Citata #185 V.Landsbergis apie išlaidavimą…

Žiniaspauda galėtų reguliariai skelbti, kiek milijonų ar milijardų kurįmet pragėrėm. Šiek tiek ir prarūkom. Šis nacionalinis išlaidavimas susijęs ir su išlaidavimu chemoterapijai bei karstams. Be to, čia būtų dalinis atsakymas daugeliui nusiskundžiančių, kad neturi pinigų. Degtinei juk visi turi. Antkapiams išlaidaujama gausiai, o gyvasis būtų geriau tas lėšas sunaudojęs.

Kuo brangesnis ir greitesnis automobilis ir kuo mažiau proto, tuo daugiau perspektyvų išlaidauti viršminėtiems pagrabiniams dalykams.

alfa.lt

… Man ypač patiko „žiniaspauda“, „kurįmet“ ir „pagrabiniai“…

Žemai lenkiu galvą…ir kažkodėl prisimenu Aurelijų…

Nedaug ant Lietuvos yra žmonių, taip mokančių lietuvių kalbą…

(6 balsų, vidurkis: 4,33 iš 5)
Loading...
  • A.G.

    Taigi.
    Dar galima išskirti mergaites.
    Anuomet jei ir rūkydavo (vienu metu buvo tokia mada apie 1965 – 1970 m.), bet neįtraukdavo.
    O dabar… gatvėje ir dar va taip nusprigtuojant „kancarą“ (čia „nuorūka“ neįsipieštų į kontekstą).
    Gerai pamenu su kokiu malonumu buv. partizanai pabrėždavo tarybinio auklėjimo daigus… (priedainyje „… neapžėlė – jau nutrynė…).
    Gerai, kad nebemato, kas darosi Laisvoje šalelėje…

  • tomas

    Nėr čia ko išsidirbinėti su sudėtingais žodžiais ir naujadarais! Panaikint nosines ir skyrybos ženklus! Aš vis prisimenu Marką Tveną.. http://www.mantex.co.uk/samples/spell.htm

  • durdo

    jo, Landsbergis kaip vadas per sudėtingas didžiajai tautos daliai.. Pamenu jo pasisakymus televizijoje palaimingo konservatoriu valdymo laikais 1992 metais.. Nedaug kas juos turbūt suprato, todėl 1993 metais ir gavo į kaulus, Brazauskas buvo paprastesnis ir didesnis, todėl atrodė patikimiau

  • Regis

    Nežinau ar jauna šeima nusprendusi gyventi savo tėvynėje, dirbti, mokėti mokesčius ir auginti vaikus yra verta pasmerkimo jeigu skolinasi, kad turėt savo būstą. O juk pagrindinė skolų masės dalis yra paskolos būstui. Kitas dalykas, kad kartais tos mūsų svajonės ir norai kaip minimum jau labai optimistiniai būna..

    Beje nėra tie lietuviai taip smarkiai prasiskolinę. Neturiu tikslių skaičių bet jeigu nieko nemaišau tai mes net iš tolo tokių skolinimosi apimčių nepasiekėm kaip kaimynai pvz. Kitas dalykas, kad pas mus NT buvo pervertintas kelis kartus ir dabar kai kurios paskolos tikrai patapo beviltiškomis.

  • Linas

    Manau,čia svarbiau ne įmantresnis kai kurių žodelių naudojimas,o pats prof.požiūris.“Degtinei juk visi turi“.Na,neturi visi tai degtinei;daugelis geria visokius „kaukoliukus“,valiklius,“ledas“ ar pan.brudą – dėl to ir tiek psichozių bei pakaruoklių.“Gyvasis būtų geriau tas lėšas sunaudojęs“.Vėl nieko nesupratau:juk gyvasis geria.Matyt turėta galvoj,kad nuo gyvo valstybei yra ką nulupti per mokesčius,o iš mirusio gi-nieko.Reiktų taip suprasti,kad prof.-prieš girtavimą.Ką gi – puiku,dabar,kai yra valdžioj,galėtų ką nors konkrečiau pasiūlyti,kaip mažinti girtavimą,gal kilstelėti kartelę nuo 8val.ryto iki 11?Gal sumažinti nuo 10val.vakaro iki 7?

  • rasabasa

    Neturiu ką pasakyti. Tik norėjau vėl pasižiūrėti, koks gražus mano ženklelis, čia.

    • durdo

      jo, aš irgi nuolat grožiuosi:)

    • J. naivus

      rasabasa, ženklelis tai dailus, bet nik’as- jau toks žvitriai fantastiškas,kaip reta gražus, nuostabus tiesiog , na lietuviškai – labai laabai fainas. Net pavydu:))

      • rasabasa

        Ačiū.

  • O jei iš kitos, banaliai akivaizdžios, pusės,- kiek asmeniškai iš taip vadinamos Lietuvos nepriklausomybės užsidirbo žmogus, už Europos, tame tarpe Lietuvos, pinigus iš Briuselio dabar postringaujantis apie milijonų taupymą? Šio nusipelniusio pono turto deklaracijos lietuviškame internete nerandu, o briuseliškame jis skelbiasi deklaruoti neturįs ko. Aš, mat, niekaip negaliu pamiršti jo sudalyvavimo vienoje politiškai pašvinkusioje sklypo įsigijimo affair’oje. Tiesa, tai buvo labai labai senai, vienok, kaip suprantu, nuo anuomet profesoriaus turtas tik didėjo. Gal kas žinote, kur internete galima rasti kažkada iškiliausiojo Lietuvos politiko turto deklaraciją?

    • nerijus

      http://www3.lrs.lt/n/rinkimai/20001008/kandvl.htm-153913.htm

      Manau, kad visas turtas užrašytas/ perrašytas žmonai, nes sumos tikrai neįspūdingos. Ir be to tik 2000 metų.
      O čia 2004 metų:
      http://www3.lrs.lt/rinkimai/2004/euro/kandidatai/kand_pajam_l_260811.htm

      • romas

        Žmonos turto nebūna. Yra deklaruojamas visas šeimos turtas. Kliedesiai apie Landsbergio turtus ir yra tik kliedesiai.

    • romas

      2004 Landsbergio turto ir pajamų deklaracija yra čia http://www3.lrs.lt/rinkimai/2004/euro/kandidatai/kand_pajam_l_260811.htm
      Jo turtinė padėtis galėjo pasikeisti , nes europarlamentaro alga su įvairiais priedais (priklausomai nuo kelionių, darbo apimties) yra apie 45-50 tūkst. litų.
      Dabar apie taip vadinamą sklypų aferą. Visiems signatarams buvo išskirti sklypai gerose Vilniaus vietose (tame tarpe ir Brazauskui). Sklypą pardavė ir pinigus paskyrė labdarai tik Landsbergis. Kiti signatarai (tame tarpe ir gretimuose sklypuose Žvėryne) pasistatė namus arba pardavė ir pinigus pasiliko sau. Profesoriaus šeima prieš karą valdė labai daug žemės. Faktiškai didelė dalis Kačerginės gyvenvietės iki pat Nemuno priklausė Landsbergio tėvui. Taip pat jo tėvas turėjo namą Kaune. Manau jis atsiėmė turtą, kur galima buvo atsiimti, ir gavo kompensacijas už žemes, kurių neina susigrąžinti. Neturiu duomenų apie jokias Landsbergio aferas ir stebuklingus praturtėjimus. Matosi kad tamsta į pasaulį žiūrit pro svetimus akinius su atitinkamais filtrais. Man juokinga yra tai, kad tuo metu kai Landsbergį užsipuolė dėl to signatarinio sklypo, Braziaus pana pusdykiai privatizavo „Draugystę“. Tikrai Lietuvai reikėtų mažiau gerti:)

      • nerijus

        Į pasaulį žiūriu kol kas ne pro akinius, nes man dar jų nereikia.
        O kaip ten su žemės atsikėlimo istorija? iš kur pas V.V.L. tėvelį tokie turtai..? Daug žinai, tai prašau papasakoti išsamiau.
        VRK pateikiama tik kandidatuojančio asmens deklaracija.
        Jei ne žmonai, tai vaikams..?
        Nesu nei Braziaus, nei V.V.L. vyresniojo pakalikas, nes jie abu,savo laiku, prikalbėję…prisitarę/ prisidarę…

        • Musė

          V. Landsbergio tėvas buvo žymus architektas, nieko keisto, kad buvo žmogus šį tą užgyvenęs, pavyduoli.
          Dėl tų sklypų – buvo „Veido“ berods praeitam ar užpraeitam numeryje straipsnis apie tai, kiek signatarų atsisakė jiems skirtų sklypų – tik keletas (vienas iš jų R. Valatka, kaip bebūtų keista). Kelios dešimtys pasiėmė, skandalas sukeltas dėl vienintelio V. Landsbergio. Kuris vienintelis savo sklypą pardavė ir paaukojo pinigus labdarai. Nėra net ką čia diskutuoti.

          • nerijus

            Aš ne apie Signatarams skirtą sklypą, o apie žmonos atsikeltą kalbu.
            Ir tikrai nepavydžiu nei vienam jo gyvenimo. Turiu savo…Ir tikrai nepaskolinsiu. :)
            Signatarams ruošiami ir sklypai Antakalnyje ant kalvelės…Kam tai? Negi, jie tokie Dieviški ir išskirtiniai?
            Iš pagarbos visuomenej ir tautai, prof. V.V.L. turėtų jo atsisakyti, kaip ir kiti. Nebūkim tarybiniais/ nomenklatūrščikais/ „išskirtiniais“, būkim lietuviais.
            Tas poelgis sulauktų pagarbos ir visuomenės supratimo bei palaikymo. Grąžntų sau, prarastus iš „runkelių“ balus, profesorius/ muzikologas.

          • nerijus

            Ką reiškia „žymus“?
            Žvaigždė…?

          • Miela Muse, čia jūs neteisi. Skandalas buvo sukeltas ne dėl vieno V.Landsbergio, o dėl jo, B.Kuzminsko ir L.Sabučio, kuriems sklypai buvo skirti Žvėryne. O Žvėrynas, kaip jūs pati tikriausiai puikiai suprantate nėra Tarandė ir nėra Pavilnys…

            Šią istoriją labai gerai prisimenu, nes ji iš dalies susijusi su mano darbo karjera:)

            Pamenu kaip iš pradžių negalėjau patikėti ir pamenu, koks buavu pasimetęs, kai išsiaiškinome, jog tai tiesa.

            Tai buvo bene pirmas kartas, kai V.Landsbergio poelgis bent jau man sukėlė tam tikrų abejonių.

            Už tai, kad V.Landsbergiui vėliau užteko ryžto paaukoti už parduotą sklypą gautus pinigus – pagarba.

            Bet paklauskite savęs, ar jis tai būtų padaręs, jei skandalas nebūtų kilęs.

            Taip pat paklauskite savęs, ką reiškia sprendimas atsisakyti sklypo, tai yra atsisakyti pinigų, kurie tau visiškai teisėtai priklauso.

            Ir ką toks sprendimas pasako apie žmogų, priėmusį tokį sprendimą.

            Beje, man asmeniškai labai džiugu, kad be jūsų paminėto R.Valatkos, tokį pat sprendimą priėmė ir Č.Stankevičius.

          • Musė

            Jūs teisus, aš visai pamiršau B. Kuzminską ir L. Sabutį (o ir kas dabar juos prisimena). Bet ar vien dėl jų būtų kilęs toks skandalas?

            Visai mane supainiojote – tai ką gi reiškia, jei žmogus atsisako jam teisėtai skirto sklypo? Geras, geras Valatka? Ar atvirkščiai?

            O ką reiškia, kai žmogus neatsisako jam teisėtai skirto sklypo, tegu ir Žvėryne? Blogas, blogas Landsbergis?

            Ir dar ne į temą. Artūrai, jūs niekur niekada neminite, nekomentuojate, necituojate „Veido“. Tai kažką reiškia, ar šiaip neskaitote? Galite neatsakyti, čia žinoma ne mano reikalas, šiaip smalsu :)

          • Miela Muse, dėl „Veido“, na, man patinka žurnalai, kuriuose autorinių tekstų daugiau nei PR puslapių…

            Dėl V.L. žmonos – jos vardas Gražina ir ji niekada tokio teksto nesugebėtų parašyti.

          • romas

            Šiaip sutikčiau su Nerijum, kad sklypų nereikėjo skirti išviso. Man ta istorija irgi neatrodė skaniai. Nežinau, ar pats Landsbergis domėjosi kaip jo sklypo vertė dera su kitų signatarų sklypų vertėmis. Jei jis apie tai žinojo, tikrai tas jo nepuošia. Gerai, kad pasitaisė (nors gal ir ne savo valia), todėl, manau, šį paklydimą jam galima atleisti. Su sklypais Vilniuje po to pridaryta tokių fokusų, kad visa signatarų sklypų istorija dabar jau atrodo nekalti žaidimai.

        • romas

          Nesu toks geras žinovas. Žinau, kad Landsbergienė atsikėlė žemę iš Anykščių mietelio (0,15ha.) į Avižienius(1,1ha). Nežinau nieko apie paveldėto turto Anykščiuose vertę, todėl negaliu pasakyti, ar turto vertė atitinka. Kitų persikėlimo istorijų, jei jų buvo, nesu girdėjęs. Jei turit informacijos, man būtų įdomu. Iš kur Žemkalnio turtai, nežinau. Jis buvo prieškariu gerai apmokamas architektas, buvo susisiekimo ministru (biografija http://lt.wikipedia.org/wiki/Vytautas_Landsbergis-%C5%BDemkalnis#Biografija). Gali būti, kad žemes pirko.
          Aš irgi nesu aklas ko nors gerbėjas. Bet, skleidžiant informaciją, nereikia vadovautis gandais. Landsbergis niekad neuždirbo mažai. Tai ką jis turi, neatrodo kaip vogtas turtas. Nesu girdėjęs, kad Ladsbergio vaikai būtų kaip nors ypatingai prasisukę. Jo sūnus V.V.Landsbergis ir pats nėra labai pėsčias, bet milijonų, kiek žinau, irgi nevarto. Ir deklaracijoje visada nurodomas šeimos turtas.

          • Musė

            Toks truputį durnas ne į temą klausimas – o Austėja Landsbergienė (man ji žiauriai patinka, o jos straipsnis apie karalių ir karalienę Bernardinuose tiesiog nuostabus) gal kartais yra V.V. Landsbergio žmona?

          • romas

            Nesu šeimos žinovas, bet manau, kad marti (V.Landsbergio anūko žmona).

          • Musė

            Aš apie Landsbergį jaunesnįjį norėjau paklausti.

            Dėl „Veido“ – taip, ten daug PR straipsnių, bet jie bent didelėmis raudonomis raidėmis „PR“ būna pažymėti (dažniausiai) :)

          • mdxacuk

            Musei

            Taigi galima nesunkiai susirasti, kad Austėjos vyras yra Gabrielius ir kad ji gyvena Belgijoj, o Gabrielius Landsbergis kaip tik dirba ambasadoj Belgijoj. Tai galima spėti, kad tas Gabrielius yra V. Landsbergio anūkas, bet tikrai ne V.V. Lansbergio sūnus, nes jie vos ne bendraamžiai. V. Landsbergis dar turėjo 2 vyresnes dukteris.

  • J. naivus

    V.Landsbergis kviečia nevaidinti turtingų, neišlaidauti ir remiasi amerikiečiu Bendžamino Franklino žodžiais, parašytais prieš 250 metų.

    Rusė Julija Latinina apibendrina nūdieną: „Amerikonas vartoja, rusas geria, kinas taupo… – vaikų išsilavinimui.“

    Visai nejauku, kai profesorius „nedideliausiai mūsų tėvynei“ mato netolimą liepto galą.
    Iš toli- Briuselio- tikrai geriau matosi?

    • durdo

      visais laikais būdavo puspročių vaikštinėjančių žmonėse ir pranašaujančių greitą pasaulio pabaigą.. na tik Landsbergis mano akimis to nedaro, tai tiesiog seno suirzusio žmogelio niurzgejimas, panašiai kaip niurzga pensininkės susėdusios ant suoliuko prie laiptinės, kai pamato 17mete kaimynę kaskart sėdančia vis į kita automobilį

  • severiute

    Nežinau… Dėl gerb. politiko sugebėjimo šmaikščiai išsireikšti- sužavėta. O dėl turinio? Ar tik asocialūs ir visiški netikėliai gyvenime patenka į sunkias situacijas? Tikiu, kad gerb. politikui jau iki amžiaus pabaigos tikrai šitas negresia, bet mes, šiek tiek jaunesni, ne kartą viduje pasijutome „paaukota“ karta. Ir, patikėkit, nei daug geriame, nei rūkome, nei tinginiai esame. Ir tikrai nesiskundžiame ir neverkšlename. Bet ką aš žinau… Ar turiu tylėt, jeigu matau, kokios žiaurios nesąmonės daromos, kad graži, padori jaunų kaimynų šeima ritasi žemyn kosminiu greičiu vien dėl to, kad sustojo kai kurios verslo šakos ir bankai, net esant stabiliai jų verslo situacijai, atiminėja (tikra to žodžio prasme) vertesnius šeimos daiktus. Na prie šiokios tokios pagarbos profesoriui (už jo nuopelnus ir šmaikščius išsireiškimus) noriu sušukti: „Atidžiau pasidairykit, ne vien po vietas, kur prekiaujama alkoholiu ir kapines) ir, kažkodėl tikiu, norėsis šmaikštauti kitaip…

  • Tiesa sakant, man tas filologų išradimas „žiniasklaida“ niekada neprilipo ir neprilips. Nes mano įsitikinimu, žinias sklaido ne žurnalistai, o skaitytojai. Galima būtų galvoti apie patikslinimą, vadinant žiniaskleidą, bet skamba vangiai.
    Todėl aš visada sakau – ŽINIATIEKA. Nes laikraštis man būtent tiekia žinias. Landsbergio žiniaspauda man ir patiko.
    0 turinys… Nu kryloviškas moralas ir tiek. Kodėl gi dar nepakalbėjus apie saldumynus, kurie pakeičia kaifą metusiems gerti arba rukyti. Irgi nesveika. O dar tada ir apie luna parkus, kur metome pinigus…

    • mdxacuk

      Gyvent iš viso nesveika. Bet tai nereiškia, kad dar reikia papildomai nuodytis ir aplinkiniams apnuodyti gyvenimą nuolatiniu nevaldomu lakimu. Statistinis lietuvis (įskaitant kūdikius ir tą patį Landsbergį) per metus prageria po 800 Lt. Tikriausiai išeitų, kad statistinė šeima vieną mėnesį per metus nevalgo, nepoilsiauja, neskaito knygų, nevažinėja troleibusais, neperka drabužių, neina į kiną, neperka vaikams žaislų – tiktai geria. Nes kitkam neliktų anei cento. Apie tai Landsbergis ir rašo.

      • romas

        Dar Landsbergis teisingai pastebi ir dėl kapinių. Vienas kapas Lietuvoj su akmeniniu paminklu mažiausiai kainuoja 1000 litų ant mirusiojo. Išeitų, kai visi dabar gyvenantys pasimirs, jiems kapuose įsikurti bus išleista mažiausiai 3,5mlrd. litų. Lietuviai tikrai yra labai linkę į „pakazuchą“ visose savo gyvenimo srityse. Toks nepraktiškumas virsta beprasmiškai išleistais pinigais, kurie galėtų būtų skirti geresnei gyvenimo kokybei. Ir elgiamės kaip skubantys tapti kapinių gyventojais: geriam, rūkom, greitai važinėjam. Iš komentarų supratau, kad nelabai kas įsikirto į profesoriaus mintį. Jei iš krizės padarinių dabar nepasimokysim, taip ir liksim neišmanėliais bėdžiais.

        • nerijus

          Taip, pritariu, kad mes labai linkę į „pakazūchą“. Net, kartais stebiuosi tokiais žmonėmis.
          Kaip pvz.: neturi lovos, bet perka už 4000 lt, nors alga siekia, kartu sudėjus, 2500 lt „į rankas“. ruošiant „baliuką“ neturima pinigėlių net šampano ar degtinėlės buteliukui pastatyti ( aišku, sutaupoma sveikata ) ar net skaniasniam gardėsiui/ pyragui.
          Krizės ir atsiranda tik dėl tokių, kurie neįvertina savo piniginių galimybių ar kitų fors mažor atvejų.
          Sakoma, kad aukščiau bambos neiššoksi, bet dainuojama- “ …kas nešokinės tas p****as…“.
          Tai ir „šokinėjama“, o kas belieka, negi kabinsim šalia namo 7 juostų vėliavą- vaivorykštę?
          Man trispalvė mielesnė!!!

      • Bet, tikiuosi, kad sutiksi, kad statistiniai vidurkiai nieko nepasako. Nes vieni geria be paliavos, beveik nevalgydami, gyvendami laiptinėse ar dar kažkur, kiti geria labai saikingai. Arba visai negeria. Ir statistinis vidurkis niekaip negali būti įdomus nei pirmiesiems, nei antriesiems. Baltavnia.

        • mdxacuk

          Taip, statistinis vidurkis dar neparodo viso siaubo. Nes retas kūdikis išgeria už 800 Lt per metus. Landsbergis irgi tikriausiai neišgeria. Aš, pavyzdžiui, už 800 nesu išgėręs per visą gyvenimą. Ir tokių greičiausiai yra daugiau. Užtat likusiems tenka ne 800, o gal visas 1500.

          • durdo

            aš už 2000 ižgeriu :)

  • paprasta piliete

    Pritariu Romui. Kai kam profesoriaus vardas sukelia tam tikrą afektą, kad nelabai supranta ar nenori suprast, ką ans rašo ;). O rašo žmogus daugeliu atvejų teisingai. Bet jo problema yra ta, kad jis pranašesnis už daugumą mūsų ,ir to neslepia. Žinoma, daugumai tas nepatinka (ne kad pralenkęs, o kad tą parodo :)).

  • 2 paprasta piliete. As bent šiuose įrašuose nematau jokio sąmokslo prieš Landsberį. Galėtų t ai būti pasakęs nors ir Brazauskas ar Paulauskas – koks skirtumas. Mintys ne naujos, jau seniai mūsų žmonės susiskirstę į dvi stovyklas – vieni mano, kad kapai turi būti iškilmingi, su dideliais antkapiais, kiti, kad užtenka lentelės. Aš, nors mano tėvų kapai ir nėra grandioziniai, pritarčiau pirmiesiems. Kaune, Romo Kalantos paminklą laikau didžiausiu nesusipratimu, nežiūrint to, kad jį įrengė man patinkantis Robertas Antinis. Yra gi gyvenime kažkokios dvasinės vertybės. Ir jos ne kokiame nors satalčiuje, o mumyse. Manau, kad paminklų organizavimas priklauso ne tiek nuo noro pasipuikuoti, kiek nuo mūsų slapčiausio, niekam nesakomo pojūčio apie pomirtinį gyvenimą. Tie, kas galvoja, kad su artimu žmogumi išsiskyrimas buvo laikinas, kad mirusysis yra kažkur aplink mus, kapuose tarsi išperka savo buvusius tarpusavio santykių trūkumus. Jis tarsi jaučiasi kažkiek atsidėkojęs velioniui. Gi ateistas, kuris mano, kad miręs žmogus tiesiog supūna ir jo nebėra, gali apsieiti ir visai be kapo. Jis gali sudeginti palaikus ir pavėjui išblaškyti pelenus. Aišku, tai tik mano intuityvinė nuomonė.

    • Valentinas

      Marteli,
      Aš aš tai turiu kitą nuojautą. Kai žmonės renka kokį paminklą pastatyti, tai apeina visas kapines, apžiūri ir būtinai stato tokį, kad nebūtų gėda, kad giminės ko nepasakytų ir t.t. Bet tai mano nuojauta, negaliu tvirtinti, kad taip yra.

      • Yra, ko gero, visokių. Bet tokių gal nėra labai daug. Pamąstykime praktiškai – prieš gimines pas mus mažai kas puikuojasi. Visi snobai labiau linkę puikuotis prieš chebrą, nesvarbu ar tai vyrai, ar moterys. O kas jau taip labai į savo kapus draugus vedžiojasi? Bent manęs niekas per gyvenimą nekvietė. Ir aš nieko. Va, mašina, namai, apranga, tai čia jau taip, jie gi kai kam pagrindinis įrodymas koks jis protingas, vertingas, išmintingas…

        • Valentinas

          Nesakyk Marteli, pavyzdžiui našlė savo vyrui stato didžiausią ir brangiausią paminklą,kad tik vyro giminės (seserys ir t.t.) nepagalvotų, kad nepakankamai mylėjo, nepakankamai gedėjo ;)

          • nerijus

            ech,…tai taip lietuviška…
            :)

  • nerijus

    Jei apie paminklus, tai…
    Ex prezidentas, premjeras AMB:
    – Valdovų rūmų nebus!!!
    Jie jau yra. Ar nugriovė? Nepastebėjau/ negirdėjau?
    Jau gal užsakyti pastatų sprogdinimo/ griovimo specialistai iš JAV?
    Faraonai statė įmantrias piramides, kasė tunelius savo A.A.
    Pas mus ex prezidentai- premjerai- rūmus ir dar ne bet kokius- Valdovų.

  • austras

    Artūrai, kaip jūs žinot, Landsbergis yra puikus strategas, tačiau permanentinė jo kova su Rusija, net ir ten, kur jos nerasit, pavyzdžiui sausio 16-sios įvykiuose, kvepia absoliučia paranoja, o greičiau tiesiog sukčiavimu, tendencingai iškraipant faktus…

    • austras

      Ir tie tendencingi iškraipymai, nesiskaitymas su realybe: milžiniška socialine atskirtim, socialinio teisingumo nepaisymu ar atmetimu, viską aukojant tautiniam aukurui ir nematant, jog žmonės piktinasi valdžios gyvenimu kažkokiam virtualiam pasauly -visa tai daro Vytautą Landsbergį svetimu lietuviškai realybei, nepaisant jo nuopelnų mūsų valstybei.

  • Slyvanosis

    Skalsiai ex-Tata rašo, no doubt, įvaldęs plunksną ir epistoliariką.
    Nėra proškių su juoju rungtyniauti posakių vaizdingumu.
    Bet gi norėčiau paprieštarauti “šunaujos” termino autoriui, kad ir turėdamas pinigų, degtienės neperku. Labai vertinu hemingvėjiškai marskistinį gėralą – Habana Club romą prie indiškos arbatžolių arbatos krūzo. O kadangi šitas gėralas Lietuvoje pabrango 1000 kartų (nuo 1988 m.), tai išgeriu 0,7 l per metus. Siūlau tautiečius auklėti gerti sovietmečiu populiarius svaigalus, kaip antai: EKSTRA, KRISTALINĖ, ANDROPOVKA etc. Jei pavyks įtikinti latrus, po to galima bus įdiegti apsukų ribotuvus automobilių varikliams…
    Tačiau matau rimtą problemą Lietuvoje padaugėjus blaivių ir gyvų piliečių. Pirmiausia, valdžios trokštantiems nebepavyks “užpilt akių” prieš ir per rinkimus. Blaivūs piliečiai ims kritiškai vertinti valdžioje įsitaisiusiųjų veiklą, antivyriausybinės akcijos vyks tvarkingai, kaip Sąjudžio laikais. Galiausiai, o siaube, bankrutuos Sodra, nes neprognozuojamai pakils piliečių gyvenimo trukmė iki gilios gilios senatvės.
    Taigi, apvertus pinigą, rasis tiek sunkiai išsprendžiamų problemų, kad gal telieka viskas, kaip yra dabar.

    P.S. Ankstesnis komentaras buvo su klaidinga e-mailo nuoroda. Atsipšau…

    • romas

      Landsbergis nėra „šunaujos“ autorius. Negaliu prisiminti iš kokio eilėraščio.

  • Matyt, aš ne iš šio pasaulio ;( Žiniaspauda (x))) neturėtų ką apie mane skelbti…

    • Musė

      Ne, tu tai apskritai šventoji.

      • Rimtai?! Net nesitikėjau ;))) Osana Aukštybėje, o žemė ramybėje, geros valios žmonėms!

  • Slyvanosis

    Romai, įtikinote, kad ne profesorius yra „šunaujos“ autorius, tačiau į plačiasias visuomenės erdves šį terminą paleido būtent jis. Ir, berods, taip įvardijo su juo pabendrauti sugužėjusius žemdirbius (ex-kolūkiečius)…
    Iki šiolei kaimiečiai profesoriui negali atleisti ano lingvistinio eksperimento…

    • mdxacuk

      Šunauja Landsbergis pavadino ne kažkokius kolūkiečius, bet labai konkrečius (toli gražu ne visus) vieno ryžo laikraščio filadelfijus. Ir ne be reikalo, ką jie paskui patvirtino ne vieną kartą.

    • romas

      Šunauja įvardijo „Respublikos“ žurnalistus, nes šie mėgino užloti Sąjūdžio valdžią panašiai, kaip dabar Kubiliaus vyriausybę mėgino užloti Lrytas. Manau, kad tie Tomkaus turtai yra ne uždirbti, bet užloti ir stipriai kvepia meškos autais.

    • Analizas

      Kalbant apie „šunaują“ – gal galite pacituoti visą sakinį?

      Klausimas, aišku, retorinis. Krūva runkelių, kažkur kažką nugirdę, teikėsi įsižeisti, nors patys nei girdėjo, nei suprato…

  • Slyvanosis

    Nu kad Tomkus nušvilpė Sąjūdžio laikraštį iš profesoriaus panosės, žinoma istorija. Negarbingai pasielgęs, Tomkus turėjo „vystit temą“ prieš norinčius laikraštį susigrąžinti (atimti). Tai jis daro iki šiolei (http://www.vakarozinios.lt/lt/naujienos/lietuva/lietuvos_politikos_kryzkeles/del_pinigu_plovimo_per_respublikos_leidiniu_grupe).
    Ale profesoriaus pamokymai apie pragertus, prarūkytus, pravalgytus, pravažinėtus piliečių pinigus visai nestrategiškai skamba. Reikėjo apie tai samprotaut prieš ketvertą metelių, kai neuždirbti pinigai ėmė plūsti į Lietuvą. Ponystės greit baigėsi, dabar jau ir taupyt tuoj nebus ką. Bile išgyvent…

  • Benedikta Vaivadaitė

    Nelabai supratau, kokį Aurelijų A.Račas prisiminė… :

    „Žemai lenkiu galvą…ir kažkodėl prisimenu Aurelijų…“

    Gal kas nuovokesnis? :)

    • romas

      Puslapio dešinėje skyrelyje „Nuorodos“ yra toks vienas Aurelijus. Tai čia tas pats :)

      • J. naivus

        O gaila, jei būtų Markas Aurelijus, būtų galima pritaikyti kad ir šią jo citatą:

        Geriausias būdas keršyti priešui – nebūti panašiu į jį.

  • Slyvanosis

    Benai:
    Marcus Aurelius Antoninus Augustus (http://en.wikipedia.org/wiki/Marcus_Aurelius)