Citata #180 R.Juozapavičius apie maištininkus

Didesnis maištas nei daužyti Seimo langus yra elgtis pagal pagal sąžinę ten, kur esi.

Delfi

(5 balsų, vidurkis: 3.40 iš 5)
Loading...
  • vik

    sąžinę sunku pamatuot :) pagal’iukų per daug :)

  • Auksinis kardas

    Tai, kad šis teiginys neatrodo kaip visiška kvailystė, atspindi kiek žemai puolėme po Nepriklausomybės atgavimo.

    Taip pat ironiška, kad būtent buduliškas langų daužymas tapo lūžio tašku Vyriausybės veiklos kokybėje.

  • J. naivus

    Kiekvienp sąžinei- kaip
    padidinti supratimą apie seksualinės įvairovės svarbą žmonėms ir visuomenei

    http://www.balsas.lt/naujiena/244001/darzeliuose-pasakos-apie-homoseksualius-princus-video/rubrika:naujienos-lietuva-politika

    • Musė

      Aš apakus. Labai laukiu, ką dabar pasakys tolerancijos šlovintojai ir N. Vasiliauskaitės gerbėjai su pačiu Artūru priešaky.

      • Muse, o aš visai gerai matau – josk šydas mano akių neaptraukė:) O jums labai baisu?

        • Musė

          Oi, atsiprašau, pamiršau, kad esu tamsi kaimietė ir Rūgpienių kaimo. Visai iš galvos buvo iškritę, kad gyvename pažangiais, šviesiais visuotinės tolerancijos viskam laikais. Kad labai šiuolaikiška, dvasinga ir subtilu būti gėjumi ir išties nuostabu, kad mūsų vaikai jau nuo pat lopšelio yra šviečiami apie jiems atsiveriančias neribotas galimybes ir plačius horizontus. Sutinku, kad dar gulėdami lopšyje jie privalo būti informuojami , kad jie gali pakilti į aukštesnį, modernesnį mūsų visuomenės lygį, kad tik neišaugtų tokie tamsūs namąstantys runkeliai, kaip jų nerafinuoti tėvai.

          Persiprašau 1000 kartų, išlindau trumpam iš savo viduramžių, skrendu patyliukais atgal…

          • Muse, o jūs kažkaip labai savikritiška pasidarėte pastaruoju metu… Tik po nepamirškite, kad visa tai jūs pati apie save pasakėte, o ne blogasis Račas…:)

          • Auksinis kardas

            :-)

            Žinot, darželinukams pakanka ir seniau žinotų 3 karalių, kurių lytinė orientacija liks amžiams neatskleista paslaptimi. Pats bandymas paversti lovos dalykus aktualija tokio amžiaus vaikams neatitinka gamtos planų.

          • R.Medinis

            Muse, čia slidus klausimas. O tai, kad vaikai sužinos apie „karalių“ ir „karalių“ vėliau (gatvėje, jau kitais vardais), nuo to bus lengviau? Kur riba tarp propagavimo ir informacijos?

          • Musė

            Va būtent, R. Medini, labai teisingai atkreipėte dėmesį į ribą tarp informavimo ir propagavimo. Teko skaityti įvairių nuomonių, kad, pvz. lytinio švietimo pamokos kai kuriose šalyse sukėlė neprognozuotų pasekmių. Dalis paauglių, kurie apie „tai“ gal net negalvojo, jautėsi gavę oficialų leidimą ir net apmokymus, kaip tai padaryti :)
            Dažnai informavimas tampa propagavimu. Ir sutinku su Auksiniu Kardu, kad ne darželinukams apie tai aiškinti.

            O Artūras eilinį kartą viską suverčia Tomkui ir tokiu būdu automatiškai nurašo visai neblogas svarstytinas mintis, visai kaip Vorų atveju.

          • J. naivus

            R. Medini,
            nieko čia slidaus.
            Glitu. Tai, ką rašo Musė yra pernelyg švelnu, reiktų – „no pasaran“ , tik gal prancūziškuoju varijantu – „Jie neturi išsikišti“.
            Gal dar ne vėlu… Nors, sprendžiant iš A.Račo reakcijos, gal jau ir pavėluota…turiu omeny jo žodžius čia:
            „Esu konservatyvus (ir dar turiu nemažai žemaitiško kraujo), bet galiu keistis, nes suprantu, kad turiu dar labai daug išmokti…“

          • Karvė

            Musė nereikia savęs visais žodžiais peikti. Yra vienas neilgas homofobas/ė.

        • R.Medinis

          J.Naivus, kiek suprantu, kviečia į kovą. Prieš ką?
          Tokie žmonės gyvena tarp mūsų (jei Lietuvoje jie slepiasi, tai dar nereiškia kad jų nėra).
          Darželyje per anksti (informavimui, propagavimui -vadinkite kaip norite). Kada ne per anksti? 2-oj klasėj?, ketvirtoje, dešimtoje? Kada jau nebus per vėlu pakeisti gatvėje suformuotos nuomonės – „pederastus reikia šaudyti?“ (atsiprašau).
          Klausimų daug. Aš atsakymų nežinau. Panašu į diskusiją ką atsakyti darželinukui į klausimą iš kur atsiranda vaikai. Aiškinti fiziologiją ir biologija kaip ir per anksti, o meluoti – negražu.

          • J. naivus

            Žinau, kad gyvena. Kažkoks tai pastovus procentaliai kiekis. Nesenai kažkur perskaičiau, kad senovės Spartos kariai buvo auklėjami taip, kad kiekvienas jų turėtų šalia po mylimąjį, kas mane šokiravo.
            Žinau, kad elgtis taip, kaip šiuo subtiliu klausimu darė A.Hitleris irgi ne išeitis.
            Dar taip nesenai politikoje tai buvo šantažui šimtaprocentinis objektas, neatremiamas ir neatplaunamas.

            Turi būti kokios tai ribos. Šiandien gal jau peržengtos, kas jas ir kada nustatys…

            Azijoje šiandien susidūriama su kita, AKIVAIZDŽIA problema, kuri irgi atsirado dėl peržengtų ribų.
            Trūksta merginų, nes paplitus lyties nustatymui ankstyvojoje gemalo stadijoje po korekcijų gimdavo 140 berniukų šimtui mergaičių. Atrodo, kas čia tokio- tie tik 20-28 „trokštami“ bernai?

            Todėl manau, kad toji kilpa ( Loops?) mums nereikalinga. Bent kol kas. Lai toji laboratorija būna kitur, Lietuva tiesiog per maža tokiems bandymams.

          • Auksinis kardas

            Man tai „Loops“ šiuo atveju geriausiai suvokiama kaip „užsiciklinimas“. Užsiciklinimas ties sava lytimi – „Gender Loop“.

            Statistiškai pateisinamas normalus nukrypimas. Nenormalus kaskart, kai užsiima dominuojančia savo išskirtinumo propaganda.

  • praeinant

    „Didesnis maištas nei daužyti Seimo langus yra elgtis pagal pagal sąžinę ten, kur esi.“ …arba bent neiti ten, kur sąžinė nepageidautina…:)

  • Tadas

    Nuostabiai pasakyta. Apskritai visas naujausias R.Juozapaviciaus rasinys „Permainu zmones“ yra tiesiog puikus, ner ka ir bepridurt. Idomu, kiek dar uztruks kol persijungsim mastyma is sovietinio „is virsaus“ i vakarietiska (?) „is apacios“. Kol kas, deja, to net vadinami desinieji to nera sugebeje padaryt. O juk sis principas turetu sudaryt visa ju politines filosofijos pagrinda.

    • durdo

      tai, kad konservai kaip tik už tradicinę visuomenės sanklodą, kurioje valdo nuo dievo gavę valdžią, o visi kiti leidžiasi valdomi..viskas, kaip tradicinėje karalysteje, tam jie ir konservatoriai, kad neleisti visokiems svieto lytgintojams socialistams įsigalėti

    • Benedikta Vaivadaitė

      Man irgi labai patiko Ryčio Juozapavičiaus „Pokyčių žmonės“. Viskuo.

  • Tadas

    linksmai cia pasaket ir, manau, jusu zodziuos yra tiesos. bet pagal tokia konservatyvizmo samprata si ideologija nedera su demokratija. taigi ir jie turi / tures keistis. neduok dieve, demokratinej saly turet vadova ar vadovus, manancius, kad jie „nuo dievo“. ir turet tauta, tikincia tokiais gelbetojais „is dangaus“.

    • durdo

      tos demokratijos pas mus užtenka tik vieninteliam jos pasireiškimui.. pilietis turi teisę karta per keturis metus slaptu balsavimu išsirinkti sau valdžią.. ne tuos, kurie dirbs jam administruodami valstybę, o būtent valdžią.. bent jau tokia sąvoka mūsuose einamiausia.. na o ta valdžia tai jau kokia bus tokia bus.. o konservai ar socialistai mūsuose nesvarbu. Konservai va uz progresinius mokesčius, socialistai uz monopolijas, dabar viskas apsiverte ir kas dabar ten supaisys kas yra kas:)

  • Prie citatos pridurčiau: taupymas prasideda ne Lenkijos pasienio parduotovėse, ne štumuojant Akropolį. Ir vienur, it kitur veikia vartojimo įpročių audrų smegenyse kankinami žmonės. Jeigu norite, tai vartojimo „baltoji karšligė“. Nėra nė vieno racionalaus pliuso iš vartotojų bangų. Į Lenkiją vyksta užsipirkti ne patys neturtingiausi žmonės, Akropolio šturmuotojai – taip pat ne iš socialinių pašalpų gyvena. Aktyviausieji šturmuotojai galėtų ramiai taupyti pinigus, įsigyti tik būtiniausių prekių ir nelakiodami į svečias šalis. Nes tokia kelionė laidoja taupymo logiką. Nuvykęs į Lenkiją tu nenusipirksi prekės, kuri Lietuvoje galbūt tribubai brangesnė, Tu turėsi užsipirkti pusė kėbulo šlamšto, kad buhalteriškai vėliau pagrįstum: „Apsimoka“. Todėl aš tai vadinu „Vartojimo psichoze“. Jos pamatas ne noras įsigyti būtiniausių prekių pigiau, o parodyti aplinkiniams, jog „galiu nekeisti savo vartojimo įpročių“. Dabar gi važiuoti į Lenkiją visokių vadybininkų garbės reikalas!