Europarlamentarų bėdos…mūsų bėdos…

Skaitau šiandien ir savo akimis netikiu: Pilietinės demokratijos partiją į Europos Parlamento rinkimus ves net du dabartinės kadencijos Europos Parlamento nariai  – E.Maldeikis ir M.Starkevičiūtė.

Aš suprantu, kad Europos Parlamente daug geriau nei Lietuvoje, bet vis dėlto…

Pulti taip žemai, kad sutiktum būti įrašytas į partiją, kurią sukūrė V.Muntianas, po to perdavęs ją A.Matulevičiui…

Nejau penkeri metai gero gyvenimo atima ir paskutinius savigarbos likučius ir realybės jausmą?

Įdomiai pasirinko ir Ona Juknevičienė, kuri taps Centro partijos vėliava rinkimuose į EP.  Centro partijai gal ir gerai, bet šansai – minimalūs.

E.Gentvilas pasirinko dar įdomiau – užuot rizikavęs (pirmos vietos Liberalų sąraše jam tikriausiai niekas nebūtų pasiūlęs), jis nusprendė pasirinkti ramią ateitį Klaipėdos jūrų uosto direktoriaus kėdėje.

Socialdemokratas A.Sakalui taip pat teks ieškotis darbo Lietuvoje, nes septinta vieta socdemų sąraše jam garantuoja, jog į Briuselį ir Starsbūrą skraidyti nebeteks.

Toks pat likimas laukia ir keturių Darbo partijos į EP deleguotų parlamentarų. Be jau minėtos O.Juknevičienės, darbo Lietuvoje teks ieškotis J.Dičkutei (sako, pati paslaptingiausia iš visų EP narių, nes apie ją niekas nieko nežino), A.Degučiui bei D.Budreikaitei. Netyčia pasisekti gali dabartiniam Europos Palamento nariui Š.Biručiui, nors aš asmeniškai jo šansus vertinčiau maždaug 20:80.

Kas belieka?

V.Landsbergis, L.Andrikienė, J.Paleckis ir G.Didžiokas.

Už pirmuosius du statyčiau ramiai, o štai dėl dviejų paskutinių tektų gerokai palaužyti galvą…

Rezultatas?

Geriausiu atveju iš dabartinių 13 EP narių iš Lietuvos, perrinkti gali būti penki. Blogiausiu atveju – du.

Galvoti apie tai, kas bus tie naujieji, net nedrįstu…

Nors turime šansą, galime atsiminti, kas užima pirmąsias vietas sąraše ir balsuoti racionaliai. Tai yra, prieš balsavimo biuletenyje pažymint kurią nors partiją, paklausti savęs, ar tikrai norime, kad Europos Parlamente mums atstovautų ir už mus kalbėtų:

  • V.Blinkevičiūtė
  • V.Uspaskichas
  • R.Paksas
  • A.Zuokas
  • S.Stoma

Gal tegul jie čia pirmiausia savo sugebėjimus pedemonstruoja?..

O gal į EP reikia žiūrėti kaip į tremtį…

(9 balsų, vidurkis: 4.22 iš 5)
Loading...
  • giedrius

    dėl Sakalo nebūčiau tox tikras – rinkėjai gali jį pakelti į viršų

  • nerijus

    EP- kurortas.
    EP- nereikalinga insitucija. Jie ji reikalinga, tai FAKTAIS įvardinkite kodėl?
    Ne į tremtį jie ten važiuoja, Artūrai, ne į tremtį…Pailsėti.
    Atvažiuos, kaip Dalia, pabars, kad Jūs nieko čia- Lietuvėlėje nieko neveikiate ir išvažiuos. Taip susikraus sau „politinį kapitalą“ iki sekančių Savivaldos, Seimo, LR Prezidento ir EP rinkimų…ir vėl…- kurortan!!!
    Ech, kančia…

    Ir aš „apšalau“, kai išgirdau, jog Maldeikis pas pilietininkus!!!

    Sakalui „duoda“ pailsėti, nes juk kiekvienas nori sotaus, ramaus, pelningo gyvenimo.

    Visi, Jūsų, Artūrai išvardinti „eksponatai“, tikiu, kad paklius į EP, tik Stomai bus sunkiau, nes reputacija pagadinta ( ir ne tik TPP ), o ir mažai kas jį žino…

    Visą EP naikinti. Veltėdžių sambrūzdis ir daugiau nieko. Ką, mūsų 13 „žiovautojų“, gali pakeisti tarp 754 ( laikinai ) sekančių „žiovautojų“? Nieko. Bent, „bezd*dami“ neteršia Lietuvos oro. Tiek tai naudos iš jų.

    http://www.europarl.lt/view/lt/Ziniasklaida/Zurnalisto_gidas/ep_nariu_skaicius.html;jsessionid=2B61474EBC5E29B7344D9AB113D3C98F

    • Aras

      Dėl Zuoko irgi abejočiau: „abonentininkai“ tik laimingo atsitiktinumo dėka sarašu įvirto Seiman. Jei rinkimuose būtų atėję balsuoti keliais šimtais žmonių daugiau, abonentininkai būtų likę už borto. Balansavo ant Marytės plauko.

    • nerijus

      Įdomu, ką pasakys Maldeikienė? Senokai jos čia nematyt..?

      Zuokas..?
      Arai, yra šioj žemelėj naivių žmonių.
      Už Zuoką nebalsuos, bet balsuos už Arminą Lydeką, Algį Čepliką ir taip reitinguos partiją ir ką gali žinoti..?

  • Slyvanosis

    Pasitikėjimas partijomis dabar taip žemai smukęs, tad apskritai nebeaišku, ką Tauta deleguos Briuselin…
    Be abejonės, europarlamentaro dalia yra tremtinio dalia…
    … įsiverš iki dantų ginkluoti Vaigausko smogikai vidur nakties iš birželio 14 į 15… „Pasiimkit asmens higienos reikmenis, banko korteles ir marš į boingą“ – užriamos. 12 gražiausių, protingiausių, sumaniausių, mylimiausių Tautos dukrų ir sunų išgabens gyvuliniame orlaivyje į tolius tolimuosius…
    Ir vargs jie vargą vargelį prie Šiaurės jūros, kentės už mus nuodėmingus nemokšas naujaeuropiečius…
    Vienintelė tremtinių paguoda, kad Tėvynė kada nors pašauks: „Grįžkite namolio, jūsų kančia apgydė mūsų žaizdas.“

  • A.G.

    Manau, jei jau žaidžiama ta demokratija, ką labusiukai labai labai prie jos prosirišę (dėl jos kovojo ir pan.), tai EP yra reikalingas organas,kaip Lietuvoje Seimas.
    O EK, jau būtų vos ne kaip Lietuvos Vyriausybė, visiškai kitame amplua.
    O darbo, jei žmogus darbštus visur yra 25-ioms valandoms per parą.
    O ten galir 50-iai nesunkiai rastumei.
    Manau, kad su jais pakalbėjus išgirstum, kad visi kiti Europos žmonės nieko neveikia lyginant su jais. Ir jie būtų teisūs.
    Kaip anksčiau sakydavo, kad kolūkio ekonomistas gali ir nieko nedirbti, o gali ir persidirbti – nuo žmogaus priklauso.
    Dabar dėl algų. O. Juknevičienė berods tuomet minėjo, kad jei alga perėjus dirbti į EP sumažėjo ir lyg tai labai ir labai.
    Matote pinigai, jei neuždirbti, nepastebimai ištirpsta. Ir bendrai su jais manau sunku žmogui gyventi (juk tuomet manau net apynormalis žmogus tampa vergu – tuo šventai tikiu…). jau iš žmogaus.

  • tai kad penkeri metai.

  • nerijus

    Artūras „Paskutinėj instancijoj“… :)

  • bang

    Negirdėjau apie E atstovų ataskaitą rinkėjams apie nuveiktus darbus :/ Apie Maldeikį apskritai buvau užmiršęs. Bet nestebina jo pasirinkimas, nes jis atviras pasauliui, jį svaigina gyvenimo tempas ir neribotos galimybės gyventi (iš jo homepago :)

  • bang

    Beje, lryte „M.Starkevičiūtė neigia, kad į Europos parlamento rinkimus ves marginalų būrį“.

    • nerijus

      Kas yra marginalai?
      Marginalais galiu pavadinti socdemus, konservus, lipdemus, licentristus ir t.t.
      Man, jie visi vienodi- š**maliai ( jei tiesiai- šviesiai ).

      bang
      Kokios ataskaitos gali būti, kai niekas negali išvardinti darbų, kuriuos atlieka/ vykdo EP. Tik maivosi per TV ir tiek, o be to- tuos 13 narių pasirodė tik prieš rinkimus.

      • GIGA

        Pasiskaičiau šiandien E.Maldeikio interviu LL-nu pasakoja žmogus ką jis ten,EP veikia:)Vat,kad tie 13 matosi tik prieš rinkimus,tai tiesa ir jie,matyt,net nuo savų partijų atitrūksta,nes daugelis (ką ir rašo AR) arba nepauola į sąrašų priekius,arba iš vis nepapuola į niekur:)

  • nerijus

    Artūrai ir vėl neinformavote…

    p.s. vis pamiršdavau Grinevičiūtės pavardę- Rūta Janutienė.

  • Fredis*

    „Kas belieka?
    V.Landsbergis, L.Andrikienė, J.Paleckis ir G.Didžiokas.
    Už pirmuosius du statyčiau ramiai, o štai dėl dviejų paskutinių tektų gerokai palaužyti galvą…
    Rezultatas?“

    o cho, cho, malonu skityti šias eilutes, net sau įžnybiau į žandą ar nesapnuoju, tai ilgamečio Fredžio* su Artūru darbo Rezultatas.

    Jei manęs paklaustumėte kiek reikia Lietuvai partijų, tai nė ne mirktelėjęs atsakyčiau: – dviejų, na, dar liberalų, kurie visada pagal konjunktūrinę situaciją prisijungtų prie valdančiosios daugumos (A.Zuoko pavyzdys). Todėl ir nėra pas mus progresinių mokesčių…

    • Kaip ten sakoma, kas pakels šuniui koją, jei ne jis pats…:)

  • nerijus

    Aš ir įsižnybsiu sau į žandą…Freidis, net keista matyti…
    :)
    Artūrai, nejau taip visi atsibodo, kad leidotės į tokią avantiūrą?
    :)
    Smagu.
    Bus daugiau nuomonių ir kitokių, nors ir „Frediškų“…

    • nerijus

      Man visviena smagu, kad Fredis pasirodė ir kaip Jūs bevertintumėte.
      Nepatinka kitokios nuomonės?
      Eikit kitur: miškan, paūpin, paežerėn, pagrybauti ir t.t.

      Na ir kas, kad jis Fredis?

      Kuom jis skiriasi nuo MANĘS, Arūno, Valentino, romo, lv, Muses, ..?

      Tarybiniai laikai sugryžta?

  • WU

    Aš tai nieko prieš bučiau negirdėti kokio Uspaskicho čia, gal negrižinės į Vilnių (Kėdainius) savaitgaliais.. Bet gaila, nes viską parodo jo tikslas dėl ko ten važiuoja. Na bent jau parašys memuarus, kaip ieškojo tikrojo teisingumo Briuselio koridoriuose.. Manau, tų penkių sąraše nebus daug išgirstų. Paksas net angliškai nekalba (labai abejoju ar moka prancūziškai:). Šiaip Zuokas, turbūt, ras ką ten veikti, tik klausimas, kiek tai bus susiję su Lietuvos gerove. Manau, blogiausia yra tai, kad mūsų kandidatai nieko nenutuokia apie EP veiklą, bent jau tai pastebėjau jų pasvaičiojimuose žiniasklaidoje. Šiaip stebint sąrašus, kartais iš tiesų atrodo, kad tai būdas partijoms apsivalyti nuo savo viduje nemėgiamų politikų ar tiesiog, leisti pajusti „užtarnautus“ sočius penkerių metų atostogų malonumus. Arba pvz konservatorių sąraše esantis R. Kuodis.. Ar čia bandoma atsikratyti vieno iš pagrindinių būstų renovavimo programos kritikų? Aišku, 7 vieta daug nežada..

    • nerijus

      Zuokui netoli Prancūzija- Dalkia :)

  • nerijus

    Uspaskich

    Kuo toliau nuo Lietuvos teisėsaugos- tuo ramiau. Liko „pratemti“ 3 metelius ir…Neliečiamumas garantuotas ( senaties terminas ). To ir siekia. O ko daugiau? Lai parašo, jei yra kitaip. Laukiu.

    Paksas? Lai vyksta. Partija pailsės nuo jo saviveiklos ir EGO.
    Partija gyvuoja jau 7 metelius, bet iki šioliai nesugebėjo parodyti naujų veidų. Kas tokiai partijai gresia? Išnykimas.
    Tik šiuo metu „susisgribo“ organizuoti jaunimo organizaciją. Ar ne per vėlu?

  • tomukas

    EP – politinių lavonų kapinės.
    Praktiškai niekam nereikalinga institucija, nes viską sprendžia EK.

  • GIGA

    Įdomus čia Maldeikio ir Starkevičiūtės sprendimas…Iš viso susidaro toks įspūdis,kad partijos EP vietas atiduoda arba „reabilitacijai“ arba „užtarnautam poilsiui“:)

  • vasia

    Politika yra kaip prostitucija, ir nera i ka cia ziureti. Cukrus ir afrikoj cukrus… Ka mes cia „dydvyriu zemej turim“ – etatu mazinimus, priedu mazinimus, algu mazinimus ir dar dirbti reikia!

  • Regis

    Būtų įdomu gauti esamų euro parlamentarų ataskaitą ką jie gero Briuselyje nuveikė. Prie to pridėjus ką prieš rinkimus jie žadėjo gautume pakankamai (įtariu) ne kokį „vaizdzelį“. Ypatingai kalbant apie Uspaskich partijos veikėjus.. 2009 metai lauke, galėtume visi draugiškai pradėt reikalauti tautos renkamų politikų atskaitomybės prieš rinkėjus.

  • Justas

    http://www.europarl.europa.eu/members/public/geoSearch/search.do?country=LT&language=LT
    Aiškiai ir lietuviškai parašytą ką kiekvienas EP narys nuveikė. :)

    • Regis

      Ačiū už nuorodą. Užmečiau trumpam akį ir pamačiau, kad reikia daugiau laiko suprasti kas yra ko vertas.. Kai tik turėsiu laisvesnio laiko būtinai detaliau pasinagrinėsiu..

    • GIGA

      gera nuoroda.dėkui

  • Na, aš balsuosiu už Donskį. Jei rankos nušals, kojom pasirašysiu.

  • aušra maldeikienė

    Taigi, gerb.Artūrai, tur būt jau nesu „miela“ Aušra, nes irgi labai žemai puoliau, mat taip pat susidėjau su kažkuo, kas žemiau Tamstos pagarbos lygio — t.y. pilietininkais.
    Na tikrai nesižaviu Muntianu ir visada prisimenu kaip vieną didžiausių lietuviškos politikos „žavesių“ jo pareikšimą, kad jis knygų neskaito, o jas rašo.
    Ar tai keičia pažiūrą į partiją?
    Mano pažiūra į šalies partijas iš esmės skeptška, bet ne todėl, kad joms blogai, ne taip ir ne tie vadovauja, o tai, kad jos visiškai nesiūlo alternatyvių veikimo ir pasaulio matymo modelių — „kaip žinia, jie knygas rašo, o ne skaito“. Taigi rašiau ir kalbėjau be sustojo dvidešimt metų (beje, ir skaičiau —daugiausia skaičiau), o dabar ketinu kalbėti vėl ir vėl — pasirinktas Lietuvos ekonomikos modelis nežada jokių tikresnių perepktyvų mano šaliai.Plačiau — atskiras pokalbis.
    Tikiu, kad kalbėdami Maldeikis ir Starkevičiūtė (ir tikiuosi aš pati) bent jau bandysime iškelti tas problemas, kurios kiekvienam iš mūsų atrodo dabar svarbiausios.
    Man pavyzdžiui, atrodo, kad po to, kaip Respublika drabstėsi purvais į kairę ir dešinę paskutinius mėnesius iš esmės pamindama visas vadinamasias europietiškas vertybes ir grįždama į kažkokį ne apibrėžimo neturintį politinį tvaiką ir tyčiojimosi iš visų, kas bent kalba, lauką — tylėti neleistina.
    Tiesa, savo pareiškimu (beje paremtu bene viena teze — norisi šiltai sėdėti)apie labai žemą mano vyro ar Margaritos nuopolį (mano nuopolį taip pat, mat aš tame sąraše jau visai žemai, tad ir nuopolis didesnis, ar ne?) gerb. Artūrai, pratęsi tyčiojimo erą. Na bet jei jau pavardė moters trumpa, tai ji išduos vyrą, tėvą, tėvynę ir ką dar ten.Jei jau žaviesi Sorošo knygų leidybos programa, tai tiesiog esmi kosmopolitas, etc. etc.
    Beje, dėl tų dabartinių parlamentarų darbų…
    Tai, kad rašoma tik kur ir kaip gyvena europarlamentarai — dar nereiškia, kad jie nedirba. Pavyzdžiui, Maldeikis šiandien Europarlamento posėdyje pateikia raportą apie energetinės paramos paketą, kuris pastaruosius ketverius mėnesius (patikėkite, mačiau, koks tai klaikus ir sekinantis darbas)buvo derinamas su visokiomis frakcijomis, įtakos grupėmis, įbairių šalių ambasadoriais Briuselyje (nuo estų iki prancūzų) ir Europos Komisija. Tai tas pats kelių šimtų milijonų paketas, kurį Kubilius jau teigė esant, nors iš ties jis buvo didelių ginčų objektas, mat Vokietija norėjo, kad neįsisavinus jo per nurodytą terminą, pinigai grįžtų šalims donorėms. Pavyko rasti kompromisus ir atrodo viskas sėkmingai šiandien bus priimta.
    Bet ar bus rašoma?
    Ar bus aiškinama, kiek jėgų ir darbo reikia įdėti ruošiant tokius dokumentus?
    Beje, akivaizdu, kad ir pats atitinkamas Europarlamento komitetas bet kam neskiria tokių dokumentų ruošimo.
    Taigi, manau, kad mano vyras ne smuko, o paruošęs net du tokius energetinius raportus (kitas priedas prie Euroatomo sutarties) padarė labai ir labai daug. Beje, viena britė jau kelias kadencijas dirbanti Europarlamente taip ir sakė — tai neįtikima, kad tai padarė žmogus ten buvęs tik trejus metus.
    Vyro reklama? Na ne. Man jau seniai iš esmės tas pats, ką kas galvoja apie mane ar mano šeimą, vis dėlto pareiškimai apie nuopolius dar turėtų turėti ir kažkokią logiką.
    Dabar einu dirbti į kitą nuopolio žemę — mokyklą (kai ten atsiradau 2002 metais man taip į akis ir sakė — tai ką, jau jokio darbo neberandi, kad į mokyklą teko eiti…)
    Iki vakaro — kaip eilinė darbo bitė, nors ir perskaitau vakare Račo komentarus, negaliu skaityti ir atsakinėti dieną.Čia tam, kas manęs seniai nepastebėjo.

    • Auksinis kardas

      Jūsų vyrui pasisekė, kad turi veiklią žmoną, kuri spėja abu reabilituoti kur priklauso. Bent iš dalies. Nes išlieka neatsakytomis abejonių gaidelės kodėl būtent šiai partijai suteikta bendradarbiavimo garbė. Gal į jas ir vertėjo atsakyti rimčiau – ar turimas didelis pasirinkimas žmonėms, pageidaujantiems įgyvendinti tokią saviraišką, kokia yra aptariamas darbas. Tegu neprastai apmokamas (gal net geriau, nei būtų teisinga), bet toks jau jis yra – visgi, tai darbas. Apie ką perskaityti priminimą iš įtikinančių Aušros lūpų, aišku, sveika.

      Viskas lyg ir suprantama. Tik išlieka nelabai vykusios šalies politinės scenos drama. Abejonės tikromis galimybėmis laisvai rinktis atstovus šiam darbui.

    • Na va, štai kas atsitinka, kai darbai užspaudžia… Kadangi trečiadienį nuo pat ryto sukausi kaip bitė (ir dar kovojau su puolančiu kiaulių gripu) praleidau šį Aušros komentarą ir visą diskusiją…

      Gerai, kad nors dabar radau…

      Nors tiesą pasakius, nelabai žinau, ką jums, miela Aušra, ir atsakyti… Gal tik tiek, kad savo įraše (pasitikrinau dar kartą) visiškai nesuabejojau nei Aušros, nei Margaritos, nei Eugenijaus komptencija. Tačiau galiu labai atvirai prisipažinti, kad, pavyzdžiui, A.Sakalo ar J.Dičkutės kompetencija man kelia labai daug abejonių. V.Landsbergis, jei ką, yra reiškinys ir kalbėti apie jo kompetenciją nėra prasmės:)

      Miela Aušra, taip aš rūpinuosi žurnalistikos kokybe. Ir jei surasite Lietuvoje žurnalistą, kuris (aš vis dar save laikau žurnalistu, nes dabartinės pareigos, manau, yra laikinos), kuris taip atvirai išsako savo nuomonę apie tai, ką daro „Respublika“ ir kitos žiniasklaidos priemonės, pastatysiu Jums šampano butelį. Nes, jei atvirai, lygindama mane su „Respublika“ šiek tiek perlenkėte lazdą…

      Dabar apie Jūsų šeimos ir Margaritos sprendimą balotiruotis į EP su pta „partija“. Taip, man tai nesuprantama. Aš nesuprantu bėgiojimo iš vienos partijos į kitą, nesuprantu tų, kurie spjauna į principus ir vertybes teigdami, kad jie tai daro vardan tos Lietuvos ar tiesiog vardan visuotinės gerovės. Žinote, aš, pavyzdžiui, niekada neičiau dirbti į Leo LT, neikada nedirbčiau V.Adamkaus komandoje, neprisijungčiau jau ir prie A.Kubiliaus, kadangi visų jų veiksmai neatitinka mano vertybių. Nors taip pat galėčiau sakyti, kaip kažkada sakė AMB, kad galima griauti iš vidaus.

      Tai štai iš esmės ir viskas, ką norėjau pasakyti savo įrašu. Kad egzistuoja tam tikros vertybės, tam tikri įsitikinimai. Vieni juos turi, kitiems jų tiesiog nereikia. Ir čia ne kompetencijos problema.

      Beje, kalbant apie vertybes, gal pasiklausinėkite savo sąrašo kolegų, kaip jie reagavo, kai pernai prašiau jų pagalbos (tik techninės ir nieko nekainuojančios) renkant parašus… Jei bus sąžiningi, gal pasakys…

      Ir dar vienas dalykas – suprantu jūsų emocijas, bet gali juk žmonės turėti skirtingas nuomones apie EP veiklos ir įtakos dydį ir iš viso apie šios institucijos prasmę. Jei įdomi mano nuomonė, tai ji labai maža…

      Ir dar vienas dalykas, miela Aušra, galbūt ir nematau visų giluminių Lietuvos problemų, bet emocijų mano įrašuose gerokai mažiau nei Jūsų:)

      Nepriimkite asmeniškai, bet aš vis tiek lieku prie savo nuomonės: Pielietinės demokratijos „partija“ man yra neskanu. Lygiai taip pat kaip Naujoji Sąjunga ar Tautos Prisikėlimo partija… Aš ten niekada neičiau.

      Bet kiekvienas laisvas rinktis.

      • GIGA

        Mane irgi nustebino tokios p.Aušros emocijos…Bet aš vis laukiu atsakymo.
        Ir dar pagalvojau truputį ne į temą,bet sujungdamas šį Jūsų vedamąjį su „tik rūtų vainikėliu…)- ES mums irgi buvo iš dalies „Maximos“ atnešta.Už pigų alų ir skalbimo miltelius…Gal Leo Lt tai skolos jiems grąžinimas?

  • ausra maldeikiene

    Taigi, dėkui Justui — paėmiau ir suskaičiavau, kiek kuris europarlamanaras padarė tikrai rimtų darbų, reikalaujančių ir kompetencijos, ir mokėjimo derinti interesus, ir gebėjimo dėstyti ir formuluoti problemas, etc.
    Taigi, Artūro išskirtas Landsbergis, kaip beje Paleckis ar Gentvilas — nei vieno pranešimo….???? Faktai patvirtina tai, ką jau anksčiau pasakojo žmonės ir EP.

    L.Andrikienė 2008 m. gruodžio 11 d PRANEŠIMAS dėl Jungtinių Tautų Žmogaus teisių tarybos plėtros ir ES vaidmens
    Š.Birutis Nėra
    D.Budreikaitė 2006 m. gruodžio 21 d PRANEŠIMAS dėl tvarumo visose vystomojo bendradarbiavimo politikos srityse
    2008 m. vasario 12 d. PRANEŠIMAS dėl ES vystomojo bendradarbiavimo politikos iššūkių naujosiose valstybėse narėse
    A.Degutis 2007 m. gegužės 11 d PRANEŠIMAS dėl pasiūlymo dėl Europos Parlamento ir Tarybos reglamento dėl bendrų taisyklių teikiant oro susisiekimo paslaugas Bendrijoje (pakeistas)
    2008 m. birželio 25 d REKOMENDACIJOS ANTRAJAM SVARSTYMUI PROJEKTAS dėl Tarybos bendrosios pozicijos siekiant priimti Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą dėl bendrų taisyklių teikiant oro susisiekimo paslaugas Bendrijoje (nauja redakcija
    J. Dičkutė nėra
    G. Didžiokas nėra
    E. Gentvilas nėra
    O. Juknevičienė 2005 m. kovo 21 d. PRANEŠIMAS dėl 2003 finansinių metų bendrojo Europos Sąjungos biudžeto įvykdymo patvirtinimo
    2005 m. balandžio 26 d. PRANEŠIMAS Užimtumas ir produktyvumas bei jų įtaka ūkio augimui
    2007 m. lapkričio 26 d. PRANEŠIMAS dėl pasiūlymo dėl Europos Parlamento ir Tarybos reglamento dėl gyventojų ir būstų surašymų
    2008 m. lapkričio 26 d. PRANEŠIMAS dėl pasiūlymo dėl Europos Parlamento ir Tarybos sprendimo, kuriuo iš dalies keičiamas Tarybos sprendimas 2001/470/EB, sukuriantis Europos teisminį tinklą civilinėse ir komercinėse bylose
    V.Landsbergis nėra
    E.Maldeikis 2007 m. balandžio 10 d. PRANEŠIMAS dėl Euratomo įvertinimo. Europos atominės energetikos politikai 50 metų
    2009 m. balandžio 8 d. PRANEŠIMAS dėl pasiūlymo dėl Europos Parlamento ir Tarybos reglamento, pagal kurį nustatoma ekonomikos gaivinimo teikiant Bendrijos finansinę paramą energetikos srities projektams programa
    J.Paleckis nėra
    A.Sakalas 7 Pranešimai apie įvairių Europos parlamento narių imuniteto gynimus
    M.Starkevičiūtė 2005 m. vasario 7 d. PRANEŠIMAS Proposal for a Regulation of the European Parliament and of the Council amending Council Regulation (EC) No 1165/98 concerning short-term statistics
    2007 m. vasario 1 d PRANEŠIMAS dėl Europos Audito Rūmų specialiosios ataskaitos Nr. 6/2005 dėl transeuropinio transporto tinklo (TEN-T)
    2008 m. vasario 5 d. PRANEŠIMAS dėl Integruotųjų ekonomikos augimo ir darbo vietų kūrimo gairių (dalis: valstybių narių ir Bendrijos bendrosios ekonominės politikos gairės). Naujo ciklo pradžia (2008–2010 m.)
    2009 m. vasario 16 d. PRANEŠIMAS dėl pasiūlymo dėl Europos Parlamento ir Tarybos reglamento dėl tarptautinių mokėjimų Bendrijoje

    Patinka tai kam, ar ne Maldeikis (2 pranešimai labai sudėtingomis ir interesų apipintomis energetikos temomis) per 3 darbo metus ir Margarita (4 pranešimai komplikuotomis finansų valdymo temomis) – dirbo daug ir labai rimtai.
    Pranešimus siūlau perskaityti. Bus įdomu ir ne labai jau paprasta.
    Didžiuojuosi jais abiem, ir didžiuojuosi, kad esu bendrame sąraše labiau, nei anksčiau.
    Taigi, apibendrinu.
    Šiek tiek gėda, Artūrai, kad atrodo sugebėtum, vis dėlto nematai giluminių mūsų politikos problemų, o čiuoži emocijomis. Iki

    • bang

      Tikrai 2 pranešimai per 3 metus yra kietai. 0 – dar kiečiau. Ko gero tikrai reikia „Fanatiškai, be meigo, ištisas dienas ir savaitgalius“ arti. Nemaniau. Atsiprašau.

    • GIGA

      Gerb. Aušra,po Jūsų komentaro,dar kartą perskaičiau blogo šeimininko vedamąjį.Žinokit niekur neradau minties,kad gerb.Maldeikis ir Starkevičiūtė mažai ar nepakankamai dirbo EP.Mintis buvo ta,kad jie kovoti dėl eilinio EP mandato, bandys labai jau abejotinoje partijoje,o netikėjimas ar nusyvilimas partijomis to visai nepaaiškina.Kiek suprantu EP deputatas visų pirma savo poziciją turi derintis su jį delegavusia partija ir man,asmeniškai, yra labai įdomu,kodėl daug,anot Jūsų, EP dirbusio Maldeikio taip neįvertino „tvarkiečiai“,o Starkevičiūtės – liberalai,kad teko ieškotis Matulevičiaus paunksmės?Gerb.O.Juknevičienės ir Darbo partijos santykiai aiškiai ir seniai įvardinti,o kas perbėgo tarp šitų dviejų europarlamentarų ir juos delegavusių partijų?Mano nuomone,pirmiausiai paaiškinimo reikalauja būtent šita vieta,o ne ta,kad jie tenai,Briuselyje,daug ir smarkiai dirbo.
      Antra,emocingoje gynybos kalboje niekur neradau paaiškinimo,kodėl būtent šita partija?Supratau,kad nusivylėte partijomis,o kadangi Muntianas neskaito knygų,tai geriau pas jį?:)Spėju,kad gerb.Račas,o tuo pačiu daugelis blogo komentatorių būtent tai ir norėjo sužinoti.Mane dar domina ar tai buvo sąmoningas ilgai galvotas sprendimas ar tik desperatiškas šuolis į „nuvažiuojantį traukinį?Dar mane domina ar tai reiškia,kad šiuo metu Matulevičiaus ir Muntiano deklaruojamos mintys gerb.Maldeikiui ir Starkevičiūtei yra artimesnės ir priimtinesnės nei kitų partijų vedlių?Iš anksto dėkoju,jei sugalvosite man atsakyti

    • vasia

      Ausra, o kai jus skaitote tuos pranesimus, juos po to is karto i siuksliu deze ? Jus paskaitete, anie paklause. Gavote algas ir vsio… Krize tesesi, kiauliu virusas plinta, bedarbyste dideja.. Jusu algos nekrenta. Pranesimus rasote naktimis :)

    • Gerbaima, Aušra Maldeikiene, manu jums bus labai įdomu perskaityti apie tai, kad jūsų vyras, kaip beja ir visi kiti europarlamentarai pasirodo nieko gera Briuselyje nenuveikė. Ką jie ten veikė: ar su šliundrom trankėsi, ar alų nuo ryto iki vakaro plempė, ar tiesiog į sisiojantį berniuką žiūrėjo, bet rezultatas štai koks – (citata): „Lietuvos politikai siekia ne tarnauti žmonėms, o prisigrobti kuo daugiau valdžios, todėl lygiai taip pat elgiasi ir patekę į Europos Parlamentą“ + „…negailėjo kritikos ir kadenciją baigiantiems Lietuvos europarlamentarams (…) jų veikla buvo orientuota į „piaro“ darymą Lietuvoje, tačiau Europoje jokių darbų praktiškai nenuveikta.“
      TAČIAU EUROPOJE JOKIŲ DARBŲ PRAKTIŠKAI NENUVEIKTA??????????????
      Gal įdomu, kieno čia tokios drąsios mintys? Neversiu spėlioti. Štai nuoroda į visą straipsnį: http://www.lrytas.lt/-12423080571242208490-m-romerio-universitete-d-grybauskaitė-su-žemėmis-maišė-lietuvos-užsienio-politiką.htm

  • ausra maldeikiene

    Aukso kardui

    Matote, Lietuvoje nepriimta dėkoti, o aš manau, kad ir mano vyras, ir Margarita, ir aš turime padėkoti Matulevičiui, kuris pasiūlė. Nes niekas ir nesiūlė. Kita vertus, asmeniškai aš jau bent eisiu su kontraversiškai vertinama partija, o ne su ta, kuri nevertinama kontraversiškai, bet parduoda Lietuvą Leo Lt, arba ta kuri ne kontraversiškai, bet parduoda ją Williams (ir aš mačiau, kaip tai buvo daroma, net man skambino ir spaudė ir rėkė ,kad vyrą tvarkyčiau).beje, skambino ptos partijos lyderiai.
    neisiu su tais, kurie iš karto parduos mus alkoholio magnatų vergėvė (Masiulis ir co) ar LLRI malonei.
    Beje, aš savo vyro neginu ir už jį nedirbu. Aš tiesiog matau, kaip dirbama ne savo ar šeimos, o visų labaui. Fanatiškai, be meigo, ištisas dienas ir savaitgalius. Man nepatina, nes norėčiau turėti vyrą, kuris turi laiko šeimai, bet yra kaip yra.
    Maldeikiui, manau, pasisekė ne todėl, kad jis turi veiklią žmoną, o tik todėl, kad ta žmona nuolankiai plauna, valo, ravi ir skalbia. Ir net lygina krūvas marškinių.
    Nors — kam gražiai kalbėti, jog norime atsidavusių atstovų, o po to, net nepasidomėjus, ką kas konkrečiai veikia,tyčiotis?
    Artūras taip nuoširdžiai kovoja dėl žurnalistikos kokybės, o ar rimtai kad ir BNS nušviečia kas konkrečiai daroma, kokios būna problemos? Ar bent jau supranta žurnalsitai, ko išties klausia ir kada?

    • GIGA

      Bet kodėl ne antrą kartą su ta pačia partija?Kodėl išsiskyrė partijų ir „fanatiškai,be miego,ištisas dienas ir savaitgalius“ dirbusių parlamentarų keliai?Nejaugi to neįvertinom ne tik mes paprasti rinkėjai,kurie anot vieno blogerio,13-tuką pastebi tik per rinkimus,bet ir delegavusių partijų nariai?

    • Auksinis kardas

      „Ar bent jau supranta žurnalsitai, ko išties klausia ir kada?“ – aišku, kad ne visada. Niekas negimė žinodamas, vakar skaitau vieno asmens parašo eilutėje. Niekas negimė žinodamas ko ir kada klausti. Prie idealo galima tik priartėti sėkme ir pastangomis, kaupiama patirtimi.

      Visgi, pasikartosiu: kai kam pasisekė, kad Aušra sugeba ir gali ginti. Tai sakau be jokio pašaipūniškumo – matau, tai ir dainuoju, kaip sakoma. Pasisekė ir tai, kad žiniasklaida rado demokratiškų formų, kaip matome čia, kuriose tik norais ir gebėjimais ribojamas kalbėjimas.

      Dėl vyro grąžinimo šeimon galiu patarti žinomą vaistą, nebūtina švaistyti gyvenimo neįgyvendinus tokio troškimo. Yra savaitgaliai, kuomet dirbti papildomai, kas nespėta, savo norui ir visuotiniam gėriui nedraudžiama. Bet juose privalo būti ir šventadienis, sekma diena. Diena šeimai, su šeima, be kasdieniškų darbų. Viena diena – ji tikrai nieko nepakeičia darbams, bet labai daug pakeis šeimai. Tereikia susitarimo. Na, ir nelaužyti jo pernelyg.

    • vasia

      O jus tikrai ravite ir jusu vyras dirba naktimis ? Niu netikiu . Jai tai teisybe tai as Jumis ant ranku nesiosiu kai tai isvysiu!
      Cukrus ir Briuseli cukrus !

    • mdxacuk

      p. Maldeikiene, kam tos aukos? Neverta kiaulėms perlų mėtyt. Vistiek runkeliai neįvertins to fanatiško pasiaukojimo tautos labui – tai kam tas vargas. Gal reikėjo atsisakyt Matulevičiaus pasiūlymo ir turėtumėt vyrą namie, galėtų ir marškinius pats išsiprosyt.

      Man tikrai padarė įspūdį jūsų partijų pasirinkimo kriterijai. Jei kontroversiška, tai gerai, o jei dar ir ne brangininkė, parduoda Lietuvą už 1 Lt, bet „Lukoilui“ – tai tada iš viso cool. Pritariu. Tarp kitko, kelinta čia partija gerb. Maldeikiui – ketvirta ar penkta? Tikriausiai su gerb. Lionginu kol kas dar susilyginti nepavyko, bet gi dar ne vakaras?

      Tiktai negaliu palaikyti tamstos pretenzijų žiniasklaidai. Vis dėlto „Kempinsky“ epizodas ir kiti įdomesni buvo nušviesti gana išsamiai. Nors tie du niekur nepaminėti epochiniai pranešimai tai mūsų žurnalistikai tikrai garbės nedaro.

      Tarp kitko, labai ačiū už šitą statistiką. Visada įtariau, kad Lansbergis tik televizijose šmėžuoja, o iš tikrųjų Briusely volioja durnių. Dabar štai ir faktai.

  • mdxacuk

    Valstybinė lietuvių kalbos komisija:

    Kaip rašytina: „kontroversiškas“ ar „kontraversiškas“?

    Iš tarptautinio žodžio kontroversija [lot. controversia] padaryta forma – kontroversiškas, ne kontraversiškas. (žr. Tarptautinių žodžių žodynas, Vilnius, 2001, p. 399).

    • Auksinis kardas

      Rašytina: prieštaringas.

  • ausra maldeikiene

    to Giga
    labai geri klausimai, būtinai pamąstysiu plačiau, bet vakare, po darbo.
    Kita vertus, negaliu vertinti Margaritoe pozicijos (manau, kad tai, jog ji mąsto profesionaliai, o ta ja siuntusi Zuoko partija iš esmės lokaliai ir labai jau provinciliai liberaliai — gal čia turėtume įterpti platesnį makro kontekstą)
    Dėl mano vyro daug paprasčiau. Jį siuntusios partijos tiesiog nėra, jis niekada nebuvo Tvarkos ir teisingumo partijos nariu ir manyčiau nepritartų tos partijos dešiniajai pozicijai su tam tikrais primityvaus reguliavimo (vadinamoisos tvarkos)atributais.
    Beje, ekonominė liberalų demokratų pozicija iš esmės skiriasi nuo tvarkos ir teisingumo. Ana (nors aš ir nepritariu tam požiūriui) buvo gerokai liberalesnė.
    Vėlgi atskiros rimtesnės diskusijos objektas.
    Beje, šitame kontekste pats įdomiausias klausimas yra kitas — ar būtinai asmuo turi likti partijoje, jei suvokia, kad ta partija iš esmės deklaruoja visai, ką kita, nei pradžioje skelbė. Lietuvoje tai bandoma pateikti kaip gėrį, nors aš nenusistovėjusioje vertybių sistemoje labai sunkiai įsivaizduoju panašią galimybę.
    Beje, pačios tos partijos (pilietininkų) pozicijos aš net nežinau rimtai, nes man buvo pasiūlyta rinkimuose dalyvauti su asmenine pozicija, netampant partijos nariu). Tad aš ir toliau kovosiu už didesnius mokesčius (kapitalui, NT, ir iš dalies darbui), už progresinę mokesčių sistemą, už europietiškesnį rinkos modelį, nei dabar, etc. Nežinau kitų pozicijos, bet mano tokia ir nesikeis, ką tuo klausimu benutartų pilietininkai.

    • GIGA

      Be jokios ironijos,man šis klausimas tikrai įdomus ir labai lauksiu pamąstytų Jūsų komentarų.Vis tiek nesupratau dėl partijų?Ką reiškia,kad Matulevičius mąsto makro kontekste plačiau nei Zuokas,o koks esminis skirtumas tarp TiT ir pilietininkų?Nenoriu Jūsų forsuoti,o gal paklauskit vyro,bus papraščiau:)Ačiū

    • nonsense

      O kartais „kova už didesnius mokesčius (kapitalui, NT, ir iš dalies darbui), už progresinę mokesčių sistemą, už europietiškesnį rinkos modelį, nei dabar, etc.“ nepriklausytu Lietuvos kompetencijai, t.y. reiktu tai daryti Lietuvoje, o ne Briuselyje? Ar Jus norite ivesti didesnius mokescius, progresine mokesciu sistema ir t.t. Vokietijoje, Airijoje, Italijoje etc., kurios ta beje jau turi? Man rodos Jus turejote praejusiuose rinkimuose i Seima dalyvauti, o ne i Europarlamenta.

    • Orka

      Miela, Aušra,
      dėl partijų. Partijos, kaip ir seimas, ir visa valdžia, yra mūsų tautos politinio, ekonominio ir visokio kitokio išprusimo, demokratijos brandumo atspindys. Ar gi jūs tikitės,kad atsiras kažkokia superpartija su aiškiomis tradicinėmis vienos ar kitos krypties nuostatomis ir dar gi su aiškiais prioritetais juos įgyvendinti? Gal ir gali atsirasti per stebuklą. Bet ar turi šansų?
      Dėl siuntusios partijos. Kiek aš žinau, jūsų vyro kalibras, o dar kartu sudėjus su Algiu Matulevičium, gal Žukausku ir kitais, galėjo ir tos partijos pozicijas rimtai įtakot, ar net formuot…
      Dėl bitutės. Į jus žiūrėjau, kaip į rimtų ekonomistų šeimą.
      Žavu, kad dirbate, dar pagal specialybę. Bet turint galingą traktorių aparinėti 5 arus sakyčiau neefektyvu. Kad ir kaip gerai aparinėtumėt. Jūsų vyras tos neegzistuojančios partijos dėka gavo lauką pagal galingumą, gal net per didelį. Dabar, tikriausiai, teks grįžt į 5 arus…
      Pykstu ant jūsų, kad prisidėjote prie tų perbėgelių, kurie iš esmės ir pristabdė partijų gerėjimo procesą…

  • ausra maldeikiene

    to bang
    2 pranešimai per 3 nmetus yra labai daug — jei žinai procedūras ir kiek laiko reikia pirma gauti teisę tą pranešimą ruošti, antra paruošti — daug mėnesių.
    Probema, kad Tamsta kaip tikras lietuvis — svartai apie ką išmanai kaip kiaulė apie pupas.
    O va Landsbergis nei vieno (nei vieno) pranešimo neparuošė per tą laiką. Ar ne keista?

    • vasia

      2 pranesimai tai labai daug, ypac daug naudos. Jau krize i pabaiga, gripas nesiaucia. Reik rasyt gal trecia ? A?.

      Kiek partiju pakeite ponas Maldeikis ? Isvardinkit… Cukrus Briuseli oi koks skanus !

    • bang

      Na, kad per tiek laiko disertaciją negaunant algos galima parašyti, ir kiaulei aišku. Teisintis, kad kiti dar blogesni … Bej, tai, kad Landsbergis nei vieno neparuošė, dar ne rodiklis. Gal jis išsamiau rošiasi, bei gi naktimis ir savaitgaliais ilsisi. Darbas gi žiauriai sudėtingas, nespėjo pabaigt dar :)

  • Taip norisi mandato, kad ir pas pseudo veikėją Muntianą nueita. Aš tikrai norėčiau p. Maldeikio sėkmės, bent jau dėl to, kad jo žmona būtų patenkinta – kažkodėl ir pats gerai jauščiaus, matytdamas ją laimingą.

  • Yra žmonių, kurie jau dabar žino kiek iš kokių partijų bus išrinkta…

    daugiau apie tai
    http://timeslt.wordpress.com/2009/04/08/ep-rinkimai/

  • Pingback: EP rinkimų apžvalga II: Liberalų evoliucija - nuo R.Pakso iki A.Guogos. | Artūras Račas()