Apie Lietuvos žiniasklaidą: Mapping digital media

„Mapping Digital Media: Lithuania“ – taip vadinasi 90 puslapių kūrinys, kuris buvo rašomas beveik metus.

Tiksliau gal reikėtų sakyti – rašomas, taisomas, redaguojamas, vėl taisomas, perrašinėjamas. Tol, kol įgavo tą vaizdą, kuriuo ir buvo paskelbtas.

Tas vaizdas, žinoma, anaiptol nėra tobulas. Beveik neabejoju, kad tie, kurie ras noro ir jėgų perskaityti viską nuo pradžios iki pabaigos, tikriausiai ras netikslumų ar subjektyvaus požiūrio į kai kuriuos dalykus.

Galiu klysti (gal dėl to, kad esu vienas iš autorių), tačiau mano žiniomis, nieko panašaus Lietuvoje iki šiol neturėjome. Kalbu tiek apie apimtį, tiek apie įvairiausią statistiką, tiek apie apžvelgiamą laikotarpį.

O ką jau kalbėti apie Džiugo Paršonio rašytą dalį, kurioje apžvelgiama vadinamoji „socialinė žiniasklaida“, jos tendencijos ir įtaka „tradicinei žiniasklaidai.

Liutauro Ulevičiaus surinkti duomenys apie TV skaitmenizavimą bei konkurenciją šioje rinkoje taip pat tikiuosi sulauks dėmesio.

Žodžiu, mano labai subjektyvia nuomone, darbas turėtų būti naudingas. Tikriausiai sukels ginčų ir diskusijų, bet tai irgi gerai.

O kam bus įdomu, galės pasiskaityti ir apie tai, kaip žiniasklaida atrodo kitose šalyse ir apie bendras žiniasklaidos problemas.

P.S. Dalį apie LRT rašiau ne aš.

(3 balsų, vidurkis: 3,67 iš 5)
Loading...