Apie „masinės komunikacijos priemones“…

Ne vieną ir ne du kartus viešai esu sakęs ir progai pasitaikius nuolat kartoju, kad Vilniaus Universiteto Komunikacijos fakultetą (ar bent jau tą dalį, kuri rengia žurnalistus) reikėtų uždaryti, o langus užkalti lentomis. Vien jau tam, kad abiturientai negaištų ketverių metų studijoms, kurios nesuteikia profesinės kvalifikacijos.

Vakar, važiuodamas iš darbo namo, dar kartą įsitikinau, kad neklystu.

Klausiausi Lietuvos radijo.

Atpasakoti sunkoka, kas netingi gali paklausyti.

Bet man klausantis žmogaus, kuris studentams pasakoja apie „šiuolaikines medijas“ ar „šiuolaikinės žurnalistikos diskursą“ buvo šiek tiek nejauku.

Nejauku todėl, kad komercinės žiniasklaidos priemonės jam yra „tokia nauja tradicija“, kad žiniasklaidos priemonių savininkai „neišvengiamai konstruoja savo masinės informacijos priemones taip, kad jos atspindėtų tam tikrų  grupių interesus“, kad kalbėdamas apie faktus jis aiškina, jog žmogus turi dvasią ir kūną, kuriam fakto interpretacija yra būtina žurnalisto darbo dalis.

(7 balsų, vidurkis: 4,57 iš 5)
Loading...