Optimizacija pagal SEB

… Šiandien visiems sunku.

Ir jauniems tėvams, ir valstybės tarnautojams, ir žiniasklaidai, ir bankams.

Visi ieško būdų prisitaikyti ir būdai beveik visur tie patys: mažesni atlyginimai, visų įmanomų sąnaudų karpymas, mažiau darbuotojų, didesnis našumas.

Kalabant apie verslą – dažnai dar ir paslaugų ar prekių kainų mažinimas – kad tik vyktų apyvarta, kad tik ateitų klientas.

SEB bankas – taip pat verslas. Jam, kaip ir daugumai, šiandien taip pat sunku.

Bet, panašu, kad būdus SEB renkasi kitokius – optimizuojasi savo klientų sąskaita.

Štai šiandien, pavyzdžiui, naršydamas SEB puslapyje pastebėjau žinutę, kurią kažkaip buvau praleidęs: nuo liepos 29 dienos SEB bankas keičia paslaugų ir operacijų įkainius.

Man įdomiausios pasirodė dvi pozicijos: „Vietinis lėšų pervedimas litais į sąskaitas SEB banke“ ir „Litų, pervestų į kliento sąskaitą ar kortelę iš kitų Lietuvoje registruotų bankų, administravimas“.

Pirmosios kaina pasikeitė nuo 0,8 lito iki 1 lito, antrosios – nuo 1,2 lito iki 1,4 lito.

Ar SEB kainas keičia, nes pagerėjo šios paslaugos kokybė? O gal nuo liepos 29 dienos vietinius pervedimus ir iš kitų bankų pervestas lėšas administruos šeštadaliu daugiau žmonių?

Drįsčiau abejoti.

Atsakymas tikriausiai yra daug paprastesnis – panašu, jog SEB laikosi požiūrio, kad klientas kaip tas kariamas šuo – pripras.

Toks tas lietuviškas verslas. Net tada kai jis skandinaviškas…

(24 balsų, vidurkis: 4,29 iš 5)
Loading...