Pirk prekę … akcijuojamą

Taip jau atsitiko, kad „Maxima“  pastaruoju metu tapo tokia populiari…

Bet juk ne kasdien sužinai, kad į Lietuvą buvo įvežta beveik 200 000 tikriausiai nuodingų indų, iš kurių nemažai tikriausiai jau parduota ir ne kasdien girdi raginimus „grįžti prie šaknų ir iš naujo atrasti lietuviškas tradicijas.“

O „Maxima“ štai ragina.

Ir tas raginimas gana plačiai nušviečiamas Lietuvos žiniasklaidoje:

„Maxima“ skatins rinktis ir vartoti lietuvišką produkciją“

„Maxima LT“ populiarins lietuviškas prekes

„Maxima“ žada skatinti vartoti lietuviškas prekes“

„Maxima“ skatins rinktis lietuviškus produktus“

„Maxima“ skatins rinktis lietuvišką produkciją“

Gražu. Patriotiška. Ir net, sakyčiau, valstybiška.

Ir viešųjų ryšių požiūriu geras žingsnis. Ypač melaninių indų kontekste.

Tačiau yra vienas „bet“, į kurį beveik niekas neatkreipė dėmesio.

„Maxima“ neskatins pirkti prekės šiaip lietuviškos. „Maxima“ tik nustatys, kuri iš lietuviškų prekių yra labiau lietuviška:

Jau nuo šio mėnesio MAXIMA LT, UAB prekybos tinkle akcijuojamos lietuviškos prekės bus žymimos specialiu simboliu „Lietuviška prekė“

Galiu suklysti, bet spėju, kad didžiąją dalį „akcijuojamų“ prekių sudarys „Optima“ linijos produktai. Galbūt – ir tie lietuviški produktai, kurių „Maximai“ iki šiol nepavyko parduoti arba paprasčiausiai tie, kurių galiojimo terminas artėja prie pabaigos.

Kaip čia neprisiminsi, kad ir melamininius indus „Maxima“, kalbama, per akcijas išpardavinėjo…

Bet kuriuo atveju labai tikėtina, kad  „Pirk prekę lietuvišką“ taps „Pirk prekę, kurią „Maximai“ reikia parduoti“ ir bus tik eilinė viešųjų ryšių akcija, panaši į tą, kurią „Maxima“ buvo paskelbusi kiek daugiau nei prieš metus – kai kovojo su didėjančia infliacija.

Beje, „Pirk prekę lietuvišką“ akcijos viešinimas – labai geras pavyzdys, kaip gražiai galima žaisti su skaičiukais.

Štai ką sako „Maximos“ generalinis direktorius Gintaras Jasinskas:

Šiuo metu lietuviškų prekių pardavimai MAXIMA prekybos tinkle sudaro daugiau nei 60 proc. bendros prekių apyvartos, o lietuviškų prekių paklausa nuosekliai auga.

O „Maximos“ atstovė ryšiams su visuomene Renata Saulytė kalba štai ką:

Mūsų prekybos tinkle apie 43 proc. asortimento sudaro lietuviškos prekės. Kai kuriose grupėse tokių prekių yra daugiau, kai kuriose mažiau.

Abu skaičiai turbūt teisingi. O kuris gražesnis?

(9 balsų, vidurkis: 4,44 iš 5)
Loading...