A.Ažubalis siūlo keisti Lietuvos Baudžiamąjį kodeksą. Tikriausiai pats to nežinodamas…

Artėjant Spaudos atgavimo dienai, kaip visada, pasipila įvairiausių įvairaus rango politikų proginiai pareiškimai apie spaudos ir žodžio laisvę. Dažniausiai juos skaitant būna visai nejuokinga, nes nei su žodžio, nei su spaudos laisve tie pareiškimai paprasati neturi nieko bendro.

Bet štai Užsienio reikalų ministerijos ketvirtadienį išplatintas pranešimas šiek tiek pralinksmino.

Jame ministras A.Ažubalis teigia:

Negalime toleruoti nei šių grėsmių žurnalistų saugumui, nei jų galimų šiurpių padarinių. Valstybės taip pat turi imtis visų priemonių pagerinti žurnalistų darbo sąlygas, užtikrinant kuo laisvesnę prieigą prie informacijos, konfidencialių žiniasklaidos informacijos šaltinių apsaugą ir baudžiamosios atsakomybės už šmeižtą panaikinimą.

Skamba gražiai, ar ne?

Tik toks paprastas klausimas kyla: ar ministras A.Ažubalis yra skaitęs Lietuvos Baudžiamąjį kodeksą? Jei taip, tai kartu su skambiu pareiškimu apie spaudos laisvę jis turėtų kuo skubiausiai Seime užregistruoti Lietuvos Baudžiamojo kodekso pataisos projektą, kuriame siūloma panaikinti 154 šio kodekso straipsnį.

Antraip viskas atrodys ne tik juokingai, bet ir kvailai.

(3 balsų, vidurkis: 4.00 iš 5)
Loading...
  • Fredis*

    Teigiama intencija ir geranoriškumas žurnalistų atžvilgiu iš URM pusės galimo apšmeižimo atveju turėtų būti vertintinas mažų mažiausiai ne skeptiškai, geriau – džiugiai. Jeigu dar kelios valdžios įstaigos padaytų panašų pareiškimą – šmeižti galima būtų drąsiai. Teismas galimo apšmeižto atvejui rastų lengvinančią aplinkybę, žurnalistas (-ė) būtų atpalaiduoti nuo teisinės atsakomybės. Ko daugiau reikia geram darbui?

    • Alois

      Ne taip greitai, Fredi, ne taip greitai. Kur matėte apie atpalaidavimą nuo teisinės atsakomybės? Ar pačiam visa teisė prasideda ir baigiasi Baudžiamuoju kodeksu? O kur dar Administracinis, Civilinis?

  • Tomas

    Artūrai, pas mus žiniasklaida gi niekad nieko nešmeižia, tad kam ta baudžiamoji atsakomybė?:)

  • bang

    Kažko nesupratau, nu tai Ažubalis ir sako, kad reikia imtis priemonių panaikinti baudžiamąją atsakomybę už šmeižtą, vanas BK skaitė. Galbūt projektą dar pateiks.
    Tik norėčiau jo motyvus išgirsti, kodėl reiktų leisti nebaudžiamai skleisti apie kitą žmogų tikrovės neatitinkančią informaciją, galinčią pastarajį paniekinti ar pažeminti.

    • EŽTT ir Europos Taryba teigia, kad baudžiamoji atsakomybė už šmeižtą pernelyg varžo žmogaus teises. Todėl rekomenduojama šalims dekriminalizuoti veikas, susijusias su saviraiškos laisve. Jie mano, kad civilinė atsakomybė yra pakankama priemonė apginti pažeistas teises.

      • bang

        Nu tokiais abstrakčiais motyvais galima dekriminalizuoti bet ką.

        • EŽTT sprendime, berods Feret vs Belgium yra plačiai aiškinama, kodėl jie to nori..

        • znakorius

          Aš tai siūlyčiau išmesti iš BK 169str. (diskriminavimą dėl priklausymo grupėms) ir 170str. (kurstymą prieš grupę), nes tie str. yra įvesti kosmopolitų užsakymu ir taikomi selektyviai (kosmopolitų reikalams), nes jei, pvz., jus apšmeiš ir kas nors interneto išvietėje – pipedijoje – parašys, kad jūs (tarpe dar gal 50 ten įrašytų) , dėstydamas teisinius argumentus apie Kedvenskskučų bylą ir abejodamas jų teisybėm, esate, būk, Pedofilų gynėjų (yra ten toks psl., paskaitykite) grupėje, tai jūsų nei prokurorai, nei teismai negins.
          Va, jei jūs būtumėte pederastas ar dar iš kokių kitų kosmopolitų (arba Lietuvos priešų), kurie gauna pinigus (atimtus iš nepagydomomis ligomis sergančių, našlaičių, senelių, vargstančių ar pensininkų)iš ES (skirtus Lietuvai) ir kubilių (iš Lietuvos biudžeto), tada būtų kas kita (- kaip ir yra elgiamasi komentatorių, kritikuojančių tuos blogiečius, atžvilgiu).

          • Regis

            Znakoriau, testuoji tinklaraščio autorių? Kiek pakantus? Pasakyčiau kieno gynėjas esi tu ir propaguotojas, taip komentuodamas, bet kažkaip nesinori tepliotis.

          • znakorius

            Regi,
            ar ginčiji tai ką parašiau?
            Tada kalbėk argumentais – kas ir kaip netinka?

        • Rytis I

          Šaltinis nekoks, bet… Jei Europa link dekriminalizavimo, tai pas mumis berods su naujuoju administraciniu veikų kurios vadinasi baudžiamosiomis gali tik padaugėti: „Naujajame kodekse naikinama atsakomybė už pasipriešinimą pareigūnams ir Lietuvos prezidento įžeidimą. Už tai jau būtų taikoma tik baudžiamoji atsakomybė.“ Be to – „dalis šiuo metu administraciniais pažeidimais laikomų nusižengimų taps baudžiamaisiais.“
          http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/lietuvos-naujienos/20-metu—ir-su-sovietiniu-kodeksu-726208/
          Vienok nenorom peršasi tokia mintis, kad gali būti ir taip, jog įžeidinėti prezidentą ar laipioti per policininkų suręstas užkardas gali tapti paprasčiau, juk nelikus apibrėžimo viename kodekse nebūtinai jis atsiranda kitame…

    • znakorius

      Panašu, kad dabartinis BK nusipaisto, todėl gal tikrai geriau tą str. panaikinti (ar pataisyti)?
      Štai kas ten rašoma:
      1 dalis. (Šmeižia) tas, kas paskleidė apie kitą žmogų tikrovės neatitinkančią informaciją, galinčią paniekinti ar pažeminti tą asmenį arba pakirsti pasitikėjimą juo.
      Nusikaltimas gali būti padaromas, lyg ir, tik tiesiogine tyčia?
      Tačiau pagal dispoziciją išeitų, kad tikrovės neatitinkanti informacija apie asmenį, kad ir paskleista tiesiogine tyčia, bet gali būti negalinti paniekinti, pažeminti apkalbamo asmens, gali, būk, nepakirsti pasitikėjimo juo?
      Arba netgi asmeniui, paskleidusiam tą žinią, nežinant, kad tai yra melaginga žinia, vis tiek jis būtų šmeižikas?
      Tuo tarpu sename kodekse rašė kitaip: žinomai melagingų žinių (…) paskleidimas ir tai yra aišku bei konkretu.

      • Bobutė

        Panagrinėkim grynai teorinį atvejį. Kas nors, tarkim Bobutė, ima ir paskleidžia tokią žinią:

        „Znakorius yra labai protingas žmogus ir, be to, – genialus komentatorius.“

        Manau, kad net Jums būtų aišku, jog tai yra tikrovės neatitinkanti informacija.
        Vienok, jei kreiptumėtės dėl šmeižto, tai nieko nesigautų, nes ši informacija, nors ir žinomai neatitinkanti tikrovės, nebūtų vertintina kaip galinti paniekinti, pažeminti asmenį apie kurį kalbama…:)

        • znakorius

          Ilgas plaukas, trumpas protas :).
          Ši informacija yra teisinga.

          Apie žinią, kuri gali paniekinti …
          Jei yra kur gali, tai yra, kuri ir negali, bet tada nėra iš karto aišku, kad ji yra žinomai melaginga – tai dar ginčo objektas.
          Tuo tarpu šmeižti galima tik taip, kad jei iš karto žinai, jog meluoji, bet vis tiek tai darai, nes sieki pažeminti, paniekinti asmenį ar pakirsti pasitikėjimą juo.
          Vienžo, straipsniuką sukurpė nei šiokį, nei tokį.

          • Bobutė

            Spėju, kad Tamstos plaukai žemiau juosmens. :))))

          • znakorius

            Skaitykite pirmo komentaro pirmą eilutę. :)
            Sėkmės.

      • Regis

        „Arba netgi asmeniui, paskleidusiam tą žinią, nežinant, kad tai yra melaginga žinia, vis tiek jis būtų šmeižikas?“

        visokių znakorių svajonė – faktas, kad pvz. l.rytas rašė. O toliau ne mano reikalas ar tai teisybė. Net ne mano reikalas kaip tai buvo parašyta, ne mano reikalas net prisimint ir nurodyt paprašius, kur tas buvo parašyta. Tiesiog kažkur skaičiau ir tiek. Aš skaičiau, kad žurnalistai rašė straipsnį apie Znakorių ir rado pas jį namuose plakatus su apsinuoginusiais vyrukais. Kas įrodo, ir tai faktas, kad Znakorius yra … Na ir ką tu man padarysi, nieko, daugiau laikraščių skaityk ir aiškinkis kas ką apie tave rašo. Čia tavo bėdos, kad neskaitai. O už tat mano džiaugsmas visur tas sapaliones po savim palikinėti. Štai tau ir teisiniai argumentai. Jam matai straipsnį naikink, kad visai išdrąsėtų.

        • znakorius

          Kaip suprantu tai tu vis dar netiki, kad buvo tokia žiniasklaidos žinia apie atitinkamus plakatus Kedžių namuose?
          Ta žinia buvo maždaug skandalo pradžioje – ne mažiau poros metų atgal?
          Gal būt netgi įmanoma kaip tai atkasti (jei tau taip svarbu)?

          • znakorius

            Kol kas radau tiek (ir to iki šiol niekas neginčijo – vadinasi, visi jie buvo tai skaitę?):
            207. tikras lietuvis
            2010-07-26 12:10
            202. Kad tame tv spektaklyje daug kas buvo mergaitei pasufleruota yra neabejotina, nes korespondentai, tada apsilankę Kedžių namuose, matė ir aprašė plakatus, vaizduojančius tuos pasakojimus – padaryti tam, kad mergaitei būtų geriau atsiminti. Kas tai, jei ne treniruotė?http://www.lrytas.lt/?id=12801263561279650973&view=6&p=10

          • Regis

            O ką aš čia radau – „tikras lietuvis 2009.12.24 01:20
            BNS meluoja – to teismo sprendime parašyta nėra“

            http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/teismas-knygoje-durniu-laivas-minimi-teiginiai-apie-landsbergio-teva-melas-59-76993

          • Čia jau yra profesionalus komentavimas. Randami 2009 metų komentarai ir dar kituose puslapiuose :)))

          • Regis

            Znakoriau, ir dar radau, tau Artūras dar 2009 rašė:

            „Norėčiau tamstai priminti, kad komentuojant šiame tinklraštyje reikėtų laikytis elemenatarios kultūros, antraip, kaip jau, berods, esu tamstai sakęs, teks komentuoti kitur“

            http://racas.lt/kauno-bylos-imasi-v-landsbergis/#comment-44553

            Beje kas su tuo tinklavardžiu („tikras lietuvis“) atsitiko, užblokavo? Ar čia tik šiaip vardo pakeitimas?

          • znakorius

            Nesunku atsekti – yra aukščiau parašyta (apie pipediją).

          • Bobutė

            Juokingiausia yra tai, kad znakorius cituoja „tikrą lietuvį“, teigdamas, kad jei jau ir anas skaitė, tai yra tiesa…

            Paklausit, o kas gi čia juokingo?
            Ogi tai, kad znakorius ir tikras lietuvis yra vienas ir tas pats asmuo…:)

            Žmogus nesupranta, kad komentuojant skirtingais vardais jį išduoda ne tik komentavimo stilius, bet ir IP…:)
            Prastas iš jo buvo milicininkas… Tiesa, bandė vyrukas žaisti su proxy serveriu, bet nelabai vykusiai, mat raštingumo šioje srityje trūksta…

          • znakorius

            Ir vėl klystate – 2010m. komentaras rodo, kad ne dabar ta mintis atsirado, o tada.
            Ir niekas neginčijo, kas rodo, kad ta žinia tikrai buvo.

          • Bobutė

            „Ir niekas neginčijo, kas rodo, kad ta žinia tikrai buvo.“

            Yra daug Tamstos minčių-teiginių nete, kurių niekas neginčijo… Tačiau tai nereiškia, kad jos teisingos. Paprasčiausiai nenori susidėti su troliu…

          • znakorius

            Miela Bobute :),
            ir vėl kalbate nelietuviškai.
            Kilmės šaknys neleidžia savęs pamiršti? :)

          • Bobutė

            Tik tokie „argumentai“ beliko?

          • znakorius

            Neginčijo žurnalistų teiginių.

        • Regis

          Matai, gal ne visai tame problema. Problema tame, kad yra noras matyti įdomią, intelektualią, argumentuotą diskusiją ir be abejonės tokioje sudalyvauti. Štai tu kaip argumentą ištraukei tokį faktą (apie plakatus). Kuriuo bandai pagrįst kitą matyt jau faktą, kad vaikas buvo mokamas ir atitinkamai pedofilijos nebuvo. Štai tau ir diskusija. Angažuotas neaiškių interesų ir akivaizdžiai palaikantis vieną pusę leidinys net jeigu ir kažką ir kažkur neaiškia formuluote apie tai rašė, Znakorius tai pasigavo ir dabar visur tiražuoja faktus. Maža to, dar ir išdirbinėja iš žmonių pavardžių ir t.t. ir pan. Štai tau protingesnio ir gudresnio už beveik visus turgaus bernus gudrumas ir ne gaidiškas protas. Ir be abejonės tai patys tikriausi teisiniai argumentai.

          Dėl plakatų gal ir būtų kažkiek svarbu. Parodyti ko verti tavo faktai paremti l.ryto „žurnalistų“ kūryba. Aš tau pirštais pabaksnosiu kaip ten gudriai parašyta ir koks tik durnius gali to pagrindu formuoti faktus. Žurnalistai rašė, kad V.Pociūnas atsistojęs ant palangės darė. Tai irgi faktas?

          • znakorius

            Dėl Pociūno tai apie jį sakė, kad jis – nemėgėjas gerti.
            Va, tai ir įrodo, kad tada, kai jis buvo girtas girtutėlis, o dar pagėręs su feminomis, kurios galėjo kaptelėti kokį lašą kitą klofelino (akių vaistas spaudimui mažinti; taip pat tabletėmis, tuo metu laisvai pardavinėjamomis Lietuvoje pasgal receptus, kuo labai greitai buvo galima numušti pavojingai aukštą sopaudimą, ko dabar, nebesant tų vaistų prekyboje, pakaitalo nėra), kas užmigdo labai greitai, šimtu procentu galėjo pasiekti būseną, kada žmogus savo veiksmųū nebevaldo (girtuokliui tokios būsenos yra neįmanomos, nes jis yra tam treniruotas).

            Tuo metu gali atsitikti bet kas.

          • znakorius

            P.S.
            Neatsakiau dėl angažuotumo.
            Jei taip būtų buvę, tai tuojau būtų kilęs triukšmas, tačiau to neatsitiko.
            Todėl nebeburk – tai buvo.
            Matyt, neseniai apie tai pradėjai skaityti ir todėl tokios žinios nepastebėjai.

          • Regis

            :))

            „apie jį sakė“ > „kad jis – nemėgėjas gerti“ > „tai ir įrodo“ > „šimtu procentu galėjo pasiekti būseną, kada žmogus savo veiksmųū nebevaldo“

            V.Pociūnas darė pro langą. Įrodyta :)). Atitinkamai matyt tai jau faktas.

          • znakorius

            Tavo žiniai,
            tiriant įvykius, visada yra vertinamos įvairios versijos.
            Aš, kaip visada, nesakau nei taip, nei ne – nemačiau bylos, bet sprendžiu, kaip visada, iš žinių, kurios pasirodo žiniasklaidoje.
            Taigi: jei pasigeria ir dar netreniruotas, tai atsitikti gali tikrai bet kas (tokiam asmeniui atsiranda visokių jutimų – net iki to, kad skrenda). Mėgėjas savo būsenas dar valdo, nors irgi iki tam tikro laipsnio.
            Jei tau įdomu, tai toks Jurijus Subotinas, žinomas kaip kGB darbuotojas (sako – buvęs), tada tokią žinią rašė, kad Pociūnas restorane susipažino su feminom (įprastas reikalas restorane ir dar įkaušusiam, ar ne?), po kurių pas jį apsilankė jų suteneriai.
            Rašė ir toliau kas buvo, bet tai jau nuspėti galima.
            Begalinė tema.

            Siūlau grįžti prie autoriaus nurodytos temos.

          • Rytis I

            „jei pasigeria ir dar netreniruotas, tai atsitikti gali tikrai bet kas“ – tokiu atveju tik keista, kaip pasirodantys manau dažnai viešbutyje „netreniruotieji“ išvis gyvi išlieka bei raktus priduoda, ir dar susimoka… Bet va lietuvis ir saugumo karininkas, tai…

          • Regis

            Znakoriau, tai čia ir yra viskas į temą. Tavo komentaras apie BK – „Arba netgi asmeniui, paskleidusiam tą žinią, nežinant, kad tai yra melaginga žinia, vis tiek jis būtų šmeižikas?“

            Tipinis delfinis žinių skleidėjas pageidauja, kad jam negrėstų šmeižimas, nes jis nežino ar tai ką jis skleidžia yra melas ar teisybė. Kažką kažkur parašė l.rytas, kažką kažkur pasakė kažkoks Subotinas, o Znakorius tik kuklus tiražuotojas. Žinių skleidėjas arba daugintojas.

          • znakorius

            Mielas Regi :),
            kad būtų tiesioginė tyčia reikia parašyti žinią taip, jog būtų aišku – tai yra tikrų tikriausia ir neabejotina tiesa, kartu rašančiam asmeniui tikrai žinant, kad ta žinia kaip tik yra melaginga, o ir tikslas turi būti kaip tik šmeižti.
            Vadovėlinės tiesos ir nieko daugiau.
            Sėkmės.

          • Regis

            Znakoriau, o tu tikslo šmeižti neturi. Tu tik vedamas šventos pareigos informuoti. Tik :))

            Pvz. Znakorius mus informuoja:

            „Va, jei jūs būtumėte pederastas ar dar iš kokių kitų kosmopolitų (arba Lietuvos priešų), kurie gauna pinigus (atimtus iš nepagydomomis ligomis sergančių, našlaičių, senelių, vargstančių ar pensininkų)iš ES (skirtus Lietuvai) ir kubilių (iš Lietuvos biudžeto), tada būtų kas kita (- kaip ir yra elgiamasi komentatorių, kritikuojančių tuos blogiečius, atžvilgiu)“

            Ačiū Znakoriui, dabar žinosiu, kad:

            1. Kad tokiems … ir tokiems … kosmopolitams ne šiaip skiriami pinigai arba parama, o tai pinigai gauti atėmus iš „nepagydomomis ligomis sergančių, našlaičių, senelių, vargstančių ar pensininkų“.

            2. Būtent šitų (aukščiau išvardintų) blogiečių kritikavimas tarkim gali baigtis blogai. Kitų priešingai ne.

          • znakorius

            Malonu, kad supratote.
            Kaip tik todėl Vinokūras, kaip greitai turėsime progą įsitikinti, ir nebus nubaustas.
            Все законно, kaip sakydavo AMB. :)
            Gudrus buvo žmogus.

          • Bobutė

            Manau, kad jei p. Regis paprašytų nuorodos į tuos vadovėlius, kuriuose, pasak znakoriaus, apie šmeižtą rašoma taip kaip sako jis, tai būtų mekenama, kad kažką kažkur skaičiau arba būtų duodama nuoroda į tikro lietuvio mintis, kurių niekas nepaneigė…:)

          • znakorius

            Ir jūs teisi :) –
            VVU TF baigiau 1979m. ir galiu 50 teisės vadovėlių puslapių tiksliai ir nebeprisiminti. :)

          • Bobutė

            Maniau, kad „Minsko aukštosios milicijos mokyklos Vilniaus fakulteto“ abreviatūra buvo MAMM VF,o pasirodo VVU TF…

            Mea culpa, suklydau…:)

  • nerijus

    Ką apie rašo LRK.

    http://www3.lrs.lt/home/Konstitucija/Konstitucija.htm

    21, 25, 26, 28, 29, 44 straipsniai

    • znakorius

      Šie str., panašu, yra tas pats, ką kadaise sakė kompartiečiai: lygybė, brolybė, lygiateisiškumas ir t.t.
      Bet nebuvo.
      Taigi – deklaruoti gali, bet ar tai tikrai galioja visiems?

  • Armanas

    Man Spaudos atgavimo diena yra labai liudna svente, tai Lietuvos zurnalistu patyciu (is visi musu, valstybes) diena, toks manau pavadinimas turetu buti. Zurnalisto (aisku save gerbiancio) garbes kodeksas Lietuvoje susideta is keliu pagrindiniu taisykliu 1. Tyciokis 2. Jei tau sako, kad tu smeizi meluoji dar labai tyciokis. 3. Patycios lygu spaudos laisve.
    Ar liko garbingu zurnalistu?-Taip, vienas is ju Jus Racai. Su daug kuom nesutinku ka Jus rasote, taciau jauciasi, kad garbes suvokima dar turite.

  • Regis

    Ats. ne į temą.

    A.Vinokuras kaip žurnalistas (atstovauja LŽS?) Briuselyje dalyvauja tarptautinėje konferencijoje – „Etiškos žurnalistikos iniciatyvos: žurnalistika ir netolerancijos iššūkis“ (angl. „Ethical Journalism Initiative: Journalism and the Challenge of Intolerance“)

    šaltinis: http://ethicaljournalisminitiative.org/assets/docs/253/166/da726fd-65661a6.pdf

    A.Vinokuras gilinasi į etiškos žurnalistikos iniciatyvas.. O juk šitas žurnalistas, jeigu jis žurnalistas, ir jeigu jis kada domėjosi žurnalisto etika, visai nesenai taip teisingai ir matyt etiškai atsiliepė apie aukščiausią ir tiesiogiai rinkėjų renkamą mūsų šalies tarnautoją. Gal tie konferencijos kolegos lengvai nusistebėtų, kad šalia jų sėdi žmogus kuris išvertus į anglų kalbą pasakė kažką maždaug šito: D.Grybauskaitė is cold bitch, and emotional (but incompetent) political prostitute (vert. mano).

    Na belieka tik stebėtis. Eilinį kart.

    • Rytis I

      Čia jis? Tada suprantu..

      • Regis

        Čia jo gyvenimo aprašymas:

        http://www.vinokuras.lt/cv/

        ko ten tik nėra. Ir teatrinė veikla (gastrolės, vaidinimai, pasirodymai) politinė veikla, rašytojas, prodiuseris, aktorius t.t. Praktiškai bet kuris žurnalistas turėtų pavydėti tokios plačios veiklos. Vien už tai aišku žmogaus nevertinsi. Mane tik domina jo žurnalistinė etika. Nes tai ką jis rašo savo tinklaraštyje apie rezonansinius įvykius, rašo matyt ne kaip aktorius (klounas) ar sekspertas (frigidiška, prostitutė). O ir tas pats D.Radzevičius žinomas kovotojas už provincijos ir vieno komercinio kanalo etiką galėtų patvirtinti, kad žurnalistinė etika labai labai rimtas dalykas.

        • znakorius

          Žygeivio tinklapyje esu skaitęs, kad Vinokuras yra tarnavęs Izraelio kariuomenėje, o ten nepiliečiai netarnauja.
          Tad klausimas: kiek pilietybių turi šis ponas, kada Lietuvos piliečiui leidžiama yra tik viena – Lietuvos?
          Kodėl nepasigyrė tuo, kad skundžia prokuratūrai komentatorius (beje, yra tekę ir man vienąkart iš 6 – ių teisminių tyrimų, kuriuos visus laimėjau, dėl to pasikauti), bet, kada nei vieno darbo kaip reikiant nemoka (įprasta barbėms devyndarbėms), tai kažin kokie iš to rezultatai? :)

      • Bobutė

        Ir čia apie jį:

        http://lt.wikipedia.org/wiki/Arkadijus_Vinokuras

        Ne viskas taip paprasta.

        P.S. Nepritariu tam, kokia forma išsakė savo nuomonę apie Prezidentę.

        • znakorius

          Ir vėl klystate – viskas čia yra paprasta (net ir Valstybės vado nebaudžiamas įžeidinėjimas, dėl ko, net šimtąkart švelnesnio, buvo nubaustas ne vienas komentatorius), nes jų kritika „yra“ antisemitizmas. :)

        • Rytis I

          Tik vienas faktas iš jojo CV:
          „1988 m. Baltijos valstybių „Helsinkio grupės“ viceprezidentas.“
          Žinau apie Lietuvos Helsinkio grupę, neteko nieko girdėti apie „baltijos“. Gal kas galėtų trumpai apšviesti, pvz. pats A. Vinokuras? Ir čia viena kita nuomonė:
          http://nerijusramanauskas.blogas.lt/apie-arkadiju-vinokura-arba-laikas-suaugti-521.html

  • Andrius

    …na vistiek keista…viena eurosojūzo valstybių suteikia politinį prieglobstį pabėgėliams iš kitos eurosojūzo valstybės, kas reikštu mažų mažiausiai esant abejonių dėl tos valstybės demokratiškumo ir žmogaus teisių paisymo ir… – visiem besilanakntiem politikos apžvalgininko tinklaraštyje tai atrodo normalu ? :)…ir net, rodos, tamstai BNS vadovui šis beprecedentinis atvejis neatrodo vertas daugiau dėmesio nei kažkokio ažubalio eilinis nusipezėjimas :)…

    • znakorius

      Tai tik rodo Suomijos nebrandumą.

      • suomis

        Pasakė znakorius.

      • Justas

        Nerodo , znakoriau . Nerodo . Suomija suteikė politinį prieglobstį pabėgėliams ir Rusijos , Rusijos piliečiams . Apie tai , kad Gatajevų ieško Lietuvos policija nebuvo pranešta oficialiai per atitinkamą procedūrą , atitinkamą europinę duomenų ir paieškos sistemą .

        • znakorius

          Ir nuo ko tada tą prieglostį suteikė, jei jie jau n metų negyvena Rusijoje? :)
          Nereikia išmįslų – suomiai slepia kriminalinius nusikaltėlius, kurie, jei jie tai ginčija, turi ateiti į teismą ir savo tiesą įrodyti.
          Jei neina, tai tik todėl, kad nėra teisūs.

          • Bobutė

            Kaip bebūtų keista sovietiniams milicininkams, bet net nusikaltėliai neturi įrodinėti esą nekalti. Kaltę turi įrodyti teisėsaugininkai…
            Laikai, kai korėte ir/ar kankinote žmones, tikiuosi, niekada nebegrįš, kiek Tamsta ir panašūs į tamstą to netrokštumėte…

          • znakorius

            Gal tu ir korei, o Gatajevų kaltė buvo įrodyta – Kauno teismas nuteisė.

          • Rytis I

            Šiaip jau Gatajevo versija „šiek tiek“ skiriasi nuo oficialiosios teismo o ir bei D. Kuolio versijų:

  • sapnas

    Man tiesiog juokinga.. tiesiog juokiuossi is Azubalio paistalu… Atsiprsau, kad juokinga.. :)

  • znakorius
  • Mano nuomone Ažubalio nekompetencija nieko nebeturėtų stebinti – tarptautinėje plotmėje nieks jo rimtai nebepriima. Dabar tas jau pradeda persinešti ir į Lietuvos vidaus politiką. Aktualusis interviu turi pokalbį su Adamkum – jis buvo pakviestas į svarbų tarptautinį renginį (berods ten buvo McCain?) likus 6 valandom iki renginio pradžios ;/. Vargas šaliai kuri taip elgiasi su savo prezidentais (įdomumo dėlėi, galima palyginti kaip Estijoj yra elgiamasi su L.Meri atminimu).

    • Šamanas

      Adamkus nebalsavo už Grybauskaitę. O Ažubalis čia „ne prie ko“ – ne jis sprendžia.

  • Justas

    Gatajevai – Rusijos piliečiai ir politinio prieglobsčio pasiprašė nuo Rusijos . Tai , kad Lietuvos prokurorai nustatytu laiku ir pagal nustatytą procedūrą nepaskelbė Gatajevų arešto orderio , tai … gali būti tarnybinis aplaidumas ,bet gali būti ir sąmoningas nenoras kaitinti situaciją . Žinoma , europinė praktika tokia , kad politinio prieglobsčio paprašiusių asmenų dėl smulkių kriminalinių nusikaltimų neišduoda .

  • Jonas III

    Justas nusipelnė mano pagyrimo – komentaras dalykiškas, konkretus, aiškus, suprantamas.