Apie taisykles

… Ką tik pašalinau kokius penkis komentarus…

Ir šia proga morėjau pasakyti, kad šiame tinklaraštyje egzistuoja tam tikros nerašytos taisyklės. Ir, net jei kas nors dėl to vėl verks ir aimanuos, kol kas neketinu jų rašyti.

O taisyklės labai paprastos – niekuo nepagrįsti teiginiai yra vertinami kaip melas, todėl jiems čia ne vieta.

Asmeniniai įžeidinėjimai čia netoleruojami.

Lygiai taip pat kaip netoleruojamos medicininės diagnozės, pateikiamos žmonių, neturinčių reikiamo išsilavinimo.

Apie seksą ir lytiškumą galima pasisakyti pas kantą.

Kritikuoti galima visus ir viską, tačiau tai darant patartina vengti patvorėse, tai yra pas užkalnius, čyvus ir rokiškius naudojamos leksikos.

Dundukai čia būna toleruojami iki tam tikros ribos.

Verksniai toleruojami, kol paiso aukščiau paminėtų taisyklių ir nekartoja to paties 122 kartus.

Šiam kartui tiek.

(8 balsų, vidurkis: 2.00 iš 5)
Loading...
  • Ugnius Babinskas

    „kol kas neketinu jų rašyti.

    Tai kad ir parašėte ponas Račai.

  • austras

    Iš tiesų, tai malonu. Šįkart taip subtiliai apie „verksnius“ :) O juk galėjote ir nesusilaikyti… :) Nieko nenustebintų… :)

  • Su komentatoriais reikia griežtai :))

    • Regis

      Šaudyti?

      • PB

        Pabuciuoti i zanduka

  • sigitas

    „Asmeniniai įžeidinėjimai čia netoleruojami.“ ir čia pat „…patvorėse, tai yra pas užkalnius, čyvus ir rokiškius naudojamos leksikos.“ Kažkaip labai subtilu…

  • suomis

    Su kritika sutinku. Truputį emocijos sukilo. Bet diskusijai tikiuosi nepakenkė. :)

  • Taip nerašytos taisyklės tapo rašytomis. :)
    O šiaip pritariu, kad ir internetas – ne vieta dergtis.

    • ok

      Jusu kiemas, jusu sluota.

  • „Apie seksą ir lytiškumą galima pasisakyti pas kantą.“

    Kodėl ši tema yra tabu? Normalioje XXI a. visuomenėje tai neturėtų būti kažkokia problema. Artūrai, atsivertinėjate į krikščionybę? :(

    • Linas Pl.

      Galit pas Kantą. :)

      • „Normalioje XXI a. visuomenėje“. Kirtį dedam ant žodžio normalioje :)))

  • Andrius

    Komentaras pašalintas – A.R.

    • romas

      Statau už tai, kad komentaras bus ištrintas :)

      • Andrius

        …eikit sau Romai…jau pradedu kompleksuoti :)…pakartotinas teisinimasis turbūt jau nepadės ? – teks atsiprašynėti…:)

        P.s. Beje, kiek ir kokiu santykiu statote ? – lažybų objektas mano komentaras, tai gal man priklausytų kokie komisiniai ? :)

    • austras

      Andriau, vat pagaliau bent vienas žmogus aiškiai pasakė ką reiškia „dėjau“. O būtent tai, kaip apibūdinote „dėjau“ ir reiškia. Tik stebiuosi, jog ponas Račas „dėliojimui“ pasirinko savo tinklaraštį, ir kažkodėl šio savo pomėgio neafišuoja radijo ar televizijos eteryje.

      • nesvarbu

        austrai, tai jau buvau gi Tai vaizdžiai paaiškinęs:
        http://racas.lt/treji/#comment-85172

        • austras

          O aš Jums, atrodytų, atsakiau…

          http://racas.lt/treji/#comment-85248

          • nesvarbu

            austrai, nesusikalbam. „…bent vienas žmogus aiškiai pasakė ką reiškia “dėjau”“ Aš tai apie tą „aiškų“ pasakymą,o pats apie ką?

        • austras

          Taip jau yra, gerbiamas nesvarbu, kad ištrauktų lytinių organų bent jau dalis komentatorių netoleruoja.. Ir bando sugėdinti juos išsitraukusius..
          O kalinių tarpe, netoleruojami tie, kurie nemėgsta „dėlioti“..

          • austras

            Šiaip jau čia reikėtų bent nedidelės apklausos. Ponas Račas savo komentaruose vis giriasi, jog „dėjo“. Prašyčiau atsiliepti tų, kurie matė poną Račą „dedantį“. Jeigu tokių nebus, tai sakysime, jog ponas Račas tiesiog priima „trokštamą už tikrą“, o jeigu kas nors vis dėlto matėte ir tuo metu nesikreipėt dėl viešosios tvarkos pažeidimo į kompetentingas struktūras, tai juk niekada ne vėlu.

          • nesvarbu

            austrai, darotės įtartinas. Akivaizdžiai užsižaidėte su tuo „dėjo“, gal tai Jus labai jaudina, norite apie tai pakalbėti atvirai?
            http://racas.lt/citata-382-jauno-mokslininko-atradimai/#comment-81949

          • Austrai, liko 118 kartų. Siūlyčiau rinktis atsargiai.

          • austras

            Tomai ir nesvarbu, atspėjote, mane tai jaudina. Mane jaudina kaip vienas gerbiamiausių Lietuvos politikos apžvalgininkų gali sau leisti viešai naudoti visuomenės padugnių išsireiškimus bei leksiką. Ir po to sėkmingai išlikti tarp tų apžvalgininkų. O be to mane dar jaudina, kad nemažai daliai komentatorių tokie dalykai atrodo normalūs.

          • ok

            Na austrai, nenorekite, kad Arturas Racas prabiltu Leonido Donskio balsu. Juk A.Raco stiprybe slypi staciokiskume. Visai idomu stebet, kaip Sis dinozauras kovoja uz savo vertybes.

          • austras

            Stiprybė gali slypėti argumentuose, logikoje, požiūryje, turtingame žodyne – bet ne kalinių žargone. Jei pažiūrėtume į kalinių žargoną, tai „dėjau“ jame pasitaiko su panašiu dažnumu, kaip ir šiame tinklaraštyje.

          • nesvarbu

            austrai, pačio emocijos – „kaip gali sau leisti…“,“padugnių leksika..“, „,“…stiprybė gali slypėti argumentuose, logikoje, požiūryje, turtingame žodyne – bet ne kalinių žargone“, bei panašios yra nesuprantamos.Ar skaitėte nuorodą http://racas.lt/citata-382-jau…..ment-81949

            Gerbiamas ok, va ir nesutikčiau su Jumis. Informacijos perdavimo skaitytojui modelis,informatyvumo pobūdis, kurį pasirinko Artūras, yra natūralus. L.Donskio – kiek kitoks, tačiau filosofinės A.Račo ir L.Donskio kalbos reflekcijos yra vienodos, bent jau maksimaliai panašios.

          • nesvarbu
          • Nesvarbu yra teisus. Žmonės yra panašūs padarai į avis. Nuo pirmykščių bendruomenių atsiradimo buvo ieškoma patriachų. Dabar galime vartoti terminą lyderis. Šiuo atveju galime vadinti Artūrą neformaliu lyderiu, kuris sutelkia aplink save būrį šalininkų, o kartu ir oponentų. Artūro gebėjimas komunikuoti ir jo pasirenkami sklaidos būdai yra viena iš priežasčių, kuri vienus traukia, o kitus atstumia. Šiuo atveju, Austrai, jus tai atstumia. Neatmestina galimybė, kaip sako OK, kad kitus būtent tai gali pritraukti.

          • austras

            Nesvarbu, Jums žodis „dėjau“ kelia asociacijas su antikine filosofija bei Aristoteliu? Kiek pamenu, daikto pavadinimas „arklys“ reiškia ne patį arklį, o arklio idėją. (Platonas) Norite pasakyti, kad pavadinimas „dėjau“ reiškia ne lytinio organo ištraukimą iš kelnių, o kažkokią „aukštesnę“ idėją?

          • austras

            Tomai, jei aš pradėsiu viešai plūstis, keiktis bei visus siųsti ant trijų raidžių, o prieš tai pasakysiu, kad esu Gitanas Nausėda, ar gerbiamas nesvarbu mano žodžiuose taip pat suras antikinę filosofiją bei Aristotelį, o mano keiksmai taps „neformalios lyderystės“ patvirtinimu?

          • Austrai, mano šiek tiek kitoks požiūris. Aš A. Račą priimu kaip visą paketą. Yra kvaila bandyti keisti susiformavusi žmogų. Jis, kaip ir visi, su privalumais ir trūkumais. Man pavyzdžiui, tokio tipo pasakymai kaip „dėjau“ pernelyg netrukdo. Kartais pasikarščiuojant gali ne vienam (man pačiam taip buvę pvz.: pavadinti idiotu, nuomonę debiliška ir pan.) pasitaikyti ir panašiu būdų taip išreikšti savo pozicija. Tada tai negi neatrodo labai blogai, greičiau priešingai. Blogiau yra, kai tokios frazės per daug vartojamos. Tada dingsta ir jų efektas, o Artūro atveju gali atrodyti, kad jis mėgaujasi tai darydamas. Be čia jo tos maištininko savybės turbūt :) Ar tokio maištavimo pradas nėra tas pats, kuris Artūrui padėjo stovėti prieš Leolt ir kitose panašiose situacijose?

          • ok

            nesvarbu, kaip pats sakote:
            Informacijos perdavimo skaitytojui modelis,informatyvumo pobūdis, kurį pasirinko Artūras, yra natūralus.“
            Nesigincyju, juk jis zurnalistas. Jo tekstai remiasi faktais, o stilius daznai publicistinis. Bet nesutinku, kad filosofinės A.Račo ir L.Donskio kalbos reflekcijos yra vienodos. Jus paskaitykite L.Donskio 2004-2006m komentarus dar publikuotus Klaipedoje. (kad ir ,, Don Kichotas arba pereinamosios epochos zmogus, Ar zmogui reikalingos saknys XXI amziuje, Provincija ir provincialumas nudienos pasaulyje.) Skaitant L.Donski jauti ir kalbos grozi, tarsi sklaidytum grozine literatura. Arturas Racas stiprus kitur.

          • austras

            Tokia Jūsų nuomonė. Puiku. Mano mąstymas kiek kitoks. Galiu gerbti Jūsų nuomonę, tačiau tik tuomet, jie ji išsakyta padoria žmonių kalba. Keiksmai, „dėliojimai“, „siuntimai“ kokias aplinkybes ta proga besusigalvotumėte yra žema. Ir aš pasiruošęs apie tai sakyti ne 122, o tūkstantį kartų, kokiais epitetais už tokią savo nuomonę bebūčiau apdovanotas.

          • nesvarbu

            austrai, Artūras metafiziniu ontologiniu „dėjau“ pagrindu bando plėtoti etinę gėrio idėją, jo „dėjau“ veikiau yra mistinė simbolika, nei necenzūrinis žodis. Kita vertus, jei sutikti su pačiu, jog „dėjau“ savo turiniu yra priskirtinas prie stipresnių, necenzūrinių žodžių, tai paskaityk:
            http://racas.lt/treji/#comment-85170

          • Austrai, galit kartoti, tačiau akivaizdu, jog kartojimas nieko nepakeis. Tik erzinsit Artūrą. Jis tikrai nėra iš tų, kuris „dėl austro“ ims ir pakeis savo, kad ir tokį menką įprotį.

          • nesvarbu

            ok, Jūs išvardinote emocines jusles, aš gi kalbėjau apie filosofinę A.Račo ir L.Donskio kalbos refleksijos tapatumą.

          • austras

            Supratau Jūsų nuomonę, nesvarbu. Vienu sakiniu tai būtų taip: jeigu žodis „dėjau“ nesimbolizuoja „etinės gėrio idėjos plėtotės bandymų“, tuomet jis yra tiesiog „per amžius nuglūdintas brangakmenis“. Drįsčiau spėti, jog čia pilnai sutampa Jūsų ir pono Račo nuomonė. Aš „gėrio idėjos plėtotę“ nuo žodžio „dėjau“ bandyčiau atskirti. Nebent „gėrio idėjos plėtotė“ neatskiriama nuo Pravieniškių pataisos darbų kolonijos. Drįstu tuo abejoti.

          • ok

            Na, tada nesuprantu, ka turit omeny.

          • lv

            austrai, ar esi atsivertęs LKŽ ir matęs ten tokią „dėjau“ reikšmę, kuri taip įkyriai tau beatrodanti tokia vienintelė, akivaizdi? Tamstai taip artimai pažįstamas kalinių žargonas, kad bajoriška padermė nesudrebino atverti bibliotekos durų ar žodynai kažkur toli už Kapitalo tomų užsigrūdo?

            Antai:
            23. intr. smarkiai pasakoti, aiškinti: Jis man dė́j[o] ir dė́j[o] apie savo kelionę Btr. Barbutė pasirėmė smakrą kairiąja ranka ir ėmė dėti S.Čiurl. ║ Lš apkalbėti: Ji visaip dẽda, niekina mane prieš žmones Ėr. | refl.: Vienas ant kito dẽdasi Ėr. ║ sakyti ką nemalonaus: Nepatiko kas, tai tuoj į akis ir dẽda Gs.

            kaĩp dẽdamas Šts kas nereaguoja, yra abejingas: Juk ans žmogus ir yr kaĩp dẽdamas (ką nori jam daryk, nieko nesakys) Slnt.

            ◊ į šuñs dienàs (į kójos aũtą) išdė́ti labai išplūsti, visai suniekinti: Pala, aš ją išdė́siu į šuñs dienàs Alk. Ji užpuolusi išlojoja, į šunies dienas išdeda Žem. Išdė́ti ką į kojos autą BŽ474.

            pasakyti ką nemalonaus, išdrožti, išrėžti: Nueisiu ir viską jam išdė́siu akyse Slm. Drąsiai viską išdėjau išdėjau – o ką jis man padarys Lkč. Aš jam viską išdė́jau, ką tik turėjau Lš.

            11. apkalbėti, apšmeižti, suniekinti: Kam tu jį, žmogelį, taip nùdedi, kam apkalbi? Jnšk. Jis geras, tik žmonės jį nùdeda Ut. Davatkos ir geriausią žmogų nùdeda Ėr. Visaip jūs mane nudė́jot (visokių kaltybių išradote) Kp.

            13. intr., tr. nustoti ką daryti, mesti: Padėk, broli, rašyti, imk grėblelį taisyti LTIII414. Par tau gi gal svečiai, tai padė́k darbą Sdk.

          • austras

            Lv, nueikite su šitom žodyninėm reiškmėm į bet kurią įkalinimo įstaigą, pasibelskite į kurią nors kamerą ir paklauskite: „gerbiamieji“ kai Jūs vartojate žodį „dėjau“, tai kuria reikšme Jūs jį vartojate? Ar tryliktąja, kurioje kalbama apie „grėblelio taisymą“, ar vienuoliktąja, kurioje kalbama apie „davatkų nudėtą žmogų“. Aš sakyčiau, kad jie, tie kaliniai, Jums lv, apie žodžio „dėjau“ prasmę papasakos tokių dalykų, kokių jokiame žodyne nesužinosite. Kadangi esate prisiekęs žodinio tautos paveldo puoselėtojas, būtų tikrai gera gyvosios tautosakos rinkimo akcija. Surastumėt daugybę „geranoriškų“ gyvojo žodžio „pateikėjų“.

          • lv

            austrai, ar tai reiškia, kad visą leksiką ir semantiką reikėtų vertinti kalinių žargono kontekste? Na, maždaug padorioje kompanijoje…?
            Ar tai, kad kalinių vartosena yra pakankamas (apskritai tariant kažkoks) lingvistinis įrodymas, argumentas?
            Jei tau vis tik sudrebėtų ranka nustumti tuos nuzulintus Kapitalo tomus į šalį ir iš už jų išsitraukti apdulkėjusį žodyną, tai tikrai nesunkiai suvoktum, kad „dėti“ galima ir reiškia labai daug ką, o tarp tos aibės keletas gyvojo žodžio reikšmių yra gana tiesiogiai, tiesmukiškai, natūraliai išreiškiančios A. Račo emociją — niekinti, trenkti, mesti, plūsti, išdrožti (su neapykanta).

          • nesvarbu

            lv, kuo čia dėtas tas „Kapitalas“? Argumentas ne į temą, kieki suvokiu, tai austras žymiai platesnė ir gilesnė asmenybė, tas „Kapitalas“ ten tik nereikšminga dalis.

          • nesvarbu

            Bet kuriuo atveju taikliai pasakyta-„dėti“ galima ir reiškia labai daug ką, o tarp tos aibės keletas gyvojo žodžio reikšmių yra gana tiesiogiai, tiesmukiškai, natūraliai išreiškiančios A. Račo emociją — niekinti, trenkti, mesti, plūsti, išdrožti (su neapykanta).

          • austras

            Lv, turiu Jus nuliūdinti – skaitau ne tik Kapitalą. Beje, jeigu Jums atrodo, kad žodis „dėjau“ yra vartojamas „padorioje kompanijoje“, tai aš taip negalvoju. Kokią emociją juo išreiškė ponas Račas – žino ponas Račas. Manau, kad ta „emocija“ artima Jūsų išsakytiems atitikmenims. Jūsų paminėtos gyvojo žodžio reikšmės kažkodėl neapima Jūsų nemėgstamo kalinių žargono reikšmių „gelmės“. Nepabijokime pripažinti, kad būtent kalinių tarpe bei į juos savo kalba besilygiuojančiose „padoriose“ kompanijose šis žodis nuskamba dažniausiai, o Jums kaip semantikos žinovui, turėtų būti žinoma, jog kuo žodis vartojamas dažniau, tuo daugiau reikšmių gyvojoje kalboje jis įgyja :)

          • romas

            Būdavo jaunystėje manęs klausdavo:
            – Ar nesunku tau?
            – Ne, nesunku. Bet kodėl klausi? – teiraudavausi.
            – Esu ant tavęs padėjęs, – atliepdavo.
            Štai taip ir bendraudavom, kartais būdavo. Dabar suprantu: taip ant manęs išreikšdavo emociją.

          • Valentinas

            Mielas Austrai,
            Daugybė aukštosios kultūros dalykų užsimezgė kriminalinėje padugnių aplinkoje. Į galvą greitai man atėjo šie:
            Tango – gimė Buenos Airės viešnamių rajonuose.
            Jazz – gimė New Orleano pasilinksminimų kvartaluose.
            Socialdemokratija – gimė 19a. proletarų kvartaluose, kurie nelabai skyrėsi nuo dabartinių Lietuvos kalėjimų.
            Net neabejoju, kad pats surastum žymiai daugiau pavyzdžių.
            Gal Račo „dėjau“ vertink per šią prizmę?

          • Andrius

            …nieko sau diskusija išsivystė ? :)…Gerbiu jūsų pozicija Austrai, bet nesuprantu ginčo esmės – na nors šis tinklaraštis ir viešai prieinamas, bet visdėlto čia juk, ištikro, Račo „namai“ ?:) – na turi jis tą teisę (tame tarpe ir moralinę) vaikščioti kad ir „po triusikais“ po juos :)… Sakyčiau, jei jis dar dėtusi kokiu „didelės kultūros apaštalu“, na tai, gal, būtų dar prasmės ginčyti tokį jo, saves, pristatymą, bet dabar… Visi mes, čia, suaugę „dėdės“ ir „tetos“ ir vidinė kultūra ir raiškos forma yra tik mūsų pačių reikalas :) – svarbu, tik, kad tai neprieštarautu įstatymui… Todėl, manau – Račas turi teisę sau leisti būti „stačiokišku“, o mes – kadangi prieiga prie šių jo namų vieša – galime sau leisti (kol nesame blokuojami) komentuoti ką norime ir apie ką norime (įstatymų rėmuose žinoma) ir nepaisydami Račo „taisyklių“ :), bet… – Račui, kaip šio tinklaraščio savininkui, dar lieka teisė spręsti, kurie komentarai lieka, o kurie trinami, deja :)…lygiai kaip ir jam nepriimtinų komentuojančiųjų blokavimas… Teisės, gal, kiek neadekvačios, bet viskas teisinga – mums už tai lieka teisė neremti šio tinklaraščio piniginiais ženklais, o Račui gi tenka susimokėti ir už savo reiškimąsi čia, ir už mūsų bendravimą tarpusavy…:)
            … Laikyčiau šią temą išsemta…
            … Galėtume geriau padiskutuoti, pavyzdžiui, apie TV idiotus prodiusuojančius tokias laidas – http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/as-myliu-lietuva-prodiuseris-siekiame-ne-menkinti-kitataucius-o-skatinti-patriotizma.d?id=46845955

          • austras

            Valentinai, norite pasakyti, kad pono Račo vartojama „dėjau“ leksika nusipelno pateisinimo, nes ji kilusi iš ten pat, iš kur kilęs Tango, Jazz ar socialdemokratija? Bijau, kad Pravieniškių pataisos darbų kolonija neturi nieko bendro su Argentina, Orleanu ir net su Londono ar Paryžiaus vargdienių kvartalais. Ir ji, ta kolonija, deja, neturi potencialo sukurti kažką panašaus į Jūsų minėtus dalykus, todėl tik apgailėtinai mėgdžioja Rusijos zekų pasaulį. O pastarasis tesugeba sukurti tik apgailėtiną „dėjau“, visai neprimenantį Tango…

          • lv

            austrai, pačio pateiktasis „dėjau“ leksikos aiškinimas yra stereotipinis. Klausimas tik kodėl austro, to kilmingojo, galvon tos žemos kultūros elementų apraiškos taip įkyriai, kaip musės prie arklio uodegos, lenda, kad net padorioje kompanijoje austras, panašu, bevelytų visą vakarą nenuilsdamas metodiškai priekaištauti ir zyzti kokiam grafui nesusiturėjus išleisti dujų vakarienės metu.
            Jei nepatinka liaudiškoji etimologija, tai siūlau tamstai dar vieną paaiškinimą. Žinia, kad A. Račas yra aistringas krepšinio gerbėjas ir jį vis dar pažaidžiantis, todėl pačiam neturėtų būti sunku įsivaizduoti jį efektingai dedant į krepšį ir tą dėjimą palydinčią agresijos, jėgos (vektoriaus), gniuždymo, triuškinimo emociją. Ta pačia emocija, išreikšta žodžiu „dėjau“ galima dėti ir ant kažko. Ir dar sykį dėti. Ir dar. Ironiška ir tai, kad tariamo krepšio skylė dedant, anuo tantjeminiu atveju, simbolizuoja mokestinę skylę, kurią galima užkišti bent tokiu dėjimu, jei jau arbitrai grybą pjauna (tikiuosi, kad „pjauti grybą“ austro frazeologizmų žodynėlyje nereiškia pažodžiui pirmojo žodžio ir perkeltine kokio kalėjimo žargono prasme antrojo…).

          • Valentinas

            Mielas Austrai,
            „Dėjau“ nėra vien tik Rusijos zekų leksikos dalis. Tai taip pat integrali tavo ginamos klasės – darbininkų – leksikono dalis. Ryšium su tuo, aš labai susirūpinau, kad tau yra sunku būti tarp ginamųjų, nes jie dažnai vartoja ne tik „dėjau“, bet ir daugybę kitų rusiškų obseniškų išsireiškimų. Turbūt dirbti Maximoje sandėlininku tavo ausims buvo tikra kančia?

          • Andrius

            …“nemalkit šūdo“ merginos su savo „semantiniais“ išvedžiojimais :) – „Austras“ teisus tuo, kad visi puikiausiai suvokiame ką Račas „deda“ … suvokia tai ir pats Račas. Ir visi suprantame, kad tai nėra „ypač aukštas kultūrinis lygis“ bendravime su žmonėmis, bet tik tiek, kad tiek Račas, tiek mes visi turime teisę patys pasirinkti savo kultūrinį lygį bendravime ir, jei Račui priimtina taip reikštis – jis tikrai tokią teisę čia turi – lygiai taip pat kaip ir vaikščioti savo namuose „po triusikais“ :), kas visai nereiškia, kad taip pat jis turėtų atrodyti ir TV laidose, ar labiau viešose vietose…

          • austras

            Andriau, visa problema tame, kad blogas, nors ir asmeninis, yra vieša ir visiems prieinama vieta, todėl čia, kitaip nei namuose, „po triusikais“ vaikščioti nedera.

          • Genijus

            Įdomu, ar legendinės krepšinio komandos „Dėjom“ žaidėjai ir pagrindinis dėjikas A. Račas, iki šiol aktyviai tebedėliojantis į kairę ir į dešinę beigi į priekį ir atgal (vos neparašiau „į užpakalį“) kada nors bent galėjo įsivaizduoti, kokias diskusijas, teorijas, materijas ir kontempliacijas šis žodis kažkada iššauks šiame Lietuvos šviesuomenės sambūryje?..

          • Genijus

            P.S. eikit gal visi dirbti vardan tos geriau… :)
            P.P.S. su visa nepagarba Artūro dėliojimui, austrai, jūs tikrai darotės nuobodus ir atrodote jautresnis už dvylikametę mergaitę, ką tik išgirdusią, kad jos klasės draugas „myli“ kitą…
            Su visa nepagarba tiems, kas mėgsta patarinėti kitiems, jums visgi patarčiau – kai kas nors ant jūsų deda, reikia ne verkti pusę metų, o padėti ant jo. Ir viskas. Paprastai dėjikus tai labai gerai apramina. Kaip ir chuliganą geriausiai apramina smūgis į snukį. Gal net keli.

          • austras

            Valentinai, turiu Jus nuliūdinti – dirbdamas Maximoje žodžio „dėjau“ neišgirdau nei karto. Matyt ši vertybinė išraiška labiau būdinga elitiniams politikos apžvalgininkams bei laisvės atėmimo įstaigoms.

          • Rolandas

            „Visa problema tame, kad blogas, nors ir asmeninis, yra vieša ir visiems prieinama vieta, todėl čia, kitaip nei namuose, “po triusikais” vaikščioti nedera.“

            Austrai, jei namų durys atviros visiems, bet šeimininkas vaikšto „po triusikais“ ir tave tai be galo erzina, gali pasirinkti du variantus:
            1. neužeiti
            2. vaikščioti paskui šeimininką ir kitus svečius ir zaunyti, kaip tau tai nepatinka.
            Nežinau, ar antras variantas geresnis.

          • lv

            – Popsas užkniso juodai!, iššaukė kitas Andrius. austras nuraudo ir suglumo – kaip gi šitaip, padugnių leksika Rotušės viduryje…

          • austras

            Lv, tai kad aš kalbu apie padugnių saviraiškos priemonę „dėjau“, dar nereiškia, kad Lv kalbėdamas apie „austrą“ privaloma tvarka turi paminėti bajorystę, „Kapitalą“ ir kitus Lv pasąmonėje užstrigusius vaizdinius. Norėčiau priminti – nei „Kapitalas“ nei bajoriška kilmė neturi nieko bendra su Jūsų ginama padugnių saviraiškos laisve viešose vietose.

          • mielas austrai, pirmiausia norėčiau padėkoti už labai gilią ir įdomią mano asmenybės, patirties ir charakterio savybių analizę. Tamstos įžvalgos buvo labai įdomios, kartais netikėtos ir todėl šiek stebino, tačiau vertinant bendrame kontekste, manau laiką praleidote ne veltui.

            Ačių už tuos gausius epitetus, kuriais mane apdovanojote, man ypač patiko iš tamstos išgirsti, kad esu padugnė. Tai labai teisingas vertinimas, turint galvoje iš kieno lūpų jis nuskambėjo.

            Nustebino tokios gilios ir visapusiškos kalėjimo ir kalinių gyvenimo bei jų kultūros žinios. Tikriausiai esate paskyręs ne vienerius savo netrumpo gyvenimo metus šių reiškinių nagrinėjimui.

            Dėkoju už mano veiklos įvertinimą ir man priskirtą „apžvalgininko“ titulą, tačiau noriu atkreipti tamstos dėmesį, kad esu viso labo tik samdomas darbuotojas, laisvalaikiu savo asmeniniame tinklaraštyje išdėstantis savo nuomonę apie kai kuriuos įvykius, reiškinius ar žmones: mokesčius, socialinę sistemą, ekonomiką, politiką, bažnyčios vaidmenį visuomenėje, sportą, muziką, verkšlenančius nevykėlius, nuolat viskuo besiskundžiančius tinginius arba priešingai – tikslą turinčius ir ko nors siekiančius arba jau pasiekusius mūsų visuomenės narius.

            Taip pat savo asmeninėmis lėšomis suteikiu galimybę savo asmeniniame tinklaraštyje pareikšti savo nuomonė ir kitiems žmonėms – tiems, kurie ją turi ir tiems, kuriems kas nors rūpi. Naudodamas savo asmeninį laiką stengiuosi, kad šis tinklaraštis netaptų panašus į išvietę, tai yra, kad žmonėms, čia užklystantiems neatrodytų, kad čia renkasi vien padugnės. Nepaisant to, kad pats šeimininkas yra toks.

            Tačiau, mielas austrai, su visa pagarba tamstos talentui, tamstos kompetencijai kalėjimų kultūros srityje ir tamstos norui vadinti šventają mergelę padugnės A.Račo tinklaraštyje, leisiu sau priminti, kad kol kas tai vis dar A.Račo – tegul ir didžiausio pasaulyje padugnės – asmeninis tinklaraštis. Ir to tinklaraščio autorius nori tamstai pasakyti štai ką: tamstos čia jau pora parų tęsiamas mano asmininių ir kitokių savybių nagrinėjimas mane jau užkniso juodai. Todėl kiekvienas kitas komentaras, kuriame vėl prisiminsite tą jūsų taip gerai žinomą kalinių gyvenimą ir kuriame bandysite paaiškinti, kas yra šio tinklaraščio autorius, ką jis daro blogai, kaip jis turėtų elgtis ir ko nedaryti, bus be gailesčio ir be jokių paaiškinimų trinamas.

            Pasakysiu jums dar vieną dalyką, ko tikriausiai iki šio nesugebėjote suprasti: šis tinklaraštis tamstai vieša vieta yra tik tol, kol aš – padugnė A.Račas – to noriu. Keista, ar ne?

          • romas

            Siūlau suteikti dėjimui asmeniškai labiausiai priimtinas reikšmes ir pasirašyti taikos sutartį.

          • suomis

            Aš pateikčiau kitokią analogiją. Štai įsivaizduokime, vyksta dailės paroda(ši svetainė) ir dailininkas(A. Račas) IŠDEDA Į ŠUNS DIENAS parodos lankytojus. Manau, tokio performance’o nesuprastų net ir prisiekę avangardizmo gerbėjai.

  • Kęstutis A.

    Kaip ir reikėjo tikėtis, pasipylė pasiteisinimai.

  • Andrius

    …natūralu Kęstuti – kiek „pasišiūkšlinus“ dera atsiprašyti arba… bandyti pasiteisinti :)…Teisintis visuomet lengviau…
    …nevertinkite nerimtų dalykų taip rimtai Kęstuti – daugiau humoro..:)

    • Kęstutis A.

      Tiesioginio žodžio „atsiprašau“ dar nemačiau… Ypač tarp komentarų.

  • Bet jei nebus viso to, ką parašėte, nebebus daugiau ir komentarų reiškias.

  • Sapnas

    Ar galite pamanyti? seb nekonvertuoja euru į litus. Sako, reikia asmens korteles. Ką tai turi bendro? Kur pinigai – ten pinigai. Sapnuoju visai…

  • Linas Pl.

    Su viskuo sutinku.

    Išskyrus, klausimas, kur pateikti dokumentą apie medicininį išsilavinimą?

  • „apie seksą ir lytiškumą galima pasisakyti pas kantą.“

    O gal visgi pas daktarą Freudą geriau? ;)

  • Siaipsauzmogus

    neblogai pavaryta :)

  • kestutis d

    Austrai, gerbiu už atkaklumą ir visai pritariu. 123 skundas ir padejavimas šiuo klausimu – visai vertas, nes infosklaidos elitas iš tiesų vertas išmokti, kad infosklaida turi būti atliekama kultūringai ir padugnių leksikos šiuo aspektu būtina vengti. Gerbiamas AR, juk nenorėtum aiškintis, ką reikštų atsidurti prašmandovkės vietoje?

    • mielas kestuti d, šiaip jau daugelis žmonių tuos pačius dalykus supranta skirtingai. Štai, pavyzdžiui, tamstai ir austrui kažkodėl labai artima kalėjimų kultūra ir, jūs abu daugelį dalykų, panašu, vertinate būtent šios kultūros požiūriu. Arba, kaip jūs patys sakote, iš padugnių varpinės. Tai, žinoma, yra jūsų abiejų teisė. Tik gal nereikia bandyti ir kitiems tos kultūros primesti. Gal džiaukitės dviese su austru.

  • Sapnas

    yra labai rimti dalykai… tiesiog mąstykite… jei sistema nenori konvertuoti pinigų … tai ši ta reiškia.

  • Lietuvis

    Račo dundukizmas nepakydomas. Kaip toks žmogus gali vadovauti BNS’ui. Račas jau seniai kokioje nors rusų mokykloje turėjo dirbti tikybės mokytoju.

  • Manau, kad normaliai parašytas straipsnis yra, – tad nėra ką ir pridėti.
    Galėčiau tik išplėtoti mintį, kad ta žmonių nekultūra skverbiasi, tarytum raudona gija, per visus žmogaus gyvenimo santykius.
    Ko anksčiau tikrai taip totaliai nebuvo.
    Pastebėjau jau ir tokį visai naują nekultūros reiškinį, kad butuose žmogus vietoje to, kad kaip buvo įprasta nueitų į tualetą, – jis nueina į balkoną (jau pavojinga ir atsidurti po daugiabučio langais, kad kartais nepataikytum ant to momento, kai žmogus atlikęs tuos gamtinius reikalus, tame asotėlyje esantį turinį pila per balkoną žemyn… dar neteko pastebėti, kad piltų per langą tiesiai…).
    Taigi, degraduojanti visuomenė keičia savo buvusius įpročius.
    Arba štai pilietis, kuris matosi dar ir šiame laikotarpyje nepagaili vandesn tualeto bakelyje (deja, nors ten ir gėrimui skirtas vanduo, dažniausiai), nes važinėja prabangiu automobiliu… taigi bnekultūrą visvien sugeba pademonstruoti, nors ir neišpila to asotėlio turinio kam nors ant galvos, žmogui, kačiukui kokiamar žolytei…
    Paklausite kaip. Ogi šis pilietis nevažiuos toje gatvės eilėje, kurioje visi normalūs žmonės važiuoja, nes gatvės antrosios eilės tolimesnėje perspektyvoje kliūtis (pavyzdžiui, dirba kelininkai)… jis važiuos antra eile, o po to, visus aplnkęs (apstatęs) įsmuks į pirmą eilę. Taip va pirmadienį trumpoje atkarpėlėje, save apsišvietė keturi piliečiai. Visi su prabangiais automobiliais….
    Šati ši savaitė braškinė. Tur būt, braškes jau paragavo visi (ir ypač vyriškumą praradę vyrai… sako viagrą atstoja…).
    Girdžiu ne kultūringas žmogus, mestelna braškių augintojui, brangu. Jam mat 8-10 Lt/kg matai brangu. Tai augink pats, sužinosi kiek kainuoja. Bet ne, gerau mestels toks frazę… įpratęs visus 20 metų prie pervežto savartyno turinio kainų…
    Na, ta publika spėriai plečiasi, o kartu ir žargonas… ne tik iš jų pačių lūpų, bet ir žiniasklaidoje, kuris jau seniai prisitaikiusi prie šito piliečio.
    Ar kas anksčiau galėjo girdėti pavyzdžiui per TV, tokius žodžius kaip subinė, sekas (lietuviškai šis žodis yra aplamai baisus ausiai, jei turime omenyje ne tik riterių laikmetį) ir t.t. ir pan.
    Tai, kad straipsnio autorius susiima tuo klausimu, tai tik valio.
    Na, o dabar atleiskite, turiu įsidėti į savo burną braškę (nors kaip sakoma viagros paslaugų dar neprireikia…), bet kaip nepasiduoti jos kerinčiam skoniui ir grožiui…
    Skanaus. Ir atleiskite už šį žodžių kratinį, juk visi skubame, oa aš tų braškių skanauti…

  • briedis

    pone austrai, jus ar skaitete umberto eco „fuko svytuokle“ (jei neklystu) ten kelis sykius parasyta italiskai „istrauk nyksti is siknos“. ar del to irgi i uzribius ta romana isgrustumet?

    • nerijus

      ą, č, ę, ė, į, š, ų, ū, ž.

      • cheesus crust

        nerijau, geriausias tavo kada nors „pas Račą“ parašytas komentaras. Ačiū.

        • nerijus

          Ačiū ir Tau.

        • nerijus

          cheesus crust

          Suprask viena:
          Žaidžiau komandoje „Dėjau“. Ir-r-r..?..Pasiūlymai. Pageidavimai. Rožinės svajonės. Šlapi sapnai.

  • Sapnas

    Konvertavimas tai viskas, pagrindų pagrindas.Jei nekonvertuoja – jiems trūksta litų. Gali pasiimti iš lb. Jei tik nori… bet greičiau mus dusina…

    • Sapne,
      Tau gal reikia kokios pagalbos?

      • Andrius

        …gal tai nuskambės keistokai, bet gali būti, kad būtent gerbiamas „Sapnas“ šios temos komentaruose pasirodė „protingiausiai“ ir tos „pagalbos“ jam reikia mažiausiai iš visų mūsų..:)

  • Trakimas

    Artūras yra stiprus žmogus.Tiesiog ėmė ir pašalino tuos,kurie užsižaidė,o gal „persižaidė“?Arba-„prisižaidė“ anot premjero:)

    • suomis

      Vis tik, kai pagalvoju – neblogi čia žmonės susirenka. Taip nuomonės nesutampa, vienas kitą, bandome prie kryžiaus prikalti. Bet kaip bebūtų – tai yra gražu.
      Ponas Artūrai. Pasistenkit išlaikyti, visus čia kalbančius. Tai, Jūsų turtas(šios svetainės turtas).

  • cheesus crust

    Kolegas komentatorius informuoju, kad galiu čia rašyti jūsų medicinines diagnozes, nes turiu reikiamą išsilavinimą.

    • Valentinas

      Prieš kurį laiką ateinu pas savo gydantį gydytoją vienoje iš Vilniaus šeimos klinikų, žiūriu, ogi pas jį kompiuteryje racas.lt paleista. Na galvoju, kolega komentatorius. Bet bijau išsiduoti, nes gerai, jei tai bendramintis, o kas jei koks Trakimas arba Suomis? Nugydytų visiškai.

      • suomis

        Komentaras pašalintas – A.R.

        • Valentinas

          Akivaizdus Račo surašytų nerašytų taisyklių pažeidimas. Suomi, būk ištrintas!

          • suomis

            Aha, labai norėtum. : DDDDDDDDDDDDD

          • suomis

            Komentaras pašalintas – A.R.

            P.S. Dvi gramatinės klaidos trijuose sakiniuose – per daug:)

          • Valentinas

            Pabadnykime pažiūrėti kokias nerašytas taisykles pažeidė Suomis.
            Suomis rašo: Gerbiamas Valentinai – tu durnius.

            Pažeistos taisyklės:
            „O taisyklės labai paprastos – niekuo nepagrįsti teiginiai yra vertinami kaip melas, todėl jiems čia ne vieta.“

            „Asmeniniai įžeidinėjimai čia netoleruojami.“

            Suomis rašo:
            „Aš jums su visa pagarba pastatyčiau klyzmą.“
            Pažeistos taisyklės:
            „Lygiai taip pat kaip netoleruojamos medicininės diagnozės, pateikiamos žmonių, neturinčių reikiamo išsilavinimo.“
            Klizma yra medicininė procedūra, kurią turi teisę skirti ir atlikti tik kvalifikuotas specialistas. Suomio pareiškimas, kad jis norėtų atlikti klizmos pastatymo procedūrą, gali būti traktuojamas kaip gydymo skyrimas. Gydymą skirti galima tik atlikus diagnozę. Todėl noras atlikti klizmos procedūrą yra diagnozė ir gydymas viename. Pagal nerašytas Račo taisykles, diagnozuoti gali tik reikiamą išsilavinimą turintys komentatoriai. Ar Suomis gali turėti medicininį išsilavinimą? Labai tuo abejoju. Nekreipiant dėmesio į nuolatinius jo nusikalbėjimus, kurių paprastai nedaro išsilavinę žmonės, atkreipiu dėmesį, kad medicininį terminą „klizma“ Suomis rašo su gramatine klaida „klyzma“. Mano nuomone tai įrodo, kad Suomis neturi medicininio išsilavinimo ir tai yra pakankamas pagrindas teigti, kad jis pažeidė nerašytą Račo taisyklę surašytą šiame įraše. Tuo pačiu, tai suteikia pakankamą pagrindą šiam teiginiui:
            Suomi – tu neraštingas kvailiukas.
            Ar šiuo teiginiu buvo pažeista kuri nors nerašyta taisyklė? Manau, kad ne, nes pagrindas taip pavadinti Suomį išdėstytas aukščiau.
            Dabar laukiu ar Račas bus nuoseklus ir ar ištrins Suomio komentarus, kuriuose yra pažeistos nerašytos taisyklės surašytos šiame įraše.

          • suomis

            Tik paprašyčiau nedaryti toli siekiančių išvadų, kad mes su Trakimu, Jus nugyditumėme. Antra. Daryti žioplas klaidas yra žmogiška. Kas jų nedaro? Na, nebent pretenduojantis į dievus Valentinas. Ar nejaučiate, mielas Valentinai, kad siekdamas dieviškumo, galite pataikyti pas cheesus crust. Nes, kaip paminėjo cheesus crust, kad gali nustatyti diagnozę.

          • Valentinas

            Miela Suomi,
            Mano spėliojimai, kad jei jūs su Trakimu būtumėte mano gydytojai mane nugydytumėte paremti nuo prielaida, kad jūs būtumėte blogi gydytojai, bet prielaida, kad sužinoję kas aš, jūs sąmoningai iš keršto gydytumėte pačiu nemaloniausiu ir skausmingiausiu būdu.

          • suomis

            Štai šioje vietoje Jūs ir klystate. Nes mes su Trakimu nesame degradai.

          • romas

            suomis su Trakimu pažįstami asmeniškai.

          • suomis

            Manau, kad Gerbiamas Trakimas, kaip ir aš yra „prie meno“, todėl jaučiame sielos sąskambius.

          • romas

            Tada esate apdovanotas telepatija.

          • Valentinas

            Suomi, nepyk, bet niekada nepagalvočiau, kad jūs su Trakimu „prie meno“. Greičiau „prie karvių“.

          • suomis

            Gyvenimas yra idomesnis, nei jums atrodo. :)

          • suomis

            Iš paskutinio Jūsų posto, darau išvadą, kad ir karvutės Jums ne prie širdies. Bet pienelį, greičiausiai mėgstate.
            : DDDDDDDDD

      • Genijus

        Kodėl manote, kad Trakimas jūsų nenugydytų bet kuriuo atveju? :)

        • Valentinas

          Šią mintį apsvarstysiu. Labai įdomi mintis :)

    • suomis

      cheesus crust, manau, kad jūs su Valentinu, kaip tik ir buvote susitikę, Jo, apsilankimo, poliklinikoje, metu.

    • Genijus

      Kadangi neturiu reikiamo išsilavinimo, išdidžiai parašau tokią nerašytą taisyklę: prieš skelbdamas gerbiamų komentatorių (o jei turėsiu pakankamai įžūlumo – gal net ir gerb. šeimininko) medicinines diagnozes būtinai pasikonsultuosiu su gydytoju ar vaistininku.