodėl jiems valstybė turėtų sukurti išskirtines sąlygas? Kodėl normali parduotuvė, suteikianti tokias pačias paslaugas, turi mokėti visus mokesčius ir atitikti reikalavimus. Aišku, šešėlyje dirbantys žmonės iš dalies galėtų būti naudingi vasltybei – jiems nereikia mokėti bedarbio pašalpų, jie nedidina socialinės įtampos, nes turi lėšų pragyventi. Kita vertus, po PSD istorijos, vargu ar liko daug dirbančių šešėlyje, tačiau neužsiregistravusių darbo biržoje. Tai jei jau valstybė privertė visus užsiregistruoti darbo biržoje ir imti pašalpas, logiška, kad pasirūpinti ir tuo, kad visi sumokėtų tai, kas jiems priklauso nepaisant kiekvieno asmeninės nuomonės apie mokesčių taikymo sferą ir jų dydį.

        • D.

          ***“Galbūt nelegalus ar ne visai skaidriu būdu išleistas litas šiek tiek palengvina vieno žmogaus padėtį, bet tampa našta likusiems mokesčių mokėtojams”. ***

          Tai kad tą naštą daugiausia didina nemokantys administruoti mokesčių valdininkai. Pavyzdžių apstu.

      • nerijus

        max

        Niekad nesakiau, kad Kubilius niekšas, kaip ir Butkevičius. Man jie rūpi tiek, kiek rodo per TV :)

        Niekad mokykloje nesisekdavo perpasakoti teksto, nes visad galvodavau, kad pralesiu kažką svarbaus ir dažnai mokydavausi mintinai :)
        Išskirsiu, mano nuomone, svarbiausias citatas.
        Cituoju:
        „Mokesčiai, kaina, kurią mokame už valstybės suteikiamas paslaugas ir galimybes.“
        „Valdžios nustatomi mokesčiai turėtų atlikti bent tris pagrindines funkcijas: užtikrinti biudžeto pajamas, perskirstyti turtą visuomenės nariams ir perkainoti tam tikras prekes.“
        „Nepaisant to, kam ir kokie mokesčiai taikomi, jie subyra į vieną katilą ir paskirstomi taip, kaip nusprendžia Vyriausybė.“
        „Kai kasininkė pamato, kad stalčiuje trūksta pinigų ir vakare jų atėjęs pasiimti savininkas negaus visos pageidaujamos sumos, ji tiesiog nusprendžia kitiems pirkėjams pabranginti prekes“. Šiuo atveju, kasininkės vaidmuo teko Šimonytei.
        Toliau kalbama apie PVM ir pajamų mokesčius, kad kai kuriems Tautos sluoksniams jie nepatiko.
        „Atskyrus pajamų ir sveikatos draudimo mokesčius, pastarasis buvo taikomas ne tik žmogaus uždirbamoms, bet ir pasyviosioms pajamoms, tokioms kaip dividentai.“
        „Vyriausybė lazdą perlenkė ir su pelno mokesčiu, todėl praėjus metams buvo grąžintas anksčiau galiojęs 15 proc. tarifas.“

        Yra ir ES žemėlapis „Nešulio svoris skiriasi“
        Lietuvai yra tarp mažiausiai skriaudžiamų mokesčiais- mažiau kaip 30 prc. Kai tuo tarpu Švedija, Danija, Prancūzija, Italija, Slovėnija, Austrija, Kipras, Belgija ( ? ) ir Liuksenburgas ( ? )- daugiau kaip 45 proc.

        citatos iš IQ The Economist ( lietuviškojo mėnraščio ) 18- 19 psl. 2010 BIRŽELIS ( 03 ). Kaina 4, 90 lietuviškų pinigėlių :)

        http://www.iqeconomist.lt/

        • max

          Ačių Nerijau, tik atspėk iš trijų kartų , ar šį straipsnį persispausdins LietRytis, Respublika ar koks alfos balsas?

          • nerijus

            max

            Jie už tai gautų pajamų?..Manau, kad taip. Nieko jame stebuklingo ir naujo nėra. Tik labai paprastai paaiškinta mokestinė sistema tokiems kaip aš- miestelėnams ;)

          • mdxacuk

            Miestelėnams.

          • nerijus

            „JEI“, o ne jie

            JEI už tai gautų pajamų?..

  • max

    nerijau, manau už bazę imti auto rinkos vertę, bent jau lietuvoje ( žinai gi kokie mes esame ;-) būtų neteisuinga. Tikiuosi supratai. Pagaminimo metus būtų sumakliavoti sudėtingiau. Kuo senesnis auto, tuo labiau terše (stebūklų nebūna) , atitinkamai prašau sąskaitėlę pls.

    • nerijus

      max

      Tai pažeidžia žmogaus orumą.
      Ne visi gali įpirkti naujausią leksusą ar mersą. Beje, kuom jis „ekologiškesnis“ už senutėlį opelį, kai jis „sudegina“ 5- 6 ltr. dyzelino, kai nauji mersas ir leksusas, tuo tarpu, „suryja“ apie 7- 9 benzino ( kuro sąnaudos ne tikslios, bet apytikslės )?
      Beje, dyzeliną pagaminti kainuoja pigiau, nes tai vienas iš pirmųjų produktų, kurie išgaunami iš naftos ;) Tai kas ekologiškiau?

      • Nerijau, norėčiau priminti, jog ekologija matuojama ne „sudegintais“ litrais, o išmetamų CO2 dujų kiekiu. Todėl Lexus ar Mercedes markės automobilis, vidutiniškai 100 km. „sudeginantis“ 8-10 litrų, išmeta 4-5 kartus mažiau CO2 dujų, nei 10-15 metų senumo automobilis, kurio vidutinės sanaudos yra 6 litrai 100 km..

        • Genpre

          Gintarai,
          Bet esmės tai nekeičia. Eilinį sykį bus nuskalpuoti eiliniai žmogeliai, neišgalintys ir niekada neišgalėsiantys nusipirkti naujo auto.

          • Genpre, kad nukentės paprasti žmonės, tas tikrai tiesa. Tačiau ne dėl pačio mokesčio, o dėl to, jog vargu ar tos surinktos papildomos lėšos bus tinkamai panaudotos. Pagrindinė bėda yra ne mokesčiuose, o tame, jog surinkti mokesčiai neretai yra ypač prastai, ir neretai neskaidriai, panaudojami.

          • Genpre

            Gintarai,
            Kažkur jau rašiau, kad tinkamai sutvarkius mokesčių surinkimą naujų mokesčių apskritai nereikėtų.
            O iš „prasto“ panaudojimo kirkilinių-kubilinių šutvė neprastus dividentus apturi. Kada ir kas tai šutvei į ragus kaip reikiant skels? Ar tai įmanoma Lietuvoje?

        • nerijus

          Gintarai

          Ekologija yra IR automobilio gamyba.
          Naujam automobiliui pagaminti reikia daugiau žemės gėrybių, nei senam remontuoti.
          Kam tada reikalingi katalizatoriai?
          Patikrinkite automobilius ir įsitikinsite, jog daugumoje jų jau nėra :) ir tai nepriklauso nuo automobilio senumo. Taip didinama automobilio galia- išimant katalizatorius ir piniginės tūris :)

          Ekologija yra IR mažiau sunaudoti naftos produktų, o ne tik CO2.
          Jei automobilis sunaudoja mažiau degalų, bet jo CO2 yra didesnis negu to, kuris sunaudoja daugiau degalų. Visumoje gausime tą patį.
          Kaip kitaip paskatinsi žmones pirkti naujus- „ekologiškus“- automobilius, kaip ne prievarta- per mokesčius?
          Biznis yra biznis, tsakant :)

          • Nerijau, kad ir iš kurio kampo matuosime ekologiją, naujas Mercedes ar Lexus automobilis bus bet kokiu atveju ekologiškesnis. Bet aš čia tik į ekologijos aspektą ir apeliavau, ne į mokesčius :).

          • nerijus

            „…bus bet kokiu atveju ekologiškesnis.“
            ???

            Tai nieko nepatvirtinantis teiginys.
            Ekologija, tai nauja bizzznio šaka ;)

        • Ignots

          CO2 dujos yra ekologiškos ir jų mažinimas yra nusikaltimas prieš žmoniją!!! Norite įrodymų: šiltnamiuose CO2 keliamas specialiai, kad pakiltų derlingumas – jį pakėlus 7 kartus išauga daug sveikesnės ir didesnės daržovės… CO2 yra augalų „duona“ ir kuo jų daugiau, tuo išauginama daugiau maisto su pigesniais kaštais ir galima išmaitinti daugiau žmonių… Žmogaus indėlis į globalią CO2 kaitą minimalus… Termitų lizdai tropikuose per metus CO2 išskiria panašiai kaip visa žmonių pramonė per 7 metus.

        • &j

          …Lexus ar Mercedes markės automobilis, vidutiniškai 100 km. “sudeginantis” 8-10 litrų, išmeta 4-5 kartus mažiau CO2 dujų, nei 10-15 metų senumo automobilis, kurio vidutinės sanaudos yra 6 litrai 100 km…

          Gintarai is kur tokie duomenys?
          Akademinis susidomejimas.

        • &j

          Jei kalba apie ekologiskuma tai suprantu kad „dujininkai“ bus atleisti nuo mokescio? ;)

          • nerijus

            gied

            „Kaip pvz gyvinti prekyba naujais automobiliais…“- DEMAGOJIJA.

            „…skatinti rinktis ekonomishkesnius automobilius…“- DEMAGOGIJA.

            Pats pagalvokit kodėl ,nes nenoriu gilintis, o tuoj būsiu aprėktas, jog kažkoks nevisportis.

            Mūsų šalis gamina automobilius?

            Kaip žmogui „versite“ imti paskolą automobiliui?

            „…mazinti spustis.“- DEMAGOGIJA.

            Ir kaip jas mažinsit? Griausite namus ir plėsite asfaltą? Sėkmės. Jau galit pradėt ruošti techniką ir kibti darban…
            Aš tai siūlyčiau nusipirkti karučius ( http://www.medis.lt/ak/images/product/povozke.jpg ) ir pasiūlyti kaimynui vykti kartu darban. Vienas veža, pasikeičia,- kitas paveža…Ir ekologiška, ir avaringumas sumažės, ir spūsčių nebus, ir rytinės mankštos nereikės daryti. Būsime sveikesni ir ekologiškesni. Vietoj raijos, siūlau naudoti senutę „ELF’ą“. Prie ratų primontuokit dviratinį mini generatorių ir pirmyn…su lady gaga ar ostapenkais darban…

        • Tomas

          Paaiškinkite man neišmanėliui, kaip deginant lygiai tą patį kiekį identiško naftos produkto, vienu atveju išsiskiria daugiau COdu, o kitu atveju mažiau? Mitas? Katalizatorius nemažina COdu kiekio(galbūt nežinojote?). Norečiau Gintarai, kad pagrįstumėte savo teiginį apie naujus, ekologiškus, tarkim, dešimt litrų ryjančius automobilius, bentjau kokiomis nors nuorodomis?

          • gied

            Tomai : Jus teisus. Katalizatoriai net padidina CO2 kieki, taciau sumazina CO kieki, bei sumazina aplinkos tarsha.
            co2 nera labai pavojingas aplinkai (nors aisku, prisideda prie siltnamio efekto) taciau didelis kiekis co, ir nesuskilusiu angliavandeniliu kiekis – taip.

          • Tomas

            gied, kitaip sakant, pono Gintaro Slavinsko teiginys:
            „Todėl Lexus ar Mercedes markės automobilis, vidutiniškai 100 km. “sudeginantis” 8-10 litrų, išmeta 4-5 kartus mažiau CO2 dujų, nei 10-15 metų senumo automobilis, kurio vidutinės sanaudos yra 6 litrai 100 km..“
            yra netik neteisingas, bet netgi klaidinantis. Jei 10 metų senumo automobilis neturi katalizatoriaus (beje, dauguma turi), jis į aplinką galbūt išmeta netgi mažesnį kiekį CO2. Todėl sakyti, jog automobilis labiau teršia aplinką jei jis yra senas – neteisinga. Jei jis turi veikiantį katalizatorių, CO2 emisijos bus lygiavertes naujų automobilių emisijoms.
            http://www.frost.com/prod/servlet/market-insight-top.pag?docid=195091644

          • gied

            Tomai: Pilnai pritariu – automobiliams su katalizatoriais sitie ivertinimai yra panashus. Taciau yra ir kitu tikslu apmokesdinti senus automobilius labiau. Kaip pvz gyvinti prekyba naujais automobiliais, didinti sauguma keliuose (kas labai svarbu) – nauji automobiliai turi oro pagalves, saugesni, skatinti rinktis ekonomishkesnius automobilius (jei mokestis bus pririshtas ir prie variklio turio/etc ), priversti gyventojus susitvarkyti su „lavonais“ shalikelese, mazinti spustis. Progresiniai mokesciai pagal automobiliu kaina skatins zmones isigyti senienas (su isluptais katalizatoriais) ir naudos neatnesh.

        • Slyvanosis

          Kai aš mokinausi 7 klasėj, nu prieš kiam metų maždaug,tai apie katalizatorius pasakojo chemijos mokytoja. Bet aš niekaip nesupratau, kaip anie veikia.
          Vėliau perskaičiau vienoj grožinėj knygelėj kaip galima gabaliuku cukraus pridegti cigaretę.
          Fokuso rodymui reikia gabalinio cukraus. Kompanijoje pasiūlykit stambų prizą tam, kas pridegs cigaretę cukrumi. Uždegti cukrų leidžiama, bet pridegti cigaretę reikia liepsnojančiu cukrumi. Įsitikinęs, kad visi entuziastų bandymai nueis perniek.
          Tuomet jūs, paimate gabalėlį cukraus ir, apsimetę, kad tyrinėjate cukraus kristalinę struktūrą (virš peleninės), lyg netyčia įmetate cukrų į pelenus. Paaimanavęs, „koks aš atgrubnagis“, išimat gabalėlį cukraus (kuo daugiau apsivėlusį pelenais) ir prikišat liepsnojantį degtuką arba žiebtuvėlį. Pelenai yra katalizatorius, todėl cukrus liepsnoja (maždaug minutę) ir galite pridegti cigaretę.
          Warning: jeigu jus pykina nuo degančio cukraus kvapo, bandymo nedarykite.

  • Antanas

    Reikia apmokestinti muilą – iš tolo matysis, kas tokio tokio mokesčio vengia.

  • nerijus

    http://www.alfa.lt/straipsnis/10370216/?Vyriausybe.svarsto.didinti.PVM.ir.pajamu.mokesti..0.1.proc..apmokestinti.NT=2010-06-11_10-03

    NT mokestis gali siekti ( eiliniams gyventojams ) 0,1 proc.
    Yra žmonių, kurie gyvena senamiestyje ( ir ne tik ) ir neturi darbo. Yra eiliniai piliečiai. Visą gyvenimą dirbo eiliniuose darbuose ( kasininkais, valytojais, mokytojais, bibliotekininkais ir pan. ), o turtą paveldėjo. Jų turto vertė siekia 1 mln. Lt.
    1 mln. dauginame iš 0,1 proc.= 1000 Lt per metus.
    Ką jiems pasiūlys Vyriausybė? Parduoti butus, kad turčiai juos galėtų supirkti? Ar Valstybė „rems“ tokius žmones Valstybės lėšomis?

    Maras teisingai pabrėžė, kad turi būti ne solidarumo principas, o socialinio teisingumo.

  • Genpre

    Durnių laivas. Ir jis neišsilaikys paviršiuje įvedinėjant vis naujus mokesčius, neužlopius mokesčių surinkimo spragų. Išleidžiami milijonai naujiems projektams, pristatymams, derinimams, etatams, strategijoms, programoms, buhalterinei apskaitai, laužomos ietys gaištant mėnesių mėnesius, metus-kitus, o kas iš to, jeigu negarantuojamas surinkimas.
    Vėl kaip visada stambiausios žuvys užsisakys spragų (gal įstatymo pataisų?), o paprasti būrai kratys kišenes…

  • Whisker

    Pagal tokia logika, tai geriausia butu istremti visus pensininkus, neigalius ir nedarbingus zmones, o jaunus ir darbingus suvaryti i kolukius, liept visas dienas art, o derliu valdzia nuspres kaip padalint :) Siaip juk link to ir einama.

    Nesiruosiu destyti ir kalbeti , kad „Kubilius blogas blah blah blah“, siaip visu pirma, jeigu jau norima taip drastiskai viska kelti, reiketu konkreciai nustatyti minimalia pragyvenimo suma vienam zmogui (nesiekiant dalinio skurdo, ar visisko skurdo ribos), tada tuos mokescius didinti turtingesniems, bet ir tai, tuomet turtingesni tiesiog emigruotu arba dar labiau lystu i seseli, o lengviausia gi atimti pinigus is silpniausiuju zmoniu, lengva cia tokiems kaip p.Arturas sneket ir panasiems, kurie uzdirba vieni patys bent kokius 5 tukst litu per menesi, tuomet aisq, kad jokio skirtumo tos kelios desimtys ar keli simtai litu, bet, jeigu zmogaus pajamos 600lt, jis gyvena kaime, vazineja su sena masina, nes neturi pinigu naujai, o miesta pasiekti kartas nuo karto reikia, tuomet ateina vat ponai ir sako „kuo senesne masina – tuo brangiau lai moka“, kur cia logika? Si vyriausybe tiktai mokescius didinti ir sugeba, kur gi visos renovacijos, verslo skatinimai, kaip del bedarbystes mazinimo ? Ka jie padare apart tusciu kalbu , kad kazka pakeistu? nieko. Siaip niekad negalvojau emigruoti, bet jeigu ir toliau musu politika vyks zmoniu skurdinimo kryptimi, tai tikrai nematau tikslo cia likti, tikra tiesa, kad po 50 metu cia anei gyvos dvasios nebus, nebent kokie kinai apsigyvens.

    • Genpre

      Skaudu, kad kuo toliau, tuo labiau pamirštama,jog Kubilius – viso labo besiblaškantis „amortizatorius“, „kriaušė“. O socdemai atsakingi netgi labiau už koncervatorius. Iššvaistę pagerėjimo metais sukauptus rezervus ir nenuveikę nieko doro, tik naudojęsi verslo įbėgėtu traukiniu…

      • nerijus

        Genpre

        Drįsiu nesutikti su teiginiu, jog kirkiliniai kalčiausi dėl dėl to laikmečio „raslabūchos“.
        Tuomet valdė mažuma, t.y. konservatorių ir socialdemokratų Vyriausybė. Tad, sprendimus priiminėjo kolegialiai arba vienas kitam pritariant/ derinant veiksmus.

        • Genpre

          Kiek pamenu, socdemai realiai valdė mažiausiai 7-erius metus iš eilės.
          Man pakanka faktų apie socdemų švaistymąsi pinigais perkant vyriausybines mašinas, darant kosminius „kosmetinius“ remontus, milijonai premijoms vyr. kareiviams ir t.t.t.
          Keista žiniasklaidos tyla Kirkilo diplomo istorijoje. Ar A.Račas lietė šią temą?
          Tikriausiai norėjai pasakyti „..sprendimų nepriiminėjo kolegialiai arba vienas kitam pritariant/ derinant veiksmus..“ ? :)

          • nerijus

            O kas balsavo už įstatymų priėmimą?
            Ar ne seimo nariai? Kokiom partijom jie priklausė? Juk Vyriausybė tik siūlo galimus variantus?
            Aš ne teisinu socdemų ar kitų.

            Senai nėra partijų, o yra tik interesai.
            Jų niekad nebuvo ir nebus. Tai tik pavadinimai.

          • Genpre

            Bet man vistik svarbiau, kas buvo iniciatoriai (bent jau formaliai) arba kieno parašai padėti po aiškiai nešvariais sandėriais.
            nerijau, o kaip dėl:“Keista žiniasklaidos tyla Kirkilo diplomo istorijoje. Ar A.Račas lietė šią temą?“

          • nerijus

            Genpre

            Nepamenu, o per „paieška“ įvedus „Kirkilas“ ir/ ar diplomas“- nieko neranda.

            Parašai dedami, kai jie patvirtinami balsais.

            Mane labiau domina kaip baigsis „šou“- Sacharukas ir Karalius.
            Jų neteisinu ir manau, kad jie senai turėjo grąžinti savo mandatus VRK ir pasakyti- Atia.
            Tik kaip bus elgiamasi kitų atžvilgiu?
            Senaties terminas- 8 metai. Kiek, pusę lūpų, užsimenam, jog „suniežtėjo“ ir pačiam Kubiliui?
            Ar nebus viskas numarinta?
            Manau, kad bus, nes tai gali paliesti daugiau personų.

          • Genpre

            Sacharukas, Karalius, manau, liks kur buvę. Tik už paslaugą teks atidirbti. Šitaip ir tvarkomi konkurentai TEN.

          • nerijus

            Ne konkurentai, o išsišokėliai.

            Man, vienas buvęs seimo narys yra pasakojęs ( pirtelėje ) apie seimo užkulisius. Įspūdis ne koks…
            Jis politikoje dalyvavo tik vieną kadenciją, nes pasakė, kad su tokiais mulkiais ir tokia veikla nenori turėti nieko bendro.
            TEN nereikalingi protingi ir išsilavinę- galvojantys, ten reikalingi „dirbantys“ bendram labui ;)

            O kaip kunigaikštukas Komskis?
            Lementauskas?
            Rūmai šiaip neatsiranda…Neužtenka pažiūrėti „Šreko“, kad galvotumei, jog gyveni pasakoje ir visko būna.
            Gyvenime, viskam, yra paaiškinimai.

          • Genpre

            Konkurentai-išsišokėliai,- viens kitam netrukdo :)
            O Valinską už ką „sutvarkė“?

          • nerijus

            Valinskas- išsišokėlis šou „menas“.
            Jei Genpre per vieną naktį taptų tinklaraščio racas.lt savininku, tai liktų daug nepatenkintų valentinų.
            Tas galioja ir valinskams.
            Juk šis ( seimo pirminikno ) postas priklausė TPP? Kodėl jis perėjo į TS- LKD rankas, o ne šou „menams“?
            Sąmokslas?

            Jokio sąmokslo, o tikslas.
            Juk Seimo pirmininkas vaduoja šalies prezidentą.
            Beje, Seimo pirminikas yra tikras šalies vadovas, o ne prezidentas ar vyriausybės vadovas.
            Buvo kuriozas, kai pas prezidentą V. Adamkų lankėsi Seimo pirmininkas, Vyriausybės vadovas…ir jie sumaišė savo vietas eilėje sutinkant prezidentą ( sumaišė hierarchiją ).
            tai buvo užfiksuota TV kamerų. Pastebėję- pasikeitė vietomis :)

          • Genpre

            nerijau,
            Jeigu A.Valinskas neparankus nei kubiliniams, nei kirkiliniams, ar tai nereiškia, kad jis parankus Lietuvos žmonėms? Žinai, – mano nedraugų nedraugas man – draugas.
            Iš kur tas nepalankumas Valinskui iš A.Račo pusės? Asmeninės, mums nežinomos nuoskaudos? Kodėl tada asmeniškumai A.Račui, lyg ir protingam, patyrusiam vyrui trukdo pažvelgti plačiau, kaip sako valentinai – pa’Think’inti už’outsid’o the box’o. (lai dovanoja man UK kalbininkai)?

          • nerijus

            Genpre

            Neįsivaizduoju dėl ko A. R. jo taip nekenčia, bet čia jau jo reikalas.
            Aš turiu kitą poziciją. Nepopuliarią tarp šio tinklaraščio rašytojų. Jei Sekmokas gali būti energetikos ministru, tai Valinskas gali būti kultūros.
            Už jį nebalsavau ir nebalsuočiau.
            Kalbama, jog partija buvo sukurta „iš reikalo“. Kuri partija nėra sukurta „iš reikalo“? Visos.
            Man nesvarbu ar jos susikūrė prieš 19 metų ar prieš metus. Partijos kuriamos vienam žmogui ar keleto žmonių ratui. Vėliau, kai tie susensta, jų vietas pakeičia pinigingesni, turintys pažinčių partijoje ir tikrai ne ideologai ( YPAČ retais atvejis ).
            Negaliu nei apie Artūrą, nei apie Arūną teigti kažko, nes jų asmeniškai nepažįstu.
            Kad A. V. arogantiškas- faktas, tai matosi iš jo elgesio.
            Svarbiausia, kad jie jų ( „šoumenų“ )nekenčia bet nepasako dėl ko?
            Aj, apie A. V. nerašysiu, nes užsitrauksiu nemalonę :)
            Jį išrinko žmonės ir jis turi tokią pat teisę būti parlamente, kaip ir Kubilius ar Mazuronis. Jis turi tokią pat teisę kaip ir visi išsakyti savo poziciją.

            Prisimenant Valsnko demaršą Seime:
            uždraudimą filmuoti ar kitaip įrašinėti patalpose ( valgykla- kavinukė ir tualete )žurnalistams. Didžiųjų politikų veiduose kabojo šypsenos. Džiaugėsi. Va, atėjo ir sutvarkė. Lai „karia ant jo šunis“. Nors lygiai to paties jie ir norėjo. Tik už juos atėjo ir padarė dar žioplas ir nepatyręs. Matome kas iš to išėjo. Kaltas liko tik vykdytojas. Visi tylėjo :)

            Jei tokie šventi, tai kodėl partijose likę partijos vardą žeminę politikai:
            Andriukaitis, Vydžiūnas, Lementauskas,..pratęskite.

          • Genpre

            nerijau,
            „..dėl ko A. R. jo taip nekenčia, bet čia jau jo reikalas..“ – nesutinku. Apie Valinską Račas prikūrė nemažai žeminančių straipsnių. Galbūt duotas duotam, bet A.Račas niekada nepaaiškino kada ir kaip A.Valinskas pažemino jį. Taigi, A.Račas bet kuria proga formavo ir formuoja neigiamą Valinsko įvaizdį tautos akyse. Kodėl?
            Žinai, aš tau taip pasakysiu: kai žurnalistai seimo koridoriuose darbo metu siūlo seimo nariams alkoholinių gėrimų, seimo vadovas juk turi kažką daryti. Ir Valinsko įvestoms „sankcijoms“ žurnaliūgoms pritariu iš esmės. O nušviesti seimo darbui Valinsko įvestos taisyklės netrukdė. Ir jei A.R. čia paprieštaraus, tai jau bus tyčinis melas.
            Aš balsuočiau už Valinską.

          • nerijus

            Ne kartą teko lankytis Seime ir toje „kavinukėje“ :)

            Teko net keletą kartų stebėti parlamentarų „darbą“ už stalelio su taurele brendžiuko rankose. Pavardžių neminėsiu, nes jos gali netilpti į rašymui skirtą „langelį“.
            Svarbiausia, kad šis „proceas“ vyko darbo metu tarp 12- 15 val, penktadienį. Kai pas jų darbo laikas yra nuo 8 iki 15 val. ( 15.30 ?- nepamenu, bet tai smuklmena ).

            Kuris tai seimūnas pareiškė, kad jiems negalioja DK.

            Jei kelio ženkle nupieštas stirninas ( kelio ženklas- žvėrys ), tai nereiškia, kad nereikia saugotis briedžių, lapių, vilkų,..ar net usūrinių šunų.

            WU

            Ar jiems galioja etatinių mirtingųjų DK?

          • nerijus
          • Genpre

            nerijau,
            Taip ir likau nesupratęs – tu už Valinsko idėją „Seimas be alkoholio“, ar prieš?
            Beje, tu rašai tik apie bufetuką, o aš turėjau galvoje apskritai žurnaliūginį „bezpridielą“ seimo koridoriuose. Ar čia demokratija, seimūnams į gerkles spiritinius gėrimus grūsti, ar neva tai nuskriaustus „kreditorius“ dėdžių pavidalu proteguojant, pas seimo narį kabinete darbo metu santykius aiškintis…

          • Genpre

            A prokurorai dažnai „pamiršta“ :)
            Pas mus prokurorai, beje, kaip ir dauguma pareigūnų, dažnai serga alzheimeriu…
            pvz. grybauskaitė irgi užmiršo žadėjusi „pamirštančius“ tvarkyti.. :)

          • nerijus

            Genpre

            Prieš „lakimą“ Seime. Tai darbo vieta ir darbdavys esame- mes. Jie tiesiogiai pavaldūs ir atskaitingi mums. Kaip ir A. Račas būdamas LRT tarybos nariu.

            Padarius kratą Seime ( seimūnų bufetukuose ), tai manau, kad užtektų dideliam šio tinklaraščio rašytojų sąskrydžiui girdyti kelias dienas, o gal ir savaites? :)

            Tik stebiuosi, kaip atsiranda tokių naivuolių, kurie išsiduoda ir išduoda kitus? :)
            http://www.balsas.lt/naujiena/192171/girtas-seimo-narys-pasalintas-is-seimo-sales-dar-atnaujinta-video

            Matyt, ne tas asmuo pradėjo kovoti? Ne iš to lūpų pasklido „kova“?..Pavydas suėmė.

            Kas dėl žurnalistų…nežinau kaip yra užsienyje, bet manau, kad ten yra gerbiama institucija ir po ją nelakstoma kur tik užsigeidžiama. Tam yra salės, kurios skirtos pasikalbėti, pabendrauti, atsigerti kavutės ir pan.

            Net ir kariuomenėje eilinis negali užeiti pas vadą, neatsiklausęs. Ir tuo labiau į skyrius, kuriuose jiems net draudžiama lankytis be vadovo palydos arba iš vis draudžiama lankytis. Ir ne vien dėl saugumo.
            Yra ugdoma kultūra vyresniam.
            Kartais stebiuosi savimi, kai aplenkiu, iš už nugaros, tarpusavyje kalbančius žmones. Kariuomenė išugdė, kad negalima lysti per tarpą, kai du ar daugiau žmonių kalbasi tarpusavyje. Tai nekultūringa. Būna, kad net paklausiu: ar galiu praeiti :D Nors žodis „galiu“ Lietuvos kariuomenėje nevartojamas D
            Reikia sakyti- leiskite :D
            Sakydavo: GALIMA tik išsitraukti ir…

          • nerijus

            Genpre

            „pvz. grybauskaitė irgi užmiršo žadėjusi “pamirštančius” tvarkyti.. :)“

            gaila, kad Artūras apie šį „įvykį“ neparašė temos:

            http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/etikos-sargus-sudomino-prezidentes-patarejos-dalyvavimas-sprendziant-ejarasiuno-ateiti.d?id=33029483

            Tai akivaizdus pažeidimas.
            Kas galima Grybauskaitės komandai, nebuvo galima Adamkaus?

          • Genpre

            Matau ir tau (kaip ir man), nerijau, priimtini Valinsko metodai. Tai kodėl nebalsuotum? A.R. neleidžia? :)))

          • nerijus

            čia dar vienas pavyzdys:

            http://vz.lt/rss/straipsnis/2010/06/10/Uzdrausti_kirsti_medzius_Mingeje_susizgribta_kai_ju_ne2

            čia kitas atvejis:

            http://www.15min.lt/naujiena/miestas/vilnius/iskirsti-medziai-abejingu-nepaliko-41-92063

            Kiek kalbama, tai leidimai gauti ne pagal galiojančius įstatymus :) Paskubomis, nes nepakeista žemės paskirtis :)
            Ir toje teritorijoje negalima statyti, nes ten yra miško teritorija. Miško teritorijose draudžiama atlikti statybos darbus. Nelegaliai iškirtos pušys?

            Dvigubi standartai Valstybėje.

          • nerijus

            Genpre

            balsuoju už žmones ir jų darbus, o ne už partijos kandidatus.

            Balsuočiau už Joną Vasiliauską., jei jis kandidatuotų į Vilniaus mero postą. Žinau, kad jam pradėjus eiti Vilniaus apskrities viršininko pareigas, žemės grąžinimo reikalai pajudėjo iš „mirties“ taško. Žinoma, buvo daug nepatenkintų,.. nes „vokeliai“ nebepadėdavo :)
            Jo sąžingumu ir padorumu neabejoju.

            Galime rasti daug panašumų tarp Grybauskaitės ir Valinsko vadovavimo stiliaus. Kaip daugelis mėgsta lyginti Graybauskaitę su Putinu ar net Lukašenka :)

          • Genpre

            nerijau,
            Nuoširdžiai vyliuosi, jog A.Račas kada nors supras, kad Valinsko arogancija nėra didžiausia Lietuvos problema.
            Ir gal kada nors supras, jog politiku turi teisę vadintis ne tik tie, kas jau „samanojo“ seime keliolika metelių, pagal komandas rankas kilnojo, ir pagal grafiką nuo kreditkės atlygį nusiiminėjo.
            Žinai, buvo kraupu stebėti, kai A.Račas vienoje laidoje (apie bobas) ant Valinsko „važiavo“(bandė). Aš tada, pamenu, pagalvojau: „Jėzau, šitokų dalykų brazausko, kirkilo, vidžiūno, oleko, zuoko atžvilgiu šitas politikos žinovas ir apžvalgininkas niekada sau neleido pasakyti.Nuo kada Valinskas Lietuvos politikos terpėje tapo Lietuvos antidraugu Nr.1 ?“
            Žinau, viskam yra savos priežastys, bet kame čia šuva pakastas, aš nežinau…
            Iš to nežinojimo gimsta absurdiškos mintys. Kaip antai:gal buvo kadais paprašytas? Na, žinai kaip būna, tu mums, mes – tau …

          • mielas Genpre, tamstos galvojimas yra dundukiškas, nes jis nesiremia žinomais faktais ir juos ignoruoja. Todėl ir tamstos galvoje gimstančios mintys yra ne absurdiškos, o paprasčiausiai kvailos. Bet visiškai nesistebiu.

          • Genpre

            Gerb. Artūrai,
            O man tamstos „važiavimas“ ant Valinsko visai neatrodo nei dundukiškas, nei kvailas.
            Mano patirtis rodo, jog šitaip elgiasi bailiai. Jūs man į bailį nepanašus. Bet aš galiu klysti. Nes tik bailiai taip puola, kai jaučia bandos palankumą ir pritarimą „iš viršaus“.
            Kodėl ir rašiau: A.R. kažkodėl niekada tokiu aršiu būdu eteryje nepuolė nei Kirkilo, nei Brazausko, nei Kubiliaus – nors šie asmenys yra tiesiogiai atsakingi už nustekentą nukultūrintą Lietuvą.
            Išeitų, Valinsko arogancija yra didžiausia Lietuvos problema. Bet nėra didelės problemos Kubiliaus nevykėliškume, Brazausko proteguotoje korupcijoje ir nėra didelės problemos „diplomanto“ Kirkilo melagystėse ir demagogijoje.
            Jūs pats šitaip sudėliojot prioritetus ir tai protu net nekvepia. Daug proto ir drąsos nereikia kažkokį politikos naujokėlį eteryje iš anksto sudėtu tekstu „apdirbinėti“, o minėtai trijulei toks tonas netinka, ar ne? :) Nes jie Politikai iš didžiosios P. Ir A.R. visai nesvarbu, iki ko privedė jų „politika“. Bet jie vistiek politikai, ar ne, Artūrai?
            Artūrai, kai Jūs viešai televizijoje paklausit Brazausko, ar jis nors kiek jaučiasi kaltas dėl įsikerojusios korupcijos ir valdininkų savivalės, kai taip pat viešai priversit Kirkilą atsakyti (bet ne mykti) kaip ten su tuo diplomu, o Kubiliaus užklausit, iš kur pas jį tiek chamizmo ir kada jis nusileis ant žemės, tada laikysiu Jus turint moralinę teisę atskirti Valinską nuo politikos.
            Kol kas Jus manau esant doru ir sąžiningu savo amato profesionalu, tačiau vėlgi, galiu klysti, nes Jūsų pasirinkimai apie ką kalbėti, o ką nutylėti vis labiau bado akis. Kita vertus, o kur įrodymai, kad kai kurios tamstos galvoje gimstančios mintys yra ne absurdiškos ir net ne kvailos, o paprasčiausiai užpirktos. Bet visiškai nenustebčiau,- tai būtų taip lietuviška …
            Linkiu Jums sėkmės ir drąsos.
            P.S. Pub’uose lankosi daugiau kvailių, nei genijų, tad pagalvokit, kas nutiktų pub’ui ir kas būtumėt Jūs pats, jei aplink būtų vien genijai. ;)

          • Genpre

            nerijau,
            Labai gerai, kad balsuodamas žiūri į darbus. Kodėl taip nedaro balsuojantys už koncervatorius ar socdemus, aš nežinau.
            Taigi, apie darbus. Valinskas, anksčiau dirbdamas savo darbą (šou) pasiekė viršūnę, ar ne. Puikiai suprantu, kad valstybę valdyti, tai ne šou daryti.
            Valinskas protingas, ryžtingas, eruditas, kaip laikas seime parodė – nepriklausomas.
            Valinskui trūksta patirties lietuviškoje politikoje.
            Jo „nevyniojimo žodžių į vatą“ politika šokiruoja seimo apsnūdusius senbuvius bei kitus prie valstybės griovimo jau pripratusius ir pritapusius durniukus.
            Valinską nė už ką „išpirdolino“ iš seimo pirmininkų, šmeižė ir juodino, o jis ką? Liko koalicijoje. Kaip paaiškėjo, žinia ne dėl postų. O dėl ko tada?

          • nerijus

            Gyvenimo nūdiena:
            Kalčiausias lieka ne tas, kuris tyli, o tas kuris pasako. Dažnai ir man taip nutinka, kai visų nuomonę pasakau garsiai, tai tada visi pradeda atsiriboti…
            Reiškia, reikia elgtis advekačiai- įrašinėti pokalbius :)

            Beje, A. Vasiliauskas konservatorius :)

            Buvo toks seimo narys Adomaitis. Vieną kadenciją. Jis labai reiškėsi žemės ūkyje. Jam buvo pasakyta…ir jis nebekandidatavo sekančiuose rinkimuose. Nutildė. Nereikalingi,kurie plaukia „prieš srovę“.

            Matyt, galime daryti prielaidą, kad liko dėl „šventos ramybės“?
            Jis aiškiai pasakė, kad praeis dvi savaitės ir jis taps neįdomus, kai bus išmestas iš seimo pirmininko posto. Taip ir nutiko. Taip visada būna, kai ėda ėda ir atstoja tada, kai „ėdamas“ atsitraukia.

            Visgi, Seimo pirmininko postas gardus…ir pagal koalicinę sutartį jis priklausė TPP. Faktas.
            Kad ir kaip nekęstume Valinsko, Kubiliaus, Mazuronio bet yra sutartys, įstatymai ir pan. ir juos PRIVALOMA vykdyti.

            Tai vadinama- politine prostitucija.

          • Genpre

            „..Kad ir kaip nekęstume Valinsko, Kubiliaus, Mazuronio bet yra sutartys, įstatymai ir pan. ir juos PRIVALOMA vykdyti..“ – patikslink, prašau, ką turi galvoje.Kaip tau susiję su Valinsku?

          • WU

            nerijau,
            Jų „darbo santykiai“ kyla ne iš darbo sutarties, todėl jiems negalioja DK. Jų darbo tvarką nustato Seimo statutas.

          • nerijus

            Turėjau omenyje koalicinę sutartį.
            Pagal ją, kiek buvo skelbiama, kiekviena partija gavo savo kabinetą.
            Apie kokį pilietiškumą, sąmoningumą galime kalbėti, kai aukščiausi Valstybės tarnai patys nesilaiko koalicinių ir kt. susitarimų ir elgiasi kaip prostitutės? Taip rodydami pavyzdį visuomenei.
            Įstatymą paminėjau tik šiaip…

          • nerijus

            WU

            Dėkui.

          • Genpre

            nerijau,
            Ką ir norėjau pasakyti. Valinskas nepaliko koalicijos, nors koalicija apdergė ir paliko Valinską. Ką, tavo nuomone, tai sako apie Valinską?

          • nerijus

            Partijos nevykdo įsipareigojimų ir tai Valinskas puikiai pademonstravo.
            Kur sukasi pinigai arba dideli pinigai, tai pavardės nieko nereiškia.
            Jos tik figūrėlės šachmatų lentoje.

            p.s. manau, kad mūsų diskusijoje puikuosis „Komentaras pašalintas A. R.“?

          • Genpre

            „..Partijos nevykdo įsipareigojimų ir tai Valinskas puikiai pademonstravo..“ – dėl Dievo meilės, būk malonus, paaiškink man, nesupratingam.

  • Whisker

    Del Kirkilo diplomo tyla manau nepasibaigs, kadangi Steponavicius pats yra iki kaklo prisidirbes ir nieko jis tuo klausimu nedarys, uzteko pamatyt kaip per vyriausybes valanda sia savaite paklaustas eme ziauriai issisukineti.

    Konservatoriai vs Socdemai, kas blogesni? :D Man tai asmeniskai visi vienodi, apie konservatorius daug ka pasako tai, kaip ju zmones tvarkosi miestu savivaldybese, uztenka vien Vilniu ir Kauna paminet, giliau net knistis nereik. Del tu rezervu, tai pasakos, suraskit jus man koki nors seimo posedi 2006-2008(1 puses), kur kasnors is tu konservatoriu butu pasakes „Reikia kaupti rezervus juodai dienai…“, patys tuos pinigus kartu svaiste, kartu Leo ikure, tik po to socdemam visa kalte suvare…

    • nerijus

      „patys tuos pinigus kartu svaiste, kartu Leo ikure, tik po to socdemam visa kalte suvare…“

      Visiškai sutinku. Niekas apie jokias krizes- šmizes negalvojo. Visiems buvo gerai.
      Pinigai kapsėjo ir jų klodai buvo atviri ir nesibaigiantys. Kol atėjo dėdė/ teta krizė.

      O Лrizė moteris ar vyras. Ar kaip rusai pasakytų- оно?

    • Genpre

      Tai kaip atsitinka, kad kubilinių ir kirkilinių po kiekvienų rinkimų seime daugiausiai. Atrodo, dvidešimt metų žmonės turėjo pamatyti kas yra kas :(
      Jeigu neklystu, ir pats A.Račas už koncervatorius kone agitavo… :(
      Velniava…

    • Genpre

      Whisker,
      Kodėl tada A.Račui (kurį gerbiam ir mylim) koncervatoriai ir socdemai politikai, o Valinskas ir Politika – nesusiję dalykai?
      O įdomu, Graužinienė ir Politika Artūrui susiję dalykai ar ne?

      • nerijus

        Pamiršote paminėti pianistą, statybų inžinierių, fiziką,..ir t.t.

        Jei fizikas gali valdyti Valstybę, tai kodėl to negali daryti teisininkas ir atvirkščiai?
        Dvigubi standartai.

        • Genpre

          Aha. Dabar tai jau tikrai pareis „Pašalinta A.R.“ :)))
          Išeitų: jeigu Valinskas būtų bent penkerius metus figūravęs kokios nors partijos sąrašuose, viskas būtų tvarkoj? Ir A.R. sakytų viskas tvarkoj?
          Nepaminėjom dar ir salamakino. Jei mano žinios nepasenę,- viso labo vidurinis išsilavinimas. Berods Bogušio – pagrindinis… Sugrįžtant prie to paties kirkilo – o koks, Artūro Račo manymu, jo išsilavinimas? Ar kirkilas ir politika – susiję dalykai?

          • nerijus

            Genpre

            Palikime gyvuoti prielaidai, kad A. R. apie A. V. žino daugiau nei mus kartu sidėjus :)
            Juk visokių projektų būna?.. :)

            Stengiuosi nesivadovauti emocijomis.
            Viskam yra paaiškinimai tik reikia juos rasti.
            Jei Brazaukas suteikia 700- 800 pilietybių ( nežinia už ką ), o Adamkus- Sadekovui ( Uspaskicho kolegai? ), tai kodėl Paksui to negalima?
            Juk Adamkų galime lygiai taip pat kaltinti rusofilu, nes suteikė pilietybę rusui?..

          • Genpre

            nerijau,
            „..Palikime gyvuoti prielaidai, kad A. R. apie A. V. žino daugiau nei mus kartu sidėjus :)..“
            Ko gero viskas, ką į viešumą yra paleidęs A.R. apie A.V. – arogancija ir kažkieno projektas. Pastarąją versiją jau galima pamiršti. Valinskas pasirodė nei kirkilo projektas, nei zuoko. Nes jeigu jis (A.V.) projektas, kokia buvo jo funkcija?
            Net neabejoju, kad Artūras žino daugiau. Bet kokių velnių jam taip rūpi „sudirbti“ Arūną? Man galai nesueina. Gi vardan tos, Lietuvos…

  • austras
    • nerijus

      „Todėl prezidentė turi būti suinteresuota, kad jos kalba būtų nuodugniai svarstoma, „naršoma po kaulelį“. Kita vertus, tokio tipo replikos, kaip ši – „norėčiau iš karto pasakyti, kalbėjau Lietuvos žmonėms, ne politologams“ (politologai ne Lietuvos žmonės?), sumenkina produktyviąją kalbos pusę ir paverčia ją politinės paramos, politinių sąjungininkų paieškos instrumentu.“

      Prezidentas, kaip ir likusioji Valstybės Tarnautojų svita- vieši asmenys ( kaip ir A. Račas, dirbantis LRT valdybos nariu ). bet kokios diskusijos apie jo kalbas, turtą, elgesį- privalomos ir reikalingos. Žmogus pasirinko savo kelią- viešumas. Lai juo ir keliauja. Jie bijo, tai nereikėjo kišti nosies ten, kur gali užsikrėsti sloga ( Valentinai- respect dėl lankymosi baliuje ).

  • Fredis*

    Socialinį teisingumą realizuoti galima tik turtingose ir konkurencingose atviros ekonomikos valstybėse. Kolkas tokie nesame, visas dėmesys iki šiol buvo sutelktas stambaus kapitalo puoselėjimui neskatinant net vidutiniojo verslo. Iš dalies tai buvo pateisinama, nes 1990 m. lyginant su vakarų Europa buvome beviltiškai atsilikęs ir nuniokotas kraštas, mes neturėjome laiko nuosekliai, socialiai teisingai vystytis.
    Vidurinysis visuomenės sluoksnis kūrėsi apgaudinėdamas valstybę, todėl dalinai demoralizavosi, nes įstatymai, verslo administravimas yra painūs ir sudėtingi, nors mokesčių tarifai ir nėra labai dideli lyginant su kitomis valstybėmis.
    Stebina kitkas, paklausius kokio nors socialinių mokslų daktaro B.Gruževskio ar kito miestelėno – apima liūdesys. Jiems per valstybės kūrimo darbus nematyti „paprastas žmogus“, o tik biudžeto subalansavimas.
    Jeigu miestelėnas rėkia, kad skriaudžiami ir apvaginėjami pensininkai, kad drastiškai mažinamos motinystės išmokos ir jų atostogų trukmė, jeigu piktinamasi, kad karpomos kitos išlaidos, mažinami atlyginimai viešąjam sektoriui, tai reiškia, kad valstybė šiame etape juda teisinga linkme. Jeigu miestelėnas rėkia, kad partijos yra nusikalstamos organizacijos, suvienodėjusios ir panašios, tai reiškia, kad partijos yra mūsų atstovaujamos demokratijos pagrindas ir atspirtis. Jeigu miestelėnas rėkia, kad dideli mokesčiai skurdina visuomenę ir vargingesnius jos sluoksnius, tai reiškia miestelėnas neturi elementarių ekonominių ir socialinių žinių.
    Vyriausybė turi rasti jėgų atsispirti miestelėnų keliamai psichozei ir jų skleidžiamai filosofinei minčiai. Visada teisingas kelias yra tas, kuris yra priešingas miestelėno plačiu mostu rodomai krypčiai. Labai džiugus faktas yra tas, kad vyriausybei puikiai sekasi ištrūkti iš mirtino miestelėno įtakos gniaužto, todėl turime vilties, kad mums pasiseks.

    • nerijus

      „…ir nuniokotas kraštas…“
      nesutinku su šiuo teiginiu. Keliai buvo asfaltuoti ir asfaltuojami. Draželiai, mokyklos, universitetai veikė ir t.t.

      Morališkai- taip. Sutinku.

      Bet ko dauguma „sulindo“ į katalikybę, kai tai viena ir tas pats?

      „Vidurinysis visuomenės sluoksnis kūrėsi apgaudinėdamas valstybę,..“
      pastoviai rašoma, jog Lietuvoje nėra „viduriniojo“ sluoksnio. tai šiuo atveju ne ten „strėlės“. Kūrėsi ir dauginosi lubistai, mockištai, daktariškiai, tulpiškiai, petrikiškai iš ebsw,..

      „partijos yra mūsų atstovaujamos demokratijos pagrindas ir atspirtis.“ Visiškai pritariu, kad tai demokratija. Bet jos( partijos )- tik pavadinimai.

      „mums pasiseks“- skamba banaliai. Lietuva gyvavo ir gyvuos ir nepriklausomai nuo to- ar to norės Fredžiai ar Miestelėnai.

      • Fredis*

        nerijau, dar parašyk, kad prie A.Smetonos lietuviai netrėjo nė vieno televizoriaus, o prie sovietų jie atsirado beveik kiekviename šeimos ūkyje (ypač verslūs ūkinių prekių bazių direktoriai, sandėlių vedėjai, jų pavaduotojai ir komunistinis partinis aktyvas turėjo po du) ir tave drąsiai galima užrašyti į „Fronto“ partiją.

        • nerijus

          Fredi

          Toks „patriotas“ kaip Smetona, progai pasitaikius, savanoriškai perbrido upelį.
          Jis buvo diktatorius- vienvaldis iš Tautininkų partijos ( jos vėliavos kampučiuose puikavosi Saulės ženklas- svastika ).
          Nekraipykim istorijos ir nekurkim naujos, tokios, kurios nebuvo.

          AE uždarėme, kaip ir kolūkius. Uždarykime sekančius komunizmo palikimus:
          Jūsų uostą,
          HE,
          Automagistralę,
          išardykime daugiabučius,
          ligonines,
          darželius,
          mokyklas,
          universitetus,
          ir t.t.

          Amerika vis žadėdavo: ateisim po poros savaičių, ateisim po poros savaičių, ateisim po poros savaičių,..
          Neatėjo, o taip laukėme, o taip tikėjome. Paliko, kaip ir lenkus- anglai- „ant ledo“.

          Nekurkite naujos istorijos. Ji buvo ir nieko nepakeisime. Gyvenkime ateitimi.

          p.s

          politrukas, už nelegalias statybas gavo baudą, kaip ir to pačio kaimo gyventojas. Vienodas ir maksimalias.

          Tada buvo lygūs ir lygesni ir šiuo metu yra lygūs ir lygesni. Skiriasi tik rėkiančiųjų veidai ir balsas.

          • nerijus

            Fredi*

            Neaiškink man apie sunaikinimą, nes mano seneliai yra labiau nukentėję nuo STALINIZMO, nei tave ir mane sudėjus.

            Tavęs net mintyje nebuvo, kai vyko trėmimai, tai nėra ko rodyti savo patriotizmo, nes nieko, tamsta, apie tai nesuprantate, kaip ir aš.
            Žinome vienodai: pasakojimai, knygos ir pan.
            Nusileisk ant žemės. realybė kitokia, nei ją bandai vaizduoti.
            Kažkam ir Hitleris atrodė mesijas, o kiek tokių „mesijų“ šiuo metu?

          • Fredis*

            nerijau, nerenovuodamas savo bokinio daugiabučio pats tu jį savo neveiklumu ir ardai.
            Nurodyk šaltinį, iš kurio galima būtų spręsti, kad Amerika (gal JAV ?) tuoj tuoj ateis mūsų išvaduoti.

          • nerijus

            Reikėjo paklausyti radijušų. Tuomet „kanalas“ vadinosi „Amerikos balsas“.

            Aš už nugriovimą, o ne rekonstrukciją ( tai juk atspindi fredžių ideologoją- naikink komunizmo- katalikizmo liekanas? ) ir į buvusią vietą- naujo statinio su kitomis perspektyvomis.

            Blaškotės po religijos namus, o vaidinate komunizmo priešą? Keistas, tamstos, požiūris?
            Kokį palikimą gavote iš komunistinės santvarkos ( senelių būtą ar namą )?
            Nugriauk. Tai juk turi kelti tau elergiją ir pasišlykštėjimą?

            Neužsiminėk beletristika ir demagogija, ir, kartojuosi, istorijos nepakeisi- kurk naują.

          • nerijus

            Fredi

            Ką simbolizuoja žvaigždė?
            Ką simbolizuoja sulaužytas kryžius?

          • nerijus

            Fredi

            Kas buvo Če Gevara?
            Komunistas. Revoliucionierius. Kas šiuo metu valdo Kubą?
            Komunistai. Kas padėjo ateiti ( prisidėjo ) valdžion F. Kastro?
            Če Gevara.
            Jo visa ideologija atitiko komunizmo ideologiją.

            Komunistiniai atvaizdai uždrausti Lietuvos Respublikoje.
            Kodėl taikomos išimtys?

            Patarčiau daugiau domėtis, o ne klastoti istorijos.

          • nerijus

            Fredi

            Gal žinote?

            Kiek Vatikano Valstybė sumokėjo ( ką pažadėjo? ) Musoliniui, kad jie liko nepaliesti?
            Juk komunizmas ( katalikizmas ) su fašizmu, kaip ir nacizmu, tai nesuderinamos ideologijos ir naciai net skelbėsi, jog kovoja prieš komunistus?

            Ar vėl pradėsite kliedėti apie miestelėnus ir purslotis savo demagogija?

          • nerijus
          • Genpre

            Smulkmena, nerijau. Tas reikalas taip toli ir tokiam mažam miestelyje… dėl manęs tegul jie ten garbina net ir patį brazauską ar šėtoną… JAV vidaus reikalas. O labiausiai tikėtina, kiek pažįstu amerikonus, padaryta tik reklamos sumetimais. Reklamos vardan ten galima Viskas…

          • nerijus

            Kai teismas pasako, jog tai ne svastika, o Saulės ženklas, tai tampa ne vien Lietuvos reikalu.
            Čia siūlote nesikišti į kitos Valstybės vidaus reikalus?
            Kai rusai perka Mistral. Tampa mūsų problema, nors jis „budės“ prie Japonijos salų.
            Tai kokius dvigubus žaidimus žaidžiame?
            Jie garbins STALINIZMĄ ( ir KOMUNIZMĄ ).
            Ar tai nėra kurio tai individo kepštelėjimas Lietuvai už Saulės ženklą?

            Beje, kiek teko žiūrėti dokumentikos apie II PK, tai buvo aiškiai parodyta, jog Ruzveltui buvo nusispjauti į Europos reikalus. Jam labiau rūpėjo, kad rusai padėtų JAV kare su Japonais.

          • Genpre

            Na taip, siūlau nesikišti. Reklama tai ir nieko daugiau. O kai tūlas amerikoniukas pamatys stalino biustą, gal netgi sužinos tada, koks tai buvo nedoras ir ligotas niekšas. Ir puiku. Gal tik Lietuvos ambasada JAV galėtų finansuoti atitinkamą informacinį įraša po to niekdario akmeniniu logotipu. :)
            Dėl Mistral tai jau tikrai. Kai kurie politikai arba visiški bukapročiai, arba daro tai tyčia. Kokia nauda iš amsėjimo, kai iš anksto aišku, jog neišamsėsi nieko. Ar ne protingiau būti gudriems ir garsiai neparodyti, kas tavo galvoje?

          • nerijus

            Trečiadienį žiūrėjau laidą „Teisė žinoti“. Ten aktyviai reiškėsi vienas klausytojas Aidas ( tikiu, kad ne Ūso draugas :) ). Jis uždavė klausimą apie Mistral laivą. Turiu įtarimų, kad tai vienas iš čia rašančių asmenų :)

            ES galioja nerašyta taisyklė:

            Kas galioja/leidžiama prancūzam, vokiečiam ar anglam negalioja lietuviams, latviams ar estams ir atvirkščiai.

            Beje, Fredi*, žvaigždutės ES vėliavoje man primena komunizmą. Ar aš galiu jas nutrinti nuo mašinos numerių?

            Pradedant leitenanto ir baigiant generolo leitenanto ( Lietuvos sausumos pajėgos ), juose vaizduojamos Dovydo žvaigždės.
            http://lt.wikipedia.org/wiki/Lietuvos_kariuomen%C4%97s_kariniai_laipsniai

            Kodėl ne „Gedimino stulpai“- lietuviškumo simbolis?

            Jei kalbame apie absurdus, tai kalbame, o ne slepiamės po populiare nuomone tarp MIsčionių.

          • nerijus

            Man patiko šis posakis:

            „…vadovaudamiesi amerikoniškos demokratijos pagrindais: tikroji laisvė prasideda nuo pirmojo milijono.“

            „…masinis idiotizmas baisiau už sprogmenis.“

    • nerijus

      Beje

      Fredi

      Istorija byloja, kad Valstybes „parduoda“ ir „perka“ ne Miestelėnai, o vadinamasis „elitas“.
      Ką Jūs į tai?

  • nerijus

    Atsiprašau, kad ne į temą.

    WU

    Man pagailo meksikiečių, kai jiems įmušė pirmą įvartį.
    Paskui pagailo afrikiečių, kad jie neįmušė jiems antro.

    • WU

      Nerijau, mano akimis, Meksika nusipelnė pralaimėti. Treneris priiminėjo siaubingus sprendimus. Startinė sudėtis abejotina, keitimai išvis baisūs, kai Blanco išleido, aš net nežinojau, kad jis dar žaidžia futbolą. O vartininkas tai iš viso – kiemo rungtynėse tokio nestatyti :) Norėjau, kad šeimininkai laimėtų. Visada palaikau šeimininkus, nes įdeda daug darbo ir pinigų ruošdamiesi. O ir žmonėms smagiau, kai savi žaidžia ir laimi..

      • nerijus

        WU

        Kadangi, futbole nusimanau tiek, kiek žvejyboje- nieko. Tai nieko išsamiau negaliu pakomentuoti.

        Laukiu dar vienų varžybų šį vakarą.
        Jau minėjau, kad visad palaikau silpnesnius, nes jie visada labiau stengiasi ir esi visiškai teisus dėl afrikiečių. Jie stengėsi, bet jiems nepavyko. Nieko- pasitaisys.

        Aš už vokietukus ;)

        • WU

          Laikau kumščius už Urugvajų :) Prancūzai neturėjo patekti į čempionatą išvis.

          • nerijus

            Ne kumščius, o bokalą ;)

          • nerijus

            WU

            Nenustebčiau, jei pasikartotų eilinė nerašyta taisyklė- laimi tas, kuris į čempionatą patenka tik per plauką…
            Prancūzai.

        • lida

          Pasamprotavimai atrodytų įtikinamiau, jei pastatytum už juos pinigų.

  • Lorandas

    Pakėlus akcizus kurui ir cigaretėm-biudžetas nepapilnėjo-milijardai nuplaukė į Lenkiją ir suklestėjo kontrabanda.: )Jei Kubilius sako, kad jis papildys biudžetą rinkdamas mokescius-tai žinokit, kad žmogelis vėl kliedi.Jis jo niekada nesurinko, nes keistai supranta ekonominius procesus.Biudžetą gali papildyti tik atgimstanti veikla ir darbas, o tam reikia VISUS mokescius mazinti drąstiškai.Palikt tik PVM.
    Įvedus NT mokestį ir taip nukritusios NT kainos dar labiau ims kristi.Todėl ir NT mokescio bus surenkama vis mažiau.Ten, kur nėra darbo-nereikia ir būsto.Akmenėje 2 kamb. kainuoja 9 000lt: )Po NT įvedimo -jis nekainuos nei kiek: )Bus bomžų landynė: )Įvedus auto mokestį , ir taip nukritusios auto kainos, dar kris, o tai reiškia, kad daugelis, kas šeimas išlaikė iš prekybos automobiliais,bankrutuos ir trauks apelsinų skint ir BVP kurt į Ispaniją…

    • nerijus

      Lorandai

      Kad „kris“ būtų kainos- puiku, nes taip ir turi būti NORMALIOJE RINKOS EKONOMIKOJE, o ne bankyrių ekonomikoje.
      O kiek dabar tokių, Jūsų menamų, „landynių“ Lietuvoje? Iškeliauja užsienin, o butus išnuomoja ir nemoka pajamų mokesčio, o vėliau skundžiatės, kad Jūsų bobutei moka per mažą pensiją?
      Taip ir sakykim, kad BANKAI nėra suinteresuoti šiuo mokesčiu, kaip ir NT bendorvės ;) Jie iš to „gyvena“- išduoda paskolas ir net reklamuoja įimones, kuriose galima įsigyti būstą :)
      Ar tai nėra kartelinis susitarimas tarp NT bendrovių ir bankų?
      Beje, ar žinote nuo ko priklauso „garsiausieji“- LIBOR, VILIBOR, EUROBOR?..Ne, tikrai ne nuo rinkos. Pagalvokite dar ir dar kartą…
      Ar žinote kaip nustatoma aukso kainą Londono biržoje?..
      Ne, tikrai, tai ne rinka lemia :)
      Pagalvokite dar ir dar,..

  • nerijus

    WU

    Ar pastebėjote per čepionato rungtynes įkyrų dūzgimą?
    Lyg bitės dugztų? Ir taip įkyriai? Anksčiau, to, nepastebėdavau?

    • WU

      Tos afrikietiškos dūdelės. Pasakojo prieš pirmas rungtynes apie jas. Man tai nervina :)

      • nerijus

        Ir mane…Galėtų jas uždrausti. Jos blaško ne tik priešininko bet ir savus žaidėjus. Ir žiūrovą…nervina.

        Pasidomėjau kas tas Urugvajus. Tie patys ispanai. Buvusi jų kolonija :)

    • WU

      http://en.wikipedia.org/wiki/Vuvuzela va šitos daro tą garsą.

      • nerijus

        Mačiau jas ( kai pažiūrėjau nuorodą ), tik negirdėjau jų „grojimo“. Šiuo atveju- per nervus.

      • nerijus

        Galima teigti, kad tos nervinės dūzgės primins PAR. Savotiška reklama.

      • nerijus

        Beje

        Angliškas PAR sutrumpinamas: RSA.
        Buvo tokia, lietuviška, pop grupė- RSA ( ritmas, s*ksas ir a*us ) :)

    • lida

      Kurioj ausy ?

  • Man atrodo, kad aš žinau atsakymą dėl Kedžio skandalo ir net Grybauskaitės pranešimo. Kol Lietuva susirūpinusi stebėjo visas šias peripetijas, tyliai pabrango pieno produktai. Pavyzdžiui Dvaro pieno 1,5 l 2,5% riebuvo indas kainuodavo 4,89 – dabar jis kainuoja 5,09. Panašiai pakilo ir kitų pieno produktų kainos. Neabejotina, kad Kedžio skandalas ir Grybauskaitės pranešimo skandalas buvo sąmoningai suorganizuoti, norint nuslėpti šį faktą. Belieka prisiminti kas yra pieno gamintojai ir jų akcinininkai ir sužinosime kas visa tai užsakė.

    • Genpre

      Valentinai,
      Ką tu sakai?! Kad pakelti pieno produktų kainas Lietuvoje jau galabijami žmonės??? Please, come back to your box, butty. Nes jeigu tu teisus, būsiu priverstas emigruoti.

      • Emigruodamas padarytum Lietuvai paslaugą. Jei myli gimtinę – Just do it.

        • Genpre

          Emigruodamas pražudyčiau Lietuvą palikęs tokių, kaip Valentinai savivalei. Niekada neleisiu gimtinei tapti the land of nod.
          Kaip miegojot?

          • Faktai byloja priešingai. Kol kas gimtinė palikta tokių kaip tu savivalei ir matome kuo tai baigėsi ;)
            Angliška frazė kiekviename komentare, čia kaip interpretuoti – kaip provincialaus intelektualo norėjimą pasipuikuoti ar kaip provincialaus demagogo džiaugsmą, kad pagaliau šiek tiek pramoko angliškai?

          • Genpre

            Valentinai,
            :)) Susipykai su savim, ir todėl nebebendrauji su savim ? :))) Taigi peržiūrėk savo keletą paskutinių parašymų man ir gal ką nors prisiminsi :)
            Kaip antai: Just do it. arba Think outside the box. Kadangi pradėjai naudoti UK terminus, aš solidarizuojuosi apeliuodamas į humaniškesnį savitarpio supratimą :)))
            Atrodo valentinų chebra praėjusią naktį praleido atskirai, ir intymumo praradimas jums padarė meškos paslaugą – liko nesuderintas veiksmų ir leksikono aparatas šiai dienai :)))
            ……………………………..
            O kuo tai baigėsi ? ;)
            Friends ? ;)

          • GIGA

            Genpre,turėčiau priminti – Valentinui,šiame bloge leidžiama daugiau nei kitiems.Tiksliau,jis taip įsivaizduoja.Todėl už bet kokią logiką ar pastebėjimus apie tai kas galima ‘Jupiteriui,bet negalima jaučiui“ rizikuoji paskaityt prozinį kurinį koks neteisingas pasaulis,kad tokius kaip pats (aš tame pačiame sąraše) nešioja:)Taip,kad geriau negaišk laiko diskusijai -jos nebus.Tiesa yra tik viena-valentiniškoji

          • Giga, tarp tavęs ir Genpre yra vienas bendras dalykas – jūs abu pagrindinį savo dėmesį skiriate Valentino analizei, užuot generavę originalų turinį. Tai byloja apie Valentino didybę ir apie jūsų menkumą. Siūlau abiem pradėti apie save galvoti pozityviai – ne kaip Valentino opoziciją, o kaip originalų, įdomų komentatorių, turintį įdomių minčių. Taip ir tik taip tapsite įdomūs.

          • Genpre

            GIGA,
            Tu velniškai teisus. O pameni tuos laikus, kai Valentinai ir logika turėjo šį tą bendro? Senai tai buvo … O gal ir nebuvo … :)
            Valentinai,
            Jeigu bent kiek dėmesio skirtum savianalizei, suprastum, jog jūsų „didybė“ laikosi Tik ant mūsų „menkumo“. Be mūsų jūs būtumėt niekas.
            Ar jūsų didybė sugebėtų sugeneruoti originalų GIGOS turinį į jums suprantamą formą? ;)

          • nerijus

            Genpra

            Nerekomenduoju su „kitokia“ nuomone lankytis sekančiame tinklaraštyje :)
            Asmeninė patirtis. Ten nėra demokratijos, o tinklaraščio tikrieji „savininkai“, tai komentatoriai: Valentinas, Fredis* ir susireikšminęs Rolandas.

            Tsakant, Valentinui panorėjus, tinklaraštininkė šalina kitaminčius.

            Gyvename valdomojoje demokratijoje, tai nesistebiu ir kai kurių žmonių elgesiu.

            Tolerantiškiausi ano tinklaraščio komentatoriai: romas, taškas ir WU, kurių nuomonės bent verta paskaitinėti ;)

          • Genpre

            nerijau,
            Ačiū, turėsiu galvoje ;)
            O, beje, tinklaraštininkė, – ar ne ta pati ultrarožinių vaizdinių bobutė?

          • nerijus

            Tinklaraštininkė nuoširdi mergina- Ligita ir apie ją negalvoju nieko blgo.
            Žinoma, gaila, kad ji pasiduoda kitų įtakai. Tai su laiku praeina ;)

            Ne, tikrai abejoju, kad ji…
            Bobutė, tai pliurpologė ( manau, kad ji vyras :) )

          • Genpre

            Bobutė – vyras?! Omaigat. Jaučiu bobutei ypatingą dvasinio artumo jausmą … Vyras? Netikiu. Intuicija man to neleistų … aiktupeklon :)))

    • nerijus

      Valentinai

      Pieną siūlyčiau pirkti ūkininkų turgelyje. Jo kaina – 2 Lt. Jis ir skanesnis, ir vertesnis- naudingesnis. Beje, kaip ir grietinė ar sviestas.

      http://www.delfi.lt/news/daily/country/pieno-automatai-ukininkams–nasta.d?id=33280675

    • nerijus

      http://www.15min.lt/naujiena/pinigai/lietuvos-naujienos/nauja-pieno-perdirbimo-gamykla-bus-statoma-kaune-194-96363

      Ar tarp pieno gamintojų nėra kartelinio susitarimo?
      Labai į tai panašu?
      Bijoma, kad atėjus naujam konkurentui ( Valstybiniam ) jiems norom neorom teks pasakyti- SUDIE, kai kuriems savo tiekėjams. Reikės pasidomėti ar nesiūlė perdirbėjai ilgalaikių sutarčių?
      Pas mus su pienu tas pats kas ir su naftos produktais :)

  • nerijus

    Atsiprašau, kad ne į temą.
    http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/pasaulis/arctic-sea-uzgrobimo-uzsakovas-buvo-estijos-verslininkas-operacija-buvo-planuojama-del-ispirkos-57-103048

    Jau puse lūpų užsimenama, jog tie laivų pagrobimai yra organizuojami vien dėl to, kad reikia „išplauti“ pinigus.
    „Pagrobėjams“ (piratams, o gal tiksliau- kaperiams? ) sumokami pinigai neapmokestinami :)
    Kodėl įmonės nutyli apie išpirkos dydžius?
    Kokiu būdų pervedami pinigai iš Lietuvos į Somalį? Grynųjų juk tikrai niekas negabena?
    O gal jie lieka Europos bankuose, o tiksliau- Šveicarijoje?
    Ar tai nėra naujas būdas „plauti“ pinigus?

  • nerijus

    Labai tinka šiam įrašui.

    „Permit me to issue
    and control
    the money of a nation
    and I care not
    who makes its laws.“

    Mayer Anselm Rothschild
    Banker

  • nerijus

    Visiems futbolo fanams ir fanatikams- ligoniams:

    • Genpre

      Tai geras vaizdelis visiems ir kiekvienam. (ne tik sergantiem :) )

  • nerijus

    Fredi*

    dedikuoju tamstai:
    „Stebiuosi, kai kokia pipetė ima vaidinti klizmą.“

    Aj, kaip negražu, Fredi*, vietoj to, kad pasakytumėte čia, bėgate į kitą tinklaraštį ir inkščiate kaip už saito tik ką parištas šunytis?
    Kaip žema tokiam intelektualui, kaip tamsta? Liko daug neatsakytų klausimų, kuriuos uždaviau. Laukiu Jūsų intelektualių minčių purslų į juos.
    Beje, kas blogo, kai žmogus nori įsitikinti, kad batai nespaudžia?..Turbūt, buvo aprašytas vienetinis atvejis- vieno žmogaus istorija? O jūs iš to darote išvadas apie visą kraštą. Aj, aj, jai…kaip silpnoka iš tavo pusės.

  • paskaiciuokime

    print Ctrl+F (nerijus)
    62

    • Bobutė

      Komentaras pašalintas A.R.

      • Genijus

        Nenuvertinčiau ir naujoko Genpre vidurinių sugebėjimų – berods, 33 komentarai.

      • lida

        Ir tikrai, jo mintys visada į temą, yra ne dundukiškos, paremtos visiems žinomais faktais, išvados giliamintiškos, A.R. pretenzijų jam neturi.

        • lida

          Čia aš, aišku, apie nerijų. Genpre – dundukų dundukas.

          • Rolandas

            Panašu, kad dėl visko kaltas futbolas. A.R. mažiau laiko skiria tinklaraščiui, nerijus, radęs laisvą terpę truputį išsiplėtė, moterys (turbūt suirzusios dėl to pačio futbolo) užsipuolė nerijų… Net fredis*, lyg šiol garsėjęs neišpasakyta tolerancija, neišlaikė.

          • Genpre

            lida,
            A.R. akyse Jūs pakilote dar vienu laipteliu. :)
            Gaila, apie Jus nieko negaliu pasakyti.

          • nerijus

            Džiaugiuosi, kad vokietukai įmušė net keturis įvarčius :)

            Pritariu WU- tai buvo tikras futbolas.

    • nerijus

      paskaiciuokime

      paskaičiuokime, paskaičiuokime,..

      Dažniau lankykitės racas.lt ir nereikės kalbėti apie tai, ko nežinote.

      nerijus mažai komentuoja pastarąjį mėnesį ir savaitę.
      Pažvelgtumėte į ankstesnius įrašus, tai pamatytumėte, kad tokių kaip nerijus- apstu ir, dažnai, pokalbiai būna ne į temą ir apie nieką, o jei tiksliau- demagogija, beletristika,..
      Jei Jums jie įdomūs- skaitykite. Pasirinkimo laisvė, kaip pasirinkimo laisvė lankytis čia ir rašyti ar tik skaityti.

      Siūlau skaityti Fredį* ir Valentiną ( šis bent protingas ir raštingas ). Turėsite puikaus laiko…Juk jums patinka, kai mala mala mala ir vis neprimala?..

      • paskaiciuokime

        nerijau, tavo mintis greita kaip … mintis. Ir del tokio didelio greicio labai daznai skrieja pavirsiumi ar net nuo jo atsiplesia. Reiketu antisparno :)

  • sws

    jus man durnam paaiskinkit prie ko cia ekologija ir automobiliu mokestis? jei diskusija apie mokescio dydi priklausoma nuo tarsos, tai negi sie pinigai bus skirti buten tarsai mazinti? ar tiesiog tai eiline blevyzga ir surinkti pinigai bus isvaistyti kur pakliuvo. vienintelis objektyvus kriterijus yra sunaudojamo kuro kiekis. kodel as nuvaziuodamas per metus 3000km turiu moketi tiek pat kaip ir nuvaziaves 100000km?

    • Genpre

      sws,
      Yra dalykų, kurių bent jau kol kas neįmanoma sukontroliuoti.Vienas iš tokių – Jūsų auto ir Jūsų kaimyno auto kilometražas per metus.

      • Baisuoklis

        Kilometražas tiesiogiai siejasi su kuro sanaudom. Taip, kad automobilio mokestis bus del mokescio o ne del ekologijos

    • gied

      sws: Automobilis, kuris geriau sudegina tą patį kuro kiekį, išmeta mažiau kenksmingų dujų. Tai priklauso nuo variklio konstrukcijos, kuro, variklio tūrio ir kitų parametrų. Netiesiogiai – nuo mašinos amžiaus.
      Automobilių mokesčio įvedimas (tiesiogiai ar netiesiogiai diferencijuotas pagal mašinų amžių) padėtų išspręsti ir eilę kitų problemų: spūstis, taršą miestuose, automobilių saugumą ( nauji automobiliai paprastai techniškai tvarkingesni ir saugesni). Automobilio mokestis pagal jo kainą nėra tikslingas, nes skatintu pirkti seno modelio automobilius, kurie ir teršia daugiau, ir techniškai nėra tvarkingi.

  • Regis

    Ats. ne į temą.

    Iš nežinojimo atsiranda tikėjimas ar netikėjimas.. Lietuvos respublikos generalinis prokuroras (l.e.p.) R.Petrauskas prisideda prie visuomenės didesnio žinojimo ir mažesnio tikėjimo: „Tai byla – žudikė“

    http://kauno.diena.lt/naujienos/kriminalai/r-petrauskas-tai-byla-zudike-283679

    Teisinės valstybės teisėsaugos sistemos vienas iš aukščiausių vadovų…

    Kas kaltas, kad kedofilų ar usofilų po tokių mistifikacijų tik padaugėja? Minia?

  • Komentaras pašalintas A.R.

  • Genijus

    Komentaras pašalintas A.R.

  • A.G.

    Fredis: „Ne mokesčių problema valstybėje yra didžiausia problema, o tautos elito sunaikinimas 1940-1990 m.m.. D.Žalimas apie tokius kaip “nerijus” šiandien per LR sakė taip:
    ” – gal jie, valstiečiai, ir geri žmonės, bet …”…“

    Jau daug metų, kaip ir šiandien, pabūnu minėjime, prie paminklų Aukų g., kuriame pagerbiamos trėmimų, kalinimo, visų tų okupacinių žudynių, kovos prieš okupantus aukos. Kartu prie paminklo pagerbiu savo šeimos, žuvusius kovoje prieš režimą, taip pat mirusius tremtyje narius.
    Susirūpinimą kelia ir pastarieji 20 metų. Kai nesimokoma iš klaidų, o einama vėl link to, kad vėl kažkas imtūsi vienyti/globalizuoti kovai su engėjais. Kažkaip vakar vakare ta proga ranka brūkštelėjo kelias eilutes.
    Gal blogo šeimininkas nesupyks, kol čia štilius: http://www.organic.lt/lt/news,nid.772
    Man reklamos nereikia, – jau savo baigiu atgyventi, – tačiau norėtūsi, kad mažiau būtų nepakantumo kitamaniui, kad nesikartotų ta bolševikinė atmosfera (neapykanta kitamaniui) Lietuvoje, kokia ji buvo 1940 ir vėlesniais metais. Visa tai nėra į gera.
    Reikia suprasti, kad gal į nelaimę šalį nemaža dalimi stumia ir šios dienos žmonių nepakantumas (ta bolševikinė liekana žmonėse) kitamaniams.
    Nesipykime bent šiomis atminties dienomis, nenaudokime kitam tautiečiui tų baisų bolševikinių metodų.

    • nerijus

      Taip. Fredi*. Taip.

      Aš valstietis, kaip ir dauguma gyvenančių Vilniuje:
      1916 m.

      53,67 %- lenkai,
      41,45 %- žydai,
      2,09 %- lietuviai,
      1,59 %- rusai,
      0,63 %- vokiečiai,
      0.44 %- baltarusiai,
      0,13 %- kitų tautybių atstovai. ( šaltinis- wikipedija )

      Štai tau sekanti statistika- 1989- 2001 m. m.
      http://images.katalogas.lt/maleidykla/geo31/G-33.pdf

      Gali vertinti pagal tai, kuo save gali vadinti, jei dediesi esąs tikras miesčionis- Vilnietis :)
      Man atrodo, kad kaip ir daugelis besidedančių vilniečių yra atvykėliai ir laikę ne tik plūgą rankoje bet ir lankęsi valstietiškoje išvietėje?..

  • doktor barmental

    vargsas Genpre, sitiek kartu ivairiu komentatoriu buvo pavadintas dudnduku :) toks vardas siaip sau neskiriamas :)

    • Genpre

      Taip, taip daktare, neskiriamas. O dabar gal vieną kartą ryšitės ir savo nuomonę išsakyti kuriuo nors klausimu :)

  • Ir

    Tie, kas domėjosi konkrečiai, kokie įstatymai buvo priimti, kiek kartų keisti ir priimti iki galo nesutvarkyti, negalėtų Kubiliaus laikyti tautos gelbėtoju. Jau dvejus metus sausį-vasarį VMI ir Sodra negali paaiškinti, kaip reikia mokėti mokesčius. Šiandien spaudoje pasirodė Šimonytės frazė, kad mokesčiai bus įvedami vėl prieš Kalėdas ir vėl nuo sausio 1 d. Ir vėl? Trečius metus iš eilės? Tai net ne mokesčių reforma, o mokesčių sistemos sujaukimas krizės metu. Tas chaosas nepadėjo niekam – ypač pačiam Kubiliui… ir nesakykite, kad valdžia skatina verslą – na, nebent monopolininkus. Pvz.: jeigu moki mokesčius Sodrai (esi dirbantis) – pensijos negauni. Neatsilaisvins darbo vietų jaunimui – nebent valdininko vietų (biudžetui nauda – lygiai 0). O jeigu žmogus savo IĮ uždarys – špygą valstybė gaus ir dar tam pačiam žmogui pensiją mokės. Čia ne išeitis ir tikrai ne „gelbėjimo sprendimas“. Apmokestinti senus automobilius – tai apmokestinti tuos, kurie ir taip pinigų neturi geriems automobiliams. Žodžiu, tuos, kurie dar kažkaip kvėpuoja. Ir pasakykite, iš ko kokiose Vinciškėse žmogus mokės nekilnojamojo turto mokestį – ir bedarbio pašalpos? Net agurkų turguje negali pardavinėti, nes tuoj pat 72 Lt sveikatos draudimui turi sumokėti. O „sveikatos draudimas“ tik Vilniuje, iki Vilniaus autobuso bilietas – 90 Lt ir autobusas tik kartą per dieną… Nebus jam sveikatos… O sveikatos nebus todėl, kad buvęs sveikatos ministras aiškino: Vilniuje viena šalia kitos yra po kelias ligonines. Todėl būtina uždaryti ligoninę Vinciškėse – tegul visi važiuoja į Vilnių! Manau, Vilniuje nelabai kas suprato, ką pasakė prezidentė: piktina ne pinigų stygius, o solidarumo stoka. Lietuva suprato… Ir jeigu dar kartą pensininkai balsuos už Kubilių – vadinasi, per mažai jiems pensijas sumažino… Arba labai jau stipri sklerozė…

  • Marius

    Meh… Old media rašo straipsnius… Net nuorodos į tokį straipsnį negali duot. Aš net susimokėčiau kokius 5Lt jei jau protingas žmogus sako, kad geras straipsnis, bet kur tau… Prenumeruok maždaug kitam mėnesiui, mažu ir vėl ką gero parašys… „IQ“ pas juos ryškiai kažkokiu principu šifruojasi kaip „atsilikėliai“. Gūduma.