Kaip patekti į teliką: A.Zuoko receptas

Šių metų pavasarį buvome surengę seminarą tema „Kaip tapti naujiena?“ Jame žinomi laikršačių, interneto portalų redaktoriai ir televizijų naujienų tarnybų vadovai kalbėjo apie „virtuvę“, naujienų atranką ir bandė paaiškinti, kodėl ne visos žinios tampa pirmo puslapio ar žinių laidos naujiena.

Iš tiesų tai viskas daug paprasčiau: šiandien jei žiūrėsite žinias, labai tikėtina, kad visose televizijose tarp naujienų bus A.Zuokas. Nepaisant to, kad nėra nei žinios, nei naujienos.

Receptas maždaug toks:

  • pasirinkti tinkamą dieną ir tinkamą sezoną. Seimo sesijos nėra, Vyriausybės posėdis nevyksta, spaudos konferencijų neikas nerengia, krepšinio rungtynių nėra
  • tinkamai suformuluoti spaudos konferencijos temą – ji turi intriguoti ir būti paslaptinga. A.Zuoko atveju pranešimas skambėjo taip: „Prezidento rinkimuose Lietuvai reikalinga alternatyva“
  • pasirinkti tinkamą kalbėjimo objektą. O kas gali būti geresnis objektas nei didžiausią reitingą turinti prezidentė D.Grybauskaitė?
  • Šypsotis

Viskas, daugiau nieko nereikia. Sėkmė garantuota: jūs tampate naujiena ir jus rodo per nacionalines televizijas. Nereikia nei užsakinėti, nei reklamos pirkti.

Nors A.Zuoko atveju tai tik eilinė asmeninė viešųjų ryšių akcija.

O ko daugiau reikia besirengiančios Seimo rinkimams partijos vadovui? Partijos, apie kurią rinkėjams tikriausiai ir tėra žinoma tik tai, kas yra jos vadovas.

Nepaliauju žavėtis A.Zuoko gebėjimais viešųjų ryšių srityje.

Būtų gal net į žmones išėjęs, jei teismo nebūtų buvęs oficialiai pripažintas kyšininku…

(4 balsų, vidurkis: 4,25 iš 5)
Loading...