Ar Ž.Marcinkevičius, A.Zuokas, D.Mockus ir P.Gražulis gali dirbti vieningai? Kartu su D.Grybauskaite?

Pirmadienį prezidentė D.Grybauskaitė jau antrą kartą per pastarąją savaitę pakartojo, mano požiūriu, gana keistą ir nežinia kur vedančią mintį – šiandien partijų nereikia, tebūnie visa Lietuva viena partija.

Čia, žinoma, aš kiek perfrazuoju, nes iš tiesų, pasak pranešimo spaudai, prezidentė sakė štai ką:

Valstybės vadovė išreiškė ketinimą aktyviai bendradarbiauti su įvairiomis politinėmis jėgomis, partinėmis frakcijomis ir nevyriausybinėmis organizacijomis ir dar kartą pakartojo, kad šiuo metu yra svarbios ne politinės pažiūros, o Lietuvos valstybės interesai.

Panašiai šalies vadovė kalbėjo ir praėjusią savaitę – na bent jau taip pranešė jos spaudos tarnyba:

Kalbėdama apie susiklosčiusią sudėtingą šalies ekonominę situaciją, Prezidentė išreiškė įsitikinimą, kad sunkmečio sąlygomis visos politinės jėgos turi konsoliduotis ir dirbti vieningai, o ne skirstyti save į „poziciją“ ar „opoziciją“.

Tada, liepos 15-ąją, pagalvojau, kad ta frazė apie nesiskirstymą į poziciją ir opoziciją prezidentei išsprūdo netyčia arba, kad pranešimo autoriai ne taip interpretavo D.Grybauskaitės žodžius.

Tačiau, tai, kad pirmadienį ta pati mintis buvo dar kartą pakartota, lyg ir leistų daryti išvadą, kad nei prezidentė, nei jos patarėjai nesuklydo.

Lietuvoje – demokratija, todėl galimi visokie požiūriai į partijas bei jų reikšmę politinei sistemai.

Galimas ir D.Grybauskaitės požiūris: kad partijos iš esmės nereikalingos ir kad parlamente nereikia jokių pozicijų ir opozicijų.

Vargu, ar kas galėtų ginčytis ir su prezidentės teiginiu, kad svarbiausi yra valstybės interesai.

Tačiau šioje vietoje iškyla mažytė problema: kas nustatys, kokie yra valstybės interesai?

Kieno mąsteliu tuos valstybės interesus matuosime?

B.Lubio, D.Mockaus, VP Dešimtuko ar kokios nors kirpyklėlės savininko?

P.Gražulio, R.Dagio, A.Zuoko, V.Stundžio ar A.Valinsko?

Pensininko, valstybės tarnautojo, studento, ūkininko, daugiavaikės šeimos ar kurio nors banko prezidento patarėjo?

O gal sakysite, kad visų jų požiūriai į tai, kas yra valstybės interesas sutampa? Ir kad jie visi gali dirbti vieningai, kaip kad siūlo prezidentė?

Paklauskite tada jų visų, ką jie galvoja apie pelno mokesčio dydį, progresinius mokesčius, nekilnojamojo turto mokestį.

Paklauskite, ar jie visi laikosi nuomonės, kad ministerijos sekretorės atlyginimas turi būti didesnis už 20 metų savo darbą dirbančios gydytojos, paklauskite, ar jie sutaria dėl to, kad Seimo narys kanceliarinėms išlaidoms per mėnesį turi išleisti daugiau nei uždirba mokytojas?

Manote jie visi sutars, kad B.Gudelis, Ž.Marcinkevičius ir B.Bradauskas turi mokėti tokius pat mokesčius kaip „Maximoje“ ar „IKI“ dirbančios kasininkės ir krovėjai? 

Aš esu įsitikinęs, kad ne.

Ir todėl manau, kad naujosios prezidentės raginimas pamiršti politines pažiūras, tai yra, vertybes, yra iš esmės klaidingas.

Socialdemokratų partija bei jos sukurtas „Leo LT“ bei Tėvynės Sąjunga ir jos narių balsais priimtas Nepilnamečių apsaugos nuo neigiamos viešosios informacijos poveikio įstatymas – štai kas atsitinka, kai dingsta politinės pažiūros ir vertybės, kai nebesvarbu, kas pozicija, o kas opozicija.

(7 balsų, vidurkis: 3.00 iš 5)
Loading...
  • nerijus

    Viena partija- viena ideologija- komunizmas?

  • Regis

    Šiaip mažų mažiausiai juokingai skamba, vienas prezidentas pastoviai kentėjo nuo partinių rietenų ir dalis to tapšnojimosi krisdavo ir ant pačio prezidento, ateina naujas prezidentas ir pasako viskas. Prašau taip nesielgti. Žinant koks vaikų darželis yra Seimas, žinant šio darželio pagrindinius veikėjus labai abejoju ar šis sudrausminimas bus veiksmingas. Net ir tie patys konservatoriai kurie bent išoriškai pretenduoja į rimčiausius auklėtinius spėjo pakišt naujai prezidentei „kliurką“.

    Reziume: nieko nebus. O norai naujos prezidentės gražūs. Kas be ko.

  • Fredis*

    Galime padiskutuoti…

    „Kieno mąsteliu tuos valstybės interesus matuosime?“
    – Be abejonės sveiko proto !
    „Kas turi daugiausiai sveiko proto?“
    – Be abejonės Tinklaraštininkas !
    „Kokios Tinklaraštininko politinės pažiūros?“
    – Socialistas ! (truputį pagalvojęs: – ko čia klausinėji, kvailį, sienas peckiok savo kambary, o čia, mano privačioje erdvėje, elkis padoriai!).

    D.Grybauskaitė iš esmės pasakė tą patį kaip mąsto Tinklaraštininkas, tik mandaugiau, dabar ji dar kalba pagarbiai, mandagiai.
    Nusišnekėjimai, drama, farsas laukia ateity…

    • Regis

      Gera savaitės pradžia, Fredi. Įkandai tinklaraštininkui. Tik va tas įkandimas toks kaip čia pasakius. Bet ne tai svarbiausia, svarbiausia, kad tu patenkintas. Beje straipsnelis apie prezidentės pageidavimus, kad skirtingos partijos dirbtų išvien.

  • Kažkada kažkas man yra pasakęs: vertybių neturėjimas nera vertybė… Taigi, šiektiek perfrazavus gauname – pozicijos neturėjimas nėra griežta pozicija… O apie griežtą poziciją D.Grybauskaitė labai daug šnekėjo… Prisišnekėjo? Laukiu, nesulaukiu griežtų dekretų dėl LEO LT (irgi sakė, kad liepos mėnesį pasakys savo poziciją šiuo klausimu), kurios aklai vykdys Vyriausybė…

  • Mantas

    Nusipersifrazavai, p. Račai, visai…
    Ant tiek, kad net nematau reikalo argumentuoti.

    • Mantai, nepamenu, kad tamstos būčiau prašęs ką nors argumentuoti. Nes pirmiausia reikėtų ką nors pasakyti…

      • Mantas

        Račas akivaizdžiai nekenčia Grybauskaitės.

        Čia, žinoma, aš kiek perfrazuoju.

        • Mantai, tamsta akivaizdžiai nusišnekate. Ir aš, žinoma, čia nė kiek neperfrazuoju.

        • Matotaupa

          O tai už ką ją reikia mylėti, jeigu jau taip siūlote?

  • Juozas

    Aš pritariu šitam Prezidentės požiūriui, norint tikrai galima surasti bendras vertybes, kurios egzistuoja ir net surašytos konstitucijoje. Žinoma, kad reikia atskirti poziciją ir opoziciją, nors opozicija gali ir pritarti pozicijos programai, jeigu ji sutampa su jų programa, tačiau opozicija turi užtikrinti kontrolę, nepretenduodama į postus, nieko bendro su politinėm pažiūrom čia nėra. Neabejoju, kad Prezidentė supranta opozicijos kontrolės funkciją, gal tik nepavyko gražiai pasisakyti, matyt norėjo kaip aiškiau.
    Pono A. Račo argumentai šį kartą yra silpnoki, Prezidentė neragina pamiršti vertybių, vertybės yra bendražmogiški dalykai, o ideologija yra toks dalykas pagal kurį gyveni, bet nebruki jo kitiems, kaip religija. Socialiniam teisingumui, neprieštarauja nei liberalai, nei konservatoriai. Nuosavybės neliečiamybei neprieštrauja ir socialdemokratai. Visai nebūtina turėti ideologiją, kad turėtum vertybes ir tokius dalykus kaip žmogaus teisės suprastum vienareikšmiškai. Pati ideologija nėra jokia vertybė ir neturėtu būti argumentas priimant sprendimus, kurie svarbūs ir kitaminčiamas. Nereikia painioti vertybių ir politinių pažiūrų, čia yra skirtingi dalykai, tokių dalykų neskiria tik visokie fašistai ir komunistai.

    • Juozai, nepykite, bet taip gali mąstyti tik žmogus, kuris neturi jokio suvokimo apie politiką… Tai tėra dar vienas Prezidentūros komandos PR’as… Matau, kad jis pasikia adresatą.

      Jei apie tai rašo Artūras, tai tikėtina, kad laukiama skandalingų jos išvadų, pozicijos apie LEO LT ir su tokiu PR’u jau ruošiama visuomenės nuomonė prieš pasirodant tikrai netikėtai ir nelauktai pozicijai…

      Pagyvensim, pamatysim…
      Bet Prezidentūra ir valdančioji dauguma pradėjo mane labai stebinti dėl lengvai nuspėjamų veiksmų… Kad kažkas dedasi aplink A.Valinską ir Artūras rašė. Štai ir pamatėme kas dėjosi…

    • nerijus

      Juozai

      „norint tikrai galima surasti bendras vertybes“ ir Jūs tuom tikite?
      Nėra bendrų vertybių, tik bendras lovys iš kurio srebiama ir nesidairoma į kaimynus, nes galima netekti riebesnio kasnelio.
      Jei teko „dalyvauti“ ( būti :) ) paršianamyje, kur gyvena paršiukai, tai atkreipkite dėmesį, jog nei vienas nisidairo, o srebia ir dar kanda šalimais esančiam, kad šis nedrįstų nesidalinti… :)

      O jei rimtai, tai partijos nėra vertybių, o yra tikslai. Žmonės, kurie turi idėjų ir jas noriai įgyvendintų- engiami.
      Partijų vadukams- partiečiai- „galvų linkčiotojai“, reikalingi tik balsams, kad pažymėtų biuletenyje ir įmestų į urną.

      Juozai
      Neteikite, jog fašistai ir komunistai neturi savo vertybių, kai ir daugelis,kitų partijų.

      Nors, gal, iš dalies ir sutikčiau su D.G. mintimi, jog reikia vienos partijos- kam jų tiek? Visviena, jos dirba viena kitai…
      Tai ar jų 5, ar 10, ar 20,..mums nuo to, nei šilta, nei šalta, nes jos kuriamos tam, kad patenkintų tik „kūrėjų“ užgaidas…

      Tik to,- VIENOS PARTIJOS, niekad nebus, nes,- vardan tos- DEMOKRATIJOS, neįmanoma :)
      Nebent, po keletos dešimčių metelių, mus vėl aplankys dėdulė „komunizmas“…

    • Juozai, atsiprašau, o ideologija kokiu pagrindu atsiranda? Pamenate: iš kiekvieno pagal poreikius… žmogus yra laisvas, valstybė neturi (turi) reguliuoti, subsidiarumas, solidarumas… Kas visa tai? Ne vertybės?

      • Aras

        Pamenu, jog: „KIEKVIENAM pagal poreikius, iš kiekvieno – pagal galimybes“… :)

        • nerijus

          Galima perfrazuoti:
          Kiekvienam pagal galimybes. Iš kiekvieno- pagal poreikius… :)
          O tiksliau, taip ir buvo…

          • Tomas

            nerijau, tai, kad, manau ne buvo, o yra dabar taip :D

      • nerijus

        Kiekvienas, valdžion ( valstybės tarnybon ), eina su vertybių maišu. Ir tas vertybes, dalinasi su visais- kam mažiau, kam daugiau. Vertybėm pasibaigus, atsidūrus ten, kur tave PASIUNTĖ tauta, tuščias vertybių maišas, užpildomas-

        v e r t i n g y b ė m i s.

        Juk, tuščio maišo neneši..?

      • Juozas

        Reikia skirti vertybes ir ideologiją kaip tikslą ir priemones. Ideologija tėra interesų grupės priemonė. Tarkim tikslas yra socialinis teisingumas ir tam reikia padidinti mokesčius, liberalas gal irgi yra už socialinį teisingumą, bet negali leisti didinti mokesčių, atseit ideologija neleidžia,o jo ideologizuota laisva rinka neveikia. Ką turėtų daryti liberalas ?

        • nerijus

          Liberalas- liberalizuojasi į socialdemokratą ar konservatorių kaip jau tampa įprasta.

          • Juozas

            Galima paimti ir priešingą pavyzdį, tarkim del didelių moksčių krenta vartojimas ir konkurencingumas, bėga investicijos ir nelieka už ką mokėti socilainių pašlapų, ką turėtų daryti socialistas ? Gal laikytis savo idologijos ir dar padidinti mokesčius ? Visuomenė nėra kažkos interesų grupės žaisliukas su kuriuo reikėtų žaisti liberalus, arba socialistus. Jokios primityvios dogmos netinka valstybės valdymui, nepriklausomai nuo to koks protingas buvo A. Smitas, arba K. Marksas. Lygiai taipat kvailai atrodytų, jeigu tuomet kai reikia didinti mokesčius liberalai trauktusi į pogrindį, o tuomet kai reikia mažinti moksečius socialistai turėtų trauktis, tai tik įrodytų, kad nei vieni, nei kiti nevaldo padeties ir niekas nepriklauso nuo idelogijos, o ideologija priklauso nuo situacijos. O ką jeigu dar sudėtingesnis variantas ? Tarkim reikėtų mažinti moksčius, del investicijų ir didinti socialines išmokas nes bedarbiai negali badauti kol investicijos pastatys fabrikus, nors nepakanka biudžeto, o paskolos yra brangios, kokią tuomet ideologiją prisitaikyti prie situacijos ir kuri idoelogija yra vertybė ?

          • nerijus

            „didinti socialines išmokas nes bedarbiai negali badauti kol investicijos pastatys fabrikus“

            Valstybė, neturėjo leisti, kad fabrikai būtų uždaromi.
            Kodėl jie buvo uždaromi- visiems žinoma, nes tai, buvo tik pavienių žmonių interesas- pralobti ir kuo greičiau ir nesvarbu kas bus su darbo liaudimi.

            Visi pasidavė visuotiniai „panikai“- plėšė, vogė, sprogdino, nes buvo madinga.
            Šiuo metu, visa banditija,- teisėti verslininkai, kurie užima gan aukštus postus ne tik pas save- darbovietėje, bet ir valstybinėse institucijose.

            Jei esi socialdemokratas, tai juo turi ir išlikti, tik KARTAIS prisitikydamasprie išimčių, o ne puldamas ieškoti PIGAUS populiarumo- taip patogiau.
            Bet ieškoti PIGAUS populiarumu naudinga, nes taip pilnėja piniginė ir didėja tikikymė, būti išrinktam sekančiai kadencijai su solidžia alga, kuri užtikrins vertybių buvimą ar jų įgyvendinimą,žinoma, savų…
            O tai, nesusiję su jokiom ideologijom, o labiau su vertybėmis.

          • nerijus

            Juozai

            Nesivarginkite dėliodamas „blogas“.
            Sakau, ką galvoju. Patarčiau ir Jums, baikti žaidimus- geras, blogas.
            Galime konstruktyviai padiskutuoti ir tai duos daugiau naudos, nei Jūsų unoras, vertinti vien dėl to, kad „įkasti“…

            p.s. nors ir 100 „blogas“- rašysiu, ką galvoju, o neapsimetinėsiu…

          • Juozas

            Nerijau, nemaigau aš tų vertinimų, neišigalvok, nors komentarai ir nėra labai konstruktyvūs ir ką čia galima konstruktyvaus atsakyti į teiginį: „Visi pasidavė visuotiniai “panikai”- plėšė, vogė, sprogdino, nes buvo madinga“, tikrai nevisi taip darė, žinau išimčių, tikiuosi tu vienas iš tų, kurie elgėsi kitaip.
            Jeigu bandai oponuoti, tai tarkim kaltus jau suradom, pavyzdžiui galima sakyti, kad del visko yra kalti bankai ir ką konstruktyvaus gali pasiūlyti ideologija, kad išsręstume bankų problemą ? Nors nepastebėjau, kad oponuotum, kiek matau daugiau pritari mano komentarams, kad ideologija neužtikrina jokių vertybių. Taip buvo visuomet ir visose valstybėse, nei ideologija, nei religija nepadaro žmonių nesavanaudiškais, bet ji ir netrukdo siekti bendražmogiškų vertybių, tų kurios surašytos į jų tikslus ir tie tikslai visose ideologijose sutampa, žinoma atmetus visokias kraštutines idologijas, kurios ragina nuversti valdžią, išnaikinti kokią etninę grupę ir panašiai.

          • nerijus

            Juozai

            Buvau per jaunas, jog suvokčiau, kas vyksta valstybėje, nes nie tie dalykai rūpėjo, kai įvairus banditėliai, lobo iš mūsų valstybės…
            Kas dėl bankų- jie nakalti, jog jų klientai laisvabūdžiai pinigų paranojikai, lengvai pasidavę jų įtaigai per reklamą ir visus PR-us.
            Bankų „problemą“ privalėtų spręsti valstybė. Privalėtų, bet taip nebus. Kai visiems buvo gerai- bankams, gyventojams ir t.t. Tuo pačiu, gerai buvo ir Valstybei, kuri surinkdavo didesnį biudžetą, kurį galėjo dalinti ir į kairę, ir į dešinę. Vikas sutojo. Niekas nesitikėjo, kad ši- pinigų „puota“ tęsis amžinai. Pradėjo, klausiamai dairytis vieni į kitus- ar ir Jūsų įmonei taip blogai?
            Dėja. Nieko nėra amžino.
            Krizė buvo 1929 metais.
            Krizė buvo 1969 metais.
            Krizė yra- 2009 metais…
            Pastebima tendencija- 40 metų, laiko tarpas. Turbūt, tai tik sutapimas, nes visokiais paranojikais, aš netikiu.
            Galvoju, kad tai tik valdoma situacija, kurioje vyksta turto perskirstymas Pasaulyje- vieni lobsta, kiti biednėja. Juk visi nori gerai gyventi…

          • GIGA

            dar buvo 1997….

          • nerijus

            GIGA
            1997 ne Pasaulinė ;)

  • Karvė

    Manau vertybės, kuriomis turėtų vadovautis ne tik politikai, bet ir visi žmonės, yra sveikas protas na ir sveiku protu pagrįsta moralė.

    Manau Artūrai gal ne visai supratome, ką Grybauskaitė norėjo pasakyti. Bent jau aš suprantu tai kiek kitaip.

    Politikams yra konkrečios problemos, jas jie turi spręsti. Be abejo ieškant sprendimų neišvengsi ir prieštaravimų, tuomet konkrečiu atveju atsiranda ir pozicija su opozicija. Čia viskas būtų gerai – yra problema, skirtingi žmonės siūlo skirtingus sprendimus ir turi prieiti kompromisą. Logiška ir aišku.

    Deja man atrodo, kai labai dažnai politinių sprendimų priėmimas vyksta kiek kitokiu scenarijumi: yra problema, kad ir ką siūlys pozicija, opozicija jau pasiruošusi atmesti – pozicija ir opozicija sprendimus balsuoti už/prieš pasirenka visiškai nesigilinę į siūlomą sprendimą, o tiesiog tai daro vien iš principo. Žinoma, tai paprasčiau – nereikia analizuoti tų pasiūlymų, pagalvoti, kuo jie geri/blogi ir viską susumavus pagrįstai pareikšti savo nuomuone. Juk daug paprasčiau pasinaudoti binarine logika: jei pasiūlymas iš mano salės pusės – balsuoju už, jei ne iš mano – balsuoju prieš. Dar prisiminkim tokį gana lietuvišką būrišką požiūrį, kad priimti oponento pasiūlytą protingą pasiūlymą yra didelė negarbė ir jau geriau sėdėt š…, nei pasinaudoti paprašyt priešo, kaip tą š… nusimelioruot.

    Nesakau, kad taip daro visi politikai ir visais atvejais, tačiau man asmeniškai susidaro įspūdis, kad labai dažnai taip ir vyksta.

    • Lida

      „gal ne visai supratome, ką Grybauskaitė norėjo pasakyti“ Kiekvinas supranta (nusiperfrazuoja – red. Mantas) pagal savo sugedimo laipsnį ;)

    • gato

      Labai jau jūs čia giliai visi įžvelgti bandot. Karvė labai teisingai pastebėjo. Grybauskaitės kalbos esmė- nugalėt savo ambicijas ir neprieštarauti vien iš principo ar iš asmeninio ar partijos, ar sportinio intereso. Niekaip šiose citatose neįžvelgiu „kad partijų nereikia“. Ir niekas nesako, kad šie pasamprotavimai patys iš savęs yra griežta politika, kurią Grybauskaitė žadėjo. Griežta politika bus ar ne, parodys veiksmai. O tam reikia laiko. Bet prezidentui su žmonėmis reikia ir kalbėtis, informuoti, įkvėpti. Šiek tiek populizmo nėra blogai jei eina kartu su darbais.Liaudis yra liaudis, neseks paskui necharizmatišką lyderį. Jei Kubilius turėtų daugiau žavesio ir jo darbai visuomenei priimtinesni būtų.

      • nerijus

        Taip, charizma politikams reikalinga.
        Bet…
        Jei, visi politiniai veiksmai, būtų priimtini vien dėl to, kad tai atliko charizmatiškas lyderis, net negaliu įsivaizduoti, kokio kvailumo reikia būti…Čai tas pats, kaip tikėti prievartautoju, kuris sėdėjęs kaliūzėje įtikėjo dievą, gerai elgėsi, o gryžęs laisvėn, viel griebiasi „senojo“ amato…

        • gato

          Nerijau, nereikia čia to hiperbolizavimo. Kas sakė, kad VISI veiksmai? Kas sako, kad TIK dėl to? Vadovui (nesvarbu ar įmonės, ar bažnyčios, ar šalies)reikalinga charizma ir retoriniai sugebėjimai. Aišku šalia išsilavinimo, patirties, sumanumo, vertybių ir dar visko ko galėčiau privardinti. ŠALIA viso to, o ne VIETOJ to. Ar suvokiate skirtumą?

          • nerijus

            Va, nuo to ir reikia pradėti, jog reikia išsilavinimo, patirties, sumanumo, vertybių, pažiūrų ir tvirtos nuomonės, o charizma, kaip priedas, o ne , kaip atspirties taškas…
            :)

  • Runkelis

    Kaip kažkas sakė, tik visiškas neišmanėlis politikoje gali sakyti, kad gali būti sutarimas tarp skirtingų partijų. Iki begalybės suabstraktinus vertybes (gėris, meilė, atjauta, supratimas ir t.t.) toks sutarimas tikrai gali būti. Tačiau kai einame prie konkretybių, t.y. detalių sutarimas vis labiau mažėja. Juk iš esmės kalbame apie interesus. Kiekvienam jo marškiniai arčiau kūno. Blogo autorius padarė teisingas įžvalgas. O Prezidentė – retorika ir nieko daugiau.

  • mdxacuk

    Galima suprasti, kad p. Račo nuomone partijos kaip tik ir atspindi tuos interesus. Skirtingos partijos – skirtingus interesus. Įsivaizduoju, kad garsiai seime paklausus, kas atstovauja jsunosioms msmytėms, besikaunančioms už dabartinę pašalpų tvarką, pakiltų rankų miškas. O kas atstovauja Žilvinui Marcinkevičiui? Negi niekas? Taip neturėtų būti – šiaip ar taip jų apyvarta sudaro bent kelis procentus BVP ir prilygsta kokiam penktadaliui nacionalinio biudžeto. Kažkuri partija gi turėtų ginti jų interesus?

    • mdxacuk, į tamstos klausimus iš dalies atsako balsavimai Seime. Ir už mamytes ne visi balsavo ir už Leo LT išformavimą – taip pat… Žinoma, teigti, kad partijos atstovauja aiškiai apibrėžtų interesų grupėms šiandien dar kiek ankstoka, bet ir juk ir daugumai partijų dar tik paauglystė, o kitoms – net kūdikystė…:)

  • nerijus

    Jaunoms mamytėms atstovauja, toks veikėjas- Darius Šalūga :)

    http://www.balsas.lt/naujiena/222879/verslininkas-paliudijo-kad-d-saluga-reikalavo-is-jo-100-tukst-litu-kysio/rubrika:naujienos-lietuva-politika

    Žilvinui Marcinkevičiui atstovauja tie, kurie apsiperka VP dešimtuko parduotuvėse ;)

    O kokia partija gina VP dešimtuko interesus, tai klausimas nereikalingas, nes atsakymas ir taip aiškus- VISOS, nes jos vienaip ar kitaip susijusios, jei ne tiesiogiai- remiant, tai remiant per darbuotojus ir pan. Yra įvairių rėmimo schemų, kuriomis, jie puikiai naudojasi ;)

  • nerijus

    Aš paklausčiau kitaip:

    Ar Šustauskas, Vidžiūnas, Puteikis galėtų dirbti policijoje- „trėzbylkoje“? Murza- bažnyčioje- patarnautoju? Šalūga, Lementauskas, A. Butkevičius,- ENTT ar FNTT ar STT? Brazauskas- Alitoje- prie konvejerio, kur pisltomas šampanas? V.L- MN vairuotoju- išvežioti kurą? Paksas su Bora konstruotų „lego“ malūnsparnius?

    Ar jie verti tokio darbo?

    • inf

      nerijau, trėzbylkoje su vomžais? Beje, jeigu neapsirinku, išblaivinimo įstaigos buvo Sveikatos apsaugos ministerijos žinioje. Taigi ligoninėje būtų tiksliau, nei policijoje.

  • Aras

    Aš nematau nieko keisto D. Grybauskaitės kalboje. Prisimenat, kai Darbo partija laimėjo 40 vietų Seime? Tada A. Kubilius, kad nenaudėliai nepatektų valdžion, būrė draugėn „vaivorykštės“ koaliciją su komunistais, liberalais ir pačiu velniu. Bet tada nebuvo jokios krizės, tad ir nesutarė. O krizės metu A. Kubilius gali puikiausiai petis petin dirbti su Uspaskichu, Abramikienė su šėtonu, Kirkilas su jaunuoju Paleckiu, O Valinskas su S. Stoma. Vardan tos Lietuvos.

  • nerijus

    D.G.

    http://www.alfa.lt/straipsnis/10282588/?Grybauskaite..kai.kurie.ministrai.ne.tokie.saunus..bet.bent.jau.nevagia=2009-07-20_16-35

    cituoju:

    „Galbūt būtų sveika atnaujinti daugiau, bet kai aš girdėjau, kokie kandidatai galėtų būti siūlomi ir pasiskaičiavau, kad kai kurie gal ir ne tokie šaunūs, bet bent jau nevagia, tai gal ne taip jau ir blogai“,

    Sakote- nevagia?
    Vagis- nusikaltėlis, panele Grybauskaite. Turite įrodymų, kas ir kada- žengte marš, prokuratūron.

    Ar tik, populistiniai pareiškimai, kaip ir tie, kurie susiję su priėjimais prie paežerių ir upių?

    Įdomiai pradedat, sakyčiau- populistiškai ;)
    Jums tinka…

  • nerijus

    Iš ilgo ministrų- „mirtininkų“ sąrašo ( 5 „giljotinuojamos“ galvos ), liko vos vienas, kuris ir taip be bambaliausko.., kuriam kamštelis atsuktas ir pamirštas užsukti…
    Atšaukė „giljotinavimo“ įstatymą?
    Knygoje skaičiau ( Piniguočių dinastijos ), kaip, žmonės, kurie neėmė popierinių pinigų, buvo giljotinuojami. Taip, palengva visi buvo prie jų „pripratinti“…
    ;)
    Gal grąžinkim giljotinavimą, už:
    viešų ir privačių interesų derinimo, įstatymo pažeidimą?
    kyšių davimą ir jo ėmimą?
    miegojimą seime ar kitoje, valstybinėje institucijoje?
    ir t.t.
    Galvoju, kad suveiktų ;)

  • inf

    Kiek Lietuvoje žmonių priklauso vienai ar kitai partijai? 1%? Tarkime, kad tie 70% atėjusių/balsavusių, kurie palaikė Grybauskaitę, yra Prezidentės „partija“. Tai ar nereikėtų jos kvietimo suprasti, kaip raginimo realiai partijoms priklausančius pakoreguoti savo veiklą pagal Prezidentės „partijos“ liniją?

    Kita vertus manau, kad ekselencijai geriau vykdyti savo programą. Jos politinę jėgą sudaro jos „partija“. O ši partija dar šiemet pradės skirstytis, jeigu nesulauks oligarchų kraujo.

  • nerijus

    D.G. partija motulė- LSDP, krikštamotė- TS- LKD…
    Aš, D.G., partijai nepriklausau.
    O kraujo nebus, nes ne viduramžiai ;)

  • Nejaugi yra Lietuvoj žmonių, kurie tiki, kad seime per paskutinį dešimtmetį buvo kažkokia ten pozicija ir opozicija :). Nebuvo nei šitų dviejų, nei valstybės interesų, todėl visai palaikau Grybauskaitės pažiūras. Blogiau jau vistiek nebus :)

    • nerijus

      Artojas
      Suprantate, žmonės, negali būti be ideologijos, kad ir kokia ji būtų- politinė, tikėjimo, meilės ar neapykantos.
      Gryabauskaitės pažiūros yra patogios, nes jos atspindi daugumos Lietuvos žmonių, tuo tarpu ir mano.
      Patogu yra kalbėti tai, kas miela mūsų ausiai ir rodyti tai, kas miela mūsų akims.
      Negirdėjau nei vieno, konkretaus pasisakymo, o tik pagalvojimus. Nemačiau, nei vieno veiksmo, kuris būtų privertęs mane galvoti, apie D.G., kaip apie žmonių prezidentę.
      Tik tuščios kalbos, kurios priėjimų prie paežerių neatlaisvino, naujos AE nepastatė, nenutiesė kabelio į Švediją ir Lenkiją. Kol kas, tik važinėjimaisi ir atstovavimas Lietuvai- tai, kas ir priklauso Prezidento institucijai.
      Prezidentas, gali tik pabarti ir pasakyti- mažiau vagia ;)
      Dirba, jau 8 diena :)

      • Greičiausiai jūsų išvardinti dalykai nebepatenka po valstybės interesų sąvoka :). O toliau jau galima vertinti kaip norim. Gal Artojas vėl apsirūkęs rašinėja, o gal mes gyvenam ne toj valstybėj, kurioj galvojom, kad gyvenam :)

        • nerijus

          O kas yra: Valstybės interesas?
          Tai, tik politinė sąvoka.
          Dažniausiai, politikai, kai jie bolatiruojasi ir nori, kad jie būtų išrinkti sako: aš atstovausiu žmonių interesus? Taip, nepasakydami iki galo: savo, mūsų ar biznierių, nes visi juk žmonės?

          Valstybės interesas= žmonių interesas?

          Žmonių interesas- pavalgyti, pamiegoti, gerai uždirbti, palošti, pavogti, važinėti prabangia mašina, pasisatyti „vilą“ ant paežerės ar jūros kranto,..
          O valstybės?

          • Cituoju Nerijų:

            „Suprantate, žmonės, negali būti be ideologijos, kad ir kokia ji būtų- politinė, tikėjimo, meilės ar neapykantos.“

            „Aš, be ideologijos ;)

            Turiu savo vertybes- šeimą ir namus :)“

            Kuriuo Nerijumi tikėti? :)

          • nerijus

            Valentinai

            Neieškokit sliekų ten ,kur jų nėra…Geriau, tobulinkit fotografavimo meną ;)

      • Nerijau,
        Apšviesk kokia tavo ideologija. Niekaip nepagaunu.

        • nerijus

          Aš, be ideologijos ;)

          Turiu savo vertybes- šeimą ir namus :)

  • Jonas Žvelgaitis

    Dar kartą įdedu tas pačias, Artūro įdėtas, citatas. Kviečiu atdidžiai perskaityti.

    Valstybės vadovė išreiškė ketinimą aktyviai bendradarbiauti su įvairiomis politinėmis jėgomis, partinėmis frakcijomis ir nevyriausybinėmis organizacijomis ir dar kartą pakartojo, kad šiuo metu yra svarbios ne politinės pažiūros, o Lietuvos valstybės interesai.

    Kalbėdama apie susiklosčiusią sudėtingą šalies ekonominę situaciją, Prezidentė išreiškė įsitikinimą, kad sunkmečio sąlygomis visos politinės jėgos turi konsoliduotis ir dirbti vieningai, o ne skirstyti save į „poziciją” ar „opoziciją”.

    Ar mes turėtume su šitais Prezidentės žodžiais nesutikti?

    • nerijus

      Jūsų paskutinėje eilutėje, paslėptas psichologinis „ginklas“, žodis- nesutikti, kuris, žmogaus smegenis, automatiškai užprogramuoja neigiamai ir jis- nesutinka :)

      Jonai
      Pakalbėti ir aš moku, o dėl darbo..?
      Kai nėra prasmės dirbti, tai galima ir paplepėti :)

      Kaip, Jūsų nuomone, partijos konsoliduosis ir dirbs kartu?
      Tai- neįmanoma. V.L. ir R.P.? AMB ir A.K. ir t.t. niekaip šito neįsivaizduoju.
      Greičiau konsoliduosis verslas ( nors tai, jau senai įvykę- prieš 20 metų ) ir partijos, nes tai abipusė nauda. Kokia? Visi žinom :)

    • Jau matėme projektą 2K ir matėme kur jis nuvedė… Jei važiuosime toliau, tai man jau aišku kur nuvažiuosime… O jums neaišku?

  • Tai kad Lietuvoje politinių partijų net nėra!

  • Matotaupa

    Pritariu Artojui, kad iki šiol ir pozicija ir opozicija, jei ir buvo, tai žaislinės.
    Bet vistiek Grybauskaitės kvietimas labiau skirtas paprastiems piliečiams, o ne seimūnams. Ką tik klausiausi per žinių radiją Stomos su Valkiūnu – kas jiems iš viso gali rūpėti, kokie interesai? Tokiems proto bokštams per jėgą į galvą nieko neįkalsi.
    Ko Grybauskaitė siekia tokiais pareiškimais – tikrai neaišku. Nes bendro darbo taip tikrai nepasieksi.

    • nerijus

      „…Prezidentė išreiškė įsitikinimą, kad sunkmečio sąlygomis visos politinės jėgos…“- minimos politinės jėgos.
      Suprantama, jei Seimo nariai, tai paparsti piliečiai ( vargu, ar jie save tokiais laiko ? ) ir juos kviečia talkon- „išluoti“ Lietuvą.
      Kad, tik, jos balsas, neatsimuštu aidu ir negryžtu atgal- jai pačiai.

      • Nerijau, neapykanta suteikia tau sparnus :)

        • nerijus

          Kokia neapykanta?
          Gilinuosi į jos pasisakymus ;)
          Juk sakėte, jogpalaukčiau, kol realiai pradės dibti. Palaukiau. Esu, iš prigimties kantrus ;)

          Lai dirba, o ne TIK kalba. Kol kas, matau tik viešuosius ryšius. Dėja.
          Iš 5, norimų atleisti ministrų,liko tik vienas. Visi kiti- tinkantys, Valstybės interesų, siekiams?
          Dėl LEO projekto- tylą, o jai, kaip ji teigė, nesinori ilgai laukti…( kaip tris mėn. ). Mes kantrūs- laukiam.

          Dirbam, dirbam… :)

          • Matotaupa

            nerijau,
            Man atrodo, kad jūs per daug susireikšminate.
            Ar jūs tikrai jaučiatės esąs toks svarus autoritetas, ar jums čia taip gaunasi netyčia?

          • WU

            Neatrodo. Kai kas antras komentaras to paties žmogaus…

          • nerijus

            Esu paprastas, paprstą darbą dirbantis pilietis ir nemėgstu susireikšminusių žmonių, kurie tik kalba, o ne daro ;)

            Šiandien, noriu diskutuoti, o niekas neatsiliepia :)
            Kartoju, išsakau savo nuomonę.
            Nepritariate- diskutuokime,o ne svarstykime: kas yra autoritetas, o kas čia per nelyg susireikšmina…

          • nerijus

            Taip?

            WU
            Būna dienų,kai kas antras komentaras Regio, Valentino, Romo ar Jūsų. Neatkreipėt dėmesio?
            Atkreipkit…

          • lai lai lai

            Labai skubat… o skubos darbais džiaugiasi tik velnias pekloje. Priskubėta jau pakankamai. D.G. atrodo pakankamai nuosekli. Jos kalbų interpretacija tai tik ir tėra interpretacija. Neaiškumų ar abejonių išaiškinimų visada galima gauti iš pasakytos kalbos autoriaus.

          • nerijus

            Priskubėta, perkant mašinas ugnegesiams, perkant servyzų komplektus, kostiumus, nuomojantis automobilius už kanceliarinių išlaidų pinigėlius. Važinėjant girtiems seimo nariams…ir t.t.
            Paskubėkim, nes tai tik mažos įdos, kurias galima IŠGYVENDINTI per savaitę- ilgiausiai.
            Jei mūsų prezidentė tokia įtakinga, tai reikia tuom naudotis, kol galima, kol Kubilius nori būti valdžioje.
            O jis nori… :)

          • gato

            Nerijau, kieno „norimų pakeisti ministrų“? Grybauskaitė ir nežadėjo jų visų pakeisti. Ne visais buvo patenkinta, turėjo pastabų ir svarstė galimą pakeitimą. Bet niekaip neprisimenu jos sakant, kad tikrai visi 5 bus pakeisti.

          • nerijus

            gato

            Norėjau PABRĖŽTI, jos kalbas PRIEŠ rinkimus ir po jų…
            Tonas švelnėja? Tik, įdomu, kodėl? Pamatė, kad realybė, kuri pasirodė, žengus prezidentūron, yra daug tikresnė…Jog su „vėjo malūnais“- nepakovosi..?
            Domiuosi Lietuvos politiniu gyvenimu, o ne kaip kurie, tik dūzgia…

          • nerijus

            gato

            Nuvažiuoti Švedijon ir ten kalbėti, jog ministras ( anas ar šis ) nevagia…Mažų mažiausiai, kaip šalies atsotvei- nedera. Savas problemas, reikia spręsti čia- Lietuvoje.Ir imtis reikalo sprendimo, o ne tuščiai kalbėti…

          • GIGA

            dėl komentarų skaičiaus,Nerijau,tu visada be konkurencijos:)Bet tai nieko blogo:)

          • nerijus

            GIGA
            Atkreipkite dėmesį į 07.23 ir 07.24 dienos komentatorius…Jie uzurpavę racas.lt puslapį. Mes tik valtelės vandenyne :)

            romas ( bent jau nekritikuoja, jog uzurpavau tinkliaraštį :) ), Valentinas ( apie gerą žmogų, tik geri atsiliepimai :) ), Auksinis kardas ( kuris vis kalba apie kokybę, o ne apie kiekybę, nors, dažniausiai rašo tą patį per tą patį, tik protingai ).

        • Lida

          Vos iš poros komentarų – pažįstamas skambėjimas …,
          na kaip specifinis zyzimas išduoda – kūdą uodą.

          • nerijus

            Taip taip, vos iš poros žodžių, galima suprasti- kregždutės- konservatoriai ir dar skraido…
            Super!!!

          • Lida

            Komantaras buvo Matotaupai. Skaityti kaip eiles :)

          • nerijus

            Lida

            ;)

            Kitą kartą rašant, pradžioje parašykite nukreipimą- kam rašote :)

  • Klaustux

    „Leo Lt“ sukūrė ne vien socialdemokratai, prie šio sandorio sukūrimo prisidėjo ir Kubilius. Dabar Kubiliaus vyriausybė toliau tarnauja „NDX energijai“ (matosi pagal balsavimus Seime, pagal seimūnų elgesį, kai iš visų jėgų stengiamasi įtikti Staškevičiui ir kitiems privatininkams) ir tęsia aferistinio sandorio įteisinimą bei daro, ir ateityje darys valstybei nereikalingas išlaidas, kurios naudingos „NDX energijai“. Kubiliaus vyriausybė visomis jėgomis priešinasi teisininko K.Čilinsko siūlomam keliui, t.y. kreipimuisi į teismą, kad sandoris būtų pripažintas niekiniu ir turtas būtų grąžintas valstybei, nes šis kelias būtų labai nenaudingas „NDX energijai“.

  • esd

    O man jūs pasakykite ar išviso Lietuvos partijose galima atrasti kokių nors vertybių?

    • nerijus

      Vertybių, sakote?
      Gal jų vertybės, tai jų vadukai, kurie neša sunkų, partijos vadovo ir lyderio kryžių..?

      • Juozas

        Visi žinom, kad tai ką deklaruoja partijos retai sutampa su veiksmais, rinkėjai tą irgi supranta, tai rodo rinkimai ir jokia idologija to pakeisti negali, nes nėra universalios ideologijos ir priemonių „išgelbėti Lietuvą“. Žmonės balsuoja už pažadus, o ne už ideologiją, reikia reikalauti konkrečių pažadų vykdymo, o ne ideologijos laikymosi. Man šita Prezidentės pozicija priimtina, siūlomos priemonės kaip skaidrumas ir atsiskaitomybė yra tinkamos.

        • nerijus

          „reikalauti konkrečių pažadų vykdymo“
          Kaip?
          Už pažadus, jie nepasirašo…
          Jei prezidentė pavartys, partijų programines nuostatas ir atkreips dėmesį į jas.
          Pasakys: brangieji, pažadėjote, prašome vykdyti…
          Gal taip privers, tesėti pažadus ir programines nuostatas?
          Nes žmonės, tik masė, kuri renkasi prie urnų.

          Ar bent visi partijos šulai žino, kokios jų partijos programinės nuostatos? Mintinai…
          Galėtų, žurnalsitai, atlikti Seime apklausą.
          Laimėtų- TPP, nes pas juos nėra ką prisiminti, nes ten nieko nėra…

          • Juozas

            Prezidentas turi visas reikiamas priemones kontroliuoti Vyriausybės programos vykdymą, nenoriu plėstis, nes jau laikas miegoti :) Svarbu, kad D. Grybausaitė žino kaip tą daryti ir panašu, kad pavyks.

          • nerijus

            Juozai

            Nemaišykit partijų programų su Vyriausybės…

          • Juozas

            „Nemaišykit partijų programų su Vyriausybės“
            Visuomet maišysiu, nes taip reikia, nors realiai programos punktai yra „pardavinėjami“ derybose su koalicijos partneriais ir taip yra iškraipoma piliečių valia. Idealiu atveju programa turi būti parašyta ir sudaryta koalicija prieš rinkimus, čia yra siektinas dalykas, be šito pasitikėjimas nėra įmanomas, nors vien to irgi nepakanka, dar reikia vykdyti tai kas parašyta ir už ką prabalsuota.
            Atvirai pasakius, tai tavo požiūris yra primityviai nihilistinis, juk turi būti kažkokios ribos ir nihilizmui :)

          • nerijus

            Su šia sąvoka- nihilizmas sutinku, tik šioje vietoje:

            Nihilizmas – rusų XIX a. vid. visuomeninės minties srovė, priešiška reakcinėms bajoriškosios kultūros tradicijoms ir principams.
            :)

            Juozai

            Nepasiduokit Valentiniškam „bandos“ jausmui.

          • Lida

            Wikipedas :)

          • nerijus

            O ką daryti, kai nežinau?
            Ieškau lengviausio būdo prie informacijos…
            Negaliu Jul visko žinoti..?
            :)

          • Nerijau, galima būtų daugiau sužinoti apie „valentinišką“ bandos jausmą. Rimtai susidomėjau.

          • nerijus

            Valentiniškas, kai viskas matoma, kaip po „komunistine“ saule. Vikas gražu, net spindi :)
            Kai pasirodo nerijus ir nesvarbu ką jis parašytų, tai visad oponuojama ( bandiškai ), nes apie D.G. negalima negražiai kalbėti, o apie Paksą galima…Man, jie abu ( kol kas ) vienodi…

          • Kitaip sakant Valentinas žiūri į šviesą, Nerijus visada į tamsą. Valentinas ieško pozityvo, Nerijus negatyvo. Maskuodamas savo nihilizmą Nerijus tvirtina esą jis yra „realistas“. Jis mat pažįsta Lietuvą, žino kas darosi, kartais ir su Elektrėnų klebonu pabendrauja ir žino jo „stavkes“. Laisva, optimistinė individo valia, prieš tamsų, populistinį negatyvizmą. Kažin kur daugiau „bandiškumo“ čia rastume?

          • Matotaupa

            Valentinai,
            Pritariu jums. Labai konkrečiai išdėtėte tai, ką ir aš norėčiau pasakyti nerijui.

          • nerijus

            Valentinai, atsargiau su žodžiais…
            Noriu pasakyti, jog atsipeikėkit nuo nuo D.G., kaip iš dangaus žengusio šventuolio, kuris išgelbės Lietuvą…

            Matotaupa
            primenate šaklą iš „Mauglio“ multfilmo. Neturintis nuomonės. Ir bet kokiais būdais sutikdamas su „populiaria“ Valentiniška ar kita nuomone.
            Pigus esat…
            Dūzgiat, kaip kūdas uodas ( Lidos pastebėjimas )…

            gerai, šis psulapis, ne tam skirtas…Baigiu, beprasmę diskusiją.

            Valentinai, prašymas- nediskutuokite su manim ir neskaitykit ką rašau daugiau nervų ląstelių išsaugosit…

          • Matotaupa

            nerijui,
            cituoju „primenate šaklą iš “Mauglio” multfilmo“ – kadangi linkstate į tokius drąstiškus palyginimus, tai atsakysiu jums tuo pačiu. Jūs pats labai primenate šakalą (ar hieną?), kuris kaip mažas šuniukštis kiauksi aplink, kelia daug triukšmo, bet nieko nesugeba padaryti (šiuo atveju – protingo pasakyti). Čia tiek pilna jūsų komentarų – bet visur malate š..ą ir nesugebate nieko konkretaus pasakyti. Kišate visiems ir kiekvienam savo neįdomias ir nuvalkiotas mintis, o „tipo“ norite diskutuoti. Jūs pirma išmokite normaliai mintis reikšti ir mąstyti, ko aiškiai nesugebate.

          • nerijus

            Matotaupa

            Apie Jūsų, rašymo sugebėjimus ir minčių skleidimą- patylėsiu.
            Savęs neaukštinu, nes žinau ir esu rašęs, jog sunku pasakyti viską, ką galvoju ir gražiai parašyti taip, kaip Valentinas, romas, Aidas, Artūras, Regis…
            Nebūkite šakalas, kuris inkščia be nuomonės…Aš ją turiu ir dėstau/ rašau, kai neturiu- tyliu ir nerašau, nebent „įkandu“/ provokuoju.

            Nepriimkite visko, taip giliai širdin. kai kur, aš tik šaržuoju/ erzinu.., kaip ir daugelis, čia rašančių :)
            Atsipalaiduokit ir neskubėkit gyventi…
            Paskaitykit B. Gudelio mintis- viskas yra parasčiau, nei tamsta galvojate…

          • Matotaupa

            nerijau,
            dėkoju už jūsų siūlymus atsipalaiduoti ir dar už tai kad patylėsite, nes jūsų blevyzgų jau darosi per daug.
            „Aš ją turiu ir dėstau“ – ką jūs turite ir ką jūs dėstote? Antraštes iš laikraščių – daugiau nieko. jums tikrai reikėtų patylėti ir, tuo metu, kai tylėsite, pabandyti nors truputį pamastyti…
            Pralinksminti, tai tikrai sugebate – „provokatorius“ ir „įkandėjas“. Senutė su protezais geriau įkastų nei jūs…

          • nerijus

            Matotaupa
            Jums įkando su protezais, jog žinote, kaip tai atrodo?

            Patylėti?
            Gal nepradėkite man aiškinti, ką man daryti, ką- ne?
            tinkliaraštis atviras visiems ir kol Artūras nepasakys, jog- ačiū, jis uždaromas arba tol, kol nepasakys- nerijau- gana, daugiau čia nerašyk.
            Jo paklausysiu, bet ne tamstos.
            Patariu, kaip ir Valentinui- neskaitykit mano komentarų ir nereikės „deginti“ savo nervų lastelių, jei dar visos nesudegintos..?
            Šia tema, su Jumis, daugiau nekalbu. Basta!!!

          • Matotaupa

            nerijau,
            Jūs pasirodo itališkai mokate? Ar čia vėl kokią nesuprantamą laikraščio antraštę parašėte?
            Aš jums nesiūlau patylėti – jūs pats pasisiūlėte, cituoju „patylėsiu. Savęs neaukštinu…“. Taip kad nepriskirkite man savo teiginių ir minčių, nes man tai neįdomu.
            Vėlgi, dėkoju, kad rūpinatės mano nervų ląstelėmis. Manau, kad jums ir pačiam neprošalį būtų jas pasaugoti, nes elgiatės, kaip nutrūkęs nuo grandinės.

        • Bet kad tai suprasti tai nereikia Prezidentės žodžių… Nereikia jokio ypatingo proto, kad pasakyti: gyvenkime draugiškai ir mes visi kartu padarysime didžiulius darbus :) Šioje situacijoje reikia ne idealistinių žodžių, o reikia realiu darbų ir žinoti kokie yra jau realiai suplanuoti darbai. Nelabai išmintinga, esant itin sudėtingai ekonominei situacijai, slėptis po populizmu ir PR’u… Bet kaip matau šis PR’as pasiekia adresatą… Aš kol kas susilaikau nuo išvadų ir laukiu realių darbų. Viso šio laikotarpo darbus bus galima įvertinti tik po krizės įvaikimo prieš sekančius Seimo rinkimus…

          • nerijus

            Prieš savivaldos rinkimus…Jie už poros metų :)

  • 7x

    „Ir todėl manau, kad naujosios prezidentės raginimas pamiršti politines pažiūras, tai yra, vertybes, yra iš esmės klaidingas.“
    Mano nuomone tai ne tiek klaidingas, kiek visiškai populistinis raginimas. „Dirbkim visi iš vien – vardan žmonių“ paprasčiausias lozungas, kuris daugumai gali skambėti kaip labai gili aukšto kalibro mintis, kai tuo tarpu turbūt patys politikai juokiasi arba mokosi iš tokios Grybauskaitės retorikos.

    • lai lai lai

      Gerb. 7x,
      Koks tekstas Jums įtiktų? Kokius naujadarus turėtu sukurti kalbininkai specialiai D.G. kalboms, kad ji nekartotų tų pačių tiesų, kurių mes visi taip trokštam, tikimės, kad jos bus apgintos arba pradės funkcionuoti?
      Esame įklampinti į š. iki pat ausų ir dar aukščiau. Suprantame, kad smirdėsime dar ilgai…
      Tačiau D.G. spaudžiame užpirkti „Bonux“ tiek, kad išskalbtų mus per savaitę.
      Gal duokim jai laiko rasti reikiamą kiekį „Ariel“ ar „Persil“?
      Girdėjau, kad jie gerai šalina ir dėmes, ir prastą kvapą…

  • lv

    Jei tai buvo raginimas primiršti („šiuo metu“) ideologines ar interesų prieštaras solidarumo labui, tai tikrai nebuvo panašu į vienpartinės sistemos propagavimą…

  • Quantum

    Man atrodo, kad tokia k..šė kaip Gražulis gali dirbti „vieningai“ su bet kuo.

  • edita

    susidaro ispudis, kad Lietuvoje kur bepasiziuretum visur visiems viskas blogai

    • Čia tik Nerijui visada viskas blogai. Man dažniausiai būna visada viskas gerai ;)

      • nerijus

        Valentinai
        Miela malonu, kad manęs nepamirštate ir neleisiu, kad nutiktų taip, jog vieną dieną atsibusite, o manęs, racas.lt, nėra :)
        Nesulauksit… :)
        Kaip aš, be Jūsų..?

        Valentinai
        Man viskas gerai :)
        Esu laimingas gyvenimu, o ko daugiau reikia?

        Turiu teisę kritikuoti ir ja naudojuosi ir man nusispjauti, kad D.G. šią kritiką gali traktuoti, kaip griaunančią valstybę. Tai jos ir jos patarėjų reikalas :)

        • Kaip matome Lietuvos politiniame gyvenime išsigrynino pati aktualiausia politinė priešprieša – Nerijus vs Grybauskaitė. Nerijus atstovauja gėrio jėgoms, tuo tarpu Grybauskaitės vienintelis politinis tikslas nuo šiol bus išsisukinėti ir gintis nuo Nerijaus kritikos.
          Vienintelis klausimas man kyla ar ne per smulkmeniškai Nerijus užimojo? Gal reikėjo griebti už ragų patį Obamą?

          • nerijus

            Valentinai
            Tą patį galėčiau pasakyti apie tamstą:

            Valentinas vs Paksas.

            Gal reikėjo griebti už ragų Putiną ar Medvedevą?

          • Matotaupa

            Valentinai,
            Čia gerą bajerį suskėlėt…

          • Lida

            Kol kas nerijus tvarkosi Lietuvoje ir nebijo drąsiai rėžt tiesiai į snukį, tsakant:

            Su šviesuoliais
            „Jei Venclovai norisi kovos su “svetimaisiais”, tai man rodos, kad jis pats serga “komunistine” paranoja…
            Venclova, aš esu fredis, bet jau tamsta ar perskaitote ką parašote iki galo- pats sau prieštaraujate.“

            Su valstybės kontrole.
            „Tyrimo išvados aiškios- ras nusižengimų, bet…tyliai, ramiai viskas bus pamiršta, kaip spėjome primiršti, dar nesenai vykusius Valstybės kontrolės pogromus…
            Kur ponia, kuri baisiai rėkė- netvarka? Aprimo ir spėju- kodėl? Dėl tos pačios priežasties- artėjo, naujos prezidentės inauguracija ir buvo BAISIAI bijoma prarasti postą :)
            Ar taip, p. Rasa Budbergyte?“

            Su premjeru.
            „Kubiliau Andriau, atsikreipkit savo dėmesį į šį, “kunigaikščių” elgesį ir jau ryt, norime girdėti per visas TV žinias- greižtas papeikimas, įspėjimas, atleidimas…
            O tiesa, A. K., kaip Jūsų partiečiui sekasi? Gal jau alkotesterius testuoja? Pageria, o po 15 min. pučia? Tik nežinia pro kurį galą…
            Galvojat, kad pamirš žmonės? Ne, nebrangus A.K., aš priminsiu…“

            Su Prezidente.
            „Vagis- nusikaltėlis, panele Grybauskaite. Turite įrodymų, kas ir kada- žengte marš, prokuratūron.
            Ar tik, populistiniai pareiškimai, kaip ir tie, kurie susiję su priėjimais prie paežerių ir upių?
            Įdomiai pradedat, sakyčiau- populistiškai ;)
            Jums tinka…“

            Nerijui „nusispjauti, kad D.G. šią kritiką gali traktuoti, kaip griaunančią valstybę“.

          • Nerijau,
            Paksas išsigandęs manęs į Briuselį pabėgo (naivuolis galvoja, kad aš ten jo nepasieksiu). O Putinas su Medvedevu šiuo metu bailiai stumdo vienas kitą į priekį spręsdami kam teks susiremti su manimi. Todėl šiuo metu esu be darbo ir turiu laiko stebėti tave. Jaučiuosi tarsi koks Ilja Muromietis stebintis Aliošos Popovičiaus žygdarbius.

          • nerijus

            Šmaikštuolis :)

          • GIGA

            Patį?O kodėl jis jau toks pats pačiausias?Ar dėl amžinos konservatorių šuniuko pozos-užpakaliu į Amerikos žemyną?

      • Tomas

        joa, nerijus kaip „mūsų“ opozicija, kad tik oponuoti :D

    • nerijus

      edita

      O Jums?

  • kirvis

    klounu balius ir tiek.atsiranda dar „gudruoliu“ kuriems patinka makaronu kabinimas ant ausu.juokingiausia bus kai po kokiu 2-3 metu dauguma runkeliu supras kaip juos isdure,ir eilini karta myks kaip avinu banda

  • Grabauskaitė nieko nepakeis tai matosi iš to kiek jinai jau padarė. Stengsis bet… pritruks kiaušų, tada nurims ir męs pamiršime savo viltis nes: this is sparta (another lituanian remix).

  • labai daug dėmesio „nerijaus“ asmenybei, kodėl jis toks „nihilistiškas“,
    viskas paprasta kaip du kart du,
    visuomenė susifragmentavusi į keturis blokus:
    liaudininkai (dešinė),
    socialistai, socialdemokratai (kairė),
    liberalai (trečias kelias),
    liberaldemokratai (ketvirtas kelias),
    pastarieji – kaip miško sanitarai (vilkai, hienos, šakalai), suvalgo, sukramto pasiligojusius iš pirmųjų dviejų stovyklų,
    nesikabinėkite prie nerijaus.

    • Gerai sakai Fredi. Tiesiog leiskime Nerijui dirbti savo darbą :)

    • GIGA

      ogo,įdomu suprasti kokius gi pasiligojusius sukramtė liberaldemokratai ir kaip jie čia taip garbingai buvo išskirti į atskirą stovyklą?mano supratimu pasiligojusius ryja konservatoriai ir jiems nesvarbu net ką ryti,kad ir kuo pasiligojusio kūnas dvoktų-tinka ir kraštinis socialdemokratas Dagys,tapęs aršiu dešiniuoju,tinka prokuroro paulausko Vareikis,o jau ex komsorgas Žiemelis,tai iš vis riebus kąsnis.Prie tokių mankurtų pamaišius tautininkus,krikdemus,politinius kalinius ir dadėjus Uoką,betrūksta tik Murzos ir G.Navaičio-pukuotuko-tiesa,šiandien dar žadėjo jei bus geri ir prisikėlusius sukramtyt-faina chebrytė su Ezopu,Sacharuku („tikrai,ne aš-garbės žodis“) ir Roku Žilinsku priešakyje

  • Anoks siurprizas girdėti tokią prezidentės poziciją. Juk Lietuvoje pasitikėjimas partijomis yra itin menkas, tad panašios šnekos D.Grybauskaitei padeda dar labiau auginti moralinį autoritetą. Kažin ar prezidentė būtų tokia naivi, jog tikėtų savo žodžių įmanomumu, tačiau sužavėti visuomenę kalbant apie vienybės idėjas nėra sunku (beje, šiuo triuku savo rinkiminėje kampanijoje labai sėkmingai naudojosi B.Obama. „Together we rise and fall as a one nation! Alone we are weak but united we are strong – that is the essence of what the United States of America is! We are one people, we are one nation ant together, you and I, we will change this country and we will change the worldw. There is no blue states, no red states, there is only the UNITED States of America“. Ir taip toliau ir taip toliau – mačiau tokių jo kalbų daugybę (rekomenduoju šitą reklamą pažiūrėt http://www.youtube.com/watch?v=AmUUYo9o9eg )). Aišku, tokie dalykai, kad partijos pamirštų savo vertybes ir savo interesus, vargiai įmanomi (nebent krizei gilėjant iškils reali gresmė, jog atsiras nauja, už TPP daug rimtesnė normalių žmonių partija.Lietuvos politiniame gyvenime dalyvauja mažai žmonių, todėl potencialas tokiai partija atsirasti tikrai yra, ypač jei situacija šalyje sunkės. Tokiu atveju, įtariu, likusios partijos, kurios šiuo metu sėdi didesnėj ar mažesnėj pozicijoje (nes net ir vadinamoji opozicija yra labai arti valdžios ir gauna iš to tam tikros naudos, kurios negauna apskritai Seime nesančios partijos) stengsis konsoliduotis, kad tik toks naujas atėjimas neįvyktų, nes jų nariai per daug įpratę būti išrinkti į kiekvieną Seimo kadenciją, gauti šiltas vietas kur nors valstybės tarnyboje ir t.t.). Jei partijos nesutiks vienytis, tai D.Grybauskaitė pasakys: „Kviečiau, raginau, bet partijos atsisakė“. Ir vėl visi los ant partijų, kokios jos blogos ir kokia prezidentė gera ir įžvalgi, bet nesulaukia tų prakeiktų partijų supratimo.
    P.S. Nepilnamečių apsaugos nuo neigiamos viešosios informacijos poveikio įstatymas yra TS-LKD vertybinę pergalė, kuria įtvirtinamos jų propoguojamos pažiūros. Negalima sakyt, kad šis įstatymas gimęs iš vertybių neturėjimo, nes yra atvirkščiai.

    • nerijus

      Martynai

      Pritariu, tamstos pastebėjimams.

  • nerijus

    Vakar patiko B. Gudelio kalba, per lrytas tv.
    Nors ir PR-inė, bet protinga ir taikli…

    http://tv.lrytas.lt/laidos/?item_id=1271&active=1827

    • nerijus

      II dalies, kol kas nėra, tai ir interviu nematysite. tik dabar peržiūrėjau. Nurodytoje nuorodoje, galite pažiūrėti Erlicko „auksines“ mintis… ;) žiūrėti, nuo 18 min.

      Radau tik straipsnį, apie B. gudelį:

      http://www.lrytas.lt/-11933471621191410952-verslininkas-b-gudelis-man-%C4%AFdomu-kai-sunku-o-kai-lengva-einu-miegoti.htm

      Protingo žmogaus- protingos mintys :)

      patiko, jo pasakymas:

      žurnalistas:
      – Visi sako, kad Mozė. Dievas jam diktavo ant Sinajaus kalno.
      B. Gudelis
      – Daug kas ką sako. Tai, ką sako kiti, nebūtinai taip ir yra. Aš esu labiau pragmatikas. Man patinka išgirsti tą, kuris sako savo mintį, o ne kartoja kieno nors kito.

      Mantotaupa, atkreipkite dėmesį į paskutinę eilutę…

      • Matotaupa

        nerijau,
        Čia labiau tiktų jums, nes nepanašu, kad nors vieną savo mintį pasakytumėte. Vien antraštėmis iš laikraščių kalbate.

        • nerijus

          Atsipeikėk, Matotaupa. Kas Jums darosi?
          Pasakau savo mintis ir nurodau, kur galima rasti oponuojančią ar ją atitinkančią. Prie ko čia antraštės?

          Matotaupa
          O ką Jūs, galite padaryti, ar prisidėti prie valstybės gerovės, apart, inkštimo ir rašymo čia- racas.lt tinkliaraštyje?
          Tiek pat, kiek ir visi kiti- rašyti čia…ir viltis, kad jas kažkas paskaitys ir galbūt, pamatys teigiamas ar neigiamas puses ir atkreips į jas dėmesį.
          Tam ir didkutuojame, o ne tik- maloniai leidžiame laiką.
          O gal Jūs galvojate kitaip? Gal Jums, čia tik pramoga- painkšti ir paerzinti?
          Laisva valia…

          • Nerijau, man kažkaip atrodo, kad tamstos komentarai darosi per daug asmeniški… ir šiek tiek ne į temą:)

          • nerijus

            O kokie gali būti komentarai, jei ne asmeniški?
            Aš ne Matotaupa, kuris, kaip šaklas iš Mauglio multfilmo, taikosi prie nuomonės…Tokiu ir nesiruošiu būti…
            Atsiprašau, kad rašau ne į temą, bet taip rašo ir kiti…
            Būkit pastabesnis :) ir lygiai tesingas visiems…

          • Matotaupa

            nerijau,
            Jei teisingai suprantu, jūs mane vadinate šakalu. Gerai, nuo šiol į jus kreipsiuos pone Š**malį.

          • Nerijus – naujasis Fredis!
            Ką tai pasako apie Nerijų? Kaip tai keičia mūsų suvokimą apie Fredį?

          • Matotaupa

            Kartų kaita…

          • nerijus

            Šakalas, tai toks personažas ( gyvūnėlis ), kuris visad lakiodavo Šerchano pašonėje ir vamsėdavo taip, kaip šeimininkas… :) Jis- be nuomonės, nes jo nuomonė suformuota viešųjų ryšių kompanijų.

          • Matotaupa

            nerijau,
            Š**malys – tai toks žmogėnas, kuris kalba pats nesuprasdamas ką. Daug kalba, liežuviu mala – o pasako nulį. Ir dar juokingas darosi, kai pats nervuojasi, kad jo malimų kiti nesupranta…

          • Bendrapiliečiai, nors man ir visai smagu stebėti šį socializacijos įgūdžių tobulinimo eksperimentą, bet gal šiek tiek pristabdom, a? Apsikeiskit meilais, paskirkit datą dvikovai kad ir kavamalėmis, susiraskit sekundantus, manau *Fredis ir Valentinas pasirašytų, ir išspręskit viską pagal geriausiausius kurtuazijos papročius :)

  • Rimas Norvaiša

    Aš nebūčiau toks kategoriškas dėl susitarimo galimumo kaip straipsnio autorius. Aš nepastebėjau, kad autorius būtų komentavęs kokią įtaką susitarimui gali daryti jo pateiktose citatose išsakoma frazės ,,šiuo metu“ ir ,,sunkmečio sąlygomis“. Šios frazės reiškia, kad vertybių nepaisyti siūloma laikinai, o valstybės interesu nurodytomis aplinkybėmis gali tapti visiems vienodos – išgyventi.

    • nerijus

      Taip, reikia atskirti, laikinai, vertybes ir pasirinkti kitus prioritetus, kurie būtų veikmingi ir naudingi šiuo periodu, o ne tie, kurie gali ir palaukti, kaip roblema dėl prieigų prie paežerių. Juk svarbiau, kad žmonės turėtų darbo ir gautų pajamas, nes ne visiems rūpi: yra priėjimas prie ežero kranto ar ne? Tai, galima palikti ir ateičiai, bet neleidžiant atsipalaiduoti ir nenugramzdinant užmarštin.

      • Skaitau ir galvoju, štai Nerijus sėdi darbe, neturi ką veikti ir piktai rašinėja Račo tinklaraštyje. Kaip ir viskas gerai, žmogus turi teisę reikšti savo nuomonę. Tačiau Nerijaus darbdavys samdė jį ne tam, kad jis rašinėtų tinklaraščiuose, o kad kurtų įmonei pridėtinę vertę. Išeina, kad Nerijus vagia savo darbo laiką iš darbdavio, o tai reiškia jis yra vagis. O tai kaip tada su vertybėmis? Jei vagi iš savo darbdavio popierių, pieštukus, spausdiniesi diplominius darbus arba rašinėji darbdavio kompiuteriu, darbdavio internete, ar turi moralinę teisę pamokslauti?
        :)

        • Greičiau jau blogo autorius skeltų kitą komentarą, nes visai jau į pievas nusivažiuojat, geriau jau po tikras pasivaikščiot, mažum dar ir kokių nors grybų rasit. O gal čia jau šeimyniniai ginčai? Taip pripratot viens prie kito šitam saite, jog privetė prie rutinos? Na, man gal irgi nederėjo čia parašyt :)

          • Regis

            :)))

        • nerijus

          Valentinai, kad žmogų vadinti VAGIMI , mažų mažiaisiai reiki turėti rimtų argumentų arba: būti jo pažystamu, draugu ar giminaičiu…

          Valentinai
          Prieš pareiškiant, niekuom nepagrįstą informaciją apie tai, kad esu darbo vietoje- reikia žinoti, kur esu.

          Prieš rašydmas, pamastykit… Jums taip gerai sekėsi iki šioliai, kol nesusidėjote su matotaupa…

          • Nesusidėkit su Matotaupa, susidėkit su Nerijum! :D Nerijaus žodis.

          • Nerijau,
            Loginė seka yra tokia:
            Jei nerijus sėdi darbo vietoje ir rašinėja tinklaraščiuose, jis vagia darbdavio darbo laiką tai gali būti atitinkamai ir įvardintas.
            Jei sakai, kad nesėdi darbo vietoje ir komentuoji laisvu nuo darbo laiku, tai loginė seka negalioja.
            Tada kyla kitas klausimas: kodėl jaunas, energingas, perspektyvus jaunuolis Nerijus, vietoje to, kad dirbtų ir uždirbtų sau, savo šeimai, sėdi ir rašinėja tinklaraščiuose?
            Atsakymai gali būti keli:
            Nerijus neturi darbo (rekomenduoju ieškoti darbo)
            Nerijaus darbas yra pamaininis (tokiu atveju rekomenduoju pasiilsėti)
            Nerijus atostogauja (rekomenduoju per atostogas atsijungti nuo interneto)
            Nerijus vedė ir dabar yra povestuvinėje kelionėje (rekomenduoju dėmesį skirti gražuolei žmonai)

          • Auksinis kardas

            Manau, verta detalizuoti mokinio-studento, turinčio per daug menkai organizuotų atostogų, versiją.

            Darkart: kiekis būtinai peraugs į kokybę, bet pastarosios prasmė apgaulinga – aprėpia visą įvairovės skalę.

          • GIGA

            Valentinai,dar neapsvarstei keletą variantų:
            – gal,Nerijus,pats darbdavys ir absoliučiai patenkintas savo pelnais,net ir krizės laikotarpiu,dėl to neturi noro labai stengtis ir gyvena principu-„visų pinigų neuždirbsi“
            – arba pvz pensininkas,ir dabar likusius savo 20-30,o galų gale,tiek kiek Dievas davė metų,gali kiekvieną dieną sau leisti rašinėti nors po 118 komentarų
            – gal Nerijus,Valentinai,yra tavo darbdavys(tau nežinant) ir jis rašinėja bloge,tuo pačiu fiksuodamas tavo komentarus ir apskaičiuodas pačio sukurtą pridėtinę vertę ir t.t

          • GIGA grįžo!
            Nerijus nėra pats sau darbdavys. Labiau patikėčiau kad tu esi toks.
            Nerijus nėra pensininkas. Jam apie 26-27 metai.
            Nerijus nėra mano darbdavys. Be to, darbo metu aš komentuoju minimaliai arba per pietų arba per kavos pertrauką. Sutinku, kad techniškai tai yra darbdavio laiko vogimas, bet aš juk neplyšauju apie vertybes.
            Iš ko išmokai ginti mėgstamus komentatorius?

          • nerijus

            Valentinai

            Nebesibaram, juk taip gerai, anksčiau sutardavome :)
            „Iš ko išmokai ginti mėgstamus komentatorius?“
            Jūs taip pat, ginate žmogų, jei Jūsų mintys, idėjos sutampa? Ar ne?
            Tik- nemeluokit…
            Atsakysiu: visada yra mėgstami komentatoriai ir nemėgstami, bet, visuomet stengiuosi vertinti objektyviai, o ne pagal tai: Fredis*, Valentinas, romas ir t.t.
            Pas mane dar yra žmogiškumas ir ribos, o ne kaip kurių komentatorių… ( neminėsiu, nes vėl prisišauksiu matotaupą ).
            Tada, teks priimti Aido mesteltą idėją- kovą su kavamalėm ;)

          • Nerijau,
            Matotaupa ne žmogus, o indėnas. Tai reiškia, kad jis norės kautis tamohaukais.

          • nerijus

            „Komentuoju minimaliai“ :)

            Ypač 07,23- 24 dienomis :)

            Valentinai, Valentinai, Valentinai…

  • Fredis*

    Problema ne Matotaupoje ar nerijuje, garbūs vyrai susimuša uždaroje erdvėje neišvengiamai.
    Problema – erdvėje į kurią esame įstumti.
    Tinklaraštininkas įstūmė vyrus į privačią erdvę ir nusimuilino.
    Negražu.
    Visi portalai trimituoja apie Leo (iš)ardymą.
    Čia – štilius…
    Kaupiama informacija?
    Tebūnie, aš kantrus, atlaidus ir net šiek tiek geras.

    • WU

      Fredi, galėtum nelaukti ir pats parašyti savo nuomone, nors truputį atsitrauktumėm nuo kvailų-tuščių diskusijų.

  • Ar

    Manau, jeigu nevagia, tai ir galėtų dirbti. (pagal LRP DG)

  • Ogis@Co

    Nu jooo, cia ir uzlenke klausimuka…
    Gal geriau butu tokiu klausimu neuzdavinet – cia tas pat, kaip imtis Dievo buvimo ar panasiu dalyku :)

  • gintaras.m

    Aš dar žiemą perspėjau visus – jeigu norime diktatūros ir lietuviškojo Putino – rinkime Grybauskaitę. Aš ją kiaurai permačiau tada ir neapsirikau. Dabar vėl pasakysiu tai kas bus po pusės metų. Grybauskaitės aplinka įkurs naują partiją, tokią, kaip Rusijoje Jedinaja rosija, nors tai nebus traktuojama iš pat pradžių kaip partija, bus sakoma, jog tai judėjimas už nacionalinį susitarimą. Ta „partija“ turės vieningą nuomonę apie viską, kuriai turės pritarti visi, kas nori likti gyvas. Visa tai bus pavadinta „tautos konsolidavimu“. O jei kas nepritars tam, taps antrarūšiais, už politikos borto.
    Taigi, mažais žingsneliai, bet einame prie rytietiško modelio „valdomos demokratijos“. Ne veltui sakoma, kad kaimynai perima vienas kito charakterį ir supanašėja. Lukašenkos Baltarusija dabar demokratėja, o Grybauskaitės Lietuva – autokratėja.

  • inf

    >gintaras.m
    > Dabar vėl pasakysiu tai kas bus po pusės metų. Grybauskaitės aplinka įkurs naują partiją, tokią, kaip Rusijoje Jedinaja rosija…Ta “partija” turės vieningą nuomonę apie viską, kuriai turės pritarti visi, kas nori likti gyvas.

    gintarai.m, jūs čia rimtai?

    Taip, aš pats paminėjau Grybauskaitės „partiją“, tačiau tam suteikiau visai kitą prasmę.

  • Regis

    Nerijau, 53 tavo komentarai po viena tema. Ar ne per daug? Suprantu būna dienų kai norisi išsipasakoti, bet gal čia ne pati patogiausia vieta tai daryt.

    p.s. dėl darbdavio darbo laiko vagystės. Ne visų darbai matuojami laiku jeigu ką.

    • nerijus

      Regi
      Pastebėkit ir kitus…Būna daug rašo: romas, Valentinas, Auksinis kardas, austras ( anksčiau )tamsta ir t.t.
      Ne visad išeina viską pasakyti vienu ūpu- pamirštu/ nepagalvoju ir t.t.. Kartais, norisi pakomentuoti visus, jei tam turiu laiko :)