Seimo nario A.Butkevičiaus darbotvarkė…

Iš Seimo kanceliarijos pranešimo spaudai:

Seimo Lietuvos socialdemokratų partijos frakcijos nariai dalyvaus televizijos laidose

2010 m. gegužės 31 d. pranešimas VIR

Gegužės 31 d. 11.03 val. LSDP pirmininkas Algirdas Butkevičius dalyvaus Lietuvos radijo laidoje „Tarp Rytų ir Vakarų“. Didesni mokesčiai ar valstybės bankroto grėsmė? Koks pasirinkimas laukia Lietuvos? Diskusijoje dalyvauja Gitanas Nausėda, SEB banko prezidento patarėjas, finansų analitikas, Kęstutis Glaveckas, Seimo Biudžeto ir finansų komiteto narys. Vedėjas Rimgaudas Geleževičius.

Gegužės 31 d. 17.35 val. LSDP pirmininkas Algirdas Butkevičius dalyvaus tiesioginėje LNK laidoje „Kryžminė ugnis“. Vedėjas Raigardas Musnickas.

Gegužės 31 d. 20.30 val. LSDP pirmininkas Algirdas Butkevičius dalyvaus BTV tiesioginėje laidoje „Sąmokslo teorija“. Vedėjas Arnas Klivečka.

LSDP informacijos centras

Aš, žinoma, žaviuosi A.Butkevičiaus aktyvumu…

Tačiau, prisipažinsiu, įspūdis dvejopas…

Skaitydamas pranešimą, gali netyčia pagalvoti, kad A.Butkevičius pats nusprendė, kuriose laidose jis norėtų dalyvauti…

(5 balsų, vidurkis: 3,40 iš 5)
Loading...
  • mdxacuk

    Pritariu gerb. Račui. Ypač abejotina man atrodo „Sąmokslo teorija“. Protingas žmogus ten iš viso neturėtų rodytis.

    • mdxacuk, tamsta, kaip visada, žavingai sąmojingas. Beveik kaip A.Užkalnis.

    • Genpre

      mdxacuk elgiesi neatsargiai – pats A.Racas ten lankesi ne karta ir ne du. Stebiuosi, kaip likai nenubaustas.

  • „gali netyčia pagalvoti, kad A.Butkevičius pats nusprendė“ – man net nekyla tokių abejonių. Čia juk LSDP armijos generolas, o ne koks eilinis. Jis visiems rodo pavyzdį ir pats veržiasi į mūšį dėl reitingų ir dėl Lietuvos. Jo kolegos, manau, turi problemą, kaip atkalbėtį generolą nuo persidirbimo. Dar vargšelis patruks bekalbėdamas…

  • Vasia

    Geras seimunu darbas, is Tv i Tv s-o malti. Jei taip visi 144 varo per radijas/televizijas – tai kas dirba? Noriu i seima, ot pasneket galeciau, geriau ir dazniau bet kokia tema.

    • lida

      Teisybės dėlei reikia pažymėti, kad 2010-05-31 nenumatyta nei Seimo, nei Biudžeto ir finansų, Europos reikalų, Ekonomikos komitetų, kurių narys yra A.Butkevičius, posėdžių.

      • nerijus

        Gegužės 31 d. 11.03 val.

        Vienok, tai darbo laikas, kuriuo turi būti Seime. Tam yra skiriami penktadieniai- susitikimams su rinkėjais. Nors, anoks čia susitikimas?..
        Jei prasideda masinė opozicinių partijų reklama, tai reiškia, kad jau ruošiamasi ėjimui pozicijon ir gan aktyviai…

  • doktor barmental

    141

  • Fredis*

    Idėjiniai socialistai – už mokesčių didinimą visada, pilna apimtimi, nepaisant jokių aplinkybių.
    A.Butkevičius nėra idėjinis socialistas – vis kalba apie kažkokias kompleksines priemones verslui gerinti, kurių niekada neįvardina.

    Laidą tarp „Rytų ir Vakarų“ G.Nausėda baigė optimistine nata – Lietuva nebankrutuos.

    Laikas reabilituoti žmonių akyse „Sąmokslo teoriją“,
    man ji visai patinka – tokia miela klubinė atmosfera, laidos reitingai nedideli, žiūrovų – nedaug, tik ištikimiausi gerbėjai, tai pašnekovai atsipalaiduoja, tampa nuoširdžiais, meiliaiis, vieni kitiems plekšnoja per petį, o po laidos važiuoja išgerti alaus (tokios tradicijos). Galėtų būti mažiau provincialumo (plebėjiškumo, miestelėniškumo), piktinimosi nežinia kuo, šūkčiojimo į orą, į niekur…

    • GIGA

      Pagal mokesčių didinimą ir norą toliau tai daryti,Kubilius pralenkia net labiausiai idėjiškus socialistus.Skirtumas nuo socialistų,kad tai daroma ir sakoma žymiai arogantiškiau

  • Fredis*

    Idėjinis socialistas – tai žmogus, kurio vertybių skalėje dominuoja progresiniai mokesčiai. Daugiau uždirbantis, turintis daugiau turto proporcingai, progresiškai daugiau turi atiduoti visuomeninėms reikmėms.
    Turi būti apmokestinami visi ir viskas, išskyrus tai kuo naudojasi, ką perka socialistas. Numatyta paini lengvatų sistema socialistui – visų pima būsto išlaikymui, cigaretėms, alkoholiui. Jeigu socialistas valgo daržoves – turi būti mažinamas PVM daržovėms, jeigu mėsą – mėsai. Tikri socialistai laikraščių neskaito ir automobilių neturi, todėl pas mus tokia brangi spauda, nėra jokių mokestinių lengvatų, dideli akcizai kurui.

    • nerijus

      „Tikri socialistai laikraščių neskaito ir automobilių neturi, todėl pas mus tokia brangi spauda, nėra jokių mokestinių lengvatų, dideli akcizai kurui.“
      Kas sulygino PVM?..
      Priminsiu, kad konservatorių ir liberalų koalicija, o ne socialistai.
      Prašovėte, tamsta.

      • dzyvai

        O konservatoriai turi elgtis kaip socialistai?

        • nerijus

          dzyvai

          Jūsų tezės ir teoremos apie „šiuolaikinius“ konservatorius, socialistus ir liberalus?
          PAVYZDŽIAIS.
          Kuom jie skiriasi?
          Man, tai jie vienodi- žmonės ir vienodai „nori“…

        • nerijus

          Ogi

          Šį klausimą dedikuokite Fredžiui*.
          PVM spaudai buvo padidintas naujosios pozicijos po Seimo rinkimų.

          • nerijus

            atsiprašau

            ne Ogi, o dzyvai :)

  • Astra

    „Skaitydamas pranešimą, gali netyčia pagalvoti, kad A.Butkevičius pats nusprendė, kuriose laidose jis norėtų dalyvauti…“ – nu tai savaime suprantama, kad pats nusprende. Tai cia butu virsune, jei uz ji kazkas kitas nusprendinetu, kokiose laidose jis nori dalyvauti, o kokiose ne…

    • miela Astra, kas vieniems savaime suprantama, kitiems gali būti keistoka. Aš, pavyzdžiui, viską laiką galvojau, kad sprendimus dėl laidos dalyvių priima laidos vedėjai. Bet gal jūs geriau žinote, negaliu ginčytis…:)

      • Astra

        Tai sprendimus del laidos dalyviu ir priima laidos vedejai, pakviecia tuos dalyvius, o jau dalyviai juk patys ir nusprendzia, ar jie noretu toje laidoje dalyvauti.
        Bet, tiesa sakant, dabar supratau, kas buvo noreta tuo sakiniu pasakyti. Gal kiek netaikliai suformuluota :-) Bet cia ne kritika, Dievazi, juk kalba ir stilius – skonio reikalas…

  • stellar penny bun

    Kandidatui į prezidentus, kuris nenorėjo būti prezidentu, yra sunku suprasti mūsų mirtingųjų užgaidas, pateisinti mūsų ydas, kurių esmė yra kokybė o ne kiekybė, turinys o ne forma.
    Kita vertus ne kiekvienam šventąjam, nors jis ir socdemas, yra skirta privelegija ‘Vilniaus Vandenis’ paversti ‘Anykščių Vynu’.

  • aušra maldeikienė

    Mane visda stebina kalbos apie didelius mokesčius. Čia kaip skurstantys pesnininkai: ir kas ten tokio ištiko Lubį? Galo su galu nesuveda.
    Kas moka didelius mokesčius? Va kiek moka žmonės su verslo liudijimais:
    pirmas stulpelis metai, antras — gautos pajamos, trečias — gavusių tas pajamas skaičius, keivirtas — biudžeto įpalaukso iš tų pajamų ir ketvirtas — tarifas.
    2003 818.616.865 53.151 11.853.241 1,45
    2004 928.909.961 49.766 15.289.331 1,65
    2005 1.188.763.028 59.368 16.871.274 1,42
    2006 1.484.047.727 68 552 20.814.361 1,40
    20071.959.072.516 79 747 24566,09673 25989300 1,326612455
    2008 1.854.551.350 76 838 24135,86181 33481224 1,805354378

  • aušra maldeikienė

    Mane visda stebina kalbos apie didelius mokesčius. Čia kaip skurstantys pesnininkai: ir kas ten tokio ištiko Lubį? Galo su galu nesuveda.
    Kas moka didelius mokesčius? Va kiek moka žmonės su verslo liudijimais:
    pirmas stulpelis metai, antras — gautos pajamos, trečias — gavusių tas pajamas skaičius, keivirtas — biudžeto įpalaukso iš tų pajamų ir ketvirtas — tarifas.
    2003 818.616.865 53.151 11.853.241 1,45
    2004 928.909.961 49.766 15.289.331 1,65
    2005 1.188.763.028 59.368 16.871.274 1,42
    2006 1.484.047.727 68 552 20.814.361 1,40
    2007 1.959.072.516 79 747 25.989.300 1,33
    2008 1.854.551.350 76 838 33.481.224 1,81

    • Ogis&Co

      ponia Aushra,
      kontrabandininkai, sekmingai tusiantys pas mus viska, kas tik artimajame uzsieny pigiau, nemoka isvis nieko.
      Nu ir ka? Jus kazko apie juos nieko nekalbate, vien tik apie tuos, kurie bent jau legalus…
      O as stai ziuriu i toki pazistama jaunimeli, besistengianti savo jegom istrukti is darbo birzos „globos“, ir man liudna darosi matant, kaip jie paskutines likusias santaupas nuo pat pirmos dienos tempia Sodrai ir biudzetui papildyti, o ne verslui pradeti. Kazko nekvepia tais jusu skaiciukais ne is tolo.
      Abejociau, ar apskritai jie uzdirba net mokesciams.
      Ka siulot? Valiai atgal i birza?
      Nenorit pamatyt gyvo zmogaus uz tu skaiciu?
      Ir klausimas komentatoriams – kas pazista patentininka su 100.000 apyvarta? As esu mates tik statybu bumo laikais mokesciu optimizavimo reikalu. Realaus – ne.
      Todel, ponia Aushra, nenusisnekekite taip viesai, nejuokinkit zmoniu.

      • mielas Ogi&Co, mano pirmas draugiškas pasiūlymas tamstai – rinkitės žodžius. Antras – jei prieštaraujate faktais pagrįstai nuomonei, malonėkite pateikti faktus, kurie tą nuomonę paneigia. Nes dabar kalbate kaip dundukas: kvepia, nekvepia, liūdna, linksma… Gerbkite bent jau save, jei negerbiate žmonių, kurie skiria laiko tokių kaip tamsta švietimui.

        • Genijus

          Vargas tam, ką „šviečia“ toks personažas, kaip A. Maldeikienė…
          Tiksliau, vargas tam, kuriam atrodo, kad ji apskritai ką nors gali apšviesti…
          Na, tikrai ne daugiau, nei Aušrina Marina Paviliona. Jos man abi labi kažkuo panašios, nepaisant to, kad gal ir nepanašios :) Tokios tipinės švietėjos.

    • nerijus

      aušra

      Keista, kad turintys verslo liudijimus moka TIK tokius mokesčius, nes kiek man žinoma, tai kirpėja, nukirpdama žmonių už 1 tūkst. Lt. per mėnesį, sumoka apie 5 šimtus LT. mokesčių.

      • aušra maldeikienė

        Pateikti skaičiai oficialūs. Gavau VMI. Ir jie nurodo ne realiai gautas pajamas (dažnai gerokai didesnes, nes nėra jokių net bandymų juos statyti), bet tai, ką jie patys, tie verslo liudijimai, pageidauja deklaruoti. Rašo ką nori.
        Nerijau, matyt neįdėmiai pažiūrėjote į metus. Jie pradėjo mokėti PSD ir Sodrą tik 2009 metais. Ir dabar tikrai dalis tų žmonių (dar įvertinus itin kuklias masines mūsų švietėjų ir panašių į kitus ,kaip aš, perkamąsias galimybes) turi labai mažai galimybių išgyventi.
        Bet ar kas kada sakė, kad verslas tai tik sėkmės? JAV per pirmus metus bankrutuoja virš 75 proc. naujų verslų (čia gerais, ne krizės metais).
        Už švietėjos titulą labai dėkoju. Nors Genijus ir ironizavo, man tai didelis komplimentas.
        Dėkui GA, o rimtai, tiesiog Artūrai, už gynybą, bet mane labai sunku įžeisti. Aš suaugau prieš kokius 25 metus ir dabar labiau bijau komplimentų, nei paniekos. Komplimentai migdo protą. Problema — labai sunku aptikti tikrai kompetentingą, drąsų ir gerai problemą išmananti kritiką. Tokius, kai pasitaiko, esu linkusi dievinti. Su genijais sunkiau — jie nuobodūs ir net rimtai įskaudinti nesugeba.

        • nerijus

          aušra

          Verslas, tai sėkmė. Visiškai sutinku.
          Lietuvoje verslas, tai sėkmė turėti pažinčių sferose, kurių prireiks kuriant įmonę. beje, kaip sekasi Jūsų name įkurtai įmonėlei ( kažkada užsiminėte apie ją? )?..Nebankrutavo?..
          p.s. tokiems kaip aš- miestelėnams, reikėjo po kiekvieno punkto sudėti kabliataškius, kad būtų aiškiau, nes šiuo atveju, tai viskas susilieja į vienumą :)

          • aušra maldeikienė

            Aš seniai tą įmonę uždariau, nes labai nuobodu drausti nemirtingus žmones — jie nedraudžia gyvybės, jie drausdami gyvybę grąžinasi mokesčius. Bet aš tikrai negaliu skųstis — per keturis metus iš šio man labai nedaug laiko atėmusio verslo gavau gerokai virš 100.000 Lt, o mokesčių mokėjau labai mažai, nes buvo nemažos sąnaudos — telefonas, automobilis, spausdintuvas, etc.:)

          • nerijus

            aušra

            Aš ne apie Jūsų verslą, o apie namo kaimynės, kuri, neva, Jums „gyrėsi“ apie „vokelius“ ar pan.?..

          • aušra maldeikienė

            o, ji dirba. ir neblogai dirba. Tiesa, žmonių nedaug, bet jie labai nuoširdžiai stengiasi, mažina kainas iki neįmanomumo. Yra lankstūs ir duos Dievas, išplauks… Dabar sugalvojo gatvėje skanius ir pigius ledus paradvinėti, vaikai perka ir turistai…Jie ten dirba. Aš sąžinigai stengiuosi tik pas juos užkandžiausti. Palaikau namo verslą :)

  • J. naivusis

    Labai gerai, kad Butkevičius daug kur dalyvauja. Tada dar kartą išsprūs, kieno interesus gina LSDP.
    Mėgėjams pasišaipyti ir pasišvaistyti štampais vertėtų įsiklausyti, ką ir kaip kalbą šis seimūnas, o skaičius tiesiog įsidėmėti.

    Juos ir girdėtus teiginius pasitikrinus, praeis visos aplombiškos arogancijos.

  • Genpre

    J.naivusis teisus. Iš kur, kada ir kodėl atsirado Butkevičius? Tada, kai fiziškai ėmė gesti krikštatėvis AMB, tada, kai galutinai apsimelavo ir susikompromitavo „diplomantas“ Kirkilas ir t.t. Iš esmės Butkevičius TIK „vilties“ ambasadorius nuo kompartijos (atsiprašau jaunosios kartos, kuri gal apie tai yra girdėjusi, bet iš tikro nei nenumano, kas tai). Komunistai (ir visai jie ne ex) nebeturi ką „pakišti“ scenon. Krikštatėvis tiek metų skaisčiai švietęs, beveik visus įtikino atėjęs amžiams. Bet tas amžius…amžius… Taigi, komunistuose krizė, bet itin kruopčiai ir tikrai sėkmingai slepiama.
    O ką Butkevičius … ? Jis tik statytinis su USB jungtimi informacijai (propagandai) įpumpuoti, o savarankiškumas jo baigiasi ties akinių stiklais.

  • na, siuo atveju, manau, kad butkevicius pats rinkosi kur dalyvauti ;) partiju lyderiai ar siaip idomesni politikai kartais turi tokia „privilegija“… i argumenta, kad seimo nariai turetu visa darbo savaite sedeti seime noreciau atsakyti, kad seime ne sedeti reikia, o dirbti.. o darbas, mano isitikinimu, vyksta komitetuose. tuo tarpu plenariniu posedziu tik tvirtinami darbo rezultatai. jau geriau tegul zmones rimtai dirba komitetuose, o „laisvu“ laiku laksto po laidas, nei posedziu metu beviltiskai sapaliodami improvizuoja apie svarstomus teises aktu projektus… siulau neristi seimo nariu prie kedziu, o geriau reikalauti darbo rezultatu :)

  • Jonas tikriausias

    Tegu dalyvauja . Daugiau žmonių sužinos LSDP poziciją .

  • bekelniu

    A.Butkevičius, tai tokia investicija, kur socdemai mano, kad labai apsimoka, o visi kiti dziaugiasi, kad blogiau but nelabai gali.

  • Pingback: Ko prezidentė nepasakė | Artūras Račas()

  • Pingback: Ko prezidentė nepasakė | blondes.lt()