S.Tamkevičius kviečia į karą prieš netikinčiuosius… Kad tik nepaspringtų

Arkivyskupas Sigitas Tamkevičius Bernardinuose svarsto apie tikinčiųjų pašaukimą ir jų pareigas.

Būtų visai įdomūs pasvarstymai…

Jei ne tai, kad arkivyskupas atranda naują ir labai pavojingą pagonybės, kuri bando „suniekinti krikščionybę, Bažnyčią ir Evangelijos nešėjus“, formą – karingąjį sekuliarizmą…

Štai ir sulaukėme…

Sekuliarizmas, pasirodo, yra karingas…

Ir arkivyskupas ne tik pastebi, kad tie, norintys gyventi sekuliarioje valstybėje, tai yra „Dievo neklausantieji“ dažnai sugeba geriau Dievo avinėlius „kaupti medžiagines gėrybes, užimti svarbius postus ir t.t.“ (suprask, dažnai yra kažkokie nešvaresni), bet ir žino, kaip su tais nešvariaisias kovoti.

S.Tamkevičiaus siūloma vienintelė išeitis: evangelinis radikalizmas.

Kitaip sakant, tikinčiųjų karas prieš netikinčiuosius.

Ir tą karą, arkivyskupo teigimu, tikintieji turi kariauti visi kartu.

Nes kaip jis pats sako, „fronte vienas – ne karys.“

Žiūrėsim, žiūrėsim…

Kad tik arkivyksupas tuo karu nepaspringtų…

Nes tas karingasis klerikalizmas gali atsisukti ne tik prieš jį patį, bet ir prieš visą Katalikų Bažnyčią.

(9 balsų, vidurkis: 4,56 iš 5)
Loading...
  • nerijus

    Tamkevičius, matyt, jau pamiršo istoriją ar nori ją kartoti, kai jo ideologijos „broliai“ nešiojo „religiją“ po Europą- kalavijais.
    Kaip dabar JAV vykdo demokratijos eksportą į „nedemokratiškas“ Šalis- ginklu.

    Не умееш-научим, не хочеш-зоставим!

    Kad tik nepaspringtų…

  • Oras

    Esu katalikas, bet i baznycia nueinu kada tik pats panoriu t.y. kelis kartus per metus ir niekada neaukoju, nes ir taip prisiziuriu gatvese kunigelius su sviezuteliais BMW vazinejancius. Dievo tarnai ant dievisku arkliu.

  • Zita

    Atsargiai, Artūrai, su katolikais – anys kieti…:)
    Be to prie valdžios, todėl gal ir nepasprings…

  • dfgh

    Gerb. Račas galėtų atkreipti dėmesį į kovo 11 d. eitynes. Štai bene linksmiausias vaizdo įrašas su jomis:
    http://www

    Patriotai persirengę sijonais…? WTF

    • Sorry, you do not have permission to watch this private video.

  • paskaičius tokius tekstus kaip pastarasis vyskupo Tamkevičiaus pradedi abejoti ar katalikybė tik religija ar tai jau diagnozė

  • aušra maldeikienė

    Šalia šlaunų jau „Žmonija“. „Trobelė“ pasislinko. Gyvename šalyje, kur religija yra „Trobelės“ lygio ir jos samprata tokia pat. Man kažkaip nemalonus Tamkevičiaus interviu — ir vėl gimdykit, kas kad neturit kur gyventi, o ir valgio dažnai trūksta (t.y. vienos enciklikos labai mylimos, o va pvz. „Caritas in Veritate“, kuri labai griežtai pasisako už darbo neišnaudojimą, jau ne). Bet ir GA Tavo komentarai peržengia ano interviu rėmus. Manyčiau pernleyg plati interpretacija.

    • Tomas Baranauskas

      Kažkodėl labiausiai „valgio trūksta“, kalbant apie vaikų gimdymą, turtingiausiose pasaulio šalyse, kurios visos išmiršta, kaip ir Lietuva.

      • Dainius

        Reik p. Maldeikienei primint, kad šios krizės metu moterėlės išėjusios gimdyti turėjo pranašiausias sąlygas. O ir šiaip nereikėtų Dievo varyti į medį. Dabartinės sąlygos neblogos. Nors ir negaliu neprisiminti tokių trumparegių rėksnių kaip Sysas, kuris krizės priešaušry vilkino įstatymo gimdyvėms priėmimą, nes norėjo padaryti „gerą darbą“ – pašalpų mokėjimą skirti trims metams. Kol moterys neapsikentusios nesusirinko piketuoti, kad priimtų pagaliau bent dvejiems metams, o ne atidėtų svarstymo kaip ir kitus kartus. Vėliau ne tik tuos dvejus metus apkarpė ne sykį, bet ir pašalpos dydį.

        • aušra maldeikienė

          Tiesa, jei per šias nuostabias sąlygas (kam konkrečiai?, ar žinote, kokia ta konkreti vidutinė išmoka prisimenanat vidutinius moterų atlyginimus?) išėjo gimdyti „moterėlė“ (jūsų terminu), kuri buvo studentė, tai ką nuostabaus ji turėjo? Ar šioje šalyje galima gimdyti jaunoms?

          • nesvarbu

            „prisimenant vidutinius MOTERŲ atlyginimus“,-nu negaliu jau, ir vėl maldekienė…, kokiems užkalniams iki jos dar labai ir labai toli.

    • ok

      Tikriausiai S.Tamkevičius yra sveiko proto, nes ir Bibliją ir Metus turi.. Tik va, gal meiles trūksta širdyje? Todėl Šventojo Rašto Dvasia Arkivyskupo neapgaubia savo šviesa. O ten kur trūksta šilumos bujoja pyktis ir neapykanta. Įsivaizduoju, kaip sunku mylėti nuodėmingus žmones su jų ydomis ir paklidimais. Tikiu, kad į galvą trenkia pykčio kūjai, kuomet regi netobulą aplinką-santvarką. Jei bažnyčios galva ima skelbti Evangelinio radikalizmo doktriną ir kviečia į kryžiaus žygį, reiškia, Biblijoje taip ir parašyta.. Kaip gi aš galiu netikėti visą gyvenimą Dievui paskyrusiam žmogui.. Kaip tik todėl aš tos Šventos knygos neskaičiau ir greičiausiai neskaitysiu. Kam man tas pyktis žmonijai? Tegu sveiko proto žmonės jas ir skaito..

  • Apie visai nekaringą sekuliarizmą įdedu nuorodą. Įsivaizduoju, jei su kryžiumi įsiveržčiau į Feministinio Fronto arba Gėjų lygos renginį :)

    http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2011-03-27-madride-po-universiteto-koplycios-isniekinimo-aukotos-atsiteisimo-misios/60186

    Įdomu, ar mūsų taikingieji sekuliarizatoriai greitai ryšis tokioms akcijoms ir ar ponas Artūras neprisidėtų? :)

  • Tikriausiai čia reakcija į Feministinio Fronto ir Lietuvos humanistų asociacijos organizuojamas akcijas:

    Apostazė 2011
    http://feministinisfrontas.wordpress.com/2011/03/27/apostaze-2011/

    Jei esi laisvas, tai pasakyk per gyventojų surašymą
    http://www.facebook.com/pages/Jei-esi-laisvas-tai-pasakyk-per-gyventoj%C5%B3-sura%C5%A1ym%C4%85/201048879909784?sk=wall

    Niekas RKB nepuola, bet nori nuo jos atsiriboti remiantis teisinės valstybės standartais :) Jeigu RKB egzistuodama demokratinėje šalyje nori sau privilegijų, imuniteto kritikai ir pan., tai be abejonės mes turime teisę tą kritikuoti. Jei mums nepatinka jos skleidžiama ideologija ir netolerancija seksualinėms mažumoms ir tt. – mes turime išreikšti savo nuomonę kaip aktyvūs piliečiai. Tokia reakcija į visuomenėje bręstančias nuotaikas tik rodo, kad šita organizacija bijo kritikos.

    Pasinaudodamas proga, visus neabejingus klerikalizmo įsisiautėjimui, kviečiu į prof. Dobilo Kirvelio paskaitą apie tarpukario laisvamanybę (2011 03 30):
    http://luni.lt.garnys.serveriai.lt/luni-vilnius/18-vilniaus-luni-paskaitos/376-2011-03-30-luni-vilnius-dobilas-kirvelis-laisvamanybe-tarpukario-lietuvoje.html

  • Tomai Čyvai, pažiūrėkime į faktus:

    „Akcijoje dalyvavo per 70 studentų – daugiausia studenčių, kurios perskaitė bažnyčios doktriną smerkiantį manifestą, citavo mizoginiškas ir homofobiškas šventojo rašto pastraipas, o keletas studenčių – o, dangau! − išdrįso išsirengti iki pusės ir pademonstruoti ant kūno užrašytus protesto šūkius.
    Už tokią akciją fanatiškos katalikiškos organizacijos ir Ispanijos bažnyčios hierarchai studentams grasina baudžiamuoju persekiojimu ir laisvės atėmimu iki vienerių metų. Anot jų, tai buvęs „išpuolis“, „šventos vietos išniekinimas“, „ataka prieš religijos laisvę“, „piktžodžiavimas“, „tikinčiųjų ir popiežiaus Benedikto XVI įžeidimas“, tikinčiųjų „persekiojimas“ ir t. t. ir pan.“

    http://apostaze.blogspot.com/2011/03/uz-taiku-protesta-universiteto.html

    Nereikia įsivaizduoti to ko nėra :)

    • Tai aš ir klausiu – jei man nepatinka Gėjų lygos veikla, tai aš galiu įsiveržti į Mens Factory ir mojuodamas kryžiumi skanduoti prakeiksmus bei juos gėdinti? :) Sopėju, kad mano elgesys būtų vadinamas agresyvia homofobija ir klerikalizmu ar dar kaip kitaip. Tai kodėl katalikai negali tokių išsišokimų vadinti piktžodžiavimu ir nepadoriu elgesiu? :)

      Jei kam nepriimtinos katalikybės dogmos, yra paprastas būdas – išpažinti kitas religijas, arba neišpažinti jokios, apeiti bažnyčias ratu ir net nesidomėti tuo, kas ten vyksta. Bet ne – labai svarbu visus sekuliarizuoti :) Kitados prieš žiaurųjį Franco kariavę raudonskūriai liumpenai iš Respublikos armijos sekularizuodavo vienuoles ir bent kiek pasiturinčių šeimų damas jas masiškai prievartaudami. Irgi nieko baisaus.

      • Man malonu, kad „Mens Factory“ prilyginote koplyčiai universitete. Tau jau pirmasis žingsnis :)

        Čia ne esmė ar man patinka, ar nepatinka. Esmė tame, kad LGL neskatina diskriminuoti ir neturi privilegijų pvz. lygių galimybių įstatyme, o RKB ir jos mokyklos gali nesilaikyti kai kurių įstatymų ir jie aktyviai pasisako prieš gėjų teises. Skirtumas yra ir vienodai šių organizacijų vertinti nesiruošiu, nes viena yra patriarchalinė hierarchinė struktūra valdoma Vatikano monarcho-popo, siekianti, kad žmonės neturėtų lygių teisių, o kita – žmogaus teises ginanti asociacija siekianti pripažinimo ir vienodų sąlygų.

        Nematau jokio pagrindo protestuoti prieš LGL ir todėl pasmerkčiau tokį elgesį. Galite mums vadinti kaip norite, bet mes nesiruošiame ir tuo labiau neturime tokios įtakos, kad galėtume per prievartą sekuliarizuoti kažko. Va tarpukariu Lietuvoje nebuvo civilinės metrikacijos ir visi turėjo tuoktis religinėse bendruomenėse ir pagrinde naudotis RKB paslaugomis, reikėjo būti kataliku, kad galėtum funkcionuoti kaip pilnateisis pilietis. Niekas nesiruošia ir neišreiškia pageidavimo uždrausti katalikams tuoktis ir būti pripažintiems valstybės. Problema yra privilegijose.

        • Yra esminė ir svarbi teisė – nebūti kataliku. Kas buvo tarpukaryje – pražuvo :) Jei katalikiškos nuostatos tinka – jas priimi. Jei ne – nekreipi dėmesio ir eini kitur. Štai ir diskusijos pabaiga bei problemos uždarymas. Man jūsų tolerastiniai aiškinimai, kad tarp berniuko ir mergaitės nėra skirtumų, o gėjų santuokos ir įsivaikinimas yra skatintinas irgi yra tik nuomonė, prieš kurią turiu teisę lakstyti paskui jus su kryžiumi, jei sekskiu jūsų argumentacijos logika :)

          • mielas Tomai Čyvai, atsižvelgdamas į tai, kad savo tinklaraštyje platinate žinomai melagingą informaciją apie mane ir neturite drąsos to pripažinti, siūlau tamstai ir toliau savo kliedesius ir melus skleisti savo tinklaraštyje, o ne čia. Tikiuosi šį pasiūlymą suprasite teisingai: tamsta ir tamstos komentarai čia yra nepageidaujami.

          • nesvarbu

            Artūrai, pabūsiu komentatoriumi WU, kuris naiviai, tačiau taikliai, o svarbiausia nuoširdžiai karts nuo karto bando jums patarti, kaip ir ką daryt-nedelsiant nutraukite tą kvailą diskursą su čyvais ir užkalniais, kadangi tokia polemika niekur neveda ir yra naudinga tik tiems patiems čyvams ir užkalniams!

          • mielas nesvarbu, nelabai suprantu, kur įžvelgiate diskursą. T.Čyvas vaikšto čia, kažką aiškina, be to, kliedi savo tinklaraštyje, po to jame apsimeluoja, tad paprašau, kad nemeluotų, visiškai nereaguodamas į kitus kliedesius. Tik tiek.

            Siūlote nekreipti dėmesio, kai visokie čyvai ar užkalniai mane šmeižia? Jei taip, tada tas apsiūlymas man nepriimtinas. Nes aš manau, kad tada jie visai įsisiautės.

          • Diskusijos baigsis tikrai ne pagal jūsų nubrėžtas ribas.

          • nesvarbu

            Artūrai,štai tokie dalykai,kad ir pačio naudojamas terminas „šmeižimas“, kas yra akivaizdus, vienareikšmis požymis pačio nesugebėjimo, nesuvokimo būtinybės atriboti šmeižimą, baudžiamosios teisės prasme, nuo garbės ir orumo gynimo, civilinio kodekso prasme, kelia visokiems užkaliniams su čyvais didelį džiaugsmą, o jie tokius dalykus labai greitai pastebi ir pasinaudoja…

          • mielas nesvarbu, gerbiu tamstą už etišką nuomonės reiškimą, tačiau noriu atkreipti dėmesį, kad kas tamstai akivaizdu, nebūtinai yra tiesa. Ir jei tamsta ko nors nesuvokiate, tai visiškai nereiškia, kad kiti yra tokie patys kaip tamsta.

            Nelabai suprantyu, kodėl puolate man aiškinti, kuo baudžiamoji teisė skiriasi nuo civilinės.

            Niekur nerašiau apie jokius ieškinius T.Čyvui. Tiesiog pasakiau, kad jis savo tinklaraštyje mane šmeižia. Kalbėdamas apie šmeižtą turėjau galvoje vieną iš Lietuvių kalbos žodyne nurodytų reikšmių – „sąmoningas kitą juodinantis, garbę žeminantis prasimanymas“.

            Galėčiau dabar pradėti kalbėti apie „akivaizdų, vienareikšmį požymį pačio nesugebėjimo, nesuvokimo būtinybės atriboti“ kai kurių asmenų vertinimą naudojant lietuvių kalbą nuo teisinių sąvokų aiškinimo, tačiau to nedarysiu, nes tikiuosi, jog supratęs savo klaidą, rasite jėgų atsiprašyti už įžeidinėjimus:)

          • nesvarbu

            Yra labai teisingi terminai baudžiamo ar civilinio kodekso prasme (kuriuos čia bandžiau prikišti), tačiau dar yra tokie dalykai, kaip gyvenimas, šnekamoji, buitinė kalba, kur gal konkrečiau ir geriau viskas yra išreiškiama…

            Artūrai, pagavote mane…

          • jei, neklystu, jau ne pirmą kartą, bet, žinoma, neatsiprašinėsite. Nes, panašu, išdidumas ir garbė neleidžia. Ji leidžia tik įžeidinėti kitus. Ir kai pagalvoji, tai kuo tada jūs skiriatės nuo T.Čyvo ar R.Janutienės?…

          • nesvarbu

            O kada dar buvo, nesupratau?

          • nesvarbu

            Ir ką jau taip čia įžeidinėjau, nieko nesuprantu?

          • nesvarbu

            Dar skaitau tokio burzujaus tinklapį. Ten tai vien gėris- burzujus-pedute…

  • Pingback: A. Račas pateks į rojų « Tomas Čyvas()

  • Sejanus

    Tamkevičius jau springsta. Tikrų katalikų nuolat mažėja, kunigų kalbų klausosi nebent nukvakėliai, net ir save laikantys katalikais nuolat kritikuoja bažnyčią, kunigų pedofilijos skandalai tampa kasdieniniu reiškiniu, o bažnyčią gina tik visokie čyvai. Sunkūs laikai. Tenka imtis kraštutinių priemonių ir kviesti visus į kryžiaus žygį. Tik ar nebus kaip tose komedijose, kai įsakymus vidury mūšio dalijantis karvedys apsižiūri esąs visiškai vienas.

    • dzyvai

      Tik negyvėlių nekritikuoja, skandalų egzistavimas neįrodo suaktyvėjusios kovos prieš blogį bažnyčios viduje nebuvimą. Na, o apie tai, ko klausosi „nukvakėliai“ – ką čia bepridursi. Tarybų sąjungos sekuliarumas pagimdė dar ne tokių išminčių-vertintojų. Jūsų teisė vertinti.

      Beje, ko taip aršiai kylama į kovą prieš tą vieną karvedį lauke? Džiugu, kad į bažnyčios veiklą kreipiamas toks padidintas dėmesys, tiek daug kritikos iš visų pusių – tai leidžia bažnyčiai apsivalyti ir stiprėti. Linkiu, kad ir ateistai atrastų tokių pastabių kritikų, ir į juos įsiklausytų.

      • Sejanus

        Dėl Tarybų sąjungos sekuliarizmo sutinku. Jei žmogus valgo kas maitinama šaukšteliu, nėra didelio skirtumo. Maitins šaukšteliu ateizmą, bus ateistas, maitins katalikybę, bus katalikas.

        O dėl aršaus kilimo į kovą nesutinku. Niekas aršiai nekyla. Čia tik kai kam taip rodosi. Nes pripratę, kad bažnyčia yra šventa karvė ir niekas nieko blogo apie ją negali pasakyt. Tai kai karts nuo karto kur nors pasirodo neigiamas straipsnis, išsyk kvykt pradeda apie aršų kilimą į kovą :)

    • Tik nereikia šaržuoti.

  • Pastabos

    Pirma, Tamkeviciaus „evangelinis radikalizmas“, kaip paaiskinama paskui, yra dvasinio pobudzio. Jei nepatinka zodis „dvasinis“, galima pasakyt kitaip – Tamkevicius sako: pirmiausia patys katalikai bukit geri ir padorus zmones, turintys savyje turinio.

    Antra, Raco padarytas sutapatinimas tarp „agresyvaus sekuliarizmo“ su „netikinciais“ (ir isvedimu, kad Tamkevicius skelbia kara netikintiems) rodo, kaip kartas nuo karto jis pats pakartoja apie tuos, kurie kalba apie kokius nors dalykus, nepaskaite istatymu, kad jis paprasciausiai nezino ir neismano nei kataliku kulturos, nei istatymu.

    Kalbu apie dabartine kultura. Kai kas itin atkakliai vis mini kokia ispanu inkvizicija. Ji tikrai buvo, tiktais apgailetinas nesupratimas, kad ja mineti siandien, tai panasiai kaip bandyt suprast dabartine Lietuvos respublika remiantis 18 amziaus Lietuvos Didziosios Kunigaikstystes statutu. Pasikeite laikai. Siandien eilinis katalikas inkvizicija bjaurisi tiek pat, kiek eilinis netikintis zmogus.

    Taigi, kalbant apie dabartine kultura, netikintieji baznycioje yra visiskai pripazistami, gerbiami, idomus ir rimti pasnekovai ir partneriai. Visa Popieziskoji mokslu akademija sudaryta is netikinciu, ju vardai, sarasai ir keliasdesimt gautu Nobelio premiju yra internete. Ir kokios problemos?

    O kalbant apie radikalu sekuliarizma, galvoje turima kas kita. Kad ir tas pats Dawkins, kuriame religija yra nuodas ir taskas. Jokiu gincu. Jei inkvizitorius Garsia pasmerke 10 zmoniu, Dawkinsui jis tai padare todel, kad religija yra nuodas. Jei motina Terese isgelbejo 100 zmoniu, Dawkinsui ji tai padare ne del religijos, o del kazkokio nenaturalaus liguisto gerumo. Bet tik ne del religijos. Radikalus sekuliarizmas negali nei gerbti, nei pakesti, nei bendradarbiauti su religijomis, net paciais geriausiais ir humanitariskiausiais tikslais. Todel jei motina Terese parasytu 10 kartu uz visus kitus naudingesni projekta vargsams gelbeti, radikalus sekuliaristas jai neduotu paraso, nes ji vienuole. Radikalus sekuliarizmas yra fanatizmas, jei fanatizma laikysime visiska ir kategoriska uzdaruma kitoms moralinems ir kulturinems sistemoms.

    Laimei, tokio pobudzio netikintys yra mazuma. Fanatiku valdzioje, kataliku ar netikinciu, gyventi butu labai bloga.

  • Sejanus

    Pastabos, meluojate išsijuosęs. Dawkinsas mielai diskutuoja dėl religijos, o Motinoje Teresėje jokio vidinio gerumo neįžiūri. Ir savo požiūrį jis argumentuoja. Matau, kaip visada, religijos ginti be melo niekaip nesigauna.

  • Pastabos

    SEJANUS, Dawkinsas seniai nustojo diskutuoti. Nezinau kada, pries keliasdesimt metu gal. O dabar jis tik transliuoja pagal savo monolitine schema. Argumentuoja, taip, tik kaip su kontraargumentais?

    O gali but, kad ir uzdarbiauja. Pries pusmeti maciau kazkoki jo irasa youtube, viename JAV universitete, tik nuorodos ieskoti neturiu upo. Kalbejo lekstai ir neidomiai, i pora uzduotu klausimu atsake visai ne i tema, apie kazka kitka ir t.t. Pries tai, neatsimenu pavardes, buvau pasiziurejes tokio biologijos profesoriaus is Yale universiteto, nemaziau garsaus uz Oksforda, paskaitu ciklo irasus ir buvo daug rimciau ir idomiau. Taciau Dawkinsas uz ta paskaitele universitete gavo beveik 10 000 doleriu ar pan – kaip zinomas lektorius. Na, Yale profesorius gavo turbut irgi labai nemaza alga, bet tai alga, o ne siaip dideli pinigai uz beleka. Na, o gali but, kad Dawkinsas, senas zmogus, tiesiog po skrydzio issimiegojes nebuvo.

    Tiktais paziurejus tuos irasus, gana aisku, kad mokslo pasaulis dalinai veikia pagal pop/sou pasaulio principus. Zinomiausi nebutinai yra geriausi. Tampa koks nors vardas ikona ir to gana.

    Tik vienas is pavyzdziu. Stephen Jay Gould, kuris buvo neabejotinai aukstesnio uz Dawkinso profilio biologas ir evoliucionistas, deklaruotas netikintis, apie religija mane kitaip nei Dawkinsas. Ir zinoma, turejo tam savo argumentu, o is Deneto ir Dawkinso kompanijos juokesi. Ir to pakanka, kad Dawkinso ikonos myletojai ji nusvilptu. Tiek ir diskusijos.

  • Trakimas

    „gana aisku, kad mokslo pasaulis dalinai veikia pagal pop/sou pasaulio principus.“—bažnyčia veikia vadovaudamasi išimtinai šiais pop/šou principais.:)Gražios suknelės/sutanos kunigą padaro nei tai vyru,nei tai kažkokiu -filu:)Apie tai nepagalvojate?

    • Sejanus

      Neverta kreipti daug dėmesio, ką ten Pastabos rašo. Vis tiek viskas išgalvota.

      • Trakimas

        Neatmeskime prielaidos,kad nemaža dalis jaunuolių būtent ir susižavi šiuo, labai panašiu į moterišką,apdaru-sutana.

        • nesvarbu

          Trakimai, išimtinai moterys tokio modelio drabužius (alia sutana) nešioja gal tik kokį du-tris šimtus metų, prieš tai kelis tūkstančius metų tokio modelio drabužius išimtinai dėvėjo vyrai.

          • Trakimas

            Na va:)Man taip pat keisti tie vyrai,kurie čia ir dabar nori nešioti sukneles ir tos moterys,kurios būtent dėl to ,nori dėvėti kelnes:)

          • WU

            beekeeper suits?

          • nesvarbu

            WU, aš tai apie tokius kalbu.

  • a

    kodel zmones negali gyvent neuzkabindami kitu,ka sunku apeiti baznycia,arba apeiti mans facktori

    • Tame ir reikalas, kad pačiai bažnyčiai derėtų neužkabinėti ir apeiti tam tikras sritis.

  • briedis

    siokia tokia zinia is antrojo fronto http://www.stentorian.com/MoveOn/catholic.html

  • Pastabos

    :) SEJANUS: „Neverta kreipti daug dėmesio, ką ten Pastabos rašo. Vis tiek viskas išgalvota“

    Tipiskas dawkinsiskas argumentuotas mastymas ir kalbejimas:) Labai tikslus ir teisingas, noriu pasakyt:) Butent, isgalvota. Nes kas gi nera isgalvota? Dawkinsas ant obels neuzaugo, o galvojo, galvojo ir viska, ka norejo pasakyt, isgalvojo:) Lietuva irgi naturaliai neatsirado, ja visokie genties karaliukai mindaugai sugalvojo ir padare:) BMW irgi kazkas isgalvojo:) O stai Hawkinsas isgalvojo savo astrofizika:) Feministes feminizma, rasistai – rasizma, nacionalistai nacionalizma, tiesos ieskotojai – tiesa, o Aristotelis – politika:) Tiesa, ateistai isgalvojo ateizma.

    I visa tai neverta tikrai kreipt daug demesio. Kas isgalvota, bus pamirsta:)

  • Šiaip, kai kas springsta nuo pykčio ir ieško sliekų ant asfalto. Viskas pasakyta šiais žodžiais:
    „Turintys religinę pasaulėžiūrą krikščionys kviečia bendradarbiauti neturinčius tokios pasaulėžiūros žmones. Krikščionis nė vieno neverčia būti krikščionimi ir gerbia tuos, kurie turi kitokių įsitikinimų. Tačiau savo ruožtu pliuralistinėje ir demokratinėje visuomenėje krikščionys tikisi, kad ir su jais bus panašiai elgiamasi.“ (Luigi Bonazzi)

    • mielas Tomai, labai čia jūs teisingai pasakėte apie springimą ir sliekų ieškojimą.

      Nes juk tikrai „dažnai pastebime, kaip Dievo neklausantieji sugeba geriau už mus kaupti medžiagines gėrybes, užimti svarbius postus ir t. t“

      O štai Dievo klausantieji viso šito nesugeba.

      Amen.

  • jei rimtai ir be sarkazmo Artūrai, tai Tamkevičius čia nieko nesutirštino. Toks dėsnis yra. „Šio pasaulio vaikai apsukresni tarp panašių į save, negu šviesos vaikai“.(Jėzus Kristus) O vienas žydų poetas parašė šį mąstymą http://biblija.lt/index.aspx/lt_vertimai/leidimai/b_rk_k1998/kn_skyriai/index.aspx?cmp=reading&doc=BiblijaRKK1998_Ps_73
    Ir jei „klausantis“ sugeba, gal jis nesiklauso?
    Vėl sliekas išlindo…

  • Tiesą sakant… džiaugiuosi…

    Kaip ir tada, kai buvo nuspręsta neįleisti AMB palaikų…

    Galėtų ir dažniau tokias klaidas daryti…

    Į naudą. Visiems.