flyLAL reklamuoja Lietuvą… įdomu, ar susimokės

Kai dirbau AFP korespondentu Lietuvoje, International Herald Tribune buvo savotiškas standartas – atsiradus IHT kokiam nors pranešimui apie Lietuvą, tai būdavo laikoma pasiekimu. 

Vakar IHT įsidėjo straipsnį apie mus : „Skrendate į Lietuvą? Gali šiek tiek užtrukti“  

Toks didelis, didelis straipsnis, seniai jau tokį ilgą apie Lietuvą IHT mačiau.

O jo esmė – Lietuva nepasiekiama. Tiesiogine to žodžio prasme.

IHT, tiesa, ne patys tą straipsnį rašė, pasiėmė jį „Bloomberg“, iš ten pat jis pasklido ir kitose žiniasklaidos priemonėse

Kažkaip pagalvojau – įdomu, kiek pinigų buvo išleista reklamuojant Vilnių – šiaip kaip sostinę ir kaip Europos kultūros sostinę ir kiek Vilniui ir visai Lietuvai kainuos „Bloomberg“ ir IHT „reklama“.

Ačiū flyLAL… 

Įdomu ar bent iš dalies „reklamos“ kaštus padengs?

(8 balsų, vidurkis: 4,00 iš 5)
Loading...
  • mdxacuk

    Natūralu – korupcija kainuoja. Ir brangiai. Bet lietuviams kažkodėl vis dar atrodo, kad rinkdami „teistus už gerus darbus“ jie gali išlošti.

    • O kaip paprastam zmogeliui atsirinkti, kuris teistas uz gerus darbus, kuris uz blogus, o kuris visai neteistas, bet dar blogesnis uz ta, kuris teistas uz gerus darbus?

      • Izidorius (Ysidor GB)

        Atsakymas: pajudinant smegenis. Na o jei ju nera, tada paklausius protingo, ir nepriekaistingos reputacijos zmogaus patarimo.

    • Ir konkrečiai, artėja rinkimai, ir kaip man, paprastam žmogeliui žinoti, Grybauskaitė gera ar bloga? Valinskas geras ar blogas? Vieni ant kitų purvais mėtosi, tad kaip susigaudyti, kuri tiesa, o kur melas?
      Belieka daryti išvada, visi blogi ir rinkimus neverta eiti.

      • J. naivus

        Neko naujo, vien banalybės:
        *rinksimės iš dviejų blogybių vieną, o gal ir abi
        *koks skirtumas ką išrinksim- visos valdžios visada blogos.

        Kadangi daug šnekame apie blondines, tai greit daug sužinosim apie ne aukštą blondinę juodu diržu.

      • Izidorius (Ysidor GB)

        Paklausius tamstos susidaro ispudis, kad esate tipinis musu didziosios broliskos tautos atstovas, nors vardas ir nepanasus.

        • Jonas III

          O Jūs ar neklystate? Paprastai didziosios broliskos tautos atstovai iš anksto turi nepakeičiamą nuomonę ir vienintelį kandidatą

          • Izidorius (Ysidor GB)

            Paprastai didziosios broliskos tautos atstovai nezino kurie kandidatai geri, o kurie blogi, todel renkasi ta, kuri jiems pasake rinkti.

  • Benedikta Vaivadaitė

    Būti nepasiekiama šalim yra blogiausia, kas gali atsitikti. Reikėjo gelbėti flyLALa bet kokia kaina, nes dabar bus šakės. Man taip atrodo.

  • Na va, būsim atskirti nuo viso pasaulio:O Tai ką veikiam, lietuvaičiai?;DDD Sava, uždara erdvė, viskas laisvai…

    flyLAL a-ū-ū!!

  • Kaip jūs įsivaizduojat tą „kompensavimą“? :) Staiga „gerumo akcija“, statom Lietuvą ant kojų, mecenatas flyLAL Group? :)

  • max

    to Benedikta Vaivadaitė – bet kokia kaina? ir kas tą kainą turėtų sumokėti? Mokesčių mokėtojai?

    • Benedikta Vaivadaitė

      Ta bet kokia kaina, kaip žinia, yra konkreti: flyLAL akcininkai pasiūlė valstybei pirkti 51 proc. akcijų už litą ir paprašė apie 30 mln. litų paskolos su valstybės garantija. Nesakau, kad čia yra „fair play“, turint omeny atskirtą pelningai dirbančią bendrovę flyLAL Charters, bet jeigu įvertintume verslo bendruomenės patiriamus/būsimus nuostolius ir apskritai visos valstybės dėl to, kad lėktyvai neskraidys, pamatytume baugesnius skaičius. Susisiekimas visais laikais buvo tarp svarbiausių kriterijų renkantis šalį, kurioje investuoti. Plyno lauko ir kitokias investicijas dabar nusigriebs latviai, lenkai, kurie gali pasiūlyti geresnį susisiekimą ir konkurencingesnę darbo jėgos kainą. Kažkaip reikėjo kitaip elgtis, kitokių sprendimų iešoti, bet ne duoti žinią pasauliui apie tai, kad esam visiškai neūkiška valstybė, nesugebanti užtikrinti net elementaraus susisiekimo.

      • LL

        pirma reikėjo Žiemelį bent 15 parų pasodinti:)

        ar jis tikrai neliečiamas?…

  • romas

    O ką reikėjo daryti? Nusipirkti apie 50 mln. skolų už 1 litą iš Žiemelio? Įsivaizduoju koks būtų riksmas. Viskas ką reikėjo gelbėti buvo ir yra oras – bilietų pardavimo sistema ir nusileidimų laikas oro uostuose. Lėktuvai ir kitas turtas yra ir toliau naudojamas. Tik to turto niekas gelbėti nesiūlo. Aš galvoju, kad reikalavimas gelbėti Fly LAL buvo valstybės reketas arba šantažas, su tikslu išlupti pinigų. po kiek laiko būtume pirkę kitą pusę oro su likusia skolos dalimi ir vistiek kažin ar turėtume pelningą valstybinį verslą. Privatus verslas eilinį kartą išdūrė valstybę o vyriausybė magaryčių gavo primestą kaltę.

  • bruno

    nežinau, kokios ten kalbos koridoriuose ministerijos, bet PR jų teisingas – jei oro uostus sutvarkys, tai avialinijas prisikviest čia bus vienas juokas – tada ir dings visa izoliacija. bus straipsniai „you can reach this brave country from any point in Europe“ :))))

  • Ogis&Co

    Na taip, ir tokiam fone valstybe papraso 50% tavo pajamu… :)
    Kai visiskai akivaizdu, kad net 30% yra gerokai per daug.

  • Justinas M.

    Tai kad nereikėjo jiems paskolos.

    FlyLAL pasiūlymas, kaip jie patys teigia, buvo: kapitalizuoti skolas valstybei ir grupei, tuomet valstybė taptų maždaug 40% akcininke, bet. Tuomet būtų kviečiamas investuotojas su investavimu 15-20 mln eurų, taip jis taptų pagrindiniu akcininku (kalbama, jog tai galėjo būti SAS, o gal ir kokia kita įmonė, koks skirtumas juk, jei ji išties būtų atėjusi).

    Atkreipiu dėmesį, jog flylal siūlė kapitalizuoti ne tik valstybės, bet ir savo skolas.

    Dabar gi, protingieji valstybinio turto gynėjai, neatgaus ko gero nė lito iš tos skolos valstybei vistiek, prarasti valstybei mokami mokesčiai. Bandėt skristi į Paryžių? Sumokėsite +200 litų už persėdimą Rygoje. Jei visi flylal keleiviai (850 tūkst.) už kiekvieną skrydį primokės po 200 litų, na matot kokia suma išeina…

    Nesakau, kad čia labai „fainas“ sprendimas. Bet tikrai mažiau blogas nei tai, kokia yra situacija dabar.