Vargšė bobutė…

… Perskaičiau apie vargšę pensininkę, kuri dar ir II grupės neįgalioji, ir kurią teismas nubaudė 20 000 litų bauda už prekybą kontrabandinėmis cigaretėmis.

Paskaitinėjau ir komentarus…

Ir pasidarė gana liūdna.

Ne dauguma komentarų – tiesiog dundukizmo viršūnė.

Valdžia bloga, kubilius – vagis, teisėjai – korumpuoti.

Tai, kad „vargšė bobutė“ jau prieš tai 6 kartus buvo bausta už kontrabandinių cigarečių pardavinėjimą, mažai kam rūpi.

„Reikia gaudyti tuos, kurie furomis veža“, „reikia komskius sodinti“ ir t.t. ir panašiai.

Nesuprantu, ar tie komentuojantys mokykloje nesimokė, ar jiems kas nors kas antrą vakarą kuolu per galvą daužo…

„Vargšės bobutės“ vidury dienos iš jų vagia, o jie rypauja apie blogą valdžią…

Girdėjau čia per radiją rimtus politikus aimanuojant, kad I.Šimonytė pažadėjo milijardą iš „šešėlio“, tačiau nieko nepasakė apie priemones.

O juk 20 000 litų baudą ir būtų pati geriausia priemonė. Ir ne už septintą, o už pirmą kartą.

Nesugebame sugaudyti kontrabandos ant sienos? Gaudykime viduje – Kalvarijų, Halės turguose.

Gaudykime taip, kad pagavus dar vieną, mažiausiai penki pagalvotų, ar verta rizikuoti.

Aš būčiau už.

Tačiau dundukai tikriausiai gailiai rypautų ir keiktų valdžią

Todėl neramu.

Kad tų dundukų tiek daug.

(25 balsų, vidurkis: 4.20 iš 5)
Loading...
  • Prostitucija yra seniausia profesija pasaulyje, o smulkus kontrabandinių cigerečių pardavinėjimas – antroji. Šansų su antrąja profesija kovoti baudomis ar areštais – dar mažiau negu su pirmąja. Na ir Šv. Raštas yra gerokai palankesnis antrąjai profesijai – juk apaštalai smerkė paleistuves ir muitininkus, o ne paleistuves ir smulkias kontrabandistes.

    • Iš Teisės terminų žodynėlio (II leidimas, 2006):

      Dundukas – asmuo, siūlantis baudžiamajame kodekse laikytis bausmių proporcingumo nusikaltimo žalai principo.

  • racagyvis

    taip mokykloj moke rasinelius rasyt, interpretuot, filosofuot, dainuot, funkcijas braizyt bet nepapasakojo kas yra pinigas ir kad anas pasauli valdo, vietoj to nagrinejom lasteliu turinius, chemijos lygtis rasem , ziurejom per langa kaip pijoka meto nematomos jegos ir juokemes va ir prisijuokem, nebera is ko juokias kaiptais nebent kai farus paziuri

  • Šilas

    Bet ir dauguma žiniasklaidos taip ir „nušvietė“ įvykį, kad bobutė yra vargšė, o valdžia ir co yra super blogi.

  • TIMIS

    Labai teisinga pozicija. Žmonės nesupranta, kad jei nebūtų prekiaujančių nebūtų ir tų fūrų, ichtiandrų. Bobutė ar senelis, prieš įstatymą turi būti visi lygus. Tuo labiau, kad tai ne pirmas ir ne antras kartas. Kekviena ir smulkiausia vagystė ar kitas nusikaltimas turi būti įvertintas.

  • Rromas

    Šiaip jau dėl rypavimų ir dundukizmo ala ‘Valdžia bloga, kubilius – vagis, teisėjai – korumpuoti’ reikia ir žiniasklaidai padėkoti. Pvz. delfio straipsnio pavadinime akcentai- 10 pakelių, bobutė ir didžiulė bauda. Taigi dundukam, kurie skaito antraštes tik to ir tereikia! :(

  • Regis

    Yra toks dalykas kaip bausmės efektyvumas. Kas nors susimąstė kaip dabar tai II grupės invalidei bobutei susimokėti tuos 20 tūkst. litų? O gi imt ir toliau galbūt kitoje vietoje, galbūt atsargiau DARYTI TĄ PATĮ nes kitaip jį tokių pinigų iš niekur negaus (jeigu apskritai stengsis gaut). Iš esmės, valstybė tiesiog nori, kad su ja pasidalintų iš kontrabandos uždirbtais pinigais, tačiau nieko nedaro, kad konkretus asmuo ar jų grupė to daugiau nedarytų. Kiek mokesčių tarnautojų pinigų kainuos visa ši be galo protinga ir išmintinga šios bobutės šešto ar septinto ar dešimto karto baudimo operacija? Turiu omeny policijos, teismų ir t.t. darbą. Iš kur ji gavo tas cigaretes? Ji tik paskutinė grandis didelės ir be galo pelningos grandinės. Dirbt su ja reikia, aiškintis, siūlyt pinigus ar gąsdint, sekti, aiškintis iš kur tos cigaretes. Ir gaudyti žymiai stambesnes žuvis, kad suardyti visą tinklą, o ne cypauti (privertėt panaudoti) iš laimės kiek daug bobučių invalidų su 10 pakelių mes pagavome ir svarbiausia teisingai ir efektyviai nubaudėme.

    Prieš savaitę Lietuvos Žinios rašė apie betvarkę Medininkų kontrolės poste (http://www.lzinios.lt/lt/2010-10-18/pirmas_puslapis/pasienyje_atsivere_skandalinga_landa.html), kokia buvo visų reakcija? Jokios. O juk tai taip gerai charakterizuoja mūsų dabartinę visuomenę ir tuos kurie sukasi aplink valdžios ašį. Paprastą žmogelį „išdulkinam“ kiaurai išilgai ir dar pakabinam fasadinėje žiniasklaidoje ant lazdos, kad visi matytų ir girdėtų. Kai tuo tarpu rimtos, sisteminės problemos lieka tyliai ramiai nepastebėtos. Mūsų valstybės tarnautojai gi sunkiai dirba, dirba, dirba ir rezultatai neaiškūs.

    Pritariu, kad baust reikia absoliučiai visus. Tačiau man kaip piliečiui norisi matyt efektyvią kovą ir tikėt savo valstybe. Pats asmeniškai nerūkau, kuro kontrabandinio nesipilu ir šiaip vartoju sumokėdamas prekės kainoje visus mokesčius (išskyrus matyt ūkininkų prekes turguose). Tačiau nuvykus į kokį kaimą matau visai kitą vaizdą. Tenka lankytis pas pažįstamus apie 10 km nuo Baltarusijos sienos mažam miestelyje. Mano automobilis ne mažas tačiau tiek retų kartų (gal 2 kartus metuose iš kokių 15) kiek mačiau mobilius muitinės kontrolės postus profilaktiškai tikrintas nebuvau nei karto. O tam miestelyje kaip ir apskritai visame krašte, akcizinės prekės vartojamos išskirtinai tik baltarusiškos. Ir visi tą žino. Kur tarnautojų darbas? Beje, pakalbinti vietiniai žmonės net neslepia, kad rimtai su kontrabanda pas juos niekas ir nebando kovoti. Tik pasijuokia iš to. Jiems matyt šis atvejis su II grupės invalide bobute skambėtų kaip eilinis anekdotas apie Lietuvą. Deja.

    • lida

      Tikrai žiaurus pavyzdys bausmės efektyvumo prasme. Juk akivaizdu, kad bobutė tiek krtų buvo bausta vien todėl, kad dėl senatvės neprisiminė ankstesnių nuobaudų.

    • Rytis I

      Pasienio gyventojams kontrabanda įteisinta tarpvalstybiniu lygiu ir tai vadinasi „apsilankymas pas gimines“. Štai ir laksto pas gimines su 200 l baku 20 sykiu per dieną…

    • tmv

      pritariu.

      • Na čia viskas jau lyg ir pasakyta. Manau Artūras R. tiesiog nesusivokė situacijoje. O tokios bausmės labai abejotina ar duos teigiamą efektą, greičiau jau priešingai. Kiek žinau šiuo metu kažkokia bobutė rekordininkė jau turi 500 000 litų skolos valstybei už tai. Ir ką – prekiauja toliau, nes žmogus nieko neturi, išieškoti nėra iš kur, o ir areštinė perdaug jų nebaugina. Taigi tiesiog sukuriamas žmonių sluoksnis, kurie neturi jokios išeities, o tai jau labai blogai.

  • kirvis

    nezinau,man irgi keistai atrodo kai bobute kuri bando prisidurti prie pensijos „pratraukia“ taip kad maza nepasirodytu,o tuos kurie stoguoja visa sita bizni i ju puse net bijo paziureti.todel dauguma zmoniu matydami sios impotentiskos valdzios „galimybes“ ir piktinasi akivaizdzia neteisybe.ir tik nereikia aiskint kad tokia kova duos rezultatu,tai yra mizeris skirtas zmonems ibaugint ir sudaryt ispudi kad kazkas daroma bet kol ekonomine nauda bus didesne uz galima rizika papult tol ir pirks zmones kontrabanda.kodel pvz ji buvo labai zenkliai sumazejusi pakilimo laikotarpiu?ar ne todel kad zmones uzdirbdavo tiek kad jiems nebuvo poreikio ieskoti pigesnes alternatyvos?jei valdzia noretu kovot su kontrabanda ji stengtusi visais imanomais budais pakelti gyventoju pajamu dydi kad sie pirktu parduotuvese o ne is bobuciu,o tam reikia kovot ne liezuviu o darbais su monopolistais kurie is gyventoju istraukia simtus milijonu virspelniu.

  • Negaliu atsižiaugti kokia šauni yra mūsų Prezidentė D.Grybauskaitė.
    Kitiems metams Prezidentės kanceliarija V.Adamkaus biurui neužsakė „Lietuvos ryto“. Biudžėto taupymui galimybės yra neribotos, reikia tik noro. Kryptys yra abi teisingos – tai kova su kontrabanda („šešėliu“) ir biudžetinių įstaigų išlaidų drastiškas karpymas, o po to žiūrėk ir dienotvarkėje bus NT ir automobilių apmokestinimas. Ir ta diena tikrai ateis, kai šie mokesčiai bus įvesti. O gal ir ne, nežinau.

    • stogas

      Fredi, gryba pjauni, Grybauskaite turi Adamkui su 10 klt alga uzsakyti komsomolke ? O tualetinio popieriaus sulakstyti i rimi nenoretum ?

  • lv

    Na, apie „stogautojus“, kiauras sienas ūbauti irgi nereikėtų (galima būtų pasidomėti oficialia statistika, jei jau kone kas savaitę netenka girdėti apie sulaikomą milijoninės vertės kontrabandą; žinoma to negana). Dabar jau pats metas iš esmės kriminalizuoti smulkiąją prekybą; šis atvejis galėtų būti puikus precedentas, kuris (iš)reiškia griežtas priemones ir neša žinią apie nesitaikstymą, baudžiamumą. Net ir smulkioji prekyba kontrabanda turėtų būti tokia atgrasi ir ujama, kad regėtume kontrabandininkų kiepkas ir skareles, kaip bailiai besidairančiojo kiškio ausis iš už kelmo, o ne tokia atvirai matoma, kaip atlapojus paltą, demonstruojant užančio turinį.

    • Regis

      Bandau prisiminti konkretų atvejį kai buvo nuteistas asmuo ar jų grupė už kontrabandą stambiu mastu (organizatoriai ir paskutiniu metu). Sunkiai sekasi. Kad pačiumpami krovininiai automobiliai su vairuotojais tas taip. Tokių atvejų yra. Tačiau toliau kas vyksta? Nemanau, kad niekas nieko nedaro, tačiau to mažai. O toks smulkiosios ar galutinės grandinės kriminalizavimas mažų mažiausiai ne efektyvus. Kiek tokių bobučių ar senelių, ar šiaip bedarbių eilėje laukia, kad jiems kas duotų už mažą užmokestį realizuoti kontrabandą? Taip, reikia gąsdinti, reikia vaikyti ir t.t. Tačiau tai reikia taip daryti kad kitą dieną arba tie nubaustieji arba vietoje jų kiti nebestovėtų. Pasakysit neįmanoma? Įmanoma, reikia tik noro.

  • stogas

    As DUNDUKA. bet manau valstybe imasi ne nuo to galo. Valdovu rumai- 0.5 mlrd litu minus biudzete. Bausme- iszudytu briedzio ragu, finkiu ir kinzalu muziejus. Pjemjero vilos „rekonstrukcija“ – 5.5 mln litu. Mano namas su zeme labai brangus- 0.55 mln lt. Gal man remonta pasidaryt ? Bobutes gaudyt turbut reikia. Bet jei tie gaudytojai gaudytu Draugystes privatizavima, VEKS, nacionalini stadiona, Operos ir baleto teatra nueitu, abonentas, navickas, auksiniai tuoletai Kaune.. Suprantu, tas bobutes prie turgeliu dusinti lengviau, jokios ekonomines ir politines rizikos, dar ir i kisene lituku duoda, kaip keliu policininkms.

    • kirvis

      tai va butent kad valdzios impotentams uztenka smarves dusint tik bobutes,o kai grobstomi milijonai,ten viskas tylu ramu.tai kodel ta vos gala su galu sudurianti bobute turetu tiketi valdziazmogiu paistalais apie kova su korupcija ir kitom negerybem jei virsuneles leidzia sau atvirai tyciotis is varguoliams sukurtu istatymu?

      • stogas

        Cia ir beda- bobutes pensija-700 lt. Mokestis 2k buto sildymo 400 lt. Uz ka tai bobutei gyvent ? reikia prisidurti. O kaip – megzti- jau akla, vogti prekybcentruose- jau judrumas ne toks, i statybas PST neima. O cia zenka pasiulo cyzus po 2.5 lt, stumi brangiau, kas lieka tau ant vaistu lieka. Liudna, bet bobutes pensija ne prezidentine, nuliuku mazai. Pritariu , jaunuolius apie 20 metu reiketu uz kontrobanda i cype.

  • Trakimas

    Bobutė yra spekuliantė socialistinio turto-PVM grobstytoja.:)

    • Rytis I

      O dar anksčiau vadinosi KENKĖJA(AS)..

  • Linas

    taip,nubaudėme akcizų ir PVM grobstytoją iš valstybės biudžeto,puiku.Deja,bausmės efektyvumo prasmė čia yra nulinė ir drįstu teigti,kad tokiais keliais eidami tokių prekiautojų neišeliminuosime.Įdomu,kiek iš jos pensijos bus kas mėnesį išlaikoma pagal tokį teismo sprendimą?Įdomu,kokia suma dar tebekabo ant šios pensininkės pagal ankstesnius sprendimus?Ką darys pareigūnai sutikę tą pačią pensininkę tam pačiam turguj sekantį kartą?Kiek valstybei kainuoja tokios atsiprašant veiklos imitavimas,nes yra perspektyva pensininkei atsidurt belangėje su pilnu išlaikymu,jeigu invalidumas leis? Aišku,visada galima pasakyt,kad nieko nedaryt – lengviausia,bet kad tai padės iš šešėlio ištraukti milijardą – absoliuti utopija.Kova su kontrabanda ir šešėline ekonomika be visuomenės paramos(o apklausos rodo,kad visuomenė pakanti ir didžiąja dauguma atvejų tiesiog pateisina kontrabandą)yra beviltiška,kaip ir kova su korupcija,manau,protingi žmonės tai supranta.Kartoju šimtąjį kartą:kol realiai nebus nuteisti su turto konfiskavimu aukšto rango teisėsaugos ir valstybinio valdymo pareigūnai,tol visuomenės paramos šiuose reikaluose tikėtis neverta,kokias premijas už informaciją bežadėtume.

    • Trakimas

      Kodėl visuomenė turėtų „remti“ brangesnius produktus ir „kovoti“ su pigesniais?

    • Rytis I

      Straipsnio potekstė manau aiški – su kontrabanda kovoti yra nežmoniška, milijardo nesurinksim, Kubilius blogas… Bet skaityti nesiruošiu.

  • Valentinas

    Šetėlinio pasaulio Bobutės bausmė keistai sutapo su Račo blogo Bobutės dingimu. Ar gali kas nors paneigti galimybę, kad šios bobutės sutampa? Neatmeskime taip pat galimybės,kad prokurorė Lida (o gal teisėja Lida?) tokiais metodais įrodė Bobutei, kuri iš jų labiau išmano teisę. Palinkėkime Bobutei sėkmės ir supratimo, kad negalima pardavinėti kontrabandą ten, kur Lida budriai vykdo pareigas.

    • lida

      Senukus reikia žudyti dar vaikystėje.

    • Bobutė

      Fui, kaip negražu, p. Valentinai.

      Kaip net pagalvoti drįsot, kad esu viena iš kontrabandos grandžių ir, juolab, tokius, niekuo nepagrįstus, įtarimus (gal abejones?) viešai išsakyti…:)

      Kategoriškai tai paneigiu!!!

      Nors ir labai bijau p. lidos, bet niekur nedingau… Nesulauksit, gerbiamasis…:) Kadangi nelabai ką teišmanau apie RAM’us, Apple’us bei bukus Mac’us, priekabas ar sankabas (?), tai nesikišau į geriau tuos dalykus išmanančių žmonių diskusiją…:)

      • Bobutė

        Kalbant rimtai, tai „pradėti“, manau, reikėtų nuo visų „galų“…

        Ir nuo pardavinėtojų, ir vežėjų, ir, kas dar svarbiau, organizatorių-finansuotojų, ir „stogų“ (jei tokie yra)…
        Jei dar galima suprasti (pabrėžiu – suprasti, o ne pateisinti) perkančius kontrabandą, tai su dalyvaujančiais tame „biznyje“ reikia kovoti negailestingai.

        Bet labai svarbu, kad kovos su „šešėliu“/kontrabanda kampanija nebūtų panaši į dviejų garbių žurnalistų kampaniją prieš paslėptą reklamą…

        „Nuvirkdė“ vyrai Editą-lailą, o po to kaip ir tyla, bent aš nieko nebegirdžiu… Tiesa, gal jau tos paslėptos reklamos žiniasklaidoje nebeliko?

        Taigi, jei kova su kontrabanda baigsis tik vienos kitos bobutės „nuvirkdymu“, tai gal nelabai ir yra/bus apie ką ir kalbėti? Žinoma, neteigiu jog nereikia bausti pardavinėtojų – reikia, ypač nusižengiančius ne pirmą kartą, bet, kaip jau sakiau, tai yra privaloma priemonė, bet, jokiu būdu, nepakankama.

  • Aš džiaugiuosi, kad autorius ne valdžioj.

  • Petras

    O jeigu akcizas cigaretėms ar alkoholiui būtų 4 kartus didesnis ir pagauti kontrabandinių gaminių prekeiviai būtų šaudomi vietoje arba sodinami iki gyvos galvos? Ar bobutė ir tada būtų vagis?

    O jeigu šešėlio problemas galima išspręsti didinant baudas, tai fantastika. Už bet kokią šešėlinę veiklą – šimto tūkstančių litų bauda, ir šešėlio nebėra per naktį.

    O gal ne taip viskas paprasta?

  • doktor barmental

    gerbiamas racas galvoja, kad per siena praleidziant milijonus tokiu cigareciu pakeliu imanoma veiksmingai kovoti su kontrabanda baudziant pavienes bobutes ir tuo gasdinant kitus, galbut noricius uzsiimti (ar jau uzsiimancius) kontrabnda diedukus :) :) :)
    ar ne dundukas? :)

  • studentas

    Ar reikia bausti bobutes po 20 000 Lt, tai pasakysiu taip. Bet tie, kas liepia ar sutaria su bobutėmis pardavinėti cigaretes turgeliuose nėra tokie kvaili. Ta bobutė grečiausiai turi tik drabužius savo ir geriausiu atveju gauna pensiją, iš kurios išskaičiuoti bus galima vieną kitą litą tik. Gaunantys normalų atlyginimą, iš kurio galima iešieškoti ir turintys turto, vargu ar eis patys ir pardavinės. Taigi statistiškai bus kaip su nedarbo mažinimu privertus visus susiregistruoti dėl PSD – atrodys va kiek baudų priteista, o litų išieškota tik lašas jūroje. Be to, tas skolas reikia ir administruoti. Žodžiu, ponas Račai – nepritariu dudukams, bet Jūs per daug išaukštinate tai, ko nėra ir nebus.

  • A.Račui neegzistuojantis

    Tai, ką parašė A.Račas apie smulkius nelegalius prekeivas kontrabandos mažmena yra teisinga ir suprantama, bet banaloka.

    Žymiai įdomiau būtų paskaityti A.Račo mintis, kodėl Lietuvoje jau DIDESNĖ PUSĖ žmonių toleruoja rūkalų kontrabandą? Išeina, didžioji Lietuvos dalis – dundukai??? Ką valdžia daro, ar tai nėra jos bejėgiškumas ir politinės atsakomybės stoka?

    • visiškai tamstai pritariu: jei kas nors rūko kontrabandines cigaretes ir geria kontrabandinę degtinę, tai kalti A.Kubilius ir I.Šimonytė.

      • austras

        Klausimas gerbiamam Račui. Jei kontrabandines cigaretes reguliariai perveža Lietuvos Respublikos diplomatinės tarnybos darbuotojai, tai juos bausti reikia ar nereikia? O ar reikia bausti tuos, kurie sukūrė tokią Kaliningrado tranzito sistemą, kuri leidžia klestėti kontrabandininkams? Jei jau taip užsiėmėt kontrabanda, tai gal ir pradėkim nuo URM Kaliningrado tranzito pareigūnų, o ne nuo turgaus bobutės? Galėčiau net išvardinti tų asmenų pavardes, jei kam įdomu. Labai konkrečiai. Bet kol teisingumo blauzdos per skystos ir teisingumas tik selektyvus, nematau kodėl žmonės neturėtų piktintis tokia „teisingumo“ selekcija.

        • mielas austrai, žinoma, vardykite. Aš asmeniškai pasižadu perduoti jas A.Ažubaliui ir Ž.Pacevičiui.

          • austras

            URM specialusis kurjeris Sergejus Abezgauskas
            URM specialusis kurjeris Aukštinaitis Algimantas
            URM specialusis kurjeris Chmieliauskas Stanislovas
            URM specialusis kurjeris Kuzmickas Artūras
            URM specialusis kurjeris Lukoševičius Arvydas
            URM specialusis kurjeris Lazauskas Gediminas (išmestas iš darbo už tai, kad visiems plepėjo apie tai, jog veža kontrabandines cigaretes ir sykį buvo sulaikytas su dėže kontrabandinių cigarečių, nors veždavo reguliariai ir ilgą laiką)
            URM specialusis kurjeris Malašauskas Kęstutis
            URM specialusis kurjeris Stunžėnas Rolandas
            URM specialusis kurjeris Zubelis Vladislavas
            URM specialusis kurjeris Žemaitis Giedrius (išmestas iš darbo už tą patį, kaip ir Lazauskas Gediminas, nors, kaip jau minėjau, veždavo reguliariai (gal kiek mažiau nei Lazauskas Gediminas)
            URM atašė Šiukčiūtė Eglė
            URM atašė Kaziulis Radoslavas (tuo metu) (šiuo metu dirba Trečiuoju sekretoriumi LR generaliniame konsulate Kaliningrade).
            Pastebėčiau, kad beveik visi kontrabandą reguliariai vežę specialieji kurjeriai yra buvę pasienio ar muitinės pareigūnai.
            Apie susiklosčiusią situaciją puikiai informuoti (nors nemanau, kad kada nors apie tai prisipažins) Konsulinio departamento direktorius Vytautas Pinkus, buvęs Konsulinio departamento direktoriaus pavaduotojas Tauras Pajaujis, ilgametis Supaprastinto tranzito dokumentų skyriaus vedėjas Ugnius Labutis, o taip pat skyriuje dirbančios darbuotojos. Išvardinti konsulinio departamento vadovai, mano žiniomis, prisidėjo prie suspaprastinto tranzito sistemos atsiradimo ir dabartinio jos funkcionavimo. Ši sistema yra puiki priedanga kontrabandos klestėjimui po URM stogu. Mano žinios kuklios ir apimančios tik nedidelę URM struktūros dalį. Siūlyčiau pasidomėti plačiau. Deja, spaudos tokie dalykai, kažkodėl nedomina.. :)

            P.S. Kuo daugiau galvoju apie tą aprašomą bobutę, tuo mielesnė ji man darosi. Bent jau palyginus su aukščiau išvardintais ponais.

          • mdxacuk

            Aš spėju, kad p.Račas dabar mikliai pratrins šitą informacinę bombą. Nes jeigu visi tie kurjeriai ir atašės sugalvotų kreiptis į teismą, tai jam ko gero tektų parduot ir Pylimėlius, ir džipą, ir dar nemažai metų skolas mokėti po 50 proc. iš algos.

          • mielas mdxacuk, nebūtinai reikia visus matuoti pagal savo elgesio modelį.

          • austras

            P.P.S. Netikiu, kad kažkam visą tai perduosit. Bent jau viešai tikrai ne. Net jei ir perduosit – ES pinigėlius už Kaliningrado tranzito administravimą valgo ar valgė tiek VRM, tiek URM. Kiltų didžiulis mūsų bananų respublikai visai nereikalingas skandalas, apnuoginantis visišką URM Konsulinio departamento vadovų nekompetenciją ir siekį pasipelnyti.

          • mielas Austrai, būtinai perduosiu. Raštu, kaip pilietis A.Račas, gavęs informacijos apie vykdomus (vykdytus nusikaltimus). Tikiuosi, tiek iš A.Ažubalio, tiek iš Ž.Pacevičiaus gausiu atsakymus raštu, kuriuos būtinai čia paskelbsiu.

          • Fredis*

            Pirmą kart šio tinklaraščio istorijoje pateikta gera „austro“ nuoroda.
            Man irgi kyla įtarimų kodėl valstybėje, kurios dauguma piliečių vaikšto riebiais žandais ir švytinčiais veidais, taip katastrofiškai nesurenkamas biudžetas.

          • Musė

            Austrai, aš tavo vietoje būčiau verčiau elektroniniu paštu Artūrui išsiuntusi. Bet juk tada nepasirodysi visiems Robinu Hudu, Tadu Blinda ir Betmanu viename asmenyje, ar ne?

          • austras

            Gerbiamam Račui apie tai jau ne vieną kartą rašiau šiame tinklaraštyje. Šįsyk gerbiamas Račas pasiūlė paminėti konkrečias pavardes. Tai prašom. Nei Tadas Blinda, nei Betmanas, nei Robinas Hudas. Tiesiog pavardės iš URM.

          • Valentinas

            Austro situacija šiek tiek primena tos pačios bobutės. Na ir kas, kad ji nubausta 20 000 litų, vis tiek jų neturi ir niekada neturės. Lygiai taip pat ir Austras – na ir kas, kad paminėtieji asmenys paduos jį teismą už šmeižtą ir įžeidimą, vis tiek iš paprasto socialinių mokslų daktaro, kad ir su bajoriška kilme, nieko neišpeši.
            Austrai sėkmės, nuo šiol esu tavo gerbėjas.

          • austras

            Be to, gerbiama Muse, Jūs tikite, kad tos pavardės kada nors bus labiau paviešintos, nei šiame tinklaraštyje eilinio mano įrašo rėmuose? Manau, net jeigu išsiuntinėčiau šias pavardes visoms Lietuvos laikraščių redakcijoms, jomis galbūt susidomėtų tik „Laisvas laikraštis“.. :)

          • Fredis*

            Aš anksčiau už Tave, Valentinai, tapau austro gerbėju.
            Niekada neslėpiau savo simpatijų idėjiniems, tikriems socialistams, o ne kairiesiems liberalams, kurie vartosi pagal situaciją kaip unguriai.

          • mdxacuk

            Idėjinio tikro socialisto principinė pozicija: mokesčius privalo mokėti kažkas kitas, o jie patys tuo tarpu puoselėja nuoširdžias simpatijas smulkioms kontrabandininkėms bobutėms, iš vidaus ardančioms buržuazinės sistemos pagrindus.

          • lida

            Va, va, iš pradžių bevaisis siuntinėjimas, o vėliau šūviai.

          • Fredis*

            Šiame pasaulyje vis tiek reikia kažką mylėti ir aš renkuosi austrą, nes jame yra kažkas tikro, nuoširdaus ir nesumeluoto.
            Idėjinio socialisto idėjas visuomenėje yra kam nukenksminti – tai kitų idėjų ir ideologijų propaguotojai. Svarbu kad jos būtų tikros, nesurogatinės.

          • austras

            Matote, gerbiamas Mdxacuk, tikras socialistas visada bus palankesnis bobutėm ir spec. kurjeriams, kurie cigaretes pardavinėja pakeliais ar blokais nei kontrabandą organizuojantiems komskiams ar kontrabandinei sistemai šiltnamio sąlygas kuriantiems labučiais.

          • austras

            Gerbiamas Artūrai, jei tikrai siūsite tokį užklausimą į URM, tai galiu jus informuoti, kad su minėta informacija (neminėdamas konkrečių pavardžių) prieš kelis mėnesius jau esu konfidencialiai kreipęsis į europarlamentarą J.V.Paleckį. Minėjau faktus, jog URM konsulinio departamento supaprastinto tranzito sistemoje vyksta nusikalstama veikla. Mano žiniomis, minėti URM darbuotojai reguliariai veždavo (veža) kontrabandines prekes. J.V. Paleckis pažadėjo apie tai informuoti URM vadovybę. Rezultato iki šiol nematau.

          • austras

            Atsiprašau „siųsite“

          • Valentinas

            Austrai,
            Ar teisingai supratau, kad esi ir policininkas, ir prokuroras, ir teisėjas, atlikai visų šių pareigūnų funkcijas ir rezultatas kuris tau būtų priimtinas ir kurio lauki gali būti tik vienas?

          • austras

            Minėtos informacijos kopiją, tuo pačiu metu kai siunčiau J.V. Paleckiui, esu konfidencialiai persiuntęs ir Jums. Atsiprašau, kad jo nepasirašiau pats, savo vardu. Vis dar noriu gyventi.

          • lida

            Va, va, dabar jau gyventi nebenori. BUs šūviai.

          • Rytis I

            Nu bet vistiek keistai čia kažkaip.. Kam tada specialios tarnybos, telefonai, galų gale pristatai, pateiki turimą medžiagą ir iš kur. Kreiptis į Paleckį… Ką, vėl nuo tironų gelbėsim pasaulį? Tokiems tik zaciepką duok, tuoj pripūs burbulų, sumaišys su keliais fakteliais (?) ir turėsim eilinę politinę pliurzą. Nunežinau. Nu nepatinka.

          • Nesvarbu

            austrai, ar Jūs blaivus? „Laisvu laikraščiu“ pakvipo, tai jau taip. Ką reiškia tos pavardės, kaltinimai? Kur įrodymai? Be mokesčių vienam keleiviui (tame tarpe ir URM darbuotojui)iš trečiųjų šalių į ES juk yra leidžiama įvežti tam tikrą cigarečių,cigarilių, ar cigarų vienetų skaičių! Net ir rūkomojo tabako:) Austrai, ar tai nepanašu, jei čia patalpinčiau sąrašą tų, kurie vištas vagia, o ten puikuotųsi koks fredis,musė ir austras:)) Dar žiauriai nepatiko subtilus pasityčiojimas iš A.Račo, esą ir jis gavo sąrašą, tačiau taip pat niekingai nutylėjo, kaip koks Paleckis. Man visai nejuokinga.

          • Regis

            Austrai, jeigu šioje vietoje žiauriai pajuokauti tai nepamiršk (dabar jau) reguliariai čia parašyti bent po komentarą, žinosim, kad esi sveikas ir gyvas.

            Jeigu rimčiau sėdžiu ir stebiuosi tokiu pilietiniu poelgiu. Netikiu, kad tie aprašyti asmenys bus bent tikrinami, tačiau žiauriai malonu, kad šalia visų mūsų yra taip besielgenčių. Kaip tik norėjau parašyti apie tai, kad turi būti sukurta efektyviai veikianti informacijos apie kontrabandą gavimo ir tikrinimo sistema. Ir manau piliečiai pranešę apie tai turi būti skatinami. T.y. jeigu padedama atskleisti rimtus atvejus.

            p.s. laikykis žmogau, nepamiršk, kad šiais laikais nebereikia vardo pavardės užtenka ir IP (kai kada), o kontrabanda spėju kaip vėžys pažeidęs ištisas valstybės tarnybas. Ir jau čia neaišku į ką kreiptis ir į ką geriau nereikia.

          • Nesvarbu

            Beje, nors kurjeris ir naudojosi diplomatiniu neliečiamumu, tačiau tai tik pėstininkas. Tokius veikėjus pati URM per ikiteisminius ir teismus pati patvarko. Jau kiek tokių bylų buvo. Kasdienybė.

          • Regis

            Nesvarbu, aš taip suprantu, kad A.Račas netikėtai įsigis (ar įsigijo) naujų savo tinklaraščio skaitytojų iš URM? Ar aš klystu?

          • Nesvarbu

            Aš esu senas skaitytojas. O atsakant į klausimą,-deja, Regi, ir šį kartą klysti.Kaip ir visuomet.

          • Regis

            Nesvarbu, turit akivaizdžių teksto suvokimo problemų. Ar tikrai aš turėjau omeny tamstą ar tiesiog tamsta norėjo turėti save mano omeny? Aš suprantu, kalbos stilius kartais būna sudėtingas, bet gi ne visada būtina skaityti skubant arba skubiai skaityti?

            Beje visai malonu netikėtai aptikti labai gerą mano rašybos žinovą („kaip ir visuomet“), tačiau šį kart bijau, kad esu apgaudinėjamas. Nei aš klydau visuomet, nei pats viską esi skaitęs, kad taip galėtum teigti.

          • austras

            Gerbiamas Nesvarbu, papostringavot čia iš piršto laužtas pastabas apie tai kas leidžiama ir neleidžiama diplomatinės tarnybos pareigūnams ir net nežinot, jog LT diplomatinės tarnybos pareigūnai kirsdami LT sieną FAKTIŠKAI yra tikrinami labai retai. Tuo tarpu Baltarusijos bei Rusijos pasienio pareigūnai nei specialiųjų kurjerių nei diplomatų faktiškai netikrina niekad. O dėl spec. tarnybų – galiu konkrečiai papasakot kaip įsitikinau jų darbo „rezultatais“. Bet tai nėra pasakojimas, kurį galėčiau išdėstyti viešojoje erdvėje.

          • austras

            P.S. Iš gerbiamo Račo aš nesityčiojau. Tai buvo konfidencialus raštas europarlamentarui, kurio kopiją gavo ir gerbiamas J.V.Paleckis. Tik tiek.

          • austras

            Atsiprašau, „gavo ir A.Račas“.

          • mielas austrai, galiu žinoma klysti, tačiau niekaip nepamenu, kad būčiau gavęs tokį laišką. Gal kokiam kitam A.Račui siuntėte?

          • Nesvarbu

            austrai, bet kuriuo atveju aš taip pat jau esu Jūsų gerbėjas, kaip ir Valentinas. Jei kas, tai kartu kovosim! Tik mums reikės stipriai pasistengti, norint atsispirti saldžiai pagundai būti policininku, prokuroru ir teisėju viename.

          • mdxacuk

            Austro kompromatus garantuotai perima valstybininkų klanai spectarnybose. O jo paties jau gal ir gyvo nebėr. Tik kurį laiką kažkas dar rašinės jo vardu, kad nieko neįtartume. Austre, jei vis dėlto dar esat gyvas, prižadėkit visiems, kad nerizikuosit siusioti per langą, nebent tik iš pirmo aukšto.

          • austras

            Gerbiamas Račai, aš Jums persiųsiu dar kartą, tą ką, siunčiau. Tikrai turėjot gaut. Bet ten buvo anonominis raštas, tad galėjot ir ištrint. Pilnai suprantu.

          • miela lida, nelabai suprantu, kodėl tiek laiko buvus „lida“ tamstai staiga panoro pasivadinti „Austru“…

          • asmenybes susidvejinimas manding?

          • mdxacuk

            O ką aš sakiau? Gal jau laikas kreiptis į policiją? Įsipainiojot į istoriją.

            O gal nei to austro, nei lidos niekad ir nebuvo? O buvo koks nors laurinkus? Arba lopeta?

          • na, nebent tamstos minimi asmenys yra lidos bendradarbiai arba vienas iš jų ir yra „lida“.

          • Įdedu Austro -lidos nuorodą pipedijoje su pavardėmis.

          • Bobutė

            p. A. Račai,

            ar teisingai supratau, kad po „lidos“ ir „austro“ slapyvardžiais slepiasi vienas ir tas pats asmuo?

          • miela bobute, supratote neteisingai. Čia taip lida bandė pajuokauti, bet budri cenzūra tų juokelių nesuprato ir jų į eterį nepraleido.

          • Bobutė

            Dėkoju už paaiškinimą.

        • Rytis I

          Reiktų suprasti, – bobutė tėra simbolis, matavimo vienetas. Kuo aukščiau – tuo daugiau bobučių viename. Kol nenustatytas matavimo vienetas, tol negalime išmatuoti žemesniojo/aukštesniojo diplomatinio ešelono asmens „bobučių“ skaičiaus. Todėl viskas tvarkoj, pradėti nuo fundamentaliųjų apibrėžimų yra gerai.

      • A.Račui neegzistuojantis

        žinoma, nei A.Kubilius, nei I.Šimonytė visiškai niekuo nesusiję su ekonominiais procesais, negali jų įtakoti.

        Tikriausiai marsiečių priedermė yra formuoti Lietuvos piliečių neigiamą požiūrį į kontrabandą, įvesti optimalius ir subalansuotus mokesčius, priimti kt. sprendimus, t.y. pasiekti, kad vieni piliečiai, išsisukdamo nuo mokesčių, neparazituotų kitų sąskaita.

        Tikriausiai ufonautai sužlugdė renovacijų programą, „Saulėlydžio“ komisiją.

        Ir dėl to, kad skolinomės milijardus už 9,4%, 7,625% metinių palūkanų, kai galėjome kaip latviai iš TVF gauti už 3,5%, todėl per 10 metų prarasim net per 2 mlrd. Lt (jei tik biudžetas iš viso dėl tokių įsipareigojimų nebankrutuos), kalti irgi, žinoma, kosmoso vaiduokliai.

        Prieš 2008 m. „naktinę“ mokesčių reformą tuometinis finansų ministras A.Šemeta gąsdino, kad „jei nieko nedarysim, biudžeto deficitas bus 5% nuo BVP“. O šiandien turime 9%.

        Čia vis kaltos juodosios kosmoso jėgos ir Lietuvos dundukai. Iš tikro, kuo čia dėti A.Kubilius su I.Šimonyte?

  • Aras

    Bobulei beliko tik nuo Baltojo tilto nušokt. Ir cigaretes ji pardavinėjo vienu tikslu – atitolinti ankščiau paminėtą neišvengiamybę.

  • oneguy

    Dalis komentatorių slepiasi po „reikia pradėti nuo kito galo“, „bausmė neefektyvi“ (netaikoma Regiui) ir panašaus tipo pasisakymais. Paliekame šitus dalykus nuošalyje ir išsiaiškinam – tai ar reikia bausti kontrabandistus? Smulkių – tų iš kurių perkate – nereikia?
    Aišku, kad reikia gaudyti ir stambius, bet tai sėkmingai ir daroma, kaip paminėjo lv, bet rypauti dėl likusiųjų nereikia, jie taip pat nusikaltėliai.
    Negalima pasislėpus po kažkokiais argumentais šitą bobutę paversti auka. Septintas kartas… recidyvistė, ne kitaip.

    • doktor barmental

      kas sekmingai daroma? atsipeikek gal

    • Trakimas

      Nereikia sukurti prielaidų kontrabandai ir nereiks „kovoti “ su liaudies priešais.Tai taip paprasta suprasti normaliems žmonėms…:)

  • mdxacuk

    Negaliu sutikti su kai kurių ūbautojų neatsakinga nuomone, kad reikia bausti komskius, o bobučių neliesti. Jei pasodintume komskius, tai pagalvokit, kiek bobučių liktų be darbo ir pajamų.

  • Joana

    to doktor barmental – 10 balu!

    • doktor barmental

      aciu brangioji

  • lakunas

    Manau, kad A.Račas turėtų būti nusivylęs tuo, kokias komentatorių (šio tinklaraščio) reakcijas iššaukė įrašas. Turėtų būti „gana liūdna“. Nes ir čia „dauguma komentarų – tiesiog dundukizmo viršūnė“. Dundukai jau nebetelpa „Delfyje“, dundukizmo užkratas plinta… O vakcina dar neišrasta.

    • Bobutė

      „Dundukai jau nebetelpa “Delfyje”, dundukizmo užkratas plinta… O vakcina dar neišrasta.“

      Patiko. Šaunuolis, šmaikščiai…:)

  • respondentas

    Oho Račui ablomas gavosi su savo ciniškos nuomonės atviru išsakymu! Tokio ablomo nesitikėjau! Įvadas: senovėj nebuvo nei alkoholio nei cigarečių kontrabandos, nes geriausias biznis, dėl ko ir kariaudavo buvo mokesčių surinkimas. Romos imperijoje įvaldytas tobulai!
    Mokesčių surinkimas yra ir dabartės geriausias biznis, skatinantis per rinkimų kampanijas išleisti tūkstančius kartų daugiau nei po to bus gauta iš atlyginimo!
    Ir Račas nori pasakyt, kad iškrypusi valdžia, savo iškrypusiems poreikiams tenkinti rinkdama mokesčius juos gali kelti ir dėti iki iškrypimo, o kiekvienas nepasitenkinimas yra nusikaltimas turintis susilaukti bausmės kad visi aplinkui bijotų!? Račas gyrėsi į Kanarus važiuosiąs ar kur? O gal su tokiomis nuomonėmis apie valdžios tobulus sprendimus ir tautos didelę baimę nepaklusti sprendimams reikėtų Račui pirmiausiai apsilankyti Šiaurės Korėjoje ar Kuboje?
    Kontrabanda yra vienintelė atsvara iškrypusiems valdžios sprendimams ir aš prie jos prisidėčiau mielu noru, nes taip valdau neaprėpiamą besotiškumą!
    be to vagiu šilumą, kad pakenkčiau Rubikonui ir elektrą, kad elektrą pakenkčiau iškrypusiems Lietuvos energijos norams! IR TUO DIDŽIUOJIUOSI!!!
    Tiesa mielai eičiau legaliais būdais, kaip ėjau parašus rink dėl LEO su Raču ir stovėt prieš Rubikoną su JDJ ir kitais. Bet pasirodo kad to nereikia – vienintelė būtinybė pasirūpinti kad valdžiai saugiai galėtų mokesčius nustatyt ir juos sėkmingai surinkt.
    manau daugelis čia komentavusių galėtų eiti į draugovininkų būrius tokiais misijai!
    Oj liūdna dėl avinų bandos ir kaip linksma valdžiai tokius melžt – vistiek suvaryti į tvartą tik pamūks, O jei kas bandytų langus išaust seimo tai pati banda atsisuks ir juos sumins!
    baisu.

    • lv

      Nežinau kur jūs buvote tomis dienomis, kai neiškrypę mūkiantys respondentai vis rinkdavo valdžią…
      Siūlyčiau susirūpinti psichine sveikata, nes tokia šizofreniška priešprieša (iškrypusi, supuvusi valdžia ir jos engiama liaudis) yra klasikinis, klinikinis atvejis…

      • respondentas

        lv > bėgau rinkti tai ką laikraščiai pasakydavo. Tarkim sakė koks Adamkus gražus, Grybauskaitė šaunuolė, sakė kaip konservai Lietuvą nuves į šviesą, kaip paksininkus, užpaskinykus išnaikint – dariau kaip laikraščiai sakė…. kaip ir pats spėju….?
        Beje per tokius klasikinius šizofrenijos atvejus, kai kažkas vis pakildavo prieš valdžią už engiamą liaudį, senelėje Europoje buvo išvesti naujos rūšies žmonės ir naujos rūšies valdžia. Žmonės iš valdžios gali pareikalaut atsakomybės, o valdžia jaučia įsipareigojimus. Tiesa po ilgų ramybės metų ten irgi išsigimstama, bet liūdniausia kad pas mus dar net gimt nepradėjo!

        • lv

          A, tai reiškia, kad be valdžios, pas mus dar ir laikraščiai iškrypę. Nu baisu. Ir kaip gi čia profesoriaus Preobraženskio nepacituosi: „…разруха не в клозетах, а в головах.“

          Jūs kada Grūto parke buvot? Tai siūlyčiau pasivaikščioti prisimenant, kaip senelėje Lietuvoje (ir Europoje taip pat) engiama liaudis išvedė naujos rūšies žmones (tą pačią engiamą liaudį), naujos rūšies valdžią…
          O, beje, labai įdomus, netipiškas simptomas — reikalauti atsakomybės užsikėlus kojas ant stalo su buteliu kontrabandinio šnapso ir kontrabandinės machorkos cigarete burnoje. Taip ir girdisi atsakomybės reikalaujantis, negromuluotas — разруха!

        • Mantoske

          Respondente, gal geriau ir tu emigruok. Mums bus geriau be taves.

  • Mantas

    Kai paskaitai komentarus internete, tai pasidaro dėl situacijos šalyje, ar ne Račai? Žmonės neturi jokios pasaulėžiūros į teisingumą. Kas dėl to kaltas Račai, kokia šalis juos užaugino? :)

  • respondentas

    lv > brangusis
    Jeigu – bent kartais pasiimate kokį Frankfurter Algemainą ar The Taimsą, (račas jei skris ne LOT-u gali parvežt!) kurio apglėbti rankų ilgio neužtenka, visada liūdna pasidaro pasiėmus solidžiausiu vadinamo Lietuvos ryto leidinį. Ypač jaudina tokios aktualios užsienio politikos priedo Rytai – vakarai temos, kaip „Brazilijos gražuolės …. milijonierius vilioja…“ ar „G8 lyderių įgeidžiai keliaujant“. Labai seniai varčiau, bet šis solidus priedas retai būdavo be stambios krūtinės – spalvotos! Nu bet kitiems spalvotos didelės nuotraukos gal ir yra kokybės ženklas!
    Būtent todėl mieliau paskaitau Račo blogą bent jau RSS-e.
    Jeigu – prieš tai skaitėte komentarą, tai pastebėjote, kad minėjau svarbesnius savo veiksmus reikalaujant atsakomybės – rinkau parašus su Raču, labai dažnai išeidavau su JDJ. nežinau – gal ir jus sutikau? A? A tai tik runkeliams?
    Visgi efektyviausia protesto forma laikau mokesčių nusukimą, smulkią prekybą nes tada valdžiai nori nenori reikia sugalvoti kaip čia išsisukti – reikia užpakalius pajudint. Aišku su prekybos tinklų pagalba smulki prekyba labai sėkmingai marinama ir daugelyje vietų išnaikinta ilgiems metams, bet džiaugiuosi kad vis dar atsiranda bobučių, taip niekingai griaunančių Kubiliaus gerovės valstybės pamatus.
    Galite bandyti absoliutint šarikovais, bet visgi būnant Preobraženskiu reikėtų suprasti, kad vieną kartą iš skurdo gali ištraukti Bormentalį ir šis pasiliks tavo namuose ir nuolankiai tarnaus, bet kitą kartą gali ištraukti ir Šarikovą. Žmonės skirtingi ir kas kas, bet profesorius tai turėtų suprasti geriausiai. Izraelyje lietuviai absoliutinami žydšaudžiais, bet jūs ko gero su tuo nesutinkate?
    Tad kas jums girdisi nežinau, bet jau kieno kieno, o mano nuomonės turėtumėt atidžiai klausytis, nes esu būtent tas, kurio nuomonė pateikiama kaip teisinga, kai laikraščiai pradeda rašyti kaip elgtis ar galvoti reikėtų tuo ar anuo klausimu – t.y. „aukštąjį išsilavinimą turintis didžiųjų miestų respondentas“ Didžiųjų beje ne Lietuvos ar Europos, bet pasaulio mastu,…

    • lv

      Tai vėl reikėtų kaltinti iškrypusią valdžią, kad tūlas respondentas varto lrytą ar dar ką prasčiau/ploniau (kas telpa per būdelės staktos plotį bent sulenkus); ką jau ten iki Frankfurter Algemain’o…?
      Na ir vėl kalti tie vagys valdžioje?! Šitaip liaudį nuengti, apgauti…
      Разруха!
      Ir jau geriausia tada vogti! Na taip tiesiogiai, kad tie valdžioje žinotų! Kad jie žinotų kur vėžiai žiemoja! Nes niekada respondentai nerinko nieko tinkančio, padoresnio: vien tik supuvusius, iškrypusius, nes juos visada apgaudavo tie, kurie
      valdžioje, t.y. supuvę, iškrypę?!
      Ar jums dar ne šizofreniška…?
      Ir kodėl man atrodo, kad turiu vėl pacituoti numanomą jūsų pasiūlymą, Šarikovo lūpomis:
      „Да что тут предлагать?.. А то пишут, пишут… Конгресс, немцы какие-то… Голова пухнет. Взять все, да и поделить…“

      • respondentas

        lv > Nu apie absoliutinimus bandžiau parašyt, bet kaip matau nesupratot. Tad siūlau priimti gerbiamo Bormentalio poziciją ir kiekvienu klausimu ieškoti profesoriaus nuomonės. Profesoriaus nuomonė paprastai skelbiama laikraščių dalyje kur pateikiamos apklausos. Kaip numanote ji pateikiama ties „aukštąjį išsilavinimą turinčių, didžiųjų miestų respondentų“ atsakymu! O aš visgi matau tikslingiau savo mėsa ir protestais prisidėt prie valdžios skatinimo, o šiuo metu mokesčių nedavimą jiems matau efektyviausia priemone.
        P.S. Esu susižavėjęs jūsų atsidavimu valdžiai! Gal reikėtų pasvarstyti jos net nekeisti? Tarkim kam čia tą Navicką pulti? A? Negi dabar „pazrūcha“ darysi? Juk tik šarikovai gali reikalauti iš tokios valdžios atsakomybės. razrūcha.
        Sujūsų valdžiai adaptuotomis pažiūromis esate ne vietoj gimęs Šiaurės Korėjos ar Kubos pilietis. Ten valdžia tokius per švietimą štampuoja! Tarybų Sąjungoj irgi štampuodavo tokius valdžios sprendimams adaptuotus! … O gal jūs pasilikęs nuo tos sistemos? Nu tada nieko – Kubiliui irgi tokių reikia! patogūs žmonės mokesčius surinkt ir saugot valdžią nuo tų kurie nepasitenkinimą gali išreikšt. Draugovininkų raištį ir frazę frazę „Šarikovas – razrūcha“ ir saugom parlamentą nuo langų dužimo. Kaip matau pastarąją frazę įvaldęs neblogai!

        • lv

          Jums jūsų šizofreniškų refleksijų ir supratimo apie valdžią praktinis eksperimentas (beje, jei nežinote, tai ir vakarų Europos, gerbūvio valstybių šešėlis siekia ar viršija penktadalį BVP…):
          sudėkite krūvon 6 obuolius (3 supuvusius ir 3 — ne), užsimerkęs juos sumaišykite ir tris išsirinkite. Atsimerkite. O siaube, visi obuoliai supuvę! Supuvę jau ir tie, kurie nebuvo supuvę ir dėl to kalti, žinoma, supuvę obuoliai, kuriuos jūs išsirinkote!
          Nereikia tos IDIOTIŠKOS sofistikos ir demagogijos pateisinti elementarioms vagystėms, lyg tai būtų kažkokia rezistencija valdžiai kaip režimui (šia prasme būtų galima įtarti jūsiškį užsilikimą nuo režimo; anuomet irgi vogdavo iš visur, kur tik galima buvoir taip prisidėdavo prie valdžios griovimo!)
          Įvardinkite nors vieną obuolį (tą gražiausią, tvirčiausią), kuris valdžioje nesupūtų jau nuo to momento, kai jūs jį ten išrinktumėte (jei ne jūsų akyse, tai kito analogiško respondento, kuris jau kitą dieną šauks — supuvęs, iškrypęs, melagis; vogti yra moralu, įstatymai negalioja ir jų nereikia, šalin rankas nuo vagių!)

          • respondentas

            lv > brangusis. sutinku su jumis dėl vagysčių. Pilnai! Jūs manote man nesinori gyvent kaip danui ir didžiuotis kad sumokėjau mokesčius ir gaunu: švietimą, gydymą, apsaugą, paslaugas! Oj kaip norisi! Bet matydamas valdžios veiksmus netikiu kad tuo keliu einame. Štai ir nenoriu būti dalininkas tokiame „darbe“. Todėl ir protestuoju! Mokesčių nemokėjimą laikau vienu efektyviausių protestų.
            Tiesa galima bandyti protestuoti su transparantais ir vėliavomis. Pamenate, kai Adamkus turėjo pasirašyt LEO įstatymą? tada tauta 2 dienas tūkstančiais stovėjo prie prezidentūros. Adamkus sakė: „žiūrėjau pro langą, gražu. Ašara ritosi. O tada nuėjau ir pasirašiau įstatymą“. Ciniška. Erlicko knygose eilinė situacija. Beliko tik marškinius kruvinus išdėliot. O gal dar protestuot? Su JDJ protestavom metus! rezultatas? … Liūdna.
            Štai ir nenoriu savo pinigais remti tokios valdžios. Ir mokesčių nemokėjimą matau kaip efektyviausią būdą koreguoti valdžios sprendimus.
            LEO kūrimas iššaukė piliečių boikotą Maiksimai. Mažas jis buvo. Bet dalis prisidėjo. Aš irgi. Tai man kainavo, nes kitur dažnai brangiau. Bet Maiksima pajuto. Galvojate valdžia nepajustų kad reikia keistis jei liktų mažiau tokių kurie aklai paskutinį litą neša ir dar dėkoja kad anie juo apmoka aukščiau paminėtų kontrabandininkų pragyvenimą Kaliningrade! Ačiū – aš tokiam darbe nenoriu dalyvaut…

  • bn

    Visiems smerkiantiems bobutę pabandžius pragyventi su jos pajamomis, tai kokie 95 procentai garantuotai taptu kontrabandistais

    • dzyvai

      Vienos bobutės, kai nepragyvena su turimomis pajamomis, eina valgyti nemokamos sriubos, prašo kompensacijų už šildymą, ar (ir) ranką ištiesia prie bažnyčios. Tokias visada paremiu, ir nežiūriu į veido išpurtimo ar nosies mėlynumo laipsnį.

      Kitos bobutės (diedukai) nusprendžia prisidurti nusikalstamu būdu – juos, manau, reikia teisti neatsižvelgiant į žandų pūstumo laipsnį.

      Beje, dauguma pensininkų (gal net tavo minėti 95%) ir gyvena su varganomis pensijomis, bet juk ne visi tampa kontrabandos pardavėjais…

  • nerijus

    20 metų keitėsi valdančios politinės partijos, prezidentai, seniūnai ir jų rėmėjai rinkimuose.
    20 metų vyko kontrabanda ir ji vyks, nes tokia sistema. Ir nes sovietmetis čia kaltas ar esamoji „valdžia“, o Žmonės.

    Bendras Lietuvos sienos ilgis – 1732 km

    Rusija (Kaliningrado sritis) (sausumos sienos ilgis – 255 km, Kuršių mariomis – 18 km, jūra – 22 km).

    Baltarusija (sienos ilgis – 677 km),

    Didžiausi kontrabandinių prekių „srautai“ keliauja iš Rusijos ( Kaliningrado srities ) su kuria turime tik

    255+ 18+ 22km=395- ių kilometrų ilgio sieną, kurios, po įstojimo į ES, saugomas ilgis sutrumpėjo nuo 1732 km iki 1018 km. O saugumo kokybė?..Pagerėjo?..
    Tik išsiplėtė ( palengvėjo ) kontrabandos platinimo mąstai nuo 65 tūkst. kv. km iki 4 324 782 kv.km

    Pakanka žvilgterti į Lietuvos paežeres ir kitas gražias vietas ir pasiklausyti žmonių pasakojimų, kokios „bobutės“ ten pasistatė „kaimo turizmo“ sodybas ( net panaudojant ir ES, ir galimai, iš kontrabandos ).

    Bobutės jūs bobutės…

    p.s. pasakė prezidentė:
    – Dirbam!!!
    Ir visi „pluša“, kruta, juda,..net žaliuoja iš pamėlynavimo.
    Užsakinėja straipsnius spaudoje, TV, radijuje kokie jie šaunūs pagauti „bobutes“, kai tikrieji kaltininkai sėdi prie ikra ir vynu nukrautų stalų( blogiausiu atveju ) ir juokiasi iš šių reportažų; už kuriuos jie patys ir sumokėjo ;)

    Šou tęsiasi ir be olialia pupyčių ar opapa žirniukų…

    • Regis

      Nerijau, o prie kuom apkrautų stalų sėdi geriausiu atveju? (tik nepradėk sakyti, nes netikiu, kad žinai). Mintis tavo aiški ir suprantama, viskas gerai, tik va tie priedai kaip čia pasakius – jie visai ne būtini. Jie netgi trukdo. Tai, kad kontrabandininkams gerai gyvenasi neabejotina, tik va nuo to ar tų parašysi kas pas juos ant stalų ar ne, jie nuo to geriau ar blogiau negyvens. Ir jau savaime aišku kontrabandos problemos dydis (mastas) ar svarba nepasikeis. Mesk tu vieną kart tą seimūnišką kalbos manierą, kai į tekstą kaip patiekalą prikišama visokių E, kad patiekalas būtų skanesnis / kalba (atseit) suprantamesnė ir priimtimesnė liaudžiai (skaitytojams ar klausytojams). Arba jau jeigu tą darai tada atsižvelk kas skaito šį tinklaraštį, man pvz., kad įtikimiau būtų parašyk su kokiais automobiliais važinėja, Artūrui (galbūt) kokius cigarus rūko ir t.t.

      • nerijus

        Regi

        Nevalgau maisto produktų su E ir Jums nerekomenduoju; remiu ekologinį ūkį.
        Žinoma, kad nieko nepasikeis. Vogė ir voks. Nešė ir neš kontrabandą. Tai ne šio ar praėjusio amžiaus problema- ji daug senesnė.
        Nežinau ko reikia Žmogui, kad jis suprastų- nušluoti nuo žemės paviršiaus?..Nemanau, kad tai padės, nes, negalima galvoti, kad žmogus neprieis vėl prie to paties?..

        austras kažkada gyrėsi, kad ėjo parūkyti kontrabandinių cigarečių :) Tai ir jo:
        negalima bausti pasigailėti- 20 tūkst. Lt.

  • Jonas III

    Integruos Grybauskaitė Putiną, Medvedevą ir Lukošenką į Europą, tie suvienodins kainas (akcizus) ir neliks problemos (bobučių). Tik gal negerai, kad padaugės bedarbių …

    • nerijus

      Jonai III

      Jei suvienodinti viską, tai ir minimalią algą, pašalpas ir t.t., o ne tik PVM’ą ir kt.
      Man tai „kvepia“ TSRS.

  • Dottore

    Nuo kokiu gudziu 2006 ar septintu metu bobutes nebeturi invalidumu (tik pensija Ir jokios I ar II grupes). Persasi mintis, kad straipsnis tiesiog is pirsto islauztas. O visi taip smagiai diskutuoja……

  • kestutis d

    Kas yra įdomu ir ką daugelis suignoruoja, kad bobučių dalyvavimas kriminaliniame pasaulyje yra gana senas tradicijas turintis dalykas – jau sovietiniais laikais prekių realizacija kaip tik buvo patikima įvairioms bobutėms, kurios iš to nemenkai pelnydavosi. Taip pat alkoholio ir narkotikų prekybos ‘taškus’ dažnai turėdavo būtent bobutės. Šiais laikais jos paėmė ir pelningą cigarečių prekybą. Dėl šio reiškinio priežasčių – tai net sunku pasakyti, kodėl būtent bobutės, o ne išimtinai jauni vyrukai prekiauja nelegaliomis prekėmis, nors atsakymų čia greičiausiai ne vienas – vienas dalykas, kai baigiasi prostitučių ‘darbinis’ amžius, daugelis jų gali nueiti į prekybą. Kitas dalykas – visada jaunimą ir vyrišką jėgą išnaudoti ten, kur jos reikia, o ne ten, kur reikia daugiau kantrybės ir išlaukimo, ko prekyba ir reikalauja. Na, ir dar viena priežastis – bobutė visada atrodo palyginti nekaltai, jei įkliūva – pvz., jei už prekybą būtų nuteistas vagis recidyvistas neseniai išėjęs iš pataisos namų, rypavimų apie neteisingumą ko gero būtų mažiau (nors jo pajamos taip pat mažos, jis taip pat nieko neturi – taigi, beveik tokia pat socialiai pažeidžiama būtybė kaip ir minima bobutė).
    Bet, deja, žiniasklaida jau supurenusi dirvą, ir samprotauk nesamprotavęs, o kas kaltas – jau visiem aišku.

  • Yra šioje istorijoje ir kitas aspektas. Gi dabar Vyriausybė ir atsakingos institucijos galės drąsiai raportuoti apie „pasiekimus“ stabdant kontrabandą: va – netgi bobutę nuteisė. Ir daugelis žmonių netgi patikės, nes apie tai skaitė žiniasklaidoje, matė per TV… O aš manau, kad tai tik viešųjų ryšių specialistų sudėlioti akcentai ir daugiau nieko. Tuo tarpu žiniasklaida visiškai neinformuoja apie tai kaip vyksta bylos kitose, didesnius mastus apimančiose bylose.

  • Kestutis

    Labai teisingas Artūro pastebėjimas. Aš irgi už.
    Gaila bobutės, bet įstatymas ir tvarka turi būti aukščiau, gal tada ir likusios bobutės susiprotės to nedaryti. Kodėl? Nes tai yra paprasčiausias nusikaltimas.

    Negalima nusikaltimo dangstyti socialine padėtimi. Kaip ir negalima pateisinti kanibalizmo bado atveju. Išimtis nebent būtinoji gintis, kada gresia pavojus gyvybei.

    Apskritai Lietuvoje yra per mažai atsakomybės. Visi reikalauja tik teisių, o negalvoja apie savo pareigas. Taip ir užgimdoma anarchija ir chaosas, kuriuo paskui ir piktinamasi.

  • Joana

    Gerbiamas Artūrai, neabejotinai turi geba skaidriai mąstyti, logiškai samprotauti, sistematiškai dėstyti teiginius. Be to gausus tamstos žiniu bagažas… Esi beveik beveik deimantas… Kodėl beveik? Nes per mazai kvestionuoji savo poziciją. Va, kilo mintis, kad „va taip it taip va ir ne kitaip“, ir jau skubi tai pareikšti savo blog’e. Žinai, kai kurie tamstos įrašai aštrūs ir teisingi kaip deimantai, o kai kurie – anglis ir nieko daugiau. Gaila, kad žmogus, kuriam tiek daug duota, deja deja… nerealizuoja viso savo potencialo. Puikybe, skubėjimas… ir gaunasi tai kas gaunasi… Kad ir šiame straipsnyje tamstos išdėstyta pozicija… KAIP GALI BŪTI ĮSITIKINĘS, KAD TAI TIESA? Kokie parinkti žodžiai, teiginiai… Gaila… Kaip kad panašiai būtų gaila, jei per mis konkursą balsuotum už merginą, kaip už MIS ELEGANCIJĄ ir po to ją pamatytum parke besikeikiančią, besispjaudančią ir susikūprinusią kaip žarsteklis… Esi mylimas, esi populiarus, tamstos blog’as pritraukia žmones, bet ne visada jautiesi atsakingas už informaciją, kurią pateiki tave mylintiems ir vertinantiems skaitytojams. Būk aštrus ir spindintis išmintimi bei tiesa kaip deimantas, prašau tavęs, kaip tave TIKRAI vertinanti skaitytoja. Ir tiesa ir šviesa lai tavo žingsnius telydi.

    • Kestutis

      Gerbiama Joana, norėčiau apginti Artūrą. Ar galėtumėte argumentuočiau paaiškinti, kas Jums nepatiko Artūro komentare, nes tik perskaičiau kažkokius emocinius purslus ir tiek.

      Jeigu užkabinama tai, kad neva Artūras nori viešai nuteisti bobutę be teismo, tai jau atleiskit, bet tai netiesa. Jis kalba apie principą – negalima pateisinti nusikaltimo (jeigu jis toks yra) dėl to, kad bobutė vargšė. O teisti yra teismų reikalas.

  • Bobutė

    Turiu pripažinti, kad p. austro poelgis mane šokiravo.

    Viena – konfidencialus kreipimasis į europarlamentarą, žurnalistą ar, tarkim, į teisėsaugos institucijas ir jau visai kas kita – viešas kaltinimas nusikaltimais, nurodant vardus ir pavardes…

    Tai arba pilietinis poelgis vertas didžiulės pagarbos, arba poelgis, slepiantis ne labai švarius asmeninius motyvus… Vertinimas, mano galva, priklauso nuo to ar tai yra tiesa ir ar p. austras turi įrodymų savo teiginiams pagrįsti. Bet kokiu atveju, būtų puiku jei šiuo klausimu savo žodį tartų teisėsauga.

    Kuo gi p. austras kaltina URM pareigūnus?

    Specialiuosius URM kurjerius–„ reguliariai veždavo (veža) kontrabandines prekes.“

    Konsulinio departamento vadovus ir darbuotojus:
    – „…URM Konsulinio departamento vadovų nekompetenciją ir siekį pasipelnyti.“
    – „Išvardinti konsulinio departamento vadovai, mano žiniomis, prisidėjo prie suspaprastinto tranzito sistemos atsiradimo ir dabartinio jos funkcionavimo. Ši sistema yra puiki priedanga kontrabandos klestėjimui po URM stogu.“

    Galima suprasti, kad URM Konsulinio departamento vadovai, siekdami pasipelnyti, sukūrė/prisidėjo kuriant nusikalstamą kontrabandos priedangos sistemą (turbūt ją ir sugalvojo?) ir dabar, kartu su kitais darbuotojais, ja naudojasi.
    Stipru, net, sakyčiau, labai stipru…

    Pateiksiu keletą neginčijamų faktų.

    1. Lietuva į ES įstojo 2004 metais.
    2. ES Taryba, įvertinusi būsimą plėtrą ir naują situaciją, 2003 m. balandžio 14 d. priėmė Reglamentą (EB) Nr. 693/2003, nustatantį specialų supaprastintą trečiųjų šalių tranzitą ir jo pagrindines sąlygas per ES šalis. Ištraukas iš Reglamento pateiksiu priede.

    Taigi, Lietuva privalėjo vykdyti minėtą Reglamentą, priimtą dar prieš jos įstojimą į ES.
    Taipogi, reikėtų pažymėti, kad, kuriant šią sistemą bei nustatant jos technines sąlygas bei apsaugines priemones, pirmaisiais smuikais griežė ne URM darbuotojai, o VRM su Pasienio tarnyba, Muitinė, SM su AB „Lietuvos geležinkeliai“, KAM (kariniam tranzitui) ir kt.

    Įtariu, kad Krikštatėvių, galimai, ieškoma ne ten…

    • Bobutė

      Priedas.

      „Tarybos reglamentas (EB) Nr. 693/2003
      2003 m. balandžio 14 d.
      nustatantis specialų supaprastinto tranzito dokumentą (STD), supaprastinto tranzito geležinkeliu dokumentą (STGD) ir iš dalies pakeičiantis Bendrąją konsulinę instrukciją ir Bendrąjį vadovą
      EUROPOS SĄJUNGOS TARYBA,

      atsižvelgdama į […………]

      kadangi:
      (1) [………..]
      (2) Bendrija ypač turėtų atkreipti dėmesį į naują situaciją, susidariusią dėl trečiųjų šalių piliečių, kurie keliaudami iš vienos savo šalies teritorijos dalies į kitą, kai šios teritorijos dalys geografiškai yra atskirtos, būtinai privalo kirsti vienos ar keleto valstybių narių teritoriją.
      (3) Šiam konkrečiam tranzito sausuma atvejui turėtų būti nustatytas supaprastinto tranzito dokumentas (STD) ir supaprastinto tranzito geležinkeliu dokumentas (STGD).
      (4) STD/STGD laikomi dokumentais, prilygstančiais tranzitinėms vizoms, suteikiančiais jų turėtojams teisę vykti per valstybių narių teritorijas, remiantis Šengeno acquis nuostatomis dėl išorinių sienų kirtimo.
      [………………………………………………..]
      PRIĖMĖ ŠĮ REGLAMENTĄ:
      [………………………………………………..]

      Šis reglamentas yra privalomas visas ir tiesiogiai taikomas visose valstybėse narėse pagal Europos bendrijos steigimo sutartį.
      Priimta Liuksemburge, 2003 m. balandžio 14 d.
      Tarybos vardu
      Pirmininkas
      A. Giannitsis“

  • Joana

    Kestuti, taip sutinku, emociniu purslu mano komnetare yra. Bet. Nepaminejau svarbiausio dalyko – mano komentaro tikslas nebuvo kritikuoti, sumenkinant blog’o autoriu (pati esu valytoja, tai kam jau kam, bet tik ne man – be istoriko ir žurnalisto išsilavinimo – kritikuoti jį); norėjau tik atkreipti jo dėmesį, kad jis stabtelėtų kartkartėmis, neskubėtų, labiau paieškotų TIESOS, nes juk būtent to iš jo tikimės mes skaitytojai. Man negana savo pačios žinių, kad suvokt ekonominį, politinį šalies ir pasaulio gyvenimą, todėl, kai padedu skudurus ir valymo priemones, noriu internete rasti GERĄ BEI TEISINGĄ (na, plius minus parinkau būdvardžius) straipsnį šia tema. Užkliuvau už šio blog’o, nuoširdžiai žavėjausi autoriumi, tik deja liūdina kai jis nuvairuoja į klaidų brūzgynus. Liūdina, nes „myliu“ šio blog’o autorių, gal kiek idealizuotai, na, bet… Mes visada iš to, ką vertiname tikimės geriausio. O ir šiaip iš kai kiekvienas iš mūsų pakankamai gerai atliekame savo darbą, pasaulis yra geresnis, ŽYMIAI GERESNIS. Kestuti, klausei kas konkrečiai man nepatiko? Pvz, ankstesnioje temoje apie žurnalistų paperkamumą ir nepaperkamumą bediskutuodamas su „bobute“, jis taip „nuvairavo į visišką absurdą“, kad aš net negalėjau patikėti. Na, pagalvojau, gal prastai miegojo, gal oro slėgis… Šiame įraše? Na, jis neteisus taip teigdamas, ir jei paskaitysit visus komentarus, pamatysit kaip tai taikliai pastebėjo daugelis komentuojančių, taip kad nesikartosiu. Jo pozicija yra neteisinga platesniame situacijos kontekste. Diferencijuotai žiūrint, paėmus situacijos vieną aspekta, taip teisingų teiginių yra, bet autorius straipsnyje neteigia, jog analizavo tik dalinai situaciją, jis išdėsto poziciją apie situaciją ir apie dalį ją komentavusius, teigdamas, kad jie dundukai. Na, kaip ten bebūtų, tam, kad „atpjauti tiesą, visada reikia turėti pankamai aštrų peilį“, o kai samprotavimo peilis atbukęs, tai ir atsipjauna ne visai tiksliai. Kad mano minčių dėstymas yra padrikas ir „buku peiliu atpjautas“, aš pripažįstu, na, nesu žurnalistė. Bet. Iš Artūro tiek aš, tiek kiti skaitytojai tikimės paties geriausio, ir būtent to jam ir linkiu. NUOŠIRDŽIAI

    • Kestutis

      Joana, dabar jau man aiškiau, ačiū.
      Tik pagal Jūsų rašymo stilių, Jūs tikrai nesate valytoja :)

  • Jonas tikriausias

    Labai gaila , Artūrai ,jog pastaruoju metu tampi tikru konservų dunduku . . . Dėl trupinio aukso , gardaus valgio šaukšto . . . ? ? ?

    • kirvis

      gyvent tai reikia :) kas kontra stumdo,kas panegyrikas raso..

  • Joana

    Truputį linksmų gaidų norėčiau papildyti. Apie šmaikščius žurnalistus. Prieš keletą metų, iš karto po seimo rinkimų rezultatų žinių radijas į studiją pasikvietė atstovą iš „Tautos prisikėlimo partijos“ ir bandė diskutuoti apie jų planus valdyti šalį. Atstovo teiginiai priminė arba žaidimą smėlio dėžėje ir pilių statymą, arba tiesiog sapaliojimą. Na, kokį pusvalandį laidos vedejas uždavinėjo rimtus klausimus, klausėmės laidos svečio atsakymų… Po to laidos vedėjas, turbūt neapsikentęs tų sapalionių ir sako – „Žinot, gerbiamasis, aš tai va norėčiau, kad Lietuvą valdytų popiežius…“ Svečias taip aktyviai skubėdamas atsakė – „Na, bet juk to niekada nebus!!!“ Tada laidos vedėjas su neslepiama ironijos gaidele jam ir paantrino – „Taigi… Betgi kad to niekada nebus…“ Smagus momentas, jei kas klausėt ir atsimenat, manau sutiksit su manim.
    Tai va tuo tik norėjau papildyti savo mintį, kad iš žurnalistų mes laukiam išminties ir tiesos perliukų.

  • tipelis

    A.Račai, gerbiu jūsų požiūrį šiuo klausimu, ir džiaugiuosi kad jį išsakėte.
    Tačiau bobutę „vagimi“ pavadinote neteisingai. Suprantu jūsų poziciją, tačiau žodį naudojate ne pagal paskirtį, ir tokiu būdu iškraipote tiesą. Ta bobutė nieko nepavogė, ji tik neatnešė naudos valstybei ir mums, piliečiams. Ir tuo pačiu sudarė sąlygas, kad ir kiti neatneštų naudos. Juk pats suprantate, kad skirtumas milžiniškas. Ar Petriukas atima iš manęs rublį, ar Petriukas nepadovanoja man rublio. Ar tas pats Petriukas pavagia iš manęs agurkus, ar jis atsisako vergauti mano darže.
    Bobutės veiksmai turi vagystės požymių, kaip ir jūsų, A.Račai, veiksmai turi melavimo požymių. Bet pritemptų sąvokų geriau nenaudokime, tas pritempimas atneša blogybes. Bent jau pritempus sąvokas tampa daug lengviau pateisinti blogus darbus ir peržengti gėrio/blogio ribą. Čia ne smulkmena. Prašau, pagalvokite ir neprisidėkite prie tikrovės iškraipymo.

    Ačiū

    • Kestutis

      Būsiu tikras Artūro gynėjas šįkart.

      Gerbiamasai tipeli, jeigu jau kontrabanda nėra vagystė, tai kas tada yra vagystė? Tai gal tada ir įmonėms nereikia mokesčių mokėti? Nes tokiu būdu jie irgi „neatneštų naudos valstybei“?

      Taigi visame pasaulyje galioja taisyklė – turi pajamų, susimokėk. Bet tokiu atveju, jeigu neturi pajamų, valstybė iš tų mokesčių tau padės (siūlau nediskutuoti dėl tos paramos dydžio, nes ne apie tai dabar).

      Baikim šituos populizmus, kad vogti iš valstybės neva nieko tokio, o štai iš kaimyno – jau blogai. Vagystė iš valstybės yra vagystė iš visos visuomenės.

      • tipelis

        Vogti yra vogti, nemokėti mokesčių yra nemokėti mokesčių. Skirtingi dalykai niekada netaps vienodais dalykais, kad ir kaip jums to norėtųsi.
        Vardan tikslo iškraipote sąvokas.

        • na jei kalbėti apie sąvokų iškraipymą, tai, mano manymu, tai geriausiai sekasi būtent valdančiajai daugumai. Ypač tas sąvokas, kurios susijusios su korupcija ir etika…

      • senis V

        jeigu ponas Račas ištrynė mano komentara, ar jis yra mano minčiu vagys?

  • dzyvai

    Kad baudžia bobutę – gerai. Kad baudžia tik bobutę – blogai (tačiau tai nereiškia, kad bobutės bausti nereikia).

    Ar kas nors darė analizę/suvestinę, kaip šį įvykį nušviečia skirtingos žiniasklaidos priemonės? Tokių suvestinių darymas ir (būtinai!) platus viešinimas prisidėtų prie Lietuvos žiniasklaidos “tempimo į šviesą”.

    • Rytis I

      Visų pirma klausimas ar straipsny aprašytos cigaretės, teismas ir bobulė išvis buvo… Atsižvelgiant į žiniasklaidos gebėjimą manipuliuoti nuomonėmis, nuotaikomis bei teismo sprendimui akivaizdžiai prasilenkiant su protingumo principu, galima visiškai kitokia situacija: ateina į redakciją dėdulė kontrabandistas ir užsako graudulingą straipsnioką apie vargšę perpardavinėtoją (bet visai ne kontrabandistę), nežinia kur besinuomojančią (kuo nei teismas nei policija net nepasidomėjo). Tikra Motušė Kuraž… Kaip ten Šuriko nuotykiuose – „a gdie bobulia to?“

  • Rimantas

    Gerb. Račo požiūrio esmė bobutės byloje : Vsio zakonno! Kam pilnai ir pritariu. :) (Ne)smagu matyti principingą BNS vadovo poziciją šiuo klausimu.

  • zhee

    Cigareciu versle vieninteliai vagys yra valstybe. Visi, kurie aplenkia „legalia“ prekyba- yra siuolaikiniai knygnesiai.
    Mano reikalas ar as antraruse desra valgysiu, ar rukysiu- nuo ko noriu, nuo to ir mirsiu. Ir del mano silpnybes devynis kailius lupt- per ziauru. Tai tegul apmokestina GMO devyniais akcizais, tegul apmokestina cipsus, kava 500 procentu mokesciu- kodel to nedaro? Juk tie produktai irgi kenkia. O kazkodel kelia tik cigaretems. Nebejuokaukit- as uz kontrabanda!
    Blin akcizai nesuvokiamo dydzio, negana to- verslui is to uzdirbt neleidziama. WTF?

    • Kestutis

      Gerbiamas zhee, neuzsiimkite populizmu.
      Tai, kad mokesciai per dideli ar kainos per dideles nesuteikia teises vogti. Pagal tavo logika, galima vogti mersus, nes jie tiesiog per brangus :)

      Vagyste NIEKADA nera pateisinama, nes tai yra NUSIKALTIMAS. Ir vagyste is valstybes yra tokia pat vagyste, nes vagiama ne is kazkokio neapibrezto darinio, o is visos musu visuomenes, kiekvieno is musu!

      • stogas

        Kestuti, vagyste yra tai bobutei nurezti 10 % pensijos, ir Konstitucinio teismo teisejams algas isaugot. Vogti kad isgyventi ar vogti kad buti abonentu? Ziurint kas turima galvoje bobute – pensininke ar koks zulikas tipo Kevisas?

        • Kestutis

          Gerbiamasai, pensijų mažinimas susijęs su krize, kurios padarinius mes turime visi vienodai prisiimti. Dirbantieji netenka darbo ir pajamų apskritai, todėl sumažinta pensija yra geriau nei jokių pajamų.

          Bet su tokia diskusija nueisime bala žino kur.

          Mano pozicija paprasta – nemoki mokesčių, vadinasi vagi iš mūsų visų. Vagystė yra baudžiama, nepaisant tavo socialinės padėties.

      • respondentas

        Kestuti > sulyginimas su Mersais visiškai netikęs. nepatinka Mersas tai važinėk su Žopeliu – gali rinktis. Gi mokesčių kokius mokėti nepasirinksi. Atvirkščiai, tau juos nustato būtent tie kurie juos vartos! Patys nustato ir patys suvartoja, nes manau nepradėsit pasakot kaip mes švietimą už mokesčius gaunam, gydymą, apsaugą. tad pilnai sutinku su stogu, kad vagia tai iš bobutės ir iš visų kuriems mokesčius už cigaretes uždėjo. Aš nerūkantis tai man tik geriau, bet tai tokius pačius mokesčius uždėjo ir už mėsą ir už vaistus ir t.t. tad pasižiūrėkim kas vagia…

        • Kestutis

          Gerb. Respondente.

          Štai todėl, kad leidžiame visiems vogti iš valstybės (tas mažai uždirba, anas netyčia pavogė ir t.t.), todėl ir turime tokią valstybę, kuri nieko negali garantuoti. Nes daug yra gudručių, kurie nieko nenori mokėti, o gauti viską.

          • stogas

            bobutei pensija sumazint privalu- ok, o konstituciniam teismui ne ? Jiems krize pofik ? Vogti kad isgyventi ar vogti kad pralobti ?

          • respondentas

            Kestuti > nuo kur pradėsim keistis? Ar pirmiausiai reikia visiems pradėti mokėti mokesčius ir tikėtis, kad jie bus panaudoti pagal paskirtį, ar visgi palaukti kol valdžia įrodys, kad gali operuoti tinkamai bent tuo ką surenka, kad tauta patikėtų didesniu dalykus? Kol kas jų pastangų įrodyti, kad tinkamai gali operuoti nepastebėjau, tad susilaikysiu nuo jų reikalaujam0o lito atidavimo.

        • jei negali sau leisti pirkti rukyti – tu tisiog NERUKAI.

  • Kestutis

    Gerbiamas, stogai. o kas yra tas „jie“? Jeigu turi galvoje valstybe, tai zinok, kad „jie“ yra „tu“. Nes tu esi rinkejas ir visuomenes narys.

    Jeigu tu toleruoji vagyste is valstybes, tai toleruoji vagyste is saves ir visu kitu. Ir pensiju mazinimas su tuo niekaip nesusijes.

  • stogas

    Jie – tai konstitucinio teismo teisejai. AS ne bobute su 700 lt pensija. As ne kubilius su 10 klt alga ir nemokamu islaikymi ir maitinimu. Bobulkai 700 lt pensija, minus 400 lt sildymas, minus 100 lt vaistai. Valgyt nebutina. Siulau prie Valdovu rumu statyti pasikorimo kartuves.

  • stogas
  • Rytis I

    Veiksmo pynės pildymosi metas… Kas ten šūvius minėjo? Šerše la austras.

  • Trakimas

    „Austras-lida“ ir viešai yra paskelbęs tas pavardes pipedijoj.Čia matyt,kažkokia gudri viešų ryšių akcija-provokacija?

  • austras

    Gerbiamas Artūrai, aš tikrai nesu lida :) Pipedijos autorių nežinau, bet įdomu, kad jie seka visą Jūsų tinklaraščio veiklą.

  • Virgis

    Visiškai palaikau -Respondentą- . Račas prigludo prie pateptųjų ir iš aukštumų nebemato kuo kvėpuoja tauta.
    Valdžia sau, o mes runkeliai sau.
    Draugas dirbo Lietuvoje vokiečiui. Algos buvo didelės ir visos legalios. Per tą laikotarpį valdžiai sumokėjo per 500 000 lt. Kai tapo bedarbiu apsirgęs sužinojo, kad už visas med. paslaugas turi mokėti. Visą gyvenimą
    Klausimas: Ar jūs duotumėt pinigų savo vaikams (nesvarbu, gal tėvams) jeigu jie pinigus švaistytu, mėtytu ir dalintu kam reikia – nereikia? Pasižiūrėkit kaip jie naudoja mūsų pinigus. Kodėl aš turiu gyventi pusbadžiu, kad Kubilius turėtu ką švaityi.

  • Sejanus

    Ot naujiena, delfi komentarai dundukiški.

  • V

    Keista… Buvau parases komentara prie sio delfi straipsnio. Apie tai, kad gerai jog nubaude bobute, nes ji pagauta nebe pirma karta, kad zinojo jog nusikalsta ir t.t. Surusiavus pagal „Geriausiai vertinami“ – komentaras buvo tarp pirmuju. Buvo daug ji ivertinusiu teigiamai. Buvo nemazai ir neigiamu ivertinimu.

    Taciau paziurejau dabar – komentaras dinges (pasalintas:) Nors keiksmazodziu, ar pan. dalyku jame nebuvo.

    Na bet jei didzioji tautos dalis palaiko kontrabanda – turbut logiska manyti, jog ir tarp delfi cenzoriu nemaza dalis bus tokiu.. Ar bent jau kad pataikaus tokiems – kad skaitytojai, ir komentaru rasytojai nenusiviltu pamate komentara, kuriame yra nepatogi tiesa, o ne iprasti virksmai ir valdzios keikimas…

  • Atsitiktinai aptikau šią svetainę ir radau labai įdomią informaciją apie URM Konsulinio departamento (direktorius Vytautas Pinkus) Supaprastinto tranzito dokumentų skyriaus, vadovaujamo Ugniaus Labučio, priedangoje vykstančius nešvarius dalykėlius. Pasirašau po kiekvienu „austro“ žodžiu. Aš dirbau šioje tarnyboje ir mane iš jos išmetė kaip tik dėl to, kad buvau „balta varna“ – elgiausi kaip pridera diplomatui ir neužsiėmiau jokia neleistina veikla. Veržiausi pas URM vadovybę, kad paaiškintų, kodėl mane atleido iš darbo, bet su manim niekas nenorėjo net kalbėtis ir ką nors rimčiau paaiškinti, apart demagogijos neva staiga pritrūko lėšų mano etatui (vidury biudžetinių metų)finansuoti. Iš tikrųjų atsikratė dėl to, kad neužsiėmiau tuo, kuo ten užsiima dauguma…

    • lida

      Galbūt keršto motyvuota, bet liudytoja ne anoniminė. Kaip ten einasi tie reikalai ? Austro nebesigirdi.

  • nerijus

    http://www.alfa.lt/straipsnis/10522987/?Milijoniniu.baudu.nemokantys.pazeidejai.nebijo.nieko=2011-02-06_19-09

    „Kontrabandinėmis cigaretėmis Vilniaus turgavietėse prekiaujančiai V.Polečenko teismai yra skyrę baudų už 1 mln. 367 tūkst. litų sumą.“

    „…para areštinėje prilyginama 20 litų baudos.“

    Išeitų apie 187 metus areštinėje :)
    Ko mes ne JAV?.. :)

  • lietuve

    Gerbiamas Arturai, tai kur tie Jusu zadetieji Z.Paceviciaus ir A.Azubalio atsakymai i mano ir „austro“ liudijimus? Kodel „austras“ ir as buvome atleisti is tarnybos, nors dirbome saziningai ir pareigingai? Kiek zinau, kietuoliai „austro“ isvardintieji „senukai“ (cia jums jau ne bobutes)ir toliau sekmingai darbuojasi (visomis prasmemis!) minetoje tarnyboje, o musu muitininkai ir toliau sekmingai ju netikrina kertant siena is Rusijos i Lietuva. Ajajaj, tai kokia cia toji kova pries kontrabanda? Ar tai nera tik kovos imitacija uz viska apkaltinus ta vienintele bobute is Kalvariju turgaus…:)

  • Pingback: Užsienio reikalų ministerija atsako “austrui” | Artūras Račas()

  • Pingback: Komentatoriui “austrui” atsako STT | Artūras Račas()