Liūdni skaičiai

Čia tokius skaičius paskutiniame „Veido“ numeryje radau.

Gal kas nematė dar…

Šeimų, 2010 metais gaunančių valstybės socialinę paramą skaičius:

  • turinčių 1-2 vaikus – 61,4 tūkst.
  • turinčių3 ir daugiau vaikų – 35,1 tūkst.
  • vienišų tėvų, turinčių 1-2 vaikus – 71,2 tūkst.
  • vienišų tėvų, turinčių 3 ir daugiau vaikų – 15,6 tūkst.
  • vienišų asmenų – 39,8 tūkst.

Labai grubiai skaičiuojant, daugiau nei dešimtadalis visos šalies savarankiškų gyventojų.

… O dar kažkas labai piktinosi kai A.Kubilius sakė, jog lietuviai –  išlaikytinių tauta …

(9 balsų, vidurkis: 3,56 iš 5)
Loading...
  • Linas

    Suskaičiavau skrupulingai:iš viso 223tūkst.ir 100 šeimų-žmonių.Daug tai ar mažai?Gaila,kad niekas nesiima suskaičiuoti žmonių-šeimų,besirausiančių konteineriuose,sąvartynuose ar apsiperkančių „Humana“ parduotuvėse ir pan,nors tai tikrai galima būtų padaryti,pritaisius šonuose atitinkamus skaitiklius,kurių nenuspaudus,dangtis neatsivožtų.Manau,kad jų būtų antra tiek.Padėtį čia galėtų ištaisyti tik SADM,priėmusi naujas taisykles,kam galima raustis,kuistis ar kapstytis atliekose,kam iš tikrųjų priklauso „Maisto banko“daviniai,o kam jau laikas sugrįžti į darbo rinką.

  • J. naivusis

    Panašu, kad iš tos balos galime tik patys save už plaukų ištraukti – kaip baronas Miunhauzenas.
    Tiesa, viena smulkmenėlė- reikia atramos taško.
    O tam reikia lietuviško Archimedo – kad parodytų kur tasai atramos taškas.

  • zilvinas

    Gal šis skaičius nurodo šeimų (asmenų) kiekį gyvenantį ant skurdo ribos? Tad ir vadinti reikėtų, ne išlaikytinių, bet ubagų skaičium. O įverinant emigraciją ir jos poveikį per artimiausius 15-20 metų, bijau, kad liks tik 2% LT gyventojų, kurie faktiškai valdo šalį per savo pinigines likusi dalis- visiškų skurdžių.
    P.S.niekaip negaliu pamiršti nuotraukos išspausdintos pirmosiomis XXI a. dienomis „Respublikoje“, kurioje nufotografuotas ūkininkas su arkline žoliapjove pjaunantis beribį lauką. Užrašas po nuotrauka skelbė „Javapjūtė XXa pabaigoje“. Manau, labai tiksliai rodo kokia pažangi šalis esame.

  • Soliaris

    O gal Art8rui ir kitiems ne pro 6al5 b8t7 pasiskaityt interviu su A. Maldeikiene apie i6laikytinius: http://www.balsas.lt/naujiena/500955/lietuviai-neismano-aritmetikos

    • Rolandas

      Dėkui už nuorodą.

    • Rytis I

      Čia ne straipsnis. Ir ne matematika. Nepatiko ir nusivyliau. Vėliau pamačiau, – tai tik trumpinys to, kas apačioje (video). Ir su kitokiais skaičiais. Kodėl pasirašo autoriais Čyvas ir Brazauskas? Tokia tvarka? Toks vienas senas ir kitas apynaujis vilkas paspaudžia uodegą laputei ir žiū – kas čia gausis, gal ir atverstinis… Nors gal laputė viską pati metė, ir tą uodegą kartu?

  • Soliaris

    Atsiprašau, nepastebėjau, kad klaviatūra anglų k. įjungta buvo, o redaguot, gaila, nėra galimybės.

  • Rytis I

    Drąsus teiginys… Kiekvienas darbdavys tikrai pritartų, – darbingo lietuvio našumas žemas, todėl negali uždirbti nei sau nei vaikams, o ir darbdaviui šiš juk nieko nelieka. Ir valdžiai šiš. Tik kas tie tikrieji išlaikytiniai? Praradę darbą, dirbantys-neuždirbantys, pensininkai, o gal…

    • Whisker

      80% darbdaviu yra visokie vagys, mafijozai, zulikai ir pan, kas gali idarbinti daugiau paprasta zmogu, lietuvoj smulkaus ir vidutinio verslo nera, visur monopolijos, o monopolininkai savo darbuotojus naudoja kaip tuoletini popieriu, po to verkslena, kad zmones dirbt nenori, jeigu net toj pacioj Anglijoj ar Airijoj su emigrantais ju darbdaviai elgiasi daug korektiskiau, pagarbiau, negu Lietuvos darbdaviai elgiasi su savais, tai apie ka cia mes kalbam?

      Sitie skaiciai absoliuciai nieko nereiskia, nebent parodo skurdo lygi valstybeje, del to, kad jos valdymas visiskai paslijes, Kubilius kuo toliau, tuo labiau isitikinu…. (komentaras redaguotas -A.R.)

  • Zero

    2 Whisker> Вы, Шариков, чепуху говорите и возмутительнее всего то, что говорите ее безапелляционно и уверенно.

  • praeinant

    Va, jau ir Račas piktinasi…
    Tarp tų žmonių turbūt yra visokių …net padoresnių už Račą (tikiuosi autorius nelaiko savęs padorumo čempionu)…
    Turbūt nederėtų visų „išlaikytinių“ pertepti „padugnės“ padažu…:)
    Galima pagalvoti, kad valytojos, sanitarės, slaugės, bibliotekininkės ir t.t. darbas nėra reikalingas, jo negalima sąžiningai atlikti…
    Vat, didžiausi „padugnės“ tokiam kontekste yra viarslynykai ir vadybynykai, kurie nesuvokia, kad bet kuri visuomenei reikalinga profesija yra padori ir verta ne išlaikytinio algos…

    Man baisiau kai išsilavinę, įgiję didesnes galias ką nors spręsti pradeda „drakonėti“…
    Mano supratimu, jei visus „išlaikytinius“ pertepate „padugnėmis“, tai jau ir pats savo turinio bačkoje turite keletą lašų „padugnės“ …
    …atsiprašau, bet taip jau man matosi…

    • mielas praeinant, nuoširdžiai žaviuosi tamstos sugebėjimais apibendrinti ir daryti toli siekiančias išvadas. Žavu, kad nusprendėte, jog aš „piktinuosi“, dar žaviau naudojate „padugnės padažą“, o iš vis žaviausia, kad įdėjęs man į lūpas savo sugalvous teiginius, po to jau darote galutinę išvadą apie „mano bačką“. Žinote, atvirai sakau – net pats V.Tomkus tamstai galėtų pavydėti. Su tuo tamstą ir sveikinu.

      • praeinant

        :)
        Lai būna, kad žavitės Kubiliaus įžvalgomis…
        Ką tai keičia iš esmės… na, ir kiek žema kabinėtis prie formos, kai vengiat esmės…

        • praeinant

          Sako rytas protingesnis už vakarą… (gal, o gal ir ne…)

          A.R. rašo: … O dar kažkas labai piktinosi kai A.Kubilius sakė, jog lietuviai – išlaikytinių tauta …

          Na, niekaip nesuprantu to kitaip kaip pritarimo Kubiliaus minčių potekstei, kad visi jie yra kažkokie be pagristos priežasties derinantys prie bendrųjų pinigų…
          Visgi manau, kad visų šių žmonių tempti ant vieno kurpalio (teigiant tai viešai ar ne, tiesiogiai ar numanomai…) asmeniui padorumas turėtų neleist…
          Sakykim, moteris slaugo vyrą… ketvirta vėžio stadija… nei labai valdžia padeda, nei moteris labai turi iš ko… bet ji jį nebūtinai laiko išlaikytiniu, o save labai besiaukojančia… tiesiog taip yra ir taip reikia… o vat kubiliams ir račams? tai tik statistika apie išlaikytinius, kurioje (numanomai) pastarasis be pagristos priežasties lenda prie bendrų pinigų…

          Viliuosi, kad tai ką parašėte (ir nuteikiate konkrečiai potekstei) tėra išsireiškimo netikslumai, o ne jūsų savastis…
          Na, ir nekurios visuomenes dalies lyg ir turėtumėte atsiprašyti…

          • praeinant

            Artūrai , iš vienos pusės, SAVO asmeniniam padorumui apginti parašėte keturias eilutes, į tai sureagavote budriai ir greitai…
            O vat socialiniais padorumas kur?, įmynėte dalį padorių žmonių į kažkokį parazitavimo liūną…
            …ir čia liūdniausia, kai vadybininkas su balta apykakle jau net nemato atskiro socialinio OBJEKTO, nemato viso sluoksnio padorių žmonių, jų NĖRA… ir vietoj to, kad kažkaip solidarizuotusi (kaip galima solidarizuotis su mistika) su jais, juos dar murkdo į parazituojančiųjų sluoksnį…
            …kOšmaras…

  • Sutikti sunku

    Nu sunku sutikti su Kubiliaus citavimu. Vat tauta tai gali save taip vadint, bet ne Kubilius, nes juk būtent Kubilius pats nusistato kiek jam tauta turi atnešt, kiek jis norės išleist savo veiklai, už kurios kokybę visiškai nereikia niekam atsiskaityt. Tad apie Kubilių kalbėti čia ne vieta. Nes būtent Kubilius yra išlaikytinis ir ne tik kad nesiteikia ačiū pasakyti, bet kaltina tautą…. Tad nereikia čia savęs plakti, nes Kubiliaus požiūris į tautą yra bjaurus, ne pagal jį mums reikia save vertinti.
    Kodėl taip kalbu?… pasidalinsiu savo patirtimi. Pirmiausiai pasakysiu kad mano vaikai gaus nemokamą maitinimą, ir mokymo priemonėms pinigų – taip sakant pašalpą. Ir jei duos daugiau tai imsiu dar. Tai čia dabartis. Skaičiuoju metus į priekį valstybei kainuosiu keletą tūkstantėlių.
    Ir kodėl taip drąsiai galiu imt ir nesigėdyt? Ogi skaičiuoju. Mano įmonė nuo 2005-ųjų iki ateinat Kubiliui valstybei sumokėjo 1.500.000,00 lt mokesčių. Na įmonė man priklauso 50% tad 750.000,00. Na čia įskaičiuotas ir PVM, kurio dalį atsiėmiau – apie 50% tad jei nuo pelno neliesta tik PVM tai gausis apie 500.000,00 . Gal suklydau kokiais 100.000,00 tarkim, bet ne esmė. Tai čia be mokesčių nuo mano atlyginimo!
    Skaičiuoju ir galvoju apie paslaugas kurias už tai gavau – gydymo įstaigose, iš policijos, mokyklose. Va tada tai liūdna darosi.
    Beje esu tvirtai nusprendęs kad bent kol Kubilius valdžioje Lietuvoje verslo negaivinsiu, nes jei rado būdą kaip uždusyt, tai manau yra didelė rizika kad jei pavyktų prikelt tai gali ir vėl uždusyt.
    Sėdžiu dabar gana tolimam užsienį, kad šeimai pinigėlių pramanyt. Ir kad ir kokia graži Lietuva, bet kuo toliau vis laabaiu įsitikinu, kad verslą reikia daryt ne Lietuvoj, bent jau šiuo metu. Joje kaip Erlickas rašė lietuviui gyventi negalima – per daug bėdų pridaro žmonės valdžiai – per daug rūpesčių. Erlicko patarimu į Lietuvą ko gero važinėsiu tik atostogaut.

  • mdxacuk

    Nežinia ką autorius vadina „savarankiškais gyventojais“. Bet prieš kokius metus buvo skelbta, kad NUOLAT kokias nors SODROS išmokas gauna 1,5 mln., o įskaitant nedarbingumo pašalpas – maždaug 2 mln. per metus. SODRA dar ne viskas, dar yra visokios valstybinės ir savivaldybių išmokos, paramos, kompensacijos, pašalpos, rentos, pensijos. Tuo tarpu dirbančiųjų yra viso labo apie 1,4 mln. Tad tie autoriaus suskaičiuoti 200 000 su trupučiu yra tiktai lašas išlaikytinių jūroj.

    • praeinant

      Na, socialinėj terpėj visi alei vieno yra vieni kitų išlaikytiniai…
      Ir patį kažkas apkuopia, pamaitina, batus pačiam pagamina…:)
      …duotu atveju net patys sėkmingiausi verslininkai yra kartu ir didžiausi vartotojai, o kartu ir didžiausi išlaikytiniai…:)

      …ar tik nesate susireikšminęs išlaikytinis?…:)

    • nerijus

      …yra ir viešieji pirkimai, kurie visiškai nekontroliuojami, nes iš jų maitinasi daugelis partinių machinatorių draugų, giminaičių ir jų pačių…
      Tyla…
      Tyliai ir kalbėkime, kad neištiktų baltoji karštinė kreivių, šimašių, šimonyčių, iš kreivų veidrodžių karalystės…

  • NiekurNeiva

    Kam įdomi oficiali-neoficiali SoDros statistika ir atitinkami *.pdf failai:
    1) SoDra – 2009 statitistiniai duomenys,
    2) SoDra – 2005-2009 Skaičiai ir Faktai,
    gali rasti ir atsisiųsti iš žemiau nurodytų nuorodų.

    O čia jau ir kai kurių skaičių paryškinimas:

    Kiekvienam po asmeninį pensininką!
    http://praeivis.lt/2010/07/22/kiekvienam-po-asmenini-pensininka/

    Kaetana Leontjeva. Dėmesio verti statistiniai “Sodros” duomenys
    http://llri.blogas.lt/kaetana-leontjeva-demesio-verti-statistiniai-sodros-duomenys-680.html

    Dalius Tarvydas. Valstybė tai melžiama karvė
    http://dali.us/2010/kita/valstybe-tai-melziama-karve/

    • nerijus

      Keistas tamstos išsireiškimas- kiekvienam po pensininką?..
      Pensinikai užsidirbo savo pensijai, kaip ir mamos.

      Kam parašyta Konstitucija?
      Kubiliui ar Tautai ( bendrai )?..Kodėl jis turi teisę aiškinti ir pagal savo unorus peraiškinti ( perpasakoti ) kiekvieną KT išaiškinimą ir pritemti iki savo užgaidų ( viešai )?

      Lai savo mintis pasilaiko sau ir nekiršina žmonių.

      O kas dėl rentų…
      Yra įstatymas- yra ir rentos. Patys sukūrė, o dabar nežino ką daryti. Vienok, jas reikia naikinti, kaip niekuom nepagrįstas/nepateisinamas pajamas.

      • Daina

        Gerbiamas Nerijau, pensininkų kaip ir mamų sumokėti mokesčiai buvo „suvalgyti“ dar tą pačią minutę, kai buvo išskaičiuoti iš jų atlyginimo jiems dirbant. Tų pinigų nėra. Pensininkai ir mamos gauna išmokas, kurias dabar sumoka nedidelė saujelė dirbančiųjų.
        Sutinku su Kubilium ir Raču 100%, kad lietuviai tampa išlaikytiniais. Bet bėda yra ta, kad pati sistema skatina žmones taip elgtis – kam dirbti, jei gali pagimdyti vaiką ir du metus gauti pinigų? O paskui dar vieną vaiką – ir dar du metus ramu? Arba kam eiti dirbti už minimumą, kai gali būti bedarbiu ir gauti 600 lt nieko neveikiant?
        Kuo toliau, tuo labiau žmonės tampa nesavarankiški, jiems atrodo, kad valstybė turi viską duoti, kai ta valstybė yra ne kas kita, o tie patys dirbantieji, iš kurių prievarta atimami pinigai (legaliai tai vadinama mokesčių mokėjimu) ir perskirstomi tiems, kuriems atrodo, kad tų pinigų labai reikia.

        • nerijus

          Daina

          Nebūk ekonomiste, o būk ŽMOGUMI.

          Buvo pravalgyti ir bus pravalgyti visi mūsų pinigėliai, kuriuos mes, kaip darbščiosios bitelės, sunešame į valstybės avilį, koliai bus tiek biurokratų.

          Pakanka nuvažiuoti į Jūsų išsvajotuosius „vakarus“ ir pamatyti, kaip jie ten gyvena ir kokios ten „rentos“.
          Mus padarė spekuliantų tauta, kuri nieko negamina, o tik perka ir parduoda. Tai ko tikėtis, kai nesurenkamas biudžetas?
          Mažiau klausykite demagogijos ir, geriausiai, išjunkite TV.

          Esame 63 tūkst. kv./ km sandėlys. Lieka užrašyti: For Sale!!!

          • mdxacuk

            Komentaras redaguotas A.R.

            Bet va jums keli skaičiai.

            Lietuvos BVP sudedamosios dalys: žemės ūkis – 4,2 proc.; pramonė – 26,7 proc.; paslaugos – 69,1 proc.

            Palyginimui Vokietijai tie patys skaičiai yra 0,9; 26,8; 72,3.

            EU – 1,9; 25,2; 72,8.

            USA – 1,2: 21,9; 76,9.

            Kaip matot, ne mes vieni negaminam. Gamint daug proto nereikia. Proto reikia gamint tai, ko reikia.

          • Daina

            Nerijau,

            manau, kad tai, kuris sektorius uždirba pinigus nieko bendro neturi su išlaikytinio sindromu, apie ką ir buvo gerb. Račo komentaras.
            Dabartinė sistema yra ydinga visame pasaulyje – mūsų surinkti pinigai yra suvalgomi kitų, o mes naiviai tikimės, kad jei mums nutiks nelaimė, ar sulauksime pensijos, ar staiga tiesiog imsime tingėti dirbti – esamoji ir būsimoji karta mus išlaikys. Dar negimę vaikai JAU yra skolingi mums, jie bus prievarta verčiami mums susimokėti, nes mums atrodo, kad aplinkiniai tiesiog privalo mus išlaikyti.
            Ir kuo toliau, tuo darosi blogiau.

          • mdxacuk

            p. Račui.

            Labai dėkoju už asmeninį dėmesį mano rašiniams. Tikiuosi, kad jų redagavimas tamstos labai neišvargina, nes klaidų stengiuosi išvengti.

            Komentaras redaguotas A.R.

          • nerijus

            mdxacuk

            Visiškai su Tamsta sutinku, kad didelio proto nereikia gaminant, o jo reikia tada, kai renkiesi ką gaminti.

            Pateikėte palyginimus tų šalių ( imperijų ), kurios pačios skolingos. Neįtikinamas argumentas, o statistiką- pasilikite sau.

            O kas yra „paslaugos“? Ar ne tas pats „sandėliavimas“- perpardavinėjimas?..

            Ir, kaip iš perpardavinėjimo galima surinkti didesnį biudžetą, nei iš gamybos? Utopija.

            Daina

            Labai džiaugiuosi, kad išlaikau pusantro pensininko.
            Bet tai tik statistika?..Visa kitą- ne ekonomistams suprasti ;)

          • mdxacuk

            Jo, atrodo geriausi šito blogo laikai praeity. Ateity – tik Brisiaus galas.

          • mielas mdxacuk, ačiū už linkėjimus.

          • nerijus

            mdxacuk

            Tinklaraštis mirė, tegyvuoja facebook’as :)

            Fecabook’e bent jau žinai su kuom bendrauji…

        • nerijus

          Daina

          Nepamirškite bankų…Galima sakyti ir teigti, kad tie „išlaikytiniai“ daugumą pinigėlių sumoka bankams- paskoloms grąžinti.
          Jūs sergate pinigais. Kol dar laikas- gerkite žoleles ;)

  • tipelis

    Nėra prasminga skaičiuoti, kiek žmonių gauna paramą, kadangi toks skaičius labiau klaidina negu informuoja.
    Jeigu žmogus dirba ir moka mokesčius, bet tuo pačiu metu gauna ir paramą – jis išlaikytinis ar ne? Atsakyti galima tik palyginus, ar jo gaunama parama didesnė už sumokamus mokesčius, ar ne. Nes jeigu žmogus sumoka daugiau negu gauna, tai jis joks išlaikytinis – jo pinigai didina biudžetą, ir yra panaudojami išlaikyti kitus.
    Antras šito dalyko aspektas: kokio ilgio periodu skaičiuoti? Tarkime, jeigu žmogus vienuolika mėnesių dirbo ir uždirbo valstybei pinigų, o dvyliktą mėnesį buvo bedarbis arba sirgo: ar šis žmogus išlaikytinis? Arba jeigu jis sirgo tik keturias dienas per tuos metus – kaip tada? Manau vėlgi sutiksime, kad būtų protinga skaičiuoti per tuos metus to žmogaus sumokėtus mokesčius bei jo gautą paramą. O ne apibendrintai pasakyti „jis gavo paramą“ (net jeigu tai buvo ligos pašalpa už keturias ligos dienas – pašalpa, kurią tas žmogus su kaupu grąžino mokėdamas mokesčius).
    Trečias dalykas: krizės metu gerokai padaugėjo bedarbių. Tačiau prieš tai nemaža jų dalis dirbo ir mokėjo mokesčius. Šiuo metu jie išlaikytiniai, bet prieš tai galbūt tokie nebuvo. Yra nelabai protinga išvadas apie tautos mentalitetą daryti pagal „išlaikytinių“ skaičių tuo metu, kai tas skaičius yra pasiekęs maksimumą. Protingiau analizuoti eilę metų, o ne vieną piką.
    Blogi skaičiai, labiau klaidina negu informuoja.

  • nerijus

    „Šiuo metu jie išlaikytiniai, bet prieš tai galbūt tokie nebuvo.“
    Visiškai pritariu. Kai Valstybei sunešdavo, kaip bitelės, nuo 10 tūkst. Lt savo algos mokesčius, tai visi buvo patenkinti, nes pinigų užtekdavo visam biurokratijos aparatui išvaišinti.
    Dabar neužtenka,o biurokratų nensinori mažinti, nes jie „savi“ ir dauguma- partiniai :)

    Beje…
    Jau keletą mėnesių tenka bendrauti su biurokratiniu kratiniu.
    Valstybės ministras, galėtų labiau pakontroliuoti savo ministerijų darbą, o ministerijos- savo pavaldinių ( neteigiu,kad taip nebuvo anksčiau, tik dabar susidūriau ).
    Nuėjus į savivaldybę išsiimti pažymos, tai neleido spausti „mygtuko“, kurio dėka aš sužinau prie kurio langelio mane teiksis priimti. Sėdinti informacijos barelyje, mane informavo, kad yra daug žmonių ( gavusių lapelius ir laukiančių ) ir jūs nespėsite iki pietų. Kadangi, tai ne jų reikalas ar aš spėsiu ar ne, tai nusprendžiau paspausti mygtuką ir gavau lapelį,kuriame buvo parašyta „207“. Rizikavau. Rizika pasiteisino, nes prieš mane, kaip teigė „barmenė“, nesimatė tų 9 dūšelių, tai nusprendžiau lukterti, iki pietų.
    Ir staiga, man atnešami keli lapeliai su keliais numeriukais iš to „kioskelio“, kuris turėjo mane priimti. Liepė rinktis numeriuką ( kadangi numerologija netikiu, kaip ir pranašais, tai rinkausi mieliausią- artimiausią po jo, kuris atnešė „talonėlius“ ).
    Stebuklas. Iškur jie? O kur žmonės, kuriems priklausė tie lapeliai? Išėjo? Ne- neišėjo, nes jų net nebuvo. Tiesiog, ateina ryte „barmenės“- biurokratės ir pradeda vaidinti didžiulį darbą- spausdina numerėlius ( kitaip aš negaliu teigti, nes kitaip nesugalvoju ). Prispausdina tiek, kad maždaug atitiktų žmonių kiekį ( kiekis „išgimdomas“ ),kurie, galimai, apsilankys. Jei rimtai, tai imituoja darbą. Paskiausiai rodo savo „bosams“, kad jie sunkiai dirba, nes plaukia minios žmonių, o iš tikro- dūšelių :)

    Tokia tai ta mūsų biurokratija. Nuvykite į nedidmiesčio savivaldybę ir išbandykite :) Manau, kad pavyks ;)

  • nerijus

    Sotus alkano neužjaučia.

    Niekada nekalbėk apie savo bėdas: 20% nerūpi, – o kiti 80% jaučiasi laimingi,kad jų turite.

  • Tiesiog

    Skaičiai ne įspūdingi, o baisūs, jei galvoji ne apie aritmetinius skaičius, o apie žmones, kurie gyvena arti skurdo ribos, jei yra priversti prašyti tokios paramos. Tik ar šalia garsaus pareiškimo, kad Lietuva išlaikytinių tauta, neturėtų būti kalbama ir apie priemones, kaip šias probemas spręsti? Kad Lietuvoje mažai savarankiškumo, atsakomybės už save, verslumo įgūdžių jau n metų kalbama, bet viskas ir pasibaigia paburnojimu – kokia bloga tauta, valstybe nesirūpina – emigruoja, socialinės paramos prašo ir t.t…. Neprofesionalu.

  • Arturas

    Žinant, kad ~18% lietuvių gyvena žemiau skurdo ribos, gali tik stebėtis, kaip pusė iš jų ištveria savo varge negaudami jokios paramos. Kubiliai su kirkilais geriau plaukus pelenais pasibarstytų, vietoje tautos įžeidinėjimų. Juk tai tik jų veiklos rezultatas.

  • Pingback: Skeptikų ketvirtadienis: kas suras naujiesiems nebepensininkams darbo? — Euroblogas.lt()