Kaip kovoti su korupcija II: kiek nerangokas Susisiekimo ministerijos bandymas. Bet vis tiek sveikintina.

Teisingumo ministro R.Šimašiaus iniciatyva skelbti informaciją apie viešuosius pirkimus davė šiokių tokių rezultatų.

Šiandien apie savo viešuosius pirkimus – praėjusių metų ir būsimus šiemetinius – paskelbė ir Susisiekimo ministerija.

Sveikintinas žingsnis.

Tiesa, skaitant paskelbtą informaciją, nenoromis susidaro įspūdis, kad ji, kaip čia teisingiau pasakius, … „valdiška“. Na, maždaug – jei labai jau norite tai paskelbsime…

Nes kai kurie pirkimai suplakti į krūvą ir labai sunku išskirti, kas kiek kainavo. Na, pavyzdžiui, ryšio paslaugos: fiksuotas ryšys 200 abonentų, mobilusis ryšis 33 abonentams bei interneto paslaugos  iš viso kainavo 144,2 tūkst. litų.

O kiek kainavo fiksuotas ryšis, mobilusis ryšis ir interneto paslaugos atskirai, lieka neaišku…

Arba, pavyzdžiui iš UAB „Sinerta“ pirkti toneriai spausdintuvams ir kopijavimo aparatams – iš viso už 86,3 tūkst. litų. O kiek tų tonerių pirkta ir kokia buvo vieneto kaina – paslaptis…

Tačiau kai kurie pirkimai verti pasvarstymų: antai „pareigybinio tarnybinio automobilio nuoma metams. Kaina – 34,4 tūkstančio.

Už dvejų metų nuomos kainą galima būtų visai padorų automobilį įsigyti nuosavybėn.

Pasidaro įdomu, koks gi tas „pareigybinis tarnybinis automobilis“…

Įdomus yra ir pirkimas „Publikacijų apie transporto ir elektroninių ryšių sektoriaus darbą  rengimo paslaugos“, kurio vertė – 38,7 tūkstančio litų, o laimėtojas UAb „Ekstra“..

Bet panagrinėkite patys…

Gal dar ką nors įdomaus surasite.

O aš lauksiu kitų ministerijų.

Turėtų būti įdomu:)

(4 balsų, vidurkis: 4,00 iš 5)
Loading...
  • Auksinis kardas

    „Už dvejų metų nuomos kainą galima būtų visai padorų automobilį įsigyti nuosavybėn“ – gal tai santykina, bet aš jau vadinčiau tokį automobilį prabangiu. Ir, aišku, jo maksimalaus dėvėjimo laikas niekaip negalėtų būti tik 2 metai – vertės liktų net ir dėvint 24/7.

  • Linas

    senai girdėti svarstymai:kai nuperka VĮ a/m – blogai,kur lėšas švaisto;kai nuomojasi – vėl blogai:už 2 metų nuomą galima gauti visą automobilį.Taip tai taip,bet juk reikia žiūrėti,kokiom sąlygom nuomojamasi:ar su vairuotoju,kas apmoka a/m remontus,kas apmoka benziną ir draudimus ir pan.O šiaipjau tokios informacijos skelbimas neduoda nieko,nes vėl tinka lakus posakis:norėjome kaip geriau,o išėjo kaip visada.Šimašius man aplamai kelia nuostabą savo idėjom,jaučiama,kad sėdi ne savo rogėse – tikras keistuolis.

    • Auksinis kardas

      Susukta čia, manyčiau –

      „kokiom sąlygom nuomojamasi:ar su vairuotoju,“
      ar tai nebebūtų ne automobilio nuoma, bet transportavimo paslaugos? Kurioje įstaigoje tamsta stebėjote nuomojant nevienkartiniams poreikiams SU vairuotojais?

      „kas apmoka a/m remontus,“
      garantiniame laikotarpyje labai mažai tereikia mokėti už remontus, jei išvis tenka dėl naudotojo kaltės.

      „kas apmoka benziną ir draudimus ir pan.“
      vėlgi, ar tai tebebūtų automobilio nuoma? Draudimo kaina prieš keliasdešimt tūkstančių gal neatrodys lemtinga, kad ir kurioje pusėje bebūtų. O jei tai KASKO, tai juolab atkrenta ir remontai dėl naudotojo kaltės. Žodžiu, ne kažką teišsukam. Visai kitas reikalas, jei nuomotojas – geras žmogus, ar ne? :-)

      Štai, šiandien rašo apie AB „Klaipėdos vanduo“ transporto reikalus – septyni generalinio (atpukšėjusio čia tiesiai iš įmonės stebėtojo pareigų Klaipėdos savivaldybėje) pavaduotojai naudojasi transportu labai liberaliai – reikia, tai ir į kitą Vakarų lietuvos miestą iš darbo, ryte į darbą, nes „pareigybė leidžia“. Nutinka avarijų ir sudėtingų profilaktikų, ta prasme, užtat galima. Ir taip toliau.

      Žodžiu, kol esama valdiško benzino ir neprasto transporto už dyką – anei viešasis transportas, anei dviratukai, o juolab šventa privati nuosavybė smarkiai dar nekentės.

  • mdxacuk

    86 000 už tonerius yra neblogai. Jeigu laikysim, kad vieno lapo kaina yra maždaug 5 ct, tai išeis beveik 2 milijonai lapų. Arba po 8000 kiekvieną darbo dieną!!! Kas galėtų pasakyt, kad ministerija nieko nedirba?

  • PauliusT

    geras Racas str :)
    gerai kad nors kazkas isviesina sias „makles“, ne likusi spauda, atrodo, kad labiau uzsiemus vistgaidziu medziokle, nei tikraja zurnalistika

  • kolega

    Arturai,pastaruoju metu tikrai stebinate savo neobjektyvumu. Kodel nepaminejot daugiau? Kad ir BNS kazka gavo. Stebinat. Labai stebinat.

    Naujienų apie susisiekimo sektoriaus veiklą viešinimo, publikacijų analizės, žiniasklaidos monitoringo paslaugos

    56 tuks.

    Informacinės paslaugos, foto sesijos, foto iliustracijos
    2008 m.
    UAB „Lietuvos telegramų agentūra ELTA“,

    UAB „Baltic News Servise“,

    UAB „Viešųjų ryšių idėjos“

    • Mielas kolega, nelabai suprantu, kur jūs čia įžvelgiate neobjektyvumą… Kiek daugiau reikėjo paminėti? Dar penkis pavyzdžius, dešimt penkiolika?..

      Juk įdėjau nurodą, visi gali pažiūrėti ir surasti, kas jiems įdomu.

      Štai jums įdomiausia buvo kiek gavo BNS, kitiems gal įdomiau kitos pozicijos.

      Ir jei ką, tai BNS ne „kažkiek gavo“, o Susisiekimo ministerija pirko informaciją. Mano supratimu – labai pigiai, nes nieko geresnio už BNS info Lietuvoje nėra.

      Taip kad nelabai suprantu, kuo stebitės. Gal galėtumėte konkrečiau paaiškinti…

    • Ir dar, kolega, man susidaro įspūdis, kad tamstai kažkodėl tai labiausiai užkliuvo, kad „Ekstra“ paminėta… Kažin kodėl – gal kartais ten dirbate?.. Atsiskleiskite – lengviau bus diskutuoti:)

  • Ach tai va kur susisiekimo ministerija sukišo daugelio savo tarnautojų laiką ir našumą. Bent jau tų, kuriems parašiau laiškus, prašydamas atskleisti tokių paslaugų, kaip transporto priemonių TA, vairuotojų egzaminavimo, vairuotojų pažymėjimų kainos skaičiavimo metodiką. Kol kas neatsakė tik du: ponas Jaunius Jasiūnas, kelių transporto skyriaus vedėjas ir ponas Šarūnas Baublys, kelių ir kelių transporto departamento direktorius. Kadangi šie garbūs ponai labai kažkuo užimti, pabandžiau šiuo klausimu susisiekti su viceministru Arūnu Štaru.
    Kol kas laukiu. Do pervoj zvezdy. Nelabai ko tikėdamasis. Tiesiog iš įdomumo. Sužinoti kaip sudėtinga yra susisiekti su susisiekimo ministerija.

  • Didžiai Gerbiamas

    Panašu, kad Susisiekimo ministerija todėl ir turi problemų su korupcija, kad kai kas „nekažinkiek gavo“. Šimašiui trūksta einamojo momento supratimo. Ne jam vienam, andai Dagiui irgi nuovokos pritrūko. Netgi kai dvi agentūros davė nedviprasmiškas užuominas, ir tai deramo jautrumo neparodė. Ne bėda, dar liko visas tuzinas kandidatų į gerb. Račo personažus. Žiūrėk, vienas kuris pasirodys supratingesnis. O tada ir kiti kur besidės…? Kieno dabar eilė?

    • Didžiai Gerbiamas, labai atsiprašau, bet tikrai nesupratau, ką norėjote pasakyti… Gal išeitų kaip nors paprasčiau ir suprantamiau:)

  • Linas

    Auksiniam kardui.Nesuprantu,kuo pats abejoji.Dar kartą aiškinu:a/m nuomos sąlygos gali būti pačios įvairiausios,todėl vienu atveju apsimoka nuoma,kitu gi – a/m įsigijimas,nors didele dalimi tai priklauso nuo skirtų asignavimų tikslinės paskirties.Abejonės dėl benzino iš viso nesuprantamos,nes jeigu nuomodamasis a/m aš dar benziną pilsiu už nuosavus pinigus,tai bus absoliutus nonsensas.Priešingu gi atveju išeitų,kad,jei aš už a/m amortizaciją sumoku 34tūkst.tai pati a/m kaina turėtų būti apie 170tūkst.be PVM.Tai kas tai per a/m?Po 5m.eksploatacijos tokį apynaujį a/m aš galiu kaip minimum parduoti už 80tūkst.Fantastiškas biznis.Aišku,ne krizės sąlygomis.