Mieli kūrėjai, nebijokite konservatorių ciucikų. Jie loja, bet įkąsti nepajėgūs

Pastaruoju metu susilaukiau neregėto konservatorių ir jų klapčiukų dėmesio. Dešimtimis plūdo į mano FB profilį, visaip ten lojo,

Taip atrodo konservatorių ciucikas, kuris pats save muša ir prašo pagalbos

Taip atrodo konservatorių ciucikas, kuris pats save muša ir prašo pagalbos

keikėsi (dažniausiai rusų kalba) mokė mane, kaip reikia „garinti actą“ ir „rūkyti bintus“ (dabar jau žinau, kad tai mėgstamiausias TS-LKD gerbėjų užsiėmimas). Vos spėjau trinti tų padugnių komentarus ir dešimtimis juos blokuoti.

Ir viskas dėl ko? Ogi dėl vieno smagaus ir labai taiklaus video klipo. Štai šio.

Man jis labai patiko ir žiūrėdams jį, gailėjausi, kad aš klipų daryti nemoku, nes jei mokėčiau, padaryčiau kokius 37.

O bet tačiau konservatorių šerlokai susekė, kad aš tuo video klipu internete pasidalinau vienas pirmųjų ir, žinodami mano meilę Tėvynės Sąjungai, komandą „fas“ vykdė neprikaištingai. Lojo, viauksėjo, amsėjo visuose pakampiuose, bet kadangi man tai jau įprasta ir kadangi mano šuo loja garsiau, tai, kaip visada nekreipiau dėmesio.

Bet iš tiesų tai norėjau pasisakyti ne apie save (nes apie mane Užkalnis su Adomėnu viską parašo), o apie to klipo kūrėjus ir jų padarytą didelę komunikacijos klaidą, iš kurios vertėtų ir kitiems pasimokyti. Tiesa, kai sakau „kūrėjus“, tai kalbu šiek tiek teoriškai, nes remiuosi tik vieno iš konservatorių šerlokų Š.Matulevčiaus atliktu tyrimu, kurio metu jis nustatė, kad klipo kūrėjai yra kūrybinė agentūra Creme Brule, sukūrusi ir kitus linksmus video.

Turint galvoje, kad vienas iš šios agentūros kūrėjų, sprendžiant iš pavardės, pagal tautybę yra rusas, tokia versija visai įmanoma, nes konservatorių keliama isterija dėl Rusijos ir visa kas rusiška jau seniai turėjo negyvai užknisti visus sveiko proto lietuvius, o ką jau kalbėti apie tautą, kurios gimtoji kalba yra slavų.

Be to, Creme Brulee Facebook puslapis šiandien iš tiesų yra nepasiekiamas ir galima rasti tik jo kopiją. Tai lyg ir galėtų būti netiesioginis įrodymas, kad konservatorių šerlokas savo įraše rašo tiesą, ir kad išsigandę konservatorių ciucikų agentūros kūrėjai savo puslapį iš FB pašalino.

Taigi, tarkim, kad konservatorių šerloko dedukcija buvo teisinga ir kad aptariamą video klipą iš tiesų sukūrė Creme Brulee.

Kaip jau ir sakėme, klipas yra geras. Tai akivaizdžiai paliudijo  ir konservatorių bei jų ciucikų reakcija. Pažiūrėję į save iš šalies ir pamatę, kokie jie apgailėtini ir juokingi, jie paplūdo ašaromis ir užvirė juodžiausia neapykanta tiems, kas išdrįso pasakyti, kad karalius konservatorius nuogas. Ir pakilo į džihadą, nes jiems pažadėtos dvi vietos Europos parlamente (kurias jau abi iki gyvos galvos rezervavo Landsbergių šema).

Šiaip jau vertinant iš kūrėjų pozicijų, tai yra puikus darbo įvertinimas ir geriausias, koks tik galėjo būti rezultatas. Įniršę konservatorių ciucikai dalijosi šiuo linksmu klipu į kairę ir į dešinę, taip skatindami ne tik savo partiečius, bet ir mažai politika besidominčius žmones žiūrėti ir dalintis šia taiklia ironija.

Per penkias dienas iki šiandien šį klipą peržiūrėjo beveik 12 000 žmonių. Tai galbūt mažiau nei M.Adomėno suorganizuotą garsųjį klipą su mergaite (kuriuo konservatorių ciucilai tada nesipiktino):

ir maždaug keturis kartus daugiau nei vidutiniškai peržiūrų susilaukdavo Užkalnio laidos per BTV.

Palyginimui galima dar pasakyti, kad A.Paulausko rinkiminį klipą, kuris iki šiol sukasi visuose portaluose ir už kurio reklamą, mano grubiais skaičiavimais, jau sumokėta koks 100 000 litų, iki šiol peržiūrėjo vos du kartus daugiau interneto vartotojų.

O čia – nemokamai, ir tik su konservatorių ciucikų pagalba. Sutikite, tiesiog puikus rezultatas.

Tad kodėl šio gero, taiklaus ir pasisekusio klipo kūrėjai, užuot maudęsi pelnytos šlovės spinduliuose, užblokavo savo FB puslapį ir negeria šampano, užsikąsdami juodaisiais ikrais?

Žinau, kad laukėte šito klausimo ir nežinote atsakymo. Tai aš jums pasakysiu: tik todėl, kad jie yra jauni, nepatyrę ir nežino, kas yra teisinga komunikacija. Todėl, kad jie neteisingai įvertino situaciją ir išsigando to, ko visiškai nereikėtų bijoti.

Jei nesupratote, bandau paaiškinti. Konservatorių šerlokas rašo, kad Creme Brulee FB paskyra tapo nepasiekiama po to, kai „internetinė bendruomenė „persikraustė“ į šios agentūros FB puslapį“. Būtent tai ir buvo didžiausia kūrėjų klaida.

Juos galima suprasti – jie sprendžiant iš to, ką pavyko rasti nete, yra jauni ir nepatyrę. Spėju, nelabai besigaudantys, kokia Lietuvoje politinė situacija ir kas šiandien yra konservatoriai ir jų ciucikai. Jei būtų susiradę mane ir paklausę, būčiau jiems paaiškinęs, kad konservatoriai yra marginalinė ir nykstanti Lietuvos partija, kurios dauguma gerbėjų yra padugnės, „like’inantys“ atmatos A.Ramanausko fekalinius juokelius, garinantys actą, rūkantys bintus ir spaminantys mano paštą kaip D.Skarolskis.

Bet nepaklausė. ir todėl priėmė neteisingą sprendimą. O teisingas sprendimas buvo labai paprastas: tų ciucikų komentarus su keiksmažodžiais rusų kalba (nes jie dėl nežinomų priežasčių juos labai mėgsta) trinti be jokių paaiškinimų, o į normalius klausimus atsakinėti. Pavyzdžiui, jei kas nors klausia, kodėl jums kilo mintis padaryti tokį video klipą, atsakymas galėtų būti maždaug toks: nes, mus, kaip sveiko proto Lietuvos piliečius, negyvai užkniso konservatorių paranoja ir jų bandymas kiršinant Lietuvos visuomenę užsidirbti sau daugiau balsų per rinkimus. Kadangi Lietuva laisva šalis, kurioje kiekvienas turi teisę laisvai reikšti savo nuomonę, tai mes tą nuomonę ir pareiškėme. Mums priimtinu būdu ir forma. Dar bus klausimų?

Į klausimą, kas užsakė ir kiek užmokėjo ir kada eisite pasiimti honoraro į Latvių gatvę, atsakyti galima maždaug taip: priešingai nei konservatorių ciucikai, laisvi Lietuvos piliečiai reiškia savo nuomonę be užsakymo ir nemokamai, o atlyginimą gauna ne per valstybines institucijas, kuriose dirba konservatorių statytiniai, biudžeto lėšomis vežiojantys konservatorių ciucikus po Lietuvą ir mokantys jiems po 2000 litų už valandą blevyzgų apie tai, kaip pardavinėti triusikus. Ir taip toliau ir panašiai (pavyzdžių galima rasti mano FB profilyje).

Visa tai, žinoma, pareikalautų šiek tiek laiko ir pastangų. Bet nedaug. Kokias tris-keturias dienas. Nes konservatorių ciucikų internete nėra daug. Štai šerloko Š.Matulevičiaus atradimą apie klipo kūrėjus „palaikino“ 829 FN vartotojai. Visiškas niekis, jei turėsime galvoje, kad FB Lietuvoje naudoja daugiau nei 1 mln.

Turint galvoje, kad dabar rinkimų laikotarpis, gali tekti turėti reikalų su maždaug 1,500 konservatorių ciucikų: maždaug tiek yra atmatos A.Ramanausko fekalinių įrašų mėgėjų, įskaitant ir buvusius A.Kubiliaus vyriausybės ministrus R.Šimašių ir R.Juknevičienę. 1500 prieš daugiau nei milijoną – marginali ir nykstanti mažuma ir nieko daugiau.

Vis tiek baisu? Tada prisiminkite, kaip konservatorių ciucikai, kartu su juodaskverniais siautėjo, kai Lietuvoje buvo rodomas Castelucci spektaklis. Ir ką? Ogi nieko. Visi, kurie norėjo spektaklį pažiūrėjo ir buvo patenkinti.

Prisiminkite, kaip konservatoriai bandė visus priversti gyventi santuokoje. Ir ką? Ir nieko. Talibanas nesuveikė ir jauni žmonės gali gyventi be šliūbo.

Ką noriu pasakyti? Ogi tai, kad konservatorių ciucikų lojimas tėra tik pašalinis garsas, į kurį neverta kreipti jokio dėmesio. Kaip ir į lojimą kiemsargio, kuris skalija, kai jūs einate gatve.

Supratę tai, turite suprasti ir dar vieną labai svarbų visiems kūrėjams ir savo intelektu bei kompetenciją duoną gyvenimui užsidarbantiems sveiko proto Lietuvos piliečiams. Konservatorių ciucikų lojimas jums neturi rūpėti ir jo visiškai nereikia bijoti dar ir todėl, kad jie niekada nebus jūsų klientais. Esmė ta, kad kaip ir jau minėjau, dauguma konservatorių ciucikų arba loja už dyką arba minta valstybinių institucijų lėšomis. Todėl jei nėra užsakymo loti ir jei nėra rinkimų, jie yra nemokūs?

Ar jums rūpi tokie klientai?  jei turite sveiko proto, tai rūpėti neturėtų. Nes jūsų, mieli kūrėjai, klientai yra žmonės, kurie turi pinigų ir kurie yra pasirengę juos išleisti už kokybišką produktą, o ne už isterišką lojimą.

Todėl, mieli kūrėjai, jūs ir turėtumėte orientuotis į potencialius klientus, kurie turi pinigų ir nori kokybiško produkto, o ne į ciucikus, kurie garsiai loja pagal užsakymą, bet, kaip tas dramblys iš „Snickers“ reklamos, niekada nemoka. Nes jiems gyvenime nepasisekė ir vienintelis šaltnis, iš kurio jie gali pamaitinti dvi savo paaugles dukrytes ar pamestą sūnų, yra valstybės biudžetas.

Ar jums reikia tokių klientų? Atsakymą tikriausiai žinote patys.

Todėl dar kartą jums sakau, mieli kūrėjai: tikėkite tuo, ką darote, darykite tai ir nekreipkite dėmesio į ciucikų lojimą ir amsėjimą. Jie loja, bet nekanda. O jūs bet kuriuo atveju už tuos ciucikus šimtą kartų geresni.

Todėl nebijokite jų, nes jie išmirs, o jums reikės gyventi ir toliau kurti.

Čia buvo Račo žodis, nors jis ir nevaikščiojo vandeniu ir nemaitino alkanos minios viena žuvimi ir duonos kriaukšle. Nepaisant to, jis bus išgirstas ir Europos Parlamento rinkimai, kuriuose ciucikų mėgstamiausia partija gaus mažiausiai balsų per visą savo istoriją, tą kuo puikiausiai paliudys.

Amen.

internetinė bendruomenė „persikraustė“ į šios agentūros Facebook puslapio komentarus – See more at: http://sarunasmatulevicius.lt/2014/05/02/kas-slepiasi-uz-rusai-puola-vaizdo-klipo/#sthash.XdXoipwp.dpuf
internetinė bendruomenė „persikraustė“ į šios agentūros Facebook puslapio komentarus – See more at: http://sarunasmatulevicius.lt/2014/05/02/kas-slepiasi-uz-rusai-puola-vaizdo-klipo/#sthash.XdXoipwp.dpuf
internetinė bendruomenė „persikraustė“ į šios agentūros Facebook puslapio komentarus – See more at: http://sarunasmatulevicius.lt/2014/05/02/kas-slepiasi-uz-rusai-puola-vaizdo-klipo/#sthash.XdXoipwp.dpuf
(37 balsų, vidurkis: 4,57 iš 5)
Loading...