flyLAL reklamuoja Lietuvą… įdomu, ar susimokės

Kai dirbau AFP korespondentu Lietuvoje, International Herald Tribune buvo savotiškas standartas – atsiradus IHT kokiam nors pranešimui apie Lietuvą, tai būdavo laikoma pasiekimu. 

Vakar IHT įsidėjo straipsnį apie mus : „Skrendate į Lietuvą? Gali šiek tiek užtrukti“  

Toks didelis, didelis straipsnis, seniai jau tokį ilgą apie Lietuvą IHT mačiau.

O jo esmė – Lietuva nepasiekiama. Tiesiogine to žodžio prasme.

IHT, tiesa, ne patys tą straipsnį rašė, pasiėmė jį „Bloomberg“, iš ten pat jis pasklido ir kitose žiniasklaidos priemonėse

Kažkaip pagalvojau – įdomu, kiek pinigų buvo išleista reklamuojant Vilnių – šiaip kaip sostinę ir kaip Europos kultūros sostinę ir kiek Vilniui ir visai Lietuvai kainuos „Bloomberg“ ir IHT „reklama“.

Ačiū flyLAL… 

Įdomu ar bent iš dalies „reklamos“ kaštus padengs?

(8 balsų, vidurkis: 4,00 iš 5)
Loading...