balsas.lt: ar įmanoma dar įžūliau?..
Jau senokai Lietuvos žiniasklaidoje prasidėjusi reklaminių straipsnių era sunkmečio laikotarpiu išgyvena tiesiog neregėta bumą.
Vienur užsakomieji straipsniai pažymimi PR, kitur – parašoma „parengta bendradarbiaujant su“, „šį puslapį remia“ ar dar kaip nors.
Žodžiu, atsižvelgiant į įstatymų reikalavimus, reklamą bandoma pažymėti, tačiau – priešingai nei reikalauja įstatymai – pažymėti taip, kad kuo sunkiau būtų suprasti, jog tai reklama.
O štai balsas.lt, atrodo, nusprendė nebesivarginti: reklaminiame straipsnyje „Europa Royale Druskininkai“: karališkas poilsis už ypatingą kainą yra nurodytas net telefonas, kuriuo galima rezervuoti „karališką poilsį“, tačiau jokios užuominos į reklamą nerasite nė su žiburiu.
Viskas normalu…