Maisto bankas: vieni aukoja, kiti reklamuojasi…

Tikriausiai pastebėjote praėjusį savaitgalį vykusią „Maisto banko“ akciją? Ir tikriausiai joje sudalyvavote?

Aš asmeniškai šį kartą nesudalyvavau, bet mūsų šeima – taip.

Graži akcija ir, manau, tikrai prasminga.

Ir, pasirodo, žmonės, nepaisant sunkmečio, vis dar aukoja (iš „Maisto banko“ pranešimo spaudai):

Pirminiais duomenimis, labdarai nupirktų maisto produktų vertė viršijo 588 tūkstančius litų.

Pavasarinė „Maisto banko“ akcija vyko 173 parduotuvėse, akcijai talkino 3762 savanoriai.

Pernai rudenį 207 prekybos centruose vykusios akcijos metu paaukotos 189 tonos maisto produktų už 744 tūkstančius litų.
Paramos maistu akcijoje 23 miestuose dalyvavo virš 100 tūkst. žmonių.

Tik štai niekaip nesuprantu, kodėl visi lygūs, o vieni lygesni…:

Pavyzdžiui, Vilniaus Akropolio „Maxima“ prekybos centre per dvi dienas surinkta paramos maistu už 16 tūkst. litų – pernai čia buvo surinkta produktų už 10 tūkst. litų. Akropolyje surinktas maistas pirmiausia bus išdalintas anksčiau paramos neieškojusioms šeimoms, kurių maitintojams netekus darbo gaunamų pajamų neužtenka prasimaitinti.

Gal kas sugebėtų paaiškinti, kodėl būtent „Akropolyje“ surinktas maistas bus „pirmiausia“ išdalintas?

O tai „Rimi“ surinkto maisto nedalins? Ar dalins po to, kai išdalins surinktą „Akropolyje“?

Nejau darant gerus darbus taip sunku apseiti be reklamos?

Aną kartą reklamavosi vieni, dabar – estafetę perėmė kiti…

O juk aukojame tai mes…

(6 balsų, vidurkis: 4,50 iš 5)
Loading...