Lietuvių tautinio centro priešai ir didžiausias draugas…

…Nida Vasiliauskaitė šiandien Delfi.lt gražiai aprašo Lietuvių tautinio centro organizuoto koncerto Lietuvos nepriklausomybei paminėti afišą…

Man ji irgi patiko, tokia spalvinga ir labai realistiška, be to su labai aiškiais simboliais.

Bet į porą dalykų Nida, atrodo, neatkreipė dėmesio. Tai – afišos viršuje esantis Lietuvos valstybės herbas, kuris lyg ir turėtų liudyti apie renginio oficialų statusą, bei dešiniajame apatiniame kamputyje  išvardyti Lietuvių tautinio centro „nedraugai“, tau yra, tie, kurie reklamuojamo renginio neremia:

  • Lietuvos katalikų bažnyčia
  • Lietuvos žydų bendruomenė
  • Žmogaus teisių stebėjimo institutas
  • Lietuvos gėjų lyga

…Sakyčiau, pakankamai aiškus sąrašas…

O šiaip tai dar šiai afišai vieno dalyko trūksta – Rėmėjų sąrašo.

Jame tikrai turėtų būti didžiausias lietuvis iš visų lietuvių.

(7 balsų, vidurkis: 4.14 iš 5)
Loading...
  • Musė

    Dėl rėmėjo – čia jau jūsų nevykusi interpretacija. Ir nereikėtų taip visko suvulgarinti. Matosi, kad niekad sunkiosios muzikos neklausėte – metalistai visais laikais buvo linkę į pagonybę, tautiškumą, patriotizmą ir pan. Ir Tomkus čia ne prie ko.

    Šiais begalinės tolerancijos visiems įmanomiems fryk’ams laikais jie atrodo nešiuolaikiški, nemodernūs, neetiški. Bet prisiminkite – tarybiniais laikais sunkioji muzika buvo jėga, kuri padėjo išsaugoti tautiškumą, kurios negalėjo įveikti joks saugumas.

    Tad tegyvuoja nuomonių įvairovė.

    • Valentinas

      Muse,
      „Šiais begalinės tolerancijos visiems įmanomiems fryk’ams laikais“ iš šių žodžių sprendžiu, kad tikrai nesi Nida Vasiliauskaitė :)

      • Musė

        Ne,nesu. Jau rašiau, kad nepretenduoju į mis Tolerancijos titulą, nebent į mis Šlapi marškinėliai :-)

        Žinai, ką man reiškia žodis „tolerancija“? Tai tas pats abejingumas. Kad tau dzin. Esi tolerantiškas mažumoms, kitokioms tautoms ir t.t. – tau jie nė velnio nerūpi, tiesiog nekreipi į juos dėmesio. Kad tik tau netrukdytų. Tai nereiškia, kad juos paremtum ar jiems padėtum – tiesiog esi tolerantiškas.

        Man nepatinka toks drungnumas, abejingumas. Jau geriau mėgti arba nemėgti, palaikyti arba neapkęsti, jausti kažką, kelti sau klausimus, o ne miegoti.

      • J. naivus

        Valentinai,

        čia Jums linkėjimai nuo dar vienos damos- gražios, bet turtingos:

        http://www.alfa.lt/galerija

    • Miela Muse, niekad nedarykite skubotų išvadų: AC/DC iki šiol yra viena mėgstamiausių mano grupių, o Alice Cooper, Black Sabbath, Led Zeppelin, Accept ar Metallica patenka tarp muzikos, kurios su malonumu klausėmės kai jūs dar gal tik po stalu vaikščiojote…:)

      Ir šiaip jau jūsų pastaba apie tai, kad metalistai „visais laikais buvo linkę į pagonybę“ skamba šiek tiek juokingai…:)

      • Musė

        O man patinka Paradise Lost. Gerai, gerai, dėl pagonybės gal kiek perdėjau.

      • GIGA

        pasirodo p.Raco islavintas muzikinis skonis.Spaudziu desine

        • donatas

          ir as spaudziu :)

    • Darius

      „metalistai visais laikais buvo linkę į pagonybę, tautiškumą, patriotizmą ir pan.“

      Sprendžiant iš grupių pavadinimų, jie tikri anglosaksiškos kultūros patriotai:)

  • Valentinas

    Toje afišoje šmėžuoja ir balsas.lt. Reiškia ir Tomkus netoliese :)

  • mdxacuk

    Man tai keistoka, kad rimti išsilavinę žmonės gali priimti tokią teatrališką simboliką už gryną pinigą ir dar įžiūrėt už jos kažkokias ideologines gelmes. Vasiliauskaitei kažkodėl akivaizdu kad kažkam juodasis humoras neprieinamas. Bet šiuo atveju čia jau greičiau kaip tik jos pačios problema. Man, pavyzdžiui, ta afiša atrodo pakankamai šmaikšti ir stilinga. Vasilaiuskaitei galbūt ji irgi tokia atrodytų, jeigu nerėmėjų sąrašas apsiribotų tiktai pirmu punktu.

  • Liapsus

    Nida čia beveik teisingai užgriebė. Afiša šiek tiek kontraversiška.
    Iš vienos pusės suprantama – Lietuva mini vardo tūkstantmetį, dėl to, kad kuoka kažkurios baltų genties atstovų buvo nutrenktas misionierius Brunonas. T.y. Romos katalikas. Plakate rašoma, jog LKB nėra koncerto draugas. Viskas ok, pagonybė, whatever. Tapatintis galima su kuo nori kol tai BK neprieštarauja. Tačiau kodėl kovo 11? Lietuvos nepriklausomybės atkurimo dieną, prie kurios Lietuvos katalikų Bažnyčia prisidėjo nesuvokiamai daugiau nei nusmurgęs hipis ar metalas (Roko maršai čia tik gelytės antisovietinio pasipriešinimo judėjime). Jei esi Lietuvos patriotas ir nesvarbu teistas ar netikintis, tu vis tiek privalai gerbti šią instituciją ir jos atstovus dėl nuopelnų, kad gyveni toj mylimoj, laisvoj Lietuvoj. Taip kad kažkokie kaltinimai Nidai iš koncerto rengėjų ar fanų dėl to, kad ji vos ne valstybės priešas, yra absurdiški.

    • mdxacuk

      Kur tamsta čia radot koncertų rengėjų ar fanų pretenzijas Vasiliauskaitei? Jie gal net nežino, kad tokia Vasiliauskaitė egzistuoja. Čia kaip tik ji kažkuo nelabai patenkinta. Bet jeigu tamstai pasirodė, kad Vasiliauskaitė galėtų būti nepatenkinta dėl Bažnyčios paminėjimo tam sąraše, tai tikriausiai tamsta nelabai suvokiate kontekstą. Švelniai pasakius…

      • Liapsus

        http://www.voraimc.lt/lt/vienos-afisos-analize/

        čia rengėjų nuomonė. O pseudo-patriotų nuomonė komentaruose galite po straipsniu ar patriotai.lt susirast.

        „Bet jeigu tamstai pasirodė, kad Vasiliauskaitė galėtų būti nepatenkinta dėl Bažnyčios paminėjimo tam sąraše, tai tikriausiai tamsta nelabai suvokiate kontekstą. Švelniai pasakius“

        Ne, čia buvo mano interpretacija apie ‘neremėjus’, kuri gali papildyti Vasiliauskaitės tezę ‘kodėl toks plakatas tokiam kovo 11 d. kontekste“.

        • mdxacuk

          Naujausias anekdotas: Vasiliauskaitė kryžium gulasi už Katalikų Bažnyčios garbę.

  • Skalvija

    Ryžikas-pyžikas labai net prie ko. Jo stilius. Gėjai, žydai – nejau čia nuslėpsi savo jausmus.. Na o piešė tai aišku kad ne jis – turi profesionalus tokiam darbui.
    Juokingiausia – kad pyžikas pakilo į kovą už badaujančią tautą, su juo tauta tikrai.. nueis toli toli. Specialistas gaudyti žuvį drumstame vandenyje.

  • Darius

    Gerbiamas Artūrai,

    Atleiskit, kad prašau gaišti Jūsų brangų laiką. Spėju Jūs taip pat labai užsiėmęs žmogus, bet gal galėtumėt skirti minutę ir paaiškinti, Jūs manau žinote. Kodėl pusę valandos Tomkus kalbėjo ir kalbėjo, ir vis tą patį, o dauguma komisijos narių tylėjo, o kai kas net teisinosi.
    Aš sugalvojau tokius atsakymų variantus:
    a) Duok Tomkui kelią (suprask – tegul išsišneka, o mes nuspresim);
    b) Geriau patylėsiu, nes neaišku ką jis apie mane vėliau parašys (suprask – bijau);
    c) Ką aš čia veikiu? Ir iš viso, kam man ta etika? (suprask – gal jau pietų metas?)

    • Mielas Dariau, aš pasisakyčiau už b) ir c) vartiantų išvestinę ir dar pridurčiau, kad man susidarė įspūdis, kad V.Tomkus tiesiog surengė šou, o etikos komisija, to nesugebėdama suprasti, maloniai ir už dyką tame šou sudalyvavo.

  • Beje, ant plakato taip šv. Brunonas pavaizduotas ne be reikalo. Katalikiškoje tradicijoje toks yra paplitęs jo vaizdavimo būdas. http://lt.wikipedia.org/wiki/%C5%A0v._Brunonas_Kverfurtietis

    Aišku, kaip tokiai šventei galėjo sugalvoti ir ką nors geresnio

    • mdxacuk

      Fantastika – tai tiktai įrodo, kad plakato autorius gerai padirbėjo ir turi gerą humoro (tegu ir juodojo) jausmą. O Vasilaiuskaitė tiesiog pasirodė kaip anarchistų megzta beretė, praleidusi gerą progą patylėt.

    • Liapsus

      O vaizdavimo tradicija patampama tuomet kai tai pavaizduojama ant sienos Lenkijos vienuolyne? Ar tuomet, kai ta freska paimama kaip reklaminio plakato motyvas. Viskas čia paprasta, dailininkas į googlą įvedė Brunono vardą ir pasižiūrėjo pirmą pasitaikiusią nuotrauką, kuri puikiai tiko bendrai plakato idėjai :]] Kaip bebūtų, tai nėra kažkoks nusistovėjęs Šv. Brunono vaizdavimo būdas krikščioniškame mene.

    • J. naivus

      status_quo
      pasižiūrėjus freską esama padėtis tapo aiškesnė. Bravo.

  • D’Arlonas

    Sovietų laikais sunkioji muzika Lietuvoje, gal ne visoje jos teritorijoje, įprasmino savotiską rezistenciją prieš valdantį režima, tuo atveju – sovietus. Ryšys su pagonybe buvo atsvara primestoms tiesoms. Šiandien sis „pagoniškumas“ priešpastatomas kitiems režimams, apie kuriuos užsimena Nida (ES tariamai primetamas žmogaus teisių diskursas). Pataisykit, jei klystu: man kažkodėl visuomet atrode, kad vadinami metalistai buvo didesni pacifistai, nei bet kuri kita grupe, nepaisant ju israiskos formos ir simboliu? Jei taip, tuomet tokia užslėptai baikšti panieka elementariai tolerancijai (ne abėjingumui!) reiškia ne ką kitą kaip „pagoniškųjų metalistų“ kultūros išsisėmimą. Priešų ieškoti – lengviausia, ar ne?!

  • Gal ir taip, bet kai kalbame apie simbolį, koks turėtų būti tikras lietuvis gal nereikia rinktis budelio „role model“. Kokia garbė užmušti beginklį vienuolį (tegu ir išniekinusį šventąsias girias). Budelis jokiose kultūrose nėra garbinga profesija. Aišku skinai gerbia juos. Juk nėra didesnės garbės, kaip septyniese sumušti (arba net užmušti – kokia šlovė) kokį beginklį „ruberoidą“.

    O Vasiliauskatė tikrai (kaip ir visda), jei pataikė ne į dešimtuką, tai bent į devintuką.

  • Plakatas šaunus – įžūlius atėjūnus, kurie aiškiai bandė savo religiją įvest, mažumėlę patrumpino :D Kaip ir priklauso elgtis šeimininkui, kai nekviesti svečiai namuose savivaliaut pradeda.

  • Norėčiau atkreipti gerb.Artūro dėmesį į vieną netikslumą, iškraipantį teksto prasmę: šio koncerto organizatoriai ir aptariamo plakato užsakovai yra ne Lietuvos tautinis centras, bet motociklininkų klubas „Vorai Lietuva“.

    Visgi tai yra skirtingos organizacijos ir nederėtu vienos nuopelnų priskirti kaitai, nors žmonės iš dalies gali būti ir tie patys.

    Pats plakatas, skirtas patraukti jaunimo dėmesį, yra puikus, sakyčiau, netgi tam tikras plakato žanro šedevras, kokių Lietuvoje sutiksi nedažnai.

    Užrašai apatiniame plakato kampe dešinėje yra puikus tautinio humoro pavyzdėlis, nereikėtu jų vertinti nutaisius kagėbisto veido išraišką – „draugai, o kas gi slypi po šiuo, iš pažiūros nekaltu, užrašu?“

    Greta tų, kas neriame renginio paminėti ir kiti smagūs dalykai:

    „Renginį stebį: Valstybės saugumo departamentas“ ir pan.
    __________________________

    Visgi gal nepraraskime blaivaus proto ir vertinkime jaunimo organizacijos renginio plakatą adekvačiai, o ne iš ideologizuotos sovietinės praeities ištrauktomis liniuotėmis…

    • mdxacuk

      Tai apie ką ir kalba. Vasiliauskaitė įsivaizduoja esanti neprilygstama tolerancijos apaštalė, nors man ji labiausiai primena neaiškios lyties personažą odiniu švarku ir kietai sučiauptom lūpom, kuris bandė iškišti agitmedžiagą prof. Preobraženskiui badaujamtiems vaikams paremti.

      • Na, nenuvertinkime.

        Doc.dr.Nida Vasiliauskaitei, kaip tolerancijos apaštalei, Lietuvos mastu išties yra nedaug prilygstančiu.

        Bent jau publicistinėje erdvėje.

        Ugningais žodžiais ji, kaip iš liepsnosvaidžio, svilina Tolerancijos priešus, visus tuos tradicinių orientacijų ir šeimų šalininkus, krikščionis, nacionalistus ir šiaip pakančius žmogelius, neskubančius džiaugsmingai įsilieti į belytę, betautę ir įvairias orientacijas praktikuojančių tolerantiškų žmonių minią…

        • Musė

          Zeppelinus, 10 balų tau už paskutinę pastraipą.

    • Mielas Zeppelinus, pirmiausia ačiū už komplimentus: ne kasdien pasiseka būti pavadintu ir kėgėbistu ir ideologizuotos sovietinės praeities liniuočių gerbėju…:)

      Dėl netikslumo, į kurį atkreipėte dėmesį, sutinku. Nors, kaip ir pats sakote, žmonės iš dalies tikriausiai yra tie patys.

      Dėl paties plakato stilistikos ir išraiškos taip pat nesiginčiju – kaip sakoma, vieni mėgsta McDonald, o kitiems labiau patinka cepelinai…

      Tačiau štai dėl jūsų teiginio, kad užrašai dešiniajame apatiniame kaputyje yra tiesiog „tautinis humoras“ nenorėčiau sutikti iš esmės.

      Neįžvelgiu tuose užrašuose nieko juokingo ir nieko smagaus, nes jais labai aiškiai – tegul ir su ironijos doze – pasakoma, kad „tikrajam“ tautiniam jaunimui su žydais, gėjais ir katalikų bažnyčia nepakeliui. O žmogaus teisės, suprask, iš viso kažkoks tų aukščiau trijų paminėtų kartu sudėjus išmislas, apie kurį net neverta diskutuoti.

      Tai – štampų platinimas ir kuo žmogus jaunesnis, tuo jis tiems štampams imlesnis. Iš pradžių jis iš tokio „tautinio humoro“ juoksis, po to pradės šaipytis iš to „humoro“ objektų, o dar vėliau, žiūrėk, ims ir sugalvos, kad, pavyzdžiui, gėjams ir žydams iš viso ne vieta šalia doro tautinio jaunimo… ir kad tai būtent jie kalti, kad Lietuvoje mažėja gimstamumas ir nekilnojamasis turtas toks neįperkamas „tikrajam“ jaunimui…

      Nieko neprimena? Jūs juk išsilavinęs ir apsiskaitęs žmogus…

      • 7x

        Be to, man įdomu, kaip jaustis nuoširdžiam Lietuvos patriotui katalikui, žydui ar homoseksualui, kuris galbūt visai norėtų nueiti į tokį renginį, bet pasirodo dar plakate jis pristatomas kaip patriotiško jaunimo nedraugas.

      • mdxacuk

        Man tai primena „…šitie vaikinai sėja velnio sėklą ir nėra kas juos sutramdo…“ ar kažkaip panašiai.

        Gerai kad plakatas nepakliuvo K. Girniaus akiratin. „Renginį stebi: Valstybės saugumo departamentas“ Taigi košmaras. Jei naktį prisisapnuos, tai žmogus gali ir šlapias atsibusti.

      • Mielas Zeppelinus, pirmiausia ačiū už komplimentus: ne kasdien pasiseka būti pavadintu ir kėgėbistu ir ideologizuotos sovietinės praeities liniuočių gerbėju…:)

        Gerbiamas Artūrai, man nugarą pagaugais nuėjo – net minties neturėjau vadinti Jūsų tokiais negražiais vardais, tik subtiliai, kaip man pasirodė, užsiminiau, kad to plakato vertinimo metodika kažkur lyg ir matyta…;)

        Tačiau štai dėl jūsų teiginio, kad užrašai dešiniajame apatiniame kaputyje yra tiesiog “tautinis humoras” nenorėčiau sutikti iš esmės.

        OK, bet atkreipsiu Jūsų dėmesį į dar vieną dalyką – N.Vasiliauskaitės pateikta plakato versija nėra pagrindinė – tai viso labo viena darbinių versijų, randamų motociklistų puslapių juodraščiuose.

        Oficialioji, galutinė, yra su rėmėjų logotipais toje vietoje, kur Jūsų matytoje patalpintas tautinis humoras.

        Ją galite pasižiūrėti oficialiame koncerto tinklapyje čia:
        http://www.tėvynei.lt/imagepicker/image/78

        Taigi, matome, kad dr. Nida, rašydama tekstą, panaudojo nedidelę, bet visgi gudrybę, pateikdama skaitytojams negalutinę plakato versija.

        Neįžvelgiu tuose užrašuose nieko juokingo ir nieko smagaus, nes jais labai aiškiai – tegul ir su ironijos doze – pasakoma, kad “tikrajam” tautiniam jaunimui su žydais, gėjais ir katalikų bažnyčia nepakeliui. O žmogaus teisės, suprask, iš viso kažkoks tų aukščiau trijų paminėtų kartu sudėjus išmislas, apie kurį net neverta diskutuoti.

        Nesutinku su tokia interpretacija.

        Pirma, ten nėra minimi jokie gėjai ir žydai, kaipo tokie – minimos konkrečios jų organizacijos, kurios N kartų buvo oficialiai išreiškusios nepritarimą ir nepasitenkinimą tautiškai nusiteikusio jaunimo veikla. O tai yra didelis ir esminis skirtumas.

        Lygiai, kaip ir dėl žmogaus teisių – jos nėra neigiamos – nacionalistai gi irgi žmonės ir nori tų teisių – yra minimas konkretus užsienio lėšomis išlaikomas institutas, pagarsėjęs gan savotiškomis tų tikrų ir prasimanytų teisių interpretacijomis.

        Tai yra ne tautų, tikėjimų ar rasių tarpusavio santykių klausimas, bet skirtingus interesus atstovaujančių formalių organizacijų sutarimų-nesutarimų reikalas. „Užvažiavimas“ ant Murzos organizacijos, dėl jos veiklos ar pozicijos – dar nėra išpuolis prieš lietuvių tautą, lygiai kaip ir „užvažiavimas“ ant gėjų lygos dėl jos veiklos ar pozicijos nėra tapatus išpuoliui prieš homoseksualius polinkius turinčius asmenis.

        Turime aiškiai skirti – ir kitiems parodyti – kur baigiasi kurstymai ir neapykantos skatinimai ir prasideda teisėta kritika ir politinė kova už atstovaujamus interesus.

        Tai – štampų platinimas ir kuo žmogus jaunesnis, tuo jis tiems štampams imlesnis. Iš pradžių jis iš tokio “tautinio humoro” juoksis, po to pradės šaipytis iš to “humoro” objektų, o dar vėliau, žiūrėk, ims ir sugalvos, kad, pavyzdžiui, gėjams ir žydams iš viso ne vieta šalia doro tautinio jaunimo… ir kad tai būtent jie kalti, kad Lietuvoje mažėja gimstamumas ir nekilnojamasis turtas toks neįperkamas “tikrajam” jaunimui…

        Pritariu Jūsų nuogąstavimams, bet noriu pasakyti dar kartą: turime išmokyti jaunimą pilietiškumo, t.y. atskirti teisėtą savo interesų atstovavimą ir kitus interesus atstovaujančių organizacijų bei asmenų kritiką nuo neteisėtų veiksmų ir paaiškinti, kur ir kame yra takoskyra. Šiame plakate aš matau, kad yra puikiai sugebėta tai atskirti – todėl tuo ir džiaugiuosi.

        Primenu, kad Lietuvoje nėra organizacijų ar asmenų, esančių aukščiau kritikos ar nepatenkančių po žodžio laisvės veikimu, nors mūsuose gan dažnai ir bandoma pasukti reikalą taip, kad pozicijos, organizacijos, politikos ar asmens kritika prilygsta išpuoliui prieš kokią nors grupę žmonių, kaipo tokią.

        O dėl štampų platinimo, tai nuoširdžiai manau, kad kai kurie minėtų organizacijų aktyvistai tam reikalui daro kur kas daugiau, nei plakatas su tautiniu humoru.

        Pvz. TJA ir kitų kairuolių-homoseksualistų akcijos Kovo 11 d. tikrai pakenkė jų, atseit, atstovaujamos ir ginamos, grupės reputacijai, nei 1000 tokių plakatų….:(

    • J. naivus

      Zeppelinus – dėl stebinčio ir mus stebinančio VSD- nei į tvorą, bet gal į mietą:))…Tiesiog pamąstymui, jeigu kas perskaitys.

      Любви, надежды, тихой славы

      Недолго нежил нас обман,

      Исчезли юные забавы,

      Как сон, как утренний туман;

      Но в нас горит еще желанье,

      Под гнетом власти роковой

      Нетерпеливою душой

      Отчизны внемлем призыванье.

      Мы ждем с томленьем упованья

      Минуты вольности святой,

      Как ждет любовник молодой

      Минуты верного свиданья.

      Пока свободою горим,

      Пока сердца для чести живы,

      Мой друг, отчизне посвятим

      Души прекрасные порывы!

      Товарищ, верь: взойдет она,

      Звезда пленительного счастья,

      Россия вспрянет ото сна,

      И на обломках самовластья

      Напишут наши имена!

      Gal dar atsimena kas, kaip nuobodu buvo šias Puškino eiles privalomai nagrinėti…
      Paskaičius jas dabar, nejučia pagalvojau- tai apie mus, tik kodėl nėra žodžio „Lietuva“?

      Atradau ir šį tekstą, kurį kažkoks rusas, atvykęs iš tuometinio Leningrado, citavo prie mūsų seimo gerokai prieš sausio 13- tą:

      Товарищ верь, пройдёт она,
      так называемая гласность,
      и вот тогда госбезопасность
      отыщет наши имена.

      • donatas

        man teko girdeti dar kita interpretacija:
        ‘tovarisc, verj, pridiot ona,
        na vodku staraja cena’…

  • austras

    Artūrai, o kaip įvertintumėt tokią kovo 11-sios įvykių interpretaciją?
    Kiek politikos gatvėje ir kiek… Seime?
    Blackwell „Politinės minties enciklopedija“ politiką glaustai apibrėžia kaip procesą, kuriam vykstant grupė žmonių, besivadovaujančių SKIRTINGAIS ĮSITIKINIMAIS ir interesais, prieina prie kolektyvinių sprendimų, tos grupės laikomų privalomais ir įtvirtinamų bendromis jos pastangomis. 2009 kovo 11-oji – diena kai žodis POLITIKA Lietuvos padangėje tapo ne tik tuščia sąvoka. Bent jau gatvėje šis žodis palaipsniui iš tiesų realizuojamas.. Demonstracijos, protesto akcijos.. Sankcionuotos ir nesankcionuotos… Patriotai ir „patriotai“, neonaciai ir anarchistai, tautininkai ir įvairūs socialistai, maištas ir klounada – visa tai yra ir visa tai žygiavo Gedimino prospektu kovo 11-ąją. Tiek dėl veiksmų, tiek dėl juos sekusio priešingų jėgų atoveiksmio galime diskutuoti, ginčytis, stebėtis, nuogąstauti ir t.t. Tačiau viskas, ką matėme iš tikrųjų VYKO. Tie žmonės, ėjo ir reiškė savo įsitikinimus, įgyvendino kolektyvinius sprendimus, tų grupių laikomus privalomais. Kodėl? Nes jie tuos įsitikinimus TURI.
    Kiek kitaip yra visai šalia Gedimino prospekto esančiuose rūmuose, žmonėse vadinamais Seimu. Jūs nesutinkate su mano nuomone? O galėčiau Jūsų paklausti, kokius įsitikinimus reiškia, arba kokiems įsitikinimams atstovauja vadinamoji Tautos prisikėlimo partija, vadinamieji Tvarka ir teisingumas, vadinamoji Darbo partija, vadinamieji socialdemokratai, vadinamieji konservatoriai ir vadinamieji liberalai? Tam, kad atstovauti ar reikšti įsitikinimus, reikia juos TURĖTI. O kol vienintelis tikras įsitikinimas telpa banko sąskaitoj, į kurią reguliariai ar prieš rinkimus atiteka lėšos iš oligarchų valdomų įmonių, tol POLITIKOS Seime nebus… Bus tik spektaklis, žiūrovų akims paganyti.
    Ir vis dėlto, Aurelijus Katkevičius neteisus, sakydamas, jog neverta kalbėti apie lietuvišką politiką, nes jos paprasčiausiai nėra. Kovo 11-oji parodė kad yra. Kol kas bent jau gatvėje…

    P.S. Ką galvojate?

    • austras

      Tikiuosi, kad sulauksiu atsakymo :)

      • Mielas austrai, net nežinau, ką jums atsakyti… Tai, kad partijos niekam neatstovauja. Būtų ne visai tiesa, nes rinkėjai kažko iš jų tikisi ir už jas balsuoja. Tai lyg ir reikštų, kad partijos būtent tiems rinkėjams ir atstovauja.

        Norėjot A.Valinsko – gavote, norėjote konservatorių – taip pat.

        Balsavote už Darbo partiją – turite ir ją Seime, kaip ir LSDP.

        Visiems pagal poreikius…

        • austras

          Na, bet juk mes suprantam, kad tai netiesa.. Vadinas, kažkas mūsų mūsų šalyje iš tiesų labai negerai? Jei tenka be gailesčio kritikuoti svarbiausias šalies politinę sistemą sudarančias dalis..

  • Slyvanosis

    Ui, kokis siavbas! Kokis plakas baisus!
    Bet gi prisiminkit, kad prieš dešimtmetį Beneton savo spalvas reklamavo pasitelkęs eržilą, užsiropštusį ant kumelės…

  • Gerb. Račai, ačiū už išsakytą nuomonę.

    http://www.voraimc.lt/lt/vienos-afisos-analize-tesinys/

    • Mieli, Vorai, jau parašiau kitame savo komentare, kad atsiprašau dėl savo klaidą dėl koncerrto organizatorių ir afišos autorystės. Atsiprašau ir jūsų asmeniškai.

      Man bus gera pamoka, kad ir N.Vasilauskaite negalima pasitikėti ir kad jos teiginius taip pat reikia tikrinti…

      Gyveni žmogus ir mokaisi:)

  • Ponas A.Račai, iki šiol net pagalvoti negalėjau, kad toks išsilavinęs ir gerbtinas asmuo galėtų varyti tokią propagandą.
    Pirmiausia, tai Lietuvos katalikų bažnyčia, Lietuvos žydų bendruomenė, Žmogaus teisių stebėjimo institutas ir
    Lietuvos gėjų lyga nėra LTC priešai, kaip jūs įvardinote savo įrašo antraštėje. Sutinku, kad Lietuvos žydų bendruomenė, Žmogaus teisių stebėjimo institutas ir
    Lietuvos gėjų lyga mums ne draugai, bet vadinti priešais, tai jau perdaug. Antra – jūs savavališkai V.Tomkų priskiriate prie neva didžiausių mūsų draugų – akivaizdi netiesa. LTC neturėjo su V.Tomkumi jokių reikalų.

    Ir apskritai, koncertą „Tėvynei“ organizavo ne LTC (čia jau kartoju kažką), o motociklistų klubas „Vorai“ ir tą plakatą bei užrašus jame sugalvojo tikrai ne LTC.

    Ar jūs čia specialiai savo blogo skaitytojus taip klaidinate, ar jums čia netyčia gavosi. Bet kokiu atveju, jeigu jūs esate garbingas žurnalistas, tai galėtumėte savo bloge ir pripažinti savo klaidas (Dėl LTC „priešų“ ir „draugų“). Po to jau galima padiskutuoti ir apie LTC poziciją tų užrašų atžvilgiu.

    Pats esu
    LTC narys ir vienas iš steigėjų.

    • Mielas Gandre, taip galiu jūsų atsiprašyti, kad šiek tiek suklydau ir koncerto Tėvynei organizavimą priskyriau jums. Jei tikite, padariau tai netyčia, o ne sąmoningai. Taigi, pripažįstu savo klaidą.

      Dėl V.Tomkaus – na, lyg ir turėjote suprasti, kad tai buvo ironija, o ne teiginys. bet jei jus tai įžeidė, atsiprašau ir dėl to.

      Kartu norėčiau paklausti, ar LTC koncerto plakatas buvo priimtinas? Ar V.Tomkus yra jums ne draugas ir koks LTC požiūris į gėjų lygą, žydų bendruomenę ir ŽTC?

  • Musė

    Sakiau, kad Tomkus čia ne prie ko. Jūs amžinai viską suprimityvinat, bandydamas pritempti prie savo tiesos (čia pritarčiau S. Spurgos nuomonei).

    Myliu vorus, gal pavėžinsite kada? :)

  • V.Tomkus yra pagal savo patogumus kailį keičiantis asmuo. Dabar jis eisenos dalyvius vadina gražiais vardais ir atrodytu turėtų būti teigiamas „personažas“, Tačiau prieš 3-4 metus (tiksliai kada neatsimenu) per kažkokią laidą per nacionalinę televiziją (kurioje gal net ir jūs dalyvavote) jis pasakė maždaug taip “ ko jūs čia mane puolate, va pasižiūrėkite – Vilniaus Gedimino prospektų fašistuojantys skustagalviai atvirai paradus rengia“. Tai buvo laida , aptarianti V.Tomkaus straipsnius apie asabas, neva tai valdančias pasaulį. Šiaip esu prisiklausęs apie jį ne kokių nuomonių iš pažįstamų, draugų ir šiaip gerbtinų asmenų, pradedant „V.Tomkus=kapitalas iš Rusijos“ ir baigiant „Viena diena jis su tavimi apsikabinęs tave draugu vadina, kitą dieną tave nx siunčia“. Ir dar jo pasirodymas su Paleckio kompanija Kovo 11d. … Kaip jis po tokių cirkų dar draugu gali būti? Geriausiu draugu?

    Apie gėjų lygą. LTC pasisako už tradicinį šeimos modelį. Vyras+vyras arba moteris+moteris yra dviejų suaugusių žmonių reikalas, bet vyras+vyras+vaikas arba moteris+moteris+vaikas, tai jau ne, esame prieš. Taip pat esame prieš gėjų eisenas bei paradus, kaipo vyras+vyras ir moteris+moteris reklamavimą. Lietuvos gėjų lyga gi visus šituos dalykus propaguoja. Be to kelia abejonių šios organizacijos veiklos finansinis skaidrumas, t.y. velniai žino iš kokių fondų ir vardan kokių neaiškių tikslų skiriami tikrai nemaži pinigai. Taigi draugais mes jų vadinti negalime, bet iki priešų dar toli.

    Žydų bendruomenė. Visada esame už įvairių tautų benruomenių veiklą tol, kol tų bendruomenių atstovai nepradeda svaidytis kaltinimais ir įžeidinėjimais mūsų šalies ir mūsų tautos atžvilgiu. Ar mes esame susilaukę tokių užgaulių žodžių ir veiksmų iš totorių bendruomenės, karaimų bendruomenės, rusų bendruomenės ar netgi lenkų bendruomenės, kokių mes susilaukiame iš žydų bendruomenės narių. Bet mes gi suprantame, kad jei vienas žydas pasikoliojo ant mūsų, tai nereiškia, kad visi žydai blogi. Todėl ir žydų bendruomenei iki priešų statuso dar toli.

    Žmogaus teisių centrui aš asmeniškai apskritai jokių pretenzijų ar priekaištų neturiu. Užtat turime pretenzijų žmogaus teisių stebėjimo institutui ir žmogaus teisių plėtros centrui (ar neperdaug tų „gynimo“ organizacijų). Pavyzdžiui už tai, kad vykdė provokacijas, bandydami diskredituoti kovo 11d patriotinės eisenos dalyvius. Kuo užsiima šios organizacijos? – ypač domina 4 žmonių institutas. Susidaro toks vaizdas, kad apart skundimo, daugiau niekuo. O kas finansuoja šias organizacijas? Ar ne tie patys, kas ir gėjų lygą?
    O ar didelius pinigus šios organizacijos gauna? Bent vienu šių organizacijų veiklos rezultatu aš neabejoju – tolerancijos bei pakantumo kitokiems po skundų maratono tikrai pamažėjo. Po provokacijų kovo 11d gal ir galima būtų šias įstaigas įvardinti priešais, bet ar ne perdaug garbės tuomet tektų 4 žmonių institutui?

    Ir apie plakatą. Vertiname plakatą teigiamai. Pats asmeniškai, kai pirmą kartą perskaičiau tuos užrašus kampe, tai sukėlė man juoką ir mintį, kad organizatoriai jumoro jausmo tikrai nestokoja ir jokių neigiamų emocijų. Sakyčiau labai subalansuota renginio reklama plakate.Didžioji roko gerbėjų dauguma plakatą įvertino taip pat teigiamai. Manau, kad netoliarancijos bei nesantaikos kurstymo baubus sukuria tie, kas tiesiog labai nori juos matyti.

  • Dėl autorystės mes ramūs. Kiek įdomiau buvo stebėti tokį… neįprastą reiškinį, kai vienas žmogus, visiškai nesigilindamas, ima kažką ir, ribojamas išankstinių nusistatymų ir net mesdamasis į savotiškus kraštutinumus, interpretuoja savaip (na, nieko nuostabaus), o kitas žmogus – visko regėjęs ir gerbiamas plunksnos meistras – ima tas interpretacijas ir bando jas – taip pat nesigilindamas – interpretuoti dar savaip…

    O dar įdomesnė pasirodė visa „vienos afišos analizės“ istorija, kaip visuma. Nebūtina būti IT specialistu, norint atsekti visus susijusius įvykius internete ir realybėje bei išdėstyti juos chronologine tvarka taip, kad taptų aišku, jog nuo pat pradžių vyksta kažkas nuostabiai absurdiško, bet savotiškai gražaus.

    Nieko. Tai Lietuvoje įprasta. „Tai buvo ironija, o ne teiginys“, ar ne?

    Kaip kad esate pats pastebėjęs, „…Pamanykit tiktai – dešimt nuomonių kasdien… Čia už vieną gali būti penkis kartus Rusijos agentu, komunizmo statytoju, vertybių vandalu ir dar kuo nors išvadintas…“

    Na, mus vadina kiek kitaip, bet taip pat įvairiai ir vaizdžiai. Taip vaizdžiai, kad kartais su nuostaba pajunti, jog visiškai skirtingi žodžiai, turėję visiškai skirtingas aiškias reikšmes, staiga įgijo vieną – vieno kurio žodžio, šiuo momentu labiausiai neigiamo – šiuo momentu labiausiai neigiamą reikšmę.

    Imi žodį „patriotas“ ir tikslingai priskiri jam tokią reikšmę, jog pasidaro gėda vadintis lietuviu. Regis, tai tampa norma…

    Kaip bebūtų, mes galėtume diskutuoti ilgai ir maloniai, bet tuo pačiu suprantame, kad tokia diskusija būtų tiesiog laiko gaišimas, aiškinantis vos ne kiekvieno ištarto žodžio galimas reikšmes.

    Tad… Vorai MC klubas nuoširdžiai dėkoja už… reklamą. Jau dešimt metų kasmet, kovo mėn. 11 d. organizuojame „Tėvynei“ koncertą, bet tokio dėmesio sulaukėme pirmą kartą. Kažkaip malonu, kai gali pasakyti „Pats Račas apie mus parašė“…

    • Na, va, panašu, jog viską išsiaiškinome. Dar kartą atsiprašau už savo aplaidumą ir pernelyg didelį pasitikėjimą kitais autoriais…

      Jei ką, tai man lietuviu vadintis ne gėda, priešingai – ne kartą esu rašęs, jog didžiuojuosi tuo, jog esu lietuvis.

      Aš taip esu prieš galimybę gėjams įsivaikinti, tačiau jų eisenoms, manau, turėtų būti suteikiamos lygiai tokios pat sąlygos kaip ir Tautinio jaunimo centrui ar Vorams.

      Su geriausiais linkėjimais…

      P.S. Beje, diskutuoti kartais vis dėlto verta.

  • Vienoj vietoj tai padariau kardinalią klaidą, bet gal ir patys suprasite, kur.

    • Kalbate apie tradicinį šeimos modelį tikriausiai?:) Galiu pataisyti…

  • Ne. Turi būti:
    Bet mes gi suprantame, kad jei vienas žydas pasikoliojo ant mūsų, tai nereiškia, kad visi žydai blogi.

  • Gerb. Račai, nepriimkite kai kurių apibendrinimų asmeniškai… ir lenkiame galvas. Už „atsiprašau“. Rara avis.

    Vorai MC
    http://www.voraimc.lt

  • Gerb. Račai, nepriimkite kai kurių apibendrinimų asmeniškai… ir lenkiame galvas. Už „atsiprašau“. Rara avis. Ko neprašėme. Ir nesitikėjome.

  • „Akismet“ suveikė :)

  • Pirmadienį vakare Vilniuje juodomis striukėmis su tautine simbolika vilkintys užpuolikai sumušė kovo 11 vykusios akcijos „Demokratijos laidotuvės“ dalyvį Domininką Burbą.
    Du užpuolikai trenkė vyrui į veidą, spardė.
    Anot D. Burbos, smurtautojai davė suprasti, kad muša, nes atpažino jį kaip vieną iš Demokratijos laidotuvių dalyvių.
    Kovo 11 d. vykusia Demokratijos laidotuvių akcija jos rengėjai išreiškė pasipiktinimą konservatorių dominuojama Vilniaus miesto savivaldybe, Kovo 11-ąją leidusią žygiuoti ultrapatriotams, bet neleidusią rengti eitynių už „Lietuvą visiems“ Žmogaus teisių stebėjimo institutui ir Lygių galimybių plėtros centrui.
    http://www.delfi.lt/news/daily/crime/article.php?id=21040240
    http://karloblogas.blogspot.com/

  • esco vorams

    Beje, o kur Nidos straipsnyje afisos autoryste ar konccerto rengimas priskiriamas LTC?? Nieko panasaus, pabaigoje kaip tik minimas „koncerta organizaves motociklininku klubas“. O pradzioje rasoma apie LTC, man regis, todel, kad tiksline grupe abiem atvejais daugmaz ta pati ir patriotizmas, kiek galima spresti is tinklalapiu ir pasisakymu, suprantamas panasiai. Ir nei NV, nei AR niekur nesako, kad visi motociklininkai ar visi eisenos dalyviai yra neonaciai. Ir ne viena is siu personu neragino ta plakata uzdrausti, o tik pasake, kaip jis joms atrodo – o vorai is karto pasake, kaip labai jiems antipatiska pati NV ir pataikuniskai tuptelejo pries AR (geriau nesipykti – gal pravers). Tai kur cia ta taip vorus sunervinusi „baisi klaida“, del kurios atsiprasineja ir Arturas? Ir kuo tokia baisiai nepagrista Vasiliauskaites interpretacija (kad baisiai nepagrista ir isvis ne analize, ir isvis ne tekstas, o „drebtelejimas“, o NV isvis ne autore, niekam nezinoma, nereiksminga ir negerbiama, tik kazkodel n kartu jai dekojate uz reklama – sita jau skaiteme). Cia viskas? :)).

  • esco vorams

    Dar syki perskaiciau ta Nidos straipsni ir niekaip nesuprantu, kuo jis taip vorus uzpykino, kokie konkreciai zodziai juos izeide. Na, pagalvokim: gal tas vyrukas su kardu vorams neatrodo esantis nei lietuvis, nei patriotas, nei saunuolis? Lietuvis is didziosios „L“? O jo poelgio jie nelaiko pagirtinu, linksmu ir aktualiu siandien? Deramu atsaku i pamokslautojo reikalavima klauptis? Gal ne vorai susiejo Brunona su kovo 11a ir tautiskumu, su tevynes meile ir pareiga jai? Gal ne vorai ta Lietuvi pripaise prie lenku vienuolyno freskoj pavaizduoto Brunono? O gal Nida kazkur parase, kad Brunono nukirsti nereikejo? gal ji yra uoli krikscione ir siulo visus neopagonis bausti ar atversti? Apskritai: ar tas jjos tekstas yra apie krikscionybes ir pagonybes susidurima, apie Brunono nuopelnus, ar apie Brunono ikonografijos panaudojima nepriklausomybes dienai svest ir etnocentrine interpretacija? Labai miela butu isgirs „nedrebteleta“ ir negynybini atsakyma :).

  • esco vorams

    Siaip ar taip, plakate aiskiai skonejamasi tuo krauju ir jei is ko saipomasi, tai tik is patetisko pamokslautojo Brunono (sutinku, jis tikrai patetiskas), bet ne is idealaus Lietuvio ir ne is paties scenos pateikimo. O fiziniu smurtu akivaizdziai zavimasi ne tik del juo pasiekto tikslo, bet ir del jo paties („Jetau, kaip fainai!“). Bent jau siame plakate, ryztas nedvejojant pralieti krauja pateikiamas kaip patriotizmo ir tautiskumo esme. O bet taciau sitas ryztas kaip atsakas i sofistikuotus (plius svetimus) plepalus ir yra vienas pagrindiniu antiintelektualistinio fasizmo elementu :). Supranta vorai sita ar ne – niekas nesikeicia :).

  • Mantas

    Ėskitės lietuviai kuo stipriau! Tai visad džiugino kaimynus mūsų.

  • Mantas

    Teisybės dėlei:
    http://img8.imageshack.us/img8/4557/tevyne.jpg

    Bet įžiūrėt čia smurtą, tai atsiprašau. Ai… Nėra JAV ar VP prekės ženkliuko.. Tada taip – čia smurtas. Tiesa tas karžygys taip nupieštas, kad labiau į manekeną panašus, nei kad į senovės lietuvį. O manekenai daugiausia asocijuojasi su ta lyga, kuri neriame :) Dizaineris šiuo plakatu ironijos tiek liuobė, kad visiems užtenka :D Nors su proporcijom perlenkė lazdą. Pastačius Brunoną ant kojų ir dar galvą prilipdžius, tai jis milžinas.

    Tiek plakatą užsakusiems, tiek jį paišiusiems pagarba. Tiek dviprasmybių, tiek ironijos. Ir nuotaiką pakelia, ir susimąstyt verčia. O davatkos tegul loja. Kuo garsiau los, tuo didesnė reklama bus.

  • RA vs NV

    Bene čia Nida Vasiliauskaitė putojasi? :) O jei rimtai… o kas ji tokia, išvis? :) Wikipedijoj parašyta, kad laisvamanė :) Reiktų jai savo blogo :) Ir vis tiek neįsivaizduoju, kad galėtų lygintis su Artūru Raču. Vorai tai, mano nuomonė, pasielgė visiškai neįtikėtinai. Kažkaip ne taip įsivaizdavau visokius panašius klubus… Ir protingai. Pasinaudojo situacija, sėdo ant savo motociklų ir klausosi turbūt ausyse švilpiančio vėjo – kiti tepurkštauja, jei taip norisi…

  • apelsinas

    Joo, patiko man paskutinis: kurgi cia mergai lygintis su vyru! Pagal ka?? Taigi ji tik merga, tuo viskas pasakyta!!!

  • Na kai jau prasidėjo visa ta diskusija dėl plakato, tai leiskit ir man pasisakyt:

    Visų pirma dėl kelių užrašų apatiniame kampe: gal bent vienas iš jūsų galėtų pateikt faktų, kurie patvirtintu, kad ten rašomas melas? Kaip renginį remia Žmogaus teisių gynėjai ir tolerancijos šalininkai mes puikiai matėm. Idėja viena: „nacionalistai lauk iš Lietuvos“. Čia manau reiktu paaiškint, kad nacionalistas, tai ne šovinistas ir juolab, ne nacis. Kolkas buvo begalė straipsnių apie tai koks tai buvo baisus renginys, kokios eitynes, o jau žmonės kokie ten baisūs. Iš organizatorių pusės buvo keli komentarai žurnalistams per interviu ir tos kelios eilutės ant plakato. Neparašytas ten nė vienas įžeidžiantis žodis, o mes(eisenos ir koncerto dalyviai) kuo tik nepaversti po viso šito reikalo. Na tai leiskit ir mums nors truputi ironijos į šitą reikalą įtraukt.

    Plakatas pats pateiktas jumoristine forma, autorius paėmė pirmą pasitaikiusią freską, internete rastą ir ją nupiešė atitinkamai progai. Galiūnas lietuvis (pataisykit, jei klystu, bet ar ne apie tokius vaikystėj mums dainas dainavo ir pasakas sekė? ) su kardu, o šalia Brunonas. Kaip teigia kronikos, kartu su savo palyda, dėl pagonių ženklų išniekinimo, nukirsdintas. Neskaidykit viso plakato po detalytę, nes iškreipiat vaizdą, juk koncertas „tevynei tukstantmetis“, o tūkstantmetis juk nuo vardo paminėjimo. Kaip buvo paminėtas vardas? Teisingai, būtent dėl plakate vaizduojamo fakto.

    Dar tiems kas toleruoja visus, bet tik ne mus: kiek supratau pasisakot už tautinių, seksualinių, religinių mažumų gynima. Tada kyla klausimas, kodėl netoleruojat pagonių? Juk tai irgi religija. Kaip vienas iš vedėjų sakė: Esame paskutiniai pagonys Europoj tada ir, galbūt, pirmieji iš naujo.

    Kartais gan radikalių pažiūrų esu, bet tikrai ne nacis ir ne fašistas, ir ne rasistas. Visas mintis savo bloge dėstau, kam bus įdomu daugiau.

  • Mantas

    „Kaip teigia kronikos, kartu su savo palyda, dėl pagonių ženklų išniekinimo, nukirsdintas.“

    Atleiskit, Plienini, bet ne kažkokių baisių pagonių, ne barbarų, o mūsų protėvių, mūsų žemės ir papročių gynėjų. Kiek istorija sako, tai krikščionių misijos praeityje buvo rengtos su tikslu pavergt ir užgrobt – Rytai, Pabaltis, Afrika, JAV. Tautų vadų, šventikų išžudymai, papročių ir gyvenimo būdo sunaikinimai, gamtos išteklių grobstymas. Netolerancijos skiepijimas.

  • Nė kiek su tuo nesiginčiju, o kaip tik ir sutinku, kad tai buvo ne gėdingas dalykas, o garbingas. Lietuviai buvo svetingi žmonės, ir nelietė kitatikio kišančio jiems naują tikėjimą tol, kol tas nepažeidė svečio statuso. Įsileisk kiaulę į bažnyčią, ta ir ant altoriaus užlips, juk ar ne taip sakoma. Beje, kad ir kaip būtų, protėviai mūsų kad ir garbingi, bet buvo tiek pat žiaurūs ir tiek pat barbarai kaip ir kokie vandalai, gotai ar vikingai. Jau vien tai, kad sėdėjom tarp dviejų ordinų ir neišnykom yra verta pagarbos.

  • Mantas

    Ha! O kas tais laikais buvo nežiaurus? O gal šiandieną mes mažiau žiaurūs? Gavę kyšį, uždarom vartus pigesniems vaistams ir tūkstančius pasmerkiam kančioms. O tada tik vienam Brunonui už vandalizmo aktą galvelę nurideno.

  • Tik skirtumas, kad tada daugiau tvarkos buvo. Vagys žinojo, kad jei pagaus, pakars be klausimų. Ir manau žmonės laimingesni buvo. Nieko, kada nors gal grįšim prie garbės suvokimo.

  • Mantas

    Kiek skaičiau istorijos. Tiek grožinės, tiek mokslinės, tai netikiu, kad buvo kažkas kitaip nuo kiek siekia literatūra. Mes per daug linkę romantizuoti praeitį. Sukčių, niekšų, išnaudotojų visada buvo. Skirtumas galbūt tik tiek, kad tada dar nebuvo taip išvystyta informavimo sistema. Tik tai tuo pačiu davė dirvą ir melui, dezinformacijai, iškreiptai informacijai. Į tiesos katilą įmaišius šaukštą melo, visas troškinys užsinuodija. Bet vistik dabar galimybės mąstyt ir tikrint yra praplėstos.

  • Žygeivis

    Gerb. Artūrai,

    deja, tik dabar perskaičiau šią įdomią diskusiją.

    Kaip vienas iš LTC steigėjų ir vadovų patvirtinu, kad LTC ir Motociklininkų klubas „Vorai“ tikrai ne ta pati organizacija :)

    Beje, kiek žinau, tai tik vienas iš LTC narių priklauso ir „Vorams“. Tiesą sakant, aš pats pirmą kartą apie „Vorus“ sužinojau tik iš šio nario – matyt, jau esu per senas, kad žinočiau apie įvairias dabartines neformalias jaunimo grupes :)O štai mano dukra, pasirodo, žino „Vorus“ :)

    Tačiau rašau ne dėl to.

    Prašau ištaisyti gana grubią klaidą jūsų tekstuose: santrumpa LTC reiškia ne „Lietuvos Tautinis Centras“, o Lietuvių Tautinis Centras.

    Kažkodėl būtent tokia klaida labai būdinga mūsų „depolitizuotai“ žiniasklaidai. Pvz., labai dažnai vietoje Lietuvių Tautininkų Sąjunga buvo ir tebėra rašoma Lietuvos Tautininkų Sąjunga. Tačiau, niekada nemačiau, kad būtų suklysta, pvz., vietoje pavadinimo „Lietuvos lenkų rinkimų akcija“ parašant „Lenkijos lietuvių rinkimų akcija“, „Lenkų Lietuvoje rinkimų akcija“ ar pan. :)