Kišiniove karšta…

… automobilis „Dacia“,  žemiau priekinio stiklo patiestas oranžinis frotinis rakšluostėlis, o ant jo – kūvelė juoda kaip smala saulėgražų.

Varuotojas viena ranka laiko vairą, o kita – gliaudo saulėgražas, lukštus mesdamas pro atvirą langą. Temparatūra viršija 30 laipsnių.

Tai – taksi automobilis.

Ir visa tai – bene labiausiai įstrigęs vaizdelis Moldovos sostinėje Kišiniove.

Na, ir gal dar perkrauti valgiais stalai, nors žmonių pajamos gerokai nusileidžia lietuviškoms.

Ir naujienų agentūros ten truputį kitokios…

Bet lietuvius ten gerbia:)

Gruzinus – taip pat.

Tačiau kainos viešbučiuoseir muziejuose  užsieniečiams vis dar didesnės nei Moldovos piliečiams.

O Kišiniovo oro uoste tvarkos gerokai daugiau, o sumaišties – gerokai mažiau nei Rygoje.

(6 balsų, vidurkis: 4,33 iš 5)
Loading...
  • max

    o moldaviškas vynas ?

  • Clear

    Ir čia gruzinai…

  • doktor barmental

    gruzinus gerbia, saakasvilio nuosirdziai gailisi

  • Rytis

    Buvau ne syki Moldovoj. Žmonių svetingumas, o ypač vaišingumas pritrenkiantis… Čia ne Kišiniove. Norint pamatyt tikrą Moldovą ir pajusti jos žmonių dvasią, reikia ne į sostinę vykt. Nuoširdūs žmonės, nors gyvena tikrai ne prasčiau ir ne vargingiau (kaip dažnai teigima) už mus. Beje, p. Artūrai, kokiais vėjais buvot ten? Ačiū

    • Ryti, buvo „Moldpress“ naujienų agentūros 20-metis. Trumpai – šventė ir šiek tiek reikalų. Kaip ir priklauso savaitgalio išvykai:)

  • Genpre

    Įsivaizduojat, gerbiamieji, ant kiek esam (mes, lietuviai) „permušti-peretraumuoti“ „laisvės dvidešimtmečio“, kad svečių šalių sostinėse labiausiai pastebim juodas krūveles…

  • zilvinas

    Tikri dalykiškos kelionės įspūdžiai :D Kaip asmeninis potyris gal ir reikšmingas.

    • mielas Žilvinai, nelabai suprantu, kas tamstai sakė, kad ketinau pasidalinti su tamsta dalykiškos kelionės įspūdžiais.

  • laila

    Kaip kvaila pasakoti viską apie save :)

    • Genpre

      Nesutinku. Kai Artūras eis į politiką, žinosim viską, ir tai jam garantuos sėkmę. Labai protinga.

    • miela Edita Šereliene, man atrodo, kad daug kvailiau yra aiškinti apie technines klaidas ir siuntinėti kvailus laiškus kam papuolė.

      • laila

        tai tik keletas gyvenimiškų klaidų.Tiesiog pokštai ir tiek :)

    • debas

      O laila, finale, patapo didziausia Arturo fane :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  • Fredis*

    Komentaras pašalintas A.R.

    • laila

      :)…ne viską, tik tai ką reikia…

  • saulela

    Kad pasipylė bumbeklių – kaip iš gausybės rago :))

    • doktor barmental

      siandien saule daro kvadraturos aspekta su uranu, turbut del to

  • Bobutė

    Nieko nebus…
    Manau, kad vis dėlto teks p. A. Račui paimti į rankas laužtuvą ir atkurti duobes savo gatvėje…:)))

  • mdxacuk

    Galima laužtuvu atkurti duobes. Mokslas net žino, kaip chirurginiu būdu atkurti nekaltybę. Bet dar niekas nesugalvojo, kaip atkurti prakiurusią reputaciją.

    • Rolandas

      Gerb. mdxacuk, matau krikščioniškas atlaidumas Jums visgi svetimas.

      • mdxacuk

        Aš ir nesu krikščionis. Jei turite galvoje nekaltybę, tai aš esu nuosaikus indiferentas-realistas.

        • Rolandas

          Na, tuomet vargas vargas Arytūrui. O galvoje turėjau, kad nuodėmes laikui bėgant galima būtų ir atleisti.

          • mielas Rolandai, dundukai man vargo niekada nekėle ir, beveik neabejoju, nekels ir ateityje

    • Genpre

      Nemokslininkai įrodė, kad būti sėkmingam Lietuvoje nereikia neprakiurusios reputacijos. Ir su prakiurusia reputacija esi kviečiamas į tv ir netv šou, dalyvauji elitinėse foto ir nefoto medžioklėse, labdaringose ir nelabai puotose…tik tada už tavęs stovės partija balotiravimosi procese.
      Sakyčiau, be keletos stambių skylių reputacijoje praktiškai neturi šanso patekti į pirmus laikraščių puslapius, tik skylėtas būdamas būsi pakviestas koalicijon.

  • kirvis

    kazkoks skystas sitas blogas visai pasidare,nei zodzio apie didziausia siuo metu vykstancia svente pasaulyje..

    • mielas kirvi, kaip sakoma, „floor is yours“… Kad būtų tirščiau.

    • Gintautas

      O kokia čia didžiausia pasaulyje šventė vyksta – futbolas? Bet juk dar nėra _privaloma_ apie jį visiems rašyti ir skaityti? Man asmeniškai smalsiau autentiški įspūdžiai iš Modovos nei televiziniai iš PAR…

    • Genijus

      kirvi, gal kiek pavėluotai pasufleruosiu: jūs visiškai nepažįstate Artūro ir todėl dar nežinote, kokiam psichologiniam tipui jis priklauso. Jeigu norite, kad jis apie ką nors parašytų, griežtai liepkite jam apie tą ką nors nerašyti. Tik taip turite šansų, kad jis iš pacaniško principo parašys :)

  • Genpre

    Tiesiogiai iš „Ligi Dangaus“,
    Gerbiamieji, būkite budrūs.
    Už suteiktą info dėkoju Valentinui. Perkelta „Copy-Paste“ metodu.
    —————————————————————
    Sveiki gerbiamieji teisininkai ir baudžiamojo proceso žinovai. Šiandien man atsitiko toks dalykas. Vonioje lyginu savo marškinius, o mylimoji sėdi prie savo g-mailo. Staiga girdžiu iš jos klausimą:
    Ko tu man rašai į gmailą?
    Pasirodo, kažkas prisijungęs prie mano g-mailo įvykdė susirašinėjimą su mano mylimąja. Susirašinėjimo metu, aš iš kitos naršyklės prisijungiau prie savo e-mailo ir su įdomumu stebėjau kaip mano vardu atsiranda toks tekstas ir palaikiau dialogą su “savimi” iš mylimosios g-mailo.
    Valentinas: laba
    13:37 aš: labas
    13:39 ka veiki?
    13:40 Valentinas: reik atsiskaityt su zmogumi , gal galetum pagelbet?
    aš: kuo
    13:41 Valentinas: pervest zmogui 70lt.. bankai nedyrba nesinori pavest
    aš: kokia saskaita?
    Valentinas: banko
    aš: o kieno kaip tau atrodo?
    13:42 Valentinas: uz paslauga pazystamo.. galesi padet?
    aš: gerai
    13:43 Valentinas: swed tinka?
    aš: tinka
    13:44 Valentinas: Jonas Vilčixxx LT5473001010795
    xxx
    13:45 o pas tave swed?
    aš: nu
    Valentinas: tai cia greit?
    13:47 Mielas nepažįstamasis. Ką tu veiki prisijungęs prie mano e-mailo ir reketuodamas iš mano žmonos pinigų?

    Paskutinis sakinys be abejo yra mano, kai nebeišlaikė nervai. Ypač skaudu, kad kažkas mano vardu rašo darydamas tokias debiliškas gramatikos klaidas.
    Pavardę ir sąskaitą sąmoningai užslaptinau, nes nežinau kokių teisinių implikacijų galėtų turėti viešas paskelbimas.
    Taip pat g-maile pastebėjau, kad aš “pakeičiau” savo Facebooko profilio slaptažodį.
    Šiuo metu g-mailo slaptažodį pakeičiau, Facebooko atstačiau ir pakeičiau ir galvoju ką man su šia informacija daryti.
    Ar šie įvykiai gali būti kvalifikuojami kaip bandymas neteisėtu būdu įsigyti turtą, arba bandymas sukčiauti ir pan.? Ar yra prasmės kreiptis į teisėsaugą? Ar nusikaltimų internetinėje erdvėje tyrėjai galėtų nustatyti kas buvo prisijungęs pagal IP adresą? Ar turima sąskaita ir vardas bei pavardė galėtų kaip nors padėti išsiaiškinti?

    • nerijus

      Kaip suprantu, tai Valentino e- paštas „pririštas“ prie windows’o outlook’o?..
      Valentinai, įsiveskite windows’ui slaptažodį ( User Accounts- manau žinote ).
      Nepamenu kokia, bet yra programėlė, kuria leidžia prisijungti prie to pačio tinklo ( IT bendrovės, dėl iš kitų IT- nežinau ) vartotojų kompiuterių.

    • RD

      Šiemet rašė, kad negeriečiai per išlaužtus gmailus pinigų prašinėja. Paieškokit google „gmail pinigų“. Rasit ir kontaktus tų, kas konkrečiai tiria įvykius.

    • nerijus

      Genpre

      copy- paste

      „Ligita,
      Aš suprantu optimizmo pamatus, tik ar tu nematai, kaip nedori žmonės valdžioje kraunasi nešvarius turtus “optimistų” toleruojami? Ir kur nuves lietuviškas “optimizmas”? Kiek dar reikės kisielienių teisminių “debiloekspertizių” kol “optimistai” taps realistais?
      Kas per 20 m. planas? O tu visus atsimeni kur, kas, ką iš 20441 rašė?“

      Nūdienos realijos…
      Kol vieni stengiasi- kiti lobsta…
      Tokia, lietuviška, nūdiena.

    • nerijus

      Genpre

      Nepasiduok bajoriškių provokacijoms…
      Jie naudojasi Ligitos silpnumu.
      Kitokios nuomonės ten nepriimtinos. Aš tave perspėjau.
      Ten gyvuoja tik valentiniškos, kreiviškos ir „R“ olandišos nuomonės/ nuotaikos…
      Stiprybės ir kantrybės ;)

    • nerijus

      Beje…

      Kiekvienam, turinčiam kompiuterį, siūlyčiau pasižiūrėti į „Windows Task Manager“.
      „Google…“
      „Google…“
      ir t.t. kas susiję su google :)

      Visi duomenys išsaugomi google serveryje ir jie ( google ) to neneigia ;)
      Siūlyčiau, neišsaugoti savo asmens duomenų ( svarbių ) e- pašte- gmail ( ir ne tik ).
      Visus duomenis, kuriuos gavote, išsisaugoti savo kompiuteryje arba ištrinti ir IŠTRINTI iš gmail ( ir ne tik ) šiukšliadėžės :)

      • D.

        Tamstai paranoja. Nusiinstaliuok papildomus google servisus ir neliks google tame task manager. Gal naudoji kokį Google Toolbar?
        Šiaip gmail paštas yra vienas iš saugesnių, o ir iš rašymo teksto matosi jog rašo kokie paugliai. Gal Genpre naudojosi kokiam viešame kompiuteryje paštu ir išsisaugojo slaptažodį naršyklėje, arba tame kompiuteryje buvo keylogeris.

        • nerijus

          D.

          Ne paranoja. Buvo dokumentinis filmas apie google kompaniją ( paieškokit youtubeje ) ir ji neneigia, kad visus vartotojų duomenis išsaugo ir kaupia.
          Kam? Jų paklauskit. Jie geriau žino.

          • D.

            Nerijau:

            šiaip google visą informaciją renka norėdama kiekvienam interneto naršytojui pritaikyti reklamą pagal jo poreikius. Žinoma yra toks posakis kas valdo informaciją tas valdo visą pasaulį.
            O ir ką ten turite slėpti, nebent kokias privačias kompromituojančias nuotraukas :)

          • nerijus

            D.

            Nemačiau ir niekur neužtikau reklamos gmail’e.
            Koks jausmas, kai po Jūsų namus vaikšto svetimas ir žiūrinėja?..
            Žinoma, sakysit, kad tai ne namai ir, kad gmail’as ne mūsų- vartotojų, o kompanijos. Kur yra ribos?
            Kodėl google kompanija panoro įsikurti postsovietinėje erdvėje, o tiksliau- Lietuvoje?..Ar tai nėra susiję su JAV žvalgybomis?..

          • D.

            Gmaile virš laiškų sąrašo yra viena tokia tekstinės reklamos eilutė. Gal net nepastebėjote. Manau į Lietuvą google ateitų tik jei jiems apsimokėtų – finansuotų valdžia, kaip tai padarė su Barclays. Žvalgybos turi geresnių būdų dirbti. Juk ir parašę komentarą šioje svetainėje palikote informacijos apie savo kompiuterį. Račas gali pažiūrėti kokia jūsų operacinė sistema, naršyklė ir t.t. Jei norite pasislėpti geriausia gyventi miške be visų technologinių išradimų :)

          • nerijus

            D.

            Žvalgybos išnaudoja kiekvieną galimybę.
            Reklamos nepastebėjau.
            „Jei norite pasislėpti geriausia gyventi miške be visų technologinių išradimų :)“
            Technologijomis reikia naudotis net ir miške. Tik neprarasti budrumo. Kaip tai įrodė Valentinas.
            Naudojuosi facebook’u, bet ten figūruoja tik viena mano foto ir jokių daugiau, nes nežinia kas gali įsibrauti į mano kompiuterį ar portalą?..Atsarga gėdos nedaro.
            Kas dėl tinklaraščio ir balsavimo portaluose…
            Nereikia rašyti to, kad paskui tektų gailėtis.
            Nebalsuoju portaluose, nes taip, galimai, renkama informacija apie žmones. Kiekvieną dieną išvystame vis naujus portalų klausimus: ką valgote? Ką geriate? Kokia mašina važinėjate ir t.t., ir pan.?..Atrodo, kad tai tik nekalti klausimai. Kas gali paneigti, kad informacija nėra renkama tikslingai?..Niekas. Jūs toliau vaidinkite pilnavertį interneto „vartotoją“, o aš laikysiuosi atokiau.

          • D.

            Nei aš vaidinu pilnaverčio vartotojo nei ką, tiesiog kiek man reikia tiek naudojuosi. O kas dėl tų apklausų tai ryškiai perlenkiate, kaip jau minėjau jie gali matyti tik kompiuterio parametrus, o kas tuo metu sėdi prie kompiuterio tai nežino.
            O apie Jus galima daug sužinoti paskaičius komentarus, nereikia nei jokių apklausų :).

    • nerijus

      http://www.alfa.lt/straipsnis/10373326/?Gmail.ir.Facebook..naujas.sukciu.atradimas=2010-06-26_19-26

      • Genpre

        Okei, visgi pasiekėm teisininkų ausis :) Liuksas.

        • nerijus

          Valentino dėka.
          Svarbu, kad tokia informacija dalinamasi ir ji patenka į „mass“ informavimo priemones.

          • Genpre

            Būtent, Nerijau, į „mass“ info priemones, kaip tu sakai, o ne kaip pasielgė Valentinas – su didžiausia pagarba Ligitos blogui, bet lankomumas ten palyginus nedidelis.

          • Genpre

            Beje, tau nuėmė „baną“ ar ne? Gal gali rašyti tiesiai į Dangų, nes čia nelabai į racas.lt temą gaunas.

  • nerijus

    Atsiprašau Artūro…

    Valentinai

    Žinodamas, kad negaliu atsakyti ir nesinaudoju kita galimybe- pasikeisdamas e- paštą, tai parašysiu…

    Nepakeisite tamsta visuomenės, kad ir kaip to norėtumėte.
    Esu iš tų, kuris galvoja kaip Jūs, tik, problema tame, kad aš jau NEBETIKIU…
    Tenka bendrauti ir su PASITURINČIAIS ir šiaip- prasčiokais, kuriems daugiau metų nei man ir tamstai sudėjus, tai visuomenėje, sakau- VISUOMENĖJE, nieko naujo…
    Ne tas knygas skaitote, bajoriški, ne tas…

  • nerijus

    p.s.

    Valentinai

    Žinoma, Jūsų „strategija“ aiški ir suprantama ;)
    Provokacija :)

    „…o tai reiškia, kad ilgai čia neišsilaikysi…“
    Jūs teisėjas ar tinklaraščio autorius/ savininkas, kad spręstumėt?..Kurkite savo ir rašykite jo taisykles taip, kad visi jas paskaitytų ir jų laikytūsi…
    Vieną kartą nusprendėt…Nesusireikšminkit.

    Yra viena galimybė rašyti ligita.xz.lt bet…
    Pasikeičiu e- paštą ir toliau rašau…
    Kam man tai?..

    p.s. ir aš jus m…gerbiu ;)

  • nerijus

    Fredi*

    ligita.xz.lt

    Fredis* June 25th, 2010, 7:49 pm

    Su kuo siejama bendrovė statė fitbolo stadioną?
    Ne su AMB?..
    Kokiam stadionui reikėjo dar lėšų?..
    Ne „žalgirio“?..
    Kur Vyriausybės ėšos buvo „nukreiptos“, kai sustabdė finansavimą futbolo stadionui?..
    Ne į Kauną? :)
    Vilniuje, prie naujo stadiono, stūkso „Akropolis“.
    Prie naujo „Žalgirio“ stadiono- Kaune- „Akropolis“.
    Tiesiog- sutapimas ;)
    Tamstai, amžini kliedesiai.
    Kas galima TS- LKD partijos šulams, to negalima kitoms partijoms- šulėms :)
    Kreivas tamstos požiūris.

    p.s. Fredi*
    VW sukūrė „kabrioletą“. Gal laikas įsigyti naują?

  • nerijus

    Atsiprašau tinklaraštininko…

    Genpre…
    Tame puslapyje dergtis „ant“ Valstybės ir ten rašančiųjų gali tik „išrinktieji“…Jei nesuprasi, kad jie tik šiaip- rašliavoja, tai būsi išmestas, kaip sliekas iš Azalijos vazono…

  • nerijus

    krievaranki ( kreivarankis June 25th, 2010, 8:00 pm )

    „Ne valstybės, o visuomenės, kuri lygtais irgi kažkiek dalyvavo tą valstybę kuriant.“

    Kur dalyvavo?
    Kada dalyvavo?
    Kai partijos „šulai“ uzurpavo partijos sąrašus?
    Jie iki šioliai uzurpuoti.
    Neturi pinigų ir užnugario, tai nesitikėk Seimo krėslo ar ministro kėdės…ir taip iki savivaldos…
    Tokia realybė ir manau, kad jos nepakeisi?..

    p.s. pradeda atrodyti, kad valentinai, kreivarankiai susidūrė su ta- „gerąja“ sistema ir siurbia iš jos syvus, kol kiti dar žiopli ir nesuvokia kaip tai padaryti?..

  • Genpre

    nerijau,
    Daug tiesos rašai, žmogau. Ar ne todėl tave „atleido“ iš Dangaus?
    Beje, demaskavau Valentiną. Tai – moteris, gavusi iki gyvos galvos, „sėdi“ Panevėžy, paskutiniu metu nelaimingai įsichliopino į emigrantą, šis mandagiai intelektualiai ją pavarė šėko pjauti, tai iš to sielvarto muša savo kameros drauges.
    Laikykis. Gal ką perduot Ligitai, ar kreivarankiui? Gal Fredžiui?

    • nerijus

      Genpre

      Ne tiesos, o realizmo :)
      „Tiesa“ buvo toks laikraštis, kuriame, negaliu pasakyti, kad buvo visiška tiesa :)
      Taip. Valentinas nusprendė, o Ligita „atleido“ :)
      Tokia realybė. Valentinai ir šiame tinklaraštyje bandė įvesti „savo tvarką“ ir „teisingumą“…

      Beje…
      dėl Valentino, tai…

      Buvo paskleista informacija, kad jis Julija, nes vieną kartą komentuodamas ( kažkuriame tinklaraštyje ) apsiriko ( nepastebėjo? ) ir paspaudė „siūsti“, jame figūravo „Julija“. Jis bandė teisintis, bet jo „tiesa“ niekam jau nebuvo svarbi :)

  • nerijus

    WU

    Visiškai su Jumis sutinku- nenori, tai nebendrauji ;)
    Laukiam. Ką į tai atsakys valentinai?
    Ar suteiks išrišimą? Ar Ligita parodys savo stiprią valią ir neleis nurodinėti ką ir kaip daryti jos namuose?..

    p.s. paprasčiausias būdas rašyti- pasikeisti e- paštą ir slaptavardį :)
    Man to nereikia.

    • Genpre

      Manau, teisingai, kam tie emeilo keitimai, ypač kai jautiesi teisus. Išdidumas – tai, ko niekada nesupras nedundukai teoretikai plepukai. Progai pasitaikius paklausiu Ligitos apie banus. Neadvokatauju, tik, manau, nesąžininga.

      • nerijus

        Genpre

        Nesislepiu, kaip kai kurie komentatoriai.
        Mano vardas tikras.
        Gerbiu ir kitus,kurie vadinasi tikrais, o ne „šabloniniais“ pseudonimais. Bailiai. Išskyrus Rolandą ( jei tai jo vardas? ).
        Žinoma, vardas dar nieko nereiškia, bet, tai pirmas žingsnis į atvirumą…ir tai, kad komentarai atspindės tikrumą, o ne beletristiką ar pseudopasvaičiojimus apie gėrį ir blogį.
        Tai vadinu- šūdmėsmale…
        Nesijaučiu NIEKUR teisus, o tik išsakau savo poziciją.
        Gaila, kad nesupratusieji dažnai užsipuola epitetais ir kitų žeminimu ( nutinka ir man, kai išveda iš ŽEMAITIŠKOS kantrybės ) kitus, kai nuomonės nesutampa. Ir keista, kai savo pasaulėžiūrą bando „įpiršti“ kitiems. Tuo tarpu, kai kitų pasaulėžiūra ir realybė ne kad kritikuojama, o iš jos išsityčiojama.

        Genpre

        Pasakyk man viena:

        kuom skiriasi krikščionis besimeldžiantis paveikslui, nuo KLDR gyventojo besimeldžiančio Kim Jong-il paveikslui ir dėkojančio jam už visą gėrį?..
        Man- niekuom. Psichozė.

  • Genpre

    Sakai, Julija?
    O aš vis galvojau, ko ji taip patrako, kai „atverčiau“ į moterį. Pasirodo visa konspiracija nuėjo šuniui ant uodegos. Kai ji apie Ligitą ėmė „vyniotis“, kaip gyvatė bet ką šnypšti, pletkavoti bileką, aš tuoj supratau – boba. Prigimtis tatai. Įdomu, kada jai gimdyt?

    • nerijus

      Genpre

      Valentinai dažnai šnypščia.
      Jų nuomonė vienintelė ir nepakartojama :)

      p.s. mano gyvenimo taisyklė- nepasitikėk. Genpre gali būti ir Valentinas ;)

  • Genpre

    Nu, mano „nikas“ žinia ne vardas, bet tuo pagrindu sudarytas. Gal žinai, kiek jau metų Artūras rašo politinėmis temomis?

    • nerijus

      Genpre

      Nežinau kiek metų jis rašo politinėmis temomis, bet džiaugiuosi, kad jis rašo ir tikiuosi, kad rašys ;)

      Genpre

      Neišsisukinėk ;)

      Tikiu, nors tai- neįtikėtina, kad Lietuvoje sumažės plikbajoriškių ir plikbajorių, kurie nori ir noriai gyvena iš kitų kišenės.
      SUMAŽĖS gretos ( neišnyks, nes tai- neįmanoma ) lygių, lygesnių ir lygiausių…

  • Genpre

    nerijau,
    Baik tu, aš savas, valentinizmas man kaip keiksmažodžių buketas negyvenamoj saloj vietoj padorios moters :)))
    Krikščionį aš galiu pateisinti, juolab ir pati religija blogo nemoko. Kam ji tarnauja ir kas ja naudojasi – kitas reikalas.
    Kinijos Liaudies atstovą aš irgi suprantu – nesimels, negyvens.
    Nerijau, nebūkim perdaug kategoriški, kai reikalas liečia svetimas tautas :), man labiau rūpi mėšlas nuosavam tvarte. Psichozė – jau normalu Lietuvoje. Visokių rūšių. Kai kas sako: „būkim optimistais“. Ar įmanoma teisingam žmogui Lietuvoje bebūti optimistu? Optimistu – tai jau reiškia į nieką nebekreipti dėmesio, nusispjauti ir palikti kaip yra. Optimizmas ir Debilizmas Lietuvoj – jau tik per vieną mm viens nuo kito.

    • nerijus

      Genpre

      Viską galima pateisinti ir net pedofiliją, tik tam reikia gero PR’o meistro ir pinigų idėjoms pateikti visuomenei per „mass“ informavimo priemones.
      Reikia būti realistais. Realistas atlieka veiksmus, kuriuos duoda gyvenimas- čia ir dabar, o optimistas laukia ir viliasi geresnio momento, ir galutiniame variante lieka prie suskilusios geldos.
      Realistai yra ir bajoriškiai, nes jie gyvena šiadiena, rytdieną palikdami optimistams.
      Kam priklauso visuomenės progresas: optimistams, realistams ar pesimistams?..Manau, kad labiau realistams, nes jie kuria nelaukdami, kol anie du trypčioja ir laukia.

    • nerijus

      Genpre

      Tarybiniais laikais buvo didžiulis optimizmas apie tarybinės liaudies gerovę ateityje. Optimistiškai nuteikinėjo partijos šulai, o patys gyveno realybe ir naudojosi to laikmečio privalumais. Kas iš šios santvarkos gavosi- žinome. Tai galioja ir nacizmui.
      Turime kitą santvarką- realistinį kapitalizmą ( Lietuvoje- laukinis kapitalizmas )- čia ir dabar, o po manęs nors ir tvanas.

      „…masinis idiotizmas baisiau už sprogmenis“.

      Jūs- optimistai, palaukite/ optimistuokite, o mes tuo tarpu statysimės namus paežerėse, lobsime iš Valstybės biudžeto… Toks šiuo metu žmonių/ bajoriškių požiūris į etatinius „White Afrika“ ir ne tik Lietuvoje.

  • nerijus

    Vilniuje karšta:

    http://vz.lt/rss/straipsnis/2010/05/13/Ekomobility_pradeda_automobiliu_nuomos_kelioms_valand2

    Nuotrauka apačioje:
    http://auto.delfi.lt/autonews/vilniaus-oro-uoste-pradedama-teikti-dalinimosi-automobiliais-paslauga.d?id=33727947

    Kaip meras buvo ( ? ) susijęs su Fiat, manau, nereikia priminti?..

    p.s. idėja gera. Tik jos vykdytojai kelia dviprasmybių.

  • Genpre

    Nerijau,
    Man patinka ši Lietuviška nūdiena suformuluota tezė: Pesimistas Lietuvoje – tai gerai informuotas realistas.
    Optimistai – realybėje nebesusigaudantys durniukai arba apmokami “darbuotojai”, kurių tikslas – “temti gumą”, kol jų šeimininkai “reikaliukus” tvarko.

  • christa

    oj kisiniovas..:)teko but ziema – tai kazkaip viesbuciai nesuzavejo, kaina drakoniska, o kokybe..:) nu bet visa kita, t.y stalai..teisybe, nukloti ir maistas skanus ir aisku, ex sovietines valstybes delikatesas – tortas „jaunyste“ katro vis dar galima gaut ir kisiniove ir vladivastoke ir vilniuj :)