flyLAL reklamuoja Lietuvą… įdomu, ar susimokės
Kai dirbau AFP korespondentu Lietuvoje, International Herald Tribune buvo savotiškas standartas – atsiradus IHT kokiam nors pranešimui apie Lietuvą, tai būdavo laikoma pasiekimu.
Vakar IHT įsidėjo straipsnį apie mus : „Skrendate į Lietuvą? Gali šiek tiek užtrukti“
Toks didelis, didelis straipsnis, seniai jau tokį ilgą apie Lietuvą IHT mačiau.
O jo esmė – Lietuva nepasiekiama. Tiesiogine to žodžio prasme.
IHT, tiesa, ne patys tą straipsnį rašė, pasiėmė jį „Bloomberg“, iš ten pat jis pasklido ir kitose žiniasklaidos priemonėse
Kažkaip pagalvojau – įdomu, kiek pinigų buvo išleista reklamuojant Vilnių – šiaip kaip sostinę ir kaip Europos kultūros sostinę ir kiek Vilniui ir visai Lietuvai kainuos „Bloomberg“ ir IHT „reklama“.
Ačiū flyLAL…
Įdomu ar bent iš dalies „reklamos“ kaštus padengs?