Vieno durniaus įtaka

Tikriausiai ne veltui liaudies išmintis kalbą apie tą šaukštą deguto ir kiaulę bažnyčioje…

Pasirodo, vienas durnius gali labai daug.

Kalbant konkrečiau, būtent dėl vieno durniaus (atrodo, esančio Airijoje) veiksmų artimiausiu metu šiame tinklaraštyje bus panaikinta komentarų reitingavimo sistema – ji,pasirodo, orientuota ne į durnius ir nežino, kaip reaguoti, kai pastarieji suaktyvėja.

Čia kaip ir su visomis demokratijomis: visų teisės lygios, laimi tie, kurie aktyviau jomis naudojasi.

Šiuo atveju, kaip ir, pavyzdžiui, 2008 Seimo rinkimuose, laimėjo aktyvesni. Durniai.

Su tuo visus ir sveikinu – juk džiugu, kai kas nors laimi.

 

 

(8 balsų, vidurkis: 3,50 iš 5)
Loading...
  • http://racas.lt/a-zuokas-tarp-nemegstamiausiu-lietuvos-politiku/#comment-90501 šiuo komentaru tai pasidarė aišku. Minėtas asmuo, iš karto atbėgo pakomentuoti pas mane, bet buvo iš karto nusiųstas į spammą.

    • Vieta Sligo, Ireland.

      • Tik 0:7? Reikės geriau pasistengti. Komentatoriaus IP adresas: 86.44.245.143

        • Rytis I

          – eircom.net. Ech, gerai turbūt tenais… iPhone nemokamai, ryšys papigiai, žiūrėsim – štai Navickas iškeliavo kviestis namolio, jis tai argumentų tikrai turi. O jei domisi, rašo, reiškia žaidimas dar nepraloštas.

  • Rytis I

    Nežinau techninių detalių, bet jei reitingavimas liktų pagal vardą, mailą ir IP, tokių šposų būtų mažiau. Ir gal net išgertų mažiau alaus, nes už savus nebeapsimokėtų nei klikinti nei gerti…

  • Andrius

    …sakyčiau be reitingavimo būtų dar ir geriau – nieko tie reitingai neatspindi, o nuolatos skleisti suskleistus komentarus erzina…

  • Bobutė

    „Vieno durniaus įtaka“

    Jūs čia apie ką, p. Artūrai? Apie Zuoką?

    • Rytis I

      Nejau Zuokas jau Airijoje?

  • „Čia kaip ir su visomis demokratijomis: visų teisės lygios, laimi tie, kurie aktyviau jomis naudojasi.“ – cia bsu viena is mano megstamiausiu citatu, honestly

  • Na, mano kuklų puslapiuką kažkas bandė užversti spamu ir DDOS atakomis… Nepavyko… O aš tai, palyginus su kai kuriais asmenimis, gi esu niekas… O reitingavimą galite ir išjungti, nes, manau, čia jau yra nusistovėjęs lankytojų kontingentas ir visi daug maž žino kas yra kas.

  • tiereitingai..

    jei nebus registracijos, tai tik laiko klausimas kada atsiras kazkas panasaus i tai http://framework.lt/
    bet subalansuotas racas.lt tinklapiui :)

    • Ir iš tikro, po tokių programuotojų „šedevrų“ reitingavimo sistemos yra niekam nereikalingos…

      • suomis

        Faktas tas, kad pats Zuokas tuo neužsiima, bet turi šestiorkų, kurie ir užsiima tokiais „pokštais“. Bet, kaip sakoma: didelį vežimą ir mažas akmuo apverčia. Taip ir su zuoku. Tas, iš Arijos, garantuotai, šiuo metu, sėdi Vilniuje ir įsivaizduoja esąs labai gudrus.

        • Rytis I

          Niekad negali žinoti, gal čia koks Valentinas žaliasai telegrafuoja, kokia atseit baisybė nelaimė jam atsitiko…

  • Bobutė

    “Vieno durniaus įtaka”

    Jūs čia apie ką, p. Artūrai? Apie Zuoką?

    • Fredis*

      Bobute, Tu protinga, ką manai apie Zuoką?

      • Bobutė

        Aš dar ir graži…:) Tokia gana reta kombinacija – ir protinga, ir graži…:)

        O kadangi esu ir mandagi (va kiek dorybių – trys viename:)), tai nuo komentaro apie Zuoką susilaikysiu.

    • ne, Bobute, ne apie A.Zuoką, o apie tą, kuris save Valentinu vadino. A.Zuokas – protingas ir dėl to pavojingas. Net už A.Užkalnį pavojingesnis:)

      • Bobutė

        O čia kuris Valentinas, p. Artūrai, žaliasis ar žydrasis?

        Beje, dėl Zuoko pavojingumo sutinku… Tik su viena pastabėle – jis, mano galva, ne tiek protingas, kiek gudrus…

        • Fredis*

          Bobutės stiliumi: gudrus, protingas (saikingai) ir įžūlus viename…

        • nesvarbu

          Bobute, kuomet apsimetate, kad esą neskiriat mūsų Valentino nuo apsišaukėlio Valentino, nežinot apie kurį čia Artūras-kokiu tikslu taip darote?

          • Bobutė

            p. nesvarbu,

            Jūs mane gąsdinate… Jūs ką, net per internetą žmones „kiaurai“ matote?

            Kitaip iš kur žinotumėte kad apsimetu, kad p. Artūras turėjo omenyje būtent tą (beje, kurį?) Valentiną, kad žaliasis Valentinas man pliusus dėjo…

          • Auksinis kardas

            Turi Dovaną Žinoti, užtat ir gali Byloti :-D

        • Andrius

          …o vat ten, žemiau, gerbiamas Skeptikas labai teisingus žodžius prisiminė – nėra nieko baisiau už durnių su įniciatyva… nepritartumėt gerbiama Bobute ?:)… Įniciatyvių durnių valdyme turėjom ir turim – tai gal pabandom, bent kartą, tą protingąjį, jei jau taip sutartinai tokiu visi jį pripažįstam ? :)

          • Bobutė

            Nepritarčiau, p. Andriau.
            Už iniciatyvų durnių nepalyginamai baisesnis/pavojingesnis yra amoralus gudragalvis, visus savo sugebėjimus naudojantis asmeninių tikslų siekimui, be to, nesiskaitantis su priemonėmis…

            Tas Tamstos „…sutartinai tokiu visi jį pripažįstam…“ man patiko…:)
            Na, ne visi – aš nepripažinau, nors gal tai nelabai svarbu, juk esu tik paprasta kaimo moteriškėlė…:)

          • Andrius

            ..dovanokit, Bobute, Jūs teisi :) – nebuvau pakankamai įdėmus… Ir kadangi matau, kad jau turit tvirtą nuomonę, tai šia tema Jūsų neberzinsiu :) – žinau kaip sunku pakeisti seniai susiformavusią nuomonę – ir pats toks esu…:)

  • Vaidas

    Ačiū. Kas antrą komentarą atvertinėti kaip „nureitinguotą“ tikrai nepatogu buvo. Gal ir ne pats geriausias variantas su durniais kovoti, bet turbūt pats paprasčiausias.

  • Skeptikas

    Laimėję 2008 Seimo rinkimus nėra durniai. Durniai yra tie, kurie už juos balsavo. Be to, aktyvūs durniai. Kaip žinia, nieko nėra blogiau už iniciatyvų kvailį (=aktyvų durnių).

  • nesvarbu

    Apsišaukėlis Valentinas čia spėjo susirasti ir draugų. Kad ir Andrių, dar labai toleravo Bobutę. Jai minusų visai nedėdavo, priešingai-tik daug pliusų.

    • Nesvarbu, miške įvairių žvėrelių yra. Mėgaukimės pliuralistine demokratija..

  • Andrius

    ..ir ?… gerbiamas „nesvarbu“… pabaikite mintį – kokios iš to seka išvados ?

    P.s. taip pat pradėsite kaip Valentinas žydrasis inkšti, maldaudamas Račą užblokuoti Andrių ir Bobutę ?:) – „nes per juos, neva, nėra vietos pasireikšti intelektualams“ ?

    • nesvarbu

      Andriau, blokavimas, inkšimas, maldavimas, ar kitos kovos priemonės bei retorika man svetimi. Mano metodas ne kova, o susitarimas, kalbėjimas. Dėl „minties užbaigimo“, tai tamsta su apsišaukėliu Valentinu esate labai panašūs, gal net vienas ir tas pats…

  • azartas

    Prieš durnius nesunkiai galima priprogramuoti įvairių grėblių. Bet šiuo atveju esu patenkintas šiuo reitingavimo panaikinimu. Nes durniai gali paslėpti ir įdomius komentarus. Arba atvirkščiai – jei durnių komentarai bus paslėti, tai gali ir neidentifikuoti, kuris čia durnius. Arba dundukas.

  • Andrius

    mielas nesvarbu, už „maldavimą ir inkštimą“ dar labiau negarbi „kovos priemonė“ yra intrigavimas bandant sau nepatinkačius komentatorius pristatyti blogo šeimininkui kaip jo svetainės dergėjo bendrininkus… nemanote ? :)

    • nesvarbu

      Andriau, galiu patikinti jog myliu ir gerbiu visus šio blogo komentatorius, todėl nėra nei vieno, kuris man nepatinka. Jei ką kuriam pasakau nepagalvojęs, tai vėliau tyliai labai gailiuosi.

      • Bobutė

        Vadinasi yra šansų, kad manęs neužblokuos…

      • Andrius

        …Ar man tik pasirodė, kad šis Jūsų komentaras, mielas „nesvarbu“ skamba kaip atsiprašymas ?… ir Račas parašė „Užkalnį“ iš didžiosios… – matyt Kalėdos artėja…

  • Fredis*

    Andrius Užkalnis: „Lietuva nesugebės išeiti į pažangos greitkelį ir įsimesti šeštąją pavarą, ji bus pasmerkta nykiai blaškytis tarp beprasmių ir neužbaigtų Valdovų rūmų statybos ir nepavykusių kultūros sostinių šventimo, pavydžiai skaičiuodama nusunktus skatikus svetimoje kišenėje, kol daugumas žmonių neišmoks mylėti tokių kaip…“ (kiekvienas įsirašykime savo gerbiamo politiko, verslininko, mokslininko, Mokytojos pavardę).

    • Bobutė

      Aš įsirašau – A. Užkalnis.
      Visgi, Žurnalistas, Rašytojas, Bylotojas- vėlgi- trys viename…:)

      • Auksinis kardas

        Taip, žiūrėk, ir sugebės ;-DDD

  • leokadija

    Tai zaliojo Valentino, emigranto nyksciu spaudinetojo, nebematysim? cia ir blokuojama? ar tik trinami komentarai?
    Toks piktybiskas komentaru „slepikas“ gal net nusipelno vardo „parazitas“ :)
    O del durniu – negrazu, gerbiamas blogo seimininke, vadinti zmones atejusius balsuoti rinkimuose vadinti durniais. Sakysit, jums nerupi mano nuomone. Visgi, tai izeidzia. Jus juk zurnalistas. Cia raginate buti pilietiskais, cia isjuokiate uz pareiksta rinkimuose nuomone… ar uz pacios nuomones turini…

    • miela leokadija, nežinau, ar tamstai patiks, ar ne, bet stengsiuosi, kad žaliojo Valentino čia daugiau nebūtų. Man pasirodė, kad jis teršia eterį. Komentarai čia kartais trinami – dažniausiai kai juose vartojama man nepriimtina leksika, meluojama ar įžeidinėjama. Dažniausiai tai padeda, bet išskirtiniais atvejais – jų iki šiol buvo kokie 4-5 – nesugebantiems bendrauti žmonių kalba, siūloma bendrauti su Kantu arba A.Užkalniu.

      Dabar dėl durnių. Nelabai supratau, kodėl nusprendėte, kad vadinu rinkėjus durniais. Nebent galvojate, kad kažkas laimėjo išsirinkę A.Valinską ir jo kompaniją. Bet jei paaiškintumėte, gal suprasčiau.

      • leokadija

        Supratau del teršikų. Patinka :)
        Ir supratau, kad ne taip supratau dėl durnių rinkimų laimėtojų. Ačiū už kantrybę.

      • Stogas

        Versija butu sekanti: jei pastoviai rinktumeme i seima „teisingas “ partijas, kaip 2 Butkevicius , 2 Masiulius ir 2 Landsbergius skirtingomis proporcijomis, tai jie nustotu stengtis ir greit greit tarpusavy susitartu ir tvarkytu savo reikalus. O dabar, vis per naujus rinkimus iskyla nauji konkurentai. Tipo senoms partijoms spyris i uzpakali, kad neuzmigtu.!

  • Valentinas

    Šiek tiek atitrūkau. Tas „durnius“ tai žaliasis Valentinas? Jis sėdi Airijoje? Gal čia tas pats Genpre, kuris pluša Airijos Žuvų Fabrike?

    • Andrius

      …na „nestumk“ gal ant Genpre be reikalo – nepadoru… ir prie ko čia žalias ar geltonas – gi aiškiai parašė – Valentinas … :)
      …neatitūkinėk daugiau, nes visai nebesusigaudysi…

      • Valentinas

        Pirmą kartą skaitydamas tavo komentarą nusišypsojau. Reiškia dar nesi visiškai žlugęs visuomenei žmogus. Visada palaikiau besistengiantį jaunimą todėl sakau: Šaunuolis! Taip toliau!

        • Andrius

          ..Valentinai…ačiū :) – už „jaunimą“ :)…

  • Izbliondimas

    Manau nesvarbu kuo beužsiimtų žmogus, jei jis yra pilietiškas, jei jam ne tas pat (o tokių sutinku labai nemažai), – kiekvienas toks pagalvoja, ar yra galimybė „susitvarkyti“ žmonijai.
    Nes vargu ar kam patinka situacija, kokia susidariusi mūsų šalyje per pastaruosius 20 metų.
    Kai siekta ir pasiekta laisvė ir t.t. ir pan., kai supratimas apie ją, apie tai kas su ja buvo siejama, – daugumai tautiečių davė visiškai nelauktus, t.y. priešingus nei lauktus rezultatus.
    Nekalbu apie žmones, kurių mąstymas negilus ir net nesupranta kas kaip žmogui iš principo nėra tinkama (visgi jis sukurtas užlenktais į save pirštais), ir kas padaryta tokiam, kad jis nekenktų kitam, o tuo pačiu ir sau, savo šeimai. Civilizuotos visuomenės daug yra pasiekę, daug tikėjosi iš naujos „nesugadintos moralės“ įplaukos į jas, po 1990 m.
    Tad nekalbu apie žmonesw, kurie nesupranta, kad laikas koks buvo (daleiskim, koks jiems tiko 1988-1989 metais), iš principo negali ilgai tęstis, – čia kaip bedarbio šeimoje, kuri turi dideles santaupas banke ir norą ilgai ir laimingai tęsti savo gyvenimą be darbo…
    Nekalbu apie žmones, kurie įtikėję kapitalizmu kaip ne kurie (ypač pokaryje) buvo įtikėję į rusiškąjį socializmą, globalizacijo to įtakoje.
    Tačiau jei kalbėti apie žmones, kurie sugeba savarankiškai mąstyti (ne klišėmis), – yra apie ką pagalvoti.
    Mane stebina, kad rusai meno kalba sugeba visgi parodyti iki kokio lygio yra supuvusi valstybė. Kai meno kalba parodoma korupcija, kurios darinyjeaukščiausio lygio politikai, jėgos struktūrų attovai ir banditai. Kai žemiausiame lygyje lygiai taip pat. Kai milicininkas pagavęs vagį atėmusį iš pensininkės rankinuką, – tą mikliai pagauna vos perima tą rankinuką iš vagies iš išsitraukia sau tos pensininės pensiją.
    Manau, kad pradžioje ir mūsų menininkai turėtų prisidėti, kad meno kalba būtų supurtyta visuomenė. Juk nėra visiškai Lietuvoje savikritikos, kokie mes esame supuvę. Juk nesnustačius, kad žmogus serga, apie kokį gydymą gali būti ir kalba.
    O to pas mus nėra.
    Pas rusus yra, bet meninkai parodo tai ten taip gilu, kad jiems išlaikyti valstybę nėra jau ir menkiausioų šansų.
    O gal Lietuvoje dar yra koks procentėlis. A.

  • ok

    Izbliondime, leiskit paklaust: jūs pensininkas?

    • Izbliondimas

      Ponas (ia) ok.
      Jau gaunu beveik 1/3 pensijos, kol dirbu (tai nesudaro 10 proc. mano atlygio).
      O dabar dirbu truputį mažiau, anksčiau (iki maždaug 2006 metų)dirbau po 20 val. paroje. Dabar tik šešiolika. Bei anksčiau neturėjau išeiginių ir atostogų, – dabar dažnai turiu (taip ketvirtadalį ar trečdalį priklausančiu paprastam žmogui).
      Taigi ir dirbu jau ne taip, ypač kaip dirbau 1987-2006 metais.
      Jei dar turėsite klausimų prašau, kaip tas sakė.
      O gerb. Lubys buvo pensininkas ar ne, drįsčiau paklausti… nors, tiesa, jsi už mane žymiai ir vyresnis ir daugiau pasiekęs.

  • nerijus

    „Čia kaip ir su visomis demokratijomis: visų teisės lygios, laimi tie, kurie aktyviau jomis naudojasi.“

    Užskaitau. Tiesiai į dešimtuką.

    • Genijus

      O tamsta save prie kurių priskiriate – aktyviau ar pasyviau besinaudojančiųjų?

      • suomis

        Yra posakis, kad demokratijoje, jos teikiamomis privilegijomis geriausiai pasinaudoja niekšai… :/ Visą kitą spręsti patiems.

        • nerijus

          Kaip ir kitose santvarkose (pavadinimuose), suomi.

    • nerijus

      Labai tinka A. Račo minčiai: „Čia kaip ir su visomis demokratijomis: visų teisės lygios, laimi tie, kurie aktyviau jomis naudojasi.“

      http://www.15min.lt/naujiena/zmones/lietuviai/daina-bileviciute-nuteista-3-176946

      Taškykim į kairę ir į dešinę ES (tuo pačiu ir savo) milijonus ir į kairę ir į dešinę, nes dėdės ir tetos pasitars- nubrauks skolą ir vėl galėsim laimingai taškytis :)
      Į ES ateina krachas ir pati ES save ten veda…

  • austras

    Kadangi tema apie durniavimą, tai durnystės būna įvairios.

    Katalikiškos/pravoslaviškos visuomenės atspindžiai, kuriuos taip aiškiai užfiksavo viena stebėtoja… Arba vieno oligarcho laidotuvių įtaka Lietuvos visuomenės saviraiškos formoms. Klausimas: ar laidodami Maximos dešimtuko vyrus juos taip pat lyginsim su Justinu Marcinkevičium? Galvoju, koks gražus būtų vaizdas, jei „Maximos“ kasininkes išrykiuotume su baltomis chrizantemomis (daug ilgesnė eilė, nei darbininkų prie Jonavos trašų gamyklos), o Nerijaus Numavičiaus laidotuvių kortežas stabteltų prie pirmosios jo parduotuvės ir kasos 3 minutėms nutiltų… Moralinis autoritetas keliauja į kapus… ne juokai..

    http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/nuomone-gyvas-oligarchas-mires-sventasis.d?id=51136269

    • nerijus

      Geriau 10 „lubių“, nei 1 „numavičius“, austrai.

      • Stogas

        tipo geriau 7 kranai i ofsora, nei invalidu biznis :)

      • nerijus

        Išsamiau, stogai, jei galima, apie tuos septynis kranus?..

        • Stogas

          „(VŽ)2007-10-01, Verslo žinios, Nr. 185, 4p., Žinios
          Dienraštis „Lietuvos rytas“ šeštadienį skelbia, kad britų teisėsaugos akiratyje atsidūrė kai kurie sandoriai, kai „Achemos grupės“ valdoma KLASCO pardavė konteinerių krovos verslą „Klaipėdos terminalo grupei“, kurios didžiausias akcininkas yra Kauno milijonierius Zigmas Petrauskas.
          Tarp KLASCO parduodamo turto buvo ir du galingi konteinerių krovos įrenginiai. Vienas jų maždaug už 10 mln. Lt buvo parduotas tiesiogiai „Klaipėdos terminalo grupei“.
          Antrasis savininką pakeitė ne iš karto – vieną dieną jis buvo Didžiojoje Britanijoje registruotos bendrovės „Foglio“ nuosavybė.
          Apie 13 mln. Lt už kraną sumokėjusi užsienio bendrovė iš karto nusprendė atsikratyti ką tik įgyto turto. Tai padaryti padėjo dar ir sandorio tarpininke tapusi „Freezette“.
          Iš Klaipėdos niekur nepajudėjęs kranas, kurį pagal nuomos sutartį jau seniai naudojo naujasis jo savininkas, per naktį pabrango kone keturis kartus.
          Galima sakyti, kad p. Lubys kraną pardavė už 13 mln. Lt, o p. Petrauskas už jį sumokėjo per 40 mln. Lt, rašo „Lietuvos rytas“.
          Ketvirtadalis šios sumos liko tarpininkės „Freezette“ sąskaitoje. „Foglio“ susižėrė bemaž 20 mln. Lt. Biudžetas negavo 7 mln. Lt.“

          • nerijus

            Kaip galima rašyti teiginį „negavo“ 7 mln., kai jų nėra?..
            Pranašystėmis ir orų prognoze lai užsiima tie, kuriems už tai moka pinigus- orakulai, orų berniukai ir mergaitės, o ne žurnalistai.
            Teigti apie tai ko nebuvo ar nėra- pasakos, o pasakomis aš netikiu.

            Biznis su neįgaliaisiais nebuvo pasaka, nes iš biudžeto buvo sumokėti realūs pinigai (kad ir skaitmeniniu pavidalu), o ne tariami?

          • Stogas

            Arba ijungiai „durniu“ arba aiskinu populiariai. ———-Vietoj to , kad kranai butu parduoti realia kaina ir gautos pajamos apmokesdintos ,herojus, juos uzeminta kaina parduoda ofsorkei. Gauna mazesnes pajamas, maziau mokesciu valstybei. Ofsorke (savininkas numanomas) is kart stumia kranus 4x didesne kaina jau galutiniam pirkejui. Ofsorkes mokesciai Lietuvai nenumatomi.
            Labai panasia schema Uspaskihas atsikrate supermarketais. Ofsorke- veliau Rimi (berods)

            Netepk to cukraus ant savo herojaus…

          • nerijus

            RIMI yra norvegų kapitalo įmonė, cukrau.
            Gali ir toliau užsiiminėti būrimais iš tirščių,..kad ir kavos.
            Šie teiginiai man primena vienos kompanijos (labai labai žymios) strategiją, kai planuojamas pelnas 2012 metams, tarkim, 200 mln. Lt. (jų realiai nėra, o yra tik laki vadovybės vaizduotė), o realiai gaunama 150 mln. 50 mln. lieka kaip negautas pelnas ir jis „nurašomas“ gyventojams- padidinamas mokestis ir jis pavadinamas kokiu žymiu pavadinimu :)

            Iliuzija ir lieka iliuzija…

          • Stogas

            Iliuzija yra iliuzija, o sukcius yra sukcius. Slepi pajamas arba neslepi.
            Norvegai Rimi ir pirko europarlamentaro siupermarketus is ofsorkes. Bet ne tiesiai. Ir XX kartu brangiau.

          • Jonas III

            biudžetas negavo 7 mln, o maksiminiai iš biudžeto pasiėmė 70 mln. Sakyčiau, kad yra skirtumas.

          • nerijus

            Stogai

            Ar abiem atvejais buvo pažeisti įstatymai?..
            Kad ir kaip tamsta esate nukentėjęs nuo žurnalistikos šedevrų, pasakysiu kitaip: „Geriau viena Achema, nei dvidešimt maksimų“.
            Yra skirtumas net žodžiuose: „gamyba“ ir „perpardavinėjimas“. Ar jums jokio?

          • Stogas

            Buvo ir vienu atveju ir kitu.
            Motinos pasididinusios algas pries gimdyma irgi istaymu nepazeide. Bet ne vienai mamai prokurorai siulo 1 metu ikalinima ir nezmoniskas baudas.
            Cia toks yra punktelis- „bandymas apgauti ar piknaudziauti ar isvengti“ . CK necituosi, tingiu.
            O nusiplove nuo baudu del itakos prostitutiskai valdziai, seimui, VMI. Kokiomis lesomis jie uzvercia politikus ?

            Man jokio skirtumo, as nei ten nei ten nedirbu. Perku tiek trasas orhidejoms is Borios , tiek agurkus is marketaviciu. Tiek viena tiek kita paslauga man reikalinga.

          • nerijus

            Stogas

            „Bet ne vienai mamai prokurorai siulo 1 metu ikalinima ir nezmoniskas baudas.“

            Ir?..Jei Valstybė bent vieną nubaus, tai bus pažeistas principas, kai dėl atlyginimo tariasi TIK samdytojas ir samdinys.

            Kaltos motinos, Stogai?..Kodėl niekad nekalti tie- kurie leidžia tuos įstatymus?..

            XV SKYRIUS

            DARBO UŽMOKESTIS. GARANTIJOS IR KOMPENSACIJOS

            186 straipsnis. Darbo užmokestis

            1. Darbo užmokestis yra atlyginimas už darbą, darbuotojo atliekamą pagal darbo sutartį.

            2. Darbo užmokestis apima pagrindinį darbo užmokestį ir visus papildomus uždarbius, bet kokiu būdu tiesiogiai darbdavio išmokamus darbuotojui už jo atliktą darbą.

            3. Darbuotojo darbo užmokestis priklauso nuo darbo kiekio ir kokybės, įmonės, įstaigos, organizacijos veiklos rezultatų bei darbo paklausos ir pasiūlos darbo rinkoje. Vyrams ir moterims už tokį pat ar lygiavertį darbą mokamas vienodas darbo užmokestis.

            4. Darbo užmokestis mokamas pinigais.

        • Stogas

          Mazas vagis ir didelis vagis, bet visviena vagis ?

          • Jonas III

            Būtų įdomu išsiaiškinti, kuris vagis didesnis: neduodantis ar pasiimantis?

          • Stogas

            vistiek vagis

          • nerijus

            „Vagis be aukštojo išsilavinimo gali nudžiauti ką nors iš prekybinio traukinio, o jeigu baigė universitetą, sugeba visą geležinkelį.“ – T. Ruzveltas.

            Nudžiauti reiškia paimti ne savo daiktą, pinigus ir pan. Kaip galima pavogti tai- ko nebuvo?..

    • Skeptikas

      Tamstos ironija visai ne vietoje. Drįstu pastebėti, kad Lietuva šiandien yra ten, kur yra (t.y. ES), būtent MAXIMOS didžiavyrių įvykdyto Alaus ir Skalbimo Miltelių referendumo dėka. Tokiu būdu, įgyvendinant Lietuvos strateginį geopolitinį siekį šie žmonės yra nusipelnę kur kas labiau už a.a. Bronislovą Lubį, kuris, įtariu, tokiam siekiui nelabai pritarė.

      • austras

        Drįstu pastebėti, kad Jūs labai teisus – Lietuva šiandien yra ten, kur yra būtent Maximos „didžiavyrių“ ir į tuos didžiavyrius panašių. Tarp jų vis dėlto įtraukčiau ir Bronislovą Lubį bei praktiškai visą politikos elitą ilgą laiką dosniai besimaitinusį „Achemos“ grupės parama ir, sprendžiant iš Lubio laidotuvių patoso, pasiruošusį toliau ja maitintis. Nesutarimų šiuo atveju nelieka – greta karsto, kaip kareiviams, stovint Kubiliui bei Butkevičiui. O visa tai įvelkama į blizgų bei ceremonišką katališkom tradicijom persunktą valstybinių laidotuvių rūbą. Koktus spektaklis. Kiekvienas politikų žodis ar žingsnis pasvertas, tikintis, jog nebus nepastebėtas ateinančių Lubio įpėdinių. Iš čia ir „moraliniai autoritetai“, ir kitos nesąmonės.

        • nerijus

          Man patiko (retas atvejis):

          http://www.lrytas.lt/-13195494081317273314-lietuva-turi-i%C5%A1mokti-myl%C4%97ti-tokius-kaip-b-lubys.htm

          „Aš net nepradėsiu prisiminti, kad investicinius čekius tais tolimais laikais dauguma panaudojo taip, kaip jiems liepė nuovoka: iššvaistė, atidavė pusvelčiui, iškeitė į ką nors, investavo į bet ką – kaip pasiūlė kaimynas ar pusseserė. Kokį supratimą turėjo vidutinis gyventojas? Priminsiu, jei neprisimenat: tais laikais Lietuvoje vis dar rodė Rusijos televizija, per ją auditorija hipnotizavo šamanas Anatolijus Kašpirovskis, ir žiūrovai varvino seilę, įkraudami teigiama energija vandens stiklainius, sustatytus prieš televizorius. Tas vidutinis žiūrovas ir buvo vidutinis privatizatorius, tai štai jums ir prašom.“

          „Bronislovas Lubys, kaip pastebėjau ne aš vienas, nenustekeno nė vienos įmonės, nesupjaustė metalo laužui, neįkeitė lengviems kreditams gauti: visos jos dirba, moka atlyginimus ir mokesčius į biudžetą.“

          „Tiesa yra tai, kad jei tie, kas šiandien piktai burba apie B.Lubį, būtų anais laikais gavę į rankas lygiai tą patį turtą, kaip jis, jie šiandien būtų tokie pat varguoliai, kaip ir šiandien – jei netikite, pažiūrėkite, kas atsitinka geriems trims ketvirtadaliams milijonierių loterijų laimėtojų, ir kiek turto jie valdo praėjus metams ar trejiems po laimingiausios savo gyvenimo akimirkos.“

          „Nors daugeliui atrodo kitaip, privatizavimo tikslas nėra visiems viską išdalinti po lygiai, kad nebūtų liūdna nevykėliams ir pavyduoliams. Buvimas nevykėliu yra dėsningas poelgių ir įpročių padarinys, o sėkminga veikla – įgimto talento ir išmoktos elgsenos mišinys.“

          • Stogas

            tai papasakok man kaip jis ta achema ipirko ?
            Jei teisingai supratau is tavo posto – jis ta fabrikeli tiesiog gavo ?

          • Jonas III

            Stogai, ar gali nurodyti 3 verslininkus, padoresnius už Lubį?

          • nerijus

            Žinoma, matyt, stogas negavo savo dalies dėl to ir dievagojasi?..
            Negi turtą geba valdyti tik užsienietis, o geriau jau būtų dar ir amerikonas :)))

          • Stogas

            Galiu, bet nedarysiu reklamos. Vienas is ju yra Stogo tevas.

          • Stogas

            Man pofik kas valdo achema- rusas lietuvis lenkas ar amerikietis. Labiausiai patinka dirbti pas SkandinavUS.

            Bet klausimas atviras, kaip zmogenas ipirko achema? Taip kaip ir Bufetava viesbuti ?

            Jonai 3, o kas yra padorus verslininkas? Padorus savo zmonai, vaikams, VMi, Lietuvai, Partijoms, valytojoms?

          • Jonas III

            Sakyčiau, kad nupirko paėmęs iš banko paskolą – užstatas pats fabrikėlis, o įkainuota buvo nebrngiai. Jeigu detalės stipriai ką keistų – reikėtų paguglinti.
            Padorus – darbuotojų atlyginimų vidurkis didesnis už respublikinį, atlyginimai mokami oficialiai, neprievartaujama dėl viršvalandžių, darbo saugos laikomasi, darbuotojai daug maž užtikrinti dėl rytdienos. Užsakymai didesne dalimi ne valstybiniai.
            Stogai, o kuo paties tėvas verčiasi?

          • Jonas III

            Pdorus verslininkas bankrutuoja ne dažniau, kaip kartą per du šimtus metų:)

          • Stogas

            Jonai, tai kodel neleido ta fabrikeli uz uzstata nupirkti Antanui, direktoriaus pavaduotojui, ar Jadzei, valytojai..?
            Tai ka tu isvardinai , cia ne padorumas, o valstybes suteiktos salygos siltai daryti bizni, su atitinkamom pajamo ir ismokom darbuotojams. Tu pabandyk tokias algas moket auginant bulves ar morkas…

            Privatizacija nesvari, kaip ir Alytos. Tokiom salygom ja pasiimti galejo Jonas ir Antanas, ne bet gavo AMB hebrantas.
            Po to jie save ir vadina padoriais verslininkais.

        • nerijus

          austrai

          Jūs norėjote, kad su „Achema“ nutiktų taip- kaip nutiko su MN- atidavėm (dovanojom) ir dar primokėjom?
          Išvardinkite bent kelias stambias (ne vidutiniokes) įmones, kurios vis dar dirba, moka atlyginimus ir mokesčius į biudžetą.

          Kodėl „aukojo“ partijoms?.. Todėl, kad jos norėjo. Kodėl nei viena neatsisakė? Dėl to kaltas Lubys?..

          • Stogas

            Aukojo partijoms tiesiog is pragmatiskumo. Daryk ka nori, stogas garantuotas. Jei reikia, tai AMB net paskaraidydavo paverkt del duju i Maskva.
            Atidavem imones primokejom, dirba nrdirba, cia DZIN. Svarbu suprast, kodel MN atidave jankiams, Achema lubiams, Draugyste- bufetavai, Telekoma – skandinavams.
            Kodel nera tame tarpe Nerijaus, Stogo, Fredzio ar Jono?

        • nerijus

          http://www.alfa.lt/straipsnis/12815189/Paskutinis.Bronislovo.Lubio.interviu=2011-10-27_07-29

          „Vienas labai rimtas žingsnis – „Klaipėdos naftos“ skystųjų dujų terminalo konsultantams skirta 34 mln. litų. Jeigu į nepriklausomybę Energetikos ministerija ir „Klaipėdos nafta“ eina per konsultantus, gal tai ir svarbus dalykas?

          34 mln. litų skirta konsultantams. Po to konsultantų bus dar daugiau. Tokie realūs žingsniai daromi, tik rezultatų kol kas niekas nemato.“

          „Mes ruošiamės statyti savo suskystintųjų dujų terminalą. Panašiems konsultantams kaip „Klaipėdos naftos“ išleidome beveik 2 mln. litų. Gal nedidelis skirtumas, bet, suprantama, mes esame neturtingi, o „Klaipėdos nafta“ – turtinga, jai leidžiama. Mes neturime ministerijos, o jie turi ministrą – jiems lengviau gyventi.“

          Kaip privatininkas geba samdyti 17 kartų pigesnius „konsultantus“, nei dalinai Valstybei priklausanti bendrovė, austrai?

          „Anksčiau buvo sudaryta sutartis, kuria nurodyta, kad bendroje įmonėje Ūkio ministerija turės 80 proc., o „Achemos grupė“ – 20 procentų. Tačiau kažkam tai labai nepatiko – ne valdžiai, o kai kam kitam. Kažkas dėjo didžiules pastangas, kad tas terminalas ir ta bendrovė nepradėtų dirbti. Tai ir buvo pasiekta.“

          Žinote kaip pasielgė norvegai su savo naftos verslovėmis?
          Pirma, jie leido jas statyti privatininkui, o vėliau išpirko iš jų dalį akcijų- tapo viršesniais savininkais.

  • Stogas

    Durnuma musu kaime tikrina sekanciai- partija saskiu, sachmatu, pokerio ar domino. Pralosei 2is 3 – Durnas.

  • Fredis*

    austrai, tikriausiai pastebėjai kolegos straipsnį bernardinai.lt http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2011-05-13-valdemaras-klumbys-pikti-klausimai-lietuvos-jaunimui-kur-jus-as-jusu-nematau/62661, o taip pat šios dienos L.Žigelytės rašinį delfyje apie Volstrito okupantus Niujorke.
    Kodėl Jūs akademinėje bendruomenėje tik burbate sau po nosimi, o nieko nedarote? Man būtų labai patogu jeigu bankų paslaugų įkainiai būtų mažesni.

  • Zilvinas

    Retkarčiais užsuku paskaityti A.R. Prašau neįsižeisti blogo’o savininko, bet paskaičius tokiu įrašus kaip šis lieki su klausimu „apie ką mes čia?“.

    • Sejanus

      Čia apie tokį troliuką, kuris sugebėjo piktnaudžiauti komentarų reitingų sistema, neigiamai nubalsuodamas po keliasdešimt kartų už jam nepatinkančių žmonių komentarus. Todėl komentarų reitingų sistema buvo panaikinta. Kažkas tokio, bendrais bruožais :)

  • Sita, o nebandet baninti IP?
    Kiekvienam atskiram telefonui isorinis IP nesuteikiamas.
    na, gaus ten kazkoks airiskasis telekomas ar dar kas bana, bus ramu…

  • nerijus

    Tinka šiai temai:

    http://rus.postimees.ee/544396/jestonii-pridetsja-pomogat-juzhnoj-evrope/

    Страны „PIGS“

    Giliai užjaučiu estus, kurie tiek taupė, o dabar privalės gelbėti Graikiją, nes priklauso Euro zonai.
    Vėl apsireiškė sena taisyklė: už viską moka mažiausieji- biedniausieji.

    • Fredis*

      Netiesa, paprasta ir kukli vokietė krikščionė demokratė Angela Merkel privertė pasispausti ir turtinguosius http://iq.lt/titulinis/bankai-sutiko-nurasyti-puse-sukauptu-graikijos-skolu/
      Tiesa ta, kad graikų skolas apmoka ir bėdžius nerijus, nes yra TEO LT AB klientas, kuri yra suomių kapitalo įmonė. Suomių kapitalo įmonių yra ir daugiau, kurių paslaugų vartotojais mes esame.

      • nerijus

        Kadangi nesu TEO LT klientas, tai man netenka „gelbėti“ Reichstago IV, tfu,- ES.

  • albinas

    žodžiai kaip prieš pusmeti sukurti http://www.youtube.com/watch?v=kz4Qlh_HM3Y&feature=related

  • Briedys

    nevadinčiau zuoko protingu, protingas žmogus negali būti nedoras, galbūt sumanus, apsukrus – bet tikrai ne protingas, kaip ir kokis berluskonis ar putinas. – Pilni gariūnai tokių „protinguolių“ su tokia pat pasaulėžiūra.

  • Briedys

    seniai taip galvojau, Grigorijaus Perelmano poelgis puikiai iliustruoja.

  • Regis

    Aišku buvo nuo pat pradžių ko verti tokie balsavimai (demokratijos) ir jau tuo labiau komentarų uždengimai remiantis tokiais balsavimais.

  • Trakimas

    Manau ,kad durniai visose srityse turi didžiausią įtaką.Kubilius ,pvz…..Liūdna kotais dėl to….:)

  • suomis

    Kaip pastebiu, panaikinus galimybę balsuoti komentarus, sumažėjo aktyvumas. Kaip ir sakiau: sunkiau sekti diskusiją.

    • Valentinas

      Nepagalvojai, kad ne kiekvienose kapinėse yra WiFi?

      • suomis

        Tai gal, tie „ne visi“, jose ir nakvoja? :/

    • Rytis I

      Je, be to nesinori per vėlines anei nieko keikti. O gal ir nykščių netikėtas išnykimas paveikė moraliai gniuždančiai, bo neliko šiokio tokio motyvo ar sportinio azarto pakamentuoti nu taip, nu taip piktai… Šiaip tai kaip krepšinio tikram lopšy, Lietuvoj nykščiai išties nevartotini, juk tai atgyvena, kažkas gladiatoriško (ir todėl jie išnyko), o turėtų būti tritaškis, dvitaškis bei bauda, o na jau kad iš aikštelės – tai nebent visas taisyklių taisykles pažeidinėja… Tiesa, galbūt dar apie durnius irgi trumpa šneka, juk arba gerai arba nieko.
      Beje, gal kažką praleidau.. Pvz svoboda.org praneša apie a.a Kubilių, o bet apie a.a Lubį ne. Kažkam didis, kažkam ne? Nors, gal čia svarbi ir Prezidentės nuomonė…

      • Jeigu galima patikslinkite apie prezidentės nuomonę.

        • Rytis I

          Na, apie a.a Kubilių prezidentė cituojama, dėl a.a Lubio negirdėjau.. Sakau, gal per tuos darbus ir praleidau :)?

          • Aš girdėjau, kad nusiuntė vainiką prezidentūra. Geriau negu nieko.

          • Rytis I

            Vainikas.. Savaime suprantama, jokia prezidentūra ir prezidentė čia ne prie ko.
            Vienas žinomas yra mūsų šaly, o kitas visokiuose užusieniuose. Tiesiog..

          • Prezidentūra neturi ką veikti, kaip tik organizuoti apie ką rašys užsienio spauda :)
            Man atrodo savaime suprantama, kad prezidentė nepasisakinėja kiekvienos mirties klausimu. Vainikas – pakankamas pagarbos ženklas. Neadekvatu pykti, kad neaplankytas karstas. Norisi manyti, kad darbas vykdomosios valdžios viršūnėje turėtų būti išimtinė prezidentės funkcija.

          • Rytis I

            Na, ėė.. tai prie ko čia prezidentė:)?

  • Trakimas

    Kodėl taip manau?Nes matau,kaip gerb. Artūras jaudinasi dėl Užkalnio,Janutienės ir pan. sapalionių,reaguoja į „durniaus iš Airijos“ veiksmus ir t.t.Tai reiškia,kad „durniai“ reguliuoja mūsų gyvenimus.Atrodo smulkmenos-nuimti ar uždėti komentarų vertinimą,kelias valandas rašyti „atsakymą“ į Užkalnio pezalus ir pan.,o vis tik tai-mūsų gyvenimo akimirkos,paskirtos „durniams“?:)

    • Niekas neklausė, kodėl taip manai.

      • Trakimas

        „Kvailiai -nepavargsta“. Tai -geniali F.Kafkos įžvalga.:)Pridurčiau-jie nuolat mumis atakuoja visokiom „kvailybėm“ ,maldaudami dėmesio:)

        • Tu per daug stengiesi vaizduoti save tokiu. Manęs neįtikinai. Nors smalsu būtų žinoti motyvus.. Turiu keletą įtarimų..

          • Trakimas

            Labas,Tomai:)Kaip tau mokslai sekasi?O asmeninis gyvenimas ar yra pilnavertis?

          • Labas. Mokslus mečiau, nes Kubilius per daug pašalpas sumažino. Nebegaliu pragyventi. Išvažiavau į užsienį asmeninės laimės ieškoti..

          • Trakimas

            Šaunuolis:)Tai -pirmas Tavo vyriškas poelgis.Rankos,kumščiai,galva vyrą puošia-ne diplomai:)

          • Ačiū, mokausi iš geriausio (mirkt)

          • Trakimas

            Geriausias čia yra gerb.Artūras:)(mirkt)

  • Trakimas

    Tai kodėl „durniai“ turi tokią didelę įtaką mums asmeniškai?Kodėl mes renkame Kubilių į aukščiausią valdžią?Kodėl skiriame savo dėmesį užkalniams?Kodėl?:)

    • Valentinas

      Trakimai, didžiausią „durniaus“ įtaką daraisi pats sau. Kubilius net ir norėdamas tavo lygio nepasiektų niekada.

  • Trakimas

    Laborantui ir nereikia siekti jokių lygių:)Svarbu kantriai nešioti profesoroiaus portfelį:)))Kalbu apie Kubilių,Valentinai:)

  • nesvarbu

    Dabar jau visi žinome, kad vienas durnius gali labai daug. Pabandykime užduoti sau sekantį klausimą- o kiek gali daug durnių?
    Perskaičiau straipsnį:
    http://verslas.delfi.lt/business/article.php?id=51276285
    Specialistai viešai nuomonei pateikė motyvuotus svarstymus, vieną savo variantų dėl milijardines užsienio paskolas (imamas visų mūsų vardu) ryjančios, tačiau toliau sėkmingai žlungančios „Sodros“ reformos.Kaip jau pažymėjau aukščiau pateikė argumentus, motyvus, pavyzdžius, taip suponuodami lauką diskusijai.
    Peržvelgiau komentarus po straipsniu.Geriau jau būčiau nežiūrėjęs.Jei tikėjausi ten rasti nors menką dalelę konstruktyvaus diskurso (klausimas juk liečia visus), tai radau tik 100 procentinę neapykantą. Beje, įvairių formų ir pavidalų agresyvią, aklą, kolektyviną,vietomis peraugančią į mizantropiją. 1917 m. net pažadėjo. Ir labai įtikinamai. Nesunku patikėti, kadangi daug durnių daug ir gali.Todėl nieko keista, kad išmintingi žmonės nesiveržia į politiką, durniams vadovauti, o Seime sėdi tokie stomos, gražuliai ar šedžiai…

    • Trakimas

      „nesvarbu“,komentarai internetinėje žiniasklaidoje jau senų senovėje yra atskira verslo rūšis,kuria užsiima viešų ryšių bendrovės:)Tamsta dar skiriate savo dėmesį nupirktiems komentarams?:)

    • Rytis I

      Pradžiai reiktų susitarti, ar Sodros reforma reikalinga. Jei tai būtų padaryta referendume, pykčio liktų mažiau. Jei tai iš tikrųjų valstybės išgyvenimo būdas ateity, kai ir pensininkų bus žymiai daugiau, tai reikia daryti nedelsiant. Tiesa, prieš tai diskusija turi būti plečiama ne tik internetuose, bet ir visai visuomenei prieinamomis priemonėmis.

      • Trakimas

        SODROS reforma yra reikalinga. Dabar 140 000 tremtinių-kankinių(TS-LKD elektorato),gauna dvigubas pensijas,kurias moka ne Rusija,o eiliniai Lietuvos piliečiai iš savo skurdžių atlyginimų.Šis konservatorių išskirtinis segmentas turėtų pensijas gauti iš tos šalies,kurioje dirbo-kad ir ne savo noru.

        • suomis

          Taip, jie turi gauti pensijas iš Rusijos.

          • Trakimas

            Tai ką per tris metus nuveikė TS-LKD su koalicija,kad išspręstų bent šią SODROS problemėlę?

          • nerijus

            Kiekviena reforma reikalauja naujos reformos. Tai kainuoja pinigus, kuriuos uždirba visi.

            Vienintelė problema, kuri lemia nesurenkamus milijonus į Sodrą- PF. Uždarius šią kontorą, sumažėtų ir problemų Sodroje.

          • nerijus

            http://2g.lt/pensijos/

            Nori kaupti sau pensiją?
            Susimoki mokesčius ir nuo likusios sumos įneši į PF tiek- kiek širdis geidžia.

  • suomis

    Tuoj LLRI išspręs pensijų problemą. Kaip ir sakiau anksčiau: lai legalizuoja ginklų prekybą ir sumažina mokesčius. Tegyvuoja „laukiniai vakarai“, kol lietuviai neišsišaudys, tol nieko nebus…

  • nerijus

    http://2g.lt/

    2008 m.- 17, 37 mlrd. Lt.

    2011 m.- 42, 2 mlrd. Lt.

    Įspūdingas „šuolis“, sakyčiau.