Kam nereikia reklamos per televiziją ir radiją?
Kartais imi ir pamiršti kokį nors slaptažodį…laužai galvą, ieškai kitų būdų ir …turi atliekamo laiko pabandyti atspėti, kam nereikia reklamos per TV ir radiją. Turiu galvoje politikus, nes „Ariel“, pampersus ir mobiliojo ryšio paslaugas visada reklamuos.
Taigi mano išvada tokia: reklamos reikia visiems tiems, kurie šiandien ten sėdi, bet jie įsivaizduoją esą šachmatininkai ir bando aukoti žirgą tikėdamiesi laimėti partiją.
Naivumas dar nė vieno neišgelbėjo – pamiršo jie, jog tikri šachmatininkai Lietuvoje yra tik du: V.Landsbergis ir Č.Juršėnas. Kiti dar tik mėgėjai, geriausiu atveju – pirmaatskyrininkai (vieni kol kas, kiti – visam gyvenimui).
Pirmaatskyrininkų strategija paprasta – uždrausime reklamą, reiškia apie naujus niekas nieko nesužinos (Tautos prisikėlimas ir Frontas čia pirmieji taikiniai). Kita mintis – uždrausime reklamą – suvaldysime R.Paksą ir V.Uspaskichą, kuriems kažkas nuolat padaro efektyvias reklamas, o ne tokias su žaliais miškais ar raudonomis rožėmis, kurios greičiau atstumia nei reklamuoja.
Tiesa, Viktoras ne baisiausias – jis juk sukalbamas, įrodė, kai reikėjo balsuoti dėl LEO.
Baisiausi – Paksas ir Paleckis. Jie neprognozuojami, todėl reklamuoti jų nevalia.
Tiesa, reklama liks. Juk yra visokių gerų laidų: Stilius, Srovės, Dviračio žinios, Puikusis šou La Broniaus šou, Žmonos, Abipus sienos. Dar – įvairiausi dešimtukai: dainų, šokių, gali būti gimnastikos, jogos ar ekstremalių išbandymų. O dar – Penktokų iššūkis, Sveikatos ABC, Gelbėtojai, Sudaužytų širdžių klubas ir t.t. ir pan. Ten reklamos nebus – tik faktai: apie namus, sveiką gyvenimo būdą, gerą (blogą) vyrą ar žmoną, automobilius, verslą, sveikatą, sportą (maratoną, lauko tenisą), šunis ir jų šeimininkus. Tik spėk suktis.
O dar yra žinios: čia žinoma ne visiems, bet premjerui, Seimo pirmininkui, kelių komitetų vadovams, kai kuriems ministrams, kurie sugalvos ką nors kur nors nugriauti. Tik naujienos, jokios reklamos. Šiukštu. Bet žinias juk reikia daryti… O premjeras kaip tyčia susitikinės, spręs problemas…
Pinigų bus tiek pat, tačiau dauguma jų bus nedeklaruojami. Ir visi kalbės apie skaidrumą, tikėdamiesi, kad jais vėl patikės.
Naivuoliai… Net tie pinigai, kuriuos sukaupėte, rengdamiesi reklamos uždraudimui, šį kartą jau gali nebepadėti.
Bėda ta, kad jūs patys atrodo jau užauginote naują kartą tų, kurie jumis nebetiki. Ir jau niekada nebepatikės.