„Omnitel“ ir „Bitė“ neapmokestins dalyvavusiųjų Nacionalinio nuomonių centro apklausoje: socialinė atsakomybė ar…? (papildyta)

„Omnitel“ šiandien išplatino pranešimą, iš kurio aiškėja, jog norėjusių pareikšti savo nuomonę apie daugiabučių renovaciją, mokėdami už žinutę 7 litus, vis dėlto buvo ne vienas ir ne du.

„Bitės“ atstovė spaudai taip pat pranešė, kad savo vartotojams kompensuos skirtumą tarp 7.11 lito ir 0,3 lito visiems iki paslaugos sustabdymo žinutes išsiuntusiems 547  abonentams. 

***********************************************************************************************************

Telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ klientams nereikės mokėti už brangias SMS žinutes, kurias jie išsiuntė numeriu 1671, norėdami pareikšti savo nuomonę dėl namo renovacijos darbų iki  tol, kol „Omnitel“ nutraukė paslaugų teikimą UAB „Facility services“ (Nacionaliniam nuomonių centrui).

„Siekdami apsaugoti savo vartotojų interesus, mes labai greitai nutraukėme paslaugų teikimą UAB „Facility services“, tačiau dalis vartotojų vis dėlto spėjo išsiųsti brangias SMS žinutes, – sakė „Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas. – Kadangi norime, kad ir šie vartotojai, kurie siuntė žinutes iki mums nutraukiant paslaugos teikimą, nenukentėtų, priėmėme sprendimą jų užklausų neapmokestinti“.

Reguliaraus mokėjimo „Omnitel“ vartotojams suma, atitinkanti išsiųstų SMS žinučių kainą, bus įtraukta į artimiausią sąskaitą už „Omnitel“ paslaugas, o išankstinio mokėjimo vartotojams – grąžinta į jų išankstinio mokėjimo sąskaitą. Apie „Omnitel“ sprendimą klientai bus informuoti SMS žinute.

P.S. Bandžiau paklausti „Omnitel“ atstovės, kiek konkrečiai buvo vartotojų, išsiuntusių 7 litus kainuojančią žinutę, tačiau atsakymo nepavyko gauti, nes pasak jos, tie vartotojai dar skaičiuojami ir tikslus jų skaičius bus žinomas tik kitą savaitę.

Tačiau, jei atvirai, kuo toliau, tuo labiau man viskas neaišku…

Po šio laiško man, pavyzdžiui, tapo visiškai neaišku, koks buvo „Omnitel“ (ir, žinoma, „Bitės bei „Tele2) „Omnivaidmuo rengant apklausą.

Nesuprantu, ar „Omnitel“ yra tikrai labai socialiai atsakinga bendrovė ir iš savo lėšų kompensuos savo vartotojų dėl UAB „Facility services“ sugalvoto verslo patirtus nuostolius? Tada tikrai labai gražu ir socialiai atsakinga.

Tačiau gal „Omnitel“, reaguodama į žiniasklaidoje kilusį triukšmą tiesiog grąžins savo vartotojams savo pelno dalį, gautą iš UAB „Facility services“ verslo? Tada jau nei gražu, nei labai socialiai atsakinga…

P.P.S. „Omnitel“ viceprezidento komentarą galite rasti čia

P.P.P.S. Jei „Bitės“ klientai iki paslaugos nutraukimo spėjo išsiųsti 547 žinutes, atsižvelgdamas į užimamas rinkos dalis, drįstu spėti, kad ne mažiau (o gal net daugiau) išsiuntė ir „Omnitel“ klientai ir maždaug tiek pat galėjo išsiųsti „Tele2“ klientai.

Tada gautųsi, kad rezultatas – maždaug 12-14 000 litų pajamų. Dalis, žinoma, atitenka mobiliojo ryšio bendrovėms, dalis „Mediafonui“, tačiau šiek tiek turėjo likti ir „Facility services“. Ir tai tik per vieną dieną…

O įsivaizduokime, kad žiniasklaida nebūtų sureagavusi, tada tikriausiai nebūtų sureagavę ir mobiliojo ryšio operatoriai, ir „apklausa“ būtų trukusi mėnesį…

Neblogas verslas…

(4 balsų, vidurkis: 4,00 iš 5)
Loading...