Sunkmetis visus sulygina…

„Swedbank“ klientų aptarnavimo centre Vilniaus gatvėje pirmame aukšte ant durų iki šiol kabo skelbimas, pranešantis, kad antrame aukšte aptarnaujami tik „Auksinės“ paslaugos klientai.

Tačiau užlipus į antrą aukštą paaiškėja, kad ten, kur anksčiau būdavo, berods, trys kasos, šiandien tuščia.

O sutikta vadybininkė maloniai informuoja, kad „Auksinė“ paslauga nebeveikia…

Nedidelė bėda, ta paslauga ir šiaip pasinaudodavau gal du ar tris kartus per metus.

Tačiau valiutos keitimui šį kartą teko sugaišti 15 minučių.

Suprantu, optimizavimas. Tik įdomu, ar Swedbank „Auksinės“ paslaugos atsisakė laikinai, ar pasinaudojęs sunkmečiu nusprendė, kad klientų aptarnavimo kokybes gerinti jau nebereikia?

Tiksliau – kad kokybė visiems turi būti tokia pati. 

Ne Auksinė:)

(9 balsų, vidurkis: 2,22 iš 5)
Loading...