Produktų rinkos naujienos

Važiuoju šiandien sau automobilių, klausau „Žinių radijo“ (dažnai taip būna) ir staiga – anonsas „Produktų rinkos naujienos“.

Įdomu, pagalvojau sau, kažkokia nauja laida atsirado.

Bet tik pradėjęs klausyti supratau – nei laida, nei ką.

Nes laidos vedėja kalbina „Maxima LT“ rinkodaros ir pardavimų departamento direktorių Saulių Jonaitį, kuris pasakoja apie… išpardavimų tendencijas.

Išpardavimų „Maximose“, žinoma…

Jokio skirtuko, jokio pranešimo apie reklamą nei prieš laidą, nei po jos.

Ir laida, pasirodo, anaiptol ne nauja. Transliuojama nuo praėjusių metų birželio mėnesio. Ne visai reguliariai – kartais kas savaitę, kartais – kas dvi, tačiau. Dažniausiai – bendradarbiaujant su „Maxima LT, tačiau archyve aptikau ir keletą laidų, parengtų „bendradarbiaujant“ su „IKI“ tinklą valdančia „Palink“.

Aš, žinoma, suprantu, kad sunkmetis, kad reklamos apimtys sumažėjo ir pinigų trūksta, bet turėtų juk būti kažkokios ribos…

Nes iš esmės tai „Žinių radijas“ tikrai geras produktas.

Gaila būtų, jei tektų liautis jo klausyti…

(4 balsų, vidurkis: 4.00 iš 5)
Loading...
  • VR

    Man tai šiurpą kelią tos ŽR laidos, „parengtos bendradarbiaujant su…“. Ne tiek dėl to, kad nėra reklaminio skirtuko, o dėl to, kad nupirktas turinys, atsipindintis tik užsakovo pusę, pateikiamas kaip objektyvi ir patikima informacija. Bet kuriai žinių tarnybai turėtų būti gėda.

  • Petriukas

    Yra pas juos gerų laidų, bet tie darbo principai, kai už kas antros laidos turinį gali būti sumokėjusi viešųjų ryšių bendrovė, tai nervina. Labai jau ne kas.

  • mdxacuk

    Pritariu p. Račui. Geras produktas, labai linksmas. Ne tiek daug galimybių Lietuvoj išgirsti tiesioginius reportažus iš Vasaros 5. Žinių radijo laidos su A. Rakausku yra tikrai unikalus šansas. Joms prilygsta nebent PūkoTV su Pūku sobstvennoj personoj. Bet Pūko TV matoma ne visur, negali jos klausytis mašinoj ir neturi laidų archyvo. Užtat negaliu, pavyzdžiui, duot nuorodos į prieš kurį laiką rodytą pokalbį su kažkokiu daktaru, kuris aiškino, kad SODRA yra grynas nesusipratimas, nes 50 proc. įmokų sunaudoja savo pačios išlaikymui. O Pūkas jam pritariamai linksėjo ir abudu baisėjosi kraugeriška valdžia.

  • kolega

    Norite tobulo produkto be reklamos? Tada klausykit BBC, beje, ir ten jau atsirado reklama. Aisku, reklamine laida turi buti isskirta, bet kai zmones piktinasi reklaminemis laidomis, bet nori uz dyka klausyti ziniu,reportazu,interviu,analitiniu laidu ir t.t. , tai naiviai skamba.

    • Auksinis kardas

      Piktinamasi visiškai pagrįstai, nes slepiama reklama yra aiškiai žurnalistikos etikos užribyje, kiek šią suprantu.

    • kolega, ginčijatės pats su savimi… Keistokai atrodo, jei ką…:) Juk ne apie tai, kad reklamos neturi būti kalbama, kalbama apie jos pateikimo formą.

      • kolega

        na reikia kartais pasigincyti su protingais zmonemis :)
        O kad keistoka, tai tamstai daug kas keista pastebejau :)

        As kartais save irgi pagaunu murmant kai isgirstu, kad laida ar pokalbis parengtas bendradarbiaujant… Kartais sypteliu, nusijuokiu. Bet suvokiu ir tai, kad jei nebutu to „bendradarbiavimo“, nebutu is viso to radijo. Arba butu radijas su „100 sekundziu ziniomis“.

        Klausimas visiems cia esantiems ir paciam neklystanciam blogo autoriui: ar geriau praleisti pro ausis „bendradarbiavima“ ar klausytis tylos eteryje arba dar vieno bumciku kanalo? Ka daryti, jei paprastai reklama neateina, taciau tik ateina su tais „bendradarbiavimais“? Taip taip, Racas dabar mane prikals :)

        Prasyti pinigu is biudzeto kaip koks „objektyvus“ Atgimimas (o ju negavus uzsilenkti iki kitos injekcijos) ar ivesti mokesti uz naujienas kaip BNS? O gal abonentini mokesti?

        Del „produktu rinkos naujienu“ – kita kalba. Turi buti is anksto pasakyta,kad tai uzsakyta reklama. Cia nera kalbu.

        Taciau cia kai kurie piktinosi kitais pavyzdziais, tad rasiau daugiau apie tai, o ne maximos laida.

        Siaip nesu didelis ziniu radijo gerbejas, taciau butu liudna, jei nebutu tokios radijo stoties.

  • Regis

    Sena ta laida (jeigu TAI įmanoma pavadinti laida). Mintis gal ir gera – suteikt vartotojams naudingos informacijos, tačiau išpildymas pakankamai tragiškas. Iš esmės tai niekas kitas kaip užslėpta reklama. Maža to žinant kam priklauso Žinių Radijas galima įtarti, kad tokiu būdu (pakankamai iškreiptai (suktai)) sugalvota reklamuoti Maxima, LT. Maxima galima suprast, Žinių radiją sunkiai. Beje klausau Žinių radiją visą dieną, galiu pasakyt, kad tai jų toli gražu ne vienintelė bėda, pradedant „tatos“ pamokslais penktadieniais, baigiant subjektyviais ir tendencingais žurnalistais. Tačiau, visgi reikia pritart, kad žmogui ieškančiam informacijos tai ko gero geriausias pasirinkimas iš to kas transliuojama lietuviškame radijo eteryje.

  • nerijus

    National Geographic, History,..Bet ir jose pradėjo rodyti reklamą ir dar serialų ( moteriškėm :) ). Gal sunkmetis kaltas?

  • max

    atvirai pasakius, tokios nesamonės , o tiksliau grynai reklaminės laidos ir kituose radijo ir TV kanaluose.PVZ Balticum laida rinkis geriausią, BTV,LNK ar TV3 sveikatos laidos. Tai grynas žmonių mulkinimas. Nesu specialistas, bet man atrodo, kad reklamos laiką reguliuoja įstatymai? Gal klystu? Ar lietuviška žiniasklaida dėjo skersą ir ant šio , ir ant kitų įstatymų ? Jie gi išskirtiniai, jie tik kitus moko. Jokioj TV , net rusiškoj neteko matyti tokių įžulybių.

  • alavinis

    Rakauskas ta Ziniu radija nusipirko savo sapalionems skleisti (prisiminkit kai jis atleido zurnalista V. Zuka kai sis atsisake kalbinti p. Rakauska savo laidose). Truputi baisu darosi kai tokie „irankiai“ tokiu zmoniu rankose.

  • Ysidor GB

    Teisybe delei reikia pasakyti, kad tame paciame radijuje nesenai startavo ir laida „super namai“. Tai tokio paties profilio laida kaip ir “Produktų rinkos naujienos”. Kalbinami ivairiu uab’u direktoriai, kurie daugiau nieko neveikia, kaip tik giria savo produkcija. Kas rastinius namus, kas cerpes, kas pirteles, kas baseinus. Siaip esu ZR fanas, bet tokios „laidos“, tai saukstai deguto i statine medaus.

  • inf

    O aš galvoju, kad tai pukiai tinka žinių radijo koncepcijai. Juk tikrai yra tokių žmonių, kuriuos domina tai, ką sako Maximos departamento direktorius. Tuo labiau, kad kalba ne tik jis, o ir konkurentai.

    Juk ten pat galima išgirsti ir apie miškininkų, žemdirbių ir kt. problemas. Tai pat kelionė biblijos puslapiais.

    Jeigu teisingai suprantu, žr taiko į skirtingas tikslines grupes, nors galbūt ir nedideles. Tokiai strategijai net pavadinimas yra. Ilga uodega (long tail) vadinasi.

    Beje, juk gerb. Artūras irgi ne vien tik apie politiką rašo.

  • A.G.

    Na minutę atsipūskime, leiskime sau pailsėti (manau, kad vietoje parūkymo – komentariukas pats tas).
    Taigi.
    Man Žinių radijo interviu su p. Augustinu savotiškai įdomios – kartą atvykus iš tolimesnės kelionės, neišlipau iš mašinos kol nepasibaigė laida.
    Kaip jau esu minėjęs – 6.00 ryto būtinai Pukas, nes tik ten tos kaimo dainos… (vėliau kai prasideda bumbčikai – jau nėra ką klausyti kaip muzikikės ir kitose radijo stotyse, aplamai galima sakyti).
    Na Puko šeiminko Kęstučio paklausau (kartojimų – vakare). Tiesiog mėgstu kartais pastudijuoti žmogaus psichologiją (tas man yra įdomu).
    Kaip ir pirmuoju atveju.
    Iš viso man patinka tik pokalbio laidos, kuomet pašnekovas kalbe ne štampais, ne klišėmis. Gal todėl vienu metu patiko CŽV radijo stotis. Kai buvo atrenkami tik įdomūs pašnekovai.
    Žinoma, reklama – mokestis už pasiklausymą.
    Be to, bent aš sužinau ko jokiu būdu negalima pirkti.
    TV juk žmonės beveik nežiūri (nors pakankamai nemažai dar ją ir žiūri, deja – tai taipogi tam tikras ir nekoks Tautos rodiklis), jei taip bus ir su radija, teks atsisakyti ir radijo paslaugų.
    Internetas – jau irgi darosi atgyvena. Perpratome… ir nebeįdomu.
    Dabar liko tik racas.lt
    Labai gerai daro manau anastasijiečiai, kai vaikai negauna jokios neigiamos informacijos.
    Paprieštaraudau, kad pražus patekę pas žmones. Atsako, kad nepražus – pas žmones niekada nepateks…

    • nerijus

      A.G.
      racas.lt man, kaip ir kai kuriems žmonėms travianas ir visos kitos internetinės „ligos“, kurios yra blogiau, nei kiaulių gripas :)

  • Lida

    Žinių radijas geras tiek, kiek pateikia žinių. O jo laidų lygis – runkeliams (kurie, o ironija, klausosi Pūko).

    • nerijus

      Lida

      Runkeliai, kaip žinia, nėra populiarūs ūkininkų ūkiuose.

      Norint, pritapti ( sutikti su nuomone- lysti į *ikną ) A.R., nereikia vadinti žmonių „runkeliais“. Yra ir kitų būdų, pavadinimų..

      • Lida

        Aš nepalaikau jūsų pozicijos „pritapti ( sutikti su nuomone- lysti į *ikną ) A.R.“

  • Runkelis

    Tos laidos „bendradarbiaujant“, „Produktų naujienos“ ir panašios užknisa. Tiksliau ne pačios laidos, o tai, kad nėra aiškiai įvardijama, jog tai reklama. Tačiau nenuvertinčiau ŽR klausytojų, be kelių egzempliorių, kurie nuolat skambina į radiją ir reiškia savo „labai svarbią nuomonę ne į temą“, turbūt didžioji dalis auditorijos suvokia kurios laidos yra užsakytos, kurios ne.
    O Rakausko pamokymų kartais pasiklausau… pasišypsau. Paklausiu savęs, kaip žmogus taip mastantis sugebėjo tokį verslą padaryti? Įdomu ir tiek.

  • evereta

    hm… stebiuosi, kiek krislu kitu akyse izvelgia p.Racas, bet nemato rasto savo akyje!!!! BNS, kuriam jis vadovauja, darbas pasidare KATASTROFISKAS!!!! Pateikiamoje informacijoje pilna klaidu, ne vien redakciniu ir kalbos; informacija veluojama pateikti kelias valandas. as jau nekalbu apie nesugebejima laiku sutvarkyti techniniu problemu, del kuriu kruva vartotoju negalejo kokybiskai dirbti. o naujos svetaines dizainas – apskritai – pasityciojimas. ir dar bandoma apsimesti, kad tai planuotas atnaujinimas. nereikia juokinti.