„Paparazzi 2008“ – investicija, nebūdinga Lietuvai

„Paparazzi 2008“ buvo geri, kaip ir visi keturi buvę prieš tai…

Daug kolegų, daug temų, daug kalbų, daug paparacių…:)

Tiems, kas nežino, kas tai yra – tai viešųjų ryšių bendrovės „Publicum“ jau penktą kartą organizuojamas viešųjų ryšių specialistų ir žurnalistų susibėgimas.

Bene vienintelis toks, kur gali vienoje vietoje sutikti žmones iš LNK ir TV3, alfa.lt ir delfi.lt, „Lietuvos ryto“ ir „Lietuvos žinių“ BNS ir ELTOS, ir t.t ir t.t.

Šiaip jie visi konkurentai, tačiau per „Paparazzi“ jie visi bendrauja. Ir bendrauja visai draugiškai, be jokių pykčių.

Ačiū už tai Ričardui.

Nes tai, atrodo, yra  jo idėja. Ir „Publicum“ pinigai, kurie neduoda jokios materialinės naudos. 

Grynai verslo požiūriu  – tiesiog pinigų švaistymas, bet iš tikrųjų tai labai prasminga investicija.

Investicija, kuri nebūdinga nemažai daliai Lietuvos verslo…

Tai – investicija į žmogiškus santykius.

Pinigais jos nepamatuosi, finansinėje atsaskaitoje neįrašysi, bet vertė – neabejotina.

Gerai, kad Lietuvoje yra bent keletas žmonių, kurie tai supranta. Ir gerai, kad tie žmonės sugeba daryti verslą taip, kad biudžetuose lieka pinigų „Paparazzams“…

Ir jei ką, tai ir aš ten buvau…:)

(11 balsų, vidurkis: 4,36 iš 5)
Loading...