Smulkmenos… (ne apie D.Kreivį)

Ką tik grįžau iš vienos bendrovės renginio.

Iš esmės kalba sukosi apie paslaugas.

Buvo kalbama apie požiūrį į klientą, santykį su juo, kliento lūkesčius.

Apie tai, ar geras aptarnavimas gali kompensuoti šiek tiek didesnę kainą, ar nemokama burė klientui, turinčiam automobilį, bet neturinčiam jachtos, yra tikrai vertingas pasiūlymas.

Vyko toks gana atviras pokalbis. Iš gana skirtingų pozicijų, nes diskusijoje dalyvavo žmonės su skirtingomis patirtimis ir skirtingais poreikiais bei lūkesčiais.

Man patiko, ir aš manau, kad ta bendrovė elgiasi labai teisingai ir turės naudos iš šios diskusijos. Jei, žinoma, išgirs tai, apie ką buvo kalbama. Ir ne aš vienas taip galvojau.

Ir dar netgi suvenyrą gavau už tai, kad išsakiau savo nuomonę.

Po to nuėjau į automobilių stovėjimo aikštelę ir paaiškėjo, kad turiu susimokėti 4 litus.

Piniginėje – tik 2 litai…

Smulkmena…

Tačiau visiškai nebuvo pikta.

Šypsojausi visą kelią atgal ir dar dabar rašydamas tebesišypsau…

(2 balsų, vidurkis: 3,50 iš 5)
Loading...