Sunkmetis visus sulygina…

„Swedbank“ klientų aptarnavimo centre Vilniaus gatvėje pirmame aukšte ant durų iki šiol kabo skelbimas, pranešantis, kad antrame aukšte aptarnaujami tik „Auksinės“ paslaugos klientai.

Tačiau užlipus į antrą aukštą paaiškėja, kad ten, kur anksčiau būdavo, berods, trys kasos, šiandien tuščia.

O sutikta vadybininkė maloniai informuoja, kad „Auksinė“ paslauga nebeveikia…

Nedidelė bėda, ta paslauga ir šiaip pasinaudodavau gal du ar tris kartus per metus.

Tačiau valiutos keitimui šį kartą teko sugaišti 15 minučių.

Suprantu, optimizavimas. Tik įdomu, ar Swedbank „Auksinės“ paslaugos atsisakė laikinai, ar pasinaudojęs sunkmečiu nusprendė, kad klientų aptarnavimo kokybes gerinti jau nebereikia?

Tiksliau – kad kokybė visiems turi būti tokia pati. 

Ne Auksinė:)

(9 balsų, vidurkis: 2.22 iš 5)
Loading...
  • Ysidor GB

    Koks aktualus irasas, ka tu, ka tu.
    O rytoj Arturas parasys, kad is ryto atsikeles nerado vienos kojines, nes kazkur nusimetus buvo.

    • Ar

      Svepliams viškas ne i mada … (nikas – žemaitiškai(esi dorns)?):)

    • mielas Izidoriau, ne tamstos reikalas, ką rytoj parašysiu. Bet dėl vieno galite būti tikras – rašysiu ne pagal tamstos pageidavimus. O jei nepatinka, tai juk žinote – staltiesėle tamstai kelias.

      • Lietuviškai – neskamba :(

  • lida

    Taip, A.R. “Swedbank” antrame aukšte pasijuto, kaip Edvinas PKN Orlen degalinėje Nemenčinės plente.

    • lida, gal tamstai laikas sukurti savo tinklapį. Aiškintumėte tautai, kaip kas jaučiasi, ką galvoja. Aiškiai turite talentą, kurį švaistote veltui.

  • Donatas

    man tai visai dar neseniai ta auksinė paslauga veikė normaliai – nereikėjo laukti tų 15 minučių…

  • Rytis I

    Man taip rodosę – čia „skundai..lt“ tema. Ar ne taip?
    Arba aš kačių metais pradedu durnėti…

  • Kostas

    Taigi teks pasitenkinti viduriniųjų klase. Tikriausiai ne tokie „auksiniai“ ir buvote, jog tie skyriai neišsilaikė ;)

  • Artūrai, taigi auksinių aptarnavimą perkėlė į Pilies beigi Konstitucijos skyrius. O „Swedbankas“ jau ne vieną KAC’ą uždarė. O šiaip, teks vaikščiot į filialus kur kortelių skaitytuvas yra prie numerėlių aparato – be eilės praleis. Iš bėdos visada yra ‘verslo klientų’ aptarnavimas bei filialo vadovai :)

  • vasia

    Dzin tas 15 minuciu su auksine kortele, as vakar sodroje isirasyti i bedarbiu gretas maliausi tik 3.5 h. Balaganas . Bet prieme :) :) Gyvenimas yra puikus !

  • Vita

    Auksine paslauga panaikinta, kaip speju, todel, kad auksiniai klientai tiesiog nemate reikalo ja naudotis. pries naujus swedbankas kaip tik dare tyrima apie auksines paslaugos nauda, nepatingejau uzpildyti, kad susiprastu. tai matyt tyrimas aiskiai parode — junkit lauk ta paslauga, kurkit tikra nauja klientams :)

  • Apie banko aptarnavimą galiu pasakyti tik tiek: kai skubėdavau, tai visada stengdavausi eiti prie kasų, kur aptarnauja su verslu susijusias operacijas – taip mažiau laukti reikėdavo, nors su verslu nieko bendro ir neturėjau… Dabar, kai paskutinį kartą buvau banke, tai lapelį, kurį išspausdina aparatas automatiškai reguliuodamas eilę, man davė banko darbuotoja (o jos ten stovėjo net dvi…). Tai ir nesuprantu kur tas optimizavimas. Pastatė dvi mergeles prie aparato, kuriuo ir taip žmonės moka puikiai naudotis, o Artūro lankomame banke uždarė Auksinių klientų aptarnavimą… Sakyčiau toks labai lietuviškas darbo ir sąnaudų „optimizavimas“…

    • mergeles dirba už minima, kasyrė arė už dvi štukes. taupo

  • Orinta

    Iš tiesų p. Artūrai belieka apgailestauti, kad banko padalinyje galbūt buvote netiksliai informuotas – „Auksinė paslauga“ kaip ir anksčiau yra teikiama banko klientams, taip pat ir minimame padalinyje Vilniaus gatvėje. Daugiau informacijos apie „Auksinės paslaugos“ teikiamas galimybes banke klientams mielai gali suteikti asmeninis konsultantas, kurio pavardę klientas gali sužinoti prisijungęs prie „Swedbank“ interneto banko (konsultanto pavardė nurodoma kairiajame apatiniame kampe). Taip pat daugelio rūpesčių galima išvengti iš anksto susitarus su asmeniniu konsultantu dėl susitikimo laiko.

    Kiekvienam klientui stengiamės parodyti deramą dėmesį ir suteikti kokybiškas paslaugas, tačiau, deja, žmogiškų klaidų ne visuomet pavyksta išvengti.

    Tikimės nenuvilti ateityje.

  • dzyvai

    Kažkiek sulygins sunkmetis, kažkiek – įstatymai (jei tokie atsiras), o kas liks – grabas…

    O pagrindinius apdovanojimus ar pasmerkimus už darbus atsiimsite po mirties per paskutinį teismą – nieko naujo nepasakiau :)

  • Gintautas

    Tebėra ta paslauga, tik pakeista buvo kreivom rankom. Anksčiau atėjęs į bet kurį banko skyrių kaip „auksinis“ – galėdavai eiti be eilės. Po „reformos“ liko tik kortelių skaitytuvai, kur perbraukus auksine kortele gauni „super numerį“ arba asmeninė konsultantė, su kuria tariamasi dėl susitikimo.
    Kodėl rašau, kad „kreivom rankom“ – trūko informacijos „ausiniams“ apie pasikeitimus. Mano žmonai toks nemalonus siurprizas buvo (su kūdikiu ant rankų), Artūras, kaip aiškėja, irgi informuotas buvo prastai…