Rekomendacija: esant galimybei rinktis, LOT nesirinkite

… Kad jau pradėjau asmeninėmis nuoskaudomis dalintis…

Tai va – jei kada nors keliaujant bus galimybė rinktis tarp LOT (Lenkijos avialinijų) ir ko nors kito, LOT nesirinkite. Nes jie – blogis. Ir ant jų kliento jiems visiškai nusiš…

Briuselyje LOT lėktuvas vėlavo, tačiau registravusi į reisą darbuotoja patikino, kad Varšuvoje jokių problemų neturėtų būti – ten neva visi viską žinos ir į Vilnių tikrai parskrisime. Nes net ir atidėjus skrydį, dar turėjo likti beveik pusvalandis.

Atskridome į Varšuvą maždau tuo metu, kai lėktuvas į Vilnių turėjo kilti. Dar besileidžiant pranešė, kad keleiviai skrendantys į Kijevą, Tel-Avivą ir, berods, Larnaką išlipę iš lėktuvo turėtų eiti į geltoną autobusiuką.

Vilnius nebuvo paminėtas…

Lėktuvo durys atsidarė prabėgus maždaug 15 min po nusileidimo, autobusas į terminalą nuvežė dar maždaug po 15.

Ten jau laukė LOT atstovė, kuri pranešė, kad mes pavėlavome…

Visi, įskaitant ir verslo klase skridusią Europos Parlamento narę (tas argumentas neturėjo jokios didesnės įtakos).

Viešbutį, tiesa, davė, tiesa, ten vietoj vakarienės – sumuštiniai ir jogurtas (o interneto valanda – 7 eurai).

Kitas skrydis – kitą dieną 11.45, o rezultatas – pusė dienos šuniui ant uodegos.

Todėl dar kartą sakau, jei galėsite rinktis tarp LOT ir kažko kito, LOT nesirinkite.

Nes jus paliks ant ledo.

(4 balsų, vidurkis: 4,00 iš 5)
Loading...
  • Ovidijus

    O as sau pazadejau, kad kiek galedamas vengsiu AirBaltic. Vat ten tai tikrai kompanija, kuri su klientu nesiskaito absoliuciai. Nevirskina net pagalvojus ir apie AirBaltic, ir apie Rygos oro uosta.

    Jus man pasakykite, ar dar kur nors esate mate, jog prie vieno langelio registruotu i tris skrydzius skirtingomis kryptimis? Negana to, net nesivargina parasyti, i kuria eile reiketu stoti. Braliukai latviai…

    O pati skrydziu bendrove tai visiskai be zodziu. Sia vasara identiska situacija, kaip Arturui su LOT, buvo skrendant is Olandijos. Is ten AirBaltic lektuvas i Ryga velavo 40 min, nusileidus Latvijos sostineje musiskis i Vilniu dar nebuvo pakiles, taciau palaukti vistiek nesiteike.

    Kita istorija pries tris savaites – ilipam i lektuva, o musu vietos jau uzimtos. Internetu registravesi zmones gavo tas pacias vietas. Mes pusvalandi bastemes po lektuva be vietu, kol ir mus prisimine ir sugebejo pasodinti… Ar taip sudetinga elementarias sistemas susitvarkyti?

  • Fredis*

    Matau tris teigiamus dalykus šiame nutikime ir vieną blogą.
    Labai teisingas buvo keleivio, paslaugų vartotojo pasirinkimas skristi regioninės aviakompanijos lėkttuvu. Mažesnius, ne monopolistus, o dar kaimynus savo pinigais paremti yra būtina.
    Keleivis labai logiškai elgėsi rinkdamasis paslaugą tarp kelių paslaugų tiekėjų mokėdamas už skrydį mažiausią kainą. Rindamasis pigiausią skrydį keleivis rizikavo, bet matyt visus rizikos padarinius (vėlavimas laiku atvykti į kelionės tikslą, skrydžio saugumas, patogumas, servisas) buvo įvertinęs iš anksto. Kiekvienas žmogus įvertina kiek kainuoja jo sveikata, sugaištas pusdienis ir nenuveikti darbai skrydžio galutiniame taške.
    Iš skrydžių paslaugų tiekėjo gavus netinkamą paslaugą yra būtina netylėti, nesusitaikyti su patirta skriauda, o parodyti pilietiškumą – iš LOT atstovybės Vilniuje reikalauti kompensacijų, parašyti straipsnį į spaudą ir asmeninį tinklaraštį taip priverčiant lenkų bedrovę ateityje dirbti geriau, maksimaliai atsižvelgti į kiekvieno paslaugų vartotojo poreikius. Tai mes šiame įraše ir matome.
    Blogai yra tai, kad lenkų avialinija LOT pasėjo nerimą tinklaraštininko šeimos ir skaitytojų širdyse. Mes Jūsų labai laukėme ir pagaliau sulaukėme. Sveiki laimingai sugrįžę !

  • tarpkitko

    Manau, tikrai ne pats blogiausias variantas. Ir viešbutį davė, ir į burną kažką įdėjo.
    Itariu, kas dažniau skraido, pasitaiko nesamonių su dauguma avialinijų. Turint galvoj „didžiulį“ skrydžių pasirinkimą iš Vilniaus, boikotuoti ir iš principo neskristi su kokiomis nors avialinijomis gali būti problematiška….

  • Patvirtinu, kad LOT yra labai prastos avialinijos. Daugelis užsienio įmonių jų nesirenka net kritinėmis situacijomis ir geriau skraidina darbuotojus brangiai ir per aplinkui, nes taip yra patikimiau ir pigiau nervų, įsipareigojimų ir laiko prasme.

  • zilvinas

    tokių pačių rekomendacijų galima padalinti apie daugumą oro linijų (pradedant KLM ir baigiant airbaltic). Gal sumažinkit savo ego ir nesijauskit iš europos centro (geografiškai gal, visom kitom prasmėm- VNO kaimų kaimas)

    • mielas zilvinai, nelabai supratau, ką norėjote pasakyti, bet ačiū už tamstos nuomonę.

      • zilvinas

        Tik norėjau pasakyt, kad visiems pasitaiko ir visoms oro linijoms. O kadangi mūsų VNO- kaimas skrydžių žemėlapyje, tai tikėtis, kad kažkas labai stengsis dėl jūsų ar susirekšminusios europarlamentarės – neverta (juk gavot nakvynę, maisto- viskas pagal ES taisykles).

        • &j

          Sutinku su zilvinu: „shit happens“ jei naudoti tokius kriterijus kaip Arturas manau beliks tik vaikscioti „peshkom“.

          ne reklaminis P.S. skraidykite Czech airlines

  • jonas

    na atsitiko,tai atsitiko.ko cia varyt iskart ant oro liniju.tai pvz:as nusipirkau nauja AUDI,vaziavau ir nuleido padanga.sugaisau puse valandos,tai man dabar visiem skalambyt,kad nebepirkit AUDI. :)

  • Is aprasymo normaliai aptarnavo. Ir viesbuti dave. Nemanau kad verta daryti prielaida, kad LOT tycia jusu neilaipino i „teisinga“ skrydi ir mokejo uz viesbuti.

    Kiek supratau niekieno teises nebuvo pazeistos. Nemalonu.. bet gyvenime pasitaiko blogiau.

  • Linas

    Айрбалтик перещеголяла всех!!! Напоминаю, я летел из Симферополя, т.е. из Украины в Калининград транзитом через Ригу. Симферополь-Рига – рейс определённо международный. Лететь два с половиной часа. Так случилось, что я забыл и не взял с собой в дорогу кредитные карты. Такое может случиться с каждым. С собой у меня были рубли и гривны, потому что летел я по-сути в Россию. И такие люди были на борту. Были пожилые люди из Литвы, у которых были литы, а евро, долларов или латов у них не было. В самолёте были дети, которым два с половиной часа было скучно, а их родители явно не могли себе позволить купить им бутерброд за семь евро… Но без еды два с половиной часа может потерпеть кто угодно – это ерунда. Но без воды – довольно сложно. А кому-то вода просто необходима. Да и вообще, два с половиной часа в самолёте вода должна присутствовать в любом случае, есть у человека деньги или их нет, причём, в любом количестве, потому что человеку в самолёте взять воду альтернативным образом, кроме как попросить у экипажа, невозможно. Но бутылка воды на борту Айрбалтик стоит 2 евро 25 центов, маленькая бутылочка. Но у меня не было этих денег. Хотя я заплатил очень недёшево за билет. А те деньги, которые были у меня, по мнению национальной латвийской авиакомпании, не годятся и деньгами не являются (к стюардам и стюардессам у меня претензий нет, они исполняют правила).

    Через час полёта я в очередной раз попросил воды, в которой мне первоначально было отказано, и сказал, что денег у меня как не было, так и нет. Тогда мне принесли ровно половину двухсотграммового пластикового стаканчика и любезно предложили оставить посуду себе, видимо, намекая на то, что я могу в любой момент, при желании, пойти и набрать воды в туалете… Поверьте, я много летаю. Такого нет ни в одной авиакомпании.

    Перед вылетом я выехал из Севастополя в Симферополь, потом полтора часа провёл в аэропорту, потом два с половиной часа летел и мне нужно было провести в Риге 2 часа. Разумеется, я проголодался. Из транзитной зоны нас, конечно, не выпускали. Это нормально. В потоке транзитных пассажиров я встретил знакомого, который летел откуда-то из Турции в Калининград. Я сразу же попросил у него в долг немного денег, чтобы перекусить. Он дал мне 50$. Но тех, кто летели транзитом в Калининград и Питер посадили в отдельный автобус и, минуя основное здание аэропорта и большую транзитную зону, отвезли в крошечный зальчик, из которого в общее здание пройти нельзя. В этом маленьком зальчике находился маленький киоск или прилавок, за которым стояла милая латышская барышня, и у неё можно было купить журналы на латышском и английском языках, пиво, колу, шоколадку, и ещё она могла из небольшого, довольно плохонького кофейного аппарата выдавить кофе. Вот и всё, что там было. Я хотел хотя бы выпить кофе, но отказался от этой идеи, потому сдать сдачу мне она могла только латами. Я просидел два часа, попил из-под крана в туалете, потом я ещё час летел в Калининград, ну и поел уже дома.

    Если у вас есть возможность не летать этой авиакомпанией – используйте эту возможность. Я не знаю более недружелюбной, бесчеловечной и по-сути своей провинциальной авиакомпании с большими претензиями на некий европейский уровень. Особенно не рекомендую пользоваться Айрбалтик в качестве транзитной компании, и если вы гражданин какой-то такой страны, деньги которой и паспорта которой по мнению Айрбалтик не очень хороши. Умирать будете – стакан воды не подадут (улыбка).

  • vap

    Na tai tada nelabai yra su kuo skristi. Per praėjusius metus panaši situacija buvo su airBaltic, KLM, Lufthansa ir SAS. Tiesa, man turbūt pasisekė, kad visur kiti skrydžiai buvo po 2-4 valandų, o ne kitą dieną.

  • dzyvai

    Tam kad vengti kažkokios avialinijos – reiktų turėti iš ko rinktis.
    Skrydžiai į/iš Lietuvos yra menkai diskutuotas klausimas.

    Ar Lietuvai būtų (yra) ne per didelė prabanga iš mokesčių mokėtojų pinigų subsidijuoti platų tiesioginių skrydžių tinklą? Kodėl tam reiktų rinktis Vilniaus, o ne Kauno ar dar kitą oro uostą (daugumai tų mokesčių mokėtojų Kauno oro uostas būtų arčiau – patogiau)?

    O gal Lietuvai reiktų koncentruotis į pigius dažnus skrydžius į artimiausius didelius oro uostus (pvz. Varšuvos). Gal pats laikas būtų pažvelgti tiesai į akis – nesame mes Europos bamba?

    Pabaigai, gal vietoj oro uosto Vilniuje reikia greito geležinkelio į Varšuvą? Nes Vilnius – Varšuva automobiliu:
    06h23 wich 00h33 on motorways
    440 km

    Spėju, daug kas šias mintis palaikys eretiškomis…

  • Ovidijus

    to dzyvai:

    Na ir kas, kad nesame Europos bamba? Juk Latvija toli grazu nera nei geresneje geografine prasme vietoje, nei kazkuo kitu isskirtine, taciau turi labai gerai isvystyta padeti su skrydziais.

    • dzyvai

      Ar mes žinome kiek latviai į savo skrydžius investuoja, ir kokia iš to grąža?

      Beje tarp Rygos ir Vilniaus lygybės nedėčiau – Ryga dar ir jūrinis uostas, daliai lietuvių (ir estų) Ryga arčiau nei Vilnius Baltarusijos pakrašty. Mano nuomone, būtent Vilniaus oro uosto geografinė padėtis iš esmės kiša koją. Kadangi jis yra Lietuvos užkampyje (pasižiūrim į žemėlapį), daugumai lietuvių yra nepatogus, o arti esantys baltarusai nėra potencialūs klientai dėl vizų režimo (bent kol toks režimas yra). Mano asmenine nuomone, jei visos tos investicijos, kurios buvo sukištos į Vilniaus skrydžius būtų sudėtos į Kauno ar kitą tinkamesnėje vietoje esantį oro uostą, Lietuva šiandien nebūtų „juoda skylė“ skrydžių žemėlapiuose.

  • Jonas III

    Šiaip, tai iš vieno bandymo grižtų išvadų daryti nerekomenduojama. Reikėtų bent 6.

  • mdxacuk

    Prieš porą metų teko skristi į labai tolimą kelionę su LOT ir persėdimu Varšuvoj. Pagal grafiką persėdimui tebuvo viso labo 20 min., bet kadangi bilietą pirkau iš paties LOT, tai tikėjausi, kad jie viską ir sutvarkys. Tuo labiau, kad pasirinkimo nebuvo – jeigu pavėluočiau, tai galėjau ramiai sau skristi atgal, nes tolesnis reisas – tik kas antrą dieną. Ir, turiu pasakyt, lenkai nenuvylė. Dar lėktuve išdėsčiau situaciją palydovei, ji perdavė kapitonui ir prižadėjo, kad Varšuvoj manęs lauks. Taip ir buvo. Mane pasitiko oro uosto darbuotoja ir kartu su ja kažkokiais tarnybiniais koridoriais pakniopstom (tiesiogine prasme) perbėgomį kitą terminalą, kur laukė lėktuvas. Būtent laukė, nes visi keleiviai buvo susodinti, betrūko manęs. Aišku, galėjau ir aš pūsti žandukus ir reikalauti, kad mane pervežtų limuzinu tiesiai per oro uosto lauką. Nu bet sutramdžiau savo ego ir dabar esu apie lenkus netgi dar geresnės nuomonės, negu iki tol.

    Kažkada, kai dar iš Lietuvos neskraidė pigios kompanijos, dažnai skrisdavau su LOT į Londoną. Tada LOT išsiskyrė tuo, kad duodavo kur kas geresnius užkandžius, negu LALas ar kiti – vienu patiekalu daugiau. O kadangi Varšuvoj persėsdavai į kitą LOT lėktuvą, tai gaudavai dar ir antrus pietus faktiškai per vieną reisą ir už tą pačią kainą.

    O tai, kad LOTas traktuoja europarlamentarus ir žiniasklaidos įžymybes vienodai su kitais keleiviais, tiktai dar labiau gerina mano nuomonę apie juos (lenkus, ne įžymybes}.

  • respondentas

    Nu labai nustebau Račo purkštavimais….. Juokingi ir vaikiški… tai ką LOT -ui reikėjo daryti? Gal asmeninį lėktuvą užsakyti? Gal dar su užrašu šone „A. Račas skrenda“ traukitės“! O gal reikėjo lėktuvą į Vylnių palaikyti? Visgi A. Račas atvažiuoja. O ten lėktuve sėdintys palauks – jiems tai nei vienam Vylniuj persėsti į niekur nereikia. NEI VIENAM! Juokinga.

    • mielas respondte, šis tamstos komentaras yra kvailas, nes komentuojate neįsigilinęs į tekstą arba nesuprasdamas faktinių aplinkybių.