Tipas apie segmentus

…Kadangi pirmasis Tipo rašinys sulaukė visai neblogų atsiliepimų, siūlau jūsų dėmesiui dar vieną jo kūrinį.

Nežinau, koks yra Tipo produktyvumas, bet jei jis rašys toliau, su malonumu supažindinsiu su jo kūryba.

*******************************************************************************************************

Visi – Mes, Jūs, Jie, Jos – esame rinka ir atsiranda tokių, kurie mus segmentuoja.

Net mums nežinant ir be mūsų leidimo. Tas veiksmas yra marketingo pradžia.

Pavyzdžių turime : hypermarket, supermarket. Ten mes perkame savo noru, arba mums įperša.

 

Segmentas yra dalis visumos, ir tai vadinama harmonija.

Kai kurie aktyvūs segmentai pradeda stengtis visumą paversti savo segmentu, ir tai tampa disharmonija.

Paaiškinsiu paprasčiau: disharmonija, kai vanduo drumstas,

kuriame nebūtinai reikia gaudyti, galima dar daugiau drumsti.

 

Segmentai skirstomi į dvi pagrindines grupes: Mes, Jūs, Jie, Jos ir daiktai.

Daiktus gražiai supakuoti ir įpiršti lengviau. Mus, Jus, Juos, Jas supakuoti sunkiau.

Jei supakuoja policija, tada viskas paprasta.

Jei pakuoja įvaizdžio darytojai, tada sudėtinga. Tokį supakavimą vadina įvaizdžio formavimu.

 

Įvaizdį suformuoti – reiškia padaryti, kad kiti galvotų apie tave taip,kaip tiems kitiems patiktų apie tave galvoti.

Tada ateina į darbą technologijos. Technologija – kai specialūs technikai panaudoja

specialius įrankius reikalingiems varžtams prisukti arba atsukti.

 

Technologija gali pakeisti net tavo akių spalvą,

tada pradedi matyti pasaulį kitomis spalvomis ir po kiek laiko pradedi galvoti, kad ir kiti taip mato.

Tačiau tai netikras kelias. Net jei laimėsi, tai trumpam. Būtina, kad ir kiti pradėtų matyti tave spalvingai.

Čia įsijungia aukštosios technologijos. Jos uždeda rožinius akinius visiems ir ilgam.

 

Kai pagaliau segmentas tampa Visuma, įvyksta metamorfozė ir jis vėl pradeda norėti tapti visumos dalimi

ir net jai (tai visumai) tarnauti. Tada visuma turi savo tarną, kurio ji verta.

(4 balsų, vidurkis: 4,25 iš 5)
Loading...