„Bitė“, „Omintel“ ir „Tele2“ reaguoja į Nacionalinio nuomonių centro apklausą

Šiandien gavau „Bitės“ pranešimą, susijusį su vadinamojo Nacionalinio nuomonių centro apklausa apie būsto renovacija.

Kiek vėliau atėjo ir „Omintel“ pranešimas…

O dar vėliau pasisakė ir „Tele2“.

Jei atvirai, tai paaiškinimai man atrodo, kiek painoki, bet gal bus įdomu…

**********************************************************************************************************

Sveiki,

„Bitė Lietuva“ dėl galimo vartotojų klaidinimo sustabdė padidinto tarifo paslaugos tiekimą bendrovei „Facility services“, kuri vykdė gyventojų apklausą dėl būsto renovacijos. Gyventojai laišku buvo kviečiami balsuoti trumpąją SMS žinutę numeriu 1671 ir išreikšti savo nuomonę būsto renovacijos klausimu.
 
„Gyventojų gautuose apklausos laiškuose buvo neaiškiai ir painiai nurodyti trumposios žinutės įkainiai, todėl nusprendėme sustabdyti padidinto tarifo paslaugų tiekimą bendrovei „Facility services“. Taip pat įpareigojome partnerius, kurie kontroliuoja panašių paslaugų tiekėjus, atidžiau stebėti paslaugų ir kainų pateikimą“, – teigė „Bitės” Klientų aptarnavimo direktorė Aida Bičiūnienė.
 
Pasak „Bitės“ atstovės, nors paslaugos „Facility services“ bendrovei sustabdytos, gyventojai vis tiek galės išreikšti savo nuomonę apie būsto renovaciją SMS žinutėmis. „Daugelis jau gavo šiuos apklausų laiškus, todėl norime palikti laisvę vartotojams išreikšti savo nuomonę šiuo aktualiu klausimu. Mūsų klientai būtų nemaloniai nustebę, sužinoję kiek iš tikrųjų turėjo kainuoti apklausos SMS žinutė“, – sakė A. Bičiūnienė.
 
Sustabdžius padidinto tarifo paslaugą, gyventojams apklausos žinutė kainuos 0,30 Lt. Tuo tarpu „Facility services“ už trumpąją žinutę rinko po 7,11 Lt. „Bitės“ atstovės teigimu, sutartyse su padidinto tarifo paslaugų tiekėjais yra išskirtas punktas, kad paslaugos įkainiai turi būti aiškiai pateikiami ir suprantami vartotojams – žinutės ar skambučio kaina turi būti nurodyta su PVM ir šalia trumpojo numerio.
 
Šiuo metu Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba vykdo „Facility services“ veiksmų tyrimą dėl galimo Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pažeidimo. Pasak A. Bičiūnienės,  „Bitė“ pasirengusi suteikti visą reikalingą informaciją tyrimui.
 

******************************************************************************************************

Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“, siekdama apsaugoti savo vartotojų interesus, lapkričio 9 dieną nutraukė paslaugų teikimą UAB „Facility services“ (Nacionaliniam nuomonių centrui), siuntinėjančiai žmonėms raštus dėl namo renovacijos darbų su raginimu pareikšti nuomonę, siunčiant 7,11 Lt kainuojančią SMS žinutę.

„Mūsų nuomone, UAB „Facility services“ siunčiami raštai su raginimu išsakyti savo nuomonę turi klaidinančios reklamos požymių, dėl to gali nukentėti „Omnitel“ vartotojai, išsiuntę užklausą ir brangiai sumokėję už SMS žinutę, – sakė „Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas. – Būdami atsakingi ir siekdami apsaugoti savo vartotojų interesus, paslaugų teikimą minėtai bendrovei nutraukėme iš karto“. 

UAB „Facility services“ siunčiamuose imperatyvaus pobūdžio raštuose su du kartus pakartotu raginimu pareikšti savo nuomonę, sudaromas įspūdis, kad nuo balsavimo betarpiškai gali priklausyti konkretaus namo renovavimas, pateikiamas neegzistuojantis šeimos ūkio kodas ir t.t.

*******************************************************************************************************

Andrius Baranauskas, „Tele2“ viešųjų ryšių vadovas:
 
Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ dėl galimo vartotojų klaidinimo apribojo maksimalią paslaugų kainą bendrovei „Facility services“, kuri vykdė gyventojų apklausą dėl būsto renovacijos. Maksimali žinutės kaina vietoj 7,11 Lt. apribota iki 0,3 Lt. „Tele2“, kaip ir kiti operatoriai, neturi jokių susitarimų su „Facility services“. „Tele2“ išnuomojo numerį UAB „Mediafon“, kuri subnuomojo numerį „Facility sevices“.
 
Neturime įrodymų, kad paslauga yra neteisėta, bet įtariame, kad ji pažeidžia mūsų nustatytus paslaugų teikimo reikalavimus, todėl nusprendėme sumažinti galimus vartotojų nuostolius, apribodami kainą, o ne sustabdydami paslaugą. Ar paslaugos teikimas yra teisėtas, turi nuspręsti Ryšių reguliavimo tarnyba, vartotojų teises ginančios organizacijos ir kitos atsakingos institucijos.
 
„Tele2“ ragina vartotojus atidžiai vertinti visus panašius pasiūlymus ir paslaugų sąlygas. Išsamios „Tele2“ paslaugų teikimo sąlygos pateikiamos http://www.tele2.lt/pridetines_paslaugos.html.

(4 balsų, vidurkis: 4.00 iš 5)
Loading...
  • mdxacuk

    Čia dar geriau. Anie siūlėsi už 7 Lt surinkti ir paskelbti nuomones. Vis šiokia tokia paslauga, nors ir niekam nereikalinga. O „Bitė“ siūlo už 30 ct. rinkti SMSus ir mesti juos į šiukšlyną.

    Šiaip tai reikia kompiuteriuose panaikinti Copy-Paste funkciją, nes dėl to žmonės akivaizdžiai debilėja. Šitas nežinia kieno laiškas nežinia kam tai įrodo. Nebent tinklapininkas tyčia ar netyčia kažką nukarpė.

    • mielas mdxacuk, „nukirpau“ tik viešųjų ryšių bendrovės, atstovaujančios „Bitei“, projektų vadovo pavardę ir kontaktus. Bet kuriuo atveju, atsižvelgdamas į laiško turinį ir jame esančias citatas bei remdamasis savo darbo patirtimi, vertinu šį laišką kaip oficialią „Bitės“ poziciją. „Omnitel“ pranešimą pasirašė bendrovės atstovė spaudai, tad jį vertinti reikėtų lygiai taip pat.

      • mdxacuk

        A, tai tada aiškiau. Nes iš to, ką jūs idėjot, galima suprasti, jog „Bitė“ ima interviu pati iš savęs. O iš tikrųjų, pasirodo, yra dar kažkoks samdytas juodų kumelių plovimo specialistas. Bet 30 ct reikalas dėl to nesidaro mažiau keistas.

    • Supranti, kad SMS vistiek kainuos. Kad ir paslaugos nuraukos bus, siųsi SMS ir jį kainuos 30 centų, dėl to, kad jį yra klaidingą. :) Čia nori nenori, nemokamai neišsiųsi SMS.

  • sigitas

    Na va Artūrai , žinant lietuviško verslo aziatiškas tradicijas, manau, kad jums nereikėtų vakarais vaikščioti tamsiais skersgatviais. O tai tos čiurnos niekada neišsigydysite :-)

    • stogas

      sigi, cia grasinimas ?

    • sigitai, pamenate „Briliantinę ranką“? Tai va, langetė padaryta iš labai kietos plastmasės…:)

      • sigitas

        Artūras turi jumoro jausmą. O Stogas ?

        • stogas

          Stogas neturi, stogas praktiskas

          • Tadas

            Praktiški žmonės renkasi už Norfos

  • Esat girdeje apie vilka eriuko kailyje? Tai pora vilku ir skuba i dienos sviesa, kol patys neatsidure medziotojo taikiklyje ir galima suversti krastiniam.

    „Tuo tarpu „Facility services“ uz trumpaja zinute rinko 7,11 Lt“ –

    Jei paziuretume i abieju operatoriu sutartis su ta imone del trumpojo numerio, tai pamatytume, kad pinigus rinko operatoriai, o tik mazesnioji dalis ju atitenka tai imonei. Bet, kadangi pagavo, tai greiciau po dusu :)

    Google: „teisingiskundai“

    • Durnius. Daugiau neturiu ką pasakyti. Koks skirtumas koks operatorių procentas SAU ir koks tai įmonei, gi ne jie reklamuoją ir su tuo raktažodžių apgaudinėją žmonės, o įmonė.

      • sigitas

        Viliau, mūsų bendromenėje tokiais žodžiais, kaip „durnius“ nesisvaidome. Tikuosi. Čia kaip prie stalo pabezdėt.

  • Petras

    Sveikinu identifikavus ir viešai paskelbus apie “apgavikus”. Viskas butu labai puiku, tiesiog neduoda ramybės klausimas – kokias kriterijais vadovaudamasis jus išskiriate vienus “apgavikus” iš didelės melagių gaujos. Pavyzdžiui, daugybė žmonių lankosi bažnyčioje, aukoja pinigus ir savo laiką, mainais į tai jiems yra žadamas geras gyvenimas po mirties. Manau puikiai suprantate, kad tai skiedalai, o apgavystės mąstai gerokai didesni. Galėtų vietoj to žmonės tuos pinigus skirti savo vaikų išsilavinimui ar savišvietai.

    Jeigu įmonė būtų laimėjusi viešąjį konkursą ir jos projektas būtų finansuojamas iš biudžeto arba ES fondų, viskas, spėju, būtų gerai. Bet kai leidžiama gyventojams patiems nuspręsti ar mokėti ar nemokėti – tai jau apgavystė. Sutinku, jog dalis žmonių neperskaitytų smulkiomis raidėmis užrašytų sąlygų ir vėliau stebėtųsi padidėjusia sąskaita. Tačiau tai būtų puiki pamoka ir priminimas, jog gyvename ne pasakų pasaulyje, o realybėje, kur (kad ir kaip keista būtų) reikia skaityti kontraktų sąlygas, reikia būti atsargiam ir galvoti savo galva.

    Manau, kad pasinaudodamas savo visuomenine padėtimi atėmėte iš žmonių galimybę išmokti atsargiau vertinti savo veiksmus ir tokiu būdu padarėte gerokai daugiau žalos nei būtų padariusi apskųsta įmonė. Gaila.

    • lida

      Įtariu, neužmetus jums lenta per galvą iš jūsų bus atimta galimybė išmokti atsargiau vertinti savo skiedalus ir tokiu būdu jums bus padaryta daugiau žalos.

      • Skeptikas

        Lida, +10 :)
        O Petras daug prirašė, tik nesupratau, apie kokius kontraktus jis čia prikalbėjo? Tą „nacionalinį Lietuvos Respublikos raginimą siųsti sms žinutę“?
        Aš pats už tai, kad žmonės susimokėtų tuos 7 Lt ir pasimokytų, bet jei jau suskubo bitės su omniteliais švarintis, tai irgi gerai. Netgi geras precedentas, sakyčiau.

        • Petras

          Aš turėjau omenyje susitarimą pirkti paslaugą už pinigus. Kai perki mobilaus ryšio paslaugas realiai sudarinėji kontraktą, kai perki varškę parduotuvėje popierių nepasirašinėji bet esmė visiškai tokia pati.

          • Skeptikas

            Na na na, įdomu, kokią čia paslaugą gauna tie, tarkime, suklaidintieji, kurie sumoka po 7 Lt už sms? Sms kainuoja nuo kelių iki keliolikos centų, ir tą paslaugą siūlo ryšio tiekėjai, o ne laiškelio autoriai.

    • Petrai, palyginimas su aukomis bažnyčioje yra neetiškas. Mišių metu pinigai surenkami ne už kažkokias paslaugas, o tam tikram tikslui, t. y. – bažnyčiai išlaikyti, ir tai yra savanoriškos aukos.

      Minėtoji įmonė taip pat turėjo teisę rinkti pinigus, tačiau privalėjo aiškiai informuoti vartotojus apie sms kainą.