Kiekvienas savaip teisus…

Mane skaičiavimo paslapčių mokęs tinklaraštis Media Medis šiandien įsidėjo pranešimą spaudai apie greitai startuosiantį žurnalą „IQ. The Economist“.

Pranešimas – kaip ir visi PR pranešimai: nei kuo nors geras, ne kuo nors blogas.

Tačiau štai Media Medžio dosje apie naujojo žurnalo vyriausiąjį redaktorių V.Laučių sudomino:

MM apie Vladimirą Laučių:

– buvo naujienų agentūros ELTA (kai ši priklausė koncernui “MG Baltic” redaktorius);
buvo naujienų svetainės Alfa.lt vienas iš pradininkų, ją redagavo ir į savo direktorius rekomendavo žurnalistą Virgį Valentinavičių. Vėliau dėl kilusios trinties vienam iš jų teko pasitraukti. Alfa.lt paliko V. Laučius.
– pasitraukęs iš Alfa.lt redaktoriaus pareigų V. Laučius patarinėjo tuometiniam Seimo pirmininko pavaduotojui Andriui Kubiliui, bendradarbiavo su įvairiais leidiniais rašydamas politinius komentarus, įžvalgas ir t.t. Tyliai pradėjęs patarėjo darbą, jis tyliai jį ir baigė.
– tiek prieš 2008-ųjų metų LRS rinkimus, tiek po jų V. Laučius rašė įvairaus žanro tekstus, darė interviu su žinomais politikais. Publikacijos buvo skelbiamos keliuose leidiniuose.  Dalis jų buvo publikuota dienraštyje “Lietuvos žinios”, žurnale “Veidas”, portale Delfi.lt.

Prisipažinsiu, sužinojau labai daug naujų dalykų…

Ir nusprendžiau pasitikrinti savo žinias.

Pažiūrėjau alfa.lt:

Vladimiras Laučius

Žurnalistas, politikos mokslų magistras.

 1995–1997 m. dirbo Lietuvos istorijos institute, 1997–2002 m. – atstovu spaudai Seime.

 2001–2003 m. dėstė politologiją Mykolo Romerio universitete.

 Nuo 2003 m. spalio mėn. dirbo žinių agentūroje „Elta“, nuo 2004 m. rugsėjo mėn. vadovavo „Eltos“ politikos skyriui.

 Nuo 2005 m. spalio mėn. – koncerno „MG Baltic“ konsultantas žiniasklaidos projektams.
2006 m. liepos – spalio mėn. dirbo Alfa.lt vyriausiuoju redaktoriumi, šiuo metu – žurnalo „Veidas“ apžvalgininkas.

  Nuo praėjusio dešimtmečio rašė komentarus ir straipsnius laikraščiams bei žurnalams, vėliau dirbo radijuje, televizijoje. 2003–2005 m. skaitė komentarus per Lietuvos radiją; nuo 2005 m. gruodžio mėn. yra Žinių radijo politikos apžvalgininkas.

Patikrinau balsas.lt:

Rugpjūčio 7 d. startuoja LNK televizijos realybės šou „Alfa.lt“, o kartu ir to paties pavadinimo naujienų tinklalapis. Jį valdančiai bendrovei „Alfa Media“ vadovaus Virgis Valentinavičius, o vyriausiuoju redaktoriumi dirbs Vladimiras Laučius.

Pasidomėjau, ką rašė kolegos tinklaraštininkai:

www.alfa.lt buvo atidarytas 2006 m. rugpjūčio mėnesį, kartu rugpjūčio 3 dieną per to paties koncerno “MG Baltic” valdomą LNK televiziją startavo realybės šou “alfa.lt”, kurio pagrindinis prizas – darbas interneto portale www.alfa.lt. Geresnės įvedimo kampanijos interneto svetainei vargu ar sugalvosi. Nenuostabu, jog vos prasidėjęs realybės šou sugeneravo alfa.lt kelių tūkstančių per dieną lankytojų srautą.

“MG Baltic” investicijos į interneto portalą buvo didelės: iš karto suburta gana galinga (kaip internetinei žiniasklaidos priemonei) redakcijos komanda iš beveik 20 žmonių, vadovaujama gana solidžios asmenybės Virgio Valentinavičiaus.

Dar kartą patikrinau Valstybės tarnautojų sąrašą:

VLADIMIRAS LAUČIUS Seimo nario V. Matuzo padėjėjas-sekretorius

…Ir nusprendžiau, kad tikriausiai vis dar esu tas Buridano asilas, kuris negali pasirinkti tarp dviejų šieno krūvų ir turintis didelių spragų išsilavinime, nes protingi žmonės sako, jog „požiūris, kad „kiekvienas savaip teisus“ yra išsilavinimo spraga…“

Tiesa, vis dar nedvesiu iš bado, nes nelaukiu, kol kas nors pasiūlys šieno.

 

(5 balsų, vidurkis: 2,60 iš 5)
Loading...
  • WU

    Susirašinėjimas paraleliniame tinklaraštyje:
    #

    Musė
    February 18th, 2010, 8:44 pm

    WU, matei, gali jau nebeprenumeruoti The Economist, bus jis ir lietuviškai, o kas smagiausia – kad vyr. redaktoriumi tapo V. Laučius! Jamam šitą žurnalą ! :

    http://www.balticmedianews.eu/lt/naujienos/straipsnis/-/zurnalas-miesto-iq-tampa-menrasciu-iq-the-economist.html
    #

    WU
    February 18th, 2010, 9:27 pm

    Muse, jis bus mėnesinis :/
    Bet kokybės ženklas yra, pažiūrėsim, kas ten per daiktas bus. Kaip ir V. Laučius garantuoja kokybę.
    #

    WU
    February 18th, 2010, 9:28 pm

    P.S. Laukiam Artūro komentaro šiuo klausimu. Akivaizdu, kad šis įvykis neliks nepastebėtas.

    • mielas WU, kaip galima komentuoti tai, ko nėra?…:))

      • WU

        Artūrai, aš turėjau omeny, kad pakomentuosite naujas V. Laučiaus pareigas.

        • nerijus

          Yra geras posakis:
          kas pakels šuniui uodegą, jei ne jis pats?..

          • WU

            Kaip ir kitas posakis šuniui: „lįsk į būdą“.

        • WU, o ar pareigos keičia žmogų?

          • nerijus

            Keičia, Artūrai, keičia…ir dažniausiai ne į gerąją pusę!!!

          • WU

            Mano nuomone, žmogus išviso negali pasikeisti. Galima tobulėti, apšlifuoti savo kampuotas savybes, be iš esmės pasikeisti ne. Tai yra paprasčiausias melas bei savęs ir kitų apgaudinėjimas.

    • Musė

      Aš tai žaviuosi Artūro darbštumu ir atkaklumu, su kuriuo jis po visą internetą turbūt per naktį ieškojo bele kokio kompromato apie Laučių :)

      Vietoje to, kad pasidžiaugtų, jog sunkmečiu yra investuojama į kokybišką žiniasklaidą, kad ir Lietuvos skaitytojai pagaliau galės džiaugtis vieno iš profesionaliausių leidinių pasaulyje straipsniais.

      • Muse, o kodėl jūs nusprendėte, kad ta žiniasklaida bus kokybiška?

        Ir be reikalo čia jūs apie kompromatus kalbate – viskas juk iš viešų šaltinių, kai kurie jų – neabejoju – paties Vladimiro rašyti.

        Nuošridžiai sakau, jog MM dosje man buvo naujiena – ypač ta dalis, kur Vladimiras V.Valentinavičių (tikiuosi vis dar jį mylite) į savo direktorius pasiūlė…

        • Musė

          Na aš suprantu, kad The Economist nė iš tolo negali lygintis kokybe su jūsų tinklaraščiu, bet vis tiek….

          • Regis

            o kodėl A.Račo tinklaraštis turėtų būt liginamas su The Economist?

          • miela Muse, stebinate… ironijos gilumu… ir pretenduojate į garbingą dunduko vardą, nes būtent jie labai mėgsta sugalvoti teiginį, jį kam nors priskirti ir po to bandyti nuginčyti. Jums tai anksčiau nebuvo būdinga, bet suprantu – šlapia, lyja, saulės trūksta…:)

          • Muse, kvepalai „on the way“. A.Račui: nepravardžiuokite Musės, tai aš kaltas. Kvepalai jau pusę metų nepasiekia Musės. Susierzinimas visiškai akivaizdus, suprantamas ir pateisinamas. Nepamirškite, Jūs esate to liudininkas.

  • NiekurNeiva

    Jei gerai suprantu intenetinės svetainės kaip tokios, įskaitant ir alfa.lt, nėra juridiniai asmenys.
    Nes tada paaukojus 9 Lt Juridinių asmenų registre bent įsteigimo (įregistravimo) datą sužinotume tiksliai …

    • WU

      Svetainės, tai nėra, bet neabejoju, kad jos priklauso kokiam UAB’ui.

  • lukne

    Džiugi žinia, kad sunkmečiu čia drįsta startuoti dar vienas naujas žurnalas – “IQ. The Economist”.
    Na, o kraustyti V.Laučiaus gyvenimo lentynėles, man kažkaip nelabai…

  • mdxacuk

    Nu ir ką mums autorius norėjo pasakyti šituo išsamiu analitiniu straipsniu? Kad internetas yra mėšlo krūva ir patikimos informacijos ten nėra? Ar kad Laučius galimai yra MOSADo agentas ir kažkas atmestinai ruošia jam legendas? VSD turėtų pasidomėti, kur jis buvo 2006 m. liepos mėn. ir ką veikė nuo rugpjūčio 3 iki rugpjūčio 7.

    Visa lietuviška žiniasklaida seniai virtusi sugędusiu telefonu. Va neseniai skelbta, kad „Lukoilas“ atsiplukdė iš Švedijos 7500 tonų benzino, o „Klaipėdos nafta“, kad galėtų priimti tanklaivius, investavo į rekonstrukciją 10 mln. litų. O štai „dienraščių lyderis“, savaitę pagromulavęs šitą informaciją, vasario 12 jau atrajoja, kad „iš Švedijos atvyko pirmasis tanklaivis su 10 mln. tonų 95 markės benzino“, t.y. tiek, kiek Mažeikiai pagamintų per metus. Tarp kitko, prirašydamas, kad tai BNS ir LR inf. BNS platina tokius skiedalus? O alfa pakartojahttp://www.alfa.lt/straipsnis/10315105/?Mazeikiu.naftos.gamyklos.ateitis..gandu.sukuryje=2010-02-12_09-28 ?

    • Prisimenu tą reišmingą mums visiems vakarą su kokiu patosu Panorama (LRT) pranešė: prie Lietuvos krantų prisišvatravo tanklavis iš Rusijos, Lukoilas atvežė į savo benzino kolonėles benzino.
      Vėliau, matyt, Panoramos redaktoriams kažkas paaiškino, kad tai elementari ir banali lenkų ir rusų ekonominė trintis dėl rinkos Baltijos šalyse.

      • Tėve, atleisk jiems, nes jie nežino, ką daro (Lk 23, 34)

    • Regis

      Šiaip jau lrytas.lt parašyta:

      „Anot UAB „Lukoil Baltija“ generalinio direktoriaus pavaduotojo Raimundo Dabravalskio, 10 mln. l i t r ų 95 markės benzino įsigyta iš naftos perdirbimo įmonės „Prim“ Švedijoje. Jis kitą savaitę geležinkeliu bus išgabentas į Kaune ir Kėdainiuose esančias „Lukoil“ kuro bazes, kur ir bus sumaišytas su biopriedais.“

      http://www.lrytas.lt/-12646838071263455212-lukoil-benzino-%C4%AF-lietuv%C4%85-atsiplukd%C4%97-tanklaiviu-ta%C4%8Diau-neai%C5%A1ku-ar-jis-bus-pigesnis-nuotraukos-video.htm

      O, kad Alfa litrus pavertė į tonas tai čia jau nieko nuostabus. O, kad Mdxacuk iš Alfos parašymo „„Lietuvos rytas“ primena, kad sausio pabaigoje iš Švedijos atvyko pirmasis tanklaivis su 10 mln. tonų 95 markės benzino“ nusprendė, kad Lietuvos rytas taip ir rašė tai matyt nuostabu (arba ne).

      Va kai būna su tuo sugedusiu telefonu. Kaip Fredis pasakytų iš tokio patyrusio komentuotojo nesitikėjau.

      • mdxacuk

        Čia, ponuli, ne alfa parašė, o pats „Lietuvos rytas“. Alfa tiktai perrašė copy/paste būdu net neperskaitę. Alfoj nėra nuorodos į BNS, o popierinėj versijoj yra. Taip kad neverskit nuo ligotos galvos ant sveikos.

        • Regis

          O BNS čia prie ko?

          p.s. jau nebejuokinga o apgailėtina, gal palikit tą galvų temą atskirai diskusijai apie galvas. Šio ginčo objektas sugedęs telefonas.

          • mdxacuk

            Komentaras pašalintas A.R.

          • Regis

            Visgi diskusijos su tamsta turi savą žavesį. Štai dabar jus mane (ir reik suprast žurnalistus) mokinate kiek tanklaivių reikės 10 mln. tonų kuro sutalpint. Ir visi „особенно тупые“ supras, kad iš tikrųjų čia buvo klaida..

            Mielasai, rašote, kad „visa lietuviška žiniasklaida seniai virtusi sugedusiu telefonu“ ir iškart apkaltinat “dienraščių lyderį”, kad čia pas juos buvo paskelbta klaidinanti informacija. Tai parodykit kur pas juos vasario 12 ar kitą dieną tai buvo parašyta. Parodykit kur BNS „tokius skiedalus“ rašė. Tai, kad Alfa.lt savo straipsnyje su klaidomis duoda nuoroda į Lietuvos rytą ir BNS toli gražu nieko nesako.

            Prieš ką nors teigdamas tiesiog elementariai pasitikrinkit. Juk taip nesunku pasinaudoti paieškomis, ar ne?

            Beje ačiū, didelis ačiū tamstai už patarimus. Jie pas jus tikrai originalūs. Čia komplimentas. Neįsiplieskit.

    • mdxacuk prieš ko nors klausiant, būtų gerai, kad pirmiausia suprastumėte pats, ko norite paklausti. O tai nepykite, bet labai jau kvailai tamstos klausimas skamba.

      • mdxacuk

        Jeigu jus domina klausimas apie BNS, tai galiu patikslinti. Kadangi ten neatskirta, kur yra BNS informacija, o kur paties dienraščių lyderio, tai man ir pasidarė įdomu, kieno konkrečiai tai liapsusas. Nors nelabai man tai ir svarbu. BNS informacijose proliotų esu matęs ir anksčiau, tai seniai nebesistebiu.

  • Regis

    Beje,

    „O štai “dienraščių lyderis”, savaitę pagromulavęs šitą informaciją, vasario 12 jau atrajoja, kad “iš Švedijos atvyko pirmasis tanklaivis su 10 mln. tonų 95 markės benzino”, t.y. tiek, kiek Mažeikiai pagamintų per metus. Tarp kitko, prirašydamas, kad tai BNS ir LR inf.“

    gal galit padėt surast tą vietą Lryte kurioje vasario 12 d. būtent taip pasakyta? Jeigu ne vasario 12 d. tai, kad ir kitą dieną.

    • mdxacuk

      Galėčiau, bet kitą savaitę. Nes dabar gamtoje mėgaujuosi žiemos malonumais ir nesinešioju su savim laikraščių komplektų.

      • Musė

        Bet kažkodėl internetinį Račą su savimi gamtoje tampotės :)

        • mdxacuk

          Muse, žinokit čia yra netgi elektra. Bet tai nereiškia, kad aš nešiojuosi Ignalinos reaktorių.

          • nerijus

            Kam Jums tas reaktorius, kuris neveikia?..

            Va, Elektrėnų elktrinės turbina- suprantama!!! ;)

  • Gerbiamas Artūrai,

    Nesinori analizuoti Jūsiškio „prisirišimo“ prie Vladimiro Laučiaus temos, o ypač pastarojo įrašo, kuris koketuoja su „neišmanėliais“ tinklaraštininkais, t.y. ant žemės mėginant nuleisti jų norą vertinti V.Laučiaus santykius su p.Valentinavičiumi.Čia reikėtų įdėmesnio froidistinės (psichoanalitinės) tradicijos eksperto žvilgsnio, o ne kuklaus profano, t.y. tokio internauto, kaip aš.
    Tačiau negaliu likti nepakomentavęs, o iš principo pritarti, tam, kaip ir ką, šioje savotiškoje V.L CV interpretacijoje, įrašė Media Medžio atstovai. Kodėl? Nes ši „interpretacija“ yra beveik tiksli ir iš principo atspindinti to periodo emocines peripetijas, kurios virė steigiant Alfa.lt portalą. Pasakysiu dar daugiau, buvau įvykių liudininkas, kad ideologinė ir net gi personalo strateginė linija buvo brėžiama V.L, o ne pono V.V. Taip taip, gerbiamas Artūrai V.L, o ne kieno nors kito.

  • Na, čia iš esmės nieko keisto neparašyta, nes Lietuvos (manau, kad ir pasaulio) žiniasklaidoje pilna vienas kitam prieštaraujančių, bet kažkodėl teisingų straipsnių, nuomonių ir pasitaiko netgi pranešimų… Lietuvoje žiniasklaida remiasi, deja, ne faktais, o žurnalistų asmenine nuomone… O neretai net tų faktų ir patikrinti neįmanoma. Ir dėl to vyksta tinklaraštininkų, žurnalistų susirašinėjimai-karai-PRakcijos (ne)viešoje (kaip kas ją supranta…) interneto ir ne interneto erdvėje. Juokingiausiai tame kontekste, man asmeniškai, atrodo žurnalistų etikos sargai…

  • Tadas

    Mano teze: Manymas, kad poziuris „kiekvienas yra savaip teisus“ yra issilavinimo spraga, yra musu totalitarines praeities palikimas, nuo kurio, kaip matom, ner taip paprasta „atsikabint“.