„Pinigų karta“: pasirodo, nedaug tesuklydau

A.Tapino „Pinigų karta“ antradienį žvilgtelėjo į praeitį – į 2008-ųjų pradžią.

Ir palygino tuometines nuotaikas su šiandieninėmis.

Pasirodo, prognozuodamas ateitį, nelabai klydau… 

Beje, laidos rengėjai prieš filmavimą atsiuntė mano pasisakymų 2008 metais šifruotę.

Štai kokia buvo paskutinė frazė:

visuomenė taškais pirmavo pernai prieš ekonomiką, tačiau per šių metų pirmuosius tris mėnesius patirs tikriausiai porą nokdaunų, ir kai kuriems tai baigsis nokautu. Ir tik nuo stiprybės iš tiesų priklausys, ar po to nokdauno atsigaus žmonės.

Įdomiausia, kad šiandien pasakyčiau, kad labai klysta tie, kurie galvoja, kad nokdaunai jau baigėsi…

(15 balsų, vidurkis: 4.07 iš 5)
Loading...
  • Regis

    Pritariu.. (kad nokdaunai nesibaigė). Visiems pažįstamiems ir artimiesiems ne kart kartojau, kad mes neturime nei stambios pramonės, nei galingo turizmo, neišgauname brangių iškasenų. Todėl realaus pagrindo besaikiam optimizmui tiesiog nėra. Yra tik lietuvio genuose užkoduotas noras gyventi geriau už kaimyną. Visa tai privedė prie besaikio prasiskolinimo kas paklojo pagrindus ilgam murkdymuisi ekonominiame dumble. Skolas reikės grąžinti. O didžioji tų skolų dalis nepadengtos realios vertės turtu. Dalis žmonių negrąžins kita dalis turės dvigubai atidirbti. Tokių svajonių kaip buvo 2006-2008 nebebus. Akivaizdu. Beje artimiausia krizė bus susijusi su sveikatos apsauga. Valstybė nepajėgs garantuoti bent fasadinės lygiavos o laikas kai reikės susimokėti už tragišką gyvenimo būdą neabejotinai ateis.

    • kirvis

      kai pinigai naudojami neefektyviai,tuomet ir prasideda bedos.atsakingu kaip visuomet nebus,sveikatos apsauga supirks stambios grupuotes uz grasius pagal seniai istobulinta schema o didzioji dalis zmoniu taps dar didesni vergai nei simtatukstantiniu paskolu bustui prisieme vadybinkai kadangi uz sveikatos draudimo polisa bus gatavi laizyt subine 24/7.o situacijos gerejimo cia net is tolo nesimato kadangi svietimas kuris yra esminis tokios ubagiskos salies kaip Lietuva variklis sparciai degraduoja.

    • „Yra tik lietuvio genuose užkoduotas noras gyventi geriau už kaimyną“. Regis
      Niekuo nepagrįstas, nemokšiškas, mėgėjiškas, infantilus socialisto teiginys.

      • fredi, ka tu cia man pasakoji? Gerai, ka nevaryk Dievo i medi. Nuo viduramziu laiku jau is mokyklines istorijos aisku buvo, visi bajorai ziuri i savo kisenes.
        Isgriove tokia galinga valstybe Lietuva per savo goduma. Sia istorija galetu sitas va blogeris papasakoti, kiek zinau, jis cia pas mus istorikas.

  • Šaunuolis!

  • Bet kuri sėkmingai veikianti visuomenė priklauso nuo pasitikėjimo ir abipusiškumo ryšio, kai žmonės šalia esančius piliečius mato kaip sąjungininkus, pasiruošusius padėti ir vertus pagalbos, kai tokios jiems prireikia.
    Naglio Šulijos vaidmuo šįkart netinkamas. Horoskopų, orų, būrimų prognozės džiugiai pakylėja, kai jos teigiamos. Ši – ne. Ji gilina nesėkmingos visuomenės akivarą.

    • ledynmečio voverė

      +10. Taikliai, į obuoliuką. Jei ne juodosios Kubiliaus pranašystės ir nuo jo vyriausybės sklindanti pakasynų nuotaika – gyventume laimingiau.

      • Valentinas

        Kvaila mintis.

        • WU

          +10

        • nerijus

          Vienintelės ir tobulos mintys, tai valentinų ir tų, kurie pėduoja šalia ir deda pliusus…
          Kitų mintys/ pozicija- sapalionės, kvailos, miestelėniškos, mysčioniškos, kaimelėtiškos ir labai kirmelėtos…

          Valentinai ir WU

          Jūsų labai argumentuotos nuomonės. Pagarba.

  • tiu

    Regis, tobula panieka savo tautiečiams,
    o ir valstybininkų koziris-
    žmonių besaikis prasiskolinimas ir pinigų švaistymas( svajonė) – jau ir nusibodo.
    Pasakykit, kokia dalis Lietuvos taip gyveno 2006-2008 m.
    Optimizmo gali ir nebūti- bet tik dėl gruobuoniškų dundukų valdžioje- jų veiklos. Ir filosofuojančių rašeivų – panikierių dėka.

  • gintaras.m

    Iki šiol nesutinku ir nesutiksiu, kad buvo nokdaunas. Viskas priklauso nuo požiūrio, kaip tave įtikina, o objektyvi realybė, kaip sakė Einšteinas – tik filosofinis klausimas. Optimistas Kirkilas matė beveik pilną stiklinę, o niūrusis Kubilius – beveik tuščią. O svarbiausia kad pats išsigando ir pradėjo gąsdinti visuomenę. Bailys ir skystabauzdis. Šalti nervai, optimizmas ir šioks toks avantiūrizmas būtų buvę valstybei geriau negu mokesčių kėlimas ir išlaidų mažinimas. Tai buvo visiškai nekūrybiškas priėimas prie problemos. O dabar mes panirome į Kubiliaus ir kai kurių bankų analitikų „blogą sapną“. Aš bandžiau nebūti tame sapne ir man sekėsi. Bet per visus galus mane bandė įtikinti, kad skaityčiausi su „realybe“. Manau, kad nepavyko, nes mano supratimų visuma leidžia manuti, kad jos nėra. Viskas priklauso nuo pasirinkto požiūrio.

    • &j

      Pilnai pritariu: salti nervai, optimizmas su avantiurizmu ir mes Graikijoje! ;)

    • mdxacuk

      Naivios pasakos apie tai, kaip Kubilius gąsdinimais sukėlė krizę man panašios į istoriją iš „Princo ir elgetos“, kur moteriškė buvo apkaltinta raganavimu, nes sukėlė audrą visoj apylinkėj, nusimaudama kojines.

      Duokit Kubiliui 20 mlrd. ir klestėjimas tęsis. Bet niekas neduoda, nes visi, kas galės atidirbti už paskolas per artimiausius 30 metų, tom paskolom jau apdalinti. Dabar svarbiausias rūpestis, kad jie neišsisuktų negrąžinę. O palaipsniui priaugantis naujų skolininkų kontingentas, deja, pernelyg ribotas, kad jo užtektų naujam bumui.

      • nerijus

        mdxacuk

        Užauginsime naująją kartą, kuri vėl, nepasimokydama iš senelių patirties ir perspėjimų, ims paskolas/ taps bankų sugulovais ir taip per amžių amžius- amžinas ratas…
        Pakilimas prasidės po pirmųjų, kurie grąžins įsiskolinimus bankams. Vėl bus imamos naujos paskolos būstams, bučiai gerinti, pravalgyti,.. „burbulas“ vėl pūsis iki tol, kol vėl sprogs.
        „krizė“ nėra vien aukštyn kylanti kreivė, ji, turi savo galutinį/ viršutinį tašką nuo kurio „atsispyrusi“ pasileidžia žemyn…
        Labai panašu į duobėtą kelią, kai važiuoji mašina: jei geri amortizatoriai- smūgiai sugeriami ir amortizuojami, o jei ne- pasekmes žinote- reikia ieškoti naujų. Kaip yra su „gamyklinėmis“ detalėmis ir naujomis, kurios keičia „gamyklines“; nereikia aiškinti, jei turite automobilį. „gamyklinės“ yra labiau patvarios ir kokybiškesnės, nes joms skiriamas ilgesnis garantinis aptarnavimas…

    • stellar penny bun

      @ gintaras.m

      You are living in cloud cuckoo land!!!

  • ledynmečio voverė

    Ar paskutiniame sakinyje minimi būsimi nokdaunai reikškia, jog A. Kubilius Lietuvai dar tiek pridirbs, jog nebeprisikelsime? Bet rusena tvirta viltis, kad garsiausią Lietuvos laborantą artimiausiu metu išspirs, argi ne?
    Juodas pavydas emigrantams kurie tvirtina, kad pas juos krizė baigėsi prieš pusmetį. Kai kurie jokios krizės akyse nematė, ir nieko apie ją nežino… Nes vietiniai laborantai per TV ir radijus žmonių negąsdino ir apokalipsės neišpranašavo.

    • dzyvai

      Vovere, tam kad gydytis, reikia iš pradžių pripažinti kad sergi ir diagnozuoti ligą. Jei manai, kad Kubilius turėjo elgtis priešingai, pasižiūrėk į Graikiją. Ir tada dar sykį pagalvok, ar gyvenimas mele ir rožinėje svajonėje nesibaigia? Tai panašu į narkomaną: na dar vieną dozę ir ta jau bus paskutinė…

      Beje, ne visiems krizė ir Lietuvoje. Aš netgi manyčiau, kad krizė buvo iki 2008 metų, o nuo 2009 žmonės pradėjo iš tos krizės lipti. Jie pagaliau blaivosi iš vartojimo ir pradeda galvoti, pradeda matyti gyvenimą ne tik pro daiktų ir komforto šydą. Džiugu!

      • ledynmečio voverė

        Aš neturėjau minty Kubiliaus „taupymų“, kuriuose 4 milijonai litų skirti būsimiems jo palociams, bet nuo pat pirmų dienų iš jo lūpų skridusią depresijos bei bauginimų retoriką: viskas yra blogai ir bus tik blogiau, o geriau nebus niekada. Koks karvedys laimės mūšį prie kovą kareiviams pareiškęs, jog kovoti yra beprasmiška, jūs visi čia mirsit, vilties nėra?
        Jei kokią giedrą dieną Kubilių nutrenktų perkūnas, siūlau dirbtinas Kovo 11-osios ir Liepos 6-osios dienos šventes sujungti ir švęsti tikrąją, nuoširdžią pergalės prieš Kubilistaną šventę.

        • mdxacuk

          Tiesiog chrestomatinis klasikinio miestelėnizmo pavyzdys. Jei agitpropinis šamanizmas turėtų bent šiokią tokią galią, tai jau seniai gyventume nugalėjusio komunizmo sąlygom. Bet deja, agitacija pasirodė bejėgė netgi prigaminti užtektinai majonezo, žirnelių ir tualetinio popieriaus.

          • ledynmečio voverė

            Nu jo – nebuvo žirnelių, majonezo, tualetinio popieriaus, automobilių, kelnių nebuvo, dešros, striukių, žieminių batų, automatinių skalbynių, ir t.t. ir t.t.
            Dabar viso to yra, bet gerai pagalvojus, prisiminus, palyginus… na, nesijaučiu laimingesnis ne tada. Laimės kaip tada trūko, taip jos daugiau ir neatsirado. Ne man vienam, matyt, taip. Kiek asiliukų laimės ieško, kiek į svečias šalis ieškoti patraukė..

          • nerijus

            mdxacuk’as
            …tiesiog užsimdxacuk’inusio konservatizmo pavyzdys ;)

        • dzyvai

          Vovere, ko vertas karvedys, kuris liepia atsistojus pilnu ūgiu drąsiai žygiuoti į kryžminės ugnies zoną, ir pasiunčia visas savo pajėgas myriop su daina? Jei jau taip domitės karo vadais, tai turėtumėte žinoti, kad tam, kad laimėti karą, kartais reikia atsitraukti iš mūšio lauko, atiduoti priešui turėtas pozicijas, ir pergrupuoti pajėgas. O to Lietuvos ekonomikai verkiant reikia.

          Visus pinigus sunaudodamas lašalinių statymui neperspektyviam verslui struktūrinių reformų niekada neįgyvendinsi. Blaivėjimas prasideda nuo pripažinimo kad esi priklausomas ir dozių nebenaudojimo.

          P.S. Beje, dauguma įmonių galėjo sumokėti didesnius mokesčius ir bankrutuot, arba grąžint dalį paskolų bankamas ir bankrutuot. Manau, pasirinktas buvo pasirinktas teisingesnis kelias.

      • nerijus

        Dzyvai

        Kas galima Vokietija, Ispanijai, Prancūzijai to negalima Lietuvai, Latvijai, Estijai, Graikijai ( Mastrichto kriterijus )…Didieji diktuoja sąlygas ES. Mažieji- vykdo, karts nuo karto leidžiant paamsėti :)

  • mdxacuk

    Ekonomikos svyravimai yra toks pat natūralus dalykas, kaip ir bangos jūroj. Priežastys yra kitas reikalas. Visuomenė gali rinktis, ar reikia priemonių tų svyravimų amplitudei mažinti, ar atsiduoti rinkos stichijai. Jei nemažinsi, tai galbūt daugiau uždirbsi pakilimo metu, bet ir daugiau praloši per nuosmukį. Dėl godumo ir ekonominio neišprusimo tauta pasirinko stichiją Kirkilo pavidalu. Jis ne tik nebandė slopinti bangų, bet dar ir jas papildomai skatino ir siūbavo valtį. Nes visą pakilimą biudžetas buvo deficitinis, deficitui buvo neatodairiškai skolinamasi ir švirkščiami pinigai į ir taip jau perkaitusią ekonomiką. Žinoma, kad per 2004-2008 metus į Lietuvą buvo importuota beveik 60 mlrd. Lt EU pinigų, bankų paskolų ir emigrantų uždarbio pavidalu. Didelė dalis jų pateko į vartojimą ir buvo paprasčiausiai praėsti. Dabar žymios dalies tų pinigų nebeliko, tad kaip tik užėjo prognozuota nuosmukio fazė, kai turėsime daugiau pralošti – pagal savo pačių pasirinkimą.

    • ledynmečio voverė

      Neklaidink žmonių. Ne tauta „pasirinko“ Kirkilą, bet Kubilius. Jei ne ano palaikymas, Kirkilui niekada nebūtų išpuolęs laimingasis bilietas. Tie du dėdulės yra giminingos sielos, du draugai, 2K, du blogiausi visų laikų Lietuvos premjerai, bet Kirkilas bent jau optimistinį sakinį suregzti gebėjo. Įtikėjus pasveikimu galima įveikti vėžį, bet prie Kubiliaus drąsiai galime pirktis grabus. Aš įkapėms viską baigiu susipirkti… ;)

      • gintaras.m

        Pritariu, puikiai pasakyta. Ir dar. Ekonomikos nereikia lyginti su gamtos dėsniais ar natūraliais ciklais, pvz, moters organizme. Gamta yra gamta, tačiau ekonomika – žmogaus produktas, susitartos žaidimo taisyklės, bet ne motulėss gamtos dovana, t.y. visiška žmogiška „otsybiatina“. Jeigu važiuoji dviračiu atbulom ir penkus kartus krenti, gali pagalvoti, kad tai natūralūs ciklai. Bet jeigu atsisėsi normaliai, tai ie nebus jokių „ciklų“.

        • Fredis*

          Į balą dviračiu įlėkė visas politinis elitas. Perspėjančius pareiškimus, kad ne taip greitai mintume pedalus darė vienas kitas analitikas, pavardžių neminėsiu. Problema yra ta, kad opozicionieriai ir su Zuoku priešaky iki šiol nenori pripažinti, jog Kirkilo vadovaujama mažumos vyriausybė opozicijai skatinant visus mus pamurkdė į balą. Tokia realybė. Būdai robštis iš balos yra keli, visus iš karto praktikoje patikrinti neįmanoma, reikia rinktis kažkurį vieną. Rinkėjai per Seimo rinkimus tarė žodį kuriuo keliu sutinka eiti. Socialistai ir Zuoko liberalai, išmokite pripažinti pralaimėjimą, pripažinkite demokratines šalies valdymo taisykles.

          • nerijus

            Fredi*

            Kas toji „opozicija“, kuri rėmė poziciją?..Ar tik ne Kubilius ir jo komanda, bei dalis liberalų? :)

          • Fredis*

            Švedų bankų valdytojai jau pergyveno aštuntojo dešimtmečio krizę pas save namuose, tačiau ir vėl noriai įsisuko iš pradžių atsargiai ir nepatikliai, o vėliau visu smarkumu į pinigų į nekilnojamąjį turtą skolinimo karuselę Lietuvoje, tai ko norėti iš mūsų, mums tai buvo pirmas kartas.

          • nerijus

            Norima, jog pirmas kartas būtų kažkuom ypatingas, nes pirmą kartą atsiminsi visą gyvenimą…
            Taip kartojasi kas kart su naująja karta…

      • mdxacuk

        Kur gi ne – Kubilius savo juodaja magija ir šėtoniškais užkalbėjimais sukėlė krizę beveik visam pasauly, va neatsilaikė ir iki tol klestėjusi Graikija. Tiktai atsiminimai apie Kirkilo optimizmą vis dar palaiko Vokietiją, šiek tiek lėčiau skęsta ir Lenkija. Bet tai laiko klausimas, prieš Kubilių niekas neatsilaikys.

        • ledynmečio voverė

          Apie čigonę Kirkilą ir giltinę Kubilių parašiau apačioj (kažkaip nukrito)

        • Valentinas

          Stebiuosi ir žaviuosi emdėiksacuko kantrybe palaikant kontaktą su miestelėnais. Iš kur tiek pasišventimo? Gal čia koks nors mokslinis interesas?

          • mdxacuk

            Aš stengiuosi daugiausia dėl p. Račo. Jaučiu pareigą nepastebimai ir taktiškai palaikyti jo pilietines iniciatyvas. Miestelėnai man buvę nebuvę, nes galėčiau ramiai nuo jų atsitverti ir egzistuoti lygiagrečioj erdvėj. Bet za deržavu obidno, tai negaliu visiškai išsižadėti visuomeninių priedermių. Nors miestelėnų beatodairiškai nurašyti irgi negalima. Pastebėjau, kad, tegu ir prieš savo pačių valią, tačiau dresūrai jie vis dėlto pasiduoda.

          • ledynmečio voverė

            Neabejoju, ginklu ir kankinimais palaužei žmonių valią. Nes kokiu dar būdu nuo „Telekomo“, „Mažeikių Naftos“, „Lietuvos kuro“ privatizavimo, bei nuo žemės „perkėlimo“ nutukusi kritinė konservatorių masė su Kubiliumi priešaky vėl atsidūrė Seime tęsti savo juoduosius darbus? Kaip gali būti, kad tiek nuo jų veiklos nukentėjusių žmonių vėl už juos balsavo?
            Matyt, rinkėjai buvo prievartaujami bei kankinami.

          • Valentinas

            Kai kurie smulkūs gyvūnai matyt nepasiduoda dresūrai…

          • ledynmečio voverė

            Jokia, net ir kankinama voverė nepuls taip žemai, kad kada nors balsuotų už konservatorius ar už Kubilių su Kirkilu, kurie šiuo metu guviai kartu rupšnoja iš to paties lovio.

          • Valentinas

            Balsuoti niekas ir nereikalauja. Būtų gerai pradėti rodyti mąstymo apraiškų…

    • nerijus

      „Didelė dalis jų pateko į vartojimą ir buvo paprasčiausiai praėsti.“
      Niekuom nepgarįstas teiginys.
      Labiau tiktų sakyti, jog buvo perkamos „importinės“ prekės ir taip, tie pinigėliai iš ES ir/ ar dirbančiųjų kitose ES valstybėse išplaukė Kinijon, Rusijon, Baltarusijon ir atgal į ES valstybes.
      Šiuo metu per e- bay sistemą pinigėliai vėl „plaukia“ iš Lietuvos…Gaunama tik tiek, kiek gaunama per muitus. Bet tai yra grąšiai, palyginus su ta suma kuri iškeliauja svečion valstybėn.

      • gintaras.m

        Kalbėdami apie Graikiją, nepamirškit, kad tai sezoninė šalis ir sakyti, kad ji pati stačia galva įpuolė į krizę – negalima. Palangą krizė ištinka kiekvieną rudenį. Bet vasarą atsigauna 10 katų. taip ir Graikija, kurios turizmas sudaro kone 20 proc. BVP. taigi, viską lemia ne mistinė „ekonominė realybė“, o požiūris ir vidinė žmogaus būsena. Mus palaipsniui įstumė į statišką krizės paradigmą, iš kurios nebenorima paleisti, nes tai labai patogu. Ir dabar mes esame paranojiškame Kubiliaus sapne, kai galėjome į daugelį problemų pažvelgti labiau kūrybiškai, be paranojiško kinkų drebėjimo.

        • nerijus

          Žmogiška yra tai, kad ką uždirbai per tris mėnesius, išleidi per vieną ir likusius devynis gyveni taupiai arba skoliniesi.

        • stellar penny bun

          Yannos Papantoniu, buvęs Graikijos finansų ministras:

          „Kaip ir kiekviena demokratinė šalis Graikija turėjo ir gerų ir prastų vyriausybių, bet pagrindinė problema tame, kad prastų vyriausybių skaičius buvo didesnis negu gerų.“

          Gikas Hardouvelis, Eurobank vyriausias ekonomistas:

          „Visuomeninis sektorius Graikijoje neefektyvus. Vyriausybė net negali suskaičiuoti kiek yra įdarbinusi žmonių. Graikai priėmė visuomeninį sektorių kaip ‘šventą karvę’, kuri duoda pieną, bet save atskiria nuo jos ir tikisi iš jos tik privelegijų ( visuomeninis sektorius iki šiol gaudavo du papildomus atlyginimus metų bėgyje, vieną prieš Vėlykas, o kitą prieš Kalėdas).
          Graikija įsivedė eurą neatskleisdama tikros finansinės padėties ir tai vyriausybė darė sąmoningai“.

          Nickolas Geronimos, graikų kilmės verslininkas iš Australijos, skundžiasi biurokratija, kuri smaugia verslą:

          „Aš esu šokiruotas, vos ne kiekvieną dieną man reikia lankytis biurokratų kabinetuose, kad gauti antspaudą ant popieriaus skiauterės“.

          • nerijus

            stellar penny bun

            Kodėl nekalbama apie euro, kaip piniginės valiutos, atėmimą iš Vokietijos, kai jį nevykdo Mastrichto sutarties dėl deficito, kuris 2010 metams planuojamas apie 6 proc.?

            http://www.alfa.lt/straipsnis/10319438/?2010.ieji..trapaus.stabilumo.metai=2010-03-06_20-02

      • Komersantas

        Nerijau,

        kritikuojate mdxacuk, kad jis svaidosi niekuo nepagrįstais teiginiais, bet jau kitoje savo komentaro pastraipoje pats metate niekuo nepagrįstą teiginį:

        „Šiuo metu per e- bay sistemą pinigėliai vėl “plaukia” iš Lietuvos…Gaunama tik tiek, kiek gaunama per muitus. Bet tai yra grąšiai, palyginus su ta suma kuri iškeliauja svečion valstybėn.“

        Čia manau tiktų viena lietuviška patarlė: „Juokiasi puodas, kad katilas juodas“.

        • nerijus

          komersanati

          Tai tik vienas iš pavyzdžių.

  • nerijus

    Jūs, Artūrai, galėtumėte užsiiminėti verslu, kaip Naglis Šulija ar Palmyra Kelertienė- Lietuvos ekonomikos horoskopais.
    Netyčiom, žiūrėjau „Pinigų kartą“…

  • rakshtis

    labai norėčiau įsivaizduoti, kaip būtų, jeigu valdžioje būtų likęs kirkilas arba atėjęs butkevičius ir mes žinotume, kad krizės nėra, mokesčiai nebūtų didinami, pinigų nesiskolintume, tik opozicijoje šiuo metu esantys seimos nariai būtų pozicijoje ir skatintų vartojimą ir gamybą pateikdami optimistinius skaičius ir prognozes, skatindami verslą iš lietuvos biudžeto.

    tai ne utopija, tiesiog tai kasdien siūlo butkevičius, kirkilas, mazuronis, visokavicius ir dar gylys atrodo. Žodis žodin.

    Aš labai norėčiau pamatyti, kaip tai atrodytų realybėje. tiesiog smalsu.

    asmeniskai dziaugiuosi, kad musu salies vadovai rozinius akinius iskart nusieme ir kad, nors ir netitikėtina su musu politine kultura, sugeba užsitikrinti reikiamą paramą seime.

    man atrodo, visi tie skandaliukai ir tie bajeriai su kultūrininku vilkaičiu arba atominiu žilinsku (absurdas žinoma) yra realiai labai nedidelė kaina, kurią mokame už darbingą seimą.

    man ryškėja kad valinskas buvo aiškus kubiliaus projektas. galima piktintis, bet tai irgi pakankamai nedidelė kaina, kurią mokame už stabilią ir darbingą vyriausybę. juk kam daugiau tie klounai seime reikalingi?

    • mdxacuk

      Anuomet, krisdamas iš kokio penkiolikto aukšto, ties maždaug aštuntu Kirkilas žvaliai raportavo, kad kol kas viskas tvarkoj, krizės horizonte nematyt. Dabar būtų beveik tas pats, tik Kirkilas jau gulėtų paskleistas ant šaligatvio.

      • nerijus

        Tadien, Kirkilą į penkioliktą aukštą lydėjo Kubilius ir leberalai…Ir čia, kaip ir Pociūno myslingame iškritime Batijoje,- pro atvertą langą- nežinia ko lipo ant palangės?..Kalbama jog sysiojo?..Ar pats iškrito ar išstūmė?..

        Tai sysiojo Kirkilas užlipęs an palangės ant Lietuvos ir iškrito, ir/ ar jį išmetė/ stumtelėjo konservliberiai?..

    • ledynmečio voverė

      Ką jau tu sužinotum? Viskas, ką darė Kirkilas buvo suderinta su Kubiliumi, VISKAS! Nes Kirkilas vienas, be Kubiliaus paramos nieko nepajėgė nuveikti. Todėl Kirkilas dabar būtų daręs tą patį ką ir Kubilius, tik ne su pakasynų, bet su optimizmo gaidele. Tai vienintelis skirtingas jų būdo bruožas, visa kita – lyg broliai dvyniai.

  • ledynmečio voverė

    KIkilas – čigonė būrėja, meluojanti ligoniui apie greitą ano pasveikimą.
    Kubilius – tipas, ligonių lankymo valandą pasirodąs puošniu giltinės kostiumu, su dalgiu rankoje.
    Teoriškai, ligos eigai jų elgesys įtakos neturi, bet kaip skiriasi ligonio emocinė savijauta pirmu ir antru atveju! A?

    • Rolandas

      Gerb. vovere, paprieštarausiu. Kirkilo(čigonės) atveju ligonis gali nuspręsti, kad nepakenktų dar išgerti. O Kubiliaus atveju negaišdamas mes rūkyti, pradės vartot vaistus ir t.t. Man antrasis variantas atrodo priimtinesnis.

  • Saulius

    O aš norčiau, visų labui, kad A.Račas 2008 m. būtų buvęs teisus, o jau šįmet klystų :)

  • Slyvanosis

    Labai teisingos prognozės buvo išsakytos 2008 pradžioje.
    Mūsų VšĮ „Ufonautai.lt“ jau suprojektavo laikonešį, kurio veikimo principą trumpai paaiškinsiu.
    Laikonešio varikliai naudoja kvantinių dalelių anihiliacijos energiją ir gali išvystyti 1,5C greitį.
    Paleidus laikonešį į visatą per 1,5 metų galima pasivyti 2008 metus ir pakeisti reikalus naudinga kryptimi.
    Tiesa, yra viena nedidelė problemėlė: baigėsi dalininkų sunešti pinigai. Darbams užbaigti trūksta 40G litų.
    Šia proga norėčiau paagituoti visus besidominčius galimybe atsukti atgal laiką paaukoti laikonešio gamybos baigiamiesiems darbams.
    Mes atsuksime laiko spiralę!

  • laila

    Ta krizė, ne toks jau ir blogas dalykas.Sustatė viską į savo vietas :)Nusodino ir kainas ir „darbuotojus“, kurie nieko nedirbdami norėdavo gauti didelius atlyginimus :).

  • nerijus

    laila

    Kokias kainas nusodino: pieno, duonos, sviesto, kuro ( anglių, malkų, dujų ir pan., ). Kurius darbuotojus „nusodino“: maksimkos, ikės, rimės, kiemsargius, darželio auklėtojus, bibliotekininkus ir pan.?..
    Ką reikškia: „nieko nedirbti“ ir „gauti didelius atlyginimus“?..
    Ar Jūsų įmonės veikla sietina su žodžių junginiu: „nieko nedirbti ir gauti pelną“?..Man tai labai panašu, kad TAIP?..

    • laila

      Jūs klystate :).Aš susiduriu su tokiais žmonėmis, kurie neturėdami tam tikro išsilavinimo,nori iškarto gauti nepadoriai didelį atlyginimą :)

      • Paulius

        Na noreti juk nieks nedraudzia :P Reikalauti tik jau nemandagu :)

        • laila

          Tai jau taip.

      • ledynmečio voverė

        Įtariu, jog žmonės pageidauja gauti orų atlyginimą, bet firmos strategija ir nusistojusi tradicija reikalauja, jog priimamo darbuotojo atlyginimas už įmonės direktoriaus algą būtų mažesnis lygiai šimtą kartų.

        • Butėnas

          Tiesiog fantastiška ledynmečio voverės mintis :)

          Ar ‘siaubingai dideli’ mokesčiai kalti, kad kokia nors įmonė nebesulaukia klientų? Iš viešosios erdvės sapalionių atrodo būtent taip. Žmonės neina į kavines nes padidėjo mokesčiai! :)

          Kada bus atsisakyta ledynmečio voverės paminėtos tradicijos, eiliniai darbuotojai gaus normalius atlyginimus, tada (būtent iš jų tarpo) ir padaugės tų klientų. O dabar… verslas merdi, todėl reikia mažinti atlyginimus darbuotojams. :) Visiškai atvirkščias suvokimas.

    • &j

      Hmm hmm : statybu sektorius?

  • Autorius turbūt turi omeny antrą šių metų pusmetį. Kai baigsis skatinimas spausdinant masę pinigų, ekonomika gali žnegtelti žemyn.

  • Pingback: Pinigų Karta – Puiki Laida Mėgstantiems Pinigus | Andriaus Šunausko Tinklaraštis()