Padėka Vilniaus savivaldybei

Apie gatvių remontą jau ne kartą esu rašęs ir žinau, kad ši tema kai kuriems šio tinklaraščio komentatoriams labai patinka.

Taigi, Pylimėlių ir Viršupio gatvės, kuriomis kasdien važinėju į darbą ir atgal, jau senokai yra avarinės būklės…

Todėl šių metų vasario 10 dieną pasinaudojau Vilniaus savivaldybės elektroninių paslaugų sistema ir nusiunčiau tokį laišką:

Nežinau, kad paskutinį kartą buvo tvarkyta Pylimėlių gatvė, bet pastaruoju metu ji darosi beveik nepravažiuojama – duobės kas keletą metrų, o kelkraščiuose susikaupęs ledas – gatvėje nepakanka vietos dviems automobiliams prasilenkti.

Tas pats pasakytina ir apie Viršupio gatvę, ypač toje vietoje, kur baigiasi sodai ir gatvė vingiuoja šalia Rokantiškių. Ten jau beveik nebeliko sveikos vietos ir gatvė tampa panaši į asfalto gabalais pabarstytą vieškelį.

Aš suprantu, kad artėja rinkimai, tačiau gal galima būtų bent šiek tiek pasirūpinti tuo, kuo priklauso rūpintis savivaldybei.

Ačiū.

Atsakymą gavau tą pačią dieną:

Informuojame, kad žiemos metu asfaltbetonio dangoje atsivėrusios avarinės duobės užtaisomos „šaltu asfaltu“. Tačiau ši medžiaga neatlaiko staigių temperatūros pokyčių ir besisukančių ratų jėgų. Todėl žiemos metu jis naudojamas tik kaip laikina avarinių duobių užtaisymo priemonė. Kuo dažnesni dangos užšalimo ir atšilimo ciklai, tuo didesnė tikimybė, kad šaltas asfaltas iškris iš užtaisytos duobės. UAB „Grinda“, prižiūrinčiai ir remontuojančiai miesto gatves, nurodyta patikrinti ir suremontuoti avarines duobes Pylimėlių ir Viršupio gatvėse. Asfaltbetonio gamykloje pagamintu karštu asfaltu gatvių dangos bus pradėtos remontuoti ne anksčiau, kaip balandžio mėnesį, kada sušils ir išdžius dangų paviršius. Apgailestaujame, tačiau nėra techninių galimybių nuo gatvių važiuojamosios dalies pašalinti suledėjusio sniego provėžas.

Operatyviai ir gražiai. Už tai labai ačiū.

Bet praėjo rinkimai, žiema baigėsi. Balandis dar neatėjo ir vaizdelis šiandien štai toks.

 

 

    

(2 balsų, vidurkis: 4.00 iš 5)
Loading...
  • Žigis

    Kovoti reikia na su pasekmėmis, bet su priežastimi. Turime pareikalauti ne tik Vilniaus, bet visų miestų merų, kad uždraustų orų kaitą, o kelius prižiūrinčias organizacijas įpareigoti kontroliuoti šio draudimo vykdymą. Tokia mūsų kova bus tikrai prasminga.

    • Marcius

      galima ironizuoti, bet galima kalbėti apie nekokybiskai atliekamus darbus ir to pasekoje ‘amzinai lopomas ir neuzlopomas’ gatves… Kada isikurs ekspertinis institutas, kuris atlikti objektyvius tyrimus ir viesintu kelininku darbo broka. Nesamone, kad negalima nutiesti autostrados, kuri per du metus nevirstu asfalto arimais.. darbu kaina europietiska – kokybe sovietine, o grietinelę nusigriebia grietinėlė…

  • Tadas

    aktuali tema, ir man kaip vairuotojui gaila ir savo nervu ir savo masinos..nes po Vilniu baisu vazineti visiskai..pries savaite buvau Rygoje, ten vaizdas tas pats :) taciau tai nepasiteisinimas, kad musu sostine turetu buti ne tokia duobeta ir nesvari…butent, ziema baigesi, baigesi rinkimai – paziuresim kas bus nuveikta :)

    • Šiaip Čiūvas

      vakar kalbėjau su kolega iš Danijos ir kai pasakiau kad pas mus keliai duobėti, sakė pas juos ta pati bėda. Žiema buvo nepalanki, o ir pas juos savivaldos biudžeto planavime panašios bėdos – pvz. kelių valymo (ir barstymo druska) biudžetas buvo pereikvotas dar lapkričio mėnesį ir gruodį jie džiaugėsi taip kaip mes, o ir pavasaris pas juos jau seniau atėjęs, duobės didelės, o remontuoti nėra prasmės. Laukia kaip ir mes :)

  • senko

    šiandien parašysiu tuo pačiu adresu ir apie savo gatvės duobes. Tikiuosi , kad reakcija bus tokia pat operatyvi ;-)))

    • dzyvai

      Ir pakomentuokite rezultatą. Pažiūrėsime, ar yra skirtumas kaip atsakoma į užklausimą, priklausomai nuo to, kas tą paklausimą pasirašo. Tiesiog žurnalistinis tyrimas gausis :)

  • romas

    Nežinau, kaip yra kitose, šiauresnėse Europos šalyse, bet įtariu, kad jie neremontuoja taip dažnai asfalto. Jei tinkamai įrengti pagrindai ir kelio konstrukcija gerai padaryta, kodėl tos duobės turėtų atsirasti? Tokios bėdos – ne tik seniau asfaltuotose gatvėse, bet ir naujose. Reiškia, yra susitaikyta su tokia kokybe dėl kažkokių priežasčių. Gal būtų neįkandamai per brangu daryti gerai, o gal kaip tik tokia situacija tenkina, kai yra stabilus verslas nuolat taisyti.

    • Regis

      Neturiu įrodymų, bet lengvai galima spėti (manau), kad daugkartiniai remontai kažkam naudingi.

      • dzyvai

        Pinigų „įsisaviminimas“ per kelius ir jų remontą – bendra problema rytų europoje. Ne per seniausiai Lenkijos susisiekimo ministras buvo, kiek atsimenu, teisiamas, kad tiesiant kelius buvo „sutaupyta“ po 10 cm asfalto pločio. Žinant kokie „bėginiai“ milijonai susidaro…

        Ar Lietuvoje buvo nors vienas kelias nutiestas su griežtais ir ilgais garantiniais įsipareigojimais iš statytojų pusės?

    • suomis

      Nežinau, kaip kitur, bet netoli Ostersundo tai keliai klaikūs. Bet pastebėjau, kad švedai nelabai pergyvena. Na gal dėl to, kad jie apskritai atsipūtę.

    • važinėjau neseniai po kalnuotas vėtoves, kur pliuso/minuso ciklas kasdieninis, drėgmės yra, o keliai puikūs. klausiau – kaip jie taip dažnai sugeba kelius persitiest – atsakė, kad čia dvidešimties metų kelias, ir jie tiesiog puikiai jį paklojo. tai tiek.

      • suomis

        Na, kaip kalnuotoje vietovėje, tada nieko nuostabaus, nes pagrindas tvirtas, vieną kartą investavai ir baigta. Juk granito nenuplausi. Pas juos daug kelių iš vis neasfaltuota, kas mane labai nustebino. O kai susidaro „tarka“, tai amortizatoriams vienas vargas. :)

  • briedis

    cia yra didele nepraktisko ir idealistinio mentaliteto klaida. tokius laiskus reikia rasyti pusmeti iki rinkimu. patikrinta. musu gatvej dar baisiau buvo, bet mes sulaukeme ne paaiskinimu, o remontininku. veliau, zinoma, ir lankstinuku apie gerus nuveiktus darbus ir raginimu balsuoti.))

  • TOKS VAIZDAS VISAME KAUNE.

  • nerijus

    Pastebiu tendenciją, jog Vilnius, pagaliau, duobėtomis gatvėmis pasivys Kauną. Taip baisiai, kaip šiemet- nebuvo.

    Kas gatvių duobėtumą lemia: orai ar neūkiškumas- lėšų švaistymas?..

    p.s. jie, taip operatyviai nereaguoja. Čia dėl to, kad Jūs parašėte.
    Keletą pastabų ir aš esu parašęs ir atsakymo vis dar laukiu, o jau praėjo daugiau kaip pusmetis :)

    • briedis

      o cia jau jus, nerijau, darote kita idealistu klaida. jus rasote savo vardu savivaldybes klerkams. taip daryti nepraktiska . reikia su kruva parasu. tada bet kas pagalvoja: jau cia nebe sraigtelis, jau cia mechanizmas… geros dienos visiems.

  • Lenkų rinkimų akcijai, A.Zuokui, Tvarkai ir teisingumui, Tėvynės Sąjungai,
    Pylimėlių ir Viršupuio gatvė palyginus su Gvazdikų gatve yra lygi kaip ledas, pirmiau tvarkykite Gvazdikų gatvę !!!

  • ^..^

    Ir aš kasdien Pylimėlių ir Viršupio gatvėmis važinėju. Tikėjausi, kad A. Račas vėl sutiks merą parduotuvėje ir pasiguos, kad aną kartą jį ne taip suprato, kad reikia ne tik išasfaltuoti gabaliuką Pylimėlių gatvės nuo Saulėtekio g. pusės iki A. Račo kiemo, bet ir likusią Pylimėlių g. dalį bei Viršupio g., nes A. Račas linkęs į darbą važiuoti ne per Saulėtekį ir Antakalnį, o per Rokantiškes.
    Beje, tas gabaliukas, kurį sutaisė Imbraso nurodymu – dar ir dabar idealios būklės (kad naujas kaimynas šiek tiek praardė dangą vesdamasis komunikacijas nesiskaito – čia kaimyno bėda, ne Imbraso).
    O jei rimtai, tai nesitikiu, kad situacija artimiausiu metu pasitaisys, nes jei ir bus remontuojama, tai vėl „lopoma“, o ne „perdengiama“. Po „lopymo“ lieka visi seni plyšeliai, kur skverbiasi vanduo naktį virstantis ledu, taip toliau ardydamas dar „nelopytą“ dalį. Ta dalis, kurią „suremontavo Imbrasas“, buvo perdengta, todėl ten ir po šios žiemos jokių problemų.

    • ^..^

      Gerb. Artūrai, jūs tikrai priklausot Lietuvos įtakingiausiųjų šimtukui – tik pasirodo bloge įrašas apie prastus kelius, tai jau vakare grįždamas iš darbo pamatau, kad kur dar ryte Viršupio gatvėje žiojėjo duobės, ten vakarop pripilta „šalto asfalto“. Tiesa, toks „remontas“ nepasiekė Pylimėlių g., sutvarkyta buvo tik ties Rokantiškėmis. Matyt, A. Račas vis tik dar per mažai įtakingas… Reikėtų palypėti dar kokia dešimčia vietų aukštyn įtakingiausiųju reitinge – Pylimėlių gyventojams nuo to tik geriau :)

  • suomis

    Reikalaukit, kad keliai būtų ne asfltuojami, bet betonuojami, tada jie ilgiu laikys. Štai Teksase keliai betonuojami. Aišku, jie taps brangesni, bet ir laikys jie daug ilgiau. O miesto komunalininkus aš suprantu. Jei nėra techninių galimybių, tai nuo jūsų laiškų ir pasipiktinimų gausos, reikalai nesikeis. Viską lemia technika, technologija,oras ir PINIGIUKAI. :)

  • Na asfaltbetonis dar nėra gaminamas. O duobės atsirasti gali dėl daugelio priežasčių – blogai sutankintas pagrindas, nelygiai nufrezuota buvusi danga, neatlaiko apkrovų, jei važinėja sunkiasvorės mašinos, per plonu sluoksniu klojama ir t.t. Bet pasitaiko ir tokių atvejų – konkursą laimi pasiūlęs pigiausiai rangovas, pastarasis eina pas tiekėjus ir žiūri, kur galima dar sutaupyti, tuomet atsiranda variantai, kaip dėti mažiau bitumo ir pan. Ir kasmet tvarkai iš naujo :)

    • O kas trukdo į konkurso sąlygas įrašyti reikalavimą, kad rangovas, suremontavęs kelio dangą (na išasfaltavęs, užlopęs ar dar kas, pagal konkrečios gatvės padėtį), tarkime 5 metus savo sąskaita šalintų atsiradusius defektus toje atkarpoje, kurią remontavo?
      Taip, tai pabrangintų paslaugas, bet kažin ar tas vienkartinis pabrangimas nesikompensuotų per tuos kelis metus…
      Tiesiog kažkodėl nenorima rašyti gerų konkursų sąlygų…

      • Na, jei pagrindas nenumatytas, kad važinės sunkiasvorės mašinos, o jos važiavo, tai nebelabai kas gelbėja. Plius įrodymas kieno kaltė truks ilgokai, o kelius remontuoti reikia dabar :) Bet iš esmės sutinku.

  • senko

    neteip seniai per vieną vokiečių TV ,berods ZDF mačiau tokią ironišką laidelę , tipo mūsų KK2 apie pavasarines duobes kažkuriame jų mieste. Ir taip man , kaip tikram lietuviui pasidarė gera, kad ne vieni mes tokie, kad turime dar “ братья по разуму“

  • niemand

    Informatyvus rusiskas paiskinimas kodel keliai prastos kokybes:

    • dzyvai

      Nei pridėsi, nei atimsi. Manau, didesne dalimi įvardintos ir Lietuvos blogų kelių priežastys.

  • Šiaip Čiūvas

    Artūrai, čia esate visiškai teisus – savivaldybė yra labai neblogai pasiekiama emailais ir operatyviai atsako. Kažkada teko parašyti tiesiai vicemerui dėl stadiono planų (nurodžiau vietą, kur sovietmečiu buvo toks planuojamas) ir atsakymą su nurodymais skyriams išnagrinėti problemą gavau labai operatyviai. Kita bėda yra ta, kad mums mūsų problemos atrodo labai aktualios, o savivaldybėje jos stovi dideeeeeeelllllėėėėėjeeeeee eilėje :)

  • D.

    tai čia dar normalus kelias, ar jums geriau žvirkeliai? O kiek Lietuvoje dar neasfaltuota kelių.
    O ką sakyti tada šiems žmonėms –

    http://www.youtube.com/watch?v=uZonCgTJKX4

    http://www.youtube.com/watch?v=d4U5ZmkaXcM

    :)

  • ok

    Kaip geriau: ar užregistruoti pranešimą
    http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/index.php/159/?
    ar užpildyti prasymo del skundo nagrinejimo formą?
    http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/index.php/143/?itemID=217
    Gal dar kokį būdą žinote, kad operatyviai sureaguotų į mano skundą?