Mobiliųjų operatorių IQ testas: ieškoti kvailių negražu. O padėti ieškantiems?

Kai pirmą kartą www.atn.lt užtikau tai, apie ką dabar rašysiu, pagalvojau gal neverta… gal senstu ir darausi per daug priekabus.

Tačiau šiandien radau tą patį nekomerciniame (na, iš esmės:) puslapyje http://nezinau.lt ir nusprendžiau vis dėlto parašyti.

Žinau, kad kai kas gali pasakyti – iš pavydo, bet tebūnie.

Taigi, tiek atn.lt, tiek nezinau.lt yra reklamos skiltis, kuri vadinasi tekstiniai skelbimai.

Vienas jų siūlo klausia „Ar tu protingesnis?“ ir siūlo pasitikrinti IQ.

Juk smalsu, ar ne?

Vieną vakara pabandžiau. Spustelėjau ant nuorodos ir voila: http://lt.mit-iqexam.com/index.php?a=413

„Sveiki atvykę į tiksliausią IQ testą“

Klausimai lengvi, jų tik dešimt. Tačiau po to kažkodėl tai prašo nurodyti mobiliojo ryšio operatorių ir net atsiunčia kodą, kurį reikia įvesti norint sužinoti, koks protingas esi…

O „Naudojimosi sąlygos“ visą laiką apačioje…

Ir jose sakoma, kad įvedęs tą atsiųstą PIN kodą,   

Jūs suprantate, kad užsirašydami šiai paslaugai ir įvesdami PIN kodą, kuris atsiunčiamas mobiliojo telefono, kurį pateikėte šioje svetainėje numeriu, Jūs registruojatės mūsų paslaugai. BITE IR TELE2 VARTOTOJAI turėsiu sumokėti LTL20.00 kas savaitę (OMNITEL – LTL19.4 kas savaitę) ir gausiu 6 kreditai Polifoninės skambučio melodijos kas savaitę.

Beje, prieš įvedant PIN kodą siūlomi trys kreditai už 10 litų…

Taip ir likau nesužinojęs, ar esu protingas, nes kodo neįvedžiau. Bet neabejoju, kad tikrai atsirado ne vienas jį įvedęs…

Galiu, žinoma, klysti, tačiau man atrodo, kad toks būdas vilioti pinigus yra nesąžiningas. Ir manau, kad padėti nesąžiningai vilioti pinigus taip nėra labai etiška.

Todėl norėčiau pasiūlyti tokį dalyką – spausti visiems ant šios nuorodos, atsakinėti į „IQ Testo“ klausimus ir įvedinėti savo telefono numerį, gauti PIN kodą, tačiau jo neįvedinėti.

Ir taip daryti daug daug kartų…

Tegul siunčia žinutes jei jiems taip patinka:)

(19 balsų, vidurkis: 4,47 iš 5)
Loading...
  • Anonimas

    Artūrai, siūlote kažką panašaus į hakerių ataką. Ištobulinsime metodus ir sekantis taikinys bus monopolininkai :)

  • Anonimas

    Manau daugeliio is musu laikas per brangus, kad leist ji pildant kazkokias kvailas anketas. Juo labiau is anksto zinant kuom tai pasibaigs :)

  • Anonimas

    Tos „paslaugos“ yra ne kas kita, kaip legalūs „antpirščiai“. Atspėk po kuriuo kamuoliukas. Suaugę žmonės dar paskaito sąlygas, o vaikai ar paaugliai spaudžia nesusimąstydami. Po poros mėnesių tėvai užraukia tuos mokesčius, bet savo dalį antpirštininkai jau būna gavę. Vsio zakonno, žinoma.

  • Čia yra aferų afera, kokių pilna ir reklaminiuose sklebimuose…
    garantuoju, kad atitinkamos tarnybos yra gerai pateptos, kad nereaguoja niekaip..

    šitam pavyzdy blogiausia, kad galima vesti BET KIENO numerį.

    Nekaltas žmogus gauna žinutę, pasižiūri, kartą spusteli – ir jau ABONENTAS…

    ir jau moka 20 litų minimum, nes atsisakyti iškart neįmanoma, parašyta mažutėms raidėm, kad minimum dvi savaites būsi abonentas….

    o dėl siūlymo užsisakinėti ir neįvedinėti… čia gi jiems tik į naudą – puslapiui lankomumą kelsite. O žinutes gi siuntinėja kompiuteris, jam dzin, kad ir 5 milijonus gali išsiųsti…

    geriau išsiaiškinkite, kas tokius lochotronus suka ir kam jie priklauso? nė vienoje normalioje šalyje tokių nėra

    • Anonimas

      Pilnai pritariu, žinučių siuntinėjimas nieko neduos, kompiuteris valgyt ne prašo reikės išsiųs kiekvienam iš mūsų kad ir po dešimt žinučių. Čia greičiau mums atsibos tą testą daryt :). O dėl tokių lochotronų iš tikrųjų įdomu ar galima ką nors padaryt?

      Tarp kitko aš asmeniškai buvau susidūręs su kitu sukčiavimu (spėju). Vidury baltos dienos į darbinį telefoną kažkas „numetė švyturį“. Aš paimu telefoną ir beveik nežiūrėdamas imsiu ir pulsiu perskambint (turiu keletą žmonių kurie man švyturiuoja) tik pasidarė įdomu kuris skambino. Ogi žiūriu kažkoks tarptautinis kodas (tikslus numeris +393193269048) kadangi darbe tenka bendraut su kolegomis iš užsienio imu tikrint kas tai per numeris. Pasirodo kodas Italijos, ten aš jokių reikalų neturiu. Dėl įdomumo pabandau „paguglinti“ ir randu įdomių dalykų, pasirodo masiškai žmonės skundžiasi, kad iš šio numerio konkrečiai ir labai panašių apskritai sulaukė trumpų skambučių arba rado praleistus skambučius.. Tai va, aš aišku nebandžiau perskambinti, viską ką padariau tai paskambinau į Bitę. Papasakojau, kad pasidomėtu visu šiuo reikalu, nes tikrai atsiras tokių kurie perskambins, o vėliau gaus sąskaitą už tuos skambinimus.

      • Anonimas

        Kitaip tariant pasakei vilkui, kad ka tik tau vilkas skambino.
        Operatoriams tokie sukciai pelna krauna, todel ju sustabdyti niekas neketina. Va butum atskambines i Italija, jau bite pora lituku pelno butu is taves gavusi.
        Neatmesciau galimybes, kad pati Bite ir kuria tokius „loxatronus“.

        • Anonimas

          neparašiau, kad žmonės skundžiasi iš visos Europos. T.y. sunku būtų įžiūrėt (bent jau man) ryšį tarp Bitės ir tų veikėjų..

          p.s. o apie vilkus gali savo bobutei papasakot, kad tikro nesutiktų (aš rimtai, labai rimtai).

  • Anonimas

    Aukštas IQ dar neapsprendžia, ar žmogus protingas. IQ, man atrodo, yra vienas iš mitų/stabų, kuriam meldžamasi šiuolaikinėje Lietuvoje. Aukštą IQ galima įrašyti į CV ir papildyti jau turimą kompetencijų portfelį. Taigi darbo rinkoje tu tampi labiau patrauklus ir labiau konkurentabilus, tuo tarpu kai aplink didėja bedarbystė. Šiuo atveju verslūs ir kūribingi IT-šnikai rado gerą nišą pinigams užsidirbti krizės metu. Nusikaltimo sudėties, greičiausiai, nėra.

  • Reikės tą reklamėlę užblokuoti. Negi išbandysi visas prieš dėdamas? Atsiprašau, jei kas dėl jos nukentėjo…

  • Artūrai,

    ačiū už pastabumą.

    savo ruožtu informuoju, kad su partneriu, teikiančiu šią paslaugą, Tele2 nebendradarbiauja. Prieš kurį laiką nutraukėme sutartį su juo įtarę galimą sukčiavimą ir mūsų vartotojų apgaudinėjimą.

    Tai matyti ir šiame tinklapyje – pats atsakiau į visus klausimus, pasiekiau finišą, bet Tele2 pasirinkti negalėjau. Iš taisyklių, matyt, mūsų pavadinimo dar neprisiruošė išimti :)

    Apskritai mobiliųjų paslaugų rinka yra labai jauna, tad joje pasitaiko tiek gerų, tiek ne itin dalykų, kad ir tokių kaip šis. Rinka nėra itin plačiai reglamentuojama, gerosios praktikos taip pat nėra, todėl bent mes stengiamės šią praktiką kurti patys ir apsaugoti vartotojus nuo galimo sukčiavimo. Tarkime, kaip tik dėl to šiuo metu atnaujiname sutartis su visais mobiliojo turinio paslaugų tiekėjais.

    Kita vertus, reikia suprasti ir tai, kad mobilieji operatoriai šioje srityje veikia tik kaip tarpininkai – tiekiame ryšį paslaugų teikėjams ir ne visada galime laiku sužinoti, jei kuris sumanė pasiėlgti nesąžiningai. Tokiais atvejais mums labai padeda vartotojų informacija. Todėl jei manote, kad pažeistos Jūsų teisės, arba įtariate galimą nesąžiningą elgesį – rašykit arba skambinkit, kontaktus rasit šiuo adresu: http://www.tele2.lt/kontaktai.html

    Sėkmės!

    Andrius Baranauskas
    Viešųjų ryšių vadovas
    Tele2

  • Anonimas

    Mano draugelis ivede, ne nepasidomejo salygomis…. pasijaute isdurtas kaip kudikis.. bet atsakymas buvo – aukstas intelektas (bei tuscia pinigine) :)

  • Anonimas

    ar tokios neterminuotos „sutartys“ be parasu?

  • Anonimas

    Taigi tokios aferos nevyksta be operatorių žinios ir dalyvavimo, nes be sutarties su operatorium negausi nei trumpojo numerio, nei nenusiplausi pinigų už savo niekam nereikalingas „paslaugas“. Račo aprašyta schema dar palyginus skaidri. Bet žmonės skundžiasi, kad gauna SMSus su pasiūlymais IŠJUNGTI kokias nors „paslaugas“, kai tuo tarpu jie tų „paslaugų“ niekuomet nebuvo įsijungę ir jokių pinų nėra siuntę. Būtent ne šiaip apsižioplinę, bet tiesiog nėra siuntę. Operatoriai apsimeta kvailiais, Ryšių reguliavimo tarnyba irgi nesivargina ieškoti galų. Todėl reikia tiesiog įstatymu įpareigoti operatorius, kad sudarytų klientams galimybę išvis užblokuoti bet kokių mokamų paslaugų užsakymą per visokius smsus ir pinus. Tarp kitko, patys operatoriai irgi kultivuoja panašaus pobūdžio suktybes, kai prikiša į savo korteles visokių meniu punktų, kurie faktiškai reiškia momentalų prisijungimą prie mobilaus interneto, bet žmogus apie tai neįspėjamas. O meniu punktas tyčia pavadintas taip suktai, kad žmogus neįtartų, ką jis reiškia iš tikrųjų. Arba tas įprogramuojama į kokį funkcinį mygtuką, kuris dažnai užkliūva netyčia. Bet visiškai atsijungti interneto paslaugą arba panaikinti meniu punktus neįmanoma.

  • Pritariu nuomonei, kad tai yra nachališka vartotojų apgaulė, artima sukčiavimui.

    Tik nepritariu pasiūlymui ten registruotis ar pan. – kaip čia teisingai pastebėta, sms’ų siuntinėjimo programai tūkstančių žinučių daugiau ar mažiau – skirtumas mažas.

    Todėl manau, kad tikslingiausia būtu kreiptis į atitinkamas vartotojų teisių apsaugos tarnybas, kad informuoti juos dėl šio vartotojų apgaulės būdo bei pareikalauti imtis priemonių dėl jo nutraukimo.

    Vartotojų teises ginančių valstybės institucijų veiklą Lietuvoje koordinuoja Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, tinklapis http://www.vartotojoteises.lt/index.php?1784444922. Skundų sistema ten tikrai sudėtinga ir biurokratiška.

    Tačiau šiuo atveju kalbame apie informacinės visuomenės paslaugų kokybę, todėl turėtumėte kreiptis į Informacinės visuomenės plėtros komitetą prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės adresu, Vilniaus g. 18, Vilniuje, tel. (8 5) 266 51 61, faks. (8 5) 266 51 80, el. p. info@ivpk.lt

    Tinklapis:
    http://www.ivpk.lt/main.php?cat=20&gr=2

  • Anonimas

    Praktinis patarimas: siųsti tuo trumpu numeriu žinutę STOP ir visos tuo numeriu teikiamos mokamos paslaugos bus išjungtos. Jei kartais nebūtų – skųstis operatoriui ir jis susitvarkys su paslaugos teikėju.

  • Ei, žmonės, žiūrėkit, kaip viskas pakankamai paprasta:

    http://racas.lt/mobiliuju-operatoriu-iq-testas-ieskoti-kvailiu-negrazu-o-padeti-ieskantiems/#comment-8378

    http://racas.lt/mobiliuju-operatoriu-iq-testas-ieskoti-kvailiu-negrazu-o-padeti-ieskantiems/#comment-8379

    Vienastoks ir Andriau, ačiū už greitą reakciją.

    Dabar galvoju, gal dar reikia į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą:)

  • O geras, aš irgi šitą buvau užtikusi!:D Atsakinėju į klausimus ir mąstau: „Nejaugi iš jų tikrai galima žmogaus IQ nustatyti?“, bet visgi tęsiu toliau. Ir ką sau manot, norint sužinot ar aš protinga, ar ne, liepia įvest telefono numerį=OO Taip ir likau nežinioj, kaip ir jūs Artūrai, nes niekaip nesuvokiau ryšio tarp esamo nr. ir intelekto aukštybių. Hm… Negalima pasimaut ant tokių „kabliukų“.

  • Anonimas

    Atsakinėjau ir aš į tuos klausimus tik atsakymo ten nesužinojau. Užtai jūs, Artūrai, atsakėte. Ačiū :)

  • Anonimas

    Panašiai bandė ir mane apgauti, tik dar įžūliau – „Atsisiųskite nemokamą skambučio melodiją“. O apie tai, kad 20 Lt./sav. ir taip dvi savaites minimum – mažom raidelėm puslapio apačioje. Aš tuomet pagalvojau, kad nelabai kas lietuvoje ką nors už dyka dalina ir perskaičiau sąlygas. bet man 36 ir jau kažką gyvenime matęs. o jei būtų 12 metų?
    Sprendimas labai paprastas – turi būti įpareigojimas AIŠKIAI ir nedviprasmiškai įspėti vartotją apie mokamas ar abonentines paslaugas. Ir jau paslaugos teikėjo rūpestis būtų įrodyti, kad vartotojas žinojo už ką moka.
    Tuomet ir abonentų būtų žyyymiai mažiau…

  • Anonimas

    Na šiaip IQ testas tai ne 10 klausimų, tad jau dėl to iš kart aišku jog tai apgaulė (galima pasiskaityt, gal kada tokios žinios pravers: http://www.skaitom.lt/galimybes-intelekto-koeficientas/ ).

    O šiaip nėr ko ant reklamų maigyt apskritai. Blokuojam viską su ad-blocker’iu ir džiaugiamės greičiau kraunamais puslapiais ir švaresniu turiniu (be jokių įkyrių tekstų ar paveikslėlių).

  • Anonimas

    Cha!..tikray pokshtas:).. klausimay galbut tikray nesunkus ishskyrus pora:)..apie beisbola bei kalifornijos herba:)..taciau labiausiai prajuokino tay,jog ash neesu abonentas ,o naudojuosi „labas“ paslauga. o ivedus tel. nr. PIN kodo net negavau ,ne sju kneturi usiuo metu saskaitos.. vadinasi shiais laikais jeigu neturi telefone saskaitos – neturi galimybes ir savo IQ suzinoti:).. taigi isvada viena neesi abonentas – esi neintelektualus ;) . .(smagu) ;D

  • Anonimas

    durniu gaudyklė yra tokis reikalas, kaip šis IQ testas :) man skaudu ir pikta būna tik ant savęs, kai panašiai „pagauna (išduria)“.

    Žodžiu būkit budrus… ir nepriimkit asmeniškai… :)

    • Tomas

      kokiu budu as patapau anonimu, kiek pamenu pasirases savo vardu komentavau ? ka praleidau ?

      • Tomai, juk rašiau komentaruose – vieną dieną visi anksčiau komentavusieji kažkodėl pavirto anonimais. Gal WordPress buvo kaltas, o gal tiesiog sąmokslas:)

        • Tomas

          Aišku, ačiū už informaciją ir atsiprašau. Niekaip neišmokstu googlint, prieš klausdamas – bet ir šiuo klausimu jau gyjantis ligonis.

  • Anonimas

    Kalbant tiesiogiai apie įraše išdėstytą problemą – visiškai pritariu. Tam tikra prasme tai yra žmonių apgaudinėjimas, išdurinėjimas ir panašiai.

    Tačiau man užkliuvo kiek kitas dalykas.. Iš tiesų labai liūdna, kad žmonės, užtikę kažkur internete kažin kokį IQ „testą“ ant to užkimba. Tai atsispindi kai kuriuose komentaruose, kad tai priimama kaip reali, patikima galimybė sužinoti savo IQ.

    Čia akmuo į psichologų (tiksliau, jų darbo ir veiklos viešųjų ryšių:) daržą, bet pasirodo Lietuvoj dar nėra žinoma, kad validžių ir patikimų intelekto testų jokiu būdu niekada nebus internete, kad IQ įvertinimas – tai rimta ir atsakinga procedūra, kurią gali atlikti tik kompetetingi ir reikiamą kvalifikaciją turintys psichologai, kad intelekto testų užduotys yra itin konfidencialios. O vyresniems nei 16m. žmonėms Lietuvoje patikimas intelekto įvertinimas tapo įmanomas apskritai tik prieš pusę metų..

    Visa kita – internetas, įvairios knygelės ir panašūs dalykai tėra žaidimas, praktikavimasis, trenoruotės, mokymasis, bet jokiu būdu ne galimybė sužinoti savo IQ..

  • Anonimas

    Klausimas Tele2 Andriui. Sukciams ne! O kada baigsite stampuoti atvirai ir pasleptai nupirktus tekstus spaudoje? Musate visus Lietuvos rekordus. Gavus spaudos monitoringa net juokinga darosi – tas pats tekstas, tos pacios antrastes per desimtis skirtingu leidiniu. Viskas sumaketuota ala straipsnis, liaupses liejasi laisvai. Is visu publikaciju 80% pirktines. Totalus saves mulkinimas. Juk aisku, kad pinigai i bala ir vienintele nauda – varnele virsininkui ir jausmas, kad kazka veiki, na dar pajamos buku tekstu rasytojams. Jei reikia irodymu, gali netiket omnitel tyrimais bet pasiremt Pruskienes ir Blinkeviciutes rezultatais, jie iskalbingi… Civilizuotiems verslams civilizuotos ir priemones. Jei regionai neraso ko norit – yra reklama yra advertorial formatai. Kazakip keista. Svediska bendrove, netiesiogiai susijusi su stambiais ir skaidriais ziniasklaidos koncernais, o Lietuvos provicijoje visiskas bezpredelas (atsiprasau uz si zodi, bet jis teisingai atspindi jusu elgesi). Nejau naiviai tikit, kad tinkami akcininku zmones besirupinantys korporatyvine reputacija niekada nepasidomes? Bite susitvarke, Teo is esmes taip pat. O pas jus … A? Darius is Omnio

  • Anonimas

    Artūrai,

    ačiū pačiam ir kitiems kolegoms, kad atkreipėte dėmesį.
    Noriu paprieštarauti – „Omnitel“ tikrai netoleruoja savo klientų apgaudinėjimo, mes branginame reputaciją bei klientų pagarbą. Taip, dirbant su daug partnerių kartais gali pasitaikyti ir negerų dalykų, todėl esame dėkingi už operatyvią informaciją apie juos.
    Bendradarbiavimą su šią paslaugą teikiančiu partneriu jau nutraukėme, „Omnitel“ klientai daugiau nebus apgaudinėjami.

    Daiva Selickaitė
    „Omnitel“ ryšių su visuomene vadovė

    • Ačiū, Daiva. Ir perduokit ačiū „Omnitel“ už teisingą požiūrį:)

  • Dariau,

    Reklaminę informaciją pateikiam taip, kaip manom esant geriausia, o laikytis ženklinimo reikalavimų yra žiniasklaidos reikalas.

    Jei dar turėsit klausimų ar pasiūlymų – rašykit tiesiai, mano el pašto adresas nėra slaptas.

  • Anonimas

    Bitė tyli… ką tai reiškia?

  • Anonimas

    Andriau,

    As pati ne mokau, ar patarineju, o viesai gedinu. Pasitaike gera proga, nes siame bloge renkasi daugumoje protingi (ir itakingi) zmones. Kaip pats pripazinai taip pateikinejate reklamine medziaga. As subjektyviai manau, jog reklama spausdinti kaip ziniasklaidos straipsnius yra vartotoju klaidinimas (1 etikos nuodeme) ir normalios zurnalistikos zudymas (2 etikos nuodeme). Taip pat tai yra ziniasklaidos monitoringo statistikos falsifikavimas, tuo paciu apgaunant vadovus ir akcininkus (3 etikos nuodeme). Be to galima pasigincyti ar masinis skaitytoju mulkinimas pompastiskomis straipsniu imitacijomis duoda ilgalaiki pozityvu rezultata reputacijai ar atvirksciai – nuosekliai ja griauna(4 ?). Cia mano asmenine nuomone, todel turiu teise ja isreiksti ir viesai. Ir ji berods sutampa su mano ir tavo reprezentuojamu kompaniju verslo etikos supratimu.

  • Dariau,

    nepyk, bet kol neprisistatei, tol negaliu tikėti, kad reprezentuoji vieną ar kitą bendrovę.

    Dėl gėdinimo – paties pastabos nėra teisingos. Šįsyk atsakysiu, dėl tolesnių komentarų – nepyk, nesivelsiu į juos, juolab nežinodamas, su kuo šneku.

    Taigi:

    1. Reklaminiai straipsniai egzistuoja visame pasaulyje.
    2. Tai normali komunikacijos praktika, ir švediško kapitalo bendrovės, įskaitant kad ir TeliaSonera, juos taip pat Lietuvoje naudoja.
    3. Vėlgi, tame pačiame pasaulyje žurnalistika dar nenužudyta. Spėju, dėl to, kad pati žiniasklaida sugeba atskirti reklamdavių ir skaitytojų interesus.
    4. Vartotojų klaidinimo išvengiama nurodant reklaminį publikacijų pobūdį, už tai vėlgi atsakinga pati žiniasklaidos priemonė.
    5. Ačiū už rūpestį mano viršininkais ir akcininkais. Jų kontaktai vieši, niekas netrukdo pasiskųsti.

  • Anonimas

    Aciu uz atsakyma. As irgi toliau sia tema nediskutuosiu. Pasitikrinau musu vertybes ir pasalio matyma. Sekmes versle.

  • Anonimas
  • Anonimas

    dar viena istorija…

    http://miglius.lt/2009/01/wapmobzolt-1679/

    P.S. Džiugu, kad Tele2 ir Omnitel sureagavo į paminėtą aferą, bet tai tik ar vienas įrodymas, koks A.Račas yra įtakingas… Eiliniai vartotojai apie tai jau rašo metus laiko…
    vien http://www.skundai.lt kiek graudžių istorijų pridėta…

    • Mielas R.M, bet juk geriau vėliau nei niekada… Ir svarbiausia – galutinis rezultatas, ar ne?

  • Sveiki,
    aš atsakysiu „Bitės“ vardu :) „IQ testo“ svetainei tiekta paslauga jau yra atjungta ir klientai neapmokestinami. Šiandien bus nutraukta ir sutartis su projekto autoriais.

  • fantastika:)

    viešumas valdo:)

  • Anonimas

    Gerbiamieji, mano giliu isitikinimu, noras tokiomis priemonemis suzinoti savo is anksto numanomai auksta IQ, rodo kaip tik priesinga rezultata. O kai kuriems komentuotojams galiu pasakyti stai ka: nebukit akli, naivus ir bjaurus! 1. Visame pasaulyje tokiu meginimu apgauti ir isvilioti pinigus – milijonai ir LT cia niekuo neissiskiria, o tai akcentuoti yra net zema. 2. Bandymu kur nors pralobti, ar bent noro tai padaryti, pasiknise savo smegeninese rastume beveik kiekvienas. Nemeluokime sau. 3. Suziureti tokiu bandymu nei operatoriai, nei pasto programu, is kuriu issiunciama milijonai spaminiu meilu su pasiulymais „win / earn cash“, nei serveriu gamintojai ar hosteriai, kuriu resursais naudojasi apgavikai, galimybiu neturi. Juolab, kad atejes prasyti trumpojo numerio UAB „Ragai ir kanopos“ atstovas neprisistato sukciumi ir nepasako norintis pamulkinti klientus, o teigia norintis pasiulyti „nuostabia paslauga“. Taigi, nemanau, kad toks operatoriu kaltinimas turi realios prasmes. Tiesiog, lietuviai iprate sukciavimu kaltinti visada ir visus. Nesakau, kad tokios klaidos toleruotinos – taciau du is triju operatoriu jau sureagavo. Rezultatas – tikrai svarbiausia, Arturai. Ir sorry uz ilga komentara. Sekmes! :)

  • Sidai, pataisysiu – trys iš trijų :)

  • Anonimas

    Tebunie, trys. Juo geriau, ar ne? :) Ir tai dar suprantu kaip pritarima komentarui. Tad, aciu. ;)

  • na čia kaip pažiūrėsi. Jei įvykį išeitų TEISIŠKAI suformuluoti kaip apgaulę, tai tie trumpųjų numerių tiekėjai tiesiogiai gaunasi kaip nusikaltimo bendrininkai – o už tai galima ir nubausti :) tada atsirastų ir rūpestis, ar klientai viską daro legaliai.

    Tuo labiau, kad šiuo atveju labai didelis apmokėjimas nurodomas – 20lt /mėn, ir taip du kartus. Nebuvau dar girdėjęs ,jog tokia suma galima atsiskaityti per sms, ar panašiai.

    Šiek tiek globaliau žiūrint, čia gi jau pradedamas totalinis žmonių sekimas internete – jei jau Interneto Tiekėjus įpareigoja fiksuoti el. pašto srautus ir t.t., tai kodėl negali fiksuoti trumpųjų numerių tiekėjai? Juolab kad trumpųjų numerių tiekėjų srautas mažesnis nei interneto tiekėjų. Matyt tiesiog noro nėra. Bet jei įstatymiškai bus prispausti tiekėjai, tai pradės viską fiksuoti, ir viskas pataps įmanoma :)

  • Monika050

    O ka daryti, jei vaikas sugalvojo ivesti pin koda? Ir dabar nuskaiciuoja nezmoniskas sumas? Ir niekaip nerandame, kur issiregsitruoti, gal galite padet?