Login 2009 ir Liberalų Sąjūdis: nesusipratimas ar rinkimų kampanijos dalis? Atsakymas – LS inicijuotas nesusipratimas

Dar neįvykęs Login 2009 jau sulaukė nemažai kritikos.  Dėl komercializavimo ir nepakankamo dėmesio tikriesiems blogeriams, netinkamų pranešėjų ir t.t.

Bene išsamiausiai argumentus „prieš“ išdėstė Povilas, skeptikų buvo ir daugiau.

Tai visiškai  normalu, ypač turint galvoje pasisakymus tų, kurie dalyvavo Blogin’uose.

Aš šiuo klausimu neturiu nuomonės, nes dalyvausiu pirmą kartą ir tik sudalyvavęs galėsiu pasakyti, ar man buvo įdomu ir ar buvo verta.

Todėl mano požiūris iki šiandien buvo gana optimistinis: komercija dalykas suprantamas (nemokamo sūrio nebūna), blogerių pranešimų – ne vienas, pasirinkimas gana didelis.

Tačiau šiandien į elektroninį paštą atėjęs pranešimas mane nustebino:

Pranešimas žiniasklaidai

2009 m. birželio 3 d.

Leonidas Donskis: Kas laukia privatumo ir viešumo sferų globalizacijos eroje?

Ketvirtadienį, 17.55 – 18.15 val., kasmetinėje interneto ir tinklaraščių konferencijoje „Login2009“ profesorius Leonidas Donskis skaitys pranešimą „Kas laukia privatumo ir viešumo sferų globalizacijos eroje?“.

Konferencija „Login2009“ vyks birželio 4 d. Vilniuje, 17.10 val., „Siemens“ arenoje. Iš „blogeriams“ skirtos konferencijos šiemet tapusi visų, besinaudojančių internetu, susibūrimu, „Login2009“ supažindins dalyvius su naujosios kartos interneto galimybėmis.

„Login2009“ yra pirmoji ir vienintelė Baltijos šalyse interneto ir tinklaraščių konferencija.

Lietuvos Respublikos liberalų sąjūdis
Asmuo pasiteirauti:
Erika Maslauskaitė, tel. 8 684 89998

Iki šiol galvojau, kad Login 2009 prasidės 10 valandą…

Taip pat iki šiol galvojau, kad Erika Maslauskaitė yra Login 2009 projekto vadovė.

Norėčiau taip ir toliau galvoti ir norėčiau, kad pranešimą Liberalų Sąjūdžio Infocentro vardu pranešimą atsiuntusi Erika Maslauskaitė būtų kitas asmuo.

Tačiau jei taip nėra, prisidėsiu prie kritikų.

Ne kartą esu sakęs, kad neturiu nieko prieš Leonidą Donskį ir priešingai nei kai kurie Login 2009 kritikai, manau, kad jo mintys gali būti įdomios Login 2009 dalyviams.

Tačiau man būtų visiškai nesuprantama, jei L.Donskio pranešimas Login 2009 tėra dalis jo ir Liberalų Sąjūdžio rinkimų į Europos Parlamentą kampanijos dalis.

Mano supratimu tai būtų neetiška, negarbinga ir nepadoru. 

Būtų labai gražu, jei Login 2009 organizatoriai pasakytų, kad taip nėra ir kad Login 2009 Projekto vadovė Erika Maslauskaitė yra niekaip nesusijusi su Liberalų Sąjūdžiu ir niekaip neprisidėjo, prie to, kad L.Donskis rinkimų išvakarėse gautų puikią galimybę pareklamuoti save gana nemažai Lietuvos blogger’ių auditorijai.

P.S. Ką gi, pasirodo, yra gražu.

Erika ką tik (23.49 val.) patvirtino, kad minėtas pranešimas buvo išplatintas Liberalų Sąjūdžio iniciatyva, o jos pavardė ten nurodyta jos neatsiklausus.

Atsiprašau Erikos už abejones ir džiaugiuosi, kad Login 2009 organizatoriai su rinkimų kampanija neturi nieko bendra.

(4 balsų, vidurkis: 3,75 iš 5)
Loading...
  • Žodis partija neturėtų būti keiksmažodžiu.
    Visą valdžią valstybėje per rinkimus atiduodamene ne kam kitam, o partijoms. Giminingos partijos suformuoja valdąnčią koaliciją.

    Blogeris piktinosi, kad Stoma nežino kam atstovauja – ar žmones, ar žmonėms.
    Blogeriui, žurnalistui taip pat gėda savo tekstuose nuolat karoti vieną grubiausių kalbos klaidų „neturiu nieko prieš Leonidą“, taip pat – „taip jau išėjo, kad esu priverstas“ ir t.t..

    • Mielas Fredi, ačiū tamstai labai… Sujaudintas… Bet nesitaisysiu:)

  • WU

    Tai ten sudalyvavęs viską ir išsiaiškinsit. Gal ir Donskis drįs paaiškinti.

  • >> Tačiau man būtų visiškai nesuprantama,
    >> jei L.Donskio pranešimas Login 2009 tėra dalis
    >> jo ir Liberalų Sąjūdžio rinkimų į Europos Parlamentą
    >> kampanijos dalis.

    Neduok Dieve, jei L. D. sudarys tokį įspūdį, nes tada rizikuoja apšikti ir konferenciją, ir pats būti nušvilptas. Abejoju, ar į renginį ateis žmonės, kurie neatskirs pelų nuo grūdų.

    • Benedikta Vaivadaitė

      Laurynai, ar teko kada klausytis Leonido Donskio – žiūrėti laidą „Be pykčio“, kai ji dar ėjo, būti konferencijoje, kur jis skaitė pranešimą ar lankyti jo paskaitas? Tas žmogus yra eruditas ir dažniausiai turi ką pasakyti. Login2009 tikrai labai pasisekė, kad ten pranešimą skaitys ir jis. Ir kažkodėl labai abejoju, ar iš tribūnos atviru tekstu jis kviestų balsuoti už liberalus – ne L.Donskio stilius.

      Žinote, mane erzina tokie žmonės kaip jūs, kurie leidžia sau rašyti apie Lietuvos šviesuolius tokiame lygyje:

      „…rizikuoja apšikti ir konferenciją, ir pats būti nušvilptas“.

      Lietuvoje po trėmimų ir visokių tautos valymų liko nedaug šviesuomenės, todėl reikėtų bent šiek tiek eruditus gerbti.

      • bang

        Čia jis liko neištremtas ir išvengęs valymų :)

      • Benedikta ir visi kiti, prašau įsiklausyti dar kartą: ne L.Donskio sprendimu skaityti pranešimą Login 2009 abejoju. Kaip būsimą politiką jį suprantu ir visiškai pateisinu. Man nesuprantamas yra Erikos susidvejinimas ir būtent su tuo yra susijusios mano abejonės.

        • Benedikta Vaivadaitė

          Artūrai, aš Jūsų pranešimą supratau teisingai ir manau, kad teisingai pastebėjote.

          O šitas mano komentaras skirtas truputį nusodinti komentatorių Lauryną M., kuris savo susirūpinimą reikšti galėtų ir kultūringiau.

          • Gerbiama Benedikta,

            Man teko ir žiūrėti L. D. laidas, ir koncertuose pabuvoti, ir su juo asmeniškai bendrauti. Todėl tikrai neabejoju, kad profesorius nepils tiesioginės propagandos – Jūsų pamokymas
            primena tipiškas paauglių-fanių pastangas apginti savo kumyrą („Stano – pats geriausias“). Ir jei Jus erzina tokie žmonės kaip aš, tai čia tikriausiai kalta maža arba neilga Jūsų patirtis internete.

            Ta pačia proga patikslinsiu saviškę mintį – maniškis ankstesnis komentaras skirtas išreikšti susirūpinimą, kad jei nepaisant pranešėjo stiliaus ir pranešimo turinio, auditorijai susidarys reklaminės kampanijos įspūdis, tai bus dviguba nesėkmė – ir kandidatui į EP, ir renginio organizatoriams.

            Pačio Artūro įrašas jau iššaukia abejonę ir sukelia šiokį tokį priešiškumą.

            Antra, labai kebli tema pas profesorių – kažkada bandęs (būtent bandęs neturėdamas didesnės patirties) vesti laidą apie interneto komentatorius, vis dar neturintis blogo (nežinau ir netikrinau), savo profilio Facebook’e, darosi įdomu, ką jis galės papasakoti apie privatumą ir viešumą.

            Ir trečia. Darosi įdomu, ar jam neužduos politinę potekstę turinčių klausimų?

    • Benedikta Vaivadaitė

      Laurynai,

      Mano politinės simpatijos – ne Liberalų Sąjūdžiui ir ne L.Donskiui, todėl rašydamas apie paaugliškas pastangas kiek prašovėte. O patirtis internete čia visai niekuo dėta – blogas tonas vienodai rėžia ausį ir internete, ir bendraujant gyvai. Ką vadinu blogu tonu? Ogi jūsų pareiškimą, kad L.Donskis „rizikuoja apšikti konferenciją“. Apšikti gali paukštis švarką, bet ne L.Donskis konferenciją.

      • Dėkui, Benedikta už atsakymą.

        Manau, kad toliau susirašinėjimo netęskime, nes virs lenktynėmis – konkursu „mano žodis – paskutinis“ :)

  • JolaS

    Ką padarysi, kai taip labai į Briuselį norisi Donskiui…

  • Laba gera pastaba. As klausiau delto Libera lu atstovo twitteryje ir jie man pasake kad donskis pasirase konferencijai anksciau nei Loginui. Tuomet paklausiau login atstovu twitteryje kada donskis sutiko dalyvauti konferencijoje ir jie man atsake kad geguzes pradzioje.

    Taigi pagal pacius liberalus iseitu kad Donskis nusprende i rinkimus eiti vos menesui iki rinkimu. Tvirtas ir subrendes sprendimas

  • Kažkodėl nemanau, kad Erika prisidėjusi prie šio laiško. Jeigu būtų prisidėjus, tai tikrai būtų parašyta, kad viskas prasideda 10:00!

  • Ysidor GB

    Tačiau man būtų visiškai nesuprantama, jei L.Donskio pranešimas Login 2009 tėra dalis jo ir Liberalų Sąjūdžio rinkimų į Europos Parlamentą kampanijos dalis.
    Mano supratimu tai būtų neetiška, negarbinga ir nepadoru.

    Visi geri darbai, kuriuos daro partijos yra neetiski, negarbingi, nepadorus. Taip iseina?

  • Pingback: Blogorama #607()

  • uno-s

    Gerai dirba ta partijikė LLS.
    PR internete ir rytoj TV, penktadienį – spaudoje:)
    Į Briuselį …!

  • Artūrai, šiandien užsiregistruokite Blake.lt ir ryt galėsit išsakyti savo nuomonę apie Donskį dideliame ekrane visos Login auditorijos akivaizdoje.
    Jei įrodysite, kad ten rinkimų agitacija švilpsiu garsiausiai ir nebalsuosiu už liberalus.

    • Deividai, nesiregistruosiu, nes neturiu nieko prieš L.Donskį. Jei nesupratote, ką norėjau pasakyti, tai bandau dar kartą: man keista, kad L.Donskio pranešimą anonsuoja Liberalų sąjūdis su partijos logo, o po tuo pranešimu pasirašo Erika, kuri yra Login 2009 projekto vadovė. Tik tiek.

  • Būtinai ryt klausysiu Leonido. Už jo intelektą reikėtų jam paminklą statyti dar gyvam.

    • nerijus

      Kai statysi, tai bent žinok- už ką ir kodėl.
      Sėkmės.

  • nerijus

    reklama/ agitacija…

    Mano balsas jau voke ir tikrai ne už Donskį.
    Kai esi iš „niekur“- nieku ir būsi :)

  • Matotaupa

    Metų anekdotas – Donskis yra Lietuvos šviesuolis….
    Jei daugiau tokių šviesuolių būtų, tai jau Lietuva būtų nugrimzdusi į baudžiavinės tamsos liūną…

    • nerijus

      Ne. :)
      Jei Lietuvoje būtų daugiau tokių „šviesuolių“, tai nereikėtų nei Ignalinos AE nei kabelio su Švedija, nei vėjo, termofikacinių jėgainių :)

  • Na taip, politinė reklama Login 2009, kurią toliau gali paskleisti patys blogeriai savo tinklaraščiuose… Arši kova, kuri jau senai persikėlė į žiniatinklio laukus

  • Lošadimantas

    Ka gi… ponas Račas jau spėjo išsigasti kad Leonida Donskis save reklamuos rytoj, nors dar niekas negirdejo ką jis ten kalbės. Nors čia minima Erika jau pasiskubino pranešti, kad kalbės tokia tai valanda Leonida, na jinai jau norejo pareklamuoti Leonidą.
    Na o jau pasirodė ir pranešimai apie neteisėtą čia kai kieno labai mylimo rolando paksiaus veiklą su sms žinutėmis.

    Komentaras redaguotas – A.R.

    • Lošadimantai, kadangi čia esate naujokas, šį tamstos komentarą palikau. Jei ir kiti bus panašūs, teks pasieškoti kitos vietos savo mintims reikšti.

  • trimitas

    Aš tai siūlyčiau ne tik agitaciją per rinkimus riboti, bet ir pačius kandidatus. Išvežti į Borneo, o čia tegu kampanija vyksta. Nes dabar nesąmonė – dalyvauja renginiuose, pranešimus skaito, su žmonėm susitikinėja. Trukdo ramiam ir korektiškam pasirengimui balsavimui.

    Išvežus, uždraudus, sureguliavus ir nubaudus bus džiaugsmo apžvalgininkams – visi darys racionalius ir pasvertus sprendimus.

    • Trimitai, galimas ir kitas variantas – pasikviesti į Login 2009 A.Zuoką pakalbėti apie tinklaraščių pritaikymą rinkimų kampanijoje, V.Landsbergį – kad jis papasakotų, kaip rinkimus laimėti be tinklaraščio, V.Uspaskichą – kad pasidalytų rinkodaros ir marketingo svarba politinės kampanijos metu bei R.Paksą ir S.Stomą, kad jie atskleistų mobiliojo ryšio svarbą šiuolaikinėje visuomenėje.

      Džiaugsmo būtų dar daugiau.

      • trimitas

        Nu tai aš ir sakau. Kampanija turi būti pagal LTV debatų taisykles – su matuojamomis minutėmis, filmavimo planais, kad neduokdie kuriam daugiau nekliūtų. Tada žmonės rinksis pagal programas ir objektyviai.

        O iš tiesų, tai čia prasismelkia tiesiog nepasitikėjimas žmonėmis – organizatoriais, kurie yra Donskio pastumdėliai, auditorija, kuri nesupras, kad čia juos Donskis NLP būdais įtikinėja, liberalais, kurie bando ant vargšų blogerių užmesti juodųjų technologijų tinklą.

        Open your eyes. Gerbk kitus, kaip pats save ir priimk, kad kiti žmonės irgi protingi. Patys sugebės atsirinkti.

        • Trimite, stengiuosi gerbti, bet kad kartais nebesuprantu, kas darosi… Žmonėmis visada pasitikiu iki pirmo karto ir nieko nevadinau nei pastumdėliais, nei nesuprantančiais… Tiesiog manau, kad net per rinkimus partijos turėtų elgtis garbingai…. Bet toleruoju ir tamstos nuomonę ir jei manote, kad LS pranešimas buvo OK, nesiginčysiu. Ir tikrai tikiu, kad žmonės sugebės atsirinkti.

          • nerijus

            O dundukais?
            :)

  • Kadangi žinau kaip konferencija organizuojama, tad mane vimdo, kai žmonės šneka apie kažkokią komerciją, pasižiūrėkite kiek kainuoja bent kažkiek panašaus lygios konferencijos minumum 1000 lt/diena. O tokių lietuvių praneštėjų nebuvo ir nebus dar ilgai, jei ne Omnitel rėmimas tai konferencija iš viso nežinia kiek galėtų kainuoti, Artūrai, juk bent jūs turėtumėt žinoti kiek kainuoja konferenijos.Konferencijos kaip biznis šiuo laiku yra iš viso miręs.

    Antra dėl Donskio, tai nežinau šito tiksliai, bet labai labai kvepia nesusiptartimu, nes Erika tai išviso apolitiška yra, o šitas pranešimas spaudai gal jau partijos iniciatyva… anyway, tikrai neskaniai čia tas pranešimas atrodo;]

    Man baisu, kai Login organizatoriai šitiek laiko dirba vien iš idėjos, o patys blogeriai važiuoja ant tų, kurie jiems šventę organizuoja. na, bet čia matyt reikia elgtis KAIP TIKRAM lietuviui ir nieko nedaryt, ne organizuot ir nieks ant tavęs nestums nesąmonių.
    Skaudu.

    • ross mag, žinau, kiek kainuoja konferencijos ir labai žaviuosi ir vertinu Arnoldo entuziazmą.

      Būtent todėl, sutikau skaityti joje pranešimą (nors ir nesu tikras iki šiol, kad teisingai padariau, nes nemanau, kad būsiu įdomus). Ir labai palankiai atsiliepdavau apie šią konferenciją iki šiandieninio nesusipratimo. Jei Erika apolitiška ir jei jos vardu Liberalų Sąjūdis pasinaudojo, Erika turėtų taip ir pasakyti. Tada jos viešai atsiprašysiu ir žinosiu, kad negarbingai pasielgė Liberalų Sąjūdis.

  • Lošadimantas

    Šiaip tai čia niekur neparašyta kad dailioji Kleopatros šukuosenos stiliuje Erika rašė šį pranešimą, ten pasirašę yra liberalų sąjūdis, o dailioji Erika tik nurodyta kaip asmuo pasiteirauti, nes ji vadovauja tam renginiui.
    O ponas Račas šiaip galėtų šio tinklaraščio kur nors viršuje didžiulėm raidėm parasyti, kad čia kritikuoti paksiu nevieta ir visi kas nori kritikuoti paksa turi pasiieškoti kitos vietos tai daryti, Nes dabar žmogus nesusigaudai, parašai kritikos ant Pakso ir pratrinamas komentaras.

    • Lošadimantai, pirmiausia buvusio prezidento pavardė yra Paksas, o antra, tamstos komentare buvo ne kritika, o nekultūringi ir įžeidžiantys epitetai.

  • Artūrai, ką tik skambinau Erikai, tai kiek supratau jinai apie tai NIEKO nežino. sakė tuoj pat prisijungia prie interneto ir žiūri kas čia per betvarkė ;]

    • ross mag, aš pirmiausia irgi bandžiau paskambinti, bet man nekėlė ragelio. Visiškai nenustebau, nes supratau, kad paskutinis vakaras prieš konferenciją…

  • Artūrai,

    Jūs esate visiškai teisus – mes neturime nieko bendro su šiuo pranešimu ir su Liberalų rinkimine agitacija. Imsime veiksmų šį nesusipratimą. Šį pranešimą Liberalų Sąjūdis išplatino savavališkai. Ačiū labai Jums, mes imsimės veiksmų šią padėtį ištaisyti.

    Erika Maslauskaitė

    • Erika, labai ačiū už paaiškinimą. Atsiprašau, kad suabejojau. Bet labai džiaugiuosi, kad mano abejonės nepasitvirtino.

      Kita vertus, dabar jau žinau, už kurią partiją per rinkimus nebalsuosiu:)

      • austras

        Taigi, Artūrai, tokia moderni veržli šiuolaikiška partija tas liberalų sąjūdis, net login 2009 be jų „neapseina“. Šaržuoju žinoma. Bet sutikit, reklamos forma atitinka ideologinį turinį. Pasitikintis savim pižonizmas. O kai dar pagalvoji, kad vienas zuikis puikis iš jų šeimynos vat paėmė ir dar labiau suš.. aukštojo mokslo sistemą. Sukuos toje sferoje – nei tarp studentų, nei tarp tarp universiteto dėstytojų dar nesutikau nei vieno, kuris paremtų tą durnystę.

      • bang

        Svarūs (ne)balsavimo motyvai. Trumpa ir aišku. Nepajudinamos politinės nuostatos.
        Dėl stiliaus. Iš musės pripučiamas dramblys. Apkaltintieji paaiškina. Pūtėjas apsidžiaugia ir visų atsiprašo. Reikalas baigtas. Iki kito karto.

        • bang, kai nepastebi š…musių, jos pamažu tampa drambliais. Bet kai kam patinka jų zvimbimas. Jie įpranta ir nebegirdi. Nes jiems viskas aišku. Jie taip pat nepajudinamų nuostatų. Nes nesijudina.

          • bang

            Manau, prieš darant išvadas nepamaišytų išklausyti ir kitą pusę. Gali tekti atsiprašyti ir Donskio :)

          • bang, neatidžiai skaitote… L.Donskiui priekaištų neturėjau. Jo partijai – taip.

          • bang

            Vis tiek tai ne tokia nuodėmė, kad nulemtų partijos pasirinkimą balsuojant. Kuri partija nepasinaudotų galimybe pasireklamuoti (nors šiuo konkrečiu atveju apskritai nematau problemos – nurodytas „asmuo pasteirauti“).

  • Lošadimantas

    Taigi čia nėra jokios problemos Žavioji Erika, Ten gi pasirašę yra liberalai, o Jūs Erika, tik kaip organizatorė nurodyta.

    Beje ta pačia proga jeigu jau čia pasirodė Erika, norėčiau Jūs pakviesti kita savaitę vakarienės ir taurei vyno. Jau ir konferencija pasibaigus bus, darbu mažiau… vasarėle visgi. Ką Jūs į tai Erika?

  • nonsense

    Na ko gi daugiau is partijos galima tiketis, jei jos sarase pirmu numeriu irasytas asmuo, kuriam teisingumo paiesko yra didziausia Lietuvos klaida http://racas.lt/apie-vaiksciojima-ruke/#comment-26090 .

    • Nonsense, labai gili įžvalga… Susigėdau ir nuraudau…

  • Ir velgi ka reiskia teksto formatavimas ir gramatika. Nepastatai teisingoje vietoje tasko, nepadarai tarpo ir zmones susieja skirtingus gyvius i viena organizma. Maziau intrigu, daugiau teigiamu emociju. Konferencija ivyks rytoj. Ir visada isliks zmoniu kuriems buvo neitikta, kad kazkas buvo blogai, bet gal palaukime, bet jau renginio pradzios, ten jau gales broliai lietuviai islieti savo pykti. Blogin’o nera… Evolucija paliete ta rengini, vietoj to mes turim Logina. Didesni, spalvingesni, atviresni.

  • zabada

    Pirmąkart gyvenime sutinku su Raču.

  • Geci, visiškai tau pritariu. Blogeriai, nebūkite įžeisti, konferencija visų pirma yra jums, interneto elite ;]. Blogeių fiesta. Ne veltui VDnetas naują kabelį interneto nutiesė į siemensą. gerų emocijų linkiu visiems rytoj!

    p.s. pargrįžau iš siemenso – viskas paruošta, technika sustatyta, dalomoji laukia šeiminkų!

    iki

  • Pingback: Login 2009. Gerai ar blogai?()

  • Pingback: Liutauro komentarai » Blog Archive » Leonidas Donskis išgelbėjo „Login 2009“()