Teisingumo paieškos už 18 000 litų

Šiandien vakare maigant TV pultelį, žvilgsnis užkliūva už neįtikėtino derinio: citata iš JTO Vaiko teisių konvencijos ir K.Krivicko abrozdėlis.

Derinys neįtikėtinas prisiminus, kad dar visai neseniai tas pats K.Krivickas aiškino, jog vaikus mušti kartais sveika.

Apie ką buvo kalbama tikriausiai aiškinti nereikia…

Visi durni, tik N.Venckienė ir K.Krivickas – ne. O aplink vieni pedofilai, nuo kurių išgelbėti gali tik G.Songaila ir N.Oželytė.

Bet ne apie tai aš, nes nieko čia naujo.

Labiausiai man patiko tai K.Krivicko frazė „išeinant į reklamą“: balsuoti ir pareikšti savo nuomonę galite ir per reklamą.

Palaukiau, kol reklama baigsis ir bendras balsų skaičius siekė apie 18 000 litų.

Klausimas buvo maždaug toks: ar galima (reikia) naudoti prievartą perduodant mergaitę L.Stankūnaitei?

Maždaug 17 500 atsakė „Ne“.

Atsakymo kaina – 1 litas.

Žiūrėjau ir galvojau: nejau  18 000 mano bendrapiliečių iš tiesų tokie buki, jog nesupranta, kad savo litą jie atiduoda ne už teisingumą, o už tai, kad K.Krivickas ir toliau juos mulkintų.

Ir dar pagalvojau, kad I.Šimonytė buvo teisi sakydama, jog didžiausia krizė – galvose.

(17 balsų, vidurkis: 4,65 iš 5)
Loading...
  • Baisuoklis

    „Durnių pinigai visuomet išeina pas protingesnius“. Ši patarlė patvirtinama autoriaus pavyzdžiu.

    • stogas

      Tamsta ,
      Dar didesni durniai apmoka saskaitas Vilniaus Silumos Energijai.
      Uz lango plius 4 , saskaitos uz 50m2 – 350 lt. Va cia tai lochatronas su valdzios „stogu“.
      1 lt uz kazkoki tai balsa…. siemackos lochatronu salyje…

      • Baisuoklis

        Neapmokedams sąskaitų gali susilaukti nemalonumų. Neskambinėdmas, gi…

  • Išgelbėti nuo pedofilų dar gali ir koks nors dėdė su suknele iš namelio su kryžiumi ant stogo. Ir dar ta „Milkos“ pakelio spalvos minia.

    O 18000 tokių bukų bendrapiliečių, sakyčiau, būtų visai neblogai. Kažkodėl man galvon lenda mintis, kad jų daug daugiau…

    • stogas

      Reiktu tokius vezti i Sibira….

  • Valentinas

    Regi, kad labai nepervargtum, aš parašysiu pagrindines tavo tezes už tave:
    Ar matėte kada nors, kad motiną taip saugotų valstybė kaip saugo Stankūnaitę? Čia kažkas netaip. Ar ras valstybė jėgų atsakyti į visus klausimus?

    • Regis

      Valentinai, dėkui. Žinai sėdžiu ir galvoju, o kur galėčiau susimokėti, kad mane atmuilintų. Pavargau, tiesą sakant, visus durnais laikyti. Gal bus paprasčiau jeigu durna bus tik N.Venckienė. Bus paprasčiau gyventi. Ir iš tikrųjų matyt ji durna. Nu argi nedurnas žmogus išėjęs į tokį teisinį kelią. Vienas, su atsitiktiniais kitais durniais. Eina, lygtais kažkur nueis. Kur ji nueis. Kai sakoma keisk požiūrį.

      • Hyperbass

        Čia ne LTSR, o Europos sąjungos valstybė, tad kad ir įtariu tamystai ir „šuns balsas“, bet Strasbūre jį girdi.

        • Regis

          Negirdi. Ir negirdės. Kad pateisint savo įvaizdį paskirs kokią smulkią baudelę už kokį smulkų nereikšmingą procesinį pažeidimą ir viskas. Ir tai nieko nepakeis. Ką pakeitė ar keičia pavyzdžiui dabartinis abejojimas slaptojo liudininko patikimu. O galima, kad ir dabar ištraukt iš visų fasadinių žiniasklaidos portalų straipsnius su krūvomis teiginių kaip viskas buvo, ne pasak slaptojo liudininko, o tiesiog kaip viskas buvo. Kaip pvz. N.Venckienė (LR teisėjas) liepė velnius šaudyti. Iš policijos, beje, tų pasakojimų pagrindu šiek tiek žmonių išsibėgiojo ir sakyčiau taip lengvai per policijos įvaizdį kirto. Ir?

          • Hyperbass

            Skaldyk ir valdyk…

      • stogas

        Regi,

        Venckienei nera kur dingti, jei juk skauda uzpakali, tai jos brolio vaikas, brolio kurio neliko…
        Visiems kitiems – tik pozicija pasirekaut, pasirodyt teisininkais, konstitucijos zinovais…. bet uzpakalio tai neskauda.

    • Jonas III

      Nesugebės atsakyti valstybė, atsiras privačiame sektoriuje kas atsako. Ir net kapitalą susikraus (bent jau materialų).

  • Nuokrypis nuo temos, bet LRT vedėja R. Miliūtė neturėtų užimti dabartinės pozicijos. Neįtikėtina selektyvi panieka ir netolerancija kai kuriems studijos dalyviams ir nuolatinis netiesioginis, tačiau akivaizdus savo nuomonės parodymas ir primetinėjimas.

  • Muzikas

    Kiek pamenu, „Krize yra Jusu galvose“ sake G. Kirkilas.

    • Man irgi ta frazė būtent su kirkilu asocijuojas…

    • austras

      Mieli prelegentai, Kirkilas ir Šimonytė šiuo atveju tik atkartoja mintį. Ją „įgarsino“ Michailas Bulgakovas profesoriaus Preobraženskio lūpomis…

      http://www.youtube.com/watch?v=mYMMOtiufyY

      P.S. G.Songaila ir panelė Oželytė eilinį sykį pasirodė kaip populistiniai šunsnukiai, kraunantys socialinį ar politinį kapitalą išnaudodami žmonių tragedijas. Greta K.Virbicko, kuris tiesiog kraunasi pinigus.

      • Regis

        Austrai, o galit (jeigu turit laiko) išplėtoti sąvoką populistiniai šunsnukiai. Aš čia ne dėl gyvūno paminėjimo kalbant apie žmogų (žmones), anaiptol, tiesiog įdomu kaip jūs tai suprantate. Nes aš jau maišausi kas yra populizmas ir kaip jį vertinti, o pas jūs pamačiau apibendrinimą populistiniai šunsnukiai.

      • mielas austrai, sakė ir I.Šimonytė. Tiesa, buvau kiek netikslus, ji kalbėjo ne apie galvas, o apie smegenis http://racas.lt/citata-356-finansu-ministre-i-simonyte-klasifikuoja-krizes/

      • nesvarbu

        austrai, 10 balų! Taikliai.

      • Valentinas

        Austrai,
        Drįstu manyti, kad Oželytė yra šiaip šunsnukė – ji sau politinio kapitalo nesikrauna, nes jau seniai ne politikoje.

        • Fredis*

          Khm… N.Oželytė yra aktorė, nusifilmavusi A.Puipos filme „Arkliavagio duktė“. Pavadinti lietuvių tautos aktorę šunsnuke doram žmogui niekaip negalėtų apsiversti liežuvis. Na, bet tokioje postpost modernistinėje visuomenėje – visai priimtina. Naujos tendencijos.

          • Sejanus

            Kas čia dabar, lietuvių tautos aktoriai iš principo negali būti šunsnukiais? Kuo jau ta antrarūšė vaidyba taip susijusi su morale, kad nebeįmanoma aktoriui būti/tapti šunsnukiu?

          • Valentinas

            Fredi,
            Tautos aktorė, būdama jauna, graži, talentinga, darbinga ramiai sau gyvena už Tautos skiriamą rentą ir dėl to nemato jokių problemų. Jei jau maitiniesi ant chaliavos, gal bent jau nešik ant tautos, kuri tave maitina (ta prasme nebūk kedofilė)?

          • Fredis*

            Iš bendros veiklos su gerb. G.Songaila matyti, kad tautos aktorė ir nacionalinė vertybė Nijolė gyvena neramiai, na, jai neramu.
            Fundamentali kiekvieno žmogaus teisė yra gyventi taip kaip jam patinka, – dalyvauti įvairiuose judėjimuose ir partijose, pasirašinėti įvairias peticijas, stoviniuoti ir net melstis Garliavos gatvėse. Ir kaip teisingai pastebėjo Tomas Chochrin – laisvai disponuoti ir leisti pinigus K.Krivicko laidos metu paremiant nežinia ką (TV3, telekomunikacinę kompaniją-operatorių, TV prodiuserinę kompaniją ir kt.).

          • Valentinas

            Turėti atskirą nuomonę apie tokią Tautos „aktorę“ ir jos gyvenimo būdą, irgi yra fundamentali teisė.

        • nesvarbu

          Valentinai, tai ta subjektė iš Signataro rentos gyvena?!!! Ar gali kas būti amoraliau šiais sunkiais laikais?

        • Fredis*

          Kol kas nacionalinė vertybė tautos aktorė Nijolė šunsnuke tapo tik todėl, kad turi nuomonę, o gal dar net neturi, dar tik ją formuoja. Dėl rentos: jeigu tokia yra sumanyta, tai būtinai atsiras žmonės, kuriems ji bus paskirta. Toks visuomeninis susitarimas. Gėdinti žmogų kodėl signatarė naudojasi savo teise į rentą yra tas pats kaip piktintis kodėl Stankūnaitei skiriama totali apsauga. Todėl ir sakau: susiformavo dvi neapykantos grupės, kurios panašios kaip du vandens lašai.

          • Valentinas

            Fredi, jei yra sugalvota išeitinė kompensacija, tai būtinai atsiras jaunas konservatorius, kuris pasiims 56 tūkst. Aš Oželytės negėdinu. Man dėl jos gėda.

          • Fredis*

            Atrodo, kad vaiko grąžinimo motinai epopėja rutuliojasi į pabaigą. Ta proga garliaviniai-tiesos mylėtojai išspausdino padėkos raštą:

            Ačiū Prezidentei,
            Kunigui J.Varkalai,
            prof. Vytautui Landsbergiui,
            prof. G.Merkiui,
            LSDS pirmininkui A.Akstinavičiui,
            Teisininkei Kristinai Apanavičiūtei
            Žmogaus teisių gynimo asociacijos pirmininkui R.Povilaičiui,
            Žmogaus teisių gynimo asociacijos pirmininko pavaduotojui P.Kavaliauskui,
            Seimo nariams R.Kupčinskui ir G.Songailai,
            prityrusiam teisininkui Stanislovui Stulpinui,
            signatarei Nijolei Oželytei,
            aktoriui Audriui Nakui,
            Nepriklausomybės akto signatarei, rašytojai Vidmantei Jasukaitytei
            TV3 kanalui ir
            prodiuseriui ir laidu vedėjui K.Krivickui
            ir visiems žmonėms, kuriems rūpi mergaitės norai ir interesai.

            Visai padori kompanija, nematau kodėl ir dėl ko reikėtų gėdintis.

          • Regis

            Fredi… Šaltinis…

          • mumu

            Fredi, kodėl tau taip atrodo? Kas, kur ir kaip atsitiko? Vaikas gi neis savo noru, nejau policijos smogikai prievarta vynios mergaitę į kaldrą ir neš klykiančią į varanoką?
            Kita vertus ir Sausio 13 prieš 20 metų niekas netikėjo kad rusai išdrįs pulti beginklius žmones.

          • Rytis I

            Atsidariau iš sąrašo.. viena atsitiktinai pasirinkta pastraipa:
            Jei dar visiškai neužtemdė realybės būsimų rinkimų politinės peripetijos, pagalvokite apie tai, ką teigiate. Negalima tyčia apsimesti, kad nesuvokiame, kokį absurdą šnekame, nes valstybinių pareigų statusas neleidžia neatsakingumo. Juo labiau, kad žmonių neapgausi: šiuo atveju jie stebi kiekvieno iš jūsų veiksmą, ir niekas nebus užmiršta.

          • Fredis*

            Na, kaip būna randamas palėpėje nežinomo dailininko paveikslas, taip ir laiško autorius liko nežinomas.

          • suomis

            Tai panašu į testamentą.

          • Rytis I

            Nepriklausomybės akto signatarė, rašytoja Vidmantė Jasukaitytė:
            http://www.komentaras.lt/?p=14192

          • Fredis*

            Rytis I-asis šaltinį atkniso.

            Šiaip dabar visas Vilnius dreba, nes ant Tauro kalno sprogo bomba. Buvo baisu.

          • Rytis I

            Bumbtelėjo kaip reikiant, maniau šitą, gal sakau Zuokas jau tiltus sprogdina…

          • Rytis I

            No comments: „Įvykio vietoje 00.45 val. katė, susiradusi gabalėlį palaikų, jį suėdė.“

          • znakorius

            Ar čia ta pati signatarė, kuriai vieno signatarinio sklypo neužteko?
            „Didžiai morali“, taip sakant.

          • znakorius

            Dar Rytis I – am.
            Čia tas pats kai apie moralę šneka iš žulikų pragyvenantys advokatai, kuriuos senais, labai senais laikais vadino velnio advokatais ir kardavo kartu su jų ginamais žulikais.
            Ar tikrai nuo anų laikų pasikeitė tų advokatų moralė?

          • Rytis I

            Gali būti, aš jos nepažįstu. Gal ji labai myl gėlesi… O moralė, kaip sąvoka, nyksta turbūt jau nuo 20-ojo amžiaus pradžios gal kai buvo paleista pirmoji torpeda iš vokiško povandeninio laivo į britų sanitarinį bei jos kiekis atvirkščiai proporcingas auksu nepadengtų pinigų masei :)

  • Jonas III

    Žmonės galvas aukoja (savas ir svetimas) „vardan tos tiesos“, o jūs aštuoniolikoje tūkstančių probemą matote :(

    • Čia nėra problemos. Reikia pasidžiaugti, kad dalis TV žiūrovų turi „laisvų“ pinigų..

      • Jonas III

        Laisvas žmogus su visais savo pinigais. Tik dėl gyvybės nenorėčiau paralelės išvesti.

  • bang

    Spėjimas dėl piliečių skaičiaus – visiška nesąmonė, nes aš vienas prabalsavau kokius 500 kartų.

    • Rytis I

      Štai iš kur tie 500 Lt teisingumui :)
      Nemačiau laidos (jau banalu), visdėlto gal ir Krivickas perskaitė Vaiko teisių konvenciją ir daugiau taip blogai nebesielgia. Neduočiau jam lito, o mūsų teisingumui – duočiau, bet ne daugiau.

    • bang, džiaugiuosi, kad tamsta toks pilietiškas.

  • Hyperbass

    Su visa pagarba, ponas R., praeis tarkim dar 2-3-4-5 metai ir bus galutinai visa pedofiliada išspręsta iki galo ir su visais Strasbūrais. Ar prisiminsite savo pozicija tada? Norėčiau tą patį klausimą užduoti ir dėstytojai Maldeikienei, kurios asmens akcijų kursas mano akyse gerokai smuktelėjo šiuo klausimu.

    • mielas Hyperbass, savo poziciją iki šiol visada prisimindavau, per paskutinius tyrimus Alzheimerio požymių nerasta. Todėl, jei gyvas būsiu, su malonumu laukisu tamstos klausimo po 2-3-4-5 metų.

  • Mindaugas

    Aš taip pat pasibaisėjau miliūtės atidirbinėjimu nepakaltinamiems ir neklystantiems, negirtuokliaujantiems ir parašų nepadirbinėjantiems „dievams“. Sėdėjo ir trysia visaip provokavo bei tyčiojosi. Bet gal ir gerai nes kuo toliau tuo daugiau jų apsišviečia. Ir koks spjūvis Prezidentei, taip atvirai tyčiotis ir dar save vadinti teisės žinovais. Spec. frazių „enciklopedijos“. Atviru tekstu buvo visiems teisėjams pasakyta kad juos apgins nuo Prezidentės. Šėlkit, darykit ką norit jūs nebaudžiami nes jūs neklystat.

  • Hyperbass

    Baisėtis nėra, ko dobermanpudelės šefas gi miegojo transfarmatorinėje…

  • Pilietis

    gerb.Artūrui nelengva būti Taryboje, toleruojančioje antivisuomeninę nomenklatūrinę LTV ir radijo veiklą.
    Šiandien ,Teisėje žinoti,, Miliūtė pažeidinėjo visus principus,kokie tik galioja žurnalistams.Apie tai byloja žiūrovų komentarai po jos laidos:

    algirdas 2012.01.04 23:15

    Šiandien , sausio ketvirtą dieną, ponia Miliųtė parodė akiplėšišką neobjektyvumą ,antivisuomeniškumą ir totalų neprofesionalumą ir neetiškumą,.Laidoje ji surengė laidą -ataką keturi prieš vieną ir buvo viena iš keturių aršiai puolusių Seimo narį G.Songailą .
    Laidą ji rengė aiškiai žinodama,kad trys puls vieną -tai visų normų pažeidimas…

    ziurove 2012.01.04 23:12

    Tokia arogancija , nepagarba , cinizmas -atstumiantys , gluminantys.Ponia Miliute
    pasistenge , kad jos laidu neziureciau .

    Nešališkas 2012.01.04 23:10

    Prisipažinsiu, nežiūrėjau visos laidos, todėl jei ką įžeisiu – atsiprašau. Kiek suprantu laidos esmė buvo supažindinti ar paaiškinti, ką reikia daryti teisinėje valstybėje. Viskas gal būtų ir neblogai, bet laidoje jėgos buvo nelygios trys teisės rykliai prieš mediką seimo narį. Bet mane nustebino vedėjos pozicija, vietoje to, kad bent šiek tiek subalansuotų nelygų jėgų santykį, ji tiesiog atvirai simpatizavo šios laidos daugumai. Liūdna. Man kaip išsilavinusiam žmogui pamačius šią laidą pasidarė aišku kodėl žmonės nepasitiki teismais, o gi todėl, kad juose karaliauja kurio tipo žmonės, pilni arogancijos ir pasipūtimo. Nejau taip buvo sunku normaliai ir žmoniškai paaiškinti vieną ar kitą teismo sprendimą? Per paskutines kelias laidas nemačiau nieko tik seimo nario žeminimą ir tyčiojimąsi iš jo kvalifikacijos. Kultūringi ir išsilavinę žmonės taip nesielgia. Gaila, bet pasigedau advokato šalia seimo nario, kuris bent šiek tiek išlygintų jėgų santykį. Labai prašyčiau šios laidos redaktorių, kad ateityje tokių klaidų nepasikartotų, nes ši laida transliuojama už mano, mokesčių mokėtojo pinigus. Aš noriu išklausyti ir girdėti įvairias nuomones, bet gal pasistenkite, kad jos būtų vienodos. O teisėjams palinkėčiau šiek tiek nusilesiti iš prabangių kostumų lygio iki paprastų žmonių ir pasistengti mums runkeliams paaiškinti kodėl šis teismo sprendimas turi būti taip griežtai vykdomas, o kiti 17000(kurie pasak akistatos) yra nevykdomi ir nėra tokie svarbūs. Kodėl Neringos nelegalūs pastatai negriaunami ir pan..

    miliūtei 2012.01.04 23:06

    D.Kedžio dukrelę globojanti Neringa Venckienė Teisėjų etikos tarybai ir Teisėjų etikos ir drausmės komisijai apskundė Kėdainių rajono apylinkės teismo pirmininko V.Kondratjevą ir Panevėžio apygardos teismo Civilinių bylų skyriaus pirmininką R.Janušką ir prašo jiems iškelti drausmės bylą.

    2011 metų gruodžio 27 d. N.Venckienė Kėdainių rajono apylinkės teismui ir, kad būtų greičiau, Panevėžio apygardos teismui pateikė skundą, kuriame prašė taikyti laikinąsias apsaugos priemones – stabdyti skubų V.Kondratjevo nutarimo vykdymą.

    Laikinųjų apsaugos priemonių taikymas galimas bet kurioje proceso stadijoje, t.y. ir apeliacinės instancijos teisme(CPK 144 str. 3 d.). Prašymą per tris darbo dienas(CPK 147 str. 1 d.) šiuo atveju privalo išspręsti aukštesnės instancijos teismas, t.y. Panevėžio apygardos teismas.

    Tačiau Panevėžio apygardos teismo Civilinių bylų skyriaus pirmininkas R. Januška 2011 m. gruodžio 28 d. nutartimi atsisakė priimti skundą, kuriame buvo pareikštas Neringos Venckienės prašymas dėl laikinųjų apsaugos priemonių taikymo – skubaus sprendimo sustabdymo: neva N.Venckienė prašymą turėjo pateikti ne tiesiogiai, tačiau per Kėdainių rajono apylinkės teismą.

    Tuo tarpu Panevėžio apygardos teismo Civilinių bylų skyriaus teisėjų kolegija, į kurią įėjo ir teisėjas R. Januška(bylos pranešėjas ir kolegijos pirmininkas), 2010 m. gegužės 20 d. sustabdė analogišką Kėdainių rajono apylinkės teismo teisėjo B.Varsackio priimtos nutarties skubų vykdymą, nors byla iš Kėdainių rajono apylinkės teismo su skundu dar nebuvo pasiekusi Panevėžio apygardos teismo.

    N.Venckienė mano, kad tokie teisėjo R.Januškos veiksmai, kuriais atsisakoma šiuo metu priimti Neringos Venckienės prašymą taikyti laikinąsias apsaugos priemones, yra piktnaudžiavimas tarnyba.

    Apeliacinis skundas dėl V. Kondratjevo 2011-12-16 sprendimo 2011 m. gruodžio 27 d. yra paduotas Kėdainių rajono apylinkės teismui. Kaip šiandien sužinojo „Karštas komentaras“, N.Venckienės apeliacinis skundas priimtas gruodžio 30 d.

    Tuo tarpu N.Venckienės skundas dėl laikinųjų apsaugos priemonių taikymo – sustabdyti skubų V.Kondratjevo nutarties vykdymą, kuris turėjo būti išspręstas per 3 dienas, taip ir nebuvo išspręstas.

    Kodėl V.Kondratjevas ir R.Januška nesilaikė įstatymų bei kodėl 2010 m. gegužės 20 d. teisėjas R.Januška priėmė analogišką N.Venckienės ir pritaikė laikinąsias apsaugos priemones – sustabdė skubų teisėjo B.Varsackio nutarties vykdymą, o 2011 m. gruodžio 28 d. savo nutartimi atsisakė priimti N.Venckienės skundą, turės nagrinėti Teisėjų taryba ir Teisėjų etikos ir drausmės komisija.

    Kol kas susidaro įspūdis, kad N.Venckienės skundai Panevėžio apygardos teisme priimami pagal principą „noriu priimu, noriu nepriimu“ – priklausomai nuo „oro“ sostinėje.

    Irena 2012.01.04 23:03

    Arogancija, arogancija, arogancija… Miliūtė ir teisėjai tikrai iš kitos koordinačių sistemos. Jie „protingesni“, gal galėjo mums, „durneliams“ ką nors konkretaus pasakyti? Kaži, o tas teisėjas, kuris girtas laiptais ritinėjosi, iš kurios jis sistemos? Ar ir jam turim jausti pagarbą?

    kęstutis 2012.01.04 23:02

    Kas skiria teisėjais tokius skystimus kaip Kryževičius,absoliutus nesivaldymas,žmogeliui būtina psichologo pagalba.Jai padarytu gramą ,baisiau atrodytu už Birštoną.

    pasiūlymas siaurui 2012.01.04 23:00

    Ką LTV per daug pinigų turi, kad nepaleidžia balsavimo už 1 LT. Oi teisėjai būtų pamatę, ką apie juos mano tauta.

    Rimantas 2012.01.04 22:55

    ..dar ir“ ponas“ Valdas ..pasiputimo pilnas..kas tu toks ..? Teisejai yra visi demagogai..Ju darbas sapalioti ..,O Songaila -saunuolis…!!!

    • znakorius

      Nesate teisus – LRT yra objektyviausia (tiek tv, tiek radijas).
      Ir Songailą teisingai skalbė – niekas neturi teisės kištis į procesą, nes jei reikės mokėti po Strasbūro sprendimų, tai tie, kurie kišasi, nemokės – mokėsim visi iš bendros kišenės.
      Kas kita, kad Kryževičius ne visai tiksliai pasakė, kad apeliacinė sistema užtikrina visų bylų objektyvų išsprendimą.
      Deja, ne visada (baudžiamųjų bylų gal ne mažiau 90%, o civilinių , manau, gal ne mažiau 50 – 70 %), todėl dalyje (gal mažoje) bylų taip ir lieka nenustatyta objektyvi tiesa ir nepriimamas objektyvus sprendimas.
      Tam visas instancijas praėjusioms byloms atnaujinti reikalingas būtų Prisiekusiųjų teismas, kuriame galėtų būti iš 4, pvz., prisiekusiųjų, pusė nebedirbančių teisininkų ir pusė nebedirbančių (kad nebūtų ryšio su dirbančiais) tos srities (sprendžiamo ginčo srities, jei civilinė byla) atstovų.
      Toks teismas spręstų tik tiek:
      – ar buvo byloje nustatyta objektyvi tiesa?
      – ar buvo priimtas objektyvus sprendimas?
      Jei ne, tai byla keliauja į bendros kompetencijos apyl.teismą, o blogai dirbęs teisėjas būna baudžiamas ir pan.
      Ir taip reikėtų išfiltruoti visas abejotinas bylas nuo 1990 03 11, kad grįžtų pasitikėjimas teismais (nes dabar jais niekas netiki, todėl senoliai taip noriai žaidžia žulikų primestą žaidimą „Mama, gelbėk – pinigus paduok tam, kuris ateis“ :), nes šventai tiki, kad jokios įstatymų tiesos nėra, o viską valdo galia – pinigų, pvz.)
      Tai priverstų teisėjus maksimaliai susikoncentruoti darbui, nesukčiauti (pvz., prieš kokius 8m. nepriteisdavo už viršvalandžius, o dabar priteisia, nors įstatymai tie patys), nesusitarinėti visoje grandyje nuo apačios iki viršaus, dėl ko skųsk neskundęs – nieko nepasieksi) ir t.t., ir pan.
      Skundai į tokį teismą patektų priežiūros tvarka, skundų peržiūra galėtų būti vieša (bylos pusių sutikimu), t.y. internete visi komentatoriai galėtų pareikšti savo argumentuotus pasiūlymus, o skundo atmetimas vėlgi būtų viešas – ten tegul visi, ne tik seimūnai, ir teparodo savo sumanumą, o ne kišdamiesi į vykstančio bylos proceso eigą.

      • Rytis I

        Taip taip, ypač pritariu dėl komentatorių pasiūlymų – juos registruotų teismo administracija, teismas kiekvienu atveju duotų argumentuotą atsakymą bei viskas kartu spausdintame pavidale (ant ekologiško) saugoma dar nemažiau kaip 100 metų. Ypatingai-specialiuose archyvuose..

        • :DDD

        • znakorius

          :)
          Komentatoriai – Vox populi, o Vox populi – vox dei.
          Manau, kad internetas antiek talpus, kad tie pasiūlymai tilptų erdvėje ir taip – be jokių registracijų (atsiverti bylą, o ten ir perskaitai, bylai pasibaigus, uždedi frozen ir tiek žinių).
          Be to, tų bylų per laiką sumažėtų iki minimumo – vargu ar atsirastų teisėjų, kurie tam tyč juokautų su ugnimi ir galimybe netekti darbo?

          • O tai nebūtų logiška sukurti piliečių (komentatorių) teismą? Padarai portalą http://www.delfioteismas.lt. Visi užsiregistruoja ir kokie 20 komentatori7 sprendžia „bylą“ pagal faktines aplinkybes? Taip bus nustatyta objektyvi tiesa. Ir galimai sutaupyta nemažai pinigų. Pašalinkime tą vidurinę grandį. Tegul viską sprendžia piliečiai. Tada nebus ką kaltinti dėl neteisingų sprendimų.

          • znakorius

            Teismas yra vienas ar keturi žmonės, o ne minia.
            Jūs siūlote minią – ką ir daro patvoriniai (ten net susitarti dėl vieno sprendimo nepavyktų).

      • znakorius

        Papildau: gal neaiškiai išsireiškiau, bet daugumoje bylų teisėjai viską padaro teisingai (90% baudžiamųjų, 50- 70% civilinių bylų išsprendžiamos yra gerai), todėl dabartinė sistema iš esmės yra gera.
        Bet vienas minusas lieka – yra maža dalis bylų, kuriose dėl įvairių priežasčių (dažnai ne dėl ojektyvių, o dėl žmogaus faktoriaus) neatrandama objektyvi tiesa ir nepriimamas objektyvus sprendimas.
        Toms byloms atnaujinti ir padėtų Prisiekusiųjų teismas, nes joje būtų irgi teisininkai, tik nesusiję su dabartinėje sistemoje esančiais, todėl galintys būti objektyvūs.
        Plius visuomenės akis.

  • Pilietis

    Dar gerb.Artūro žiniai komentarai,rodantys kokio lygio asmenines draugužes ponas Siaurusevičius už mūsų pinigus laiko LTV.. 2012.01.04 22:06

    ponas Križevičius, teismų tarybos pirmininkas gražiai kalba apie teisėjus ir teismų sąrangą. Būtu įdomu išgirsti visai lietuvai ar teisėjams išėjusiems į pensiją kaip ir visiemss lietuvos pensininkams buvo sumažintos pensijos ar ne

    Tadas 2012.01.04 22:05

    Kodėl Panevėžio apygardos teismo pirmininkas nepaiso įstatymo
    (Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso) reikalavimų ir
    nesprendžia N. Venckienės prašymo taikyti laikinąsias apsaugos
    priemones?
    LR CPK 147 str. imperatyviai numato, kad prašymą dėl laikinųjų
    apsaugos priemonių taikymo teismas išsprendžia nedelsdamas, bet ne
    vėliau kaip per tris darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos.
    Laikinųjų apsaugos priemonių taikymas galimas bet kurioje proceso
    stadijoje: ir apeliacinės, ir kasacinės instancijos teisme.
    Prieštaraujantis įstatymui skubaus sprendimo vykdymas privalo būti
    sustabdytas, nes priešingu atveju bus grubiai pažeistos mažametės
    teisės ir interesai, bus padaryta neatstatoma žala.
    Tačiau nepaisant tai, jog šios kategorijos bylose skubus vykdymas
    negalimas ir teisėjo V. Kondratjevo sprendimas yra priimtas
    pažeidžiant tiek mūsų šalies, tiek tarptautinės teisės normas, vaiko
    teises , norus ir interesus, bet kokia kaina siekiant nukentėjusiąją
    mergaitę grąžinti galimai nusikaltimo vykdytojai iki pedofilijos
    bylos nagrinėjimo, tačiau Panevėžio apygardos teismo pirmininkas
    neskuba tokioje neeilinėje situacijoje laikytis įstatymų. Peršasi
    vienintelė išvada, kad Kėdainių rajono apylinkės teismo teisėjas V.
    Kondratjevas savo sprendimą dėl mergaitės ir skubaus vykdymo buvo
    suderinęs ne tik su Panevėžio apygardos teismo pirmininku ar
    teisėjais, bet ir su Lietuvos Aukščiausiojo Teismo teisėjais.
    Kitaip paaiškinti Panevėžio apygardos teismo Civilinių bylų skyriaus
    pirmininko veiksmų ir nenoro spręsti pateikto prašymo paaiškinti
    negalima.

    Zita 2012.01.04 22:04

    Ką teisėjai atsakytų, jeigu jiems būtų žinoma, kad šiuo metu apie dešimtis tūkstančių yra neįvykdytų teismo sprendimų. Tačiau dėl nė vieno nebuvo tokio ažiotažo?

    Ta pati Zita iš Biržų.

    Tadas 2012.01.04 22:02

    Kodėl Panevėžio apygardos teismo pirmininkas nepaiso įstatymo
    (Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso) reikalavimų ir
    nesprendžia N. Venckienės prašymo taikyti laikinąsias apsaugos
    priemones?
    LR CPK 147 str. imperatyviai numato, kad prašymą dėl laikinųjų
    apsaugos priemonių taikymo teismas išsprendžia nedelsdamas, bet ne
    vėliau kaip per tris darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos.
    Laikinųjų apsaugos priemonių taikymas galimas bet kurioje proceso
    stadijoje: ir apeliacinės, ir kasacinės instancijos teisme.
    Prieštaraujantis įstatymui skubaus sprendimo vykdymas privalo būti
    sustabdytas, nes priešingu atveju bus grubiai pažeistos mažametės
    teisės ir interesai, bus padaryta neatstatoma žala.
    Tačiau nepaisant tai, jog šios kategorijos bylose skubus vykdymas
    negalimas ir teisėjo V. Kondratjevo sprendimas yra priimtas
    pažeidžiant tiek mūsų šalies, tiek tarptautinės teisės normas, vaiko
    teises , norus ir interesus, bet kokia kaina siekiant nukentėjusiąją
    mergaitę grąžinti galimai nusikaltimo vykdytojai iki pedofilijos
    bylos nagrinėjimo, tačiau Panevėžio apygardos teismo pirmininkas
    neskuba tokioje neeilinėje situacijoje laikytis įstatymų. Peršasi
    vienintelė išvada, kad Kėdainių rajono apylinkės teismo teisėjas V.
    Kondratjevas savo sprendimą dėl mergaitės ir skubaus vykdymo buvo
    suderinęs ne tik su Panevėžio apygardos teismo pirmininku ar
    teisėjais, bet ir su Lietuvos Aukščiausiojo Teismo teisėjais.
    Kitaip paaiškinti Panevėžio apygardos teismo Civilinių bylų skyriaus
    pirmininko veiksmų ir nenoro spręsti pateikto prašymo paaiškinti
    negalima.

    Zita 2012.01.04 22:01

    Labas vakaras gerb. Miliūte,
    paklauskite laidos dalyvių, kaip galima atiduoti mergaitę motinai, kuri saugoma kaukėtų(!) vyrų, lyg Henytė? Jeigu motinai gresia pavojus, tai ir mergaitė bus nesaugi?

    Ačiū, Biržai

    Jonas 2012.01.04 22:01

    Atrodo du teismo žinovai tik sugeba pagal SSSR 58 str. nuostatas teisti. O kur humaniškumas, žmogiškumas, moralė teisėjo, padorumas? Kadangi esu susisūręs su teismais tai žinau neblogai jų teisingumą. Jiems melą teisingumu nesunku paversti, o surasti teisingumą , kaip matome-nesigauna.Pasižiūrėkim liel šiandien akistatos laidioje pasisakė žiūrovųdėl vaiko paėmimo.

    adomas 2012.01.04 22:00

    susidare nuomone kad lietuvoi teisejai dievaiciai kuriu niekas negali kontruoliuoti isskyrus pacius teisejus kazkoks apsurdas

    Aldona 2012.01.04 22:00

    Šlykštu žiūrėti į kryževičių. Todėl ir visa teismų sistema tokia šlykšti ir jau niekas ja nepasitiki. Tam kam reikalingi tokie chamai-teisėjai, kurie gali daryti ką nori, o visi gali tik žiūrėti, kaip jie gina nusikaltėlius, o žemina ir naikina nekaltus. Prezidentė privalo mesti lauk tokį kryževičių ir valyti visą sistemą. Laida šiandien ypatingo šlykštumo. Vedėjos šališkumas baisus.

    Kaunietė 2012.01.04 22:00

    Ritos Miliūtės šališkumas tiesiog bado akis. Gerbiama „žurnaliste“, visai visuomenei aišku, per kokias protekcijas gavote žurnalistės diplomą. Tikriausiai bijote,kad atsitiks kaip Uspaskichui, todel dabar atidirbinėjate? Tik įdomu kam? Kurio klano pozicija ir taip visiems aiski. Koks jūsų suinteresuotumas šioje byloje? Ką veiksite, kai šito klano nebeliks? Kitam diplomui atidirbinėsite?

    Anupras 2012.01.04 21:57

    Lietuvoj teismai aukščiausia niekam neatsakinga valdžia.
    Konstituciją surašę teisininkai užsitikrino sau gerą gyvenimą

    Loreta 2012.01.04 21:57

    ponas Križevičius, teismų tarybos pirmininkas gražiai kalba apie teisėjus ir teismų sąrangą. Būtu įdomu išgirsti visai lietuvai ar teisėjams išėjusiems į pensiją kaip ir visiemss lietuvos pensininkams buvo sumažintos pensijos ar ne

    Jurijua 2012.01.04 21:52

    Negaliu vėl susilaikyti, dėl šios temos. „Teisingumą Lietuvos Respublikoje vykdo tik teismai.”, Taip. Bet kaip jie vykdo? Ar laisvai, vien tik savo nuožiūrą? Čia ir yra teisingumo pagrindas! Koks yra Tas pagrindas? 1. „Teisėjas ir teismai, vykdydami teisingumą, yra nepriklausomi.“ 2. „Teisėjai, nagrinėdami bylas, klauso tik įstatymo.“ 3. „Teisėjas negali taikyti įstatymo, kuris prieštarauja Konstitucijai.“ 4. „Konstitucija yra vientisas ir tiesiogiai taikomas aktas.“ 5. „Kiekvienas savo teises gali ginti remdamasis Konstitucija.” Daug diskusijų dėl Kėdainių Teismo sprendimo. Noriu atkreipti dėmesį į gana liūdną faktą – VAIKA. Kas yra vaikas? Žmogus ar ne, t.y. gyvulis? Pagal visus, net korumpuotus ĮSATYMUS, vaikas yra ŽMOGUS. Jis neturi piliečių ir asmens teisių, bet jis turi ŽMOGAUS teisės ir laisvės. Taigi pažiūrėkim į LR Konstituciją- ŽMOGUS IR VALSTYBĖ. Pagal LR Konstituciją : 1. Žmogaus teisės ir laisvės yra PRIGIMTINĖS. 2. Žmogaus laisvė NELIEČIAMA! Kada yra ribojama šią laivę? Tik darant NUSIKATIMĄ! Ar šita mergaitė padarė NUSIKALTIMĄ? Ar jos(mergaites) kaltumas įrodytas įstatymo nustatyta tvarka ir pripažintas ĮSITEISĖJUSIU teismo nuosprendžiu? Ne. Ar jį neteisėtai atsirado pas savo tetą? Taip irgi teisėtai. Tai, kaip galim kalbėti apie Jos, ŽMOGAUS TEISIŲ varžymą? Ar teisėjui ir teisės „profesoriams“ konstitucinė ŽMOGAUS LAISVĖ nėra pakankamas ARGUMENTAS? Tai gal ir jų konstitucinė teisė į neliečiamumą irgi ne ARGUMENTAS? Ar pagal Konstituciją gali kuris nors teismas sankcionuoti prievartos naudojimą prieš vaiką? Ne, kadangi Konstitucijoje aiškiai pasakyta: Draudžiama žmogų KANKINTI, žaloti, ŽEMINTI jo orumą, ŽIAURIAI su juo elgtis, taip pat nustatyti tokias BAUSMES.

    Olegas Aleksejevas 2012.01.04 21:46

    Kas atsakys uz mergaites likima jeigu pedefilijos byloje pasitvirtins kaltinimai Usui ir jo nusikalstami rysiai su Stankunaite

    Irena 2012.01.04 21:34

    Ar laidos vedėja neturėtų būti nešališka? Šiandieninėje laidoje p. Miliūtė neabejotinai bando užčiaupti Songailą.

    Reda 2012.01.04 21:34

    Aš norėčiau paklausti , kas prisiims atsakomybę , jei išaiškės, kad sprendimas, grąžinti mergaitę motinai, klaidingas, pvz, mergaitė susirgs psichine liga, nes jau kartą po tėvo žūties toks bandymas buvo .

    Olegas Aleksejevas 2012.01.04 21:27

    Kas atsakys uz mergaites likima jeigu pedefilijos byloje pasitvirtins kaltinimai Usui ir jo nusikalstami rysiai su Stankunaite

    Darius 2012.01.04 21:21

    Kai teisejai daro aiškiai sprendimuose matomas klaidas, prarade pasitikėjimą tai ir žmonės nesistengia laikytis jų sprendimų

    kaimietis baigęs teisę 2012.01.04 17:10

    Klausimas p. Kryževičiui. Kodėl Panevėžio apygardos teismo pirmininkas nepaiso įstatymo(Lietuvos Respublikos Civilinio proceso kodekso) reikalavimų ir nesprendžia N. Venckienės prašymo taikyti laikinąsias apsaugos priemones?
    LR CPK 147 str. imperatyviai numato, kad prašymą dėl laikinųjų apsaugos priemonių taikymo teismas išsprendžia nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per tris darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos.
    Ar pas mus teismai nagrinėja tik tai ką „reikia“?

    • mielas Pilieti, tamstos citatos šiek tiek per ilgos, todėl kitą kartą jos bus trinamos. Pakaktų nuorodos – kam įdomu, pažiūrėtų patys.

  • Fredis*

    Visi sako: „ateis nauji metai ir viskas bus geriau ir gražiau“. Ir dar palinkima „daug laimės, sveikatos ir pinigų“.
    Visi suvažiavo į naujus metus senu vežimu ir tais pačiais neskalbtais marškiniais. Reiškia, kad metų kaita buvo fikcija.

    • Regis

      Fredi, aš už tave džiaugiuosi. Pavyko pakeisti, o gal jau net ir turėjai teisingą (sveiką) požiūrį į visą šią istoriją. O aš va kankinuosi. Dėl naujųjų metų tai tie palinkėjimai, sakymai tik dėl linksmumo, kad būtų stipresnė labiau svaiginanti afekto būsena kai keičiasi skaičiukai. Stipriam, valią turinčiam žmogui nereikia datų, reikia įvykių ar postūmių, kad keisti pvz. tą patį vežimą.

  • Whisker

    Ka cia bendro turi pedofilija, vaikai ir Krivickas? Tai taip iseina, kad jeigu Krivickas yra blogas veikejas (jis toks ir yra), tai automatiskai viskas, ka jis rodo savo laidoje yra melas? O tai tas kitas veikejas , kuris kitoj televizijoj dirba ir rodo priesingai, taip iseina ,jog yra geras ir viskas ka jis sako yra tiesa? Nori pesipelnyti,tai nori, is zmoniu gi pinigu neatimineja , jie patys juos atiduoda ir manau, kad jauciasi moraliskai laimingesni del to, kad prabalsavo (kitaip gi nebalsuotu), tai kas cia tokio blogo, jeigu zmonem nuo to geriau gyvent? Apie ta Vencku seima irgi galima daug ka pasakyti, bet tas bendradarbiavimas su Krivicku yra normalus dalykas, tiesiog vieni kitiem padeda, aisq abi puses del savo interesu, mergaites globa ir keisti teismo sprendimai yra visai atskiras klausimas, jei jau kabint sita tema, tai noretusi, kad tinklarastininkas viska ka mano ir parasytu, ty, isdestytu savo poziuri ta tema nuo A iki Z, o ne bandytu is vienos mozaikos detales, ja visa sudelioti…

  • Biesas

    Dantis sukandęs kažkurią dalį paklausiau. Nė karto neišgirdau paaiškinimo, kad prievartą naudojama ne prieš mergaitę, o prieš asmenis, trukdančius vykdyti teisingumą. Atrodo, kad durniai visuotinai patys sutaria, kad juos reikia dar labiau durninti. Ir už tai susimoka, žinoma :)

    • stogas

      Tie durniai dar moka uz sildyna Icorui rubikonui ir ne tiek klt, ir visiems pofik ?

      • Regis

        Tie durniai dar moka valstybinėm institucijos kurios turėtų įvykdyti teisingumą. Ir tas teisingumas tikrai ne 18 tūkst. kainuoja. Kas nors susimąstė kiek šiai galimos prievartos prieš vaikus istorijai ir su jomis susijusiomis mokesčių mokėtojai išleido pinigų. Viskam – atlyginimams teisėsaugininkams (policininkams, prokurorams, teisėjams), ekspertizėms, papildomoms išlaidoms, L.Stankūnaitės apsaugai ir t.t. Ir ką mes šiandien turim? Didelį, didelį jovalą. Kabo aibė neatsakytų klausimų daugiau ar mažiau primityvių ir sudėtingų ir panašu, kad visa ta teisėsaugos sistema net nesiruošia į juos atsakinėti, tiesiog nemato reikalo. O mes čia žaidžiam pilietinę visuomenę. Tokia viena iš daugelio smėlio dėžučių, kurioje stiprinama demokratija mūsų šalyje.

      • Rytis I

        Kažkaip čia durninimas bei mulkinimas tampa negera tradicija. Siūlyčiau visdėlto skirti tokias mūsų visuomenės kategorijas – mulkis kaip durnius ir mulkis kaip baudžiauninkas. Baudžiauninkas šiaip nėra nei durnius ir nei mulkis, jo vieta istorijos kontekste yra ne su šakėmis po kaimą lakstyti o uždirbti pinigus barinui (šeimininkui). Pats neseniai ir atsitiktinai sužinojau, kad mano „kaimelis“ jau seniai parduotas į baudžiavą kažkokiai Novritai ir parduotas nepigiai, 8,6 mln, kas manyje be abejo sukelia pasididžiavimo jausmą… Net jei visdėlto esu mulkis, kaži ar tokiu būčiau mažesniu laipsniu, jei būčiau apie tai sužinojęs anksčiau.
        p.s. Novritos akcininkas – jau a.a. nuo bandito peilio, o bet buvęs Rubikon advokatas Novikovas. O Rubikonas berods skelbėsi, kad šituose pirkimuose Vilniuje nedalyvauja…

  • briedis

    truputeli makabriskai- zinot, o gal paprasyti prokuroro mirnij sankcijos is teisejo kalainio nebe krivicko, o kitu zurnalistu telefonu pasiklausyt? saskaitas paziuret- gal ten biznis rimtesnis?

  • austras

    Tiesiog norėčiau pasidžiaugti…
    Truputis iš Zuoko gyvenimo istorijos… Greta leidinuko „Aš, Artūras Zuokas“ pridedama….

    http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/rbogdanas-naujamete-fejerija-silumos-tema.d?id=53746885

    • briedis

      dziugu- tpsknt turim savivaldybeje kaimyna is uzupio.

    • suomis

      austrai, o tau skauda?

    • suomis

      Ir dar, niekas neužduoda klausimo: kiek pinigų, nuo tos reklamos patenka į LNK kasą? Tai štai iš kur Zuokas gaus finansavimą, savo susikurtam TAIP judėjimui.
      Taigi vilniečiai, visi jūs esate Zuoko partijos finansuotojai(nariai) – „zuokinikai“.
      : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      • suomis

        Ein Führer, ein Volk.

        • nerijus

          Volkswagen?..

  • albinas

    Artūrai, žema yra žmogaus išreikšta muomone sulyginti su 1 litu. O dar visai neseniai pats svajojei, kaip susirinkti litukų iš čia apsilankančiu neDunduku.
    Matau ir jus esate gerai ikinkytas į „TEISINĖS“ Lietuvos „gynėjų“ vežimą.

    • mielas albinai, pirmiausia, tai yra žema iškraipyti kito mintis. Niekada nesvajojau susirinkti litukų žadėdamas vykdyti teisingumą ar vaidindamas, kad jį vykdau. Bet, kaip žinomam dundukui, atleistina. Juo labiau tam, kuris taip gerai viską mato.

  • stogas

    18 klt aisku labai labai dideli pinigai ir daug kvailiu… bet tai asmeniniai pinigai.
    Bet 1 mln litu saugant Stankunaite nuo „menamo“ prieso yra laba labai mazi pinigai. 8 gorilos su juodom kojinem, butas, maitinimas, transportas.
    Kieno agentura saugo ta mama ir kas moka ?

    Nuo ko saugo mama ir kodel ?
    Esminis klausimas, be pedofilijos pacios bylos tesimo.!

  • briedis

    tiesa sakant, nelabai del ko beliko rimtai sneketi. na,- krivicko biznis su „teisingumu“ nieko bendro neturi. galima butu numot ranka ir praeiti pro ta prekystali. taciau teises korifeju „ginamas“ teisingumas svelniai tariant abejotinas. gal jie viena karta apsisprestu- arba „teismo sprendima privaloma vykdyti“, arba „teismo sprendima (del tu paciu kursiu nerijos statiniu)vykdyti kartais galima ir kurybingai“. siaip, mano nuomone, butent tokia selektyvi ir fragmnentiska „teisingumo“ vykdymo praktika ir sutelkia „garliavos minia“.

    • stogas

      „Garliavos minia“ noretu visa pirma suprasti, kas yra teisingumas- teisejo sprendimas ar pati tiesa.

      Tik Tiesa- kodel ir nuo ko saugo Stankunaite valstybe ?
      – kodel teisejas nekviete pasikalbeti vaiko i teisma?
      – kas atstovaus vaika „pedofilijos “ byloi po 3 sav ?
      – ka pasake melo detektoriai tyrimo metu?

      Paprasti klausimai.

      Teismai , prokuratura- yra pats pajuokos objektas: VEKS, Abonetas, Stadionas, Valdovu chatos, Alyta, baltoji darbo part buhalterija, Pociuno mirtis, pedofilu/ kedofilu mirtys….

      • briedis

        o jau jus, pone stoge, toj minioj pats iskiliausias ir zinote ka ta minia galvoja ir ko jai reikia?

        • stogas

          Briedi,

          Tai vagonai miniai vezti i Sibira jau paruosti ? Juk jie maras ant Lietuvos? Geda, uteles, violetiniai, zudikai…

          – kodel ir nuo ko saugo Stankunaite valstybe ?
          – kodel teisejas nekviete pasikalbeti vaiko i teisma?
          – kas atstovaus vaika “pedofilijos ” byloi po 3 sav ?

          Briedi, tai taves nedomina ?

          • briedis

            nedomina, pone stoge, labiau mane domina tas faktas, kai vsd vadas pocius seimo nariui matuleviciui (visai nesvarbu kas tas matulevicius- svarbu, kad i seima isrinktas asmuo) viesai grasino, ir jokiu pasekmiu del to nesusilauke. apie kitus i viesuma isnirusius pludurus ir nepasakosiu. tiesa sakant- kol tie klausimai uzkasti , kvaila tiketis is „rinkeju“ „pilietinio samoningumo“. o nepasitikejimas teisesauga- tik vienas is po zemiu isnirusiu to nepasitikejimo pavidalu.

          • stogas

            O manes nedomina seimo nariai ir kaip jie vienas ant kito spjaudosi… mano intelektas ne tas. :(

            P.S. ir straipsnis ne apie tai.

          • znakorius

            Esu kalbėjęs ta tema su sibiriečiais, tai jie atsisako priimti. :)

  • Izbliondimas

    Kaip bebūtų, keturi nužudyti tuo klausimu… dar daugiau suluošintų protiškai, dar daugiau matosi bus… plius masė žmonių dirba, kaip ties sako, už mokesčių mokėtojų pinigus… tik tie pinigai, kažkaip visuomet, kaip tas vanduo, slysta tik lengviausiu taku ar keliu, ar grioviu… kaip ir skirti tiems šilumos tiekėjų tikrintojams, kurie prisipažino jau, kad tikrinti nemoka, tik moka laiku algą pasiimti, bet paminėjo, kad kitais pavadinimais dar tikrintojų yra, kurie algas laiku pasiima, – gal jiems visiems, o jų gal beveik 3 mln. Lietuvoje, yra ypač demokratija reikalinga…

  • Valentinas

    Man mįslingiausia šioje istorijoje yra Regio pozicija. Kokius turi argumentus Regis?
    1. Stankūnaitė yra saugoma labai stipriai. Neaišku nuo ko, neaišku kodėl, taigi kažkas čia ne taip. Mintis, kad šioje istorijoje du lavonai leidžia manyti, kad Stankūnaitei gręsia pavojus gyvybei nuo Kedžio fanų jam neateina.
    2. Venckienė kaip durnė stengiasi, kovoja dėl dukterėčios, o tai rodo, kad ji yra gera, o Stankūnaitė bloga.
    Šie „argumentai“ juokingi, rimtų argumentų kaip ir nebėja, bet Regis aistringai gina kedofiliją. Keista.

    • stogas

      1. „du lavonai leidžia manyti, kad Stankūnaitei gręsia pavojus gyvybei nuo Kedžio fanų jam neateina“– Kedys zude/ nezude, as nezinau, bet kad fanai ruosiasi zudyti Stankunaite ir tam reikia konspiracinio buto, 6 apsauginiu, 4 automobiliu palydos …Valentinai, Valentinai, as labiau bijociau krepsinio ar fudbolo fanu :) O dar labai bijau eiti per Pesciuju pereja , na ir ka ?
      2. Stankunaite yra bloga/gera, bet Uso byloje galimas tvirkinimas vyko JOS nuomojamam bute uz kuri ir mokejo Usas (beja vedes ir turi vaiku) .
      3. Nuo manes- Tai kas atstovaus toje byloje po 3 sav vaika ? MOTINA ?

      • znakorius

        Stogui.
        Žinote, gal kada bus parašyta knyga „Patvorinio gyvenimas ir mirtis“ (ten jau yra buvę visko: išdavysčių, visuomeninių pinigų išeikvojimo, mirčių), tai tada liaudžiai bus aiškiau.
        Kol kas liaudies akyse tai tik nupirktų (galimai:)) kariauna.

        • stogas

          Znakoriai,
          kuom kvepi tuom ir tepi.. nupirkti, patvoriniai, liaudies akyse … o knyga jau yra :) ha ha

          • znakorius

            O jūs, gyvendamas kapitalizmo sąlygose, kada kiekvienas centas šeimai yra labai svarbus, kad išgyventi, ar ilgai galėtumėte kažkur už dyką padežuruoti?

          • stogas

            Su tavo mastysena- sausio 13 slepesi krumuose sulankste raudonas veliavas.
            Paziurek kiek is ten yra dirbanciu ?

    • Taškase

      Būtų įdomi Valentino nuomonė- nuo KO saugoma Stankūnaitė.

      • Valentinas

        Nuo agresyvių kedofilų. Kedofilai yra emociškai trapūs, greitai įsiunta, nemąsto. Dažnai būna, kad fanatiški pasekėjai bando pakartoti savo įkvėpėjų žygius. Kedžio žygiai Furmanavičiaus reikaluose tikrai įkvepia pasekėjus ir visai reali rizika,kad kas nors norėtų pakartoti tą patį su Stankūnaite. Būtų skandalas, jei jos nesaugotų.

        • stogas

          Tu pats nors tiki ka sneki ?

          Bobute , is gretimo namo Kluonio gatveje, verta pagarbos uz drasa norint nuzudyti Stankunaite… net rasyt geda.

          Be to jei apsauga skyre daug anksciau … nei bobutes susiriko.

          Desimtys bylu, kuriose nukentejusiems grasinama, apsauga su 6-8 aro vyrukais , konspiraciniais butais, maitinimu , transportu , neskiriama.

          • suomis

            Pas mus Lietuvoje yra nauja spec. pajėgų rūšis – megztosios beretės. „Jūrų ruoniams“ ar Golovatovo „alfa“ žaliukams duotų į kaulus juodai.
            : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        • stogas

          Oi pamirsau…. dar yra aklas horistas ir jo zmona..
          Ne, aras su kalasais neisgelbes, ka daryt dabar, oi beda, manyciau, reik Aitvara is Afganistano paskraidint ir kuo greiciau.

          O blyn, jie skesta baluose ir girti- uzdraust Snapses prekyba ir isdziovint Kauno marias ir balas aplinkui.

        • Taškas

          Nustebino Valentino originalūs argumentai.

          • romas

            Taške, o kokia pačio versija?

        • Valentinas

          Beje, Stankūnaitės apsauga yra privaloma nepriklausomai nuo to ar ji kalta, ar ne. Jei ji kalta, ją reikia saugoti nuo teisingai pasipiktinusių žmonių noro ją nulinčiuoti, o jei ji nekalta, ją reikia saugoti nuo įtūžūsių fanatikų susidorojimo. Stankūnaitės saugojimas šioje istorijoje neturi vaidinti absoliučiai jokios reikšmės.

          • stogas

            Tavo priezastys yra is fantastikos srities… pagal ta logika, nuzudytas krepsininko brolis, turetu saugot visa Neptuno krepsinio komanda…

            Stankunaites saugojimas , nuzudzius pagrindini itariamaji zmogzudystese, tampa pagrindine misle … misle, kuri veda prie „trecios “ dar neivardintos jegos.
            Kedys, Usas paskendo degtinese uzkazdami sokaldu :) O dar Simasius vazineja ispaskos :)

            Tu pats nors tuom tiki ?

          • suomis

            stoge. Čia yra bijomasi, kad Kedys iš numirusiųjų neprisikeltų ir dėl to kalbama užkeikimais.

          • stogas

            o tu girdejai ganda, kad ruosiama akistata – tarp Uso ir Kedzio ?

          • suomis

            Nenustebčiau. Šioje šizofrenikų šalyje, visko gali būtį.

    • Regis

      Valentinai, tu visiškai teisus, man pačiam kuo toliau tuo daugiau mįslių ir atitinkamai ir mano nuomonė, pozicija darosi vis mįslingesnė. Net ir man pačiam. Tai čia šiek lyrika.

      Jeigu bandyti diskutuoti. Yra pradinis taškas nuo kurio viskas prasidėjo. Tariama ar galimai naudoti neteisėti veiksmai prieš vaiką o kai kuriais spėjimais net ir prieš vaikus. Į niuansus nelysime ar ten šokiai pokiai tarkim natūralistų namuose prie lempą ar viskas žymiai sudėtingiau. Yra vaikas (vaikai), yra įtarimai. Viskas. Įsijungia teisėsaugos aparatas ir sistema pradeda veikti. Įtarimai paneigiami arba patvirtinami atitinkamai asmenys padarę nusikalstamą veiką atitinkamai pagal įstatymus baudžiami. Žurnalistai ir žiniasklaida kaip visada gauna informacijos tiek kiek gauna, po kažkurio laiko pasidomi kuo viskas baigėsi ir viskas. Normali, civilizuota ES ar NATO šalis. O dabar pasižiūrim kaip gi ši istorija vystėsi nuo pat pradžių. Ir užduokim sau klausimą kas gi pas mus čia vyksta? Krūva lavonų, krūva procesinių veiksmų, žiniasklaida aršiai ginanti (matyt šiaip be jokių interesų, tiesiog vardan teisybės) vieną ar kitą pusę ir t.t. Krūva žmogėnų kuriems vienokie ar kitokie gyvūnai galvose su atitinkamom mąstymo formų apraiškom ir t.t. Vienas didelis jovalas.

      Beje Valentinai, o tu aistringai gini kedofobiją. Iš praeitų komentarų netgi galima būtų įtarti tavyje pačią kedofobiją. Čia jeigu taip primityviai. O jeigu sudėtingiau tai tavo apibendrinimai, jų lygis suponuoja, kad esi bent retkarčiais kankinamas didesnės ar mažesnės neapykantos tam tikrai visuomenės grupei turinčiai savo požiūrį. Kitokį negu pas patį. Esi matyt homofobas. (čia draugiškai)

      • Regis

        Taip taip susimakalavau :) ne homofobas.

      • znakorius

        Kadangi nuo pat pradžių nebuvo jokių įrodymų Kedžių teiginiams, tai reikėjo įtariamuosius sekti (su policijos pagalba ar be).
        Bet to nebuvo daryta, nors tokiose bylose tai vienintelis būdas gauti nors kokius įrodymus.
        Gal nebuvo ko sekti?
        Nes nemanau, kad trys Kedžių aukščiausiosios kvalifikacijos teisinkai to nežinojo?
        O kada nėra jokių kabliukų, tai klausinėk neklausinėjęs, vartyk nevartęs – kaip nieko nėra, taip nėra.

        • Regis

          Znakoriau, ne vieną kart tavęs klausiau jeigu nežinai N.Venckienės elgesio motyvų tai bent pabandyk nors kiek įtikinamiau čia deduktuotis. Mačiau tavo apgailėtinus „atsišaudymus“. Nesugebi net su google’o pagalba patikrinti ar N.Venckienė turi vaikų.

          Tai va ir pritariu tamstai, kai nėra jokių kabliukų, tai klausinėk neklausinėjęs, vartyk nevartęs – kaip nieko nėra, taip nėra. Ar yra, Znakoriau?

          • znakorius

            Skaičiau, kad Venckienės sūnus yra įvaikintas (dokumentus patikrinti palieku tau :) ) – apie tai ir pranešiau tamstai.
            Slaptas liudytojas tik žurnalistams sakė (nesakė) apie baisius policininkų prasižengimus, o tyrėjams šneka kitaip.
            Beje, apie liudytoją – čia gali būti, kad jis pats seniai nebeskiria kas buvo, o ką jis prikūrė ir kaip išlipti iš to (kas paneigs, kad nėra jo atžvilgiu ar buvo daromas poveikis?), todėl ir mažas vaikas, kaip žinia, po poros pamokų, jau nebeskiria kas buvo, o kas išmokta pamokose, todėl pasitikėjimai yra gražu, bet dėl to teisėje ir nesivadovaujama vieninteliais dalykais (įrodymais), o tik įrodymų visuma, kad nepadaryti klaidos ir nenukaltinti nekalto.
            Čia ne amerika, kur iš vieno kokio rasto daikto ar pan. išrauna, kad žmogus kaltas, nužudo teismo nuosprendžiu, o po kiek laiko atsiranda kiti įrodymai, kad padarė nusikaltimą visai ne tas, bet jau grąžinti visko į pradinę padėtį nebeįmanoma anei kaip.

          • Regis

            Na va, Znakorius paaiškino LR teisėjos N.Venskienės elgesio motyvus. Priimu. Priimu kaip įrodymą „kad, kai nėra jokių kabliukų, tai klausinėk neklausinėjęs, vartyk nevartęs – kaip nieko nėra, taip nėra“.

            Net ir nežinau, galima kreiptis, kad ir į Valentiną. Valentinai paaiškink man kaip diskutuoti su tokiais oponentais, kaip man atsikratyti tų mįslių? Taigi draugiškai prašau padėkit susigaudyti.

        • stogas

          ..Kad nebuvo ko sekti, tai A Rackauskas padejo pareiskima vos isvydes „slapta “ liudytoja… 2 tyrejus paleido be pasiaiskinimo…. kad nebuvo ko sekti , tai sunaikino Furmanaviciaus mobiliu isklotines (pletkai 9 vnt, plius stacionaras) . … nera ka sekti.

          Nebuvo ko sekti- Usas , vedes su vaikais, nuomuoja buta globotiniai Stankunaitei, o is pagarbos prideda apynauji Mersa. :) :)

          • Regis

            Stoge, leisk jam susikoncentruoti ties N.Venckienės elgesio motyvais. Tiek laiko prašau, protingas vyras, skaitęs ne vieną detektyvą, matosi teisėje raukia, tegu mąsto, kuria. Gal padės ne vienam kedofilui akis pravert ar atsimuilint.

          • znakorius

            Račkauskas padėjo pareiškimą, nes jo darbas nėra suderinamas su įtariamojo statusu, o dabar jau kreipiasi į teismą dėl žalos atlyginimo, už kurį mokėsime visi mes – iš bendros kišenės.
            Ar tikrai jums norisi kažkieno klaidas apmokėti?

          • stogas

            …znakoriau, znakoriau… kiekviena karta , kai tyreja kazkoks zekas apkaltins melavimu, komisaras des pareiskima ant stalo ir iseis i pensija? Po mensio pabudes, kels byla zekui ?
            Daktaro atveju, jau butu puse prokuraturos pensijoje….

            I pensija iseinama , kai prisidirbama… o paprastai, tam zekui, apsmeizus komisara, butu atkapota kepenis, kad pamirstu mamos varda.

          • znakorius

            Na, byla jau yra nepaprastai rezonansinė, žurnalistų išaiškinimu ir, nesant kitų išaiškinimų viešojoje erdvėje, policininkai aiškiai kalti, kaip tik todėl, manau, Račkauskas n-tąjį kartą išėjo į pensiją.
            Ir n-tąjį kartą grįš, jei bus teisus.
            Gen. komisaro pavaduotojui įtarimų dar nėra buvę per visą nepriklausomybės laiką, todėl reakcija turėjo būti kuo rimčiausia.

          • stogas

            Baigtu baigtu, ne i kepenis dave o isejo i pensija… tik jo kolega paliosavo is darbo, 2-3 sumazino pareigas…. o jis move i pensija, tikedamas isaugoti savo uzdirbtas privilegijas.
            Taip jau komisarai, kritus itarimui, deda pareiskimus ant stalo ir bega i krumus…

            Primink ,man, su kokiais akordais isejo i pensija Grigaravicius ? Pagooooglink.

          • stogas

            znakoriau, o kokia zala mes padarem Rackauskui ? Pats padejo pareiskima, savanoriskai….

          • znakorius

            Va va, tiek vienas generalinis, tiek kitas išėjo dėl dalykų, kurių atsitikimu jų niekas nekaltino (t.y., mano supratimu, jie pasinaudojo proga sprukti iš darbo su didele pensija).
            Čia gi nusikaltimo padarymu (slėpimu) žiniasklaida kaltino patį Račkauską, tai kaip jis begalėtų likti pareigose?
            Niekaip, nes jis vadovauja tyrimams ir kuruotų pats savo tyrimą.
            O žalą bus padarę tie, kurie jį apkalbėjo ir privertė be pagrindo (?) išeiti iš darbo.

          • stogas

            Ziniasklaida apkaltino , komisaras i krumus… priverte iseit is darbo. Gal Kedzio vele su dujiniu pistoletu prie smilkinio?

            O gal del slepimo informacijos butu atleistas is darbo ir liktu be pensijos ? Kaip jo kolega … Apsiziurejo, „stoga“ gali pridenkt, dabar metosi kaltimais kazkokiai tai ziniasklaidai, pasak tave.

          • znakorius

            Žiniasklaida pateikė rimtai sukaltą versiją, o generalinis, kuris nėra dirbęs jokio policininko darbo (ir gyvo žuliko nėra matęs :) ), nežino kokie artistai gali būti žulikai, todėl garantuotai senam kriminalinės paieškos kariui Račkauskui išmetė įtarimus – o gal tu ir kaltas (buvo žiniasklaidoje)?
            Kas lieka tokioje situacijoje?
            Lieka leisti tyrėjams ištirti – ar matė Račkauskas tą pranešėją, ar ne?
            Račkauskas sako, kad ne, pranešėjas spaudai dabar jau irgi taip sako.
            Kas kaltas?

          • stogas

            Supratau…. paskaite generalis is ryto http://www.komjaunimotiesa.lt (atsiversk ka pamatysi) – „oi mane zmeizia “ ir parase pareiskima i pensija.

            Znakoriau, ten yra toks punktas, veiklos stabdymas, laikinas nusisalinimas , nusisalinimas nuo bylos, atostogos… i pensija, tai tik priekin kojom arba siekiant isvengt atsakomybes. Marazink tu ka nori.

      • Valentinas

        Regi, ne kartą sakiau ir deklaravau, kad nekenčiu neapykantos. Kadangi kedofilija yra neapykantos judėjimas, tai todėl jo ir nekenčiu.

        • Regis

          Valentinai, tu akivaizdžiai nekenti (savotiškai bijai) tam tikros visuomenės grupės kuri turi kitokį požiūrį negu tu. Tu tiesiog nekenti (bijai) kitokių. Universali kitokių pagal tam tikrą požymį žmonių grupės fobija. Arba jeigu konkrečiai pagal šią situaciją esi tiesiog kedofobas. Nors nesu specialistas, bet tokiose neapykantos ir baimių apraiškose yra dalykų kurie turėtų tau kelti nerimą. Tau ir aplinkai kurioje tu gyveni. Įsitikinęs, kad nepilnamečiai stebėdami tavo rodomą neapykantą patiria tam tikros rūšies prievartą. Psichologinę prievartą. Nes jeigu tu ir namuose jiems girdint aiškini apie tamsias minias, velnius šaudančias teisėjas, patvorinius, garliavinius, šunis, avis, karves, vilkus etc. ir t.t. tu tiesiog tokiu savo elgesiu formuoji jiems tam tikrą neigiamą aplinką. Ko pasekoje lygiai taip pat tik kitur užauga asmenys nekenčiantys emigrantų, kitos rasės, tikėjimo asmenų, apskritai tikinčių žmonių, kitos lytinės orientacijos atstovų ir t.t. Ir visus juos vienija viena universali fobija, fobija prieš kitokių pagal tam tikrą požymį žmonių grupę.

          Dar kart įsiklausyk į savo žodžius – „Kedofilai yra emociškai trapūs, greitai įsiunta, nemąsto. Dažnai būna, kad fanatiški pasekėjai bando pakartoti savo įkvėpėjų žygius“, „kedofilija yra neapykantos judėjimas“, „kedofilai daugumoje yra agresyvūs, įžūlūs, nevisapročiai“. Ir dabar ramiai pagalvok.

          • Valentinas

            Regi,
            Tau neišeina būti nei psichologu, nei psichiatru, todėl geriau net nebandyk to. Valentino namuose ir aplinkoje kedofilijos temos apskritai nėra. Valentino namuose vyrauja santarvė, ramybė ir tarpusavio susiklausymas. Valentinas puikiai sutaria su kaimynais, atšvenčia visas valstybines ir nevalstybines šventes su jais. Neapykantos Valentino gyvenime galima sakyti visai nėra, išskyrus tais atvejais, kai jis pasineria į Račo blogo komentarus ir į veidą tvoskia kedofilų neapykantos tvaikas.
            Valentino pateikti kedofilų apibūdinimai yra palyginti santūrūs ir per švelnūs.

          • Regis

            Tada du gyveni dvigubą gyvenimą, galima sakyti esi dviveidis :)

            Valentinai, man neišeina, tau irgi neišeina. Tu bandai būti teisininku (vaiko prieš prievartą naudojimas yra privalomas), kriminalistu, valstybės kaltintoju ir teisėjų viename asmenyje (teiginiai apie tai kas buvo ir ko nebuvo) ir matyt apskritai aiškiaregiu.

            Tavo pateikti kedofilų apibūdinimai tau atrodo švelnūs, kitiems atrodo atvirkščiai. Aš tik atkreipiau į dėmesį arba tiesiog pasinaudojau tavo pavyzdžiu, kad akreipti dėmesį į atvirkščios minios (tarkim baltosios) tam tikras agresijos, neapykantos, baimės apraiškas. O šiaip jeigu rimčiau tai akivaizdu, kad viso to skatinimą. Priešpriešos ir suirutės skatinimas.

        • nesvarbu

          Valentinai, bet kurios neapykantos grupės atstovo išskirtinis požymis – emocinis, dvasinis aklumas ir kurtumas. Dar gal didelės gerklės,ilgi liežuviai, meilė rentoms etc. Tačiau būdingiausias tokių tvarių (kaip ir visų demoralizuotų ir psichiškai nesveikų asmenų, kaip ir nesąmoningų gyvūnų, kuriuos valdo vien tik seksualumas ir agresyvumas) bruožas yra ribos tarp asmens privataus ir viešojo gyvenimo nepripažinimas, nejautimas. Tuo jie ir skiriasi nuo padorių žmonių, kurie labai jaučia, gerbia ir gina šią ribą.

          • Visus tuos teisėjus reikia apskųsti tarnybinės etikos komisijai.

  • Fredis*

    Situacijai sušvelninti ir padėčiai išlygsvarinti teisybės dėlei pinigų reikėtų atseikėti ir šiam vyrui: http://www.delfi.lt/news/daily/kedys/article.php?id=53758357

    • Rytis I

      Kaip kokis misionierius svečiuose pas pagonis…

    • suomis

      Vyrukas sumaišė vietas, išgarsėti. Jam reikėjo į LNK, į talentų show arba į „Šok su žvaigžde“. „Minia“ yra Venckų šalininkai o klaunai Stankūnaitės. Neblogi Stankūnaitės fanai.
      : DDDDDDDDD

  • sigitas

    atvirai pasakius 18000+1(KK) kiaušagalvių , tai visai nedaug Lietuvos mastu. Tai vieno nedidelio miestuko vienos gatvės gyventojai. Tad viskas toje Lietuvoje normAliai.;-DDD

    • Regis

      Atėjo Sigitas ir apibendrino..

  • znakorius

    Jei pas mus už nusikaltimus sodintų visus, net prezidentus ar premjerus, kaip, kad daro jehudimai (izraelitai) Izraelyje, tai mūsų teisėsauga būtų tikrai valdžia, dėl ko jokie valdžios žmogučiai nedrįstų kištis į bylų procesus, tokios bylos nebūtų įtakojamos ir būtų senų senovėje išspręstos standartinių metodų, nurodytų BPK, pagalba.
    Kuo dabar vadovaujamasi, sprendžiant bylas?

  • Ar nebijote, Artūrai, pats būti apšauktas pedofilu tokius post’us dėdamas? :) Man visa tai, kas susiję su šita istorija, primena „Apple“ produkcijos gerbėjus, kurių įsitikinimu, pasaulyje egzistuoja tik dvi žmonių rūšys: „Apple“ love’riai ir „Apple“ hate’riai. Trečiojo varianto tiesiog nėra. Esą jeigu tu nedievini „Apple“ kompiuterių, telefonų ir kitų dalykėlių, neturi ir nenori jų turėti, esi tos produkcijos nekentėjas ir taškas. Lygiai taip pat ir Kedžių fanai mano, kad tie, kurie garsiai nepasisako prieš L.Stankūnaitę, nestypso per dienas Garliavoje, nedievina N.venckienės, yra susiję su pedofilų klanu. Ir nesvarbu, kad visa ši istorija labai paini ir kelianti daug klaustukų.

    • Regis

      Atsargiai su šituo „visa ši istorija labai paini ir kelianti daug klaustukų“. Aš va taip įbridau į tuos klaustukus, kad kuo čia mane tik nevadino. Kedofilas jau kaip komplimentas. Nes ir garsiai lojau, ir matyt garsiai mekenau kažkam galvoje, ir argumentų neturiu, mąstyti nemoku. Trūksta turbūt, kad kelčiau tiesioginę grėsmę konkrečiai L.Stankūnaitei, o apskritai visuomenei ir valstybės saugumui. Nes esu juodos minios kilusios iš tamsios materijos atstovas. Taip, kad panele Giedre, jokių čia klaustukų nėra, klaustukai tik pas kedofilus galvose. Nenorit tokia būti, tai visus klaustukus vejat lauk.

      • Nerimtai

        Klaustukai tik pas kedofilus galvose… :)
        Na, nebūtina taip susireikšminti.
        Beje, kalbant apie komisarų atsistatydinimus nereikėtų painioti pedofilijos ir mergaitės. Tai susiję su ponu Kedžiu.

        • stogas

          …. o ponas Kedyd nesusijes su meragite ir kaltinimais pedofilija…. :)

    • Giedre, šiaip tai įrašas nebuvo apie pedofilus, jis buvo apie tuos, kurie mano, kad duodami litą K.Krivickui, jie remia teisingumą. Bet šiaip tai nebijau, nes kuo tik aš jau nebuvau…:) Beje, mano sūnus sako, kad „Apple“ yra gerai, tačiau aš puikiausiai išsiverčiu ir su Fujitsu ar HP.

  • stogas

    „Lygiai taip pat ir Kedžių fanai mano, kad tie, kurie garsiai nepasisako prieš L.Stankūnaitę, nestypso per dienas Garliavoje, nedievina N.venckienės, yra susiję su pedofilų klanu.“

    pas mergaite fantazijos susikaupe :) :)

  • Regis

    Beje atskira kalba apie kedofobijos sąmoningą skatinimą. Tame tarpe ir žiniasklaidoje. Kažkas šiaip linksminasi, kažkas sąmoningai kursto įvairiausias neapykantos visuomenėje apraiškas. Gal galėtų kokie psichiatrai pakomentuoti juodų minių sindromą.

  • Karolis

    Valentinai, noriu priminti, kad Stankūnaitei apsauga buvo skirta iškart po žudynių Kaune. Kadangi buvo manoma, jog šaudė Kedys, o ji turėjo būti trečioji auka. Kol Kedys buvo ieškomas, ji turėjo būti saugoma, čia manau niekam klausimų nekyla. Klausimas – kodėl ji vis dar saugoma, jei, anot prokuratūros, be Kedžio įtariamųjų nėra? Sutinku, kad jei ji atvažiuotų viena aiškintis su įsiaudrinusia minia Garliavoje, gali fiziškai nukentėti. Bet lygiai taip pat nukentėtų Lansbergis nuėjęs į kokį profsąjungų mitingą ar miestietis nuėjęs į kaimo šokius.
    Jei jai buvo konkrečiai grasinta, turi būti ikiteisminis tyrimas dėl grasinimo. Tada galima skirti apsaugą, kol bus sulaikyti įtariamieji. Bet tik ne apsauga nuo teorinio smurtautojo – kedofilo . Jei jie tokie aršūs, kodėl Ūsas atsisakė apsaugos? Ar jis buvo užpultas? Juk manau, niekam nekyla abejonių kad jis mirė per nelaimingą atsitikimą.
    Beje, Valentinai, gal žinote kaip policijai sekasi ieškoti pagalbininkų, kurie padėjo Kedžiui metus laiko slapstytis? O gal manote kad ir šitą bylą Venckienė numarino?

    • sigitas

      Karoli, o kas ir už ką nugalabijo teismo pirmininko (pavardę pamiršau) sūnų. Ar ne nuo tų pačių ir saugoma Stankūnaitė?

      • suomis

        O pats neužduodi sau klausimo, kad „tie“ kurie saugo ir galėjo, teismo pirmininko sūnų ir nusiųsti į „amžinos medžioklės plotus“.

        • nesvarbu

          suomi, gal jau laikas pagaliau sudėti visus taškus ant ir daiktus įvardinti savais vardais? Nevyniok į vatą, jei jau pasakei A ištark ir B, pasakyk tiesiai šviesiai, kad „tie“ yra ne kas kita, o geltonieji pokemonai!
          http://www.google.lt/search?q=pokemonai&hl=en&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=wM8FT6z3GMT_-gaOtsCcAQ&ved=0CDMQsAQ&biw=1024&bih=681

          suomi, ar dar ilgai mus visus valdys geltonieji pokemonai,jie tokie galingi, kaip manai?

          • suomis

            Aha, vėl užkeikimai. Kas ten, pas jus MRU darosi, kad kaip tik teisininkas, taip šamanas.

        • znakorius

          Tai, kad tas teisėjo Milinio įsūnis neturėjo apsaugos.
          Nepataikei.

          • suomis

            Aš nesakau, kad būtent „jie“, bet klaustukų šioje istorijoje yra per daug. Gal ir yra jums viskas aišku, man ne.

          • znakorius

            Klausimų kėlimo prasme (kitaip metodologine)?
            :)

      • Stogas

        Tai dabar visus nusautus , paskendusius , pakliuvusius i autoavarija kerksim prie Kedzio darbu ir nuo to saugosim Stankunaite ?

  • Raimondas GITENIS

    Viena nedurna? CITATA:„ Ir dar pagalvojau, kad I. Šimonytė buvo teisi sakydama, jog didžiausia krizė – galvose Ir dar pagalvojau, kad I. Šimonytė buvo teisi sakydama, jog didžiausia krizė – galvose.“ Kodėl?.. Atrodytu kad finansai remiasi matematika…Bet daug ir psichologijos

  • Stogas

    Pinigai bus atiduoti labdarai- Vaiku kambariui. Ne taip jau blogai, kaip bandyta pasakyti…

  • Karolis

    Sigitai, dėkui, kad priminėt neišaiškintą Milinio sūnaus nužudymą. Tai dar 1 byla, kurią Venckienė blokuoja. Ot galinga boba!

    • znakorius

      Įprasta praktika, kad policija tuos, kurie yra įtariami bent bendrininkavę sunkių nusikaltimų padaryme, uždaro.
      Kaip bus, jei atsiras jai tie įtarimai oficialiai (kurie dabar nedrąsiai klajoja internete), o mergaitės pas ją nebebus ir nebebus klūties su ja pasielgti griežtai?
      Čia, taip sakant, klausimų kėlimo prasme ir tvarka (ne teiginys, kad tai jau būtinai ir bus).

  • mumu

    Akivaizdu yra du dalykai:
    1.Račas slapta stebi Krivicko laidas :)
    2.Krivickas viena savo akcija pinigų vaikų labui surinko daugiau nei Račas kada nors surinks kviesdamas spaudyti Kalėdinės IKI akcijos virtualius pinigus.
    Gal kas nežino, bet Krivicko surinkti pinigai bus skirti moderniam vaikų apklausos kambariui įrengti skurdžiame šalies policijos komisariate, preliminariai – Akmenėje.

  • mumu

    Ir nuoširdžiai gailiuosi, kad vakar nebalsavau.

  • Donatas

    balsavimas paaukojant po 1 litą yra normali pilietinė pozicija, juolab tie pinigai atiteks ne TV3, ne krivickui, o policijos vaiko apklausos kambariui.
    žmonės, kuriems nepatinka, kaip griaunama lietuvoje konstitucinė santvarka, kai prokurorai ir teisėjai neklauso vien įstatymo ir yra šališki (Konstitucijos 109 ir 118 str.), turi teisę priešintis tokiems veiksmams (Konstitucijos 3 str.) ir pinigų auka gali būti ir yra vienas iš tokių veiksmų.
    toje aukoje nematyti nieko kvailo ar žeminančio, dėl ko reiktų vieną litą paaukojusius pravardžiuoti kvailiais ir mulkiais.

    beje, kovo 11-oji pagal tuo metu galiojusią LTSR teisę irgi buvo neteisėta, o gorbačiovo reikalavimas atšaukti kovo 11 pagal tą pačią teisę buvo teisėtas. ar tai reiškia, kad mes visi (įskaitant kūrį, miliutę ir kitus ‘teisėtumo’ gerbėjus) gyvename neteisėtoje valstybėje?
    kai žmonės nebebijo ir parodo, kad nesitaikstys, kai teisėtumu yra manipuliuojama, tada jie ir įgyvendina pagrindinį savo egzistensijos principą, kuris yra įtvirtintas mūsų Konstitucijos 2 str.

    • znakorius

      O tai, kad teisėjai su prokurorais neklauso įstatymo ir šališki yra aksioma (įrodymų nebereikia)?
      Bet Šv. raštas tuo atveju klausia: o teisėjai (tų teisėjų su prokurorais) – kas?
      :)

      • Donatas

        atsakant į Šv.Rašto klausimą – teisėjų su prokurorais teisėjai yra tauta (žiūr. taip pat mūsų Konstitucijos 2 ir 3 str.).
        o dėl įstatymo neklausymo ir šališkumo – žinoma, kad tai ne aksioma. tų įrodymų (tiesioginių ir netiesioginių) pilna, visų ir nesuminėsi (ir ne vieta čia), tiesiog pasidomėti reikia ir įjungti sveiką protą. o paprasčiausi gal būtų – kai prokuratura nevykdė ir toliau nevykdo vilniaus teismo sprendimo, kurio pagrindu jie privalėjo iškelti bylą stankūnaitei už savadavimą ir kai teismas priėmė vaiko gyvenamos vietos skubų vykdymą, kai tokia tokiais atvejais įstatyme nenumatyta, plius tuo pačiu apribota teisė skųsti sprendimą aukštesnės instancijos teismams…
        tačiau teismų šališkumas ir įstatymų neklausymas nepasireiškia vien šia byla. juk ir anksčiau buvo ir yra pilna policijos skundų, kad jų darbas beprasmis, kai su įrodymais sulaikyti kontrabandininkai paleidžiami į laisvę, plius visa eilę teismų sprendimų, kurie budavo priešingai išsprendžiami aukštesnių teismų. tačiau tik su šia byla žmonės akivaizdžiausiai mato, kad įstatymais ir ‘teisingumu’ yra manipuliuojama, teismų nepakaltinamumas ir neatskaitomybė veda nuo demokratijos prie teismokratijos ir, žinoma, natūraliai tam priešinasi, juolab tam turi pilną teisę, kurią garantuoja Konstitucija.
        ir juos pravardžiuoti mulkiais yra negražu. kažkada tie patys ‘mulkiai’ atstovėjo nepriklausomybę sausio 13, jaučia tie ‘mulkiai’, kad jų suverenitetą dabar irgi savinasi ir dabar.

        • znakorius

          Aha, dabar prašyčiau pateikti tautos sąvoką.
          :)
          Plius.
          Kokie tie įrodymai, kad jų negalite pateikti?
          Kur jie yra, pas ką?
          Byloje jų, panašu, nėra, nes jau būtų ištriūbuota.

          • Donatas

            http://www.alfa.lt/straipsnis/13502693/Pasipriesinimas=2012-01-11_08-17/

            mielas znakoriau (arba lietuviškai – ženklintojau:).
            nežinau, ar dar perskaitysite mano atsakymą, mes aš pats jau buvau nusprendęs nebeatsakyti (nėra prasmės, kai reikalaujate, bet nematote to, kas jau parašyta).
            bet jei leis Artūro tinklalapio sistema, įdedu nuorodą į straipsnį ta pačia tema, kuria jūs bandote paneigti tautos suverenitetą bei ginate teismų įstatymo neklausymą ir šališkumą.

          • Donatas

            mielas znakoriau (arba lietuviškai – ženklintojau:).
            nežinau, ar dar perskaitysite mano atsakymą, mes aš pats jau buvau nusprendęs nebeatsakyti (nėra prasmės, kai reikalaujate, bet nematote to, kas jau parašyta).
            Artūro tinklalapio sistema neleidžia įdėti nuorodos į straipsnį ta pačia tema, kuria jūs bandote paneigti tautos suverenitetą bei ginate teismų įstatymo neklausymą ir šališkumą, tad jei nepatingėsite, tai šios dienos alfoj prie nuomonių straipsnis pasipriešinimas…

  • egas

    Nieko nuostabaus tas krivickas. Siek tiek apie kai kurių mūsų žiniasklaidos priemonių lygį. Iš šios dienos http://www.alfa.lt portalo (autorė Rita Gečiūnaitė)

    „Pareigūnams dirbti trukdė ir gyvūnai“

    Įvykio vietoje visą naktį dirbo gausios pareigūnų bei žurnalistų pajėgos, susirinko gan gausus būrys smalsuolių. Jie kurį laiką stebėjo pro apsaugines juostas prasmukusią katę, nusitaikiusią į žuvusiojo kūno dalis, bet galiausiai policijos pareigūnas ją nuvijo. (p.s prieš tai buvo: „Įvykio vietoje dirba gausios pareigūnų bei žurnalistų pajėgos, tačiau niekas nepastebėjo pro apsaugines juostas prasmukusios katės, kuri pagriebusi žuvusio žmogaus plaštaką pradingo tamsoje.“) Dar vienas P.S – 15 min. ideta ir to katino nuotrauka.

  • Egidijus J.

    Gerb. p. Racai,

    ne pirmas kartais, kai balsavimas, kalbant apie sita byla netiketai paauga. Apie 3:42 Samokslo teorijos laidoje balsu TAIP nuo 13 isaugo iki 98. Iki tol ir po to zmones balsavo gana vangiai.

  • Sveikas

    to mumu

    sakai, „Kita vertus ir Sausio 13 prieš 20 metų niekas netikėjo kad rusai išdrįs pulti beginklius žmones.“ Cha, cha, cha. Niekad nevertinu žmonių, bet šįkart privalau pasakyti – tu kvailys. Tu nieko nežinai ir neturi supratimo apie buvusią santvarką, jos veiklos metodus ir galias, o leidi sau virpinti orą. Žmonėms, kurie važiavo prie seimo rūmų, aš pasakiau – aš ten nevažiuosiu, nes žinau, ką gali aklas tankas su 18 mečiu azijos pacanu už vairolazdžių ir salaga Pskovo kolchozniku leitenantu tanko bokštelyje. Ir tai neturi nieko bendro su aukštomis idėjomis, kurias skalija profesorius. Autobuso vairuotojui įsakiau: nesislėpk po tiltais, viadukais, estakadomis, nes juos pirmiausia bombarduos. Ačtaudie, visi grįžo sveiki ir laimingi.

  • Sveikas

    OK, Artūrai, grįžkim prie temos: ar Tau šitoj istorijos nėra nieko keisto? Viskas Tau aišku ir skaidru? Tu nieko nenori pasakyti?

  • F-22

    Amziaus dilema – kaip cia taip gavosi, kad vienam Kauno teisme isiveise pedofilai, ir jie puola ir puola viena balzakisko amziaus teiseja, susitapatinusia su mergaite? Dar idomiau – vienas pedofilas rastas gretimam kabinete kaimynysteje, antras ieskotas jau virsininko kabinete, ir apsispresta, kad tai yra virsininko isunis. Po to dar kapinese buktai poniai kazkas siulo informacija, kad girdi – Sedbaras ir kiti jos neprieteliai – pedofilai. Nieko sau, kaip muses prie medaus prie tos Venckienes visi pedofilai suskrenda.
    Matyt nuo ju ir saugo Venckienes namo duris(nes ji i visu apsaugininku neisileidzia), ypac nuo Sedbaro.

    • Regis

      Ant tavęs „paloti“ ar pats susiprasi padorioje vietoje nedelfintis?

      • znakorius

        Nepastebi, kad neturi jokių argumentų, jokių įrodymų, o tik remiesi „dievų“ žodžiu:
        1. Stankūnaitė kalta;
        2. jei kas neaišku, žiūrėk į pirmą punktą.
        :)

        • Regis

          Kažkur tavo braižas matytas.. Ar tai tikrai tavo pirmasis tinklavardis? Kad ir čia?

  • Sveikas

    Regi,nepaprastai svarus argumentas – pasivadinti padoria vieta…Pats žmogas nusistatai, kur padori vieta – delfis, bažnyčia,ar amerikonų subinlaižių misija Afgane. Juolab, nesapnavau, kad tokioje padorioje vietoje užklius ir 1 lt. už skambutį bus įvertintas ir suskaičiuotas…

    • Regis

      Na jeigu aš rašau nesidelfinti tai savaime aišku vien jau dėl ko čia yra padori vieta. Arba gerokai padoresnė. O kas yra reliatyvumas puikiausiai žinau ir suprantu.

  • nerijus

    Konstitucija ir KT teisėjai jau atgyvenanga, nes aukščiau už KT teisėjus ir Konstituciją TIK Teisingumo ir Švietimo ministeriai.

    Nuo šiol teisingumo stabai rikiuojasi taip:

    Šimašija
    Steponavičija

    ir tik po JŲ rikiuojasi

    LRK
    KT teismas (jei jie nepermaišė savo interesų?)
    ir kt. teisės subjektai (bereikšmiai- beverčiai)!..

    Kas bus dar PO 20 metų? Nedrįstu spėlioti ar burti, nes nesu naglijus, palmyrijus ar naujasėdijus.

    • znakorius

      Ar seniai nėra viršum jų visų Tata? :)

      • nerijus

        Ne, trakimai, jie ne iš tos grupuotis, jie liberastai…

  • Vingių Jonas

    -> „Pilietis Sausis 4, 2012 11:24 vakare“
    Matyt Tamsta vis dar tikite „kirpėjų teisingumu“ ir visiškai nesidomite, kad nuo 2011 m. spalio 1 d. pasikeitė Civilinio proceso kodekso (CPK) straipsniai dėl prašymų dėl laikinųjų apsaugos priemonių taikymo:)) 2010 m. galiojo tokia CPK 147 str. redkacija: „147 straipsnis. Atsakovo nuostolių, galimų dėl laikinųjų apsaugos priemonių taikymo, atlyginimo užtikrinimas“, o prašymams – „148 straipsnis. Prašymo dėl laikinųjų apsaugos priemonių taikymo išnagrinėjimas. 1. Prašymą dėl laikinųjų apsaugos priemonių teismas išsprendžia ne vėliau kaip per tris dienas nuo jo gavimo.“ Ir prašymas buvo paduodamas „teismui, kuris pagal teismingumo taisykles nagrinės patį ieškinį.“ Taigi, 2010 m. Panevėžio apygardos teismas galėjo tokį prašymą priimti, bet ne 2011 m. gruodžio mėnesį, kai galiojo ir tebegalioja nauja CPK 147 straipsnio redkacija – „147 straipsnis. Prašymų, susijusių su laikinosiomis apsaugos priemonėmis, nagrinėjimas.

    1. Prašymus, susijusius su laikinosiomis apsaugos priemonėmis, nagrinėja pirmosios instancijos teismas. Kai prašymas dėl laikinųjų apsaugos priemonių taikymo nurodytas pareikštame ieškinyje, laikinųjų apsaugos priemonių taikymo klausimas sprendžiamas tik išsprendus ieškinio, kuriame jas prašoma taikyti, priėmimo klausimą. Teismas prašymą dėl laikinųjų apsaugos priemonių taikymo rašytinio proceso tvarka išsprendžia nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per tris darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos. Kai teismas mano, kad tai būtina, apie prašymo dėl laikinųjų apsaugos priemonių taikymo nagrinėjimą yra pranešama atsakovui.

    2. Dalyvaujantys byloje asmenys prašymus, susijusius su laikinųjų apsaugos priemonių taikymu, turi teisę paduoti spręsti apeliacinės instancijos ir kasaciniam teismui, kai šių teismų žinioje yra byla dėl ginčo esmės.“
    Ar byla gruodžio mėnesį jau buvo apeliacinės instancijos teismo – Panevėžio apygardos teismo žinioje? Ne, nes apeliacinio skundo ir atsiliepimų į apeliacinį skundą priėmimo klausimą sprendžia pirmosios instancijos teismas. Taigi, Kėdainių r. apylinkės teismas, kurio žinioje ir yra byla.
    Gal būtų verta prieš rašant skundus Teisėjų tarybai ir komentarus geriau pastudijuoti CPK?:))

  • F-22

    Imanoma zymiai gilesne informacijos analize, nei Krivicko ar Gaivenio laidu stebetoju praplautom smegenim atrodo. Socialiniuose tinkluose dalyvauja ivykiu liudininkai, abieju pusiu, dabar apklausiami bylose, ir jie prasitaria. Cia kazkuris pokemonas delfi kaip argumenta pateike. Deja, ponaiti, viskas kur kas rimciau nei delfio komentarai. Buvo nuzudyti daktaru bylu teisejas(ir sutapk tu taip, kad kaip tik ant Daktaro pargabenimo i Lietuva datos, wow), bei Kauno apygardos teismo pirmininko isunis. Puse Lietuvos mate Akistatoj, kaip Venckiene piese „trecio pedofilo“ (V)Aido fotorobota. Stebetina, kad jis gavosi kaip du vandens lasai panasus i A.Milinio isuni, kuris veliau buvo nuzudytas ir internete apsmeiztas, kaip trecias pedofilas. Kedziu puse dar paleido dumus, kad „mergaite neistaria V raides“, kai mergaite filme kuo puikiausiai sako zodzius – vienas, viesbutis. Tikiuosi visa tai bus isnarpliota per siuos metus, tam labai padeda, kad mergaite – liudininke, laikoma ikaite pas suinteresuota puse, galimai organizavusia smeizta ir zudynes.

    • suomis

      Na štai. Reikia „semti“ Venskienę, nes ji yra Lietuvos mafijos galva. Lietuva – feminisčių kraštas. Viena moteriškė vadovauja valstybei, kita mafijai, dar kita kariuomenei o dar kita valstybės finansams.
      : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      O ką veikia diedai? Greičiausiai degtinę geria. Nes matosi, kad smegenėlės suskystėjo.

      • znakorius

        Prašysim, kad padėtų suomiai. :)

      • Jūratė emigrantė

        cha cha cha taigi jau pasakė p. Šimonytė krizė, tik nenurodė pas ką…cha cha cha…

    • Regis

      Deja, tikrai viskas žymiai rimčiau. Pritariu. Lojimas čia ne padės, nes jeigu tik kas, iškart bus paleidžiami dūmai ir staigiai neriama į gilesnę analizės informaciją. Arba analizės informacijos gylį. Ir be argumentų nieko tu žmogau neišnarpliosi. Nieko. Tik stebėsi wow sutapatinimus, kurių pusė Lietuvos dar nematė, nes negirdi ką socialiniuose tinkluose prasitaria liudininkai. Rimta viskas, F-22, labai labai rimtai. Ir už delfio komentarus tikrai žymiai rimčiau.

      Tik va tas žodelis galimai („galimai organizavusia smeizta ir zudynes“), rodo, kad nesi toks kietas kokiu bandai apsimesti. Kad mane kur ponaitį pokemoną Au Au, kertu, kad nesugebėsi to parašyti jau be žodelio galimai. Ar sugebėsi?

  • nerijus

    http://www.teismai.lt/lt/teismai/teismai-teismu-sistema/

    Lietuvos Aukščiausiasis Teismas yra vienintelė kasacinė instancija įsiteisėjusiems bendrosios kompetencijos teismų nuosprendžiams, sprendimams, nutartims ir nutarimams. Jis formuoja vienodą teismų praktiką aiškinant ir taikant įstatymus ir kitus teisės aktus.

    Niekur nerandu parašyta apie Šimašių? Gal kažką praleidau?..

    http://www.lrkt.lt/ApieTeisma.html

    „Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas garantuoja Konstitucijos viršenybę teisės sistemoje ir konstitucinį teisingumą spręsdamas, ar įstatymai ir kiti Seimo priimti aktai neprieštarauja Konstitucijai, taip pat ar Respublikos Prezidento bei Vyriausybės aktai neprieštarauja Konstitucijai arba įstatymams.“

    Niekur nerandu parašyta apie Steponavičių? Gal kažką praleidau?..

    Kodėl šie du ponai vis dar vadovauja ministerijoms?..Bijoma, jog subyrės Vyriausybė?..

    • stogas
      • nerijus

        stogai

        Viskam yra padorumo ribos. Ribų laikymasis priklauso nuo pačio, o ne nuo aplinkos.
        Kūrio kompetencija man visada kėlė ir kels dvejonių dėl jo tokio karjeros šuolio (KT teisėjas).
        Žinoma, kiekvienos institucijos vadovai susiduria su įvairia įtaka ir priežiūra ne tik oficialiai, bet ir sėdint kavinukėse su bokalais putojančio…

        Ką jūs siūlote?

        Aš siūlau panaikinti teismų sistemą (kaip tokią) ir viską perleisti atitinkamoms ministerijoms spręsti, o galutinį sprendimą priimtų Vyriausybės vadovas, kuris viską patvirtintu savo parašu ir antspaudu. Teisingumas težydi…ir visi bus laimingi, ir sotūs.

        • stogas

          Kai teismas Tau per uzpakali pervaziuja bunant tau teisiam ir ubagui, pradedi mastyt kitaip… ivairiapusiskiau.

          Kurys, Valys, Miliute, Krizevicius.. padare grama, apsprende Lietuvos demokratijos gaires. :)

          • Jūratė emigrantė

            p. Kryževičiui kantrybė trūko…ot tai vyras…gerai, kad atostogos pasėmė, o ponia Neringa dirba, kovoja….šaunuolė

  • Petras
  • Fredis*

    Lietuvos radijas
    Prezidentė: N.Venckienė vykdo teismo sprendimą ir pasiruošusi mergaitę atiduoti mamai jeigu mergaitė sutiks eiti pas mamą.

    Komentaras redaguotas – A.R.

  • Rytis I

    Krivickui dabar jau tikrai nebeduočiau net 50 ct bo vaikų kambariui turėtų jau užtekti, visdėlto lieka neaišku – arba šis žurnalistas akivaizdžiai iškraipo faktus, arba meluoja specialistas poligraf-poligrafovičius, arba… gal ufonautai iškraipo parodymus? (konkrečiai – nuo 2.30 min.)

  • Jūratė emigrantė

    prie ko p. Songaila ar Oželytė, apart to, kad yra teisūs…jau ką savo nuomomės jie negali išreikst, mačiau tą laidą, niekas apie jokį išgelbėjimą nekalbėjo…manau, kad kai kam užeina vidurio amžiaus krizė, jo manau p. Šimonytė buvo teisi, bet pirmiausia pasižiūtėkim į save, jei vakar dar neturėjote dimensijos simptomų…o kaip apie šiandie…? Gero vakaro