Citata #364 Demokratija pagal A.Čapliką

Seimo narys A.Čaplikas aiškina, kaip jis supranta lygias visų žmonių galimybes ir teises:

Aš, kaip pilietis ir kaip politikas, pasisakau už lygias visų žmonių galimybes ir teises, tačiau esu prieš eitynes ir bereikalingų aistrų kurstymą ir taip susipriešinusioje bei sąvokose pasiklydusioje visuomenėje.

“Delfi”

… Man tik liko neaišku, ar, A.Čapliko nuomone, homoseksualai ne žmonės?…

(6 balsų, vidurkis: 3.67 iš 5)
Loading ... Loading ...
  • http://jurisprudencija.wordpress.com/ WU

    Artūrai, geriau paklaustumėm, tokia apimtimi galioja žmogaus teisės lygios.

  • chebrantas

    Ne. Homoseksualai ne šios šalies piliečiai.

  • dzyvai

    O ar Čaplikas pasakė kad nehomoseksualams aistras kurstyti galima susipriešinusioje visuomenėje?

    Kodėl pensininkams piketą nepatogioje vietoje netinkamu laiku uždrausti galima, o štai homoseksualams – nebe?

  • Petriukas

    Man tai dar patiko Čapliko pasiūlymas, ką reikėtų daryti. O daryti reikėtų nieko – palaukti, gal savaime žmonės vieni kitus pradės gerbti… Būtų juokinga, jei nebūtų graudu.

    • Justas

      Čia, mano nuomone, nemažai Lietuvos politikų tokį mastymą pritaiko ir kitose srityse. Reikia sumažinti korupcija. Ką darom? Nieko, patys kaip nors supras, kad kyšius duoti negerai.

  • http://www.insurgo.lt Kęstutis

    Man tai čia viskas normalu. Panašiau į bandymą prisikabinti prie žodžių. Turbūt tai yra didžiausia žurnalistų problema – kartais per dideli vingiai atsiranda tiesiose linijose.

    • http://blog.delfi.lt/azuolas.bagdonas azuolas

      Ne prie žodžių čia kabinėjamasi, Kęstuti, prie idėjų. Va, pakalbės Čiaplikas dar su kokiu nors “pakankamai” išsilavinusiu, ir nuspręs ir visiems praneš, kad šiandieninėje visuomenėje ir rinkimus rengti yra “bergždžias reikalas”, nes visuomenė dar nepasirengusi, nesupranta, kokias funkcijas atlieka Seimas, o kokias Prezidentas.
      Ir tai čia “liberalas” kalba. Ir kaip už tokį balsuoti?

      • http://www.insurgo.lt Kęstutis

        Nebalsuok.

  • Whisker

    “Aš, kaip pilietis ir kaip politikas, pasisakau už lygias visų žmonių galimybes ir teises”

    Na, cia galima irgi interpretuot, neaisq kaip jis tas teises supranta, gal pagal ji isvis betkokius susiburimus reikia uzdrausti, tada ir gaunasi lygios teises.

  • Mantas

    “…Su SEB internetinės bankininkystės sistemos gudrybėmis, atrodo,viską išsiaiškinau ir jei mano negeros spėlionės po savaitgalio pasitvirtins, būtinai jomis čia pasidalinsiu….”

    • http://racas.lt Artūras Račas

      mielas Mantai, mano negeros spėlionės pasitvirtino tik iš dalies, todėl jomis nepasidalinau.

  • Westas

    Petriukas, Jūs man geriau paaiškinkit, kuo tos eitynes prisidės prie visuomenės tolerancijos stiprinimo, manau jog tiek pat, kiek jei jų nebūtų.

    Bendrai, in my opinion, čia dėl visko kalčiausi organizatoriai ir žurnalistai, nes jei pirmieji būtų labai norėję ramiai pasivaikščioti po Vilnių, tai nebūtų taip skambiai rėkaloję, o antrieji – dėl eilinio Š išpučia dramblį, vieni už, kiti – prieš, taip ir priešina dar nesubrendusią (paauglišką) visuomenę. Iš visų šių bereikalingų eskalavimų, kažkas gauna labai didelę naudą, tik dar neaišku kas :)?

  • naihelas

    Arturai, siūlau perskaityti visa Čapliko nuomonę

    http://www.lrytas.lt/-12731336431271553273-homofobai-homoseksualai-pederastai-pedofilai-holokaustas.htm

    Nes dabar citata jau labai žiauriai ištraukta iš konteksto

    • http://racas.lt Artūras Račas

      mielas naihelai, A.Čapliko nuomonę perskaičiau daug anksčiau nei ji atsirado portaluose. Ir, mano požiūriu, ta citata visame A.Čapliko komentare yra esminė.

  • zhee

    Noriu p. Arturai taves paklausti: ar tu esi uz tai, jog gejams butu leista isivaikinti ir lyg tradicineje seimoje auginti vaika? Nesvarbu susijes tai klausimas su paradu ar ne, bet idomi nuomone paties

    • http://racas.lt Artūras Račas

      mielas zhee, aš nepritariu siūlymams leisti homoseksualų šeimoms įsivaikinti vaikus, nes, mano nuomone, vaikui reikalingas tėtis ir mama, o ne du tėčiai arba dvi mamos.

      • http://jurisprudencija.wordpress.com/ WU

        Artūrai, žiūrit valandą su Rūta? Kaip jums Buškevičiaus interpretacijos?

        • http://racas.lt Artūras Račas

          WU, tų laidų paprastai nežiūriu, bet tuoj įsijungsiu:)

        • http://racas.lt Artūras Račas

          įsijungiau ir man labai patiko A.Stancikienė: “aš labai tolerantiška, bet eitynės yra sąmoningas visuomenės kiršinimas. O šiaip gėjai labai intelektualūs žmonės:)”

        • http://racas.lt Artūras Račas

          ir dar labai geras: “įsivaizduokit, aš jei būčiau lesbietė, neturėčiau tų penkių vaikų”

          • http://jurisprudencija.wordpress.com/ WU

            Gaila. Pavėlavot.. Įdomiausias momentas buvo, kai Buškevičius Konstituciją ir žmogaus teisių konvenciją aiškino..

          • http://jurisprudencija.wordpress.com/ WU

            Iš Stancikienės serijos patiko, kaip palygino gėjus su prostitutėm, čia tokia pati argumentacija, kaip šustausko, kai gėjus su pedofilais lygina.

          • saulius

            Komentaras pašalintas A.R.

            P.S. mielas Sauliau, gal jau pailsėkite…

          • saulius

            Artūrai, ką Jūs darote? Kodėl WU nedavėte šanso atsakyti? Ar dar galite sugražinti pašalintą komentarą? Labai Jūsų prašau.

      • Valdas

        Kažkoks netolerantiškas jūs patapot, sprendžiat kas reikalinga ir ko nereikia kitam žmogui… Gal vaikas nori turėti karalių ir karalių, ir jam nereikia nei vienos karalienės…

      • VYTS

        Reikėtų atkreipti dėmesį, kad įsivaikinami tie vaikai tėčio ir mamos neturi, arba jie negali juo pasirūpinti. Todėl reikia svarstyti, kas geriau – du tėvai ar mamos, ar valstybės darbuotojų globa.

        • http://Ekopartija.wordpress.com Linask

          Teisybė. Situacija yra, deja, būtent tokia. Prisilaikydami savo niekuo nepagrįstų principų, mes paliekame šimtus vaikų užmigti vienus, už juos nuspręsdami, kad jiems nereikia meilės. Tai gėda ir sadizmas.

  • sim sim

    Nepalaikyti kovos už toleranciją metodo, kuris realiomis aplinkybėmis tik kursto aistras ir didina susipriešinimą yra SVEIKAS PROTAS. Negi gėjai yra tiek buki, kad kito būdo (be eitynių) nežino?

    • Aštuntadienis

      Eitynės yra labai civilizuotas, taikus ir visame pasaulyje plačiai naudojamas būdas atkreipti dėmesį į problemą. Be to, tai gerai matomas būdas – o juk dėl ko nors į visuomenę ir valdžią besikreipiantys žmonės nori būti išgirsti. Negi Jūs jiems kaip Svarinskas patartumėt tik melstis? Žinoma, toks būdas nekurstytų niekieno aistrų :)

      Be to, aš manau, kad jeigu kas nors neįstengia suvaldyti savo aistrų dėl teisėto kitaminčių renginio ir prapliumpa grasinimais, tai yra jo paties problema. Kaltas ne tas, kuriam grasinama, o tas, kuris grasina. Tam ir egzistuoja valstybė, kad apgintų savo konstitucinėmis teisėmis ketinančius pasinaudoti piliečius nuo potencialių nusikaltėlių.

    • Mikas

      sim sim, o tu tai žinai? Gal gali pasidalinti kokios dar priemonės neišnaudotos? Prašom atsakyti argumentuotai atkreipiant dėmesį į tai, kas jau išnaudota, ir tai, kad pinigų kiekis visgi yra ribotas.

      Man atrodo tu vienas iš tų kur aiškinti gudrus ką ir kaip reikia daryti, bet jei reiktų padaryti pačiam – nepadarytum nieko.

  • Laimis

    esmu mokytojas
    šiandie uždaviau klausimą savo mokiniams:
    kokį sprendimą turėtų priimti Teismas, po generalinio Prokuro kreipimosi į Teismą?
    Buvo įdomu, po to liūdna..
    Po to, viltis, kad dar neviskas prarasta… Vaikai yra gražūs..
    Linkėjimai

  • Slyvanosis

    Gal kas nors žinome, ar Atėnuose sudeginti banko klerkai buvo homikai, ar nuobodžiai tradiciniai patinai ir patelės?
    …O aš myliu kiną!

  • Bobutė

    Jei kas nežiūrėjo – rekomenduoju:

    http://www.alfa.lt/video/?agid=1&acid=0&page=1

    • Valdas

      Labas vakaras, Bobute! Pasigedau Jūsų. Ramaus vakaro ir skaidrių minčių!

      • Bobutė

        Labas vakaras, p. Valdai.

        Truputi nuvargino ta iš visur sklindanti isterija. Be to sėdžiu pikta, nes esu alkana… O alkana, bo bijau nueiti į kamarą kokio bryzo kumpio atsipjauti, nes ir ten gali koks nors kaukas iš tamsios pakampės išlįsti ir riktelti:

        - O tu, Bobute, už ar prieš paradą? Ar nepriklausai kokiems nors neo ar classic naciams? O kokia tavo seksualinė orientacija?

        Labiausiai bijau to paskutinio klausimo, nes sunkiai rasčiau atsakymą. Kokia ten orientacija mano amžiuje…:) Visus myliu, bo tik žmogus geras būtų… Kartais atrodo, kad net mane vis “pakeikiančiam” A. Račui esu neabejinga…

        Velniai nematė, geriau sėdėsiu alkana… Ar dar geriau, paskaitinėsiu nemirtingąjį Šveiką…:)

        Gero vakaro ir Jums.

        P.S. Ką ten tokio p. Slyvanosis buvo suskėlęs, kad komentarą pašalino?

        • Valdas

          Šeimininkas sukasi lyg vijurkas. Net nebespėju visko perskaityt ką pašalina. Šiandien jis piktas:) Bet man toks, kaip ir visai nieko. Patinka. Tik, gink Dieve, neįtarkit nuodėminga ar tolerantiška meile:) Geriau jau prie kokios nors bobutės šliesiuos, nei prie, kad ir labai gražaus ir gero Račo:)Nors, itariu, kad prisišliejus neišvengčiau stuktelėjimo atžagaria ranka:)
          Bobute, įdomus sutapimas. Tik užvakar pabaigiau skaityti Šveiką. Gal daugiau, kaip prieš 20 metų buvau skaitęs… Žinot, perskaičius kilo įdėja suformuoti ir į dokumentacijos planą įtraukti bylą “Šveikas”. Ten galėčiau segti kai kuriuos gaunamus raštus, mat turiu nuodėmės dirbti valdiškoje institucijoje.
          o apie meilę Račui aš visai rimtai galvoju, nors ir man jis yra pasiūlęs pagalvot apie tikslingumą lankytis jo svetainėje. Matot Bobute, aš čia pradedu praleisti daugiau laiko, nei pats norėčiau. Kažkokia priklausomybė formuojasi. O aš turiu supratimą apie priklausomybes! Be to jei ne šeiminkas, jug nebūtume susitikė šiame gyvenimo skruzdelyne. O dabar labai malonu žinoti, kad nesu vienas šiame kaukių baliuje pavadinimu “Gyvenimas”. Ir dar, man visai patinka, kad AR yra objektyvus ir turi poziciją. Kartai net tenka pripažint, kad man trūksta kai kurių jo savybių…

          • saulius

            Na, na Valdai, neperlenkite lazdos. Plika akimi matyti, – dar truputis pastangų ir nuo AR stuktelėjimo prisišliejus išvengsite. Juokauju. Šiandien turiu tam laiko. O gaspadorius tikrai rūstus čia pas jus. Rodos nieko antisemitiško neskleidžiu, tačiau mane šalina ir šalina negailestingai. Ką patartumėt?

          • Valdas

            sauliau, kai ką spėjau perskaityti. Įtariau, kad klausimai apie žentą gali nepatikti, bet nemaniau, kad naikins. Paprastai jis būna tolerantiškesnis, priima ir kitą nuomonę. Neturi autoritetų, objektyvus visiems vienodai. gali šiandin pagirti, o rytoj išspirti. Tolerantiškas, net tokią lailą ilgai kentė. Nesileidžia į asmeninių savybių svarstymus. Todėl, manau ir Jūsų klausimą apie žentą ištrynė, nes jis krypo nuo diskusijos objekto link emocinio subjektyvumo. Dar, manau, šeimininkas įsitikinęs savo vertybinės sistemos teisumu ir ten jo nepajudinsi. Į dalykinius svarstymus ir diskusijas mielai su juo leisčiausi. Ką suderėtume žodžiu – nebūtų butinybės aprašyti. Yra patikimas ir sąžiningas. Bet turi silpnų vietų. Kimba “ant komplimentu”. Kartais net napajaučia, kiek jie nuoširdūs. kartais reaguoja karštokai.

          • http://racas.lt Artūras Račas

            Valdai, ačiū už komplimentus. Pakibau…:)

          • Bobutė

            p. sauliau,

            o dunduku ar užkalniu Tamstą jau pavadino? O ar Jūsų mintis lailiškomis jau išvadino? O staltiesėlė, o respublika.lt, o.. o…:)

            Jei dar ne, tai, matomai, račiškos tolerancijos ribos dar neperžengėte…:)
            Tik neklauskit, kaip tą ribą nustatyti. Niekas to, išskyrus jį patį, nežino.
            Vienžo, kur prasideda racas.lt, ten baigiasi demokra…

            Supratau, ponas Artūrai, supratau… Tyliu, žinoma tyliu… Ačiū.

          • http://racas.lt Artūras Račas

            Bobute, labai jau priartėjote prie tos ribos…:)

          • Bobutė

            Valdai,
            jeigu aš rašyčiau charakteristiką Jūsų minimam ponui, tai, turiu pripažinti, kad ji gerokai skirtųsi nuo Jūsiškės.

    • Slyvanosis

      Komentaras pašalintas A.R.

      P.S. Slyvanosi, humoras šiame tinklaraštyje taip pat turi neperžengti tam tikrų ribų. A.Ramanausko-Greitai ir M.Vaišnoro stiliaus autorius nesupranta.

      • Valdas

        sauliau, pperskaičiau daugiau ūsų komentarų ir, deja turiu pripažinti, kad kartais Jūs žiaurokas. Na tarkim, argi galima Lietuvos statybos įdėja komentuoti, kaip brazausko-lansbergio mafijos veiklą. ir ten, kaip nieko nesukūrusį griovėja prilibdyti Račą? pasakysiu, akdir man su Jumis būtų sunkoka diskutuoti.

        • saulius

          Nebuvo statybų, tik griovimas. O A.R. tikrai ne griovėjas – bet o ką gi jis pastatė? Jo individualūs veiksmai it žodžiai vėjy, išnyksta kaip dūmas atidarius langą …
          Labai dėkoju už Jūsų pastabas, komentarus, patarimus. Tikrai atkreipsiu dėmesį.

      • Valdas

        Turiu pripažint, kad objektyvumo dėlei ten reikėtų sutalpint ir Jūsų patarimus sauliui:) Nors kuo toliau, tuo jis man įdomesnis ir tuo labaiu patinka bendrauti su Jumis. tegul pasimoko šeimininkas, kad turint kitą nuomonę, nebūtina būti dunduku ar laila…

  • Aras

    Turiu problemą. Aš nežinau, ką reiškia tolerancija. :( Kaip reikia elgtis, kaip teisingai toleruoti? Dar nesutikau nei vieno, kuris patartų ką reikia daryti..
    Ką reiškia būti „tolerantiškam“? Ar tai – privaloma meilė? Prievartinė pagarba? Nesijuokit, nes susidaro įspūdis jog kiekvienas „toleranciją“ interpretuoja ir supranta savaip. Atrodo, jog kiek žmonių, tiek skirtingų tolerancijų. Šeši milijardai apibrėžimų.
    Kas yra tolerancija, ta Tikroji?

    • http://fotofragmentai.shutterfly.com Valentinas

      Nuvažiuok pas arabus ir pliaukštelk per užpakaliuką arabei. Sužinojęs kas yra NETOLERANCIJA gal labiau suprasi kas yra TOLERANCIJA. Binarinis suvokimas tskant.

    • Mikas

      Smurto nekurstymas būtų pakankama. Kalbu ne tik apie tiesioginį smurto kurstyma, bet ir apie netiesioginį. Tiesiog prisimink, kad tavo pasakyta nesąmonė Gražulio žodžiuose taps švenčiausiąja tiesa.

  • Slyvanosis

    Ei, ekshibicionistai, atsiliepkit! Aūūū!
    Organizuoju maršą “Sustok akimirka žavinga!”
    Visus norinčius dalyvauti marše prašau pasitreniruoti žygiuoti: žengiant kaire koja lietpaltis atskleidžiamas, žengiant dešine – užskleidžiamas.
    Prieš maršą būtina apsilankyti kirpykloje ir apsikirpti boks stiliumi (galima ir skinheadiškai).
    “GILLETTE – geriau vyrei nesiuras!”

    • Aštuntadienis

      Žiūriu, kad neblogai tvardotės.
      Kitas Jūsų pažiūrų komentatorius nebūtų pasikuklinęs aprašyti zoofilų ar nekrofilų maršo. Kaipgi be jų?
      Giriu, kad pasisarmatinot.

      • Slyvanosis

        Rusai tanklaivį “Maskvos VU” užgrobusius Somalio piratus susodino į guminę valtį ir paleido namo ( už 350 mylių nuo kranto į rytus nuo Adeno įlankos, pasak Delfi.lt).
        Štai jums humanizmo ir tolerancijos pavyzdys!
        Mokykitės lietuviai!

  • Slyvanosis

    Atsiprašau, Artūrai.
    Bet man nejuokinga.
    Ar iš tiesų šitas netradicinių paradas turi tapti mūsų visuomenėje susikaupusių problemų žaibolaidžiu?!
    Kątik buvo eskaluojame D. Kedžio tragedija, dabar “saulės nualintųjų”.
    Aš jau nebesistebiu, kad jauni (kūnu ir siela) žmonės neša muilą iš puslaidininkine p-n sandūra tapusios Lietuvos.

  • saulius

    Su Jumis, Bobute, darosi pavojinga kontaktuoti… tačiau aš ne iš bailiųjų. Todėl drąsiai pareiškiu: dėkingas ir Jums, jau vien už tai, kad čia esate. O, žinokit, buvo visko,- ir staltiesėlė, ir laila, ir fredis, – kur čia viską išvardinsi. Bet esu laimingas. Saliut visiems (ir gaspadoriui, žinoma)!

    • Bobutė

      p. sauliau,

      sakot su manim pavojinga… Baikit juokauti, gerbiamasis. Jūs dar nieko nematėt… Šiandien buvo “mažytis beprotnamis”, todėl niekas, apart tinklaraštininko, rimtai neatkreipė dėmesio į Tamstos komentarus…

      Bet kai bus ramiau, kai susirinks senbūviai, tai su tokiais Tamstos komentarais (paskaitinėjau neištrintus) bus sunkoka… Ar jau baisu? Ne? O turėtų būti…:)
      Mane jau senai būtų “suėdę”, bet gailisi, o gal senos mėsos nemėgsta…

      Tiesa, kodėl mano komentarų netrina ir neužblokuoja net pati nežinau.:)

      Na ir priplepėjau čia Jums. Gal geriau pats paskaitykite savo komentarus ir pamąstykite…

      0

      • saulius

        Komentaras pašalintas A.R.

        P.S. Deja, mielas Sauliau, neturiu laiko nuolat skaityti, ką naujo parašėte. Tenka imtis kitokių priemonių, kol išmoksite savo mintis reikšti taip, kaip priimta šiame tinklaraštyje – neįžeidinėdamas ir nešmeiždamas kitų, komentuodamas į temą ir neaptarinėdamas čia rašančių ir komentuojančių asmeninių savybių. Jei neišmoksite, tai jau žinote, kuriose vietose galite reikšti savo mintis.

        • Bobutė

          p.sauliau,
          patikėkit, kad p. A. Račas čia ne pats “baisiausias”…:)

          Sakot: “Kur JŪS, šakalai, – aš jau ČIA !”, o net nepastebėjot, kad vienas tų “vampyrų” jau senokai prie Jūsų.

          Ponas Valentinai, Jums leidus, perkelsiu Jūsų komentarą čia, kad naujajam kolegai būtų lengviau.

          “Valentinas
          Gegužė 6, 2010 11:27 vakare | Nuoroda | Atsakyti

          Sauliau, nurodyk man Konstitucijoje arba įstatymuose straipsnį, kuriame homoseksualumas yra įvardinamas kaip nusikaltimas, o homoseksualams atimta teisė rengti mitingus ir reikšti protestą. Jeigu tokio straipsnio nerasi, tai didžiam savo nustebimui gal suprasi, kad gyveni šalyje, kurioje homoseksualai turi LYGIAS teises kaip ir kiti piliečiai, nepriklausomai nuo ką tu ar kiti Miestelėnai apie juos galvoja. Jei tau tai nepatinka, turi tris išeitis:
          A)organizuok – dalyvauk protesto prieš homoseksualumą mitingą.
          Turi tam teisę, kurios kol kas niekas neatima.
          B) kurk politinę partiją, homofobijos ideologijos pagrindu paimk valdžią, pakeisk Konstituciją ir įstatymus, denonsuok Lietuvos parašą po Visuotine Žmogaus Teisių Deklaracija, atsisakyk narystės tarptautinėse organizacijose, paversk Lietuvą tamsia, izoliuota, žemės ūkio šalimi ir grąžink gyvenimo lygį į 19a.
          C) emigruok į Iraną arba Saudo Arabiją. Ten gėjai naikinami. Tiesa, ten tu pats būsi niekinga mažuma be teisių, bet užtat šalia nebus gėjų. Galėsi būti laimingas.”

          • Bobutė

            Sėkmės, ponas sauliau…

          • Valentinas

            Bobute, apie mane šitaip? Vampyras? Ir tai po viso to kas tarp mūsų buvo? O kur jūsų imperatyvas nesmerkti žmonių, su jais diskutuoti, kalbėti?

        • Bobutė

          p. Valentinai,
          vakar buvau pikta ir alkana, o be to įsibaiminusi kauko (čia toks naminukas, gyvenantis kamaroje:)). Taigi, pradžioje bandžiau kalbėti su p. Sauliumi, o po to nusprendžiau ir jį pagąsdinti. Negi viena turėjau bijoti:)? Va čia ir išsprūdo tie „vampyrai“… Prabočykit, jei užgavau, bet atkreipkit dėmesį, kad „vampyrai“ buvo kabutėse…:)
          Be to, nebandykit sukompromituoti moters neaiškiomis užuominomis… O tai mano diedukas dar pagalvos, kad tarp mūsų tikrai kas nors buvo…

          Imperatyvas niekur nedingo. Kalbuosi gi su visais (net su p. „bobutei nijole“). Tiesa, neprisimenu, kad būčiau kada sakiusi jog niekada nieko nesmerkiu. Na, nebent Alzhaimeris pokštą iškirto…:)

          P.S. Tiesą sakant, tai Jūs tikrai primenat man šio tinklaraščio „vampyriuką“ (nieko blogo nededu į šią sąvoką), laukiantį eilinės „aukos“…:)

  • sataniuga

    Manau ir tikiuosi, kad dvilytėje visuomenėje homoseksualai liks mažuma. Tai tiek, o maršą drausti yra beprasmiška, velniai rautų, jei uždraus aš ir pats iššžygiuosiu su vaivorykštės vėliava.

  • sataniuga

    Matau čia mezgasi internetis romanas, Račai, prisipažinkite, kad esat heteroseksualas.

  • gato

    Turiu pastebėti, kad A.Čaplikas ne vienintelis susipainiojęs kur prasideda ir baigiasi lygios žmonių teisės… Iš A.Račo įrašų galima spręsti, kad jis save laiko tolerantišku gėjų atžvilgiu, bet pasisako prieš leidimą jiems įsivaikinti. Nesupraskit klaidingai, aš nesmerkiu tokio požiūrio, tik man čia atsiranda akivaizdus jų teisių pažeidimas. Jei jau visų teisės lygios, tai du tos pačios lyties asmenys turėtų turėti tokią pat teisę kaip ir du skirtingų lyčių asmenys- 1. mylėti vienas kitą, 2. susituokti (civilinė santuoka) 3. turėti vaikų (įsivaikinti). Visi “tolerantiški” žmonės pripažįsta pirmąją teisę, mažiau antrąją ir jau visai maža dalis trečiąją. Bet tai kaip čia yra, sakom, kad visi turi būti lygūs, bet vis tiek heteroseksualūs lygesni :) Aš pati pritariu jų teisei į santuoką, bet nenorėčiau, kad jiems būtų leista įsivaikinti. Tai vat ir galvoju ar aš iš tiesų tolerantiška ar tik vaizduoju tokią iki man patogios ribos? Kaip jau kažkas čia klausė, kas iš tiesų ta tolerancija?

    • http://Ekopartija.wordpress.com Linask

      Gražus komentaras. Jūs turbūt jau užčiuopėte “patogią ribą” ir jaučiatės šiek tiek kalta už ją :) o iš esmės, kaip buvo atkreiptas dėmesys aukščiau, ignoruojate daugelio, daugelio vienišų vaikų savijautą ir traumą. Šeimos turėjimas jiems yra tūkstančius kartų svarbiau nei liūdni pasapaliojimai apie “tai kaip gi čia.. dvi mamos.. “

  • Petriukas

    Sylvanosui ir kitiems isterikams.

    O jūs bent sugebėjot išgirsti, kad rytojaus eitynės neturi nieko bendra su berlyniškais paradais? Kiek kartų kartota, kad niekas neis išsipustęs, subinių ir pimpių nerodys. Žmonės paprasčiausiai nori praeiti su plakatais ir atkreipti dėmesį į problemas. Lygiai taip pat eina pensininkai, profsąjungos, studentai. Kame problema?

    Prisisvaigstat patys nesąmonių ir pradedat jomis tikėti. Gal į realybę pažiūrėkite, kokia ji yra, o ne savo fantazijomis remkitės, a?

    O net jei būtų subinių paradas, tai nuo kada jūs čia tokiais moralistais pavirtot? Gal nuo tada, kai populiariausia Lietuvos grupė tapo “Olia lia” ir YVA? Nuo tada, kai kiekviename laikraštyje ir portale pilna skyrybų, neištikimybių, permiegojimų ir naujų partnerių istorijų? Manau, kad net aklas pamatytų, kad apie lovos reikalus į viešumą pastoviai kelia heteroseksualai, o ne homoseksualai.

    O šiaip jau normaliam žmogui užtektų vieno dalyko – teisingumo. Eitynės turi būti, nes tai yra teisinga. Nes tai yra pagal mūsų konstituciją, nes tai yra pagal žmogaus teises. Šlykštu žiūrėti, kaip teisingumui daromos išlygos. Kai pradžiai ieškoma atsipirkimo (turiu omeny tą klausimą, į kurį niekas nenori girdėti atsakymo – “ką duos paradas?”), o ne teisingumo. Žmogiškumas sako, kad gėjai turi teisę viešam susibūrimui TAŠKAS. Visa kita jau yra veidmainystės ir fašizmo maskavimas po įvairiomis demagogijomis.

    • Aras

      Petriukai, yra manančių, kad paradas skirtas ne atkreipti dėmesį į problemas, bet įsisavinti ES pinigus kuriant problemas. Jei iš kelių dešimčių žmonių sudarytas organizacinis komitetas gauna milijonus € per metus… tai kokią jie gauna algą? Ne, rimtai?
      Duokit man dešimt tūkstančių per mėnesį ir darbo sutarties laikotarpiu aš tampu gėjumi. Nu, tikrai! Ir nusišvilpt man ant jūsų, parado metu klykiančių už policijos tvoros. Už tokius pinigus galiu ir povo plunksną įsikišti… Su saiku, žinoma.

      • lida

        Plunksnos gali nepakakti :)

        • Aras

          Baikit, baikit… :) Ar nei per kur nemanau, jog parado organizacinį komitetą sudaro gėjai. Na kaip galima tikėti, jog Simonko arba Kirilkinas – gėjus? Tiesiog gudrūs verslininkai, palaikantys pelningai sukurtą įvaizdį durneliams. Atrodo, žmonės jau turėjo būti pasimokę – garsioji rusų, atseit, „lesbietiška“ porelė „Tatu“ šiuo metu sėkmingai yra vyrų už ištekėjusios ir vaikų susilaukusios. Parodė „freak show“, prisiglemžė pinigų iš žioplių ir – atia!
          Gal tik dėl N. Vasiliauskaitės ir A. Povilionienės orientacijos neabejoju: pas jas, laisvai verčiant rusišką posakį – „tiesa yra užrašyta veide“. :)

      • mdxacuk

        šiaip tai gana įdomu būtų patyrinėti, kodėl vienas ar kitas viešuomenės atstovas staiga nei iš šio nei iš to kaip Pilypas iš kanapių iššoka su gelžbetoninėm priesaikom apie savo toleranciją ir ištikimybę antinaciniams idealams. Galima, aišku, naiviai įtarti pilietiškumo proveržį ir spontanišką reakciją į visuomenės aktualijas. Bet yra tikrai ne mažiau karštų visokiausių ūsuotų aktualijų, kurios tąsomos absoliučiai visais žiniasklaidos patvoriais, bet konkretūs viešuomenės atstovai jas iš paskutiniųjų dantis sukandę ignoruoja – nė mur-mur.

        Tarp kitko, buvo paskelbta, kad iš 350 planuojamos procesijos dalyvių vietinių tebus 150, visi likusieji – eurotogėjai ir euroantinaciai. Ko gero, apsimoka į tai atsižvelgti, jeigu netgi lietuviški teismai šitą aplinkybę vertina kaip svarbesnę už lietuviškus įstatymus.

        • Rolandas

          mdxacuk, šališkas, neobjektyvus, miestelėniškas tamstos komentaras.

          • mdxacuk

            Džiaugiuos, kad supratot. Nesitikėjau.

            Turiu verslo idėją specialiai jums.

            Pasiūlykit Orgkomitetui Susitaikymo Akto scenarijų, kai rytdienos eisenos dalyviai ir jų atgailaujantys priešininkai nuo priešingų upės krantų susitinka ant Baltojo tilto ir bendrom jėgom perdažo jį vaivorykštės spalvom į Tolerancijos tiltą. Jūs gi už prieinamą kainą parūpinat 1000 dažų rinkinukų 6x+teptukas.

            Neabejoju, kad pajusit ryšį tarp apyvartos ir tolerancijos.

        • Rolandas

          Niekaip negaliu pamiršti šiandien mdxacuk išsakyto atvirai neteisingo ir šališko, todėl labai bjauraus sakinio: “šiaip tai gana įdomu būtų patyrinėti, kodėl vienas ar kitas viešuomenės atstovas (račas)staiga nei iš šio nei iš to kaip Pilypas iš kanapių iššoka su gelžbetoninėm priesaikom apie savo toleranciją ir ištikimybę antinaciniams idealams”. Negerai, dėl atviros neteisybės. Svarbiausia, kad pasakytos sąmoningai melagingai. Vien tik dėl gražaus žodžio, skambesio, visai negalvojant apie tą žmogų,kurį taip neteisingai (šiuo atveju būtent neteisingai ir melagingai) apkalbi.Čia ir esmė. O atrodė protingas, išminingas žmogus. Skaudu nusivilti.

    • Slyvanosis

      Periuk Petriuk,
      Graikijoj nelaimingi valstybės išlaikytiniai degina bankus su tarnautojais viduje. Lietuva – kultūringesnė: nukreipė nepatenkintųjų įniršį į pedofilus ir gėjus.
      Tai senas šundaktarių receptas: jei skauda dantį, priverk pirštą tarpdury. Nagas sutins, pajuoduos ir nukris, o dantį pamirši.
      _____________________________________________________________

      Man asmeniškai nei gėjai, nei kiti avangardinio gyvenimo būdo propaguotojai gyventi netrukdo.
      Vienas rusų rašytojas apibūdino Rusiją maždaug taip: “Strona chaliavščikov. Dominirujet moščnaja stratj k chaliave…” (Dykaduonių valstybė. Dominuoja galinga aistra gauti veltui…)
      Lietuvos plačiosiose masėse, mano nuomone, dominuoja ta pati galinga aistra, kurią išpuoselėjo socialiai orientuotos politikos vykdytojai.
      Kadangi valstybės piniginės turinio “chaliavai” nebeužtenka, reikia susikaupusią aistrą nukreipti į “netradicinius”…

  • A.G.

    Seniai galima pastebėti įdomų reiškinį, kuris siejasi su naujovėmis.
    Tad, kaip taisyklė, visuomet atsiranda naujovę propaguojantys, ir naujovei abejingieji, o taip pat joms prieštaraujantys.
    Įdomiausiai tai, kad naujoves paprastai propaguojantys pasijunta viešpačiais – teisiais, o kiti, visas likęs… galima tai teisėtai įvardinti fonu… tiktai fonu, nes, iš tiesų, ir pasimeta…. Na, pavyzdžiui, 1917 metų laikas ir bolševikai Rusijoje.
    1990 m. laikas Lietuvoje ir t.t., ir pan.
    Kur tuo naujuoju – priskiriu ir save.

    Jei atmesti aptariamą objektą (kaip ir čia vakar bei šiandien svarstomą), – naujoves ginantys, propaguojantys, kaip tai atrodytų paradoksalu, tas pats tipažas. Bolševikas. Tik jo apranga, leksika skiriasi, priklausomai koks tuo metu laikmetis. Viena, kai duotajame laikmetyje dominuoja matrosas (kai tame laikmetyje, tai naujovei – kitokių propaguotojų ir nėra), kita – kai docentas ar panašiai.
    Bet mes labai nesunkiai visgi galime pastebėti, atskirti – tą bolševikėlį.
    Jis, kaip jau esu kita proga teigęs, – buvo prieš tūkstantį metų, bus po tūkstančio, yra dabar, o ne tik 1917 m. ar 1940 m.
    Kaip tasyklė, šiandienos bolševikėlis – yra, kaip ir kiti šiandien, neapkenčiantis minėtų metų tos „naujosios“ nei ideologijos nei jos vykdytojų – bolševikėlių.
    Tipažas susidaro aplinkoje, kuri jam užtikrina dominavą atstovauti, skleisti, ginti „tiesą“… kuri kaip parodo istorija, tėra tiesa tik tam trumpam laikotarpiui…
    Bet visa laimė ta, kad žmogus sukonstruotas Aukščiosiojo taip, kad jei žmogus nemato ir baslio savo akyje, – užtat mato ir menkiausią krislelį kito akyje.
    Jei ne tai, manau tokio asabos, kaip žmogus, – gamtoje jau seniai ir nebebūtų.
    Tad tęskime mielieji, stebėti kitame krisliuką… tuomet tikrai išliksime… bet visvien keista, kad tarp šiandienos bolševikėlių beveik nesutiksime vakarykščių komunistėlių.
    Kodėl tokia neteisybė, visgi.
    O dar didesnė neteisybė, kad, kaip taisyklė, bolševikėlis niekuoet neįtars, kad toks yra. Iškentėkime, kaip juos iškentė žmonės visais amžiais, kaip 1917 m., kaip 1940 m. – ir nebūtinai jie yr blogi žmonės, – juk jie nori tik gero… kad to ir krisliuko kito akyje neliktų. Tokia tad jų gera prigimtis…
    Joke…

    • Rolandas

      A.G., nelabai tinkama anologija, šiuo atveju. Teigiate, kad 1917 m. bolševikai buvo naujovių skleidėjai. Ar esate įsitikinęs, kad vadinti “naujove” galima žudymus, areštus, kankinimus, masinius žmogaus teisių pažeidimus, žmonių marinimą badu, terorą, bauginimus, užgyvento turto atiminėjimus, griovimą ir nieko nestatymą, bei visa kita, kuo užsiiminėjo tie bolševikėliai? Manau, kad tokie dalykėliai to laiko blogų žmonių buvo sėkmingai daromi ir šimtus ir tūkstančius metų atgal. Tai kokios čia naujovės? Pasiklydote tarp trijų medžių.

      • A.G.

        Jų naujovė buvo – KOMUNIZMAS visoje žemėje.
        Dabartinė naujovė – DEMOKRATIJA visoje žemėje. Deja, ji taip pat nešama ne baltomis pirštinėmis (civilių žmonių žmogžudystės Irake, Afganistane, Balkanai ir t.t. ir pan.).
        Kiek anksčiau (istoriniu požiūriu) – KRIKŠČIONYBĖS „nešimas“.
        Nesivelsiu į tolimesnes diskusijas – tai galima daryti tik laisvu žmogumi, nepriklausomu, neturinčiu bolševikėlio menteliteto.
        Manau Jūs jį turite. Nenusiminkite tik. Ir ne tik Jūs.
        Gero savaitgalio.

        • Rolandas

          A.G., o ką siūlote vietoje tos demokratijos? Nieko nesiūlyti negalima, nes šventa vieta tuščia nebūna, ateis komunistai su draugeliai socialistais. Tuomet mes su Jumis net ir rašinėti čia negalėsime.

          • A.G.

            Rolandai. Demokratijai pakaitalo nėra. O ji neišsemiama – bekraštė.
            Blogai kitkas, – kad jos nėra.
            Kepamas juristas, kuris uoliai gins oligarhų sukurptus įstatymus (per savo statynius), – tik vadinama demokratija
            Ją – tikrąją – mes kasdien darome.
            Kad tie kepami „juristai“ daug nesuspėtų prijaukti su tais oligarhiniais įstatymais.
            Štai Lietuvos tūkstantmečiui Tauta paaukojo virš 500 mln. litų. Galų nėra. Geriausiu atveju – už dešimtis milijonų sukrauti į sandėlius dūlijimui leidiniai. Tai tik žiedeliai… kitkas, kaip sakoma, išvogta…

            O dėl diktartūros. Aš prie jos gyvenau. Mūsų šeima jai priešinosi. Dėl to ištremta. Yra nužudytų, kankintų.
            Tad aš rašyčiau, kaip ir dabar rašau, – prie bet kokio diktatoriaus. Juk šiandien turime taip pat diktatūrą ir ne menkiau baisą nei komunistinę. O jei lyginti ne su pokariu, o 1988-1989 m., tai ir baisesnę, nepalyginamai. Man asmeniškai jie neegzistuoja. Bet kai dauguma, tokiu atveju, kolabaruoja, – žinoma, tokia aplinka ne saldainis.
            Dar kartą gero savaitgalio.

            O blogo šeimininkui – geros šventės.
            Linkime žiniasklaidai – iš paviršiaus išsikapstyti… kad vėl mes sugrįžtume prie jos.

          • Rolandas

            A.G.,”kitkas, kaip sakoma, išvogta…”. A.G., kodėl Jūs toks nelaimingas, iš kur pas Jus tiek pykčio, kodėl Jūsų komentarų pabaigoje dažnai esami palinkėjimai tokie pilni skaudulio ir atrodo, kaip “palinkėjimai”? Išsikalbėkite. Kodėl Jums atrodo, kad aplink vieni vagys ir bolševikai?

          • A.G.

            Rolandai,
            turiu galimybę atsakyti, tai atsakysiu.
            Mes su Jumis druskos nesame valgę, tad už kitą nekalbėkite. Pas civilizuotus žmones tai visiškai nėra priimtina.
            Gyvenime pasiekiau viską ką siekiau, – tad iš tiesų esu labai laimingas.
            Patariu, Jūs įsigilinkite į romo žodžius. Bent prieš jį nečirškėkite. Jums, manau, iki jo išminties kol kas dar labai toli.
            Tai bene vienintelis iš čia komentuojančių žmonių, iš kurio galime pasimokinti ne tik tos demokratijos. Ne vadinamos. O ir bendrai žmogiško bendravimo pradmenų.
            Kad ir kaip Jums tas žodis nepatiks, – tas reiškinys, kurį įvardija tas žodis, persekioja ne tik Jus ir kitus čia „mokytojus“ – tas bolševikėlio šešėlis, kumetyno šešėlis dar…
            Tad į gamtą mielieji… kur mūsų laukia gaiva, palaima…

          • Rolandas

            A.G., tai kuris tasai iš tų dviejų žodžių-žudikų, reiškinių, “kurį įvardija tas žodis”, persekioja mane (ir ne tik mane)– bolševikėlio ar kumetyno šešėlis?

  • saulius

    Tuk tuk. Laba diena.

  • algimantas

    homoseksualai zmones, bet pritariu kad tai kirsina zmones ir paaiskinkite man viena dalyka- jei demokratineje visuomenej atsizvelgiama i daugumos pozicija tai kodel dabar taip nedaroma? juk dauguma pries toki rengini?! Kodel nenormalus dalykas turi staiga tapti “normalus’ mums ir “isbandymas tolerancijoe ir demokratijoje’ nors tai neturi nieko bendro su tai.

  • http://delfi svečias

    homoseksualai- ŽMONĖS, ir dar kaip rašo savo nešamame plakate “HOMOSEKSUALAI YRA JĖGA”. Bet kaip ta garsi poetė rašė “ne apie didvyrius daina ir jų garbingą kelią”. Straipsniuose ir komentaruose aš skaitau tik apie ŽMONIŲ arba MINIOS plūdimą ir niekinimą, bet neradau tiesiog paprasto įvertinimo abiejų pusių skelbtų šūkių ir tikslų įvertinimo. Šito daryti aš nesiimu- ne mano duona.