„Laisvo laikraščio“ išdaigos

Atneša man šiandien kolegos A.Drižiaus „Laisvą laikraštį“. Pažiūrėjau – ir šiek tiek nustebau. Pirmo puslapio viršuje: dešinėje – A.Račas, kairėje – R.Paksas.

Žinau, kad daugumai esu „paksistas“ ir man dėl to visai neskauda (nes savo laiku buvau „landsbergistas, po to – uspaskistas, o visai neseniai buvau apkaltintas prisidėjęs prie „valstybininkų klano).

Tačiau „Laisvo laikraščio“ laisvas elgesys šiek tiek stebina.

Pirmiausia, jie paėmė komentarą, skirtą „Laisvajai bangai“ neatsiklausę radijo stoties (tai man patvirtino „Laisvoji banga“).

Antra, pavadinimą komentarui jie sugalvojo patys, o tai jau galima vertinti, kaip autorinių teisių pažeidimą. Be to, komentare skambėjęs siūlymas panaikinti Konstitucinį Teismą tebuvo siūlymas pamąstyti apie politikų dviveidiškumą ir dvigubus standartus ir keista, kad A.Drižius jį suprato taip tiesmukai.

Trečia, nors ir pasisakau už nuomonių įvairovę ir manau, kad visokie laikraščiai ir žurnalai turi teisę egzistuoti, visiškai neabejoju, kad „Laisvas laikraštis“ yra aiškiai partinis leidinys – tai patvirtina ir paskutiniojo numerio turinys: „Tvarkos ir teisingumo“ ten tiek daug, kad jokių abejonių kilti negali.

Iš esmės gal ir nebūčiau prieš, kad partiniai leidiniai persispausdina mano komentarus, tačiau pirma, tai turėtų būti daroma civilizuotai, tai yra, pagal susitarimą, o antra – nebandant sukurti iliuzijos, kad esu to leidinio autorius.

Tikiuosi, „Laisvas laikraštis“ tai supras ir demonstruodamas tai, pirmiausia išims mano komentarą iš savo internetinio puslapio.

Beje, nors ir nesu patenkintas tuo, kas įvyko, negaliu nepaminėti, kad vienas straipsnis paskutiniajame „Laisvame  laikraštyje“ labai įdomus. Jame teigiama, kad Darbo partija 2005-2006 metais buvo užsiprenumeravusi „Respublikos“ dienraščių už beveik 1 milijoną litų.

Iš esmės visi partijos nariai skaitė „Respubliką“…

Įdomu, ar dar kokių nors dienraščių prenumeravo, ar ne?

  

(9 balsų, vidurkis: 4.22 iš 5)
Loading...
  • Anonimas

    žinoma, kad kaip daro LL daryti negalima. Manyčiau, kad jau geriau kai laikraštis aiškiai įvardija save kaip partinis, o nevaidina pliuralizmo, kaip tai daro , sakysime, žurnalas Veidas.

  • Spėju: dar vienas toks šposas ir iš radijo išeisi savo noru.

    Atspėjau? ;)

  • Žinai, Liutaurai, neatspėjai…:) Nes šį kartą LB tikrai niekuo dėta. Jų leidimo neprašė, jie leidimo nedavė. O mūsų bendradarbiavimas kol kas vyksta taip, kaip sutarėme – aš kalbu, jie leidžia. Draudžiamų temų nėra, pageidaujamų – taip pat.

    Ir tiesą pasakius, net ir kitas laidas klausydamas, visiškai neturiu prie ko prisikabinti – normalus pliuralizmas. Žinios taip pat normalios (juk BNS perka:), taip kad visiškai normali ir padori radijo stotis. Ir net muziką visi neblogą groja. Taip kad kol kas neturiu jokios priežasties išeiti. Na, gal nebent dar vienas komentatorius būtų, šiek tiek lengvesnis grafikas būtų.

    Žodžiu, neatspėjai:)

  • ech… tai koks ten stoties dažnis Vilniuje? ;)

  • Anonimas

    Nemanau, kad jau taip nusidėjo Drižius, kad reiktų taip į šuns dienas jį. Visiem klaidų pasitaiko per skubėjimą ir per finansinius sunkumus. Stengiasi kaip ir Tamsta vardan tos Lietuvos. Jei Jūs, mums brangūs žmonės, vieni kitiem pradėsit akis kapoti dėl smulkmenos, mes nebeturėsim ne tik ąžuolų, už kurių slėptis ir kur pasiguosti, bet ir šiaip jokios žalumos Lietuvoj neliks. Vien tik rudenio geltonai rudos spalvos su raudonomis dėmelėmis. „Vien tik auksas valdo mus“ … ir dar kaikas. Kaip nors suraskit bendrą kalbą.

  • Sigizmundas

    Dėl to, kad tai kuris laikas paxoidinis laikraštis, negaliu nepritart