Optimizacija pagal SEB
… Šiandien visiems sunku.
Ir jauniems tėvams, ir valstybės tarnautojams, ir žiniasklaidai, ir bankams.
Visi ieško būdų prisitaikyti ir būdai beveik visur tie patys: mažesni atlyginimai, visų įmanomų sąnaudų karpymas, mažiau darbuotojų, didesnis našumas.
Kalabant apie verslą – dažnai dar ir paslaugų ar prekių kainų mažinimas – kad tik vyktų apyvarta, kad tik ateitų klientas.
SEB bankas – taip pat verslas. Jam, kaip ir daugumai, šiandien taip pat sunku.
Bet, panašu, kad būdus SEB renkasi kitokius – optimizuojasi savo klientų sąskaita.
Štai šiandien, pavyzdžiui, naršydamas SEB puslapyje pastebėjau žinutę, kurią kažkaip buvau praleidęs: nuo liepos 29 dienos SEB bankas keičia paslaugų ir operacijų įkainius.
Man įdomiausios pasirodė dvi pozicijos: „Vietinis lėšų pervedimas litais į sąskaitas SEB banke“ ir „Litų, pervestų į kliento sąskaitą ar kortelę iš kitų Lietuvoje registruotų bankų, administravimas“.
Pirmosios kaina pasikeitė nuo 0,8 lito iki 1 lito, antrosios – nuo 1,2 lito iki 1,4 lito.
Ar SEB kainas keičia, nes pagerėjo šios paslaugos kokybė? O gal nuo liepos 29 dienos vietinius pervedimus ir iš kitų bankų pervestas lėšas administruos šeštadaliu daugiau žmonių?
Drįsčiau abejoti.
Atsakymas tikriausiai yra daug paprastesnis – panašu, jog SEB laikosi požiūrio, kad klientas kaip tas kariamas šuo – pripras.
Toks tas lietuviškas verslas. Net tada kai jis skandinaviškas…