Gromatėlę parašiau, parašiau… Honoraro neprašau

Šiandien nusiunčiau malonų laiškelį sienlaikraščio „Veidas“ G.Sarafinui, siūlydamas paskelbti vieną tekstą.

Tikiuosi, užteks proto ir paskelbs.

************************

PANEIGIMAS

2013 metų vasario 11 dieną leidinyje “Veidas” buvo paskelbtas niekieno nepasirašytas kūrinys “Vadovo išpuoliai ima atsiliepti jo vadovaujamoms ar atstovaujamoms įmonėms ir organizacijoms”, kuriame esantys teiginiai pažeidžia Lietuvos žurnalistų ir leidėjų etikos kodekso reikalavimus, neatitinka tikrovės ir kenkia bendrovės BNS dalykinei reputacijai.

Tikrovės neatitinka minimo kūrinio pavadinimas “Vadovo išpuoliai ima atsiliepti jo vadovaujamoms ar atstovaujamoms įmonėms ir organizacijoms”, nes straipsnyje minimas vadovas yra Artūras Račas, kuris nėra žinomas dėl jokių išpuolių ir todėl tie nežinomi išpuoliai niekaip negalėjo atsiliepti jokioms įmonėms ir organizacijoms.

Tikrovės neatitinka minimame kūrinyje esantis teiginys, kad “vieši necencūriniai žurnalisto ir tinklaraštininko Artūro Račo išpuoliai prieš kolegas žurnalistus kenkia ne tik jo paties, bet jau ir jo vadovaujamų bei atstovaujamų organizacijų vardui”. Leidinys “Veidas” neturi jokių duomenų apie A.Račo išpuolius, juo labiau neturi jokių duomenų apie tai, kaip tie nebuvę išpuoliai kam nors kenkia.

Tirkovės neatitinka ir minėtame “Veido” kūrinyje esantis teiginys, kad “pasitraukti A.Račą paraginę kai kurie kiti TILS valdybos nariai. Esą A.Račo viešumoje demontruojama nepagarbi leksika menkina organizacijas, kuriose dirba ar dalyvauja pats A.Račas”. Leidinys “Veidas neturi jokių duomenų šiam teiginiui pagrįsti.

Tikrovės neatitinka ir 2013 metų vasario 11 dienos leidinyje “Veidas” paskelbtame kūrinyje esantis teiginys, kad “dėl ne visados pagarbaus ir objektyvaus tono A.Račas kiek anksčiau nebebuvo paskirtas ir į naujos sudėties LRT Tarybą”. Leidinys “Veidas visa tai išsigalvojo.

Tikrovės neatitinka ir minimame “Veido” kūrinyje esantis teiginys, kad “A.Račas neslėpė apgailestavimo negalėsiąs pretenduoti į LRT vadovus”. Leidinyje “Veidas” dirbantys darbuotojai nesugeba suvokti teksto ar perskaityti konkurso sąlygų, todėl skelbia nesąmones.

Tikrovės neatitinka ir minėtame leidinio “Veidas” kūrinyje esantis teiginys, kad “A.Račas šį LŽLEK sprendimą apskundė teismui. Jis mėgina įrodyti, kad nepgarbią žinutę apie kolegas rašė savo asmeniniame tinklaraštyje, o ne atstovaujamoje žiniasklaidos priemonėje”. Leidinio “Veidas” darbuotojai netikrina faktų ir todėl rašo nesąmones, be to, jie dar ir nesupranta, ką rašo, nes tai, kas parašyta, yra visiški kliedesiai.

Tikrovės taip pat neatitinka leidinyje “Veidas” esantis teiginys, jog “pastaruoju metu daugėja tiek žiniasklaidos, tiek kitų bendrovių, kurios dėl šio žurnalisto nevienareikšmių poelgių atsisako ir jo vadovaujamos naujienų agentūros BNS paslaugos”.

Leidinys “Veidas” atsiprašo Artūro Račo ir jo vadovaujamos bendrovės BNS bei joje dirbančių žurnalistų už Lietuvos žurnalistų ir leidėjų etikos kodeksą pažeidžiančios ir tikrovės neatitinkančios informacijos paskelbimą leidinyje “Veidas”, kuri žemina A.Račo garbę ir orumą bei kenkia jo vadovaujamos bendrovės BNS dalykinei reputacijai.

(9 balsų, vidurkis: 4,33 iš 5)
Loading...
  • Klausimas

    O ar nusiuntėtė TV3? Praėjusią savaitę vakaro žiniose jie pirmieji šią informaciją paskelbė