Premjere, neblūdykite bent jau Jūs!!!

Iki pilnaties dar savaitė.

O kai žvalgaisi aplink, atrodo, prasidėjo masinis pamišimas.

Apie Konstitucinio Teismo teisėjų – nebijokim to sakyti – beprotišką 2011 metų sausio 10 dienos pareiškimą jau rašiau. Retas atvejis šiame tinkalraštyje, tačiau  net man asmeniškai nesimpatizuojanti teisininkė, nepuolė manęs dėl to teksto kvailinti. Kita – šiek tiek palankiau mano atžvuilgiu nusiteikęs teisininkas, kuris beje yra viešai pareiškęs esąs KT formuojamos konstitucinės doktrinos šalininkas, pripažino, jog KT pareiškimas buvo labai blogas žingsnis ir galbūt labiausiai neapgalvotas KT poelgis per visą jo istoriją.

Tačiau tuo viskas, atrodo, dar nesibaigia.

Iš pradžių – Seimo narys S.Pečeliūnas, o šiandien jau ir pats premjeras A.Kubilius  pradėjo kalbėti apie tai, kad bausmė R.Paksui  galėtų būti sumažinta, jei jis viešai atsiprašytų.

Į S.Pečeliūną būtų galima nekreipti dėmesio. Kaip į kokį A.Valinską, J.Veselką ar P.Gražulį.

Tačiau kai premjeras kalba kaip pablūdęs, sunku suprasti, kas vyksta.

„Amnestija, bausmės mažinimas, nubaustojo elgesys“, “ iš esmės esminius dalykus Strasbūro teismas patvirtino, kad Lietuva elgėsi visiškai teisėtai, teisingai ir pagal visas Europos žmogaus teisių normas“.

Tikrai kažkas negerai, nes sveiko proto žmogus, mokantis skaityti ir suprasti, šiaip sau nė iš šio, nė iš to tokių kliedesių į viešumą neleistų. Ypač – užimdamas tokį postą ir suvokdamas atsakomybę už savo žodžius.

Nesuprantu, nejaugi visi taip bijo R.Pakso grįžimo į politiką, kad iš tos baimės pradeda viešai nusišnekėti? Nejauvis išties galvoja, kad R.Paksas yra toks stiprus ir galingas, kad leidus jam dalyvauti rinkimuose, jo partija sutriuškins visas kitas „tradicines partijas“, įves Lietuvoje diktatūrą ir sugrąžins ją į Rusijos glėbį? 

Kažkokia paranoja…

Kaip ir kalbos apie atsiprašymą ir amnestiją.

Gal tada kalbėkim ir apie kompensaciją už žmogaus teisių pažeidimą. EŽTT jos nepaskyrė, bet gal Lietuva galėtų?

Ir gal reikėtų sugalvoti atsiprašymo tekstą. Ir paprašyti Konstitucinio Teismo, kad jis taip išaiškintų Konstituciją, kad visiems taptų akivaizdu, jog be atsiprašymo teksto Lietuvos Konstitucija prieštarauja Konstitucijai.

Dėl didesnio aiškumo dar būtų galima į konstitucinio lygmens atsiprašymo tekstą įrašyti ir R.Pakso vardą ir pavardę ir dar nurodyti, ant kurio kelio priklaupus reikėtų ištarti atsiprašymo žodžius.

… Blūdyti galima, tačiau ribas vis dėlto reikėtų jausti.

Gal atsibuskite, gerbiamas premjere. Ir kuo greičiau pažadinkite savo aplinką iš to baisaus savo susikurto sapno.

Antraip nespėsite ir pastebėti, kaip Lietuvoje išnyks paskutiniai teisės ir sveiko proto lašeliai. Ir tada jau tikrai nebebus kam rašyti vadovėlių apie sėkmingą krizės valdymą.

Nes krizė tik gilės ir gilės.

(8 balsų, vidurkis: 4.25 iš 5)
Loading...
  • VYTS

    Primena soc. ministro sprendimą laukti kol našlė atsiims prašymą. Teisinis nihilizmas – norma tarp krikščionių demokratų ar ką?

  • sigitas

    jei taip blūdys premjeras ir jam palanki aplinka , o su jais ir visi kiti politikos ir visų kitų galų „ekspertai“ tai Paxas tikrai sugrįž ir visus šituos viduriuotojus tikrai sutriuškins. Dėl surąžinimo į Rusijos glėbį abejoju. Greičiau tai padarytų koks dabar save vaizduojantis super puper patriotas. Iš tos reakcijos akyvaizdžiai matosi, kad apkaltą užvedusi chebrytė puikiai supranta , kad , nežiūrint į Paxo savybes ir gebėjimus, viskas buvo daroma visiškai neteisėtai. Visai nenustebsiu , jei po kiek laiko kokiame Wekelikse sulauksime pasakojimo , kaip buvo organizuojamas visas tas paxogeito „apsivalymas“

  • O kodėl, manei, jį vadina bubilium?

    • Respondentas

      ne buvo toks plakatas paraduose Bubilius Kybys!!

  • Lina Pečeliūnienė

    Nesiputok, Artūrai. Strasbūro teismas kalba apie būtinybę nustatyti protingą terminą, po kurio Paksas galėtų kanditatuoti į Seimą. Tai ir svarstoma, koks laikotarpis protingas. Beje, Baltutytė irgi kalba apie sąlygas, kokiomis galėtų vėl prisiekti sulaužęs priesaiką. Man atrodo, būtų visai normalu, kad įstatyme būtų numatyta: aš, sulaužęs priesaiką… supratau savo kaltę, pasižadu daugiau nebelaužyti (ar kokia panaši formuluotė). Priešingu atveju, ir man, kaip KT, kyla didelės abejonės naujos priesaikos patikimumu.Ir čia joks kerštas ar Pakso baimė. Tai tiesiog priesaikos vertė.

    • sigitas

      Gerbiama Lina, o jei po kiek laiko sužinosime, kad visas apkaltos procesas , įskaitant ir KT nuosprendį , pastatytas , švelniai tariant ne ant to pamato , tai tada KT ir Lietuvos valstybė turės atsiprašyti Paxo? Ir tada valstybei reikės numatyti protingą terminą, per kurį ji negalės veikti kaip valstybė? Taip ir žaisime?

      • Šamanas

        Tai gal nesodinkime nė vieno nusikaltėlio į kalėjimą – gali kada nors paaiškėti, kad jis nekaltas.

    • anoniminis bailys

      Tai kam ta priesaika isviso reikalinga? As sulauzes priesaika labai, labai, labai atsiprasau, daugiau taip nedarysiu ir is naujo prisiekiu :) Man atrodo musu teisine sistema yra ne garbes zodziu pagrysta.

      • Rolandas

        Va va, pritariu. Tiktų ir prievartautojams – „dabar jau tikrai prisiekiu, daugiau neprievartausiu“, tiktų ir visiems kyšininkams pogolovno – „jau nuo šios minutės, tai motina ir Tėvyne prisiekiu, neimsiu“.

    • Respondentas

      Gerb Linai, reikėtų susipažinti su Lietuvos teismų priimtais sprendimais ir tada iš naujo vertinti priesaikos sulaužymo dydį. Tiek Lietuvos, tiek Europos teismų sprendimai dar kartąą parodo, kad susidorojimas su Paksu buvo politinis. Pilnai sutinku su Raču nuo pat pirmos dienos, kad, nesvarbu koks tas Paksas būtų, bet faktas tas, kad su juo buvo susidorota politiškai pritempinėjant kažkokius įstatymus ir net konstituciją. O tai juk tautos valia rinkti ar nerinkti. Visgi kol kas Lietuvoje kaip žinome tauta nieko nesprendžia. Nes jei nusprendžia ne taip, tai net mirtini priešai gali sudaryt 2K projektus ir toliau spręsti taip kaip reikia.

  • nesvarbu

    Taip, S.Pečeliūnas truputį paseno, todėl kiek apšiuro (nors jo kostiumas ir kaklaraištis anksčiau labiau suglamžytai atrodė), tačiau šią asmenybę prilyginti P.Gražuliui, tai jau atsiprašau!!

    Bet kuriuo atveju, šiuo įrašu metraštininkas jau toks subjektyvus, toks subjektyvus…

  • nesvarbu

    Lina, asmeniškai man, R.Pakso ir Priesaikos Lietuvai vertės santykis, jau seniai „iki lempos“, kadangi nėra ko lyginti. Nėra lyginimo subjekto iš Pakso pusės, net jei ir imti vien jo veiką.

  • romas

    Atsiprašyti gal ir nereikėtų, nes Konstitucija yra popierius, o kartais – tekstas monitoriuje. Keista būtų atsiprašinėti prisėdus prie kompiuterio, pvz. Iš kitos pusės žiūrint, reiktų, kad Paksas išreikštų supratimą, dėl ko jis yra kaltas, ir pripažintų savo klaidas. Kitaip gautųsi, kad dėjo jis skersą ant Konstitucijos ir vis tiek dar kartą prisiekia, nes tokios durnos jau tos tradicijos.

  • Regis

    matyt teisingesnė nuoroda į pirminį informacijos šaltinį būtų ši:

    http://www.lrt.lt/news.php?strid=5082&id=5656787

  • Valentinas

    Artūro cituoti pareiškimai – tai politinio šou dalis. Jie skirti politikos vartotojui ir plaukia iš visų pusių. Ne mažiau beprotiški kliedesiai pasklido iš Pakso ir paksofilų lūpų iš karto po EŽTT sprendimo:
    „EŽTT sustabdė konstitucinį perversmą!“
    „EŽTT atstatė teisingumą“
    „Laimėsiu 2012 metų seimo rinkimus“
    Visi šie kliedesiai sklido iš Pakso ir jo paksoidų lūpų, tačiau Tinklaraštininkas nerado reikalo padaryti atskiro įrašo:
    Mazuroni – neblūdyk! Liūdna, bet selektyvus objektyvumas vis dar išlieka pagrindiniu, šiaip jau gero apžvalgininko, Achilo kulnu.

    • Aras

      Kur jie čia taip sakė?

    • nesvarbu

      Valentinai, romas kiek aukščiau teigė, jog konstitucija yra tik popierius ar tekstas ekrane.Aišku materialiuoju požiūriu, tai gal ir tik tekstas popieriuje.Tačiau konstitucija formaliuoju požiūriu yra kas kita.

      Kita vertus, Valentinai, ar gi mums liūdėti dėl „beprotiškų kliedesių, pasklidusių iš Pakso ir paksofilų lūpų:) XIX a. Šveicarijos konstitucijoje atsirado straipsnis, kad yra draudžiama nuleisti galvijams kraują, prieš tai jų neapsvaiginus.Keistas Konstitucijos straipsnelis, ar ne? Ypač palyginus su šiuolaikinės Lietuvos Respublikos Konstitucijos „šventa karve“. Tačiau to meto Šveicarijos politikai tiesiog atsižvelgė į realijas-šveicarai siekė išguiti vieną tautelę, kurios religinis ritualas buvo toks galvijų pjovimas.

      • Valentinas

        Sutinku, neliūdėkime.

    • Regis

      Valentinai, tau įdomi ši tema? Man asmeniškai visiškai ne. Va kas užkliuvo, geriau pasakyk ką apie tai galvoji:

      http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/pap-lenkija-siuncia-politini-signala-lietuvai-56-132638

      • Valentinas

        Regi,
        Man irgi nebeįdomi ši tema.
        Lenkija. Nepriklausomybė visada kainuoja. Pigiausia būti vergu – už viską moka šeimininkas. Šiuo atveju, panorėjome išsaugoti suverenitetą savo kalbai ir už tai sumokame politinę, o gal ir ekonominę kainą. Laikau tai normaliu dalyku. Problema tai, kad neįvardiname to. Songaila ir kiti talibai turėtų už tai prisiimti atsakomybę, kad rinkėjai įvertintų kas jiems svarbiau – kelios čekiškos kilmės raidės ar santykiai su Lenkija.

        • Aras

          Kubilius vien tik šiemet išgujo 84 tūkstančius tautiečių, kurių vaikai lietuviškai nekalbės. Suverenitetas kalbai prie ruso buvo, dabar jau viskas – tik laiko klausimas. Kubiliaus pingvinai sparčiai suka nutautinimo girnas.

          • dzyvai

            Kubilius išguja? Ne Aras (gal gerai apmokamų darbo vietų daug sukūrei)? O gal Rūta, kuri ragina mokesčių Kubiliui nemokėti? Gi išvažiuoji iš Lietuvos ir Kubilius mokesčių negauna?

            Tik nesuprantu kodėl emigravę Deividui Kameronui mokesčius mokės, juk anas, brangindamas mokslą, keldamas mokesčius, „didindamas bedarbystę“ „išguja“ dešimtimis tūkstančių „grynakraujų“ anglų į Australijas ir Amerikas. Taigi lenkiškai tuoj Anglijoj visi kalbės :)

          • Aras

            Grynakraujai anglai dėl „bedarbystės“ neišvažiuoja, pas juos puiki socialinių pašalpų sistema (Kubilius, pamatęs kaip švaistomi pinigai, nualptų) kuriomis naudojasi ir mūsiškiai emigravusieji. Anglai emigruoja į Australiją ar N. Zelandiją, nes jų gimtinė gyventojų sudėtimi tampa panaši į Somalį ar Mozambiką. Net ir tenykščiai lietuviai piktinasi, kad dar prieš kelis metus tų juodž… tiek daug nebuvo.

          • nesvarbu

            Arai, tu mane stebini.Esi ypač socialiai jautri asmenybė. Ką tik per LNK rodė kriminalus, kur vienas veikėjas laikė visą arsenalą II Pasaulinio karo vokiečių armijos amunicijos, gal teko pažinoti?

          • Sejanus

            Yra ir teigiamų pusių, nors išvažiavus visiems protingiems žmonėms gyventojų skaičius Lietuvoje sumažės dešimt kartų, likę bepročiai bus tikri Lietuviai iš didžiosios B. Šūkaus „Lietuva lietuviams“, leisis kad KT jiems aiškintų konstituciją, VLKK mėtydama monetą nurodinėtų kokius žodžius galima naudoti ir kokius ne, tautinės/seksualinės/politinės mažumos sėdės kalėjimuose, o visiems apkaltintiems kuo nors sunkiau bus taikomas linčo teismas :)

        • Regis

          Įsitikinęs, kad toks elgesys parodo žymiai daugiau negu tik prastus santykius dėl pavardžių rašymo. Nežinau ar A.Kubilius tą žino ar nujaučia, mano manymu tiek latviai, tiek lenkai jau matyt susitarę su rusais dėl AE. Ir ne tik dėl nedalyvavimo lietuviškajame projekte o kas žymiai svarbiau elektros pirkimo iš rusų. Po kažkiek laiko šiuos pamąstymus bus visai nesudėtinga atkapstyti. Mane kas stebina, kad iš viešai besiskelbiančių analitikų tokių spėjimų visiškai nesigirdi. Bent negirdėjau. O juk klausimų galima pakelti labai daug, kad ir pavyzdžiui ką veikia ta šaunių specialistų gvardija kuri išlaikoma mokesčių mokėtojų pinigais.

          • romas

            Man irgi atrodo, kad pavardžių rašymas yra tik vienas iš pasiteisinimų. Gal mūsų santykiai niekad ir nebuvo geri, nes neturime iki šiol jokių jungčių su Lenkija. Ankstesni mūsų santykiai greičiau buvo JAV politikos pasireiškimas. Atėjo Obama ir viską kaip vandeniu unitaze nuplovė. DG šiek tiek ir teisi, kad mums iš tos parodomosios draugystės nebuvo labai daug naudos. Dabar, rodos, mūsų strateginiu partneriu po truputį tampa Belarusija.

          • Valentinas

            Neatmesčiau tokios galimybės. Tačiau ilgalaikėje perspektyvoje nuo to nukentėtų patys latviai ir lenkai. Tačiau Wikileaks medžiaga rodo, kad nepaisant išoriškai draugiškų santykių su Rusija, niekam nei Europoje nei JAV nekyla klausimų kas iš tikro yra Rusija ir kokie pavojai slypi dėl per didelio priklausomumo nuo jos. Todėl savisaugos instinktas turėtų nugalėti.
            Tačiau girdėjau ir tokią nuomonę, kad santykių tarp Rusijos ir Lenkijos pagerėjimas susijęs su skalūno dujų telkinių atradimais Lenkijoje. Kai tik rusai suprato, kad Lenkija turi šansą tapti energetiškai nepriklausoma, iš karto pasikeitė tonas ir dabar jiems pavyko atidėti lenkiškų skalūno dujų eksploatavimo darbus neribotam laikui. Tą versiją patvirtintų nesenas šių šalių sutarties dėl dujų pasirašymas, tačiau ar ji teisinga nežinau.
            Mums implikacija yra viena: niekas mumis nepasirūpins ir nepadarys mus nepriklausomais. Viską reiks darytis patiems. JOkių iliuzijų dėl draugysčių ir vertybių. Gryna pragmatika.

          • romas

            Latviai ir net estai neturi kitos išeities kol kas, kaip draugauti su Rusija. Kol Lenkija su mumis nedraugauja, latviai neturi alternatyvių energijos tiekimo šaltinių, kurie turėtų atsirasti per Lietuvą.

          • Valentinas

            Romai,
            Aišku, kad latviai ir estai priversti draugauti su rusais. Pagrindinis klausimas ar jie mus pames pavilioti Gazpromo pinigų.

          • Regis

            Ats. ne į temą.

            Nereali snukerio partija – Maguire prieš Fu. Kaip tik per Eurosport kanalą gyvai.

          • nerijus

            Kas liečia dujų kainą, tai nemanau, kad kalti vien rusai. Kalčiausi yra vietiniai „klapčiukai“, kurie susiję su „Lietuvos dujomis“. Tik visada kaltinsime rusus ar kitus, tik ne savus ar save…

            Yra šiek tiek tiesos, atsirinkite:

            http://www.lrytas.lt/-12946062451294050616-keistos-a-sekmoko-pasakos.htm

          • romas

            nerijau, skyrelyje „Man patiko“ racas.lt yra Valentinavičiaus straipsnis apie tai. Jis, kaip Kubiliaus patarėjas, neblogai žino padėtį.

  • Aras

    Užkliuvo pora sakinių.. Tualetiniu popieriumi apvyniota galva Seime besiblaškiusio dabartinio premjero prašyti „neblūdyti“ yra beviltiškas reikalas. Geriausia priemonė apsisaugoti nuo šio asmens „pablūdimo“ yra artėjantys rinkimai.
    Į S.Pečeliūną būtų galima nekreipti dėmesio, bet taip sakyti neatsargu. Žmogus save labai vertina, yra isteriško, panašiaus į E. Kūrį, būdo. Gali neatlaikyti širdis perskaičius.

  • Slyvanosis

    Nieko nesusivokiantiems žurnalistams nušviesiu kelią:

    LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ
    NUTARIMAS

    DĖL LIETUVOS REGIONINĖS POLITIKOS IKI 2013 METŲ STRATEGIJOS
    ……..

    5. Valstybės ilgalaikėje raidos strategijoje numatyta iki 2015 metų Lietuvoje sukurti gerovės valstybę, kurioje būtų žemas nedarbo lygis, didelė darbo kaina, tvirtos socialinės garantijos, minimalus skurstančių šeimų skaičius ir aukštas socialinės sanglaudos lygis.
    ………………..

    Paskutinioji redakcija:
    1.
    Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
    Nr. 625, 2010-05-26, Žin., 2010, Nr. 62-3062 (2010-05-29)
    DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2005 M. GEGUŽĖS 23 D. NUTARIMO NR. 575 „DĖL LIETUVOS REGIONINĖS POLITIKOS IKI 2013 METŲ STRATEGIJOS“ PAKEITIMO
    Nutarimas įsigalioja nuo 2010-07-01.

    Paksas? Who is this broken man? Žvelkit giliau už 2012-tųjų…
    Sukursim New Vatican’ą Lietuvoje.
    Bilietus platina Tiketa.

  • Fredis*

    Policija, sustabdžiusi KET pažeidėją, visada gali skirti baudą „nuo iki“, priklausomai kaip sulaikymo metu elgiasi pažeidėjas, visada paklausiama: „ar pripažįstate savo nusižengimą?“
    Labai santūrus ir logiškas A.Kubiliaus interviu Lietuvos radijui.
    R.Pakso pirmieji interviu tryško revanšizmu, vėl suko tą pačią plokštelę apie „perversmininkus“, „klanus“ ir gyrėsi, kad 2012 m. laimės rinkimus į Seimą, „o tada ir pažiūrėsime kaip bus“. Nieko nebus, R.Paksas 2012 m. negalės kandidatuoti į Seimą.

    • VYTS

      Jeigu baudos skyrimas neteisėta, tai jos nereikia mokėti, nesvarbu ar atsiprašai ar ne. Kadangi draudimas kandidatuoti buvo neteisėtas, jis turi būti panaikintas ir viskas. Reikalavimas atsiprašyti tokiu atveju yra paprasčiausias išsidirbinėjimas.

      • Valentinas

        Draudimas kandidatuoti buvo ir yra teisėtas. Baikite blūdyt pagaliau.

        • Aras

          Pažiūrėsim, kai Wikileaks paviešins amerikiečių ambasadų ataskaitas už 2000-2004 metus…

        • VYTS

          „Draudimas kandidatuoti buvo ir yra teisėtas.“
          Pažeidžiantis žmogaus teises nereiškia neteisėtas? Ne taip ir svarbu, vistiek teks jį atšaukti.

          • Valentinas

            Draudimas teisėtas tik per griežtas. Pavyzdžiui, pastatyti vaiką į kampą – yra teisėta. Tačiau liepti jam klūpoti kampe ant žirnių – vaiko teisių pažeidimas. Abiem atvejais niekas negalvoja apie vaiko pareigas – tik teises. Lygiai taip ir Pakso atveju. EŽTT nusispjovė į renkamo pareigūno pareigą ir galvojo tik apie jo teises, tiksliau rinkėjų teises jį rinkti.

          • VYTS

            Esmė ta, kad neva iš konstitucijos išplaukiantis draudimas dalyvauti parlamento rinkimuose nušalintiems po apkaltos turi būti panaikintas nepriklausomai nuo to, Paksas atsiprašys ar ne.

          • Aras

            Valentinai, tu iki šiol nesupranti, jog žmonių akyse EŽTT Paksą išteisino?
            Lietuvos teismų reitingai po Pakso pergalės sulygo su Kubiliaus reitingais.

          • nerijus

            Valentinai

            Išgirstas mintis radijuje, bandote įpiršti jas skaitovams. Nesutinku su tamstos pozicija, kad buvo kalbama apie „rinkėjų“ teises- turėti kandidatą, nes tokios teisės nenumato net Konstitucija. Konstitucija numato tik teisę kandidatuoti ir būti renkamam.

            Bandote įpiršti nuomonę, kuri yra klaidinga, manau.

          • nerijus

            „Pastatyti vaiką ė kampą- teisėta“

            Nuo kada jūs galite spręsti kas yra teisėta, o kas ne?..
            Manau, kad vaiko statymas „į kampą“ yra toks pats nesusipratimas, kaip ir neleisti jam valgyti, nes jis nežino savo pareigos- valgyti.
            Žinoma, visada sakiau ir sakysiu, kad pirmiausia yra pareiga, o paskui galimybės.
            Kai kitą kartą teiksite palyginimus, tai pasirinkite kuklesnius: šunį ar katę.

          • romas

            Arai, Lietuvos reitingai tokie blogi, kad 84 tūkstančiai lietuvių vien šiemet nebenori būti lietuviais. Jei žmonėms reikia ne Lietuvos, o pinigų, koks skirtumas dėl tų Lietuvos teismų reitingų? Svarbiau – JK valstybės institucijų reitingus sekti. Palikusieji Kubilistano CCP galės ir Paksą pasikvieti. Išrinks į kokią savivaldybę, o su laiku gal net į parlamentą.

          • Valentinas

            Arai,
            Taip Paksas ir jo sėbrai norėtų galvoti, kad žmonių akyse EŽTT sprendimas jį išteisino. Iš tikro tai nieko nepasikeitė: objektyviai ir realiai mąstantys ir toliau laikys jį į valdžią prasimušusiu nusikaltėliu, o skystapročiai galvos, kad jis yra auka.

  • sigitas

    Paxas turėtų atsiprašyti už pažeidimus, kuriuos visi poapkaltiniai LR teismai panaikino? Geras.

  • nerijus

    Paksas yra žemaitis, užsispyręs. Atsiprašyti, reiškia, kad jis iš ties nusižengė šiurkščiai ir tai pripažinti. Ko ir siekia konservatoriai. Socdemai tyli…Matyt, tyliai atsiprašo už tuomečio premjero (AMB) poelgį ir žino, kad su TiT teks sėsti prie derybų stalo, po sekančių rinkimų…

    Politika ir nieko daugiau…

  • austras

    J. Žilys priminė, kad 2004 m. gegužės 25 d. nutarime Konstitucinis Teismas konstatavo, jog pagrindiniam šalies įstatymui prieštarauja Prezidento rinkimų įstatymas ir taip suformavo konstitucinę doktriną, kuri buvo perkelta ir į Seimo rinkimų įstatymą. Todėl jeigu būtų sprendžiama, kaip išspręsti susidariusią situaciją po Strasbūro teismo sprendimo byloje R. Paksas prieš Lietuvą, klausimus dėl reikalavimų kandidatui į Seimo narius ar į prezidento postą reiktų svarstyti kompleksiškai.

    „Toje diskusijoje rengiant pasiūlymus, ką daryti po Strasbūro teismo sprendimo, reikėtų turėti galvoje, kad tai liečia ir Prezidento rinkimų įstatymą, ir Seimo rinkimų įstatymą. Nes pagrindiniai reikalavimai, kas gali būti Seimo nariu, taikomi ir prezidentui. Todėl ir vienas, ir kitas klausimas turi būti sprendžiamas kartu“, – DELFI sakė teisininkas.

    http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/jzilys-sprendimas-del-rpakso-galimybiu-dalyvauti-seimo-ir-prezidento-rinkimuose-yra-kompleksinis.d?id=40673357

    • nesvarbu

      Ačiū Dievui, kad vėl čia rašai,austrai.Valentinas tam vienareikšmiai pritars, nors ir su išlygom:)

      • Valentinas

        Vienareikšmiškai su išlygom? Ar šitos frazės suma nėra nulis?

        • nesvarbu

          Jei rimtai, tai tikrai ir užtikrintai-ne, nėra.

      • mdxacuk

        Komentaras pašalintas – A.R.

        • WU

          Mes nežinome, kur yra Artūras, o po Austro komentaro, jis čia dar neapsireiškė. Gali būti, kad Austras priėmė Artūro pasiūlymą ir išsiaiškino vyriškai. Dabar Austras grįžo triumfo.

          • mdxacuk

            Jeigu rytoj naivus mąstantis žurnalistas bus rastas Pylimėlių patvory leisgyvis, tai visi iš karto pagalvos, kad čia Januto arba Kūrio darbas. O jei čia Austro vardu konspiracijos sumetimais rašinėja pats Račas, tai įtarimas kris ant Pasienio tarnybos ir speckurjerių sąrašiuko. Lauksim rytojaus 112 per Lietuvos radiją.

        • lida

          Ką praleidau ?

        • austras

          Gerbiamas mdxacuk, šįsyk yra visiškai teisus. Man įdomus šio blogo turinys (toks jis išliks, nepaisant ar čia komentuosiu)ir aš ilgai bei dažnai nenuobodžiai čia diskutavau. Tačiau visiems geriems dalykams kažkada ateina pabaiga. Kuomet „šeimininkas“ vaizdžiai pasiūlo į snukį, supranti, kad ta pabaiga atėjo. Nes, jei tai ne pabaiga – tuomet tikrai laukia Brisiaus galas be jokios savigarbos.

          P.S. Žilio komentarą įkėliau, nes jis akivaizdžiai iliustravo WU ir lidos diskusiją. Matyt ir tai buvo kvaila. Jeigu kas už tai pasiūlys į snukį – nesupyksiu.

          • nesvarbu

            austrai, jei kas siūlys tau į snukį, tai gali pasitikėti manimi, visuomet stosiu tavo pusėje.

          • lida

            …už nugaros. O aš tai iš priekio (jei snukin tortu siūlys).

          • nesvarbu

            lida, o tau teko dalyvauti muštynėse natūroje? Man teko. Ir ne vieną kartą. Randai galvoje rankose ir kūne.

          • lida

            Rimtas bičas, jei rankos ir galva jau atskirai nuo kūno.

          • Rolandas

            P. nesvarbu, šiap Lida yra A.R. blogo rinktinės narė. Valentinas ją buvo užrašęs kovai su Bobute. Tiesa, meduje. Ale matyt ir tortų kovų menai jai nesvetimi.

          • lv

            Ta žeminė, kurioje austras yra apsistojęs, atkampioje vietelėje, kurią žino tik mdxacuk, yra labai ankšta (ją kasė nerijus, su įšalusia ir nusmailinta Durnių laivo knyga), todėl ‘nesvarbu’ galės nebent tik užsėsti ant kelmo (slapto įėjimo) ir atplėšęs jūreiviškos telniaškės kampą, demonstruodamas tatuiruotes, muštynių mėlynes, riebiai keikdamasis nukreipinėti (koks dar blyn austras čia slapstosi, čia net kiškiai vaapšie baimę pametė!) pagal anoniminio navodčiko į atkampią vietelę siunčiamus kURMius-kurjerius. Ironiška, bet austrą turbūt išduos bajoriška kilmė (t.y. netikėtai pasireiškęs bajoriškos padermės įprotis gerai ir sočiai maitintis); pėdsakai nuves iki atkampaus kaimelio vištidės… Nu jei ne bajoriška kilmė, tai įklius pačiu banaliausiu būdu, dėl žūtbūtinio ryšio poreikio; bus užpelenguotas 3G sesijos metu, racas.lt beklausiantis trečiąkart per mėnesį kokios naujienos iš URM fronto.

          • austras

            10 balų

          • mielas austrai, tik nereikia čia vaidinti ir apsimetinėti. Labai gerai prisimenu, po kokio mano komentaro tamsta suvaidinote nekaltą mergaitę ir nusprendėte oriai paprotestuoti. Taip pat iš tamstos komentavimo istorijos galiu daryti išvadą, kad teksto suvokimo probelmų neturite. Tad jei norite suvaidinti dramatišką pasitraukimą – prašom. Tik nereikia aplinkos dėl to kaltinti.

            Tiesa, gal tamsta iš tiesų manote, kad kelias į vykdomojo komiteto funkcionierius…. Tada, žinoma, pasiūlymas galioja.

          • austras

            Trumpai :

            „Iki vykdomojo komiteto funkcionieriaus posto savu laiku irgi tekdavo pūdą druskos suvalgyti. Suprantu, kad iki BNS direktoriaus posto – dar didesnį.“

            Pūdas druskos – šiuo atveju patirtis. Patirtis, kaip žinia, būna įvairi. Jei Jūs supratot, kad Jūsų kaip BNS direktoriaus patirtis šiame sakiny sulyginama su vykdomojo komiteto funkcionieriaus patirtim – tuomet Jūs supratot taip, kaip norėjot suprasti.

            http://patarles.dainutekstai.lt/p8das.html

          • Bobutė

            p. Rolandai,

            apie kokį medų ir kokią kovą kalbate?

            Matomai, negrįžtamai atsilikau nuo blog’o aktualijų…

  • „Antraip nespėsite ir pastebėti, kaip Lietuvoje išnyks paskutiniai teisės ir sveiko proto lašeliai. Ir tada jau tikrai nebebus kam rašyti vadovėlių apie sėkmingą krizės valdymą.“

    :)) Negi išnyks ir Artūras Račas su Valentinu? :) Tada belieka mirti iš nevilties….

    • nesvarbu

      Valio!!! To ir laukiau,mielam T.Cyvui Valentinas yra SVARBU!!!
      Valentinai, tu esi nugalėtojas:)

      • Žinoma :)

        • nesvarbu

          Pakartojimas:Tomai,galėtum Valentino vardą ir plačiau paskelbti.Jis to vertas, patikėk.Beje, galėtų būti tau labai geras prodiuseris.

          • Valentinas

            Aš Čyvo prodiuseriu? O ką jis moka daryti?

          • WU

            „Aš Čyvo prodiuseriu? O ką jis moka daryti?“ – :DDD
            Valentinai, manau, Lietuvoje prodiuserius dažnai turi tie, kurie nemoka nieko daryti, klausimas būtų, ką tu sugebėtum parduoti, kad Čyvas moka daryti?

          • Regis

            Valentinai, tam ir prodiuseris, kad kažką išmokintų daryti :)

          • egriseus

            esate cinikai: per televizorių rodė, kaip T. Čyvas moka sėdėti šalia Zvonkės.

          • lida

            BTV „Karštam vakare“ vakar sėdėjo, labai adekvačiai kalbėjo.

  • nesvarbu

    Tomai,galėtum Valentino vardą ir plačiau paskelbti.Jis to vertas, patikėk.Beje, galėtų būti tau labai geras prodiuseris.

    • Galiu, bet bijau jautrias ir trapias sielas, mūsų tamsos vandenyno žiburius įskelti per dideliais iššūkiais :) Atsakomybė didelė :) Pagalvosiu :)

  • Morta Vidūnaitė

    man patinka Kubilius, bet jam karts nuo karto yra tokie reguliarūs pablūdijimai, pastebėjau. manau, kad jam visas tas reikalas tiek mažai rūpi ir jis greičiausiai tiek mažai žino apie tą sprendimą, kad šneka, kas papuola…

    • Dundukas

      sveikinu, panele, išeina, kad jums patinka kretinas, „kuriam karts nuo karto yra tokie reguliarūs pablūdijimai“, kuriam „visas tas reikalas mažai rūpi“, kuris „greičiausiai mažai žino“ ir „šneka, kas papuola“… :) Geras skonis :)

  • egriseus

    Gerb. Morta, paprasčiausiai pas p. Kubilių prastas humoro jausmas, bet tai nėra būtina savybė geram ministeriui pirmininkui.

  • Tadas

    Jei jau visiems taip knieti tie atsiprasymai, tai be paties Pakso reiktu pasiulyt atsiprasyt KT, Seimui, teisininku elitui ir kitiems, kurie prisidejo prie tas zmogaus teises (taip kaip jos suvokiamos pagal vakarietiskus standartus) pazeidziancios sankcijos nustatymo. Pazeidei zmogaus teises – tai apgailestauk, atsiprasyk, antraip kodel turetume tiket, kad toliau nepazeidinesi?

  • Dainius

    Kažkoks atsiprašymų maratonas po naujametinių švenčių prasidėjo. Panašu į rusiškų girtuoklių „ты меня уважаеш?“ Pradžioje Račas paprašė atsiprašymo alfos portalo ir tv3 kanalo, dabar Kubilius, kad Paksas atsiprašytų tautos.

  • Taip, šis Kubiliaus pasisakymas jei išties buvo pasakytas taip kaip aprašyta delfyje tai tikrai blūdas. Kokia Kubiliaus arogancija: vat jei atsiprašys, vat jei prisipažins klydęs, vat tada mes pagalvosime. Atsiprašau ar A. Kubilius teisėjas? Ne, jis tiks vyriausias Lietuvos vykdomosios valdžios atstovas, kurio užduotis vykdyti nutarimus.

  • Dainius

    Kubilius bankrotas ir kiekvienas jo pareiškimas tik dar labiau jį klampina. Ir jau negrįžtamai.

    • Ople

      Buti blogu Vilniaus meru reikia tureti specialiu gebejimu :)

      • Ople

        Ajajaj, po Dainiaus komentaru si replika turejo atsidurt.

  • Renee

    Jei reiktų rinktis tarp Kubiliaus ir Pakso, aš nedvejodamas pasirinkčiau Kubilių. Pakso ir paksistų dalyvavimas seime ar savivaldoje pastatytų kryžių visiems pradėtiems darbams valant korupcija ir šėšėlį. Todėl visai nenoriu Pagėgių praktikos pritaikymo Lietuvos mastu. Ir nereiktu tada Račui virkauti dėl neišduoto kvitelio….

    • mielas Renee, žinote, aš kartais stebiuosi tokiais „patriotais“ kaip tamsta. Mušatės į krūtinę, nuo bačkos kalbate apie korupciją ir šešėlį, bet smegenų suprasti, kad neimdami tų kvitelių patys ją labiausiai ir skatinate, deja, nepakanka.

      • Soliaris

        O man įdomu, ar A. Račas atsimena, kiek laiko galioja nepakitusi važiavimo kaina „mikriukais“? O kiek per tą laiką pakilo kuro kainos? kiek sykių per tą laikotarpį išaugo maisto, kitų prekių kainos? Tad nereikia pradėt čia virkaut apie korupciją dėl talonėlio negavimo.Kažkodėl užmiršai liaudies patarlę, kad žuvis pūva nuo galvos.

        • mielas Soliari, man tosk įspūdis,, kad susipainiojote savo mintyse. Nes man labai sunku suprasti, kaip žuvies galva siejasi su kuro kainomis, o šios – su mokesčių vengimu?

      • Renee

        Ir dar ponui Račui dėl korupcijos. Po Grinevičiūtės straipsniu „tuk tuk tuk“ aš palikau tris komentarus. Pasirašiau „Rūtelės logika“ taigi spręskite patys apie mano požiurį į tuos kvitelius.
        p.s. tik nesupraskite neteisingai, man nesimpatiška nei chamiškoji Grinevičiūtė, nei paksofiliškas Račas, kadangi kaip vilnietis dar prisimenu ir Lementauska, Imbrasa ir stadiono statybas.

        • meilas Renee, lygiai taip pat aš galiu pavadinti tamsta A.Paleckio rėmėju ir gerbėju. Todėl atsargiau rinkitės būdvardžius.

  • Dainius

    Renee, Paksas buvo geras meras savo laiku, tik Jūs gal dar jaunas, nepamenate.

  • Artojas

    „Nesuprantu, nejaugi visi taip bijo R.Pakso grįžimo į politiką, kad iš tos baimės pradeda viešai nusišnekėti“

    Niekas jo nebijo manau, taciau Paksas, kaip siurksciai pazeides konstitucija, ir nusalintas is prezidento posto, gal ir gali buti isrinktas, taciau vistiek negali prisiekti – pasyvi teise.

  • Sejanus

    Kad Paksas yra šiurkščiai pažeidęs Konstituciją, nusprendė kas ten, priminkit? Seimo komisija, ar Konstitucinis Teismas? Nei tie nei anie man jokio pasitikėjimo nekelia. Nesakau, kad Paksas patinka, iš jo irgi nieko doro ir valdžioj jo matyti nenoriu. Bet tai nereiškia, kad jo nušalinimas buvo kažkas daugiau už vos vos pridengtą politinį susidorojimą.

  • Renee

    Gerb. Račai, Mes per daug kalame prie kryžiaus tuos, kurie kažką daro ir per daug tolerantiški nieko nedarantiems, ar net darantiems negerus darbus. Man labai idomu, kas finansuoja pakso politine veikla? Kas tie atvarai, sunešantys pinigus begalinei pakso savireklamai, filmams ir t.t. Tik nesakykite, kad iš nario mkesčių visa tai.
    Apie Paksa, kaip mera, iš vis patyliu. Gal galite gerus darbus išvardinti? Aš tik prisimenu kinišku grantu grįsta katedros aikšte, už visai nepadoria kaina, kuria vilniaus miesto biudžetas sumokės tik 2012 metais. O dėl amžiaus, kaip čia kažkas išsireiške. Esu per daug suaugęs, kad nesupprasčiau kas tai yra Paksas ir jo aplinka, bet per daug jaunas, kad sirgčiau senatviniu marazmu.

    • Rasa

      O kas tai yra Paksas ir jo aplinka? Ir kuo jie, pvz., skiriasi nuo Darbo partijos?

    • mielas Renee, aš nelabai suprantu, kodėl man aiškinate apie R.Pakso veiklos ir priekaištaujate dėl jo partijos finansavimo.

      Nesu TT narys ir tikrai tos partijos nefinansuoju. Niekada nedirbau nei šiai, nei kuriai nors kitai partijai

      Niekada ir niekur esu sakęs, kad pritariu R.Pakso ir jo partijos politinei veiklai. Jei kur nors surasite tokį pareiškimą, siūlau 1000 litų premiją.

      O kol nerasite, atsikniskite. Nes visus tamstos klausimus galiu peradresuoti tamstai ir klausti, kodėl nieko nedarote.

  • Paaiškinkit kurioje vietoje ir dar šiurkščiai Paksas pažeidė konstitucija?
    Ar nežinot kad visi kaltinimai jam nepasitvirtino. Dėl Borisovo pinigų galit „nesvaigti“. Paksas per visą rinkimų kampaniją neslėpė, kad jį remia Borisovo įmonė. Čia tik sąmokslininkų antis, kad tai nusikaltimas ar net konstitucijos pažeidimas. Visos partijos ir kandidatai buvo kieno tai remiami. Jei aš būdamas galingos įmonnės savininkas, norėdamas sunaikinti kokia nors(kad ir konsevatorių) partija paremiu ją kokiu miljonu litų, o paskui paleidžiu kalbas,kad konservatoriai nevykdo ką žadėjo imdami paramą. Ar tai būtų sąmokslas/

  • Man atrodo niekuo nesiskiria ir nuo socdemų ir nuo konservatorių.

  • Pingback: A.Mazuronis: pilnaties įtaka ar jau diagnozė? | Artūras Račas()