„Double Coffee“ – mirtis buvo lėta…

Šiandien perskaičiau, jog „Double Coffee“ tinklas Lietuvoje pagaliau baigia savo egzistavimą.

Šiaip jau, verslo žlugimas anaiptol nėra gera naujiena, tačiau šiuo atveju aš visiškai neliūdžiu.

Pamenu, dar prieš porą metų stebėjausi šio tinklo kainodara ir pasižadėjau daugiau ten kojos nekelti.

Savo pažado laikiausi.

Žinoma, bankrutuoja „Double Coffee“ ne dėl mano pažado, tačiau beveik neabejoju, kad tokių kaip aš buvo daugiau.

Ir „Double Coffee“ dabar užsidarinėja dėl savo gobšumo.

O tuo aš džiaugiuosi, nors mirtis buvo gana lėta.

Nepaisant to, „Double Coffee“ bankrotas lyg ir turėtų sufleruoti, kad daromės protingesni.

Įdomu tik, ar „Double Coffee“ žinią išgirs kitas verslas. Nes kartais susidaro įspūdis, kai kai kuriems Lietuvos verslininkams atrodo, jog krizė jau baigėsi ir kad vėl atėjo laikas didinti maržas.

(5 balsų, vidurkis: 4.00 iš 5)
Loading...
  • remigijus

    Turbūt ten Double iš tikrųjų ir reiškė Double :)

    • pow

      kad ir kaip tai būtų juokinga, bet man ir buvo susidaręs toks įspūdis :)

  • „“Double Coffee” dabar užsidarinėja dėl savo gobšumo“
    ?!!??
    Keisti tinklaraštininko pamokymai verslui prisėdus laivą minutę prie kompiuterio.
    Tokie pat „gobšuoliai“ matyt buvo olandų SPAR ar suomių Prisma.
    Tendencijos bendros – į maitinimo paslaugų ir maisto produktų prekybos rinkas užsieniečiams įlysti yra labai sunku. Čia gali dirbti tik jaunos, sveržlios versininkų-vadovų komandos, kurios žino ko reikia vartotojui. Tokie yra Coffe Inn, anksčiau buvo Maxima. Iš užsieniečių maloni išimtis yra Iki („Palink“), kurį sukūrė čia gyvenę trys labai gabūs ir talentingi belgų verslininkai George’as, Oliveris ir Nicolas Ortizai.

    • Jurate

      Siaip idomu: kodel suomiu Prisma ivertinta butuoju laiku? Cia suprasti anksciau buvo aukstos kainos, o dabar zemos? :)

  • Skeptikas

    Fredi, tamsta pats sau tokiam trumpam tekste ir tai sugebejai papriestaraut. Esme juk nesikeicia – DC nesugebejo dirbti, o vienas is to nesugebejimo irodymu buvo kvaila kainodara.

  • Kainodara yra viena lengviausiai išsprendžiamų marketingo sudedamųjų dalių – nuėjai į konkurento įmonę ir kainą pareguliavai taip, kad tavo prekė būtų pigesnė 2 cnt. Ir dar blondinę prie durų pastatei, raginačią užeiti, pirkti prekę.
    Savo komentare norėjau pasakyti elementarų dalyką, amžiną verslo klausimą – kaip parduoti tai ką siūlai (gamini), ką pardavinėti (gaminti), kad pirktų. Dar labai svarbu turėti kantrybės – ar esi pasiryžęs dirbti metus, dvejus nuostolingai. Akivaizdu, kad užsieniečiams dirbti nuostolingai neįdomu, patriotizmu mūsų šaliai jie dažniausiai netrykšta, gi vietos verslininkai tiesiog neturi kitos išeities kaip tik dirbti, net ir nuostolingai, kol pareguliuoja verslą taip, kad jis taptų pelningas.

    • dariusm

      panašu, kad kliedi

    • puikus verslo suvokimo pavyzdys: -2 centai ir blondinė.

      Trūksta tik nuolat sapnuojamo tai blondinei vežioti skirto kabrioleto pirkto lizingu ir kotedžo išsimokėtinai 40 metų uųž kokius 600-800 tūkstančių.

    • Povilas

      Tikrai panašu, kad kliedi. Matyt, nelabai ką turi pasakyti. Kad ir kaip mėgintum aiškinti, ką ten norėjai savo komentare pasakyti, jo tikslas (kaip visada) vienas: būti vienam pirmųjų (jeigu ne pirmam), kuris (nesvarbu kokia tema bebūtų) prieštarautų autoriui, sudirbtų jo nuomonę.
      Šiuo atveju nelabai pavyko, nes autorius 100% teisus. Ne vien jis yra susidaręs neigiamą nuomonę apie DC. Aš pati taip pat jau kuris laikas iš principo nebekeliu kojos į DC dėl jų kainų lygio. Beje, šiuo atveju kalbėti reikia ne apie kainodarą, o apie kainų lygmenį. Kai kainos pernelyg užaukštintos (bent jau kai kalbame apie šį verslo segmentą), kainodarai dažniausia nelieka vietos.

    • nerijus

      …galiu tik prišlieti prie teiginio, kad užsieniečiams dirbti nuostolingai neįdomu

      “Double Coffee” nepasisekė taip, kaip „pasisekė“ Barclay’jui ar IBM’ui :)
      Vertėtų Kreiviui pamąstyti ir apie tokią strategiją- investicijos į geitmaisčio restoranus.
      Žiū, po kokių 20 metelių Pasaulyje pirmausime ne tik, kaip IT technologijų Valstybė, o ir kaip nusipenėjusių bekonų.
      Vis pirmi!? O kada nenorėjome ir nesiekėme jais būti?

  • Fredis*

    Taigi, jums pageidaujant, tęsiu trečią nemokamų verslo konsultacijų raundą.
    Ties kurai vieta baigėme? A, kodėl iš rinkos traukiasi Double Coffee.
    Per paskutinius dvejus metus dramatiškai pakito verslo aplinka: atsirado keli konkurentai (Coffee Inn, R-kiosk ir netgi Pilies knygynas), kurie pasiūlė panašias paslaugas ir valgiaraštį, tik mažesnėmis kainomis. Sumažėjo žmonių perkamoji galia, pikėjų srautai ir lūkesčiai. Maitinimo įstaigų savininkai ir rinkodaros direktorius per vėlai sureagavo į pakitusias aplinkybes ir nepasiūlė rinkai naujų produktų. Omletas, apdėtas alyvuogėmis ir aptrupintas smulkučiais kumpio gabalėliais, pirkėjams tapo atgrasus, tačiau ir toliau šis patiekalas buvo agresyviai brukamas. Kritus pelningumui patalpų nuomos kainos liko tos pačios, nes buvo sudarytos keliems matams, teko mažinti aptarnaujančio personalo atlyginimus, dalį darbuotojų – atleisti. Dėl šios priežasties suprastėjo klientų aptarnavimo kokybė.
    Na, ir esminė, pagrindinė pamokėlė yra ši: labai svarbu kaip personalas aptarnauja maitinimo įstaigos lankytoją, kas pilsto kavą. Jei kavą įpila brunetas (-ė) – kava kainuos 3.99 LTL, jeigu blondinas (-ė) – 4,99 LTL. Jeigu prie baro dirba žavi asmenybė (A.Baukutė, M.Petruškevičius, tinklaraštininkas A.Užkalnis) – už puodelį kavos galima paprašyti visus 9.99 LTL. 2009 metų interneto žmogaus įpilta kava kainuotų visus 12 litų. Brangiau įvertinta kava gali būti tik jeigu Jus patarnautų Fredis* (18,- LTL) ir Joe Cocer (39,-).

    • aš suprantu, kad viską išmanyti labai sunku… Dar sunkiau – kai apie su tuo verslu susiduri tik per TV3 ar LNK žinias, ar vz.lt portale.

      Nes tik su tokia verslo partirtimi ir išmanymu galima samprotauti apie pakitusią verslo aplinką ir lyginti „Double Coffee“ su „Coffe Inn“, R-kiosk ar Pilies knygynu.

      Taip suprantant verslą galima lyginti ir Maximą su gurmanų parduotuvėlėmis (abi pardavinėja maistą) ar vaikiškų vežimėlių pardavėjus su automobilių prekiautojais (ir čia, ir čia – keturi ratai).

      O gal reikia suprasti, kad Double Coffee rinkodaros direktorius, reaguodamas į naujus „konkurentus“ turėjo pradėti pardavinėti knygas bei šildomus kibinus, kad jo siūlomos paslaugos atitiktų paskolon pirktais kabrioletais važinėjančių vidutinio vidurinio išsilavinimo vadybininkų ir jų blondinių lūkesčius?

      Būtų juokinga, jei nebūtų taip graudu…

  • Kestutis

    Aš palaikau Artūrą – į Double caffe iš principo neinu jau gerus 3-4 metus. Dėl kainų ir sudžiūvusių pyragėlių…

  • Donatas

    o Prisma irgi jau pasitraukė iš Lietuvos ? Ar Fredis tik šiaip apie ją būtuoju laiku?

  • Donatas

    Na, Artūrai, jei nėjote pirkti į “Double Coffee” ir ji po kelių metų užsilenkė, tai ir toliau tęskite neiti pirkti į maximas etc. :) nes niekada negali žinoti… su linkėjimais…

  • a

    i viena greta galima statyti ir mcdonalda,kuris nei pletra nei pelnais pasigirt negali,manau kad beda tame kad jie aklai bande perkelti kainodara ir visa verslo modeli apskritai is amerikos,nepritaikydami prie vietos salygu,dideliu pasauliniu korporaciju beda lankstumo trukumas.

  • a

    beje paziurekit i hezburger kokia agresyvi kainodara ir pletra,ant kiekvieno strateginio isvaziavimo is miesto pastate po nauja uzkandine,kainos akcijines nesikandzioja,iskart matos kad dirba proffas suvokiantis vietine specifika,kad uzsiaugintum klienta kasdien slamscianti sumustinius reikia laiko ir kantrybe.

    • Tad siūlau apsilankyti Hesburger‘yje, man buvo vienas kartas po kurio ten kelti kojos nebeliko jokio noro. Net ir dabar keista eini pro šalį Vokiečių gatvėje įsikūrusio Hesburgerio, o jame taip ramu ir tuščia. Tad arba kažką ne vien agresyvioje rinkodaroje ir strategijoje reikia keisti.

  • Max

    Double coffee iseina sturbucks uztat ateina :)

  • cheesus crust

    Kas buvote paskutiniu metu Rygoje? Kaip ten double coffee laikosi?

  • nerijus

    IBM- 250 mln. Lt.?..