Produktų rinkos naujienos

Važiuoju šiandien sau automobilių, klausau „Žinių radijo“ (dažnai taip būna) ir staiga – anonsas „Produktų rinkos naujienos“.

Įdomu, pagalvojau sau, kažkokia nauja laida atsirado.

Bet tik pradėjęs klausyti supratau – nei laida, nei ką.

Nes laidos vedėja kalbina „Maxima LT“ rinkodaros ir pardavimų departamento direktorių Saulių Jonaitį, kuris pasakoja apie… išpardavimų tendencijas.

Išpardavimų „Maximose“, žinoma…

Jokio skirtuko, jokio pranešimo apie reklamą nei prieš laidą, nei po jos.

Ir laida, pasirodo, anaiptol ne nauja. Transliuojama nuo praėjusių metų birželio mėnesio. Ne visai reguliariai – kartais kas savaitę, kartais – kas dvi, tačiau. Dažniausiai – bendradarbiaujant su „Maxima LT, tačiau archyve aptikau ir keletą laidų, parengtų „bendradarbiaujant“ su „IKI“ tinklą valdančia „Palink“.

Aš, žinoma, suprantu, kad sunkmetis, kad reklamos apimtys sumažėjo ir pinigų trūksta, bet turėtų juk būti kažkokios ribos…

Nes iš esmės tai „Žinių radijas“ tikrai geras produktas.

Gaila būtų, jei tektų liautis jo klausyti…

(4 balsų, vidurkis: 4,00 iš 5)
Loading...