Konstitucija Lietuvoje galioja: Lietuvos Vyriausiasis administracinis teismas

Lietuvos Vyriausiojo administracinio teismo pranešimas spaudai:

Šiandien Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) patenkino Gėjų lygos atskirąjį skundą dalyje dėl reikalavimo užtikrinimo priemonių taikymo ir panaikino pirmosios instancijos teismo sprendimą sustabdyti leidimo organizuoti eitynes „Už lygybę“ galiojimą.

Teisėjų kolegija nutartyje konstatavo, kad, vadovaujantis Europos žmogaus teisių ir pagrindinių laisvių apsaugos konvencija ir Europos žmogaus teisių teismo praktika, valstybė turi pozityvias pareigas užtikrinti veiksmingą naudojimąsi taikių susirinkimų teise visiems, taip pat ir asmenims, turintiems nepopuliarias pažiūras ar priklausantiems mažumoms. Esminė veiksmingo naudojimosi susirinkimų laisve sąlyga yra teisėtumo prezumpcija, kuri paneigiama atsisakant oficialiai sankcionuoti susirinkimą ir taip atgrasinant mažumoms priklausančius asmenis nuo dalyvavimo susirinkime. Tokių neigiamų pasekmių susirinkimų laisvei negalima išvengti, kai šios laisvės teisinės gynybos priemonės yra taikomos tik po numatomo susirinkimo datos.

Teismo nutartyje nurodoma, kad pareiškėjai nepateikė svarių duomenų ar įrodymų, iš kurių būtų galima spręsti apie tai, kad valstybė nėra tinkamai pasirengusi įvykdyti savo pozityvių pareigų užtikrinti eitynių dalyvių apsaugą numatomo taikaus susirinkimo metu.

Vyriausiasis administracinis teismas taip pat konstatavo, kad nagrinėjamos bylos aplinkybėmis, kai iki numatytos eitynių „Už lygybę“ dienos ginčas dėl eitynių organizavimo teisėtumo nėra išnagrinėtas iš esmės, leidimo organizuoti eitynes galiojimo sustabdymas reikštų susirinkimų laisvės ribojimą, kuriuo, remiantis Europos Žmogaus Teisių Teismo praktika, būtų paneigiama esminė veiksmingo naudojimosi susirinkimų laisve sąlyga.

Taip pat atkreipiame dėmesį, kad LVAT yra nustatytos teisėjų specializacijos byloms nagrinėti. Teisėjas pranešėjas bylose skiriamas kompiuterinės sistemos pagalba (kaip ir buvo padaryta šiuo atveju). Atsižvelgiant į tai, kad atskirajame skunde buvo keliami aktualūs žmogaus teisių apsaugos klausimai, kuriuos, be kita ko, reglamentuoja tarptautinės teisės aktai, teisėjų kolegija buvo sudaryta iš teisėjų, kurie specializuojasi bylose, susijusiose su Europos Sąjungos ir tarptautinės teisės taikymu.

Ši LVAT nutartis yra neskundžiama.

Nutartis skelbiama Vyriausiojo administracinio teismo internetinėje svetainėje http://www.lvat.lt Bylos Nr. AS-822-339-2010. Cituodami arba kitaip platindami šią informaciją, prašome nurodyti informacijos šaltinį.

… Galima konstatuoti, kad ginčas baigtas…

Labai tuo džiaugiuosi.

(16 balsų, vidurkis: 4.50 iš 5)
Loading...
  • Mikas

    Aš taip pat džiaugiuosi – ne tiek dėl to, kad įvyks eitinės, o labiau dėl Lietuvos teisinės sistemos.

    • Bobutė

      Net nežinau ką atiduočiau ar padaryčiau, kad tik galėčiau pasirašyti po Tamstos žodžiais, p. Mikai. Galėčiau net eitynių kolonoje pražygiuoti.

      Bet turiu vieną abejonę, kurios išsklaidyti, turbūt, negali niekas…
      Ar nebuvo daromas spaudimas Teismui ir ar teisėjai nepasidavė jam.
      Ar tikrai Temidės akys buvo uždengtos nepermatomu raiščiu…

      • GIGA

        Bobute,niekas negali ir negalės išsklaidyti pačio abejonių,vien dėl to,kad spaudimas teismui buvo garantuotai ir mes patys tai skaiteme ir girdejome,tokiu atveju,kaip sake politikos klasikas „kas galėtų paneigti,kad…“,teismas nuėjo mažiausiu pasipriešinimo keliu

    • algimantas

      o kaip su geguzes9 d demonstracija?!kodel vieni gali o kiti negali?!
      kazkas cia rase apie teokratini fasizma, bet nelabai jis matuomas. geriau reiketu kalbeti apie darvinizma :)

      • algimantai, kokia gegužės 9 demonstracija? Ir aš ne kažkas :-) (juokauju)

  • austras

    Gerbiamas Artūrai, manau, šiuo atveju kartu su Jumis džiaugiasi didžioji dauguma nehomofobiškų Lietuvos žmonių. Teka tik apgailestauti, kad Lietuvos visuomenėje jie sudaro mažumą. Mano subjektyvia nuomone, ilgas kelias iš katalikiškomis žemdirbių vertybėmis grįsto pasaulio dar tik prasideda.

    • dzyvai

      Apie jūsų pavartotą žodį: Homofobas. Homo – tai tik gėjai? Kaip greitai gėjai keičia normas ir tampa lygesni už lygius: nori būti žmogumi (homo), reiškia turi būti gėjus…

      • austras

        Homo yra žmogus, daugiskaitos forma būtų žmonės. Tiek heteroseksualai, tiek homoseksualai yra homo – žmonės. Siūlyčiau labiau įsigilinti į antrąją sudurtinio žodžio dalį – fobiją. Fobija (iš graikų k. φόβος ‘baimė’) – stipri, nepaliaujama ir nepagrįsta daiktų, veiksmų, žmonių ar situacijų baimė. Pagrindinis šio liguisto nerimo simptomas yra perdėtos pastangos išvengti bijomo dalyko. Dažniausiai suprantama, kad baimė yra nepagrįsta, jog tas objektas, veikla ar situacija nekelia realaus pavojaus. Fobija diagnozuojama, kai baimė yra nevaldoma arba trukdo kasdieniniam gyvenimui. Pažiūrėsim kaip rytoj pasireikš agresyvios fobijos formos.

        • Muminukas

          Grynai lingvistinis argumentas, bet jūsų vietoje įdėmiau pažiūrėčiau į žodžio dalį ‘hetero’, kuri sako, kad ‘homo’ šiuo atveju reiškia vienodumą (as in – homogeniškas), o ne žmogų kaipo tokį :).

          O visokios išvados, kad gėjai specialiai kažką keičia ir kažko siekia slapčia jau vien keisdami naudojamų žodžių prasmes ar kaip nors kitaip – plepalai.

  • max

    aš manau , kad normalus žmogus ,turintis tokių pat normalių vaikų, net jei jis ir nepritaria šioms eitynės,tikrai neis žiopsoti tų eitynių. O jei ir eis, tai tikrai nebaubs ir tuo labiau nesvaidys į einančiuosius kiaušinių , o tuo labiau plytų. Taip kad išeina , kad susirinks „savio vaikų dorove“ susirūpinę dundukai … neturintys vaikų. Čia ta pati sitacija, kai Seimo langus daužė pasipiktinę mokestine Kubiliaus politika kiaušagalviai, nemokantys jokių mokesčių.

    • Aras

      Kodėl? Vakarų pasaulis nuo mažų dienų pratina vaikus protestuoti prie blogį ir neteisybę. Mes eisim… Visi – su kiaušiniais.

      • Tikrai be kiaušinių. Nebent rankose ;-)

        • Aras

          Sako, jog su kiaušiniais (net su tais, kur kelnėse) žiūrėti neprileis. Policija būdraus.

          • Šaunuolė policija. Tiems kas su kiaušiniais rankose – po bananą

          • nerijus

            Arai

            Tikiu, kad eisi su kiašiniais, nes kitaip Tu nebūtumei vyras ( tikiuosi, kad ne Arė, o Aras ) ;)

          • Aras

            Nesuprantu kurių velnių policija kišasi, nes nevaržomas mordabojus – smagus dalykas. Gal būt, išsiaiškinę santykius surastume bendrių sąlyčio taškų… Ir visi kartu draugiškai patrauktume prie Seimo? Apturėtume nuosavą Bastilijos paėmimo šventę ir sužydėtų brolybė tarp gėjų bei normalių žmonių kokios pasaulis dar nematė… :)

          • Rolandas

            Arai, bastilija… mordobojus…Nesulauksi. Neleisim.Bent jau dabar. Ir turėsi paklusti, kaip ir kiti marginalai-socialistai. Juk jūs niekingai bailūs. Be to dar ne jūsų laikas.Duokit normaliai, taikiai, be žudynių ir teroro pagyventi,pabendrauti,ką nors sukurti. Bent vieną kitą dešimtmetį, leiskite, prašau. Po to vėl ateis jūsų laikas skerdynėms. O dabar,pakentėkite nors kiek, leiskite priaugti svorio, kad jums būtų ką skersti,Arai?

          • Aras

            Kas žino kaip bus? Gal iš kibirkšties užsižiebs liepsna!? :) Bet kuriuo atveju – rytojaus diena bus linksma: ir žinių agentūros turės ką parašyti, ir paskaityti bus ką, juk toks įvykis – pirmasis homofobų bei pydorofilų susidūrimas Lietuvos žemėje!

          • Rolandas

            Arai,stebiuosi Valentinu. Jis taip tinkamai iššifravo tavo ŽIV genomą. Net keista.

          • mdxacuk

            Arui

            Gal tiktų mano scenarijus http://racas.lt/citata-364-demokratija-pagal-a-caplika/#comment-57098 ,tinkamai meniškai patobulintas? Rolandas gali akcijinių dažų pasukt.

          • Aras

            Man tinka, jei nudažę tiltą, bendra minia su vėliavom eisim į neplanuotą susitikimą su Degutiene. Ir raudonos vėliavos su vaivorykštės spalvų dera… Gėjai ir natūralai, pederastai ir lesbietės, N. Vasiliauskaitė ir A. Povilionienė…
            Svarbiausia Lietuvos užduotis šiandien – pribaigti kubilistaninį režimą!

        • Nerijau, tegu jis neina.Prisikvepuos gėjišku oru, ne duok dieve užsikrės ir pats gėjum pavirs ;-)

          • nerijus

            Nuo kada mūsų valstybėje grasinimu priimama sapalionės apie supuvusius kiaušinius ( nors apie tai kalba ir Šustauskas )?..
            Kokį BK straipsnį už šios sąvokos panaudojimą galima pritaikyti? :D :D :D
            Grasinimas- susidoroti?.. :D :D :D
            Stebiuosi mūsų teisėsauga?..Nupezimo viršūnė.
            Čia juk ne kalbėjimas apie sprogdinimą ir/ ar pan.?..

      • Įdomiai galvojate Nerijau. Pagal Jus, valstybė turėtų sureaguoti į mano grasinimą tik tada, jei pažadėčiau ateiti į Jūsų namus, pakabinti Jus už kiaušinių ant TV antenos, tada išsituštinti prie durų ir viską padegti. O jei pažadėčiau ateiti pas Jus su krūva kretinų ir apmėtyti kiaušiniais, tada jau ne grąsinimas?

        Gausite į galvą su pomidoru už tokias šnekas :-)

        • nerijus

          AbraXas

          Tomatina

          Nieko Jums nesako?..
          Norint gauti su pomidoru, reikia nuvykti į Ispaniją.
          Matyt, dėl tos priežasties, ispanai labai tolerantiški, nes turi „iškrovos“ dieną- Tomatiną.
          Mes- lietuviai, tokios dienos neturime. Gal, dėl tos priežasties ir nesame visokeriopi tolerastai- viską nešiojame „užantyje“/ giliai širdyje.
          Vienas, toks nevykęs proveržis jau buvo ir nenorėtūsi, kad pasikartotų. Kalbu apie sausio 16 d.

          Jonines neužskaitau, nes tai mass gėrimo dieno.
          Gal, išties, mes viska linkę „nuplauti“, o ne reikšti emocijomis.
          Tad, linkiu, visiems netolerastams ryt užkimšti visus alubarius, vynines, pogrindinius „taškus“, kad jokiems tolerastams nelikto nei lašo alkoholio…Va, čia tai neapykanta ;)

          • :-))) M. jei teisingai supratau, šeštadienį bus linksmas, savanoriškas apsimėtimas kiaušiniais. Tada aišku, kam ta policija reikalinga…

  • Genijus

    Džiugu, nors ir su šešėliu. Jei Lietuvą ir jos įvaizdį palyginčiau su kelnėmis, į kurias kažkas kelis kartus pridarė, tai dabar jas išsiploviau ir nešioju. Jausmas toks pusėtinas: žinau, kad buvo pridarytos, aplinkiniai kvapą irgi užuodė, bet finalas visgi – švarios kelnės.
    Gal ir nevykus metafora išėjo, bet tikrai džiaugiuosi. O tuos petrauskus ir kitus degradus, kurie bandė uždrausti, reiktų išsiųsti eiliniais policininkais į Naujininkus patruliuoti. Gal ten saugumą užtikrint sugebėtų :)

    • max

      genijau, už ką tu taip nekenti Naujininkų ?

  • Titka

    Labai noreciau paziureti kaip ta Konstitucija galiotu jei Grybauskaite butu neuztarus sito parado.Konstitucija Lietuvoje yra slovo nacalnika ir labai mazai kuo skiriasi nuo teismines praktikos i rytus nuo musu

    • Muminukas

      Nemanau, kad be prezidentės žodžio, LVAT būtų nusprendęs kitaip.

      „Atsižvelgiant į tai, kad atskirajame skunde buvo keliami aktualūs žmogaus teisių apsaugos klausimai, kuriuos, be kita ko, reglamentuoja tarptautinės teisės aktai, teisėjų kolegija buvo sudaryta iš teisėjų, kurie specializuojasi bylose, susijusiose su Europos Sąjungos ir tarptautinės teisės taikymu.“

      Man būtų lengvai keista, jei teisėjai, kurie turi daug reikalų su ES teise, būtų nusprendę kaip nors kitaip :).

  • mdxacuk

    Aš tai irgi džiaugiuosi, kad dar Konstitucinio teismo nustatyta oportunistinė politizuotų teismų sprendimų tradicija gyva ir nuosekliai stiprėja. Jei būtų kitaip, galbūt iki šiol pasaulį juokintume su Asilu raudonais batais Daukanto rūmuose ir Vertaliotovu glavsovietniko poste. Taip reikėtų tęsti ir toliau, kam Lietuvai įstatymai, jei yra protingi teisėjai ir raudoni telefonai?

    • max

      to mdxacuk
      tuojau gausi nuo Artūro. O aš pridėsiu

    • ir tikrai, kam Lietuvai įstatymai, jei yra protingų mdxacuk’ų, kurie vaikšto juodais batais ir mato kiaurai sienas. Tiesa, tik tai, ką nori matyti.

    • GIGA

      taip,o mes renkamės kitokius pasaulio juokinimo scenarijus.Pirma į Daukanto rūmus prastumiame miegantį senelį,po to visą laiką aiškiname,kad jo veiksmai patys teisingiausi (jei miegą galima pavadint veiksmu),o reitingai patys aukščiausi,bet netrukus paaiškėja,kad senelio „Amerikos link“ kursas naujiesiams Daukanto rūmams tiek nepriimtinas,kad su Obama premjeras susitikinėja,o Saakašvilis „draugų draugas“ net į Nepriklausomybės šventimą nekviečiamas.Už tat sužiba naujas druagas -Batka.Įsivaizduoju,kaip Landsbergis vartosi EP stengtdamasis paaiškinti naują Lietuvos užsienio politikos kursą.O svarbiausiai,kad tai ne Agurkichas ar Vertaliočikas,o konservatorių protežė,ex-komunistė,tautos motina vykdo

  • Skeptikas

    ką gi, belieka pasidžiaugti, kad Lietuva nors ir sunkiai, bet po truputį atranda tikrąsias europines vertybes.

    • Rolandas

      Vertybės daugiau kaip abejotinos. Čia aš apie „vertybes“, kurios į mūsų gyvenimą įslenka po gražia ir įtikinama žmogaus teisių priedanga. Sudėtingas klausimas, ir išvis, aplink vieni vagys, kaip pasakytų mano draugas A.G.

      • max

        Rolandai , paskaityk ką tik pasirodžiusį alfa.lt interviu su daktaru Puru. Ten rasi atsakymą. Ir apie vertybes , ir apie „vertybes“

      • dzyvai

        Pritariu Jums, Rolandai.
        Skeptikui: burkų uždraudimas irgi priskirtinas prie Europos vertybių ir lygių teisių? Gėjai gali ir paraduoti, o štai musulmonė viešai apsirengusi būti negali. Gali tik nusirengti, ir tada nors į paradą. Lygios teisės, vertybės…

    • Bobutė

      Lieka tik paprastas klausimas, ko iš tikrųjų vertos tos europinės vertybės?

      Kai kuriuos atsakymus jau turime, kitus duos tik tolimas laikas…

      • Bobute, pasivijau jus ir čia. Viena iš vertybių – teokratinio fašizmo atsisakymas ;-) Puiku

        • Bobutė

          Gal galėtumėte užpildyti mano išsilavinimo spragas ir nurodyti kada bei kurioje Europos šalyje buvo tokia valdymo forma?

          • Bobute, valdymo formos tokios nebuvo. Bet vat tokios valdymo formos elementų atsiranda. Truputi lenkijoje, truputi lietuvoje…

          • Kalbant apie Lietuvą, tai krikdemų flangas pas konservatorius – visiški teokratiniai fašistai :-)

          • Bobutė

            p. AbraXas

            Gal tada paaiškinsite dar keletą dalykų:

            1.Kaip galėjo Europa atsisakyti to, ko ten nebuvo, beje, pridursiu, kad išvis niekur nebuvo?

            2. Kaip taip gali būti, kad reiškinio kaip visumos nėra, o jo dalys/elementai yra?

        • Panele Bobute. Mielai paaiškinsiu

          1. Mes esam Europos dalis, ir šiuo metu Europa kratosi nuo teokratinio fašizmo elementų. (Kad ir Švedijos ministrės pavidalu)

          2. „Reiškinys“ yra sutartinis terminas, reikalingas tam, kad susišnekėtumėm. Šiuo atveju žodį „reiškinys“ panaudojote įvardinti „Teokratinio fašizmo“ ideologijai. Ideoligija nėra nedalomas vienetas, todėl „Ideologijų“ elementų galima aptikti daug ir įvairių.

          P.S. Ar vaikštote sekmadieniais į bažnyčią?

          • Atleiskite, pirmam punkte dvižrasmiškai išsireiškiau. Norėjau pasakyti, kad Švedijos ministrė padeda Europai atsikratyti teokratinio fašizmo elementais.

          • Bobutė

            p. AbraXas

            Grįžtu prie klausimo kurioje Europos šalyje buvo/yra teokratinis fašizmas?

            Kadangi antro klausimo esmės nesupratot, tad jo nebekartosiu.

            P.S. Kada ir kur aš vaikštau yra visiškai ne Jūsų reikalas.

          • Na žinote,

            po teisybei ir pirmojo Jūsų klausimo nesuprantu. Prašau pacituoti, kur teigiau, kad kažkur Europoje yra/buvo teokratinis fašizmas?

            Tiesa, galiu atsakyti… Vatikane

          • Teokratinio fašizmo požymių atsisakymas ir yra teokratinio fašizmo atsisakymas.

          • Bobutė

            Tikrai akivaizdu, kad nesuprantate ką kalbate. Jei teigiate, kad kažko atsisako, tai akivaizdu, kad tas kažkas turi egzistuoti…

            Prieš pradedant naudoti sąvokas pirmiau reikia išsiaiškinti jų reikšmę. Net neklausiu nuorodų į šaltinius, kuriuose radote Vatikano santvarkos apibūdinimą kaip teokratinio fašizmo, gal kokie nors gėjų tinklaraščiai taip ir vadina – nežinau, neskaitau jų.

            Bet jei net taip, gal paaiškinsit kaip Europa ar ta Jūsų minima Švedijos ministrė atsikrato tuo, pasak Jūsų, teokratiniu fašizmu Vatikane?
            Gal ką praleidau? Gal jau iš daugelio šalių Nuncijai išvyti?
            Ar tai ir yra tos vertybės , kurias Jūs siūlot Lietuvai?

          • :-))) Na taip. Teokratinis fašizmas egzistuoja, todėl jo elementų bandoma atsisakyti/atsikratyti/evaporuoti/likviduoti/… ir t.t. Man rodos jūs pasiklydote savokose o ne aš.

            Vatikano sąntvarką taip apibūdinau aš. Kodėl, čia atskira diskusija. Mielai papasakočiau, bet nemanau, kad degate noru apie tai diskutuoti.

            Švedijos ministrė darė tai, ką darė Adamkus, Kačinskis ir co Gruzijoje. Savo buvimu užtikrina saugumą. Jei kažkoks šito blogo komentatorius pataikytų per eitynes jai su kiaušiniu į galvą…. suprastumėte, ką reiškia ginti europietiškas vertybes dar labiau ;-)

            Prancūzijos mokyklose uždrausta betkokia religinė simbolika. Lietuvoje vargais negalais iškovota teisė į gėjų eitynes. Į lisabonos sutartį buvo bandoma prastumti „krikščioniškumą“… Kova dėl protų vyksta :-) Niekas nuncijų nevaikys – toks elgesys budingas tik teokratiniams fašistams.

          • Bobutė

            Čia tai geras…:)
            Teokratiniį fašizmą sugalvojote Jūs, o kovoja su juo visa Europa…

          • :-) Europa kovoja su reiškiniu, kurį vadinu teokratiniu fašizmu. Termino nesugalvojau, jį tik pritaikiau. Pvz. 1982 metais laidoje „Cross Fire“ jį naudojo F. Zappa. Ne tokia didelė naujieną. Jūs, bobute, nelabai turite ką pasakyti, jei jau į tokio tipo diskusiją mane įvėlėte

          • Teokratinis fašizmas, fašistinė teokratija, socialinė dogmatizacija, teokratinė demagogija, pseudo-dvasinis reakcionizmas… Bobute, kas nutiko? Susirgote kažkokia egzotiška dislekcijos forma, ar bandote ginti savo nuomonę tokiais būdais?

          • Bobutė

            Jūs vis aiškinate, kad teokratinio fašizmo santvarka egzistuoja, bet vis negalit pateikti pavyzdžių. Tiesa, įvardinot Vatikaną, bet vėlgi pats pridūrėt, kad taip vadinate Jūs asmeniškai (sutikit tai ne argumentas, be to, kaip išsiaiškinome, su Vatikanu Europa nekovoja. Kryžiai Prancūzijos mokyklose nelabai ką turi bendro su teokratija, o su fašizmu juolab. Beje, Italija, kuri berods irgi Europa, kovoja už kryžius…

            Tai, kad Jūs naudojate kokį nors terminą, ar, kaip teigiate Jūs jį naudojo F. Zappa, dar nereiškia, kad toks terminas naudotinas ar tai, kad yra toks reiškinys…
            Suprantu, kad esate įvaldęs instrukcijas, kurias p. Kirvis patalpino, bet neįtikinate…

            Prieš pavadinant Lietuvą teokratine šalimi, pirma reikia paleisti Seimą, jo funkcijas perduoti Vyskupų konferencijai, o Prezidentės – kardinolui…
            Ką reikėtų padaryti, kad ją galėtume pavadinti ir fašistine – mano galva nebeišneša…

            Apgailestauju, bet negaliu palinkėti Jums sėkmės Jūsų veikloje, nes ji man yra nepriimtina…

          • Bobutė

            Šiaip jau tai aš dar neginu jokios nuomonės…
            Čia jūs bandote susieti dvasininkiją/bažnyčią su fašizmu…
            Tai pabandykite tą įrodyti.

          • Bobute, kur Jūs radote žodį „sąntvarka“ mano tekste? Aš kalbu apie mastymo būdą, kuris gali privesti prie tokios sąntvarkos. Jūs pritempiate kiekvieną mano sakinį prie savo klišių, ir ligotų interpretacijų. Pati prakalbote apie gėjų ideogiją – ir nepateikėte nei vieno tos ideologijos pavyzdžio. Aš jums pateikiau ne vieną fašistinės teokratijos pavyzdį.

            Jei Lietuvoje gyventų tik tokie žmonės kaip Jūs, Gražulis, Buškevičius, Adomėnas ir t.t. ji be abejonės būtų fašistinės teokratijos bastionas. Aleliuja

          • WIKI išmintis:

            Fašizmas artimas nacionalizmui, remiasi socialdarvinizmu, linkęs iškelti tam tikrą žmonių grupę – tautą. Tauta realizuojasi per valstybę, dėl to valstybės vaidmuo taip pat sureikšminamas. Valstybė fašizmui – vientisas organizmas, pagrįstas vientisa tauta. Tautos sureikšminimas pereina į agresyvų nacionalizmą. Šalia tautos ir valstybės fašizmui būdingas trečio elemento – vado, elitinės asmenybės – sureikšminimas. Lyderis prisiima atsakomybę, todėl kiti turi aklai vykdyti jo įsakymus. Ekonomika ir visuomeninis gyvenimas organizuojamas korporaciniu principu.

            Bažnyčia (pvz katalikų), kaip ir valstybė yra valdoma organizaciją. Bažnyčią „Kalėdų senelio“ vardu valdo popiežius, per hierarchinę struktūrą. Valdžios piramidės apačioje yra „Pasauliečiai“, kuriems nuo mažų dienų į galvą diegiamos dogmos. Kai kurios nekenksmingos, kitos pavojingesnės. Homoseksualai, eutanazija, kontracepcija, ir t.t. Žmogui nuo vaikystės skiepijama „pragaro“ baimė, kuri jį paverčia „Dievo armijos kariu“. Dievo armijos karys teigia, kad homoseksualumas yra blogis, todėl reikia jį slėpti ir drausti. Teismo sprendimu uždraudžiamos homoseksualų eitynės nes „nepavyks užtikrinti homoseksualų saugumo“. 2 trečdaliai tautos ploja katučiu :-)

            Štai jums fašistinės teokratijos receptas. Kad suprastumėte, problematiką supaprastinau ir hiperbolizavau

          • http://www.youtube.com/watch?v=8ISil7IHzxc

            Angliškai mokate? Nepatingėkite, pažiūrėkite. Įdomi diskusija

          • Bobutė

            Va dabar truputį priartėjome prie esmės.
            Pasirodo tai „mąstymo būdas“ galintis privesti prie tokios santvarkos, kurios dar nėra. O ką ten anksčiau sakėt apie Vatikaną?

            Aš vis galvojau, kad Europinė vertybė – minties, mąstymo ir etc. laisvė, o, pasak Jūsų, pasirodo kad ji kovoja su kai kuriais mąstymo būdais ir, turbūt, nurodys kokios mintys/būdai man leistini… Kažkas nauja, reiks apmąstyt…
            Jei manote, kad kryžių Prancūzijos mokykloje uždraudimas ir yra tinkamas kovos su teokratiniu fašizmu pavyzdys, tai sutinku – pateikėt… Man taip nepasirodė. O kaip su kova už kryžių Italijoje?

            Apie gėjų ideologiją – gi skaitėt p. Kirvio komentarą, negi reikia kartoti? O geriausias jos pavyzdys esate Jūs pats.

            Ir būkit malonus, nespręskit už visą Lietuvą kokia ji nori/turi būti…
            Man netrukdo, kad Lietuvoje gyvena tokie kaip Jūs…

          • Rolandas

            Bobute, prisiminiau juoką.Vakar juokiausi,o gal šiandien, nepamenu. Sakėte, kad Jums keista, kodėl „niekas mano komentarų neblokuoja“. Taip ir įsivaizduoju, kažkas neturi ką veikti, sėdi, laukia Bobutės komentarų, ir juos čia pat blokuoja:)))Kuomet tai bandau įsivaizduoti – iškarto „žvengas“ ima“:)

          • Bobute, jau prisipažinau, kad suklydau, kai sakiau, kad Europoje nėra teokratinio fašizmo sąntvarkos. Ji yra vatikane. Ir nors religijos įtaka mažėja – Europa po truputi „Žudo Dievą“. Ta vertybė yra laisvė. Laisvė pačiam nuspręsti koks mąstymo būdas, kokia religija priimtina. Laisvė laisvai žygiuoti su savo įsitikinimais. Jūs tą laisvę kvestionuojate. Aš nė už ką nedrisčiau drausti Jums vaikščioti po Vilnių ir šūkauti apie Jūsų teisę į heteroseksualumą. Kryžiai mokykloje yra laisvės apribojimas – smegenų plovimas. INSTITUCINIS draudimas gėjams vaikščioti su savo vaivorykštėmis yra laisvės apribojimas. Eutanazijos draudimas – yra laisvės apribojimas.

          • Dar labai juokinga, kad aš esu geriausias gėjų ideologijos pavyzdys. :-))) Savo draugei butinai papasakosiu.

            Tai kas ta gėjų ideologija pagal jus? Čia tai ką Kirvis parašė? Tai yra gėjų ideologija?

          • Bobutė

            „Kad suprastumėte, problematiką supaprastinau ir hiperbolizavau.“

            Koks kilniadvasiškumas… Ačiū.:)
            Dar galėjote pacituoti ir apie teokratiją…

            Pabandysiu ir aš paprasčiau.

            Nenoriu ir niekada nesutiksiu, kad vertybė, kuriai pritariu ir kuri įteisinta:

            Gerbti žmogaus TEISĘ būti vienos ar kitos lytinės orientacijos, vesti viena ar kitą gyvenimo būdą (kiek tai neprieštarauja įstatymams).

            Savaime suprantama, tai apima ir demonstracijų teisę, jau nekalbant apie kitas žmogaus teises.

            Būtų pakeičiama į:

            Gerbti/pritarti/sutikti su visomis orientacijomis, su visokiais gyvenimo būdais.

            Manau turinti teisę laisvai reikšti savo nuomonę šiais klausimais. Kaip ir kiti apie manąjį.

            Taigi gėjų eitynių klausimu mano nuomonė paprasta:

            Aš nepritariu gėjų gyvenimo būdui, nepritariu viešoms eitynėms ir t.t., bet gerbiu jų TEISĘ taip gyventi, bei jų teisę į demonstraciją, todėl reikalauju, kad eitynės įvyktų.

            Tą jau esu čia išsakiusi prieš keletą dienų. Manau, nenusipelnau būti apšaukta nace, bet… yra kaip yra…

            Čia manau diskusiją ir baigsim.

            P.S.Sakot Europa „žudo Dievą“. Bijau klystat. Europa po truputį „keičia Dievą“…

          • :-)

        • @Bobutė,
          šiaip nemažai jūsų su AbraXas išdiskutuotojo teokratinio fašizmo požymių buvo galima nesunkiai rasti prisiminus Portugaliją prie Salazaro ir Ispaniją prie Franco. Dar giliau lendant, bet čia jau ne Europoje, Tàipíng Tiān Guó valstybėje, kuri kariaudama su Kinijos imperine valdžia sugebėjo anapilin pasiųsti 20 milijonų dūšių, irgi nemažai tos pačios fašistinės teokratijos požymių. Nors… Taipinai greičiau buvo teokratiniai komunistai :)

  • Titka

    Ir isvis zinant kad paskui Grybauskaite velkasi sleifas su seksualine orentacija(neaisku kiek tame tiesos ir kiek save didziausiu vadinacio dienrascio fantazijos),tai tylejimas ir visiskas nesikisimas siuo klausimu butu buves ismintingiausias dalykas

  • mdxacuk

    Aš tai norėčiau pamatyti, kaip Konstitucija galios rytoj, jeigu kažkas ne iš 350 panorės praeiti Upės gatve viešaja teritorija. Norėčiau paskaityt, kokiam Lietuvos įstatyme parašyta, kad kažkoks Orgkomitetas gali nurodyti laisvam laisvos šalies piliečiui, kur jis gali ir turi vaikščiot viešo renginio metu. Kodėl kai kurie gali vaikščioti vienur, o kiti, lygesnieji – visur? Norėčiau taip pat žinoti, kuri vieta bus čiupinėjama atrenkant 350 lygesniųjų? Nu, atsiprašau, trysšimtaipenkiasdešimtpirmajam gal bus sudarytos ypatingos privilegijos ir bus praleistas be apčiupinėjimo.

    • austras

      Gerbiamas mdxacuk, pastaruoju metu nelabai surandu laiko rašyti gerbiamo Artūro bloge. Bet, priebėgom paskaičius, tenka konstatuoti, jog pastaruoju metu Jūs šiame gerbiamo Artūro darže suvešėjot ir išbujojot kaip neravėta garšva rūgščioje, bet derlingoje dirvoje. Todėl nenustebkit, jog blogo šeimininkas kartais pasiima pirštines ir kai kurias grašvos šaknis išrauna.

      • mdxacuk

        Tikrai jaučiuosi nepatogiai, kad kažkada jums numušiau ūpą. Galit sugrįžt, prižadu jums duoti forų ir neskelbti savo nuomonės jūsų atžvilgiu, kol neparašysit visiškai beviltiškos nesąmonės. Lietuvos bajorijos tragiško likimo ir apgailėtinos egzistencijos už 1250 Lt tematikos prižadu iš viso neliesti.

        • austras

          Aš jau senokai prisipažinau Jums meilėje, gerbiamas mdxacuk. Kiek pamenu, meilę kitaminčiams, o taip galimas jos išraiškos formas, Jūs suvokiate gana savitai, vartodamas būtent Jums būdingus žodžių junginius „tragiškas likimas“, „beviltiška nesąmonė“, „apgailėtina egzistencija“ ir t.t. ir pan. Tačiau matydamas nuoširdų Jūsų jausmą, negaliu neatsakyti tuo pačiu – aš Jus myliu. Kaip mylintis žmogus, skubu išreikšti savo rūpestį pastebėtomis Jūsų vartojamos leksikos radikalėjimo tendencijoms (kas matyt yra Jumyse įsišaknijusi savitai suvoktos meilės interpretacija, kurią, Jūs, visai ne iš blogos valios stengiatės išplatinti bendraudamas su kitaminčiais).

        • Rolandas

          mdxacuk, teksto meno įvaldymas pas Jus-neginčytinas.Kaip ir pas Valentiną. Esate Valentino kita pusė.

          Esmė tame, kad blogoji jo pusė.Tai labai jaučiasi.

          O tekstą gali įvaldyti daugelis. Kad ir aš. Jei skirčiau nors keliolika procentų daugiau laiko savo žinučių rašymui, nuo mano teksto kokybės kaifuotumėt. Nesigiriu. Tai faktas. Jums belieka patikėti.

    • nerijus

      mdxacuk
      Gegužė 7, 2010 4:24 vakare

      Puikus komentaras. Nėra ką ir pridurti.

  • max

    mdxacuk , jei eisi rytoj dubasinti tų eitinių, tik nelupk grindinio iš Gedo prospekto – Zuokui širdis neišlaikys…

    • mdxacuk

      Matot, specifinių orientacijų problematikai aš esu iš viso indiferentiškas. Galit pasitikrint, apie tai aš niekur nepasisakinėju. O ką nors dubasinęs paskutinį kartą esu maždaug 7 klasėj, ir tai už antisemitinius pasisakymus, kas dabar būtų įvertinta kai dorybė ir kova už toleranciją. Tada tas nebuvo tinkamai įvertinta, nes mano laikais Lietuvoj dar iš tikrųjų buvo žydų, ne tik Zingeris, Vinokūras ir Donskis.

      Man za deržavu obidno. Ir nors esu euroentuziastas ir iš to turiu netgi labai apčiuopiamos materialinės naudos, bet negaliu pakęsti dvigubų standartų ir įstatymų mindymo.

  • Aras

    Aš džiaugiuosi gėjų paradu dėl paprastos priežasties: žinau, kad kitos savaitės „Kakadu“ ir „Dviračio šou“ kelias dienas žiūrovus juokins iki ašarų. :)) Mėgaujuosi iš anksto. :)
    Teisimo sprendimas geras ir tuo aspektu, jog konservatoriai dabar negalės uždrausti eitynių, kai teisingai susipratę piliečiai rinksis prie Seimo versti supuvusią kubiloidinę Kubilistano CCP santvarką.
    Juokinga ir tai, jog žiūrovai neregėtą renginį galės stebėti nuo kito upės kranto. Koks ten atstumas? Puskilometris?
    Bet situacija turi ir pliusų: pvz. iš arti stebėję N. Vasiliauskaitę, ar A. Povilionienę, vaikai gali pradėti neramiai miegoti ir žliumbti naktimis.

    • max

      Arai, tau į DELFį. Supainiojai duris? Būna …

      • Aras

        Įtariu, jog „Delfi“ komentatorių neapykantos srautas baigia pralaužti silpną mažumų lobistų pastatytą tolerancijos užtvanką. Pats ten bėk, padėk saviems. Įremk silpnus petukus, gal sulaikysit upės tėkmę. ;) Cha-cha.

    • fsm

      @Aras
      >>kai teisingai susipratę piliečiai rinksis prie Seimo versti supuvusią kubiloidinę Kubilistano CCP santvarką.

      Tamstos bendraminčiai yra planktonas. Niekur jie nesirinks, o verks į pagalvę ir rašys nesąmoningus komentarus.

  • Vytautas

    Visas šis skandalas tik dūmų uždanga, kad mažiau žvalgytumės ką Vyriausybė ir Seimas daro…

  • a

    as nudziugau ne del sprendimo o del to kad pasirodo jie gali greitai ir kokybiskai dirbti ,kad taip dirbtu visi musu teismai ,baigtusi visos problemos lietuvoi,kaip anglijoj prasikaltai kita diena teismas ir taskas.

  • mdxacuk

    Dabar belieka tikėtis, kol p. Račas atsiprašys už šitą:
    http://racas.lt/iliustracija-lietuvos-politikai/

    Kaip sako Valentinas, filosofinis klausimas. Kas geriau – homofobas, asfaltuojantis Pylimėlių gatves, ar tolerantas, rengiantis gėjų paradus už šimtą keliasdešimt tūkstančių iš kiauro biudžeto, užuot pasirūpinęs duobėtais kiemais?

    Manau p. Račui užteks drąsos pripažinti, kad barikados miesto centre yra nepalyginamai svarbesnės už duobėtas užkampių gatves.

    • mdxaguk. Adolfas irgi autobanus statė ;-) Norėjau kažkaip negražiai jus pavadinti bet susilaikiau

      • nerijus

        AbraXas

        Ne Adulis jas pradėjo statyti pirmas ;)

      • Koks skirtumas… Noriu pasakyti, kad aukščiau apie duobėtus kiemus vograujančiam veikėjui reikėtų terapijos

    • Rolandas

      mdxacuk, niekada nebandžiau to rašydamas komentarus, tačiau dabar pasinaudosiu Wikipedjos „protu“: „Šiaudine baidykle“ vadinama argumentacijos klaida arba DEZINFORMACIJA diskusijoje, kai oponentas klaidingai interpretuoja ar perfrazuoja (dažnai – sukarikatūrina) kritikuojamą poziciją, siekdamas padaryti ją mažiau atsparią kritikai. Tada kritikuojama ta klaidinga interpretacija, užuot kritikavus tikrą poziciją. Ši klaida ypač dažnai pasitaikanti politiniuose bei religiniuose debatuose, naudojama ir pseudomokslų atstovų. Sukurti „šiaudinę baidyklę“ galima keliais būdais. Perteikti oponento idėjas, mintis, gyvenimo potyrius, karikatūrine forma, tada jas išjuokti. Čia nereikia net kritikuoti, klausytojams juokingas dalykas vargiai atrodys teisingas. Perteikti oponento idėjas iškraipytai ir tada jas sukritikuoti. Pavyzdžiui: racas tikisi, kad tolerantas, rengiantis gėjų paradus už šimtą keliasdešimt tūkstančių iš kiauro biudžeto, pasirūpins Pylimėlių duobėta gatve. Kas galėtų patikėti tokiomis nesąmonėmis?

      • Manote, kad tai yra viena iš argumentacijos klaidų? Nemanau. Paaiškinsiu kodėl. Paprasčiausiai įsivaizduokite tokios pačios taikios eisenos organizavimą…. Atėnuose. Jei norima lyginti šį paradą su vakarietiškais, tai reikia imti atitinkamus pavyzdžius. Nemanau, kad BŪTENT TO DABAR REIKIA…

        Pasikartosiu – eisenai nepritariu tik dėl to, kad manau, kad ji yra pernelyg stipriai politizuojama užmirštant tikrą laisvės sampratą. Pažiūrėkite – eisenoje bus daugiau heteroseksualų, nei homoseksualų… Tačiau aš visom keturiom esu UŽ homoseksualių asmenų teises ir laisves. Manau, kad žmogaus laisvės ir teisės Lietuvoje pernelyg siaurai suprantamos ir eilinį sykį Lietuvoje bandoma įvesti gerokai apkarpytą tų Vakarietiškų sąvokų kopiją.

    • mdxacuk, jūsų viltys nepagrįstos. O jūsų palyginimai dundukiški.

  • nerijus

    Kalbant apie kovą už ir prieš.
    Įdomi, sakyčiau, potekstė vyrauja rusų dokumentikoje, kuri, pastarosiomis dienomis rodoma per rusijos Tv, pavadinimu- Россия против Гитлера.
    O kodėl ne- Россия против Германии?..
    arba
    Сталин против Гитлера.
    arba
    Иосиф Виссарионович VS Adolf Hitler

    ???

    p.s. politika

  • Rytis

    Gal kas galit man, dundukui, paaiškint šios eisenos prasmę? Juk teritorija nuo Vilniaus pedagoginio tilto iki Baltojo tilto (imtinai) bus užtverta, kaip ir teritorija nuo Neries iki (manau) Konstitucijos prospekto. Didžiulis aptvaras (gerai, kad be spygliuotos vielos), didžiulės policijos pajėgos ir saujalė eisenos dalyvių, kurių didžiają dalį sudarys užseniečiai (įtariu). Į aptvaro vidų bus įleidžiami ne visi (suprantu, saugumo sumetimais).. Su tokiom pajėgom ir saugumo užtikrintumu, vargu bau ar Lietuva atrodys tolerantiškesnė nei buvo iki šiol… Pažiūrėkit kaip Vakaruose vyksta tokios eisenos – vos ne centrine miesto gatve be didelių tvorų ir t.t. Man tai ne šilta nei šalta dėl tos eisenos. Dėl to turiu savo nuomone – bet kokie santykiai, heteroseksualūs, homoseksualūs ar dar kokie yra TIK dviejų tuom užsiimančių žmonių reikalas, tai neturi būti VIEŠAI demonstruojama…

    • Moderniais laikais eisenos, demonstracijos, mitingai ir t.t. nebetekę tiesioginės prasmės – fizinio poveikio grėsmės objektui, prieš kurį yra protestuojama (nes į gatves žmonės vieningai nesirenka šiaip sau). Šiuo metu visi šie kolektyviniai susirinkimai tėra pseudocirkas skirtas žiniasklaidai, kad ji lengviau galėtų iškraipyti tikrovę. Tą ji sėkmingai ir daro.

      • Rolandas

        Martynai, tu teisus, tačiau tik iš dalies. Kad ir kokia bjauri ta žiniasklaida, ji yra vos ne 90 procentų priklausoma nuo realybės. Pagalvok.

        • nerijus

          ir dauguma nuo pinigų ;)

  • Ryti, Jums, kaip dundukui, galiu atsakyti. Po penkių tokių eisenų nebereikės tiek policijos pajėgų. Po penkiasdešimties visi žiovaus išgirdę terminą „gėjų eisena“. Ir tai bus miela

  • Rytis

    :)

  • Rytis

    ir kas iš to??

  • Rytis

    nemanau, kad po 5 ar 50 tokių eisenų Lietuva taps labiau demokratiškenė ir tolerantiškesnė… Galės valdžios vyrai Briuselyje sau + užsidėt – matot, pas mumi irgi tai vyksta…

  • Rolandas

    Skaitau tokio veikėjo, Seimo nario P. Gražulio biografiją. Tinklapis- lrs.lt. Pasirodo, kad už aktyvią antitarybinę veiklą, džiugiais 1988 m. jis buvo areštuotas, kalėjo įvairiuose Lietuvos kalėjimuose: Lukiškėse, Pravieniškėse, vėliau – Mordovijoje.

    Ir įsigudrink man taip toleriagiškai, sugebėk taip -AKTYVIAI ANTITARYBIŠKAI VEIKTI, būti AREŠTUOJAMAS, ne bet kada, o džiaugsmingais 1988 metais. Tuomet, kai Lietuvoje jau Sąjūdis, vėliavos, laisvė, viltis aplink ir širdyse, kuomet ir paskutinis komunistas jau seniai suprato, jog socializmui-komunizmui bei okupacijai atėjo galas. O tu sugebi būti AREŠTUOJAMAS. Ir ne šiaip, o už garbingą AKTYVIĄ ANTITARYBINĘ VEIKLĄ. Svarbiausia, dar ir spėji pakalėti įvairiuose Lietuvos kalėjimuose – Lukiškėse, Pravieniškėse, o vėliau net ir Mordovijoje:))))

    Ir visa tai per trumpučius 1988 metelius, kuomet kiekvienas snarglys „Atgimimo“ laikraštį platino, o koks Račas vos vos jau ne laisvos Lietuvos Parlamente dirbo.

    Kaip sako Valentinas, mano komplimentai Gražuliui.Gerą CV sukonstravo:)

    • mdxacuk

      Matosi, kad tamsta tais laikais geriausiu atveju stačias po stalu vaikščiojot, o informaciją turit tik iš miestelėnų tautosakos. Tai dabar atrodo, kad 1988 buvo galima džiugiai ir saugiai mosuot vėliavytėm. Toli gražu. Sąjūdis įsisteigė birželio mėnesį, bet visa literatūra ir pan. dar ilgai buvo pusiau legali. 1988 rugsėjo pabaigoj buvo garsusis „bananų balius“ ir toli gražu niekas negalėjo garantuoti, kur pakryps reikalai. Apie neprikalusomybę iš viso buvo kalbama pašnibždom, net spalio mėnesį Sąjūdžio suvažiavime užuominos apie tai buvo traktuojamos kaip provokacija.

      Gražulio nepažįstu ir nežinau, kada jis įkliuvo, galbūt anksčiau. Bet nemanau, kad tai buvo juokai. Spėju, kad jam tiesiog pasisekė, jog įvykiai vystėsi audringai.

      Šiaip ar taip tamstos kometaras atrodo elementariai kvailas, mietelėnišku jį pavadint būtų įžeidimas miestelėnams.

      • Rolandas

        mdxacuk, šiuo savo komentaru Jūs galutinai susikompromitavote. Galutinai.1988 m. vasarą, Vingio parke bet koks kvailys galėjo laisvai mosuoti trispalve. Buvo susirinkę kone trys šimtai tūkstančių. Spalio mėnesį kelios dienos iš eilės Sąjūdžio suvažiavimo transliacijos per TV. Sienų-nėra, Muitinių-nėra. VMI-nėra.Mokesčių -nėra.Rytų(Rusija)ir vakarų („jugai“ ir etc.)rinkos – atviros. Transporto išlaidos- vos nelygios nuliui. Korupcija-natūrinių mainų lygyje. Atgimimo laikraščiai – ant visų sienų. Žmonės nemato jokio vargo.Visur -viltis. Lietuva klęsti.Kokios dar baimės,realūs pavojai ar disidentai, mdxacuk?

      • Rolandas

        mdxacuk, teigiate, kad „šiaip ar taip tamstos (t.y. mano)komentaras atrodo elementariai kvailas“.

        Ar gražu, taip neobjektyviai ir neteisingai? A?

        mdxacuk, kuo toliau, tuo mažiau abejonių Jūsų atžvilgiu. Labai gaila:(

  • nerijus

    TV3 žinios.
    Policijos atstovo pareiškimas ko galima ir ko negalima neštis į eitynes:
    metaliniai strypai, besbolo lazdos, POMIDORAI, KIAUŠINIAI,..
    Šaunamieji ir durtiniai ( „šaltieji“ ) ginklai net nebuvo paminėti, kurie iš tikro kelia grėsmę žmonėms.
    Vėliau stebimės, kodėl tyčiojamasi iš policijos?..

    p.s. papildant policijos pareiškimą, tai į eitynes draudžiama neštis:
    daržoves, vaisius, želdinius, riedulius, saldumynus, mob. telefonus ( nes ir juos galima mėtyti ), sąžinę, orumą, ištikimybę, santaiką, nesantaiką, homofobiją, seksizmą, nercizmą, ir pan.
    Visiškas nupezimas.

    • WU
      • nerijus

        WU

        Būtumei išlošęs vynciaus ;)

        Esmė, pabrėžiu, tame, kad nėra noro nuginčyti dalyvavimo rinkimuose, o norisi aiškumo. Jokio asmeniškumo.

        Kokia tavo nuomonė apie policijos pareiškimus pomidorų ir kiašinių atžvilgiu?
        Išeitų ir taip, kad prie paradinio įėjimo į eitynes bus čiupinėjami visi vyrai ( kuriuos nustatinės ekspertai- pagal veidą, eiseną, „adomo obuolį“ ir pan. )?..
        Kas su kiaušiniais ( ne iš maksimos )- neįleidžiami?.. :)

        • WU

          Aha :))) Tik neeik rytoj pro eitynių vietą apsipirkęs maisto, nes vakare šeima bus nevalgiusi :))

          • nerijus

            Ryt, policijos rėmėjais galėtų tapti „Maisto banko“ atstovai su didžiuliais krepšiais. Padėtų tikrinti tašes.
            Eitynės- sureikšmintos ir mane mažiausiai domina.
            Geras oras- trauksim gamton.

  • Rytis

    AbraXas’ai labai to tikiuosi, tik ar besulauksiu… Tikuosi vaikai sualauks – jie taip pat turi SAVO nuoomonę apie visą tą klounadą. Čia aš apie paradą, juk yra ir kitų būdų tolerancijai skatinti :)

  • Bobutė

    p. Rolandai,

    Sakot: „Taip ir įsivaizduoju, kažkas neturi ką veikti, sėdi, laukia Bobutės komentarų, ir juos čia pat blokuoja:)))Kuomet tai bandau įsivaizduoti – iškarto “žvengas” ima”:)“

    O aš tai ir vakar pasijuokiau, ir Jūsų šį komentarą perskaičiusi pažvengiau. Tas komentaras apie kurį Jūs kalbat buvo vėliau, o prieš jį buvo taip:

    „Bobutė
    Gegužė 6, 2010 10:34 vakare

    p. sauliau,
    o dunduku ar užkalniu Tamstą jau pavadino? O ar Jūsų mintis lailiškomis jau išvadino? O staltiesėlė, o respublika.lt, o.. o…:)
    Jei dar ne, tai, matomai, račiškos tolerancijos ribos dar neperžengėte…:)
    Tik neklauskit, kaip tą ribą nustatyti. Niekas to, išskyrus jį patį, nežino.

    Vienžo, kur prasideda racas.lt, ten baigiasi demokra…
    Supratau, ponas Artūrai, supratau… Tyliu, žinoma tyliu… Ačiū.“

    Ir čia TIK po dviejų minučių:

    „Artūras Račas
    Gegužė 6, 2010 10:36 vakare

    Bobute, labai jau priartėjote prie tos ribos…:)“

    Va čia tai žvengas…:)

    p. Rolandai,

    Sakot: „Taip ir įsivaizduoju, kažkas neturi ką veikti, sėdi, laukia Bobutės komentarų, ir juos čia pat blokuoja:)))Kuomet tai bandau įsivaizduoti – iškarto “žvengas” ima”:)“

    O aš tai ir vakar pasijuokiau, ir Jūsų šį komentarą perskaičiusi pažvengiau. Tas komentaras apie kurį Jūs kalbat buvo vėliau, o prieš jį buvo taip:

    „Bobutė
    Gegužė 6, 2010 10:34 vakare
    p. sauliau,
    o dunduku ar užkalniu Tamstą jau pavadino? O ar Jūsų mintis lailiškomis jau išvadino? O staltiesėlė, o respublika.lt, o.. o…:)
    Jei dar ne, tai, matomai, račiškos tolerancijos ribos dar neperžengėte…:)
    Tik neklauskit, kaip tą ribą nustatyti. Niekas to, išskyrus jį patį, nežino.
    Vienžo, kur prasideda racas.lt, ten baigiasi demokra…
    Supratau, ponas Artūrai, supratau… Tyliu, žinoma tyliu… Ačiū.“

    Ir čia TIK po dviejų minučių:

    „Artūras Račas
    Gegužė 6, 2010 10:36 vakare
    Bobute, labai jau priartėjote prie tos ribos…:)“

    Va čia tai žvengas…:)

    • Bobutė

      Atsiprašau, pasidvigubino…:)

  • Rolandas

    Bobute, koks skirtumas.Dvigubinasi ar kas. Aš Jus suprantu iš pusės žodžio.Mes esame draugai, bendraminčiai.Dar turiu čia tokių pora:)

    • Bobutė

      Rolandai,
      visuomet malonu surasti bendraminčių ir draugų.:)

  • Preambulėje: … Galima konstatuoti, kad ginčas baigtas…

    Taip, laimėtas mūšis, bet ne karas.
    O man šis homoseksualiųjų demaršas iškėlė daugiau klausimų negu išsprendė:
    1. Ne vien tik gėjai ir lesbijietės turi savo seksualines fantazijas, bet jie nugalėjo, nes garsiausiai rėkė
    2. Yra ir kitų seksualinių požiūrių, todėl reikėtų klausimus spręsti kompleksiškai ir užtikrinti teises ir jų atstovams:
    – įteisinti laisvos valios poligamiją, nes tai (bent jau iki 6 žmonų)pripažįsta musulmonai, nemaža dalis žemės gyventojų
    – įteisinti laisvos valios poliandriją, nes yra didėjantis susidomėjimas Himalajais, o Nepale tai pripažintai praktikuojama, o Lietuvoje turi būti vyrų ir moterų lygybė
    – nedrausti zoofilijos (nors A. Bagdonas jai ir priešinasi, argumentuodamas, kad „Vaikai ir gyvūnai tokio sutikimo nėra pajėgūs duoti, todėl čia brėžiama riba, už kurios valstybė įsikiša tam, kad užtikrintų savimi pasirūpinti negalinčiųjų teises.“ O ar gyvūnai duoda sutikimą juos pjauti mėsai?)
    – leisti prostituciją, nes čia tai yra tikrai laisvas dviejų (ar net daugiau) susitariančių asmenų reikalas
    – leisti įsivaikinti vaikus gėjams, lesbijietėms, prostitutėms, zoofilams ir kitiems darbingiems piliečiams, kad jie patirtų tikrą gyvenimo pilnatvę
    3. Reikia valstybiniu lygiu vesti kovą prieš „opiumą liaudžiai“-atgyvenusias lietuviškas tradicijas, apsimestinę krikščionybę ir. kt., o jei patys nepajėgsim- pasitelkti tarptautines organizacijas

    • Rolandas

      svecias, ilgai galvojai? Ar nebijai sulaukti neigiamų savo neigiamų minčių pasekmių?

  • Mielas Rolandai, aš tik galvoju, o už galvojimą, kad ir netradicinės orientacijos, kol kas neigiamų pasekmių nesulaukiama.

  • Valdas

    Veteranų eitynės uždraustos! Normalu?

    • O tai jau yra klasikinis dvigubų standartų taikymo pavyzdys. Kaip kas nori, taip tas interpretuoja tą Konstituciją.

      • Bobutė

        Ir ko gero nė viena Švedijos ministrė dėl to nesipiktins…

        • Keisčiausia yra tai, kad apžvalgininkai (nesupraskite neteisingai) vis dėl to suras priežastis dėl kurių galima neleisti tokių eitynių. Štai jums ir saviraiškos „laisvės“…

          • nerijus

            Simai

            Keista, vienok, Svarinsko nuomonė nėra nuomonė, o Navicko nuomonė yra nuomonė ir atvirkščiai?..
            Kiekvienas turi savo pozicijas ir smerkti juos už tai- ŽEMA ir tai daro tik visiški URVINIAI.

            Pasikartosiu.

            Jei negerbi kito nuomonės, tai neturi teisės turėti savos.
            Mano tokia pozicija, kad ir kas jis būtų: Račas, Paksas, AMB, Kubilius, Navickas, Kedys, Juršėnas, Grybauskaitė,..

            Galima tik nesutikti, o vadinti epitetais, tai labiau vingių trūkumas tame kevale, kuris vadinamas- GALVA.
            Kitaip sakoma:
            – Kas per spuogas ant tavo kaklo?!.
            – Aj, čia galva?!.

          • Nerijau,

            Aš tiesiog noriu pabrėžti tai, kad Lietuvoje laisvės sąvokos gan siaurai suprantamos. Nejaugi jos turi būti suteikiamos tik tiems, kurie garsiausiai šaukia? Konstitucijoje aiškiai apibrėžta, kad visi yra lygūs. Tik… kaip visada atsiranda lygesnių…

          • nerijus

            Simai

            Dažniausiai, garsiausiai šaukiantys turi mažiausiai problemų, nei tie, kurie tyliai sėdi užsisklendę.
            Įprasta, kad tie, kurie garsiau rėkia- daugiau ir gauna ( ir į žandus ).
            Ar tai yra teisinga tylinčiųjų atžvilgiu?!.

          • Bobutė

            p. nerijau,
            sakot:“Jei negerbi kito nuomonės, tai neturi teisės turėti savos.“

            Pradedu galvoti, kad p. Valentinas buvo teisus sakydamas, kad reikia kovoti už jūsų protus…

            Gerbti reikia žmogaus TEISĘ turėti nuomonę, o ne pačią nuomonę…

            Pavyzdžiui koks nors AbraGėjus teigia, kad Vatikane yra teokratinė fašistinė santvarka ir kad su juo (Vatikanu), turbūt reiktų suprasti, kad ir su visais tikinčiaisiais, reikia kovoti.

            Kol jis neperžengia įstatymais nustatytų ribų, kada tai jau galima vadinti neapykantos, smuurto ir etc. kurstymu. mes privalome gerbti jo TEISĘ turėti ir skelbti savo tokią nuomonę.
            Bet mes neprivalom gerbti nei jo pačio, nei jo nuomonės.
            Esu įsitikinusi, kad šis žmogelis su tokia jo nuomone yra vertas ne pagarbos, o paniekos.

          • Komentaras pašalintas A.R.

          • Susidaro įspūdis, kad Bobutė, turbūt iš senatvinio marazmo, ar dėl to, kad diedukas nebekreipia dėmesio, puola ginčytis bet kuriuo klausimu ir būtinai priešinga nuomone. Tuo ji man primena…mane. Gal ji iš tikro mano mama?
            Mama, rytoj pietums noriu balandėlių!

          • nerijus

            bobute

            Su anonimais, kurie net vardo nepasirašo- nėra apie ką ir kalbėti.
            Valentino puikus komentaras apie „kitokius“.
            Tik šiek tieks „persūdytas.

            O pačiam Abraksui linkėčiau tolerancijos kitaminčiam.
            Lengviausia yra išvadinti idiotu, kai pats slepiesi po idiotišku slaptažodžiu…

            Tik silpni ir bailūs žmonės kitus vardija epitetais.

            Valentinai

            Respect. Puikus Jūsų komentaras. Kiek „persūdytas“, bet įskaitomas…

          • Toleruoju kitaminčius. AbraXas – ne slaptažodis, ir tuo labiau ne idiotiškas :-) Ir netgi nesislepiu!

          • nerijus

            Taip.
            Tai tik reklama…
            Suprantama, kai nesinori investuoti savo lėšų, tai pakanka pakomentuoti racas.lt
            Buvo jau ne vienas čia toks vienadienis „komentatorius“…

          • Ką gi reklamuoju, Nerijau? Nuorodas prie savo pseudonimo dedu tam, kad galėčiau matyti kažkokius duomenis apie jas paspaudžiusius asmenis

          • nerijus

            Valentinai

            „…Susidaro įspūdis, kad Bobutė, turbūt iš senatvinio marazmo, ar dėl to, kad diedukas nebekreipia dėmesio, puola ginčytis bet kuriuo klausimu ir būtinai priešinga nuomone.“

            Jūs taip galvojate apie savo mamą?..

          • nerijus

            AbraXas

            Taip taip taip…

            Kai tik pasirodėte, tamsta, su pirmuoju savo komentaru šiame tinklaraštyje, tai reklamavote savo sodybą ( savo tėvo ar pan. ) Varėnoje. Ar aš klystu?..

          • Nerijau, klystate dėl reklamos. Dėl sodybos (tėvo ar panašiai) neklystate. Prašau atkreipti dėmesį ir į šio komentaro nuorodą :-)

          • nerijus

            AbraXas

            Va, galavojau, kad man paranoja?..
            Neklydau dėl reklamos. Sodybą- reklamavote.

            Ja ne zlo pamiatnyj, no,- ja vsio zapysyvaju!!!

          • :-) Ar tikrai norite diskusiją kreipti šia linkme?

          • nerijus

            Argi, čia diskusija?..Visiškai ne į temą.

          • Tenka sutikti, kad diskusija tam tikroje vietoje baigėsi. Jei norite pratęsti, maloniai prašau pabandyti :-)

          • nerijus

            AbraXas

            Iš manęs prastas diskutantas.
            Jau vėlu ir mano organizmas užsiiminėja miego pozicijas. Tokia rutina ir nieko nepadarysi.
            Ką norėjau parašyti- parašiau.
            Mažumos, neonaciai, neokonservatoriai, skinai ar kaip juos vadintume- žmonės, kaip ir visi, tuo pačiu ir- aš.
            Mažiau epitetų ir visi bus laimingesni, ir tolerantiškesni.
            Bambėjimas ir kito smerkimas, tai silpnumo požįmis.

          • Saldžių sapnų, Nerijau

        • Bobute, nustokite fašistuoti.

          36 straipsnis
          Negalima drausti ar trukdyti piliečiams rinktis be ginklo į taikius susirinkimus.
          Ši teisė negali būti ribojama kitaip, kaip tik įstatymu ir tik tada, kai reikia apsaugoti valstybės ar visuomenės saugumą, viešąją tvarką, žmonių sveikatą ar dorovę arba kitų asmenų teises ir laisves.

          Kaip dar galima interpretuoti? Kenkia Jūsų ir visuomenės saugumui eitynės? Riboja jūsų laisvė? Kenkia jūsų dorovei? Ar valstybės saugumui?

          • nerijus

            AbraXas

            Nuo kada GINKLAS POMIDORAI ir KIAUŠINIAI?..

            „…Riboja jūsų laisvė?“
            Taip. Ribojama. Tvoromis palei Nerį.
            Suprantu, kad norima išvengti nereikalingų konfliktų, bet…Jei vieniems suteikiama laisvė ( pagal LK 25 straipsnį ), o sekantiems- ji ribojama ( pagal LK 25 straipsnį ), tai nelabai panašu į demokratiją ir labiau panašu į Lukašenkiją.

            Lygūs, lygesni ir lygiausi…

            Juk mažumoms nedraudžiama vaikščioti po PC, parkus, paupes, paežeres, takeliais, važinėti keliais ir t.t.?..
            Jie tokie pat LR PILIEČIAI, kaip ir mes- daugumos?!.

            p.s. važiuojant ( teko šiandien pravažiuoti ) pro TVOROMIS APTVERTĄ LIETUVOS ŽEMELĘ, tai ten tvyro tokia slogi atmosfera…Policijos kas keletas metrų, taip nesaugomas Lenkijos prezidentas, kai atvyksta pasisvečiuoti :)

          • Ai nerijau, net nejuokinga. Pagal tokią logiką, ir prie seimo turėjo policija visus akmenų mėtytojus įsileisti protestuot į posedžių salę, turniškėse turėtų būti įrengtas visuomeninis parkas, policijos galime atsisakyti… ir t.t. „Tolerantiško jaunimo“ (ar kaip ten jie) stiklus daužė irgi pomidorais? Skinams kažkas draudė po gedo prospektą žigiuoti su „Lietuva – lietuviams“ lozungais?

            Jei norite polemizuoti ta tema, tai nors argumentus rimtesnius pasiruoškite, nes kyla didelė pagunda tamstą idiotu išvadinti…

          • nerijus

            Lietuvos policijos gen. vadovams, siūlyčiau mažiau žiūrėti „bojevikų“ kaip ir žurnalistams :)

          • gied

            Manau, kad liudniausia yra tai, kad reikia saugoti vienus Lietuvos piliecius nuo kitu. Todel tokios eitynes ir yra butinos. Butu sveika, kad iseitu ir tautines mazumos i gatves gal.
            Is „gerosios puses“ (sprendziant pagal delfi) pasirode grazulis, uoka, paleckis ir sustauskas. Nieko netiketo, siaip. Verta pamastyti kaip ir kas kovoja uz dorove. Ir kaip ta dorove isivaizduoja. Tai – rinkimines kompanijos dalis.
            Beje, butu sveika visiems, kalbejusiems apie milzinishka smugi vaiku dorovei pasiziureti vaizdo irashus. Tik tiek.

          • nerijus

            AbraXas

            Dar kartą pasikartosiu ir paklausiu Jau tamstos:

            AR SKIRIATE FAŠIZMĄ NUO NACIZMO?..

            Kitaip, negalėčiau nesutikti, kad nenorėčiau, kad Jus išvadinčiau didesniu idiotu ir neapsiskaičiusiu, nei MIESTELĖNAS NERIJUS.

          • Nerijau, nesupratau kodėl to paklausėte. Ar minėjau žodį „nacizmas“? Puiku, kad neišvadinote manęs idiotu, nes pavadinęs mane ižeistumėte ir kartu pakeistumėm kultūringą diskusijos stilių į aštresnį, tuo vargindami gerb. Artūrą Račą.

          • nerijus

            AbraXas

            Pripažinsiu- man paranoja ;)

            gerb. Artūras Račas gali ilsėtis šį nuostabų šeštadienio vakarą :)

            AbraXas
            Atsiprašau. Aš už taiką ir toleranciją!!!

            Bet, nerandu to žodžio, kitaip, nebūčiau rašęs. Pikta, kai žmonės neskiria dviejų sąvokų ir jas tapatina. Jos yra panašios, bet ir kartu skirtingos :)
            Taip iškraipoma žodžių reikšmė ir sakoma/ rašoma netiesa.

  • hmm.. kada nors..

    vieną dieną… išprievartaus kažkieno sūnų ar sūnelį , ar anūką..

    džiaugsmo bus daug :)

    Maximos statinė savo „chebrantų“ nepaliko be dėmesio. Tokio operatyvumo reta kada pamatyti. Tad.. gal labdaros duos Europos Sąjunga, kad homoseksualus gerbti pradėjote ? :))

    • Martynas

      Tai kad pedofilų tarpe heteroseksualai didžiąją daugumą sudaro. Tai nuo ko čia savo pigiu manevrėliu dėmesį bandai nukreipti?

  • Pingback: ulevičius.lt » Prokuratūra viešumoje: nauja kokybė?()

  • Audrius

    Jei ne seimo nariai Uoka ir Gražulis ,būtų ko gero išvengta incidentų .
    http://kauno.diena.lt/naujienos/nuomones/aciu-geju-teisiu-aktyvistams-p-grazuliui-ir-k-uokai-277325
    Nors kita vertus jų „dėka“ gėjų teisės yra labiau ginamos.;)

    • aha. netorentiskajam grazuliui i snuki pila vandeni – tolerantiskassis gejus nesuimamas, o grazulis – taip. juokas.

  • Mitingas praėjo, nieko baisaus neįvyko, galima pradėti teorizuoti.
    Akivaizdu, kad gėjų pasirinkta taktika socializuotis yra netinkama. Jei jų tikslas parodyti, kad jie lygiai tokie pat kaip kiti, kad jie niekuo nesiskiria, kad jie nepavojingi, tai parado, kuriam visi priešinasi forma yra pati blogiausia, kokia gali būti. Koks yra šio renginio rezultatas?
    Blogiausias koks tik galėjo būti. Tautoje homofobija glūdėjo amorfinėje būsenoje. Minios balsavo už Ruslaną Kiriliną, Vytenis Pauliukaitis – televizijos žvaigždė. Homoseksualumas daugumai netrukdė, nes su juo paprasčiausiai nesusidurdavo, tačiau buitiniame lygmenyje neigiamas homoseksualumo vertinimas buvo palaikomas. Šis renginys padarė vieną labai blogą dalyką – padėjo tamsuoliškoms, atsilikusioms, fundamentalistinėms jėgoms suartikuliuoti savo neapykantos vektorių ir jo pagrindu susivienyti. Paaiškėjo, kad tarp „valdančio“ konservatoriaus Uokos, „opozicionieriaus“ Gražulio nėra skirtumo ir ubagų valdovo Šustausko nėra jokio skirtumo. Dažnai sakoma, kad ideologinių skirtumų tarp partijų nebėra. Tai tiesa kalbant apie ekonomiką arba užsienio politiką, tačiau plačiąja prasme šis renginys ir aplink jį sukelta euforija parodė, kad ideologiniai skirtumai egzistuoja netgi pačių partijų viduje. Tik tie skirtumai koncentruojasi ties bazinėmis žmogiškumo dimensijomis. Vieni atsisukę į praeitį ir gyvena neapykanta, kiti atsisukę į ateitį ir gyvena progreso viltimi. Galima perbraižyti partinių priklausomybių žemėlapį ir daugelį paksininkų, socdemų, konservatorių ir kitų panašių subjektų suburti į vieną darnią neapykantos grupę, kuri turės 75 proc. gyventojų palaikymą. Tokia grupė lengvai gautų valdžią ir ją išlaikytų. Neapykanta modernumui, laisvei yra pagrindinis ir vienintelis juos vienijantis veiksnys.
    Atskira tema yra žiniasklaidos ir politikų laikysena šio spektaklio metu. Ką daryti, jei tavo rinkėjai (skaitytojai) yra siaurapročiai tamsuoliai (aš juos vadinu Miestelėnais)? Jei nori reitingų, privalai rezonuoti su jų neapykantos banga, tačiau savigarbos prarasti irgi nesinori (čia tais atvejais jei jos dar liko). Prezidentė nėrė į krūmus, Kubilius į Ameriką. Iš žiniasklaidos Račas ir Girnius nedviprasimškai palaikė gėjų teisę į taikų susibūrimą. Daugiau žinomų asmenybių nepastebėjau, o gal neatsimenu.
    Dabar mano kreipimasis į gėjus ir lesbietes. Gerbiamieji gėjai ir lesbietės, šiuo savo renginiu jūs apsunkinote savo ateitį nes privertėte susimobilizuoti homofobines jėgas. Pagrindinė jūsų klaida yra ta, kad jūs galvojate, jog arba tauta pati privalo susitoleruoti, arba turi ateiti kažkas iš Europos ir liepti susitoleruoti ir tauta susitoleruos. O kai tauta jau bus susitoleravus, jūs visi žengsite į dienos šviesą ir gražiai bei laimingai gyvensite toleruojami. Nesusitoleruos. Tolerancijos gėjams reikalas, tai visų pirma pačių gėjų reikalas. Kaip galima būti tolerantišku kažkam, ko nematai ir nežinai? Jūs PRIVALOTE nustoti bijoti ir išlįsti į visuomenę. Anoniminės grupelės pasivaikščiojimas eurogėjų apsuptį nepadės. Kiekvienam asmeniškai iš jūsų gali būti skaudu ir skausminga. Tačiau niekas neiškovojo lygių teisių lengvai ir neskausmingai. Sunkiai ir ilgai kovojo moterys. Sunkiai ir ilgai kovojo negrai. Sunkiai ir ilgai privalote kovoti ir jūs. Jūsų kova tai – atsiskleidimas. Kol jūs savęs neparodėte – gėjų Lietuvoje kaip ir nėra, neskaitant Roko Žilinsko ir gėjų prezidento Simonko (beje visai negražus vyras). Tik tada, kai žmonės pamatys, kad gėjus yra garsus žurnalistas, dainininkas, politikas, režisierius, mokslininkas, istorikas, advokatas, kaimynas, kai pamatys,kad jūs ne ištvirkėliai ir neprievartaujate vaikų, kai pamatys, kad jūs normalūs žmonės, tik tada sulauksite tolerancijos. Taigi iniciatyva turi būti jūsų.

    • nerijus

      „…Dažnai sakoma, kad ideologinių skirtumų tarp partijų nebėra.“

      Jų nėra ir tai REIKIA/ TENKA pripažinti. Yra žmonės su savo trūkumais, sunkumais, šeimomis, ideologija, stereotipais ir taip nuo TS iki Socialistinio fronto,.. kad ir kaip sunku būtų tai pripažinti.

  • juokinga labiau. ne – graudu.

    tolerantiskas mokslininkas ismestas is VDU nes jis gejus (jis taip sako, o vat zinantys tiesa…) tolerantiskai pila vandeni netolirantiskajam Grazuliui i snuki.

    dvigubi standartai yra jega.

    • Kadangi apipilimas vandeniu yra krikštas, Gražulis yra laimėjęs gėjų pupulio titulą, gal taip gėjai pakrikštijo Gražulį į gėjus? Gal Gražulis jau gėjus?

  • Valentinai, gražulis ne gėjus, jis ligonis

    • Gražulio buvimas ligoniu nepanaikina galimybės,kad jis yra gėjus :)

    • Jis visai ne ligonis, jis tiktai suktas ir pakankamai miklus švansas, kuris naudojasi proga.

      • nerijus

        Aidai

        Visiškai su Jumis sutinku. Jis suktas politikierius- machinatorius. Žinant situaciją Lietuvoje Mažumų klausimu, galima iš to susikrauti puikių politinių dividentų. Tą puikiai ir daro.
        Tik ką parade veikė Uoka?..

  • Bobutė

    p. nerijau,

    Sakote, kad: „Su anonimais, kurie net vardo nepasirašo- nėra apie ką ir kalbėti.“

    Drįstu priminti, kad kai Jūsų klausiau kodėl savo vardą rašote mažąja raide, Jus atsakėte, kad tai visai ne vardas. Ar po aukščiau pacituoto Tamstos pareiškimo, turėčiau daryti išvadą, kad su Jumis „nėra apie ką ir kalbėti“?

    Aš manau, kad diskusijoje svarbiau ne kas, o ką pasakė. Be to, mūsų anonimiškumas juk tik sąlyginis – IP juk žinomi, taigi, teisinė satisfakcija galima…

    Mano galva, per dažnai daug dėmesio skiriame žodžiams, lengvai „svaidomės“ jais, o nesusimąstom apie jų esmę.

    Dabar madinga, ar net gero tono ženklas, būti žmogaus, o ypač gėjų, teisių gynėju. Tai ir atsiranda net ultragynėjų, kurie garsiausiai rėkia apie jas. Bet tik rėkia, tik žodžiai… O patys pasiruošę „sutrypti“ kitokį… Mano galva, puikus pavyzdys galėtų būti AbraXas. Spėju (neskaičiau, bet jei jau pašalino) , kad tą puikiai galėtų pailiustruoti pašalintas komentaras, bet man, nuomonei susidaryti, pakanka ir buvusių…

    Beje, ne mažiau „garbingų“ surastume ir tarp moralės bei šeimos ultragynėjų, kurie iš tiesų net nesupranta kas yra ta moralė…

    P.S. Apie kurį p. Valentino komentarą kalbate?

    • Bobute, jaučiu pareigą informuoti apie pašalinto komentaro turinį. Kvestionavau jūsų sugebėjimą nukreipti savo negatyvią energiją į dėmesio nusipelnančias temas, tokias kaip: vaikų bukinimas mokyklose ir tv laidose, farmacijos kompanijų propagandą siekiant pateikti fizinę priklausomybę keliančius vaistus kaip butinybę vidutinio amžiaus sulaukusiam žmogui ir kitas opias visuomenės bėdas… implikuodamas, kad jūsų išskirtinis dėmesys, nukreiptas prieš žmonių, siekiančių atsikratyti nepelnytos, bent 70 metų trunkančios diskriminacijos, norą taikiai pražygiuoti su vaivorykštės vėliavomis yra sąlygotas Jūsų seksualinių potyrių ir motinystės instinktų sublimacijos, kurios algoritmas jums buvo diegiamas sovietinės priespaudos metais (nesvarbu ar tiesiogiai, ar per jūsų tėvus.

      Gerb. Artūras Račas (būdamas tėvas) turbūt pasibjaurėjo mano bandymu savo minčiai iliustruoti, pasitelkti jūsų vaiką ir jo santykį su homoseksualumu. Tikėtina, kad sprendimą ištrinti mano komentarą galėjo įtakoti ir mano pavartotas žodis „klitoris“.

      Gerbiu A. Račo poziciją, kuris būdamas puikus žurnalistas ir visuomenininkas reikalauja savo tinklaraštyje tam tikro stiliaus diskurso.

      Kitavertus, kadangi nesu žurnalistas ir visuomenininkas ir mane pykina tokio sukirpimo žmonės kaip jūs, bobute, todėl leidžiu sau komunikuodamas su jumis naudoti tam tikrus A. Račo verbalinės etikos standartų neatitinkančius išsireiškimus.

      • Bobutė

        p, nerijau,

        kaip ir sakiau, p. AbraXas – puiki iliustracija.
        Jis teigia žinąs prieš ką, ar už ką aš. Ir nesvarbu, kad aš jo minimomis temomis išvis nieko nesakiau (kai čia komentuoju, tai net temų, kiek pamenu, tokių nebuvo), nesvarbu, kad gėjų eitynių klausymu pasisakiau ne taip kaip jis teigia (komentarai gi palikę), bet jis paprasčiausiai „žino“ ir nors tu ką… Tiesiog „absoliutus žinojimas iš aukščiau“…

        Ypač simptomatiškas ultrų pareiškimas:

        „…mane pykina tokio sukirpimo žmonės kaip jūs, bobute, todėl leidžiu sau…“

        Suprask, kai žmonės yra jam nepatinkančio „sukirpimo“ – jis leidžia sau… Ką sau leidžia? Tik šlykščiai kalbėti ar ir…?

        Pasižiūrėjus į tokius kovotojus už bet kokį reikalą, gali pradėti abejoti ir pačiu reikalu…

        Bet, matomai, jam toks elgesio algoritmas buvo diegiamas sovietinės priespaudos metais (nesvarbu ar tiesiogiai, ar per jo tėvus).

        • Bobute, neapsimeskite, kad neprisimenat, kad diskusiją pradejom nuo „kirvio siono protokolų“, kas jums pasirodė kaip „gėjų ideologija“ ir visa jūsų retorika tebuvo komformistinis (neužsitraukiant pernelyg didelės ugnies) būdas marginalizuoti gėjų teisių ginėjus. Maža to, lyginant juos su tikraisiais teokratiniais fašistais (tokiais kaip grąžulis, adomėnas ir t.t.)
          Tik todėl parodžiau jums išskirtinį dėmesį

        • nerijus

          Bobute

          Jūsų amžiui- puiki atmintis.
          Nors, kas gali žinoti, šiais laikais bobutėmis ir diedukais tampama, ir keturiasdešimties :)

          • Bobutė

            Verba volant, scripta manent… Žodžiai nuskrenda, parašyta išlieka.

            Geriau nepasakysi… Tas taikytina net p. AbraXui…:)
            Neatsimenu, kas pasakė, kad kiti jau gimsta senukais…:)

      • Valdas

        Mielas AbraXai, Jūsų plačios erudidicijos inspiruota dedikcija Bobutei, yra tokios gilios empyrinės ir akademinės analizės sublimuota vebalinė informacijos išraiška, kad mano holistinio pažinimo įgūdžių ir intelekto koeficiento deficitas sąlygoja butinybę, skaitant Jūsų tekstą, naudotis Didžiaja tarybine enciklopedija, idant galėčiau maksimaliai priartėti prie Jūsų minties grynumo. Ir tik tuomet, gilios kontepliacijos determinantinėje erdvėje, transedentinės sublimacijos ambivalentinių jausmų bifurkacijoje, abstrahuodamas sekuliarizuoto mokslo loginį algoritmą, gebėsiu suprasti daugiau nei, tai, kad viso labo norėjot pasipuikuot savo tikru ar menamu intelektu …..

        • :-))) Netiesa, Valdai. Norėjau pakeisti komentaro formą į tokią, kad nebūtų formalaus pagrindo jį ištrinti.

        • Bobutė

          Aš nesugebėčiau taip parašyti…:) Na, nebent žodynais iki lubų apsikraučiau.:)
          Ne viską supratau, bet Tamstos išvada man pasirodė neginčytina.

          • Jūs, bobute, linkusi savo teiginių neremti argumentais. Akivaizdu, kad teikiate pirmenybę „trypiamos aukos“ įvaizdžiui.

          • Bobutė

            p. AbraXas,

            trypiamos aukos įvaizdis – tai čia jau Jūsų- gėjų- „arkliukas“… Žinoma ne visų, bet ultrų tai tikrai…Apie argumentus, bent iš padorumo, galėtumėte ir patylėti – pas Tamsta jų išvis nerandama…

          • Ko ko? Ultra-gėjų? :-))) Šnekat į pievas (gal todėl, kad šiandien grąžus oras). Sulaikyti keli !seimo nariai!, atimti sprogmenys, lazdos, išdaužyti stiklai tolerantiško jaunimo biure… Dar abejojate, kas trypiama auka?

            O mane gėjum vadinate turbūt todėl, kad toks mano įvaizdis padeda jums jaustis intelektualiai saugesne :-)

        • Rolandas

          Valdai, čia Jums taip natūraliai išeina, o gal ilgai ruošėtės? :D
          Bet kokiu atveju – reiškiu pagarbą.

          • Valdas

            Rolandai, kažkada, prieš tejetą metų, esu porą valandų kūręs atsakymą į panašų raštą, todėl dabar tereikėjo prisiminti įgūdžius. Prieš keltą dienų perskaičiau „Šveiko nuotykius“, kilo mintis darbe į dokumentacijos planą įtraukti segtuvą „Šveikas“:) į kurį galėčiau segti kai kuriuos gaunamas, na ir žinoma, savo rašytus raštus:)

        • Man labiausiai patiko žodis „ambivalentinė“

      • mielas AbraXai, tik noriu atkreipti tamstos dėmesį, kad tai ką jūs sau leidžiate šiame tinklaraštyje, nebūtinai visada sutaps su tuo, ką leidžiu sau aš:) Man skirti komplimentai šiai taisyklei jokios įtakos nedaro:)

        • nerijus

          Artūrai Račai

          Noriu atkreipti dėmesį į Valentino ir Aro komentarus?..
          Tampate eiliniu žurnaliūga, kuriam svarbiau tekstas, o ne esmė…ir leidžiate savo tinklaraštyje ( žinoma, pagal kiekvieno nupezimo laipsnį ) reikšti neapykantą kitaminčiams…

          • mielas Nerijau, valdykitės.

          • nerijus

            Artūrai

            Bet jei taisyklės galioja Miestelėnams nerijams, tai turėtų galioti ir Valentinams, beigi, Arams…

            Lygūs, lgesni ir lygiausi…

          • Rolandas

            Nerijau, serkmadienis,…. pušų ošimas svaigina…. šiek tiek dar ir alus…. . Kokio velnio lĮst prie kompo?????

          • nerijus

            Rolandai

            Keisk pušį…ir alaus tiekėją.

  • Bobutė

    p. Valentinai,

    kada išmokysiu Jus elementaraus mandagumo? Jūs ir vėl – „iš senatvinio marazmo”, ką negalėjote pasakyti “iš marazmo”? Kiek kartų kartosiu – nemandagu moteriai priminti amžių…:)

    Nežinau, kaip vertinti tą Jūsų – „Tuo ji man primena…mane.“ Tiek to, nors ir labai abejoju, bet priimsiu kaip komplimentą.:))

    Balandėliu nebus – neturiu kopūsto…

    • Tai elementarus atsikalbinėjimas. Kopūstą galima nusipirkti.

      • Bobutė

        Neturėjau laiko. Dieną vaikščiojau po mugę (ten kopūstų nebuvo), o vakare buvau žiūrėti „Linksmąją našlę“ (beje jei nematėte – rekomenduoju- geras pastatymas) ir grįžau po dešimtos…
        Beje, gali užsukti ryt, nes mugėje pas braliukus latvius nupirkau tikrai skanios žuvies, bei skanių sausainių, berods iš rokiškėnų…:)

  • Žemes Vaikas

    Negerai, kai ne įstatymai tarnauja visuomenei, o visuomenė tarnauja įstatymams.
    Ligotos ar net sunkiai sergančios visuomenės simptomas.

  • Valdas

    O aš buvau Šiauliuose. Vakar Vilniuje. Vakar mane egzaminavo- norėjau patapti valstybės tarnautoju. Vakar nugalėjo geresnis. O šiandien žiurėjau regbį. Gaila, kad pralošė mūsų rinktinė. Bet vyrai stengėsi. šiandien nugalėjo stipresnis. O pilnas stadionas skandavo „ačiū“…gera ir ramu… dar šiandien kažkur ėjo gėjai ir nėjo veteranai… Aš priėš, bet gerai, kad gėjai ėjo. Aš už, bet blogai, kad veteranai nėjo….

  • Valdas

    Ačiū, Bobute. Jūs tikra draugė.:) Iki susitikimo!

  • Rytis I

    Ką reiškia išsilavinimas… Gražulis, gražiausius jaunystės metus pradirbęs pagalbiniu bažnyčios darbininku, atstovauja fašistuojančius Lietuvos sluoksnius. Apie traktoristą Uoką nieko nesakysiu. Gal Seimūnams reiktų kokį aukštojo cenzą įvesti? Kai tokie debilai atstovauja Lietuvą, koks ten įvaizdis gali būti? Pavyzdžiui, tas pats gražutis kiekviena proga kalba per maskvietišką radiją „Echo“, – galima įsivaizduot, kokį požiūrį formuoja. Tiesa sakant, man gėda… Ir pikta.

    • Valdas

      Ryti, ar žinot, kad tas pats Gražulis sovietmečiu buvo kalinamas dėl to, kad Jūs dabar galėtumėte ji drąsiai vadinti fašistuojančiu….
      Dar p. Ryti, ar negalvojate, kad kiti kokie nors protingi patriotai, sukurs standartus, pagal kuriuos ir Jūs busit debilas, bei negalėsit būti renkamas i jokius postus, nes ,tskant, nepreisit, anot jūsų, išsilavinimo cenzo?

      • Valdai,jis tipiškas teokratinis fašistėlis. Biografiją puošiantys faktai neleidžia nematyti jo nereabilituoja. Bet taip, prieš tokius galima kovoti tik švietimu

      • Atsiprašau už nerišlų sakinį. Kavos dar neišgėriau

        • Valdas

          AbraXai, norėdami būti kitokie, nei P. rytis, turėtume vengti tokių etikėčių. Večiau būtų sakyti taip: gerb. Ryti, tokios jūsų mintyu nuves visuomenę prie fašizmo dau greičiau, nei 10 rekaujančių gražulų, kurie privalo būti nubausti, jei pažeidė įstatymus. O jūsų fašistuojanti mintis, luria fašistuojančią ideologiją iš kurios randasi nepantumas, diskriminacija, netolerancija

          • Valdai, manau, kad ?kitokiais? mus daro ne kalbinės formos o minčių turinys.

      • Rytis I

        Gražulis buvo nuteistas berods dešimčiai mėnesių, kadangi atsisakė važiuoti į taip vadinamus „sborus“. (Jaunesniems – tai karinės pratybos porai savaičių.) 1988 metais taip darė turbūt jau ne vienas Gražulis, tuo metu buvo nuskambėjusios ne viena byla apie rusiškos kariuomenės baisumus. Pavyzdžiui, Sakalauskas, – iššaudęs bendratarnautojus. Beje, jei dešimt metų pradirbčiau „prie bažnyčios“ turbūt aš irgi toks bučiau:)
        Man pikta dėl vieno: vadovaujamės tuo pačiu lenininiu principu, tipo – Valstybę gali valdyti ir namų šeimininkė. Teisininkai, valdininkija, kultūra, – viskas pajungta tokio dibilo įnoriams.

  • Ryti, tiems įnoriams pajungtas tautos mentalitetas o ne sistema

    • Rytis I

      Manyčiau, kokiai kaimo bobutei tie paradai – vienoj vietoj, taip sakant „nusišlipt“. Jai tai absoliučiai neįdomu. Vilniečiams – irgi. Mentalitetas ne prie ko, čia yra mūsų auginta, brandinta, šiukšlina ir debiliška politika…

  • Valdas

    AraXai, iš esmės Jūs teisus. Galvoju,kad turinys yra svarbiau už formą. Bet tinkama forma įtaigiau, mandagiau, subtiliau išreisškia turinį, o be to yra kultūros padiktuotos elgesio ir išraiškos formos…
    nors, pasikartosiu, kad iš esmės pritariu teiginiui apie minčių turinį.

  • Dėl kultūros ir elgesio išraiškos formų bei itaigesnio/mandagesnio turinio Jums pritariu, bet… Biblijos vertime eskimams, terminas „dievo avinėlis“ pakeistas į terminą „dievo ruonis“ ne be priežasties :-)

    • Valdas

      AbraXai, čia faktas, apie Biblijos vertimą? Nežinojau. Geras!:) idomi info. Dar net nespėjau suvirškinti…

      • Valdas

        Bet palauk, AbraXai, kur Biblijoje minimas Dievo avinėlis. Gal tas iššireiškimas tik religinės praktikos įgyvendinimo priemonė??? kas čia man neaišku:))))

  • Valdai – faktas, tik nesu tikras dėl tautos kuriai buvo versta

    • Apie eskimus ir krikščionybę, dar viena juokinga citata iš Annie Dillard knygos Pilgrim at Tinker Creek. Eskimas: „If I did not know about God and sin, would I go to hell?“ Kunigas: „No, not if you did not know.“ Eskimas: „Then why did you tell me?“

      • Valdas

        Gal galit man kas nors išversti. Nemoku nei vieno angliško žodžio…

  • Valdas

    Na taip… net nežinau, kaip vertint. Ačiū, AraXai, už šią įdomybę!

  • Valdai, gal tai buvo bilbija + jos aiškinimas. Juk ne taip, svarbu ar ne? Turėjau omeny kalbos kodo pritaikymą pagal pašnekovus. :-)

  • Gražaus sekmadienio visiems, ačiū už malonias diskusijas. Važiuoju į mišką gryno oro susirinkti

  • Aras

    Ar jums dar nenusibodo? Didesnio fiasko, didesnės gėdos nei vakarykštės eitynės Lietuva nepatyrė nuo tarybinių Gegužės 1-osios paradų. Visi laukė intrigos ir reginių: povo plunksnų, nuogų papų, mordobojaus, spiegimo, dantų griežimo, ašarinių dujų ir guminių kulkų, galiausiai – slapta pirktos, iki šiol neviešintos vandens patrankos pasirodymo. Nieko. Nei reginio, nei įspūdžio, tad kam išleisi 200_000 Lt.? Įsivaizduojat, kiek už šią sumą galima įspūdingų fejerverkų nupirkti? Visas Vilnius ir miesto svečiai mėnesį prisimintų.
    Sakykit ką norit, bet dar prieš renginį aiškėjo, matėsi, kad bus blogai ir kad narcizus R. Žiniską bei Simonko reikia vyti nx iš scenaristų bei samdyti A. Valinską. A. Zuokas taip pat neblogai tvarkydavosi panašiose situacijose, kai reikėdavo įsisvainti pinigus bet kažką duoti mainais, kad minia liktų patenkinta.

    • Aras sunerimęs nervuojasi, nes bijo, jog vakar pamatęs kelis gėjus pats tapo pyderu. Arai,nesinervuok, skirtingai nei homofobija, homoseksualumas neužkrečiamas. Tu vis dar tas pats bukas, kvailas, tūpas, siauraprotis nacis.

      • Rolandas

        Jūsų, Valentinai, ryžtas ir noras auklėti ir lavinti Arą, kelia nuostabą ir pagarbą:) . Juolab, spėju, niekas už tai nemoka.
        Beje, labai stebiuosi, kaip dar kalbininkai nesugalvojo gėjaus atitikmens? Pvz. vyrmylis.

      • Aras

        Valentinai, nieko aš nemačiau ir nerūpėjo man. :) Tiek stebėti, tiek rengti eitynes buvo Vilniaus snobų reikalas. Nekantriai aš laukiu tik rytdienos „Kakadu“ :)

  • Audrius

    Dar iki gėjų eitynių abejojau ar būti niurzga homofobu ar tiesiog tolerantišku žmogumi.Peržiūrėjęs buržujaus foto reportažą http://www.kleckas.lt/blog/homoseksualu-arba-geju-eitynes pamačiau normalių žmonių eitynes ir be reikalo taip bijota,tiek aistrų ir ginčų …Ko nesuprantam ir bijom laikome didžiule grėsme ir baubu.Sunkiai,skausmingai prasidėjo heteroseksualų ir gėjų dialogas.Tolerancija būtina ir reikalinga ,bet iki tam tikros ribos.

    • Aras

      „Tolerancija būtina ir reikalinga ,bet iki tam tikros ribos.“
      Tokie sakiniai gimsta iš nežinojimo kas yra „tolerancija“.
      „Tolerancija – gebėjimas priimti kitų žmonių teisę turėti savo nuomonę, įsitikinimus ar veikimo laisvę. Tai reiškia pakęsti nepatinkančias pažiūras, nesutinkant su jomis. Nesutikimas yra būtina tolerancijos sąlyga.
      Tačiau čia atsiranda naujas akcentas: jei nesutinki, būsi išvadintas netolerantišku. Pagal naująjį apibrėžimą tikroji tolerancija tampa logiškai neįmanoma. Ši nauja tolerancijos rūšis bet kokius oponentus vertina kaip netolerantiškus ir fanatiškus.“
      Brukamas davatkiškas tolerancijos supratimas žudo kritiką. Pvz. šiandien tu jau nebegali kritikuoti gėjų, nes būsi apšauktas „netolerantišku“ ir „homofobu“ be teisės į garbės ir orumo apgynimą teisme.
      Daug tiesos apie naujosios bangos „toleranciją“ yra D.A. Carson straipsnyje „The Intolerance of Tolerance“

      • Bobutė

        Jūs neteisus p. Arai.

        Šiandien vien už kitokią nuomonę ar kitokias mintis (nereikia net snukių kam nors daužyti, t.y. nereikia net jokių veiksmų ar raginimo jų imtis) apie gėjus, jų eitynes gali būti išvadintas, tiksliau jau esi/esam vadinami moderniaisiais naciais bei fašistais… Taigi, homofobas – skamba tiesiog kaip komplimentas…

        • Bobute, koketuodama su fašstuojančiais kvailiais, spėriai prarandate pagarbos jums likučius. Net senatviniu marazmu negalima paaiškinti nesupratimo,kad kalba eina ne apie požiūrį į gėjus, o apie konstitucinę žmogaus teisę į taikų sūsibūrimą.

          • Valdas

            Valentinai, o teisę į taikią nuomonę mes su Bobute turim ar ne? Tai, ką Jūs deklaruojate, reiškia, kas ne su Jumis, tas prieš jus , o šiuo konkrečiu atveju yra fašistas.

          • Valdai,
            Niekas nei jums nei bobutei nedraudžia turėti nuomonės. Galvokite sau laimingi,kad gėjai yra blogai. Tačiau, tiek jūs tiek bobutė privalote palaikyti gėjų teisę į taikų susibūrimą, nes tai yra jų teisė, kurią garantuoja konstitucija.
            Be to, posakis kas ne su manimi,tas prieš mane čia visiškai netinka. Egzistuoja objektyvūs kriterijai, pagal kuriuos galima diagnozuoti nacizmą. Aras pats to neslepia. Tiesiog konstatuojame faktą, kad Aras yra nacis, o kad jis kvailys, tai mano asmeninė nuomonė su kuria galima nesutikti. Beje, ši nuomonė susidarė ne dėl Aro požiūrio į gėjus, o dėl jo požiūrio į politiką, ekonomiką ir valstybės būseną apskritai.

          • Aras

            Valentinai, ar tavo puoselėjamoje Kubilistano CCP galimos taikios pedofilų eitynės? Ar stosi krūtine už taikų pedofilų susibūrimą, nors nepritari jų pažiūroms? (nesistebėčiau, jei pritari)

          • Bobutė

            p. Valentinai,

            net apsiverkiau išsigandusi, kad prarandu Tamstos likučius.
            Dėkinga už leidimą turėti nuomonę, nors būčiau išsivertusi ir be jo, kaip išsiversiu ir be Tamstos leidimo ją skelbti… Man nebūtina, kad Tamsta patvirtintumėte man mano Konstitucines teises.
            Apie gėjų teisę į taikų susibūrimą ir be Tamstos pamokymų tiek aš, tiek, kiek pamenu ir p. Valdas, esame išsakę dar prieš keletą dienų.

            Tamstos arogancija, pasireiškianti kitų žmonių niekinimu bei savęs neišpasakytu aukštinimu, jau darosi net nebejuokinga…
            Ar pakankamai aiškiai išsireiškiau?

          • nerijus

            Valentinai

            Ką reiškia epitetas „nacis“?..
            Tai žmogus, kuris myli tėvynę lygiai tiek, kiek ir etatinės pilietis. Tik jis galvoja, kad ją myli labiau…
            Nacizmo sąvoka yra iškraipyta Adulio ir jo sėbrantų ir tai tęsiama- klaidinama.

            Priminsiu, kad tautininkų vėliavoje taip pat buvo ( kampuose ) Saulės ženklai. Tautininkai, tai dabartiniai TS- LKD ;)

  • Audrius

    Tolerancija negali būti kovos įrankis – tai prieštarauja pačiai sąvokai. Juk tolerancija yra pirmiausia priešingos nuomonės gerbimas ir turi atlikti pirmiausia taikdario vaidmenį. Ar ne ? Bet mano tolerancija ir supratingumas baigsis kai gėjai Lietuvoje pradės reikalauti vedybų ar vaikų įvaikinimo.Aš tik tai turėjau omeny Arai :)

  • Valdas

    Valentinai, aš prieš gėjų eitynes, o ne prieš gėjus. Aš tvirtinu: man nepatinka, kad jie demostruojasi ir savo kitoniškumu šantažuoja visuomenę, tačiau labai gerai, kad nepaisant mano nuomonės, jie ėjo, kur norėjo ir kaip norėjo, nes turi tokią teisę!!! Dar tvirtinu, kad lygiai tokią pat teisė eiti turėjo ir veteranai, taip pat visiškai nepriklausomai nuo mano požiūrio ir kuriems, pvz. Klaipėdoje, buvo uždrausta.
    Taip pat sakau, kad Jūs su Aru turite teise vertinti ir vadinti vienas kitą kaip tik jums patinka, bet gerbiu ir savo teisę nežinoti ir nesidomėti kuris iš jūsų mandagus, išsilavinęs, kultūringas, nacis, kubiloidas, paksoidas, fašistas, etc.

  • Reziumuojant eitynes, sakyčiau, organizatoriai susimovė. Kodėl? O todėl, kad sekančios eitynės bus po… trijų metų… Ir tai vadinama kova? Tokiais tempais niekas nieko neiškovos ir po penkiasdešimt metų.

    • nerijus

      TSRS gyvavo planinė ekonomika, kaip ir pas Mažumas ( o ne vien gėjus ) planiniai maršai.

  • blinda

    Pazistu visus 3 teisejus nagrinejusius byla. Visi jauni, komunizmo nekure. Labai geri zinovai Europos zmogaus teisiu konvencijos, ypatingai Piliciauskas. Tikimybe kad jiems kazkas galejo padaryti itaka – nuline. LVAT siuo metu labai sustiprejes teismas visais atzvilgiais.